Servitör_Servitris Beirut Restaurang jobb - lediga jobb

Servitör_Servitris Beirut Restaurang jobb Servitör_Servitris Beirut Restaurang jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Servitör_Servitris Beirut Restaurang. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Servitör_Servitris Beirut Restaurang. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. MEKANIKER till ledande färgtillverkningsföretag- Sigtuna

  2. SÄLJARE, men utan erfarenhet!- Upplands Väsby

  3. SÄLJARE, men utan erfarenhet!- Sollentuna

  4. SÄLJARE, men utan erfarenhet!- Järfälla

  5. Junior Projektledare- Stockholm

  6. Projektledare/Anläggningsingenjör- Haninge

  7. Dansktalande Serviceansvarig Danmark- Stockholm

  8. Transportledare- Stockholm

  9. Norsktalande Serviceansvarig- Stockholm

  10. Humana söker en marknadsassistent till Stockholm- Stockholm


Mer beskrivning

MEKANIKER till ledande färgtillverkningsföretag
Arbetsuppgifter: Som mekaniker utför du förebyggande och avhjälpande underhåll på olika produktionsmaskiner och i fastigheter. Det kan handla om att utföra underhåll på ventilationsanläggningar, värmesystem och reningsanläggningar i fabriken. Arbetet är mycket varierande och den ena dagen är inte den andra lik, därför är det viktigt att du är flexibel och stresstålig utöver det vanliga. Du kommer att arbeta på kundens underhållsverkstad i ett team om tre andra mekaniker och en elektriker. Din bakgrund: Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av likvärdiga arbetsuppgifter inom industriell verksamhet som exempelvis livsmedelsindustrin eller läkemedelsindustrin. Du har verkstadsgymnasium eller annan motsvarande teoretisk utbildning. Goda kunskaper inom MSOffice samt god allmän datorvana är ett krav då maskinerna är datoriserade, ett plus är om du har erfarenhet av PLC styrda maskiner. Din personlighet: Denna tjänst kräver att du är extremt flexibel då problem och avbrott i maskiner och fastigheter måste avhjälpas omedelbart. Du ska vara stresstålig, noggrann och väldigt serviceinriktad då du främst jobbar för att underlätta arbetet för de anställda i fabriken och produktionen. Du ska vara en fixare ut i fingerspetsarna då arbetet inte kommer med en manual, det gäller att lösa problemen när de dyker upp och kunna underhålla och laga lite allt möjligt. Du gillar teknik och är bra på problemlösningar, och ger inte upp i första taget. Då teamet är väl inarbetat är det viktigt att du kan lyssna och lära från de som arbetat i fabriken en längre tid. Du kommer få gå bredvid under en längre tid för att lära dig om de olika arbetsuppgifterna och momenten som sker inom fabriken dagligen. Skinn på näsan kombinerat med en vilja att lära är en förutsättning. Din inställning kommer väga tungt i processen. Övrigt: Om du inte har promenadavstånd till Märsta Pendeltågsstation är B- körkort och tillgång till egen bil ett krav då du förutom ordinarie arbetstid har dygnet runt beredskap var 5:e vecka (dock inte under upplärningsperioden). God svenska i tal och skrift är ett krav då missförstånd kan leda till säkerhetsrisk för de anställda. Det är en stor fördel om du bor i Märsta med omnejd, norr om Stockholm. Företaget ser denna tjänst långsiktigt och letar efter dig som ser en framtid på arbetsplatsen. Företaget erbjuder ett omväxlande arbete med många utmaningar. Arbetet sker på dagtid med möjlighet till flextid. Du får friskvårdsbidrag samt ett trevligt och engagerat gäng! Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: ADAPTUS Bemanning AB
Ort: Sigtuna
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga MEKANIKER till ledande färgtillverkningsföretag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: MEKANIKER till ledande färgtillverkningsföretag

SÄLJARE, men utan erfarenhet!
LM GRUPPEN SÄKERHET AB är ett företag med kunden i fokus. Vi arbetar med kompletta lösningar för bostaden och det lilla företaget. Vår portfölj innehåller larm, lås och brandskydd uteslutande från ledande tillverkare. Vi är sedan 2003 verksamma i Stockholms Län, Uppsala Län och Västmanlands Län, nu söker vi en medarbetare till vårt nyrenoverade kontor i Upplands Väsby. Våra ledord är TRYGGHET & OMTANKE, kulturen på LM GRUPPEN präglas av glädje, entusiasm och höga ambitioner. SWEDEN SALES SCHOOL! För att säkerställa din utveckling och trygghet som säljare sker all utbildning och kompetens utveckling via Sweden Sales School. Efter ca 12 månader är du certifierad säljare. VAD INNEBÄR DETTA FÖR DIG? Hos oss har du daglig kontakt med våra kunder. Några av dina arbetsuppgifter är försäljning, offert hantering och budgetarbete med stort eget ansvar. Våra säljare ansvarar för sina egna kunder och anser att kundbesök är den bästa vägen till nöjda kunder. Hos oss arbetar du med försäljning av välkända produkter i en professionell miljö. VEM ÄR DU? Vi värdesätter dina personliga egenskaper och målsättningar högre än tidigare erfarenhet av försäljning. Det viktigaste är att du verkligen vill lära dig försäljning. För att trivas hos oss: - Har du en hög målsättning med DIN karriär. - Ser du ALLTID möjligheter istället för problem. - Vill du arbeta med välkända produkter i en professionell miljö. - Tycker du om en högpresterande miljö. - Är du utåtriktad och duktig på att skapa goda relationer. - Prioriterar du hög trivsel på ditt arbete. - Har du B körkort. - Är du prickfri i polisens belastningsregister.
Företag: LM GRUPPEN SÄKERHET AB
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga SÄLJARE, men utan erfarenhet! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SÄLJARE, men utan erfarenhet!

SÄLJARE, men utan erfarenhet!
LM GRUPPEN SÄKERHET AB är ett företag med kunden i fokus. Vi arbetar med kompletta lösningar för bostaden och det lilla företaget. Vår portfölj innehåller larm, lås och brandskydd uteslutande från ledande tillverkare. Vi är sedan 2003 verksamma i Stockholms Län, Uppsala Län och Västmanlands Län, nu söker vi en medarbetare till Sollentuna. Våra ledord är TRYGGHET & OMTANKE, kulturen på LM GRUPPEN präglas av glädje, entusiasm och höga ambitioner. SWEDEN SALES SCHOOL! För att säkerställa din utveckling och trygghet som säljare sker all utbildning och kompetens utveckling via Sweden Sales School. Efter ca 12 månader är du certifierad säljare. VAD INNEBÄR DETTA FÖR DIG? Hos oss har du daglig kontakt med våra kunder. Några av dina arbetsuppgifter är försäljning, offert hantering och budgetarbete med stort eget ansvar. Våra säljare ansvarar för sina egna kunder och anser att kundbesök är den bästa vägen till nöjda kunder. Hos oss arbetar du med försäljning av välkända produkter i en professionell miljö. VEM ÄR DU? Vi värdesätter dina personliga egenskaper och målsättningar högre än tidigare erfarenhet av försäljning. Det viktigaste är att du verkligen vill lära dig försäljning. För att trivas hos oss: - Har du en hög målsättning med DIN karriär. - Ser du ALLTID möjligheter istället för problem. - Vill du arbeta med välkända produkter i en professionell miljö. - Tycker du om en högpresterande miljö. - Är du utåtriktad och duktig på att skapa goda relationer. - Prioriterar du hög trivsel på ditt arbete. - Har du B körkort. - Är du prickfri i polisens belastningsregister.
Företag: LM GRUPPEN SÄKERHET AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga SÄLJARE, men utan erfarenhet! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SÄLJARE, men utan erfarenhet!

SÄLJARE, men utan erfarenhet!
LM GRUPPEN SÄKERHET AB är ett företag med kunden i fokus. Vi arbetar med kompletta lösningar för bostaden och det lilla företaget. Vår portfölj innehåller larm, lås och brandskydd uteslutande från ledande tillverkare. Vi är sedan 2003 verksamma i Stockholms Län, Uppsala Län och Västmanlands Län, nu söker vi en medarbetare till Järfälla. Våra ledord är TRYGGHET & OMTANKE, kulturen på LM GRUPPEN präglas av glädje, entusiasm och höga ambitioner. SWEDEN SALES SCHOOL! För att säkerställa din utveckling och trygghet som säljare sker all utbildning och kompetens utveckling via Sweden Sales School. Efter ca 12 månader är du certifierad säljare. VAD INNEBÄR DETTA FÖR DIG? Hos oss har du daglig kontakt med våra kunder. Några av dina arbetsuppgifter är försäljning, offert hantering och budgetarbete med stort eget ansvar. Våra säljare ansvarar för sina egna kunder och anser att kundbesök är den bästa vägen till nöjda kunder. Hos oss arbetar du med försäljning av välkända produkter i en professionell miljö. VEM ÄR DU? Vi värdesätter dina personliga egenskaper och målsättningar högre än tidigare erfarenhet av försäljning. Det viktigaste är att du verkligen vill lära dig försäljning. För att trivas hos oss: - Har du en hög målsättning med DIN karriär. - Ser du ALLTID möjligheter istället för problem. - Vill du arbeta med välkända produkter i en professionell miljö. - Tycker du om en högpresterande miljö. - Är du utåtriktad och duktig på att skapa goda relationer. - Prioriterar du hög trivsel på ditt arbete. - Har du B körkort. - Är du prickfri i polisens belastningsregister.
Företag: LM GRUPPEN SÄKERHET AB
Ort: Järfälla
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga SÄLJARE, men utan erfarenhet! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SÄLJARE, men utan erfarenhet!

Junior Projektledare
Easypeak är ledande specialister på search och headhunting. Vi förändrar människors vardag. Vi hjälper dagligen arbetsgivare och arbetssökare att finna varandra. Vår drivkraft är att hitta rätt person till rätt plats vid rätt tidspunkt. Under 2012 hjälpte vi våra kunder att genomföra ungefär 200 rekryteringar utav såväl young professionals, erfarna specialister till chefer. Obiq AB hjälper små och medelstora företag att förbättra sin konkurrensförmåga genom kundanpassade systemlösningar. Vi designar lösningar för att förenkla och effektivisera våra kunders informationshantering. Easypeak söker för Obiq:s räkning, en driven Junior projektledare till Stockholm. Arbetsuppgifter: Som projektledare hos oss på Obiq kommer du arbeta med att leda utvecklarnas systemering och kodning samt specificera kundkrav. Ditt arbete innebär även att föreslå lösningar samt genomföra test och verifikationer av helhets leveransen. Du kommer att agera som en nyckelperson i ett litet team. Vem är du? Vi ser att du minst har 2 års erfarenhet av utveckling i.Net, CMS, Sharepoint eller ett affärssystem. Vi tror att du nu vill ta nästa steg i din utveckling och vill ta ett övergripande ansvar. Du är intresserad av kunders affärskrav och kan specificera funktioner för webb, IT-stöd och business applications. Vi ser gärna att du kan arbeta i team för att säkerställa lösningar och kostnader. Vi erbjuder: Hos oss på obiq kommer du att vara med och styra från början till slut i spännande uppdrag och leveranser. Vi på Obiq satsar på våra medarbetare genom personligutveckling, korta beslutsvägar och högt till tak genom detta skaparna vi tillsammans framtidens IT-lösningar. Frågor? Rekryterings ansvarig: Matthis Karlsson Tel: 08-42200343 Matthis.Karlsson@easypeak.se
Företag: Easypeak AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Junior Projektledare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior Projektledare

Projektledare/Anläggningsingenjör
Haninge är inte bara skärgård. Här - 20 minuter från huvudstaden - växer Haninge med bostäder i centrum, ny stadsdel, handel och ny företagspark tillsammans med dynamiskt företagande och högskoleforskning. Välkommen till en spännande vardag där vi tar Haninge in i framtiden. Enheten för mark- och exploatering fyller en strategiskt viktigt funktion för samhällsutvecklingen och behöver nu förstärkas ytterligare med en projektledare/anläggningsingenjör. Befattning: Projektledare/Anläggningsingenjör Rapporterar till: Mark- och exploateringschefen Placering: Haninge Uppdraget Som en del av Stockholmsregionen är Haninge kommun i en stark utvecklingsfas. Många stora exploateringsprojekt ska hanteras; - Nya stadsdelen Vega med ca 3000 bostäder, ny pendeltågsstation, trafikplats mm. - Nya verksamhetsområdet Albyberg - Centrala kärnan i Haninge med nytt resecentrum, bostäder, verksamheter mm - Omvandling av flertal fritidshusområden Som projektledare inom anläggning är det du som står för expertkunskapen kring gatu- och VA-anläggningar inom olika exploateringsprojekt, från planering till slutbesiktning. I projekten samarbetar du med avdelningens trafikplanerare, exploaterings-ingenjörer och projektledare liksom planarkitekter och VA-ingenjörer inom stadsbyggnadsförvaltningen. Förväntningar Den vi söker ska ha en utbildning som ingenjör inom väg och vatten, eller liknande samt relevant yrkeserfarenhet. För att bli framgångsrik i rollen krävs erfarenhet av projektering/ upphandling och utbyggnad av olika anläggningsprojekt inom samhällsbyggnadssektorn. Du har ett helhetstänkande, god lednings- och strategisk förmåga samt systemförståelse. Som person är du drivande, analytisk och har god social kompetens och samarbetsförmåga. Stor vikt kommer att fästas vid dina personliga egenskaper. Haninge erbjuder: En självständig roll med spännande och varierande arbetsuppgifter i en organisation som kännetecknas av engagemang och servicekänsla. Som anläggningsingenjör i Haninge kommun erbjuds du möjligheten att arbeta med stora projekt från ax till limpa. Haninge erbjuder vidare goda kompetensutvecklingsmöjligheter och en arbetsplats som ger möjlighet att ha balans i livet. Övrigt: Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde omgående. För frågor, vänligen kontakta rekryteringskonsult Hanna Looström på Source ? 070 735 20 23 eller Karin Fransson på 073 368 89 11. Fackliga företrädare nås via kommunens växel, 08-606 70 00. Sista dag att registrera din intresseanmälan är den 28 juli 2013.
Företag: SOURCE Executive Recruitment AB
Ort: Haninge
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare/Anläggningsingenjör jobb, Projektledare/Anläggningsingenjör Haninge, Projektledare/Anläggningsingenjör SOURCE Executive Recruitment AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare/Anläggningsingenjör

Dansktalande Serviceansvarig Danmark
ASUS, ett teknikorienterat företag med ett av världens bästa forsknings- och utvecklingsteam. ASUS är välkänt för sin höga kvalitet och innovativa teknologi. Som ett ledande företag i den nya digitala tidsåldern erbjuder ASUS en komplett uppsättning konkurrenskraftiga produkter för behoven i det nya årtusendet. Arbetsuppgifter Som serviceansvarig hjälper du våra kunder tillrätta när problem uppstår med våra produkter som supporten inte kan lösa eller saknar mandat för att lösa. Du kommer främst att arbeta via mail. I rollen som serviceansvarig ansvarar du exempelvis för att; - Lämna support över mail. - Registrera kundärenden och reparationer. - Ta hand om vissa administrativa uppgifter samt hantera special ärenden med kompensationer samt dylikt. Vem söker vi? Vi tror att du har ett intresse utöver det vanliga beträffande support och service. Du är pedagogiskt lagd och har en god förmåga att förklara olika avancerade frågeställningar för personer med olika kompetensnivåer inom området. Du har en bra inställning till service och tycker att det kul att arbeta med människor. Som person är du stresstålig, positiv, driftig och har en stor service- och ansvarskänsla. För detta uppdrag är det meriterande om du har tidigare erfarenhet av supportarbete som till exempel first line support och önskar nu att ta steget vidare. Utöver goda kunskaper i Danska språket är det också viktigt att du behärskar engelska i tal och skrift. Intresserad? Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Vi kommer att kontakta de kandidater som vi finner lämpliga. Om du ej erhållit svar från oss före sista ansökningsdag innebär det att vi gått vidare med andra sökande. Kontaktpersoner Michael Girgis, michael_girgis@asus.com Ansökan Vi tar emot ansökan via epost: michael_girgis@asus.com
Företag: ASUS NORDIC AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Dansktalande Serviceansvarig Danmark jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Dansktalande Serviceansvarig Danmark

Transportledare
Västberga Åkeri AB ägs av AA-bolagen och är ett speditörsoberoende åkeri sedan 1998. Årlig omsättning är ca 130 000 000 sek och antalet anställda är idag ca 120 stycken. Fordonsparken består av ca 70 st lastbilar samt ett antal trailers, lösflak, släpvagnar och chassin. Västberga Åkeri AB är ett distributionsåkeri som idag bedriver distribution i Stockholm med ca 52 bilar av varierande storlek från 8-pallars lastbilar upp till trailerdragare med trailers. Utöver detta har åkeriet 3 st kranbilar samt ett antal bilar som kör för AGA Gas räkning. Åkeriet förfogar över en 7500 kvm stor omlastningsterminal i Västberga Industriområde strax söder om Stockholm samt två lager om totalt 15 000 kvm. Till vår AGA-avdelning söker vi nu en transportledare då nuvarande flyttar till annan ort. Att vara transportledare för vår AGA-verksamhet innebär att personalplanera, dirigera och ansvara över en avdelning med 9 st bilar samt 15-talet chaufförer. Verksamheten sker i nära samarbete med AGA varför tjänsten innebär en stor andel kundkontakter. Utöver detta så är Du ansvarig för den dagliga dialogen med chaufförerna, visst fordonsansvar, visst personalansvar samt sköter framtagandet av fakturaunderlag mot AGA. Arbetet kräver viss jourverksamhet då trafiken går dygnet runt. För att passa i rollen bör du inneha CE-körkort samt vara van vid tyngre fordon. Vi kräver även dokumenterad lång erfarenhet som transportledare. Du skall ha hög integritet och får inte vara konflikträdd. Du måste vara van vid kundkontakter samt vara van att arbeta i Officepaketet. Vi erbjuder ett omväxlande arbete med hög grad av frihet under ansvar. Västberga Åkeri är en seriös aktör som följer gällande kollektivavtal samt övrigt regelverk som styr vår bransch. Välkommen med Din ansökan. Tillträde i Augusti. Vi önskar få din ansökan med CV och personligt brev snarast möjligt då urval och intervjuer sker löpande.
Företag: VÄSTBERGA ÅKERI AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Transportledare jobb, Transportledare Stockholm, Transportledare VÄSTBERGA ÅKERI AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Transportledare

Norsktalande Serviceansvarig
Norsktalande Serviceansvarig Norge ASUS NORDIC AB; Stockholm ASUS, ett teknikorienterat företag med ett av världens bästa forsknings- och utvecklingsteam. ASUS är välkänt för sin höga kvalitet och innovativa teknologi. Som ett ledande företag i den nya digitala tidsåldern erbjuder ASUS en komplett uppsättning konkurrenskraftiga produkter för behoven i det nya årtusendet. Arbetsuppgifter Som serviceansvarig hjälper du våra kunder tillrätta när problem uppstår med våra produkter som supporten inte kan lösa eller saknar mandat för att lösa. Du kommer främst att arbeta via mail. I rollen som serviceansvarig ansvarar du exempelvis för att; - Lämna support över mail. - Registrera kundärenden och reparationer. - Ta hand om vissa administrativa uppgifter samt hantera special ärenden med kompensationer samt dylikt. Vem söker vi? Vi tror att du har ett intresse utöver det vanliga beträffande support och service. Du är pedagogiskt lagd och har en god förmåga att förklara olika avancerade frågeställningar för personer med olika kompetensnivåer inom området. Du har en bra inställning till service och tycker att det kul att arbeta med människor. Som person är du stresstålig, positiv, driftig och har en stor service- och ansvarskänsla. För detta uppdrag är det meriterande om du har tidigare erfarenhet av supportarbete som till exempel first line support och önskar nu att ta steget vidare. Utöver goda kunskaper i Norska språket är det också viktigt att du behärskar engelska i tal och skrift. Intresserad? Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Vi kommer att kontakta de kandidater som vi finner lämpliga. Om du ej erhållit svar från oss före sista ansökningsdag innebär det att vi gått vidare med andra sökande. Vänligen respektera att vi önskar inte kontakt med försäljare! Kontaktpersoner Michael Girgis, michael_girgis@asus.com Ansökan Vi tar emot ansökan via epost: michael_girgis@asus.com
Företag: ASUS NORDIC AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Norsktalande Serviceansvarig jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsktalande Serviceansvarig

Humana söker en marknadsassistent till Stockholm
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 9 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision, alla har rätt till ett bra liv. Till vårt kontor i Stockholm söker vi en marknadsassistent till en nyinrättad tjänst. Som marknadsassistent har du många kontakter med människor inom och utanför företaget. Du kommer att bli ett viktigt nav inom marknads- och kommunikationsavdelningen och med de regionala kundorganisationerna. Du kommer att tillsammans med vår marknadsansvarige planera och ansvara för samordning av centrala marknadsaktiviteter. Egen produktion av reklam och informationsmaterial är en viktig uppgift där du agerar stöd till hela organisationen. Även kontakt med externa byråer förekommer där du behöver kunna begära in anbud, prisförhandla och sköta det administrativa. Du kommer att ha ett operativt ansvar för webb, intranät och bildhantering. Du skriver webbtexter, reportage, aktivitetsinbjudningar osv. I jobbet som marknadsassistent ingår också att arbeta med kundregister, uppföljning och statistik. Det ges också gott utrymme för egna initiativ och idéer och detta är något som värdesätts. Kvalifikationer Du har någon form av marknadskommunikationsutbildning samt något års arbetslivserfarenhet. Du arbetar obehindrat i InDesign, Illustrator, Photoshop och PowerPoint. Kunskap om sociala medier och CRM-system är meriterande, likaså Episerver. Du har goda kunskaper i Officepaketet för övrigt. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus. Som person Du är en kreativ person med sinne och talang för grafisk form. Du uttrycker dig väl i både tal och skrift och har god samarbetsförmåga. Du är prestigelös och tycker om ett omväxlande arbete. Du är flexibel och trivs med högt tempo. Du måste ha eget driv och initiativförmåga. Du är bra på att planera, gillar att administrera och tycker att det är viktigt med hög service internt. Rätt kandidat delar självklart våra värderingar ? glädje, engagemang och ansvar. Du erbjuds Ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av prestigelöshet, ett stort engagemang för våra kunder, kollegor och arbetsuppgifter. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning med start i september eller enligt överenskommelse. Placeringsort är Kungsholmen, Stockholm. Marknadsassistent rapporterar till Humanas marknads- och kommunikationschef. Ansökan Sista ansökningsdag är 2013-08-08. Om du har frågor om företaget eller tjänsten är du välkommen att kontakta vår Rekryteringskoordinator Vanessa Åkermo på epost vanessa.akermo@humana.se. Din ansökan vill vi däremot att du delger genom att klicka på knappen ?Sök tjänst?, vi tar ej emot ansökningar via e-post. Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/
Företag: Resources On Internet Sweden AB/roi:recruit
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Humana söker en marknadsassistent till Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Humana söker en marknadsassistent till Stockholm


Sök lediga jobb Servitör_Servitris Beirut Restaurang

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se