Servicedesk Stockholm jobb - lediga jobb

Servicedesk Stockholm jobb Servicedesk Stockholm jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Servicedesk Stockholm. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Servicedesk Stockholm. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Tekniker Servicedesk Stockholm- Stockholm

  2. Tekniker Servicedesk Stockholm- Stockholm


Mer beskrivning

Tekniker Servicedesk Stockholm
InfoCare - What we offer We are providing brand independent IT hardware Management and Staffing Consulting Services in the Nordics with focus to make technology work. Through InfoCare LifeCycle Services we provide a long sustainable life of your IT hardware from deployment to recycling and high-quality services that gives you time to focus on your Core Business. We know technology, but everything we do is about people In a world of increasing digitalization and continuously changing technology, we have been industry leaders since 1986. We have the experience in working in evolving technology areas where we grow and scale together with our Customers new needs. We use this expertise to build the foundation for amazing customer experiences today and in the future. InfoCare - We Make Technology Work! BRINNER DU FÖR ATT GE SERVICE OCH LÖSA IT-PROBLEM? InfoCare söker nya trevliga servicedeskmedarbetare med teknikintresse som gillar problemlösning och att hjälpa människor i vardagen. OM TJÄNSTEN Rollen som servicedeskmedarbetare hos InfoCare är mycket meriterande och kommer att ge dig möjligheten att utvecklas i din karriär. Du kommer att hjälpa medarbetarna hos våra spännande kunder med varierande tekniska problem och utmaningar. Ibland får du vägleda en nyanställd som behöver få igång sin mobiltelefon, återställa ett lösenord som glömts bort eller förklara hur en informationsskärm ska startas om på företagets fasad. Vid andra tillfällen kommer du att ställas inför komplexa och akuta driftproblem som ska beskrivas och sedan vidarbefodras till rätt kompetens inom företaget eller hos en leverantör. Kort sagt - ingen dag kommer att vara den andra lik! Du kommer därför att utvecklas snabbt kompetensmässigt inom många områden. Och viktigast av allt - du kommer att göra människor glada när du hjälper dem att lösa just deras jobbiga situation på jobbet. PERSONLIGA EGENSKAPER Rollen kräver att du är serviceinriktad, tänker på hur bemötande och resultat påverkar slutanvändarensamtatt du är flexibel i ditt förhållningssätt gällande arbetsuppgifter. Ärendena är väldigt varierade och kräver därför att du är en lyhörd problemlösare, noggrann samt att du tar ansvar för dina åtaganden. DIN BAKGRUND Relevant utbildning från YH/KY, gymnasium eller några års erfarenhet från IT-branschen är ett krav, stor vikt läggs även på intresse, attityd, motivation och personlighet. Det är meriterande med arbetserfarenhet från serviceyrken samt ett genuint intresse för IT/teknik. ÖNSKVÄRD ERFARENHET * Telefonsupport och/eller kundtjänst * ITIL * Group Policy (GPO’s) * Windows Server (2008 & 2012) * Windows (7/8/10 samt 365),macOS, Android och/eller Linux. * Microsoft Office 2016, 365 och/eller G Suite * Felsökning av PC/Stationär/Desktop/Surfplattor/Mobiler/Mac * Felsökning av nätverk (LAN, WLAN m.fl.) * Någon typ av ärendehanteringssystem MERITERANDE KOMPETENS * IT-support, 2nd/-3rd Line * Windows Desktop Infrastruktur * Net-ID (Smartcard) * Microsoft Bitlocker * System Center Configuration Manager (SCCM) * Storage * Citrix * Terminal Services * Windows Printing * Windows Scripting * SharePoint * SQL SPRÅK Mycket goda kunskaper i svenska och engelska är i de flesta fall ett krav då du ska kommunicera muntligt och skriftligtpå båda språken. Du är dock väldigt välkommen med din ansökan även om du inte ännu talar och skriver flytande svenska eller engelska. Kan du dessutom något annat språk flytande kan det vara ett stort plus. ÖVRIGT * Utdrag ur belastningsregistret kommer att ske. * Du kommer bli anställd av InfoCare och uthyrd till våra kunder. InfoCares mål är att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag, där både vi, kund och du är nöjda med affären. Har du frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att skicka dessa till ansvarig rekryterare. OM ANSÖKAN För denna tjänst vill vi att du, om möjligt, använder ett cv på engelska. Vår kund är en global aktör och har engelska som koncernspråk VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Vi undanber oss vänligen all rekryteringshjälp! Mer informasjon
Företag: InfoCare Service AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-22
Sök fler jobb liknande: lediga Tekniker Servicedesk Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tekniker Servicedesk Stockholm

Tekniker Servicedesk Stockholm
InfoCare - What we offer We are providing brand independent IT hardware Management and Staffing Consulting Services in the Nordics with focus to make technology work. Through InfoCare LifeCycle Services we provide a long sustainable life of your IT hardware from deployment to recycling and high-quality services that gives you time to focus on your Core Business. We know technology, but everything we do is about people In a world of increasing digitalization and continuously changing technology, we have been industry leaders since 1986. We have the experience in working in evolving technology areas where we grow and scale together with our Customers new needs. We use this expertise to build the foundation for amazing customer experiences today and in the future. InfoCare - We Make Technology Work! BRINNER DU FÖR ATT GE SERVICE OCH LÖSA IT-PROBLEM? InfoCare söker nya trevliga servicedeskmedarbetare med teknikintresse som gillar problemlösning och att hjälpa människor i vardagen. OM TJÄNSTEN Rollen som servicedeskmedarbetare hos InfoCare är mycket meriterande och kommer att ge dig möjligheten att utvecklas i din karriär. Du kommer att hjälpa medarbetarna hos våra spännande kunder med varierande tekniska problem och utmaningar. Ibland får du vägleda en nyanställd som behöver få igång sin mobiltelefon, återställa ett lösenord som glömts bort eller förklara hur en informationsskärm ska startas om på företagets fasad. Vid andra tillfällen kommer du att ställas inför komplexa och akuta driftproblem som ska beskrivas och sedan vidarbefodras till rätt kompetens inom företaget eller hos en leverantör. Kort sagt - ingen dag kommer att vara den andra lik! Du kommer därför att utvecklas snabbt kompetensmässigt inom många områden. Och viktigast av allt - du kommer att göra människor glada när du hjälper dem att lösa just deras jobbiga situation på jobbet. PERSONLIGA EGENSKAPER Rollen kräver att du är serviceinriktad, tänker på hur bemötande och resultat påverkar slutanvändarensamtatt du är flexibel i ditt förhållningssätt gällande arbetsuppgifter. Ärendena är väldigt varierade och kräver därför att du är en lyhörd problemlösare, noggrann samt att du tar ansvar för dina åtaganden. DIN BAKGRUND Relevant utbildning från YH/KY, gymnasium eller några års erfarenhet från IT-branschen är ett krav, stor vikt läggs även på intresse, attityd, motivation och personlighet. Det är meriterande med arbetserfarenhet från serviceyrken samt ett genuint intresse för IT/teknik. ÖNSKVÄRD ERFARENHET * Telefonsupport och/eller kundtjänst * ITIL * Group Policy (GPO’s) * Windows Server (2008 & 2012) * Windows (7/8/10 samt 365),macOS, Android och/eller Linux. * Microsoft Office 2016, 365 och/eller G Suite * Felsökning av PC/Stationär/Desktop/Surfplattor/Mobiler/Mac * Felsökning av nätverk (LAN, WLAN m.fl.) * Någon typ av ärendehanteringssystem MERITERANDE KOMPETENS * IT-support, 2nd/-3rd Line * Windows Desktop Infrastruktur * Net-ID (Smartcard) * Microsoft Bitlocker * System Center Configuration Manager (SCCM) * Storage * Citrix * Terminal Services * Windows Printing * Windows Scripting * SharePoint * SQL SPRÅK Mycket goda kunskaper i svenska och engelska är i de flesta fall ett krav då du ska kommunicera muntligt och skriftligtpå båda språken. Du är dock väldigt välkommen med din ansökan även om du inte ännu talar och skriver flytande svenska eller engelska. Kan du dessutom något annat språk flytande kan det vara ett stort plus. ÖVRIGT * Utdrag ur belastningsregistret kommer att ske. * Du kommer bli anställd av InfoCare och uthyrd till våra kunder. InfoCares mål är att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag, där både vi, kund och du är nöjda med affären. Har du frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att skicka dessa till ansvarig rekryterare. OM ANSÖKAN För denna tjänst vill vi att du, om möjligt, använder ett cv på engelska. Vår kund är en global aktör och har engelska som koncernspråk VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Vi undanber oss vänligen all rekryteringshjälp! Mer informasjon
Företag: InfoCare Service AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 12-03
Sök fler jobb liknande: lediga Tekniker Servicedesk Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tekniker Servicedesk Stockholm


Sök lediga jobb Servicedesk Stockholm

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se