Servitör_Servitris Stockholm jobb - lediga jobb

Servitör_Servitris Stockholm jobb Servitör_Servitris Stockholm jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Servitör_Servitris Stockholm. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Servitör_Servitris Stockholm. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. HR Manager till Sealed Air Sverige- Stockholm

  2. Drifttekniker inom fastighetsautomation- Stockholm

  3. Affärsorienterad Dealmaker M & A- Stockholm

  4. Originations Administrator- Stockholm

  5. Sommarjobba som säljare vid vårat kontor på Medborgarplatsen!!- Stockholm

  6. Vi söker en operationssjuksköterska- Stockholm

  7. Erfaren Sekreterare sökes, start omgående- Stockholm

  8. Lärare i fritidshem/Fritidspedagog- Täby

  9. Vi söker en serviceinriktad medarbetare till välre- Stockholm

  10. Receptionist, telefonist- Stockholm


Mer beskrivning

HR Manager till Sealed Air Sverige
Vill Du jobba i ett spännande och dynamiskt företag i en global miljö? Vill Du jobba på ett företag med god gemenskap? Sök då tjänsten på Sealed Air på! I denna rekrytering samarbetar Sealed Air med First Reserve. Placering Stockholm alternativt Aneby 4 mil från Jönköping. Om företaget Sealed Air is a global leader in food safety and security, facility hygiene and product protection. With widely recognized and inventive brands such as Bubble Wrap® brand cushioning, Cryovac® brand food packaging solutions and Diversey® brand cleaning and hygiene solutions, Sealed Air offers efficient and sustainable solutions that create business value for customers, enhance the quality of life for consumers and provide a cleaner and healthier environment for future generations. Sealed Air generated revenue of $7,6 billion in 2012 and has approximately 25,000 employees who serve customers in 175 countries. For more info see sealedair.com Arbetsuppgifter Sealed Air befinner sig i en dynamisk och utvecklande organisationsfas, för ca 1,5 år sedan förvärvades Diversey. Vi söker nu en HR Manager för Sverige med verksamhet i Stockholm och Aneby (totalt 170 anställda), som vill vara med på den fortsatta resan i att bygga en gemensam företagskultur samt integrera Sealed Airs och Diverseys rutiner och processer. Rollen som HR Manager innebär både strategiskt- samt operativt personalarbete. Du rapporterar till HR Director för Norden. Resor förekommer i tjänsten. Vem är du? Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av brett personalarbete i större, gärna internationella matrisorganisationer. Du har en högskoleexamen, gärna inom HR. Är van vid engelska som koncernspråk och behärskar språket väl i tal och skrift. Du har goda kunskaper i Excel. Som person är du lätt att samarbeta med och har ett prestigelöst förhållningssätt till ditt arbete och din omgivning. Du är kommunikativ i både tal och skrift och har förmågan att ge mycket god service såväl internt som externt. Du har förmågan att ta egna initiativ och kan arbeta självständigt. Självklart har du en glad och positiv attityd! Ansökan Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Frågor besvaras av Viveka Holm, tel: 08-705 80 64 eller Sandra Solomon 08- 705 80 63. Välkommen med din ansökan!
Företag: First Reserve AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga HR Manager till Sealed Air Sverige jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: HR Manager till Sealed Air Sverige

Drifttekniker inom fastighetsautomation
Arbetsbeskrivning För kunds räkning söker vi drifttekniker till kund i Södertälje. Kunden levererar tjänster inom energi och VVS för kundkategorierna industri, kommunala lokaler, större fastighetsägare av bostäder samt privatkunder. Som drifttekniker är du en central person för driften av värme- och ventilationssystem i uppdragsgivarens fastigheter. Dessutom ansvarar du för arbetet med utveckling av dessa. Du fungerar på ett naturligt sätt som bollplank ute i verksamheten. Idag arbetar kunden med systemlösningar främst från TAC, INU, Fidelix, KTC och Exomatic. Arbetet består både av självständigt arbete och samarbete med kollegor och kunder. I arbetsgruppen finns många olika kompetenser och ett gemensamt intresse kring energi och VVS. Tjänsten är på heltid med tillträde snarast. Jourtjänstgöring kan förekomma. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund. Vem är du? Du är utbildad inom styr- och reglerteknik på lägst gymnasienivå eller har skaffat dig likvärdig kunskap på annat sätt. Du har flerårig erfarenhet av och kunskap i styr- och övervakningssystem på fastighetssidan och du har även god datorvana. Goda kunskaper i att tala och skriva på det svenska språket är ett krav, liksom B-körkort. Som person är du öppen, personlig, enkel och modig. Vad kan vi erbjuda dig? Låt Manpower öppna dörrarna till ditt drömföretag. Vi samarbetar med många av Sveriges populäraste företag och kan erbjuda jobb inom de flesta branscher och på alla nivåer. Vi kan erbjuda: – Spännande tjänster på marknadens hetaste företag – Karriärmöjligheter på företaget du alltid drömt om Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan. Intervjuer och urval sker löpande, varför tjänsterna kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Detta innebär att annonsen kan komma att stängas innan sista ansökningsdag.
Företag: Manpower Industri & Logistik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Drifttekniker inom fastighetsautomation jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Drifttekniker inom fastighetsautomation

Affärsorienterad Dealmaker M & A
Vår klient: Vår kund befinner sig idag i en process där de vill finna en Affärsorienterad Dealmaker som på sikt skall vara en stark kraft för att driva bolaget vidare. Befintliga ägare och Partners inom företaget har lyckats skapa en väl fungerande affär och genomfört flera lyckade transaktioner genom åren. Vår kund har en hög ranking inom sitt segment inom M & A och Corporate Finance. De nuvarande delägarna söker nu en skicklig affärsman med ett starkt nätverk inom branschen och erbjuder en Partner roll inom snar framtid. Vi söker nu en entreprenör med ett gediget track record inom M & A transaktioner för att arbeta med affärsgenerering. Tjänsten är med placering på kontoret i centrala Stockholm. Din utmaning: Genom eget nätverk och nykundsbearbetning sälja in egna uppdrag och hantera kundrelationer med stort engagemang och integritet som skapar förtroende. Aktivt arbeta med rådgivning för klienter inför köp och försäljnings processer. Samordna, leda och utveckla projekten med stöttning av projektledare och analytiker. Ansvara för intäkts generering inom uppsatt budgetram. Skapa nya kundrelationer genom stor förståelse för kundernas verksamhet och behov. Din bakgrund: Relevant akademisk utbildning med minst 15 års erfarenhet av M & A transaktioner från Mid- och Small Cap segmentet. Dokumenterad meritlista från flertalet M & A och Corporate Finance transaktioner. Du är initiativrik och vill ha säljansvar i en entreprenöriell miljö. Starkt kommersiellt driv med en känsla för vad som är värdedrivande i affären. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Din ansökan: Vill du ta chansen att vara med i detta spännande företag? Sänd då ditt CV till Human Capital med referens TD/932 till Apply Now , intervjuer sker löpande. Vid frågor vänligen kontakta Tobias Danielsson 08-546 99 260. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Human Capital Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Affärsorienterad Dealmaker M & A jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Affärsorienterad Dealmaker M & A

Originations Administrator
Vår klient: CIT Group Inc., med huvudkontor i USA, är ett finansbolag med global närvaro och ett omfattande tjänsteutbud. I Europa arbetar avdelningen Vendor Finance Group nära tillverkare, återförsäljare och distributörer av kapitalvaror för att erbjuda innovativa och flexibla finansieringslösningar till företag. Vendor Finance Group i Europa är ett viktigt affärsområde inom CITs verksamhetsområde Global Vendor Finance och den nordiska kärnverksamheten möjliggör paneuropeiska finansieringslösningar för våra kunder. På uppdrag av vår klient söker vi nu en driven Originations Administrator. Tjänsten är ett vikariat på 12 månader med placering på Sveavägen fram till oktober då kontoret flyttar till Solna. Din utmaning: Ansvara för spännande Sales Support-aktiviteter såsom att koordinera arbetet mellan försäljnings- och kreditfunktioner, tillsända kunder offerter i enlighet med överenskomna villkor samt sammanställa avtal och annan dokumentation. Vara huvudkontakt för kunden och samarbetspartners under pågående avtal samt bistå säljare, kreditanalytiker och övriga interna funktioner. Kvalitetssäkra processen och dokumentationen bakom finansieringslösningen och därigenom säkerställa att Compliance-kraven efterföljs. Växa i en administrativ och koordinerande roll i en internationell miljö med många olika kontaktytor. Din bakgrund: Du har högskoleutbildning med inriktning mot ekonomi eller motsvarande. Du har arbetat något eller några år med administrativa uppgifter på en ekonomiavdelning, bank eller annan finansiell verksamhet. Tidigare erfarenhet från administration av leasingavtal eller likartade finansiella lösningar är en fördel. Du tycker om att arbeta i en internationell miljö och du har en mycket god förmåga att på både svenska och engelska uttrycka dig i tal och skrift. Du är en social, professionell och positiv person med erfarenhet av omfattande kundkontakter. Din ansökan: Vill du ta chansen att bli en del av CIT Group? Sänd då ditt CV till Martin Andersson och Fredrik Newstam med referens FN/933 till Apply Now , intervjuer sker löpande. Vid eventuella frågor vänligen kontakta Human Capital på 08-546 99 260 Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Human Capital Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Originations Administrator jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Originations Administrator

Sommarjobba som säljare vid vårat kontor på Medborgarplatsen!!
DET PERFEKTA SOMMARJOBBET!!! Vi söker säljare som vill jobba på våran trivsam arbetsplats. Är du driven, hungrig och sugen på utmaningen så är du välkommen att söka in till oss på via mail snarast markus@hsnkonsult.se. Du kommer få all utbildning du behöver på plats! Ingen tidigare erfarenhet behövs, men det är meriterande om du jobbat i kundtjänst, försäljning eller besöksbokning.  Arbetstid: 08.00-16.15 (vardagar) Löneform: Garantilön + Provision Varmt välkommen att söka!
Företag: FSG Outsourcing AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Sommarjobba som säljare vid vårat kontor på Medborgarplatsen!! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sommarjobba som säljare vid vårat kontor på Medborgarplatsen!!

Vi söker en operationssjuksköterska
VO-Handkirurgi Handkirurgiska kliniken på Södersjukhuset är enda specialistklinik inom Stockholms läns landsting och har även utomlänsansvar för Sörmland och Gotland. Kliniken har nästan 70 medarbetare, varav 16 specialistläkare. Vi har två egna operationsavdelningar där vi har totalt 5 operationssalar. Verksamheten omfattar all typ av handkirurgi för barn och vuxna (några exempel på högspecialiserad handkirurgi är rekonstruktioner efter svåra handskador inkl nerv- och senskador, plexusskador samt operation av barn med missbildningar eller cerebral pares.) Som regionklinik har vi även ett stort undervisningsansvar och bedriver forskning inom flera områden. Kliniken är inne i en dynamisk utvecklingsperiod med ett brett förankrat förbättringsarbete i verksamheten och fokus på att stärka profilen som högspecialiserad klinik. Vi har ett högt arbetstempo, men god sammanhållning bland medarbetarna. Arbetsuppgifter: Vi erbjuder dig ett intressant och omväxlande arbete på Handkirurgens Operationsavdelning som är i en spännande utvecklingsfas. Kvalifikationer: Vi söker dig som är operationssjuksköterska. Du har några års erfarenhet av operationssjukvård. Personliga egenskaper: Som person är du positiv, flexibel och har god samarbetsförmåga. Vi ser gärna att du har några års yrkeserfarenhet. Dina värderingar stämmer överens med våra – du ser varje dag hur ditt arbete bidrar till att patienterna känner sig välkomna till oss på Södersjukhuset. Övrig information: Nu är det sommar och semesterperioder. Har du frågor om tjänsten så kontakta oss i början av augusti då vi är åter i tjänst. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Södersjukhuset AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en operationssjuksköterska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en operationssjuksköterska

Erfaren Sekreterare sökes, start omgående
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena logistik, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind söker för kunds räkning en driven Sekreterare till en internationell advokatbyrå som bland annat fokuserar på områdena IT, telekom, media, life sciences samt food & beverage. Du kommer att arbeta på kontoret som är beläget centralt i Stockholm där det idag sitter runt 100 personer. Detta är ett konsultuppdrag till att börja med, start omgående. I denna roll kommer du att ha hand om sedvanliga sekreteraruppgifter med fokus på renskrivning, kontrakthantering och liknande. Vi ser att du arbetat med liknande uppgifter tidigare samt har god datavana, framförallt i MS Office. Inget krav på utbildning finns, utan fokus ligger på tidigare erfarenheter. För denna roll är det viktigt att du är kommunikativ och behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift.  Vi söker dig som är positiv samt snabb och effektiv i ditt arbete och gillar att arbeta i högt tempo. Du drivs av att ha många processer igång samtidigt och är trygg i din roll som Sekreterare. Du levererar alltid med högsta kvalité och är professionell i ditt arbete.   Då tjänsten ska tillsättas omgående ser vi gärna att du skickar in din ansökan snarast. Vi intervjuar kandidater löpande.
Företag: MultiMind Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Sekreterare sökes, start omgående jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Sekreterare sökes, start omgående

Lärare i fritidshem/Fritidspedagog
Täby är en av Sveriges mest attraktiva kommuner med närhet till både arbetsplatser, grönområden och skärgård. Täby ligger strategiskt placerat strax norr om Stockholm och det bor ca 65 000 personer här. Vi ser ljust på framtiden och bygger därför fler bostäder, välkomnar fler företag och satsar på förbättrad service med stor valfrihet. Täby - att växa med. Ytterbyskolan,som har anor från 1907, är renoverad, komplett med gymnastiksal, slöjdsalar, bibliotek och fritidshem. I dag har vi ca 350 elever från förskoleklass till och med år 5, fördelade på: åldershomogena klasser och Täby Musikklasser år 4 och år 5. Skolan ligger centralt, nära Roslags Näsby (tåg) och Roslags Näsby trafikplats (buss). ARBETSUPPGIFTER Du ska ansvara för en fritidshemsavdelning i samarbete med övriga pedagoger. Vi arbetar lösningsinriktat med eleven i centrum. Har du erfarenhet och kvalifikationer vill vi att du blir arbetslagsledare för fritids arbetslag. Vi söker dig som är positiv, flexibel och öppen för nya ideer, som gör att fritidsverksamheten utvecklas Att du utifrån läroplanens mål planerar, genomför och utvärderar arbetet. Att du ansvarar för föräldrakontakter och håller utvecklingssamtal. Att du är delaktig i planering och genomförandet av rastverksamheten KVALIFIKATIONER Vi söker Dig som: -har fritidspedagogutbildning/lärare i fritidshem och har erfarenhet av liknande arbete -har god ledarförmåga -har datorvana -har god förmåga i svenska språket -har idéer och praktisk erfarenhet av samverkan mellan skola och fritidshem. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet
Företag: Täby Kommun, Ytterbyskolan
Ort: Täby
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i fritidshem/Fritidspedagog jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i fritidshem/Fritidspedagog

Vi söker en serviceinriktad medarbetare till välre
ISS Personaltjänster är den del av ISS Facility Services AB som arbetar med Personaluthyrning, Rekrytering, Entreprenad, Omställning samt Organisations- och chefsstöd. ISS Personaltjänster är ett auktoriserat bemanningsföretag som är specialiserade på personliga och kvalitetssäkrade processer med kunden i fokus. Vi har idag verksamhet på ett flertal orter i Sverige. Vi söker en serviceinriktad medarbetare till välrenommerat företag! Vill du arbeta i ett ungt och dynamiskt företag med ett internationellt och unikt varumärke? Har du utmärkt känsla för service och trivs i en roll med variation där du får arbeta både serviceinriktat mot kunder och med administrativa uppgifter? Titta hit! Vår kund behöver nu förstärka sitt glada gäng på serviceadministration med ytterligare en medarbetare. Tjänsten är ett långtidsuppdrag på minst ett år med mycket goda möjligheter till förlängning för rätt person. Tjänsten är på heltid. Arbetsuppgifter Du kommer att ha en varierande tjänst som består av så väl serviceadministration som reception och övriga kontorsadministrativa uppgifter. Tjänstens tyngdpunkt ligger på hantering av serviceärenden, dvs. inregistrering, samt packning och uppackning av produkter. Samtidigt förekommer ett flertal löpande uppgifter såsom: kundförfrågningar, problemlösning, reklamationsärenden och kostnadsförslag. I övrigt kommer du att vara behjälplig i andra uppgifter som t ex att sitta i receptionen vid behov. Önskade kvalifikationer Gymnasiekompetens samt tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom ett serviceyrke, är ett krav. Vidare är det viktigt med god dator- och telefonvana för att klara av tjänsten. Personliga egenskaper Vi söker dig som är en positiv lagspelare. Du är serviceinritad, stresstålig och har förmågan att lyfta blicken i det dagliga arbetet och därigenom ge företagets kunder den bästa servicen. Vi erbjuder En varierande och rolig tjänst på ett spännande företag och i ett härligt gäng samt goda chanser till förlängning för rätt person.
Företag: ISS Personaltjänster
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en serviceinriktad medarbetare till välre jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en serviceinriktad medarbetare till välre

Receptionist, telefonist
ISS Personaltjänster är den del av ISS Facility Services AB som arbetar med Personaluthyrning, Rekrytering, Entreprenad, Omställning samt Organisations- och chefsstöd. ISS Personaltjänster är ett auktoriserat bemanningsföretag som är specialiserade på personliga och kvalitetssäkrade processer med kunden i fokus. Vi har idag verksamhet på ett flertal orter i Sverige. På uppdrag av Arriva Sverige Aktiebolag söker ISS Personaltjänster. Serviceinriktad receptionist på heltid sökes! För kunds räkning söker vi en receptionist på heltid till Arriva. Arriva är en del av Europas största koncern för persontrafik och är idag etablerad i tolv länder. Företaget har varit etablerad på den svenska marknaden sedan 1999 med ledning i Köpenhamn. Sedan februari 2011 har Arriva varit ett självständigt svenskt bolag och växer nu rejält. Är du en serviceinriktad, flexibel och självgående person som gillar att vara spindeln i nätet? Trivs du med både kundbemötande, koordinering och administration? Då kanske du är rätt person för Arriva! Just nu söker vi för kunds räkning en receptionist med möjlighet att tillträda en tjänst på heltid med beräknad start i mitten av augusti. Du kommer att arbeta på Arrivas huvudkontor som ligger i Liljeholmen. Arbetsuppgifter - Vara ansiktet utåt och ta emot besökare. - Svara på telefon och mail. - Intern serviefunktion - Förbereda inför möten och konferenser. - Ansvara för köksutrymmen och pentry. - Diarieföring av inkommande post, kopiering, sammanställa material. - Sköta bokningar av beställning av exempelvis: resor, luncher, kontorsmaterial etc. - Andra vanligt förekommande receptionistsysslor. Önskade kvalifikationer Du har lägst gymnasiekompetens och har två års erfarenhet av arbete som receptionist. Vidare talar du flytande och skriver obehindrat på både svenska och engelska samt har mycket goda datorkunskaper. Tyska är meriterande. Vi ser gärna att du har vana att sätta igång teknisk utrustning som projektorer och liknande. Personliga egenskaper Som person är du social, serviceinriktad och strukturerad. Du gillar att vara spindeln i nätet och hjälpa till att koordinera och ordna med saker. Du är prestigelös och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och ta i när det behövs. Du tar egna initiativ och tycker om att samarbeta med olika sorters människor. Vidare är du självgående och har ett professionellt sätt mot så väl interna som externa kunder. Vi erbjuder Kundföretaget erbjuder spännande och omväxlande arbetsuppgifter i fräscha och nyrenoverade lokaler med ett trevligt och glatt gäng kollegor. En provanställning på 6 månader med möjlighet till fast anställning.
Företag: ISS Personaltjänster
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist, telefonist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist, telefonist


Sök lediga jobb Servitör_Servitris Stockholm

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se