Senior Internal Audit Hoist Finance jobb - lediga jobb

Senior Internal Audit Hoist Finance jobb Senior Internal Audit Hoist Finance jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Senior Internal Audit Hoist Finance. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Senior Internal Audit Hoist Finance. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Haymarket söker Souschefer- Stockholm

  2. Dansktalande kundservicemedarbetare till Coty- Stockholm

  3. Säkerhetsspecialist Krisberedskap och Civilförsvar, Solna- Stockholm

  4. Deltidare till lager- Järfälla

  5. Studieadministratör (tidsbegränsad anställning)- Stockholm

  6. Förskollärare till montessoriinspirerad personalkooperativ i Sundbyberg- Stockholm

  7. KMA-samordnare till Serneke Bygg- Stockholm

  8. TImvikarie till våra förskolor i centrala Stockholm- Stockholm

  9. Polsktalande kundtjänstmedarbetare- Stockholm

  10. Förskollärare till Paletten- Stockholm


Mer beskrivning

Haymarket söker Souschefer
Haymarket by Scandic inspireras av 1920-talets stilideal parat med dagens kosmopolitiska storstadsliv. Vi låter det storslagna möta det lekfulla och skapar ett spännande möte mellan historia och nutid, gammalt och nytt – Gatsby möter Lady Gaga. Husets originalinteriör har lyfts fram för att återskapa ursprungskänslan. Hotellytan är närmare 16 500 kvadratmeter, fördelat på 403 hotellrum, samt 3 000 kvadratmeter restaurang- och mötesytor med amerikansk cocktailbar, stort café med uterservering vid Hötorget, restaurang med närmare 200 sittplatser samt inte minst en unik event- och mötesvåning. Vi söker nu Souschefer med gedigen erfarenhet och ett stort intresse för matlagning. Vi lägger stor vikt vid maten och vill ge våra gäster något extra, ett matminne som de kan ta med sig hem från hotellet. Tillsammans med dina kollegor ska du bjuda in våra gäster till vår unika restaurangkänsla i form av dofter, smaker och matupplevelser. Kvalifikationer: •Du har minst 3 års dokumenterad erfarenhet från liknande position. •Dokumenterad vana från stordrift. •Dokumenterad administrativ vana. Vem är du: •Du vill arbeta i en ordnad verksamhet där det finns utrymme att växa. •Du har en stor portion ödmjukhet. •Du trivs med att arbeta när det periodvis är högt tryck och kan göra många saker samtidigt. •Du har känsla för service till gäst såväl som till medarbetare och levererar med ett leende.  Arbetstiderna är varierande, även helgarbete. Låter detta som något för dig? Sök redan idag då urvalet sker löpande så vänta inte med att skicka din ansökan via länken nedan. Välkommen!
Företag: Haymarket by Scandic
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Haymarket söker Souschefer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Haymarket söker Souschefer

Dansktalande kundservicemedarbetare till Coty
Om Bravura: Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat. Om kunden: Coty har sedan starten i Paris 1904 vuxit och är idag globalt sett världsledande inom området skönhet och kroppsvård. Cotys produkter säljs idag i 130 länder världen över är välkända på marknaden. Bland produkterna kan du hitta märken som bland andra Wella, Calvin Klein, Hugo Boss, OPI, Chloé, Ghd, Max Factor och Marc Jacobs. I företaget arbetar idag ca 20 000 över hela världen och är sedan de startade upp verksamheten i Norden hösten 2016 ca 200 medarbetare varav 100 personer i Sverige. Arbetsuppgifter: Som kundservicemedarbetare utgör du en del av företagets kundserviceteam som tillsammans tillhandahåller service och support till företagets kunder via mail och telefon. Du kommer arbeta med kundservice mot svensk och dansktalande kunder. Du svarar på förfrågningar från kunder via mejl och telefon gällande produkterna, registrerar orders och ge stöd till logistikavdelningen med leveransinformation. Du arbetar i team på ca sju personer som tillsammans arbetar mot den nordiska marknaden. Arbetet är förlagt på vardagar måndag till fredag med start omgående. Profil: • Avslutad gymnasieexamen • Du behärska det danska språket flytande både i tal och skrift • Tidigare arbetslivserfarenhet inom servicerelaterat yrke. • God dator- och systemvana samt har goda kunskaper i Office-paketet • Goda kunskaper i engelska Meriterande • Goda kunskaper i svenska och/eller övriga nordiska språk • Erfarenhet av SAP • Erfarenhet av liknande roll Personliga egenskaper Vi söker dig med stor vilja och drivkraft. Du är serviceminded, motiverad, och positiv som person. Vidare ser vi att du är en problemlösare som har lätt för sociala kontakter. Övrig information: Start: Omgående Plats: Värtahamnen, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: order, ordermottagare, danska, säljsupport,orderhantering, order, kundservice, kundtjänst, heltid, Stockholm, service, kundsupport
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Dansktalande kundservicemedarbetare till Coty jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Dansktalande kundservicemedarbetare till Coty

Säkerhetsspecialist Krisberedskap och Civilförsvar, Solna
Det vi gör på Skatteverket har betydelse för företagaren, individen, andra myndigheter, samhällsfunktioner och Sverige. Vi ska skapa förutsättningar i kundens vardag och underlätta med digitala tjänster. Vår övergripande ambition är att Skatteverket ska fortsätta att ligga i framkant och vara ett föredöme inom svensk statsförvaltning. Framtiden är inget som ska upptäckas utan något vi gemensamt, tillsammans med andra, är med och skapar. Vi har stora möjligheter att göra skillnad. Arbetsbeskrivning Vi behöver förstärka och utveckla arbetet med skatteverkets krisberedskap och civilförsvar. I din roll som säkerhetspecialist ingår du i en arbetsgrupp inom området och kommer att driva, utveckla och samordna Skatteverkets krisberedskap, samt beredskap inom ramen för civilförsvararbetet. Det innebär att du kommer att arbeta med att utveckla, implementera, stödja och följa upp krisberedskapsarbetet i Skatteverkets verksamhet. I krisberedskapen ingår kontinuitetsplanering, och krishantering gällande allvarliga störningar i våra verksamheter. Tjänsten innebär även ett arbete med att bygga upp en struktur och arbetsprocesser för myndighetens arbete vid höjd beredskap inom ramen för civilt försvar. Du kommer bland annat att arbeta med Skatteverkets övergripande risk- och sårbarhetsanalyser samt kontinuitetshantering där du utgör ett stöd till övriga verksamheter inom myndigheten. Du medverkar i att utbilda och förvalta krisledningsorganisationen, och planerar och leder krisövningar på ledningsnivå. Du utvecklar processer och metoder, leder workshops och stöttar Skatteverkets chefer i deras krisberedskapsarbete. Du samverkar med andra myndigheter och organisationer. Du deltar även i arbetet med att förvalta och stödja arbetsprocesserna för Tjänsteman i beredskap (TIB).   På säkerhetsenheten är vi idag ca 40 medarbetare fördelade på två sektioner. Säkerhetsenheten ansvarar för styrning, samordning, stöd och uppföljning av säkerhetsarbetet inom hela Skatteverket. Inom säkerhetsenhetens ansvarsområde inryms bl. a informationssäkerhet, fysisk säkerhet, krisberedskap, säkerhetsskydd, behörighetsstyrning, incidenthantering och internutredningar. Säkerhetsspecialisterna för krisberedskap tillhör sektion 1 och rapporterar till sektionschefen.   Vi erbjuder dig en arbetsplats med samhällsviktiga, intressanta och utvecklande arbetsuppgifter som är till nytta för medborgare och företag med öppenhet, respekt, gott bemötande och mångfald som stimulerar till kreativitet, lärande och utveckling med en god balans mellan arbete och fritid.   Vi söker dig som har: • relevant universitet/högskoleutbildning eller annan utbildning som arbetsgivare bedömer som relevant • relevant arbetslivserfarenhet inom ett eller flera av områdena civilförsvar-, risk-, kontinuitets- och/eller krisberedskap • har kunskap om de lagar och förordningar som styr arbetet inom krisberedskap och totalförsvar    Det är meriterande om du har: • erfarenhet från arbete inom myndighet, stora organisationer eller storföretag    Personliga egenskaper När vi anställer lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper och förmågor. Som person är du strukturerad, utvecklingsinriktad och analytisk. Du har hög personlig integritet samt en god samarbets- och kommunikationsförmåga där du talar och skriver sakligt på ett sätt som är lätt att förstå. Vidare tar du stort ansvar i ditt arbete där du är drivande och har ett helhetsperspektiv. Övrigt Du ska också uppfylla kriterierna i Skatteverkets medarbetarpolicy. Du måste vara svensk medborgare eftersom arbetsuppgifterna inom anställningen är placerade i säkerhetsklass. Vi kommer att göra en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen (1996:627). Anställningen är tills vidare. Vi kan tillämpa provanställning i sex månader. Välkommen med din ansökan till oss! Vill du veta mer om Skatteverkets rekryteringsprocess? Skatteverket använder det statliga ramavtalet för annonsförmedling. Inom detta väljer vi vilka kanaler vi ska använda för att nå intresserade med vår annonsering. Vi undanber oss därför vänligen samtal från annonsförmedlare eller -försäljare.
Företag: Skatteverket
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Säkerhetsspecialist Krisberedskap och Civilförsvar, Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säkerhetsspecialist Krisberedskap och Civilförsvar, Solna

Deltidare till lager
Deltidare till lager Har du erfarenhet från varuplock, lagerarbete och ett allmänt intresse för lager och VVS industrin? Vi på Randstad har det perfekta jobbet för dig som vill arbeta eftermiddagar eller kvällstid! Arbetsbeskrivning För att trivas på Dahl ska du kunna ta dig an de uppgifter som förekommer på ett lager. Du kommer arbeta på en avdelning där man använder Pick By Voice och jobba i lagersystem samt mäts bland annat på prestation gällande plockade orderrader, felmarginaler och kvalité. Då vi nu söker personer för extraarbete är det i enlighet med vårt kollektivavtal viktigt att du som söker kan uppvisa intyg om att du har annan huvudsaklig sysselsättning i form av exempelvis studier med en omfattning om minst 50 %. Om du söker arbete på heltid hänvisar vi istället till våra utannonserade tjänster för heltidsarbete. Arbetsgivare: Randstad Ort: Järfälla/Kallhäll Omfattning: Timanställning vid behov Arbetstider: Lagret har öppet måndag-fredag kl. 06:00–24:00. Vi ser gärna att man kan arbeta 16:00 – 20:00 Krav • Kan ta sig an fysiska arbeten • Svenska i tal och skrift • Kan vara tillgänglig för en veckas utbildning Meriterande • Erfarenhet från VVS, mark, VA, industri eller fastighet och kyla • Är flexibel för alla tider under lagrets öppettider För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Om Randstad Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss. Sista ansökningsdag: Rekrytering samt tillsättning sker löpande. Vi har flera platser att tillsätta. Skicka därför in din ansökan redan idag! Ansökan tas endast emot via länken intill denna annons. För information: Julia Berg, julia.berg@randstad.se
Företag: Randstad Solutions AB
Ort: Järfälla
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Deltidare till lager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Deltidare till lager

Studieadministratör (tidsbegränsad anställning)
vid Romanska och klassiska institutionen. Sista ansökningsdag: 2018-06-14. Romanska och klassiska institutionen bildades 2013 genom en institutions­sammanslagning. Vid institutionen bedrivs utbildning på grundnivå och avancerad nivå (UGA) inom följande sju huvudområden: klassiska språk (antik grekiska och latin), latinamerikastudier (eget huvudområde, med humanvetenskaplig inriktning), franska, italienska, portugisiska och spanska samt, enbart på avancerad nivå, romanska språk. Institutionens uppdrag ligger årligen på runt 800 helårsstudenter. Vi bedriver utlandsförlagda utbildningar i franska, italienska och spanska och ansvarar för Kandidatprogrammet i språk samt kandidat- och master­programmen i latinamerikastudier. Därutöver ingår vi i olika program på kandidat- och master­nivå, däribland lärarutbildningen. Flertalet studenter läser dock fristående kurser på hel- eller deltid. Romanska och klassiska institutionen är organisatoriskt förlagd till Humanistiska fakulteten inom det humanvetenskapliga området. Arbetsplatsen finns på campus Frescati mitt i Kungliga nationalstadsparken, i en dynamisk miljö bland studenter, lärare och forskare. Arbetsuppgifter Som studieadministratör vid institutionen kommer du att arbeta inom vår studieadministration för ämnena som beskrivs ovan och du kommer att ha ett nära samarbete med övriga studieadministratörer, studievägledare, studierektorer och lärare. Du kommer att arbeta med bland annat schemaläggning, antagning och registrering av studenter samt administration av anonyma salstentamina. Inom ramen för anställningen ingår även en del övriga administrativa uppgifter. Arbetsuppgifter­na kommer att skifta och utvecklas i enlighet med de prioriteringar som verksamheten kräver. Du kommer att hantera flera olika studieadministrativa system, såsom SISU, NyA, Ladok3 och TimeEdit3. En viktig del i det dagliga arbetet är kontakten med studenterna under mottagningstider samt via telefon och e-post. Periodvis förekommer hög arbetsbelastning. Kvalifikationer Du ska ha god förmåga att strukturera och planera ditt arbete, vara drivande, lösningsorienterad och arbeta självständigt genom att ta ansvar och egna initiativ. Anställningen ställer även krav på flexibilitet, god samarbetsförmåga och ett serviceinriktat förhållningssätt. Du ska ha högskoleutbildning och erfarenhet av arbete i åtminstone ett par av ovannämnda studieadministrativa system samt i Office-paketet, och du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Det är även meriterande om du kan uttrycka dig i tal och skrift på ett eller flera av de romanska språk vi har utbildning i. Eftersom du även kommer att arbeta med studieadministration av de klassiska språken är det ett plus om du har viss kunskap om dessa utbildningar. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Anställningsvillkor Anställningen avser halvtid och är ett vikariat på sex månader. Tillträde snarast. Stockholms universitet tillämpar individuell lönesättning; ange därför gärna löneanspråk. Stockholms universitet strävar efter att vara en arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. Kontakt Närmare information om anställningen lämnas av studierektor Stella Annani, stella.annani@su.se. Fackliga företrädare Ingrid Lander (Saco-S), tfn 0708-16 26 64, saco@saco.su.se, Lisbeth Häggberg (Fackförbundet ST och Lärarförbundet), tfn 08-16 20 00 (vx), samt seko@seko.su.se (SEKO). Ansökan Du söker anställningen via Stockholms universitets rekryteringssystem. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Bifoga endast personligt brev och CV. Kopior på betyg och intyg tar du med vid en eventuell intervju. Anvisningar för sökande finns på webbsidan: anvisningar – sökande. Välkommen med din ansökan! Stockholms universitet – forskning, utbildning och samverkan i den internationella frontlinjen.
Företag: Stockholms universitet
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Studieadministratör (tidsbegränsad anställning) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studieadministratör (tidsbegränsad anställning)

Förskollärare till montessoriinspirerad personalkooperativ i Sundbyberg
Veritas Professionals AB är ett företag som jobbar med rekrytering och bemanning inom skola och förskola. Vi är såväl uppdragsgivarens rekryteringspartner som pedagogernas karriärrådgivare. Veritas Professionals AB söker för kunds räkning en förskollärare på deltid till montessoriförskola i Rissne. Beskrivning av förskolan: Förskolan består av 2 avdelningar och på dessa går det drygt 45 barn. Förskolan är ett personalkooperativ vilket innebär att det är korta beslutsvägar där du som pedagog har stora möjligheter att påverka och utveckla verksamheten. Du jobbar tillsammans med erfarna och engagerade medarbetare där det går många pedagoger per avdelning och det är en väldigt bra sammanhållning så det är viktigt att du trivs med att samarbeta och ha roligt på jobbet. Förskolan har både en stor gård och nära till grönområden så utflykter och utomhusaktiviteter är en naturlig del i vardagen. Det finns även en ateljé där barnen kan utveckla sina sinnen genom skapande av olika material. Om arbetet: Tjänsten är på 50% där du som förskollärare kommer jobba mycket i barngrupp. Då det är en montessoriförskola ser vi att du är intresserad och gärna har erfarenhet av montessoripedagogik. Som pedagog jobbar du för att skapa en stimulerade och utvecklade miljö där lärande och ansvarstagande är centrala delar. Förskolan har generösa förmåner med ekonomisk bonus inför varje sommar och jul samt fria arbetskläder, måltider och friskvårdsbidrag. Din profil: Vi söker dig som är förskollärare och kan uppvisa legitimation för förskola. Du ska med hjälp av den övriga personalen omsätta läroplanens mål i det praktiska arbetet samt arbeta strukturerat. Viktigt för rollen är att du är lösningsfokuserad och tycker om att skapa goda relationer med såväl vuxna som barn. Vi ser också att du har ett prestigelöst förhållningssätt och har en vilja att utvecklas tillsammans med förskolan långsiktigt. Övrigt: Alla medarbetare på denna förskola förväntas vara rök och snusfri i alla sammanhang kopplade till förskolan. Du måste kunna uppvisa ett godkänt utdrag ur belastningsregistret enligt lagen 2000:873. Endast ansökningar som uppfyller kraven kommer att besvaras. Ansökan: Känner du att du är rätt person för detta? Tveka inte att söka! Skicka in din ansökan eller ställ frågor till Rekryteringansvarig Gabriel Gjerss Mail: gabriel.gjerss@veritas.se  Vi intervjuar kandidater löpande. Anställningsvillkor:  Anställningsform: 50%  Tillträde: Enligt överenskommelse  Anställningens omfattning: Deltid  Sysselsättningsgrad: Enligt överenskommelse  Lön: Månadslön enligt överenskommelse
Företag: Veritas Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Förskollärare till montessoriinspirerad personalkooperativ i Sundbyberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskollärare till montessoriinspirerad personalkooperativ i Sundbyberg

KMA-samordnare till Serneke Bygg
Om Serneke Serneke är en nytänkande och expansiv koncern verksam inom bygg, anläggning, projektutveckling och fastighetsförvaltning med över 1000 anställda. Genom att tänka nytt driver vi utvecklingen och skapar effektivare och mer innovativa lösningar för ett ansvarsfullt byggande. Verksamheten har en god fördelning mellan offentliga och kommersiella uppdrag. Ansvarsområden I rollen som KMA-samordnare blir du en del av KMA-avdelningen som är en central stödfunktion inom Serneke Bygg. KMA-avdelningen arbetar med att stötta projekten och utveckla verksamheten inom kvalitet, miljö och arbetsmiljö (KMA). Avdelningens mål är att öka medvetenhet och kunskap gällande kvalitet, - miljö och arbetsmiljöfrågor samt bidra till ständig utveckling av verksamhetens processer och hjälpmedel. Syftet är att säkerställa effektiva arbetssätt, säkra arbetsplatser och ett miljömedvetet agerande. Som KMA-samordnare är du en viktig kugge i vårt arbete med KMA-frågor och i denna roll får du vara med och utveckla nya metoder och hjälpmedel i verksamheten. Detta kan innebära att ta fram verktyg och rutiner men även att utbilda och informera verksamheten. KMA-samordnaren ansvarar även för att stödja våra projekt i KMA-frågor från början till slut inom tilldelat område. För vår nästa medarbetare inom KMA tänker vi oss extra fokus på arbetsområdena arbetsmiljö ochsäkerhet. Några exempel på arbetsuppgifter är: - Stötta projekten i frågor som rör arbetsmiljö, miljö och kvalitet - Planera och genomföra arbetsplatsbesök under projektens genomförande - Genomföra interna utbildningar inom KMA-området - Utveckla och ta fram mallar/hjälpmedel och metoder för att effektivisera samt underlätta i produktion - Uppföljning av projektens KMA-arbete Medverka i utvecklingsprojekt Utbildning och erfarenhet Vi söker dig som har erfarenhet av en tjänstinom byggbranschen som KMA-samordnare, arbetsledare, entreprenadingenjör eller liknande. Du brinner för att förbättra och effektivisera arbetssätt och metoder, är väl insatt i arbetsmiljölagstiftning inom bygg och har ett särskilt intresse för arbetsmiljö- och säkerhetsfrågor. Personliga egenskaper Rollen som KMA-samordnare är operativ med många kontaktytor vilket kräver att du är kundfokuserad och har god förmåga att samarbeta samt skapa och bevaragoda relationer både internt och externt. Du bör vara strukturerad och kunna ta initiativ till, samt följa upp förändringsarbete. För att lyckas i denna roll behöver du vara engagerad och tydlig med väldigt god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Medparten av vår kommunikation sker på svenska men kunskaper inom fler språk ser vi som meriterande. Serneke arbetar aktivt för att vara eninkluderande organisation och vi söker därför dig som kan bidra med nya perspektiv, värdesätter olikheter och förstår hur dessa påverkar dig själv och andra. Din ansökan Är du personen vi söker är du välkommen att söka tjänsten. Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt, eftersom tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta KMA-chef Åsa Tenggren på asa.tenggren@serneke.se. Vi erbjuder På Serneke jobbar vi som utmanar konventionella metoder, och som genomför det ena lyckade projektet efter det andra. Vi drivs av utmaningar i alla dess former och vill vara delaktiga och bidra med nya infallsvinklar och lösningar. Vi erbjuder samma trygghet och kunskap som marknadsledarna, men med mer energi, engagemang och ett modernare synsätt. Tillsammans med våra kunder kommer vi att nå oanade höjder och just nu bygger vi ett lag med ännu fler engagerade kollegor. På Serneke är vi steget före, håller vad vi lovar och ger våra kunder något extra. Varmt välkommen att skicka in din ansökan!
Företag: Serneke
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga KMA-samordnare till Serneke Bygg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: KMA-samordnare till Serneke Bygg

TImvikarie till våra förskolor i centrala Stockholm
Tellusbarns vision är att bidra till att barn får en bra start i livet inför mötet med den stora världen. Vi har fokus på språk, skapande, hälsa och genom lekfullt lärande där upptäckandet står i centrum.    Tellusbarns vision är att bidra till att barn får en bra start i livet inför mötet med den stora världen. Vi har fokus på språk, skapande, hälsa och genom lekfullt lärande där upptäckandet står i centrum.  Vill du jobba som timvikarie inom förskolan? Det perfekta extrajobbet för dig som studerar!     Nu söker  Om arbetet: Du erbjuds jobb efter behov och jobbar då tillsammans med erfarna och duktiga medarbetare som kan vägleda dig i din utveckling som barnpedagog. Du skapar förutsättningar för barnens lärande och utveckling genom att se till att stötta det enskilda barnet.   Din profil: Vi söker dig som har ett intresse av att jobba med barn och av att utvecklas som person. Viktigt att du talar svenska flytande. Starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete med barn och extra så om du har barnskötarutbildning. Övrigt: Alla medarbetare på denna förskola förväntas vara rök och snusfri i alla sammanhang kopplade till förskolan. Du måste kunna uppvisa ett godkänt utdrag ur belastningsregistret enligt lagen 2000:873. Endast ansökningar som uppfyller kraven kommer att besvaras.
Företag: Tellusbarn i Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga TImvikarie till våra förskolor i centrala Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: TImvikarie till våra förskolor i centrala Stockholm

Polsktalande kundtjänstmedarbetare
Tycker du att Storytel är ett spännande företag och är intresserad av arbeta hos oss? Nu söker vi polsktalande till vår kundtjänst i Stockholm. Vi välkomnar sökande med olika kompetenser och bakgrunder, för oss är det viktigare att hitta rätt person! Vad vi kan erbjuda Kundtjänst består av en trevlig och social grupp som ofta skrattar tillsammans. Om du gillar diskussioner kring böcker, tv-serier eller roliga kattvideos kommer du hitta likasinnade. Hos Storytel hittar du en kreativ och inkluderande arbetsplats där vi har många aktiviteter utanför arbetet såsom “fredagsbubbel”, bokklubbar, brädspelskvällar (vi har en vandringspokal, så vi tar spelandet på allvar) och mycket annat. Vi gillar att fira framgångar med tårta och firar viktiga bemärkelsedagar som kanelbullens dag eller semmeldagen. Arbetsuppgifter Som en del av vårt team är din huvudsakliga uppgift att svara på frågor från våra användare i Polen och Sverige, främst via mail och sociala medier. Du kommer ha kontakt med både det lokala teamet i Polen och med samarbetspartners för betallösningar. Kundtjänst är våra användares första kontakt med Storytel då de behöver hjälp eller kommer med förslag och vi strävar efter att ge så god service som möjligt oavsett vad ärendet gäller. Det är därför extra viktigt att du är en glad och tålmodig problemlösare som kan uttrycka dig väl i skrift. Stämmer det här in på dig? - Du tycker att böcker i allmänhet och ljudböcker i synnerhet är det roligaste som finns - Du är bra på att söka och finna information och att arbeta självständigt - Du är duktig på att ta till dig ny teknik och är en van mobil- och datoranvändare - Du uttrycker dig flytande på polska, svenska och engelska både i tal och skrift, andra språkkunskaper är meriterande - Du är öppen för utmaningar och vill arbeta på ett utvecklande företag - Du är driven, ansvarstagande och trivs bra med många bollar i luften Visst låter det spännande? Sök redan idag och berätta varför just du skulle passa in i vårt team! Tjänsten är på heltid och du arbetar kontorstider. Tillträde omgående.
Företag: Storytel
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Polsktalande kundtjänstmedarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Polsktalande kundtjänstmedarbetare

Förskollärare till Paletten
Tellusbarns vision är att bidra till att barn får en bra start i livet inför mötet med den stora världen. Vi har fokus på språk, skapande, hälsa och genom lekfullt lärande där upptäckandet står i centrum.    Om Paletten:   Förskolan Paletten ligger centralt i trevliga Husby, endas en minut från tunnelbanan. I närområdet finns det många härliga parker och grönområden som nyttjas ofta. Paletten har en stor och välutrustad gård, fräscha nyrenoverade lokaler, nytt pedagogiskt material och leksaker. Paletten har 40 barnplatser.  På Paletten arbetar vi alltid med utgångspunkt i alla människors lika värde, mot bakgrund av detta pågår ett arbete med att utmana normer och att tänka normkreativt. Samarbeten med andra förskolor i olika områden håller på att byggas upp för att arbeta vidare med att skapa förståelse för människors olika bakgrunder samt arbeta med barns lärande för hållbar utveckling vad gällande de ekologiska, sociala och ekonomiska dimensionerna. I övrigt står förskolan för hälsa och lägger mycket tid på rörelse och utomhuslek.   Dina arbetsuppgifter:   Vi söker dig som tycker om att vara med och påverka och diskutera på arbetsplatsen då möjligheten att vara med från början och sätta sin egen prägel på arbetsplatsen är stor Som förskollärare har du det övergripande pedagogiska ansvaret på din avdelning. Du stöttar och leder ditt arbetslag i deras pedagogiska arbete och utveckling och sitter med i förskolans ledningsgrupp. Varje avdelning har tid för reflektion i arbetslaget varje vecka, antingen i barngrupp eller kollegialt i möte, samt finns egen planeringstid i schemat för varje förskollärare.   Din profil: Vi söker dig som är nytänkande och som är intresserad av att lära sig mer om yngre barns lärande för hållbar utveckling. Du brinner starkt för barns utveckling och lärande, mångfaldsarbete och pedagogiskt utvecklingsarbete. Du har förskollärarlegitimation eller förskollärarexamen. Som person ser du möjligheter där andra ser problem, värdesätter gott samarbete med barn, föräldrar och kollegor, är engagerad och lojal. Som förskollärare är du ansvarig för att aktivt kvalitetssäkra, planera och leda det dagliga arbetet. Meriterande om du har: - Erfarenhet av det svenska språket samt att du har förmågan att kunna undervisa det till barnen från grunden. - Erfarenhet av att arbeta med Bornholmsmodellen.     Om Tellusbarn: Tellusbarn driver 11 förskolor i Stockholms och Uppsala län. Bolaget grundades 2007 och har idag ett hundratal medarbetare och fler än 600 barn platser.  Tellusbarn har en gemensam värdegrund, tre kärnvärden, som vi arbeta efter och som vägleder oss i våra möten med barn, kollegor och föräldrar. Dessa tre kärnvärden är kreativitet, empati och ansvarstagande. Kort handlar dessa om att anställda på Tellusbarn är flexibla och vågar pröva nya vägar, är lyhörda inför människors olika behov samt att vi tar ansvar för vårt egna agerande, vår miljö och säkerheten för barnen. www.tellusbarn.se     Tillträde: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tillsvidare   Känner du att du är rätt person för detta? Tveka inte att söka! Skicka in din ansökan eller ställ frågor till Pernilla Vallbo, Rekryteringsansvarig: Telefon: 070 407 72 95 Vi intervjuar kandidater löpande.
Företag: Tellusbarn i Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Förskollärare till Paletten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskollärare till Paletten


Sök lediga jobb Senior Internal Audit Hoist Finance

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se