Servicetekniker kombinerad med lagertjänst i Järfälla lediga jobb

Servicetekniker kombinerad med lagertjänst i Järfälla jobb Servicetekniker kombinerad med lagertjänst i Järfälla jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Servicetekniker kombinerad med lagertjänst i Järfälla. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Servicetekniker kombinerad med lagertjänst i Järfälla. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Ekonomiansvarig på deltid med stor flexibilitet- Stockholm

  2. Nu söker vi CE chaufförer- Stockholm

  3. Lärare i grundskolans tidigare år- Sigtuna

  4. Kontaktlinsoptiker- Södertälje

  5. Junior KAM, SVH - Risenta, Stockholm- Sollentuna

  6. Säljare / KAM Svensk Dagligvaruhandel- Stockholm

  7. Barnmorska- Södertälje

  8. Bygglovarkitekt/Bygglovhandläggare till Miljö- och Stadsbyggnadskontoret- Danderyd

  9. Key Account Manager - Lindorff- Stockholm

  10. Systemadministratör Inköp- Stockholm


Mer beskrivning

Ekonomiansvarig på deltid med stor flexibilitet
Propell Propell Ekonomiansvarig på deltid med stor flexibilitet Detta är ett optimalt uppdrag för dig som vill ha ett intressant arbete men inte arbeta heltid alternativt har egen firma och vill utöka! Omfattningen beräknas till ca 30-40 % av en heltidstjänst. Vår kund är ägare till ett antal bolag inom bl a jord-/skogsbruk och konsultverksamhet. Vi söker nu en ekonomiansvarig för att sköta redovisning, rapportering och analys gällande de olika verksamheterna. Vissa av verksamheterna är redovisnings- och skattemässigt mycket komplexa med kopplingar till olika länder. Detta är en bred tjänst som innehåller såväl enkla administrativa uppgifter till komplicerad bokföring. Exempel på arbetsuppgifter är - Bokföring, in- och utbetalningar (även utlandet) samt avstämningar - Framtagning av månadsbokslut och årsredovisning - Hantering av skatte- och momsfrågor - Rapportering och analys av likviditet, resultat- och balansräkning - Framtagning av likviditetsprognoser månadsvis - Hantering av avtal och kontrakt, hyror m m - Hantering av personaladministration såsom löner m m för ett mindre antal anställda Vi söker dig som är högskoleutbildad ekonom och har gedigen kompetens inom redovisning. Du är van att arbeta med ekonomisk analys och har en god förståelse för olika samband och helheter. Vi ser gärna att du har kunskap om den finansiella marknaden och har du erfarenhet av redovisning gällande skogs-/jordbruk är det meriterande. Som person värdesätter vi att du är ansvarstagande och noggrann men även att du är glad, service minded och positiv. Du kommer att få stor insyn i vår kunds ekonomi samt även privata situationer varför integritet och förtroende är viktigt. Du kommer att ha stora möjligheter att styra din tid samt att lära och utvecklas inom redovisning. Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande. Ansöker gör du via www.propell.se. Har du frågor är du välkommen att kontakta Viktor Karlsson på Novare Propell, tel 0735-233 007. Tjänsten publicerades 2013-06-17
Företag: Propell
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiansvarig på deltid med stor flexibilitet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiansvarig på deltid med stor flexibilitet

Nu söker vi CE chaufförer
Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag. Arbetsbeskrivning Till vår uthyrningsverksamhet i Stockholmsområdet söker vi nu chaufförer med CE-körkort till en av våra största kunder. Du kan komma att arbeta med olika typer av körningar, till exempel trailerkörningar, lastning, lossning, distribution även utlandskörningar kan förekomma. Som resurskonsult hos oss blir du anställd av Manpower och uthyrd till vår kund under uppdragets period. Vem är du? Nu söker vi dig som har CE-korts behörighet. Som person är du noggrann, ansvarstagande och flexibel. I våra uppdrag ingår inslag av service gentemot vår uppdragsgivares kunder, därav är du en person med utpräglad servicekänsla. Att du har erfarenhet av praktisk lastbilskörning är ett krav. Truckkort samt ADR är meriterande. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Du söker denna tjänst på www.manpower.se genom att klicka på ansökningslänken. Ansöker du på annat sätt riskerar du att inte komma med i processen. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Therese Wievegg på telefon 08-402 74 26 Tjänsterna kommer att tillsättas löpande varför vi gärna ser att du skickar in din ansökan snarast.
Företag: Manpower Industri & Logistik
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Nu söker vi CE chaufförer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nu söker vi CE chaufförer

Lärare i grundskolans tidigare år
Sigtuna kommun - alla tiders mötesplats - ligger mitt emellan Uppsala och Stockholm. Den tusenåriga staden Sigtuna och Arlanda flygplats utgör två spännande inslag på var sin sida om centralorten Märsta. Kommunen är en framtids- och tillväxtkommun och har cirka 42 000 invånare. Barn- och ungdomsförvaltningen ansvarar för all verksamhet inom förskola, familjedaghem, förskoleklass, grundskola och fritidshem.För barn med funktionshinder finns särskolan, som har två parallella former: grundsärskola och träningsskola. Inom vårt ansvarsområde finns också Naturskolan och Kulturskolan I Sigtuna kommuns grundskolor pågår ett utvecklingsarbete kopplat till bedömning för lärande (BFL) samt informations- och kommunikationsteknik (IKT). Tingvallaskolan har i dag ca 150 elever från förskoleklass till åk 6 och är därmed en liten skola. Detta skapar goda förutsättningar att "alla känner alla", vilket i sin tur bidrar till en stark känsla av gemenskap. Tingvallaskolans helhetsidé genomsyrar all verksamhet, i vilken trygghet, struktur och goda relationer utgör basen för vårt värdegrundsarbete. Både barn och föräldrar ska på vår skola bemötas väl och känna delaktighet och ha inflytande. Under de år som eleverna går på vår skola ska de känna sig motiverade, kreativa och utveckla ett kritiskt tänkande. När de lämnar vår skola ska de vara väl rustade med en god självkänsla. Vi har ett "Trygghetsteam" som arbetar utifrån vår Likabehandlingsplan. Arbetet består av ex. lösningsinriktade samtal med elever. Tingvallaskolan är också värdskola för Hällsboskolan, en statlig specialskola för elever med språkstörning. Skolorna samarbetar genom att personal samverkar och elever från Hällsboskolan inkluderas i vissa ämnen. ARBETSUPPGIFTER Tingvallaskolan söker engagerad klasslärare för åk 1 med behörighet i svenska/ma/no. Du ska vara förtrogen med LGR 11 och ansvara för planeringen av undervisningen samt bedömningen av elevernas kunskapsutveckling. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som: - är utbildad och behörig lärare med god didaktisk kompetens - är tydlig i ditt ledarskap - har lätt för att hålla en god och tydlig struktur i arbetet med barnen - har lätt för att skapa goda relationer både med elever,föräldrar och medarbetare - är positiv och ser utmaningar som något berikande - gärna har erfarenhet och kompetens av att arbeta med barn i behov av särskilt stöd
Företag: Sigtuna kommun, Tingvallaskolan
Ort: Sigtuna
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i grundskolans tidigare år jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i grundskolans tidigare år

Kontaktlinsoptiker
Synoptik Sweden AB är en av Sveriges ledande aktörer inom optik med 107 butiker från Kiruna i norr till Malmö i söder. Synoptik etablerades i Sverige 1991, har cirka 600 medarbetare och omsätter 850 mkr. Synoptik ägs av Synoptikfonden, en icke vinstdrivande stiftelse som verkar för att främja nordisk forskning inom optik. Varje år skänks en del av vinsten från Synoptik till forskning inom optik och oftalmologi. Synoptik är även en del av Grand Vision B.V, en världsledande aktör inom optisk retail, med drygt 4 600 butiker i fler än 40 länder. För mer information, se www.synoptik.se Vi söker Kontaktlinsoptiker till vår butik i Södertälje. Anställningsform: Vikariat på deltid 75%  ca 1 år. Butiken är centralt belägen på Storgatan. Ansvar Som optiker hos Synoptik erbjuder vi dig en spännande arbetsplats med möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Tillsammans med dina kollegor bär du ansvaret för att skapa goda kundrelationer och uppnå butikens försäljningsmål. Som optiker arbetar du i första hand med syn- och linsundersökningar men också i butiken. Vi erbjuder • Ett spännande arbete med trevliga kollegor • Kunskapsutbyte mellan våra butiker • En informell och positiv arbetsmiljö Din kompetens Vi söker dig som är utbildad optiker med kontaktlinsbehörighet. Vi vill att du har egenskaper som innebär att du på bästa sätt kan ta hand om kunderna och driva försäljning. Vi tror att du är handlingskraftig och agerar affärsmässigt i alla lägen. Du har också god datavana. Personliga egenskaper Vi tror att du passar in hos oss om du serviceinriktad och kvalitetsmedveten. Som person ser vi att du är ansvarstagande, strukturerad och engagerad. Som optiker hos Synoptik är man en del av sitt säljteam och känner glädje i att skapa lyckosamma kundmöten!
Företag: Synoptik
Ort: Södertälje
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Kontaktlinsoptiker jobb, Kontaktlinsoptiker Södertälje, Kontaktlinsoptiker Synoptik
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kontaktlinsoptiker

Junior KAM, SVH - Risenta, Stockholm
Risenta är både pionjär så väl som marknadsledande i Sverige inom flertalet kategorier inom hälsosam mat. Företaget grundades 1940 och förser idag Sverige och Norden med ett heltäckande sortiment av hälsosamma basvaror och ett växande urval av innovativa matprodukter som är lätta och snabba att använda för människor i farten. Risentas produkter säljs främst i dagligvaruhandeln, servicehandeln och till restauranger över hela Norden. Risenta har under de senaste två åren dubblerat sin omsättning och är ett företag med starka tillväxtambitioner. Retail Knowledge söker för Risentas räkning: Junior Key Account Manager – SVH Har du arbetat i minst 3- 4 inom DVH/SVH och känner dig redo att ta nästa steg i din karriär? Då kan rollen som Junior Key Account Manager SVH vara någonting för dig. Du kan branschen och dess struktur och du vet vad som förväntas och krävs för att bli en framgångsrik KAM. Ansvarsområden: Som Junior KAM SVH på Risenta ansvara du bland annat för följande områden på dina kunder: • Marknadsandelar, lönsamhet och omsättning • Strategi och planering • Utveckla partnerskap • Analys och rapportering • Budget och budgetuppföljning • Utveckla varumärket Risenta • Processutveckling & Processförbättring Din profil: Vi ser att du har 3-4 år inom branschen. Du har gymnasium, gärna med ekonomisk inriktning och eftergymnasial utbildning – IHM eller liknande. Du inger förtroende och är en duktig relationsskapare och som person är du strukturerad och analytiskt lagd. Stämmer detta in på dig – skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande. Start: Snarast Omfattning: Heltid Placering: Stockholm - Sollentuna Lön: Enligt överenskommelse Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg på vår hemsida www.retailknowledge.se Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Liselott Hallstensson: liselott.hallstensson@retailknowledge.se Intervjuer kommer att ske löpande. Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Retail Knowledge
Ort: Sollentuna
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Junior KAM, SVH - Risenta, Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior KAM, SVH - Risenta, Stockholm

Säljare / KAM Svensk Dagligvaruhandel
Aptera Bemanning & Rekrytering - Ett företag för dig och din organisation. Vi är ett bemanning- och rekryteringsföretag med fokus på Kvalitet, Flexibilitet, Enkelhet & Nöjda kunder. Vår verksamhet bygger på långsiktighet och ett stort ömsesidigt förtroende i nära samverkan med våra kunder och konsulter/kandidater. Vi etablerade vår verksamhet 1984 och har ett mycket stort och välutvecklat kontaktnät i alla branscher. Vi jobbar mycket professionellt mot såväl kunder som kandidater för att uppnå högsta möjliga träffsäkerhet i alla uppdrag. Våra konsultchefer har alla en egen karriär bakom sig i näringslivet, och har jobbat i många år med Bemanning & Rekrytering Vi söker för kunds räkning en Säljare / KAM som kommer att resa, jobba och ansvara för regionen från Uddevalla och området väster om Vänern upp till Karlstad, med ett stort eget driv och ett djupt engagemang. Rekryteringen sker till ett företag som driver ett mycket målvedvetet arbete med att utveckla sin verksamhet i alla processsteg, Inköp, Produktion, Konceptutveckling, Marknad, Varumärken, osv. Kundrelationerna är idag mycket bra men företaget vill ta dom till ytterligare en nivå, där kundvård och stärkta relationer, ger volymutveckling och resultatförstärkning. Denna roll som Säljare / KAM, är en mycket viktig roll för företaget. Som ansvarig för Gränshandeln kommer du att arbeta på ett sätt som kan liknas mycket vid en KAM-roll. Försäljningen på övriga delar av området arbetar du mer som Säljare. Området som du kommer att ansvara för har en mycket stor utvecklingspotential. Företaget har haft en mycket positiv utveckling under 2012, och ser mycket ljust på 2013 och framåt. I pipeline ligger mycket som skall "bäras" fram strukturerat och vinstgivande på marknaden. Du Rapporterar direkt till företagets Försäljningschef, och du kommer att jobba tätt tillsammans med företagets Säljledare.  Dina kompetenser och erfarenheter: - Ett krav är att du har jobbat mot Svensk dagligvaruhandel med direkt försäljning på butik på färskvarusidan. - Det är ett stort Plus om du har jobbat mot "Norgehandeln tidigare", med dokumenterad framgång. - Du är en tydlig och dokumenterat duktig Relationsbyggare. - Du har ett stort eget driv att utveckla Relationer, på kort och lång sikt. - Du har ett starkt affärsmässigt driv, med ett ödmjukt avvägande var gränser i affärer går. - Du är pedagogisk, verbal och mycket social. - Du är noggrann, följer upp och återkommer enligt överenskommelse på utsatta deadlines - Du triggas av utveckling, och lansering av nyheter, Koncept, Sortiment, osv. - Du gillar att tävla.... - Det är en stor fördel om du bor i distriktet och gärna upp mot den Norska gränsen. Anställningsvillkor Marknadsmässiga anställningsvillkor.
Företag: Aptera Bemanning & Rekrytering AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare / KAM Svensk Dagligvaruhandel jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare / KAM Svensk Dagligvaruhandel

Barnmorska
Hovsjö barnmorskemottagning, Södertälje En av våra tre barnmorskor slutar hos oss. Vi söker därför en ny kollega. Mottagningen tillhör Tallhöjdens vårdcentral, men ligger i Hovsjö centrum, med bra kommunikationer och parkeringsmöjligheter. Lokalerna delas med Hovsjö barnhälsovård. Läs mer om oss här: www.slso.sll.se/tallhojden Arbetsuppgifter: Sedvanliga kontroller av gravida, preventivmedelsrådgivning och gynekologiska hälsokontroller. Dokumentation sker i journalsystemet Obstetrix. Kvalifikationer: Du är leg. barnmorska, gärna med förskrivningsrätt och erfarenhet av arbete på barnmorskemottagning. Personliga egenskaper: Övrig information: Vi kan erbjuda dig ett omväxlande och givande arbete och förmåner såsom flextid, friskvård och fri sjukvård. Vi undanber oss samtal från rekryterings- och bemanningsföretag. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Ort: Södertälje
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Barnmorska jobb, Barnmorska Södertälje, Barnmorska Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnmorska

Bygglovarkitekt/Bygglovhandläggare till Miljö- och Stadsbyggnadskontoret
Danderyds kommun med drygt 31 000 invånare ligger centralt norr om Stockholm. Kommunen består av fyra kommundelar, Danderyd, Djursholm, Enebyberg och Stocksund. Vi har goda kommunikationer, många företag och ett stort sjukhus. Vi har bra kommunal och kommersiell service i kommunen. Miljö- och stadsbyggnadskontoret arbetar med miljö- och hälsoskyddsfrågor, detaljplanering, bygglov, byggkontroll, mätning och kartor på uppdrag av miljö- resp. byggnadsnämnd och kommunstyrelse. Vi sitter i Mörby Centrum, 15 minuter från T-centralen. ARBETSUPPGIFTER Vi erbjuder dig ett stimulerande och utvecklande arbete, huvudsakligen som bygglovhandläggare. Tillsammans med stadsarkitekten, tre bygglovhandläggare och två byggnadsinspektörer kommer du att med egen delegationsrätt handlägga bygglovärenden i gestaltnings- och stadsbildsfrågor av varierande svårighetsgrad. Du kan komma att följa dina egna ärenden under hela byggprocessen till tekniskt samråd och utfärdande av slutbevis. Erfarenhet av anmälansärenden är inte ett krav, med stöd från våra inspektörer får du hjälp att komma in i rollen. I arbetet ingår även tillsynsärenden samt information och rådgivning till allmänheten. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är arkitekt. Du har - erfarenhet av självständigt arbete med bygglovhandläggning - goda kunskaper om plan- och bygglagstiftningen - erfarenhet av arbete med kulturhistoriskt värdefull bebyggelse är en merit - god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift - god samarbetsförmåga Körkort krävs. Vi lägger stor tonvikt vid personlig lämplighet.
Företag: Danderyds kommun, Miljö- och Stadsbyggnadskontoret
Ort: Danderyd
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Bygglovarkitekt/Bygglovhandläggare till Miljö- och Stadsbyggnadskontoret jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bygglovarkitekt/Bygglovhandläggare till Miljö- och Stadsbyggnadskontoret

Key Account Manager - Lindorff
Propell Propell Lindorff grundades i Norge 1898 och har utvecklats till att bli ett av Europas ledande företag i branschen. Lindorff Group finns idag representerat i elva länder och har över 3 000 anställda. Vi erbjuder tjänster i hela kedjan av kredithantering och relaterade tjänster. Lindorff omsatte 500 miljoner Euro år 2012, i Sverige omsätter företaget 700 miljoner SEK och har 215 anställda. För mer information www.lindorff.se Key Account Manager till Lindorff Vill du vara med att utveckla Sveriges mest lönsamma inkassobolag till att bli ännu bättre? Som Key Account Manager har du helhetsansvar för dina kunder, du utvecklar kundrelationen och arbetar i huvudsak med merförsäljning. Du har ca 15-20 stora och medelstora företag inom olika branscher som du tar fram kundaffärsplaner för och bearbetar kontinuerligt. Ditt mål är att ha nöjda, återkommande kunder och utöka affären hos var och en. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Bedriva försäljning/rådgivning och service till kunder - Marknadsföra och bedriva försäljning av Lindorffs hela produktsortiment - Deltagande i relevanta interna och externa fora - Tillse att kunden har service från hela Lindorff - Sprida information om kunden inom Lindorff - Genomföra kundmöten enligt våra processer - Genomföra och följa upp den årliga affärsplanen För att lyckas i rollen behöver du vara en skicklig relationsbyggare med affärsdriv och positiv inställning. Vi ser gärna att du har ca fem års erfarenhet av försäljning, helst med relevant branscherfarenhet från t ex finans eller kredithantering. Du har ett fint track record samt en akademisk utbildning. Det är också viktigt med kommunikativ kompetens och förmåga att genomföra presentationer i olika sammanhang. Som person har du en stark drivkraft att nå och överträffa mål samt ett gott sinne för affärer. Vi ser även att du har en positiv inställning och en god förmåga till samarbetsförmåga. Välkommen till ett värderingsstyrt bolag som lever efter värderingarna Professional, Customer oriented, Performance oriented och Caring. Värderingarna är grunden för Lindorffs verksamhet och sättet att vara och arbeta. Låter detta intressant? Skicka din ansökan redan idag till vår rekryteringspartner Novare Propell via www.propell.se. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Viktor Karlsson på Novare Propell, tfn 0735-233 007. Tjänsten publicerades 2013-06-26
Företag: Propell
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Key Account Manager - Lindorff jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Key Account Manager - Lindorff

Systemadministratör Inköp
Ramböll är ett ledande ingenjörs- design- och konsultbolag som ständigt strävar efter att skapa innovativa och inspirerande lösningar som gör verklig skillnad för våra kunder, slutanvändare och samhället i stort. Vi vet att våra lösningar är beroende av medarbetarnas kreativitet, kunskap och integritet. Därför stöttar vi våra medarbetare, välkomnar individuella skillnader och skapar allsidigt sammansatta team som producerar inspirerande lösningar. Ramböll i Sverige är inne i en expansiv fas med tydliga tillväxtmål. Vi tror på framtiden och erbjuder våra medarbetare spännande projekt och nya utmaningar. Tillsammans bygger vi morgondagens samhälle. För placering på vårt kontor i Stockholm söker vi nu till ett föräldravikariat en systemförvaltare/systemadministratör Inköp. Vi erbjuder Tjänsten innebär driftansvar för Leverantörssystemet Basware samt övriga administrativa arbetsuppgifter. Några av dina arbetsuppgifter kommer att vara: * support vid felhantering av våra leverantörsfakturor. * löpande kontakt med systemets administratörer, användare (Controllers/Admin i landet), andra systemförvaltare etc. * att se till att systemdokumentation finns tillgänglig och är uppdaterad * att se till att användarhandböcker finns tillgängliga och är uppdaterade, hantera support. * hantera eventuella behörigheter till systemet (framförallt hantera behörigheter för systemadministratörer) Du kommer även att ha ansvar för inkommande mail gällande inköp samt administrativa uppgifter kopplade till fastighetsfrågor, avtalsfrågor, e-fakturor, inköp och avtal. Dina kvalifikationer Vi vill att du har minst 3 års erfarenhet av systemhantering/systemansvar alt. som super-user i liknande system. Du har förmodligen själv jobbat praktiskt med redovisning eller motsvarande. Du har en generell hög datamognad. Utbildningsmässigt har du minst gymnasiekompetens, gärna kompletterad med någon form av eftergymnasial utbildning. Som person har du god förmåga att se vad som behöver göras och kunna prioritera din tid. Du har god samarbetsförmåga men också eget driv och förmåga att ta egna initiativ. Varför Ramböll? På Ramböll vet vi att nya idéer föds och utvecklas när människor med olika bakgrunder, kompetenser och personligheter möts och interagerar över professionella och nationella gränser. Det är våra medarbetares kunskaper och erfarenheter som ligger till grund för verksamheten. Därför är vi måna om att ge möjligheter till utveckling i sina respektive yrkesroller. Vi har tydliga utvecklingsvägar och via Ramboll Academy erbjuds kompetensutveckling i ett brett kursutbud. Du ställer tillsammans med din chef upp en utbildnings- och utvecklingsplan som stödjer vägen mot ditt karriärsmässiga mål. Det är viktigt för oss att våra medarbetare känner att de har en bra balans mellan arbete och privatliv. Vi vet dessutom att i en platt organisation som vår ges individen stora möjligheter till initiativ och kreativitet. Vi kombinerar rikstäckande kännedom med global kunskap genom samarbeten mellan våra ca 200 kontor i 21 länder runt om i världen. I Sverige är vi omkring 1 500 medarbetare ett 30-tal kontor från Kiruna till Malmö. Ramböll ägs av en stiftelse, Ramboll Foundation, vilket ger förutsättningar för att bedriva ett långsiktigt arbete. Delar av vinsten återinvesteras i företaget i form av teknikutveckling. Vi avsätter varje år stora summor till välgörenhet. Ramböll är ett företag med stabil värdegrund som kan erbjuda sina medarbetare en långsiktig trygghet. Så här söker du Du söker jobbet genom att klicka på länken nedan/följa instruktioner här på sidan. Har du några frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Ulrika Lindberg på 010-615 66 34. Tjänsten är ett föräldravikariat med start snarast och under ca 1 år. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så skicka din ansökan så snart som möjligt. Sista ansökningsdag är 4 augusti Vi ser fram emot din ansökan!  Vi har redan gjort våra val för annonsering och rekryteringspartner och undanber oss därför samtal från säljare kring detta.
Företag: Ramböll Sverige
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Systemadministratör Inköp jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Systemadministratör Inköp


Sök lediga jobb Servicetekniker kombinerad med lagertjänst i Järfälla

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se