Servicetekniker Lunds universitet Medicinska fakulteten HSC Health Science Center

Servicetekniker Lunds universitet Medicinska fakulteten HSC Health Science Center jobb Servicetekniker Lunds universitet Medicinska fakulteten HSC Health Science Center

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Servicetekniker Lunds universitet Medicinska fakulteten HSC Health Science Center. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Servicetekniker Lunds universitet Medicinska fakulteten HSC Health Science Center. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Personlig assistent sökes glad kvinna i Tyresö!- Stockholm

  2. Information Security Manager- Solna

  3. Oxhagsskolan söker lärare i TM-slöjd- Stockholm

  4. Adjungerad klinisk adjunkt (AKA)/sjuksköterska- Stockholm

  5. Ekonomiassistent till Nymans Ur- Stockholm

  6. Högskoleadjunkt i idrottsvetenskap, inriktning idrottslära- Stockholm

  7. Kommunikatör- Huddinge

  8. Extra , deltid , kundtjänst , kundtjänstmedarbetare , kundservice , kundsup- Stockholm

  9. Teamleader / teamledare / gruppchef kundtjänst till Electrolux- Stockholm

  10. Elektronikmontör till företag inom flygplansteknik- Värmdö


Mer beskrivning

Personlig assistent sökes glad kvinna i Tyresö!
Jag söker en kvinnlig personlig assistent till mig. Jag är en glad och trevlig kvinna som är 42 år gammal som behöver hjälp med det mesta. Jag går på daglig verksamhet på vardagarna och på fritiden träffar jag mina kompisar och gör olika aktiviteter som att gå till badhuset. Jag tycker även väldigt mycket om musik.   Du behöver vara lyhörd för att förstå mig och mina behov och intressen, så att jag får självbestämmande i mitt liv. Du måste vara flexibel, positiv och ansvarsfull för att klara uppgiften. Några personer som jag besöker ofta har en chincilla därför kan du inte vara pälsdjursallergiker.Du kommer att erbjudas betald introduktion samt friskvård.    Omfattning: 20 timmar i veckan. Dag och kväll och extra vid behov.   Omgående.     Din arbetsgivare blir JAG Personlig assistans. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstintresse. Vi tillämpar individuell lönesättning enligt vårt kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på www.jag.se Välkommen med din ansökan!
Företag: Brukarkooperativet JAG
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent sökes glad kvinna i Tyresö! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent sökes glad kvinna i Tyresö!

Information Security Manager
About the job Are you a security expert who is both updated with the latest news in your field and have a sixth sense regarding risks and threats? Do you have extended experience from work with information security and experience from a leading role? Are you ready for a newly created position, in a global environment, where all of your knowledge will be taken care of? You could be the one we are looking for! The group security team at ÅF is growing and therefore in need of an experienced Information Security Manager. In this role you will perform security assessments and evaluate risks for ÅF business. You will also lead the information and set rules for our IT-security planning processes to establish an inclusive and comprehensive information security program for the entire organization. The Information Security Framework of ÅF is your primary focus and you will be an important manager in the GDPR implementation. Last but not least you will also have an important role in maintaining and developing the ÅF Information Management System (ISMS) and our Data Privacy Management. In this role you will be a trusted advisor and a “point of contact” regarding security issues affecting the business operations, both locally and globally. You have a great responsibility on your shoulders but know how to deliver best practice and to maintain a top class security at all times. You will report to Head of Group Security and have close contact with Head of IT Operations, Legal and HR. Who are you? To be a good fit for this role we believe that you have the following profile: 5-7 years of working experience from Information Security Extensive knowledge and experience within different security domains Leadership experience Relevant higher education Excellent skills in Swedish and English, both written and verbal It is good if you have certifications in CISSP/CISM/CISSO or/and knowledge and experience of ISO 270xx as well as previous experience from being part of a security operations team in a global environment. As a person you have the capacity to learn and apply critical thinking to a variety of situations, you are good at building networks throughout an organization and you have the ability to focus on results and work within tight timelines. We think you are a Brave, Devoted, Team player – just like us! You are brave when you take on great challenges in your work, you are devoted when you make sure the Information Security is top notch and you are a team player when you make sure that everyone throughout the organization is on the right track thanks to your networking. Are you the one we are looking for? We are looking forward to your application but don’t wait too long – the last date to apply is the 17th of June.  We offer We are looking for someone who wants to be part of ÅF’s success story. Are you passionate about technology development? Do you like to work together to find the best solution? Then we can offer you career opportunities in a modern workplace with challenging assignments and exciting projects all over the world. The ÅF Group is ranked as one of Sweden’s most popular employer among engineers. At ÅF you will be involved in developing innovative and sustainable solutions within infrastructure, energy and industry. We are always looking for the sharpest skills that can create a future society together with us. We hope you will learn as much from us as we will learn from you. About the company ÅF is an engineering and design company within the fields of energy, industry and infrastructure. We create sustainable solutions for the next generation through talented people and technology. We are based in Europe and our business and clients are found all over the world. ÅF Making Future.
Företag: ÅF AB
Ort: Solna
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Information Security Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Information Security Manager

Oxhagsskolan söker lärare i TM-slöjd
Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm. Med Stockholms stad som arbetsgivare gör skickliga lärare skillnad på riktigt. I våra skolor ska varje elev få möjlighet att nå toppen av sin potential. För att nå dit behöver vi de absolut bästa lärarna. Oxhagsskolan är en grundskola F-6 som ligger invid i Akallas tunnelbanestation med närhet till både skog och 4-H gård. Skolan består idag av ca 330 elever och 60 medarbetare. Hos oss är alla våra barn allas glädje och ansvar. Vi tycker - om att ha ett nära kollegialt samarbete där vi arbetar prestigelöst för alla våra elevers bästa - att stor möjlighet att påverka verksamheten bidrar till den goda arbetsmiljön - att det är viktigt att ha roligt tillsammans på jobbet Tycker du som vi? Vi ligger i framkant när det gäller IKT, alla våra elever och pedagoger har en personlig surfplatta och varje klassrum har en interaktiv projektor med Apple-tv. Vi har goda resultat och en stabil ekonomi. Lär gärna mer på Oxhagsskolan Arbetsbeskrivning Som lärare i TM-slöjd kommer du att ha din undervisning på låg- och mellanstadiet. I din roll ingår att planera, genomföra och följa upp din verksamhet enligt läroplanens mål. Du samarbetar med en annan slöjdlärare på skolan samt med olika arbetslag. I din lärarroll ingår att utveckla och bedriva pedagogiskt arbete tillsammans med övriga pedagoger i arbetslaget. Tillsammans ansvarar ni för lärande planering, genomförande, dokumentation och utvärdering av arbetet kring elevers utveckling och lärande, i enlighet med skollagen, Lgr 11. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad och behörig lärare i slöjd med inriktning mot träslöjd. Som person är du strukturerad, mogen och stabil och har lätt för att samarbeta. Du reflekterar över ditt arbete på ett systematiskt sätt och är mån om att skapa en trygg lärandemiljö grundad på ömsesidig respekt. Du har god förståelse för elevers olika förutsättningar att ta till sig kunskap och anpassar din undervisning därefter. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi ger dig möjlighet att växa och göra karriär Som lärare i Stockholms stads skolor har du möjlighet till både handledning och coachning. Vi satsar på karriärtjänsterna förstelärare och lektorat. Låt dig inspireras av vårt breda utbud av kompetensutveckling. Läs mer på http://pedagogstockholm.se. Du som är nyexaminerad lärare skapar tillsammans med skolans rektor och din mentor en plan för introduktionsperioden. Övrigt Vi ser mångfald som berikande och välkomnar alla sökande oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, sexuell läggning, etnisk tillhörighet, religion, funktionsnedsättning och ålder. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Stockholms Stad, Utbildningsförvaltningen
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Oxhagsskolan söker lärare i TM-slöjd jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Oxhagsskolan söker lärare i TM-slöjd

Adjungerad klinisk adjunkt (AKA)/sjuksköterska
Har du ett genuint intresse för utbildning och pedagogisk erfarenhet, då är AKA-uppdraget något för dig!    Vi söker nu sjuksköterskor som är intresserade av ett uppdrag som adjungerad klinisk adjunkt (AKA) på någon av våra akutvårdsavdelningar.     Södersjukhuset har under lång tid satsat på lokalt förankrade adjungerade kliniska adjunkter med uppgift att samverka med universitet och högskolor i framförallt den kliniska utbildningen för sjuksköterskor.     Arbetsuppgifter:    Ditt uppdrag som AKA består i att handleda och undervisa sjuksköterskestudenter. Du fungerar som en brygga mellan högskolan och arbetsplatsen och är ansvarig för att driva studentfrågor på vårdavdelningen. Därför är det viktigt att du har ett genuint intresse för pedagogik och har en god förmåga att anpassa dig till studenternas olika behov och lärstilar.     Dina arbetsuppgifter i korthet:    • Planera inför och introducera studenter till den verksamhetsförlagda utbildningen på avdelningen  • Stödja studenter och handledare i utbildningssituationen  • Samverka till utveckling av interprofessionellt lärande  • Vara kontaktperson mellan lärosätets adjunkt, lektor och yrkeshandledare.  • Tillsammans med ansvarig adjunkt/lektor medverka vid mitt- och slutbedömning  • Samverka med lärosätet vid planering av kliniska examinationer  • Aktivt delta i pedagogiska träffar med ansvarig adjunkt/lektor  • Närvara vid aktuella seminarier och fortbildning anordnade av lärosätet.    Uppdraget som Adjungerad klinisk adjunkt (AKA) är på 20 % och övriga 80 % arbetar du som sjuksköterska på en av våra vårdavdelningar inom internmedicin.     I din roll som sjuksköterska på vårdavdelning planerar, leder och utför du omvårdnadsarbete. Vi arbetar tillsammans i tvärprofessionella team. Arbetsuppgifterna är varierande och du har stora möjligheter att påverka och kontinuerligt utvecklas. Vi är mycket positiva till om du är intresserad av vidareutbildning och forskning.    Vi lägger stor vikt vid att utveckla vår verksamhet genom våra medarbetare. I dina arbetsuppgifter ingår därför att arbeta med förbättringar från idé till genomförande.    Vi kan erbjuda dig en attraktiv och utvecklande arbetsplats centralt belägen i Stockholm med mycket med bra kommunikationer. Vi har möjlighet till fri friskvård i fina träningslokaler, samt friskvårdstimme och friskvårdsbidrag.   Anställningsform:  Tillsvidare, heltid. Avdelningarna har SÖS fördelaktiga poängmodell, vilket ger goda möjligheter att påverka både arbetstid och månadsinkomst.    Kvalifikationer:  Legitimerad sjuksköterska  Magisterexamen eller pågående magisterutbildning inom relevant medicinskt område.  Minst 5 års erfarenhet av kliniskt arbete som sjuksköterska inom akutsjukvården.    Meriterande: Högskolepedagogisk utbildning minst 7,5 hp.  Handledarutbildning  Erfarenhet av att handleda studenter    Personliga egenskaper:  Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som:  • Har en god pedagogisk förmåga och ett genuint intresse för utbildning och kvalitet  • har god planeringsförmåga  • är intresserad av att bidra med din kunskap och entusiasm  förenar självständigt arbete med god förmåga att samarbeta    Information om tjänsten lämnas av:  Elisabeth Pantzar, vårdenhetschef avd. 83  Tel: 073-9145110    Maria Olofsson, vårdenhetschef, AVA  Tel: 0725-824707    Irina Ekstrand, vårdenhetschef avd. 81  Tel: 072-5993756    Stina Petersson, vårdenhetschef avd. 80  Tel: 072-5993551    Sara Eklöf, vårdenhetschef avd. 82  Tel:072-5824734    Fackliga företrädare:  Vårdförbundet Centra Söder   tel:070 - 484 33 10
Företag: Södersjukhuset SÖS
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Adjungerad klinisk adjunkt (AKA)/sjuksköterska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Adjungerad klinisk adjunkt (AKA)/sjuksköterska

Ekonomiassistent till Nymans Ur
Om kunden: AB Nymans Ur 1851 är ett svenskt familjeföretag inom klock- och smyckesbranschen med en historia som har sin begynnelse år 1851. I företaget ingår följande butiker: Nymans Ur 1851 i Stockholm och Västerås, KRONS i Stockholm, Klockmaster Västerås samt Tidemann i Oslo. AB Nymans Ur 1851 driver även den auktoriserade e-handelsbutiken av märkesklockor och smycken online, klockor.nu. Under december 2015 lanserade Nymans Ur 1851 även ett eget smyckesmärke, Rare Jewelry som är i high-end segmentet och tillverkas i en ateljé på Östermalm. AB Nymans Ur 1851har även Nordens största och mest moderna serviceverkstad för klockor. Urmakarna är alla certifierade och har en utbildning från IHU Urmakarskolan och dessutom specialutbildningar för de varumärken Nymans Ur 1851 representerar. Utöver urmakarna i serviceverkstaden finns även urmakare i butikerna för att kunna erbjuda service på plats. Huvudkontoret är beläget i Stockholm city på Östermalm. Arbetsuppgifter/Ansvar: Som ekonomiassistent på Nymans Ur kommer du att arbeta i ett team om tre personer. Vi tror att du har minst två års erfarenhet utav ekonomi där du arbetat i en bredare roll, kanske på ett mindre företag. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att ha arbetat i något affärssystem, gärna Visma Business som vi själva använder. Arbetsuppgifterna kommer bland annat innefatta: Kund och Levreskontra Avstämningar Löpande bokföring Sammanställningar i Excel Kvalifikationer: Vi ser gärna att du har några års erfarenhet utav liknande arbetsuppgifter. Du kan kund- och levreskontra som ett rinnande vatten då det är ett väldigt transaktionsintensivt företag. Du är prestigelös i ditt arbete och hjälper gärna dina kollegor när det behövs. Vi kommer sätta stor vikt på personliga egenskaper och inställning. Har du erfarenhet utav Retailbranschen ser vi det som mycket meriterande. Vi hoppas även att du: Har goda kunskaper i Excel Talar svenska och engelska flytande Har en vilja att ta sig an nya arbetsuppgifter, höga som låga Tillträde, omfattning och anställning: Tjänsten är på heltid, kontorstider, med start i mitten av augusti. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader som kan leda till förlängning. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Mimmie Swärdén på mimmie.swarden@hero.se. Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Företag: Hero
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till Nymans Ur jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till Nymans Ur

Högskoleadjunkt i idrottsvetenskap, inriktning idrottslära
Gymnastik- och idrottshögskolan, GIH, är världens äldsta idrottshögskola. Lärosätet ligger vid Stockholms Stadion och är Sveriges främsta kunskapscentrum för idrott, fysisk aktivitet och hälsa. Här utbildas lärare i idrott och hälsa, tränare, hälsopedagoger, sport managers, idrottsvetare och forskare. GIH bedriver idrottsvetenskaplig forskning, ofta i nära samarbete med andra lärosäten och intressenter i samhället, på både nationell och internationell nivå. GIH har idag 140 medarbetare och cirka 1 000 studenter. Ämnesbeskrivning Idrottsvetenskap är ett flervetenskapligt ämne som tar sin utgångspunkt i idrottsliga praktiker som belyses utifrån humanistiska och samhällsvetenskapliga respektive medicinska och naturvetenskapliga perspektiv. Vid GIH förekommer undervisning och forskning inom de humanbiologiska, humanistiska och samhällsvetenskapliga kunskapsfälten, fördelade på tre övergripande inriktningar (enheter): prestation och träning, fysisk aktivitet och hälsa respektive kultur och lärande. Vid GIH finns Laboratoriet för biomekanik och motorisk kontroll (BMC), Åstrandlaboratoriet (ÅL) och Laboratoriet för tillämpad idrottsvetenskap (LTIV). GIH är ett litet lärosäte med starkt varumärke som attraherar olika samverkanspartners och finansiärer. Mellan ledning och verksamhet är det korta kommunikations- och beslutsvägar. Som medarbetare får du möjlighet att arbeta i en bred roll tillsammans med engagerade kollegor med olika bakgrund och professioner. GIH är ett lärosäte som värnar om att ge plats för kvalitet, engagemang och nytänkande. Arbetsuppgifter  I anställningen ingår undervisning och handledning inom idrottslära med särskilt fokus på olika bollaktiviteter i lekar och spel i varierade miljöer och under olika årstider. Därtill kan undervisning inom den utbildningsvetenskapliga kärnan och verksamhetsförlagd utbildning ingå. Till undervisning räknas även kursadministration. Inom grundutbildningen sker undervisning i huvudsak på svenska. Behörighetskrav Behörig att anställas är den som har: • avlagt lärarexamen i idrott, idrottsvetenskap eller motsvarande, • varit verksam som lärare i ungdomsskolan i minst tre år • har förmåga att samarbeta samt den förmåga och lämplighet i övrigt som behövs för anställningen vilket bland annat beskrivs i GIH:s medarbetarskapspolicy.  Magisterexamen inom idrottsvetenskap eller motsvarande område är meriterande. Bedömningsgrunder För denna anställning har följande bedömningsgrunder fastställts: • Mycket stor vikt läggs vid dokumenterad pedagogisk skicklighet och erfarenhet av undervisning med relevans för ämnesområdet idrott/idrottsvetenskap på högskola eller universitet, • Stor vikt läggs vid djupa och breda kunskaper inom ämnesområdet idrott/idrottsvetenskap, inriktning boll i olika miljöer och årstider, • Stor vikt fästs vid personlig lämplighet för anställningen, såsom noggrannhet, självständighet och uthållighet, • Vikt läggs vid administrativ skicklighet som är av betydelse för de arbetsuppgifter som ingår i anställningen, • Vikt läggs vid god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska. Varaktighet/Arbetstid Anställningen är en tidsbegränsad anställning som beräknas pågå i 7 månader, dock längst till och med 31 januari 2019. Tillträde den 1 juli 2018 eller enligt överenskommelse. Sysselsättningsgraden motsvarar 100 % av heltid.  Lön Individuell lönesättning tillämpas. Ansökningsförfarande Du ansöker via vår hemsida genom att klicka på knappen "Ansök". Handlingar bifogas elektroniskt och ska vara i word- eller pdf-format. Ansökan ska innefatta följande handlingar: • sammanställning av utbildningar, anställningar, pedagogiska och administrativa meriter (CV) • kortfattad skriftlig redogörelse för pedagogisk och annan verksamhet • förslag på minst två referenspersoner Ansökan ska vara GIH tillhanda senast den senast den 11 juni 2018.   Åberopade meriter ska kunna intygas vid anmodan. GIH verkar för mångfald och jämställdhet inom samtliga anställningskategorier. Vi ser därför gärna sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av platsannonser.
Företag: Gymnastik- och idrottshögskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Högskoleadjunkt i idrottsvetenskap, inriktning idrottslära jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Högskoleadjunkt i idrottsvetenskap, inriktning idrottslära

Kommunikatör
Huddinge är en växande Stockholmskommun med närhet till både stad och natur. Som medarbetare hos oss är du en viktig samhällsbyggare. Tillsammans skapar vi ett hållbart samhälle för alla som bor, besöker och arbetar i Huddinge. I alla våra förskolor och skolor pågår ett arbete med en gemensam pedagogisk plattform. Barn och elever ska mötas av samma syn på pedagogiskt ledarskap och lärande, oavsett hur gamla de är eller var i kommunen de bor. Plattformen grundar sig i forskning och beprövad erfarenhet eftersom vi alltid strävar efter att arbeta med det som ger resultat. Vi söker dig som vill vara en förebild och bidra till en hållbar samhällsutveckling. Du är öppen och välkomnande i mötet med andra, har mod att tänka nytt och drivkraft att omsätta tankarna till handling. Läs mer om vår pedagogiska plattform på http://www.pedagoghuddinge.se/projekt-och-utveckling/pedagogisk-plattform/ Enhetsbeskrivning Är du en engagerad och driven kommunikatör som brinner för samhällsfrågor? Då kan du vara den vi söker! Vi på kommunikationsavdelningen på barn- och utbildningsförvaltningen är ett kreativt gäng som har ansvar för att samordna och utveckla förvaltningens interna och externa kommunikation. Vi ger stöd, både strategiskt och operativt, till främst chefer gällande olika kommunikationsinsatser, men driver även egna roliga och intressanta utvecklingsprojekt. Vi sitter i ett kontorslandskap på Gymnasietorget i Huddinge. Hit tar du dig enkelt med kollektivtrafik. - Om arbetet Vi söker nu en erfaren kommunikatör som ska planera, genomföra och följa upp interna och externa kommunikationsaktiviteter. Ett av dina huvudprojekt blir att arbeta med kommunikation och marknadsföring av vår nya kommunala gymnasieskola, som öppnar hösten 2019. Ett spännande projekt där du som kommunikatör kommer att få en central roll vad gäller att nå ut till målgruppen unga. Du kommer även att arbeta med att ge råd i kommunikationsfrågor samt planera för och genomföra kommunikationsinsatser kopplade till event. Arbetet innebär att du ibland behöver hantera snabba beslut, där komplexa samanhang ska göras begripliga och tydliga. I arbetet ingår även att vara stöd i medierelationer. Just nu fokuserar vi på att tydliggöra vårt arbetsgivarvarumärke, ett arbete där du kommer att vara delaktig. Din profil Vi söker en mångsidig kommunikatör som är intresserad av att jobba med samhällsfrågor. Du har högskoleutbildning inom kommunikationsområdet eller annan likvärdig utbildning, samt har arbetat några år som kommunikatör, gärna med marknadsföringsinslag. Du är säker i din yrkesroll och har erfarenhet av arbete med intern och extern kommunikation, gärna från en större organisation. Att strukturera information, skriva intresseväckande och lättlästa texter som är anpassade för olika målgrupper är något du är väl förtrogen med. Du har en förmåga att omvandla komplexa ämnen till tydlig och enkel kommunikation, samt paketera och distribuera innehåll i olika kanaler. En grundförutsättning för att du ska klara jobbet är att du är van vid webbpublicering. Vi använder Episerver och Site Vision. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att både delta i och driva egna projekt, och vana av att arbeta med flera olika uppdrag samtidigt. Du kan prioritera och lägga upp ditt arbete för att hålla uppsatta tidsplaner, och är van vid att planera ditt arbete samt att ta initiativ för att driva arbetet framåt. För att lyckas i rollen behöver du även ha driv, god social kompetens samt vana av att bygga relationer och samarbeta. Det är meriterande om du har erfarenhet av marknadsföring och offentlig verksamhet. Välkommen med din ansökan bestående av personligt brev och CV (inga betyg eller intyg). Vi kommer att påbörja intervjuer med intressanta kandidater under ansökningstiden. Förmåner För att vi ska kunna utföra vårt uppdrag är du som medarbetare i Huddinge kommun det viktigaste vi har. Därför erbjuder vi en rad förmåner för ett hållbart arbetsliv och för att underlätta din vardag. http://www.huddinge.se/formaner Facklig kontaktperson För facklig kontaktperson för tjänsten se http://www.huddinge.se/kontaktpersonerfack Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp i samband med denna annons
Företag: Huddinge kommun
Ort: Huddinge
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kommunikatör jobb, Kommunikatör Huddinge, Kommunikatör Huddinge kommun
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kommunikatör

Extra , deltid , kundtjänst , kundtjänstmedarbetare , kundservice , kundsup
Jobba med kundtjänst på Electrolux! Nu söker vi dig som vill jobba med kundtjänst som kundservicemedarbetare och som kan jobba eftermiddagar hos oss.  I rollen som kundservicemedarbetare har du nära dialog med kollegor och din chef för att säkerställa att du håller en hög kvalité i varje kundkontakt.  ArbetsuppgifterDu ansvarar för att hantera ärenden inom flera områden som t.ex. produkt-, leverans-, prisfrågor, orderläggning, e-handelssupport och givetvis rådgivning kring reservdelar.Din huvudsakliga källa till ärenden är telefon & ärendehanteringssystem, uppgifter kan också komma från andra källor.Du kommunicerar ofta med kunder som behöver stöd i att hitta rätt reservdel och du har tillgång till stödsystem med detaljerad produktinformation.Du ansvarar för att skapa nya affärer genom aktiv försäljning till de kunder du har kontakt med.Du har nära kontakt med ansvariga för e-handel, logistik och försäljning. * Du, precis som dina kollegor, ansvara för att alltid arbeta med förbättringar av processer och förväntas agera för att korrigera en process som skapar onödigt arbete. Vem är du  Du som passar i denna grupp har med all säkerhet något års erfarenhet av kundservice, extra meriterande är det med erfarenhet inom teknisk rådgivning eller av hushållsprodukter. Du är entusiasmerande och har förmågan att använda frågeteknik för att få kunder att beskriva sitt behov. Du har en stor portion tålamod och visar engagemang genom din genuina nyfikenhet. Du älskar att engagera dina kollegor och är förmodligen den som drar ihop ditt team till AW. Du är företagsam och har i tidigare roller visat detta genom att inte bara hitta problemen, utan genom att ha drivit igenom förbättring där det behövts.  Vi erbjuder  Du har nu möjligheten att vara med och bidra till att förädla hur ett marknadsledande bolag kommunicerar med sina kunder, något du kommer ha stor nytta av under din karriär. Du blir en viktig del i ett nytt team och möjligheterna att utvecklas är stora för den som engagerar sig. Du kommer arbeta innanför tullarna, en minut från närmsta tunnelbanestation. På kontoret finns tillgång till träningslokaler. Du kommer få en gedigen introduktionsutbildning under dina första veckor. Uppdraget passar dig som  kanske är student och är flexibel med dina arbetstider. Arbetstider: ca 14.00-18.00, 2-3 gånger i veckan Välkommen med din ansökanredan idag! Elektrolux har valt att samarbeta med Next u i denna bemanning. Vilket innebär att du kommer att vara timanställd konsult hos Next u. Om Next u Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons. Läs mer på www.nextu.se Sökord: Elektrolux , extrajobb , kundtjänst , kundservice , kundsupport , teknisk support , kundtjänstmedarbetare , kundservicemedarbetare , kundsupportmedarbetare  , nextu , next u , next u ab , deltidsjobb , jobba deltid , jobba extra , it-support , student ,  studenter , studentjobb , sommarjobb , support , bemanning , rekrytering , lediga jobb , lediga tjänster , nytt jobb , bemanningsföretag , rekryteringsföretag , service , telefonvana , rådgivning , rådgivare , stockholm
Företag: Next u AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Extra , deltid , kundtjänst , kundtjänstmedarbetare , kundservice , kundsup jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extra , deltid , kundtjänst , kundtjänstmedarbetare , kundservice , kundsup

Teamleader / teamledare / gruppchef kundtjänst till Electrolux
Jobba som teamleader på Electrolux! Som teamleader så kommer du att leda den dagliga produktionen i ditt team och säkerställa att uppgifterna genomförs i tid och med högsta möjliga kvalité. Ditt team består av ca 14 roller. Teamet ansvarar främst för reaktiva- & proaktiva- B2B-kontakter från samtliga säljkanaler. Dessa kunder ges support i orderhantering, produktinformation, leveransbevakning, e-ordersystemutbildning med mera. Majoriteten av flödet med kundärenden hanteras via telefon och e-post. Arbetsuppgifter för personalRekrytering med on-/off boardingSchemaläggningLönesättningUtveckling och utbildning av personalMålstyrning och uppföljning av personliga målIndividuell coaching inom kundmöte, effektivitet & teamship (intern term för laganda) Arbetsuppgifter för produktionsledning * Säkerställ att varje medarbetare har överblick på dagens produktionsmål och löpande är informerade om status. * T.ex. genom morgonmöten, avstämningar under dagen osv. * Säkerställ att den dagliga produktionen flyter på och att arbete som är oplanerat fördelas på effektivt sätt och i rätt prio-ordning. * Säkerställ att dina internkunder har kontroll på status på produktionen. Vem är du Vi söker dig som älskar att inspererar och som får teamet att växa. Vidare är du en naturlig ledare med personalansvar som gillar att skapa god stämning. Du har erfarenhet av att leda grupper mot uppsatta mål samt av att vidareutveckla och coacha dina medarbetare.  Som person är du strukturerad, systematisk, noggrann och prestigelös. Vi ser också att du är pedagogisk, lyhörd, kommunikativ och har en god förmåga att engagera personer runtomkring dig. Du talar svenska och engelska obehindrat samt har goda kunskaper i office-paketet.   Vi erbjuder  Du har nu möjligheten att vara med och bidra till att förädla hur ett marknadsledande bolag kommunicerar med sina kunder. Du kommer arbeta innanför tullarna, en minut från närmsta tunnelbanestation. På kontoret finns tillgång till träningslokaler.   Övrig information   Placering: Electrolux globala HK, Stockholm Omfattning: Heltid Start: Den 25/6 tom 24/11-2018 med mycket goda möjligheter att gå över till kund efter uppdraget.  Konsultansvarig: Ingela Haglund (ingela.haglund@nextu.se)  Ansökan   Electrolux har valt att samarbeta med rekrytering- och bemanningsföretaget Next u i detta bemanningsuppdrag. Sök jobbet genom att fylla i formuläret längst ner i annonsen på Next u’s hemsida. Jobbet är ansökningsbart så länge annonsen finns uppe på hemsidan. Vi håller intervjuer löpande. Välkommen med din ansökan redan idag så ökar du chansen till jobbet!   Om Next u Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons. Läs mer på www.nextu.se  Sökord: Elektrolux , teamleader , ledare ,  team , gruppledare , gruppchef , teamchef , kundtjänst , kundservice , kundsupport , teknisk support , kundtjänstmedarbetare , kundservicemedarbetare , kundsupportmedarbetare , serivce , next u  , nextu , next u ab , it-support , support , it support , lediga jobb , lediga tjänster , jobb Electrolux , stockholm , linjechef , personalansvar , medarbetaransvar , rekrytering , bemanning , rekryteringsföretag , bemanningsföretag ,
Företag: Next u AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Teamleader / teamledare / gruppchef kundtjänst till Electrolux jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teamleader / teamledare / gruppchef kundtjänst till Electrolux

Elektronikmontör till företag inom flygplansteknik
Elektronikmontör till företag inom flygplansteknik Vill du arbeta på ett företag som tillverkar flygplatsteknik? Är du dessutom teknikintresserad och har arbetat med lödning tidigare? Då har du hittat rätt! Vi söker en elektronikmontör med erfarenhet av lödning till ett företag som levererar kvalitetsprodukter till internationella flygplansföretag. Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Randstad, men arbeta ute hos en av våra kunder. Plats: Värmdö Omfattning: Heltid med eventuell förlängning samt övertag av kund. Arbetsbeskrivning Du kommer arbeta med lödning av kretskort och kablar i elektroniska produkter. Detta kommer ske på mikronivå vilket ställer höga krav på fingerfärdighet och noggrannhet. Kvalifikationer Här behöver du ha en teknisk bakgrund eller ha gått en treårig teknisk linje. Vi söker dig som har arbetat som elektronikmontör och som har erfarenhet av att ha arbetat med lödning. Du ska även ha kunskaper inom ritningsläsning och allmän elektronikkännedom. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som konsult är du ambassadör för Randstad och representerar oss på ett professionellt sätt. Som person har du lätt för att samarbeta i team likväl som att arbeta självständigt. Eget ansvarstagande genomsyrar alltid ditt arbete. Gillar du att göra ett bra jobb och pröva på nya saker? Är du flexibel och driven med stor initiativförmåga? Då finns chansen till många spännande uppdrag hos oss. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Om Randstad Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss. Sista ansökningsdag: 2018-06-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. För information: Razan Ahmad | razan.ahmad@randstad.se
Företag: Randstad AB
Ort: Värmdö
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Elektronikmontör till företag inom flygplansteknik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Elektronikmontör till företag inom flygplansteknik


Sök lediga jobb Servicetekniker Lunds universitet Medicinska fakulteten HSC Health Science Center

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se