Servitör_Servitris White horse jobb - lediga jobb

Servitör_Servitris White horse jobb Servitör_Servitris White horse jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Servitör_Servitris White horse. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Servitör_Servitris White horse. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. IT-tekniker (2 positioner)- Huddinge

  2. Projektledare till Retailprojekt- Stockholm

  3. Operativ inköpare till spännande företag i Järfälla- Järfälla

  4. Tjejer med IT kompetens sökes!- Stockholm

  5. Lärare i förskola/Förskollärare- Stockholm

  6. Business Unit Manager Rekrytering-Stockholm- Stockholm

  7. Affärsområde Brandskydd söker en Tekniker/Driftsättare- Stockholm

  8. Affärsområde Brandskydd söker en Servicetekniker- Stockholm

  9. Sjuksköterskor- Stockholm

  10. Mediesäljare till AdSales Group- Stockholm


Mer beskrivning

IT-tekniker (2 positioner)
Karolinska Institutet Avdelning Vi söker två IT-tekniker med placering på det centrala administrativa kansliet på institutionen för Laboratoriemedicin i Huddinge. Administrativa kansliet har övergripande ansvar för ekonomi, personal, IT, kommunikation, arkiv, samt övrig intern service. Arbetsuppgifter Arbetet som IT-tekniker innebär att: -att installera, konfigurera och ge teknisk support på huvudsakligen klientsystem -att diagnostisera, prioritera och lösa ärenden -att stödja användare i verksamhetsspecifika applikationer -användarhantering -vara stöd i driften av servrar och nätverk -i projekt bidra med teknisk kunskap Den tekniska miljön vi arbetar i är: -Windows 7, Windows XP, MacOS X, MacOS 9, NT, Ubuntu -Office 2013/2011/2010 -SAS, Stata, SPSS, Statistica,R -Endnote -Stark autentisering, vpn och kryptering av data -Både PC och Mac förekommer. IT ansvarar för inköp av hård- och mjukvara och telefonibeställningar för samtliga medarbetare. Rollen som IT-tekniker innebär ingen beredskapstjänstgöring men i förekommande fall kan det uppstå situationer utanför ordinarie arbetstid som kräver vissa åtgärder. Kvalifikationer Vi söker dig som har IT-utbildning på som lägst gymnasienivå samt har erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har erfarenhet av större organisationer. Som person förutsätter vi att du är social och kommunikativ då rollen präglas av att ge service till institutionens anställda. Det är viktigt att du har en förmåga att prioritera arbetsuppgifter och vara effektiv. Med tanke på att Karolinska Institutet präglas av en internationell miljö är det en förutsättning att du förutom svenska även har goda kunskaper i engelska. Ansökningsförfarande Ansökan ska göras via rekryteringssystemet NetRecruiter. Vid tillsvidareanställning tillämpar Karolinska Institutet 6 månaders provanställning.
Företag: Karolinska Institutet, Institutionen för laboratoriemedicin
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga IT-tekniker (2 positioner) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IT-tekniker (2 positioner)

Projektledare till Retailprojekt
Poolia Sälj & Marknad Presentation Nu söker vi en projektledare till en av våra kunder. Tjänsten som är på konsultbasis och heltid beräknas starta i augusti och pågå till december. Din placering blir på vår kunds kontor beläget i Kista. Vi ser fram emot att få din ansökan. Arbetsuppgifter Du kommer självständigt driva projekt med resurser både lokalt och i andra länder, för att lyckas i rollen behöver du erfarenhet inom retail. Projekten administreras och uppdateras kontinuerligt och då krävs stor erfarenhet av projektstyrningsmodeller, ex PPM, Prince2. Rollen kräver mycket god kunskap i engelska både i tala och skrift då alla dokumentation är på engelska. Du kommer också ha ett fullt projektbudgetansvar. Utbildning/erfarenhet Vi ser att du som söker har en för rollen adekvat utbildning, erfarenhet av att driva projekt med resurser både lokalt och i andra länder. Du har mycket god kunskap inom retail och flera års erfarenhet av projektstyrningsmodeller såsom PPM och/eller Prince2 och du har även haft projektbudgetansvar. Du har mycket goda kunskaper i engelska i såväl tal som dokumentation. All dokumentation är på engelska. För att lyckas och trivas i rollen som projektledare tror vi att du är driven, självständig och engagerad. Du tycker om att arbeta med många kontaktytor, har stor social närvaro och har lätt för att anpassa dig till rådande behov. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Förmåner Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Företagsbeskrivning Inom sälj och marknad finns många kreativa möjligheter. Med en bredd från marknadschef och säljare till inköpare, informatörer och webbredaktörer har vi tjänster och uppdrag som kan intressera dig. Som konsult får du möjligheten att testa olika yrken och få en bred erfarenhet längs vägen fram till ditt drömjobb. Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. 2012 har Poolia för femte året i rad utsetts till en av Sveriges bästa arbetsgivare enligt Universums undersökning. Poolia presenterar ”Tidernas rekrytering”. Besök tidernasrekrytering.se. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia Sälj & Marknad
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare till Retailprojekt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare till Retailprojekt

Operativ inköpare till spännande företag i Järfälla
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker för rekrytering en driven operativ inköpare till vår kund. Tjänsten Tjänsten som operativ inköpare innebär att du ansvarar för det dagliga inköpsarbetet och den löpande kontakten med leverantörer. Vår kund är ett stort elektronikföretag beläget i Järfälla i norra Stockholm. Tjänsten är på heltid med start omgående. Arbetsuppgifter I rollen som inköpare har du bland annat följande arbetsuppgifter: • Orderbeställning • Leveranspåminnelser/leveransbevakning • Hantering av leveransavvikelser • Kommunicera med ansvarig strateg vid större förändringar gällande leverantörers ledtider • Masterdatauppdatering • Administrera och bevaka tillfälligt inköpsbehov av kampanjartiklar enligt riktlinjer från marknads/försäljningsavdelning Kvalifikationer För att passa i rollen som inköpare ser vi gärna att du har följande bakgrund: • Tidigare erfarenhet av operativt inköp • Goda kunskaper i engelska • Goda kunskaper i Excel • Erfarenhet av SAP är starkt meriterande Som person är du serviceinriktad, noggrann och känner ett stort engagemang för dina arbetsuppgifter. Låter det intressant? Skicka in din ansökan idag. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten ska tillsättas omgående. Välkommen med din ansökan!
Företag: Placera Personal AB
Ort: Järfälla
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Operativ inköpare till spännande företag i Järfälla jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Operativ inköpare till spännande företag i Järfälla

Tjejer med IT kompetens sökes!
  Är gräset grönare på andra sidan?....eller vill du bara göra något som är roligare ? -Då kanske det är dags att ta klivet motett nytt jobb som erbjuder möjligheter till nya utmaningar med spännande individuell utveckling och intressanta tekniska uppdrag att arbeta med! Många av de företag vi samarbetar med vill gärna se fler kvinnor bland sina anställda. Vi behöver därför flera kvinnliga sökande med erfarenhet inom IT-området. Bland annat söker vi nu personer med erfarenhet inom Support, Business Intelligence, Integration, Data Warehouse, Systemutveckling och Systemförvaltning, Arkitektur och Design samt Webbutveckling. Extra stor är efterfrågan på duktiga problemlösare inom IT som gärna tar sig an uppgifter inom nya områden och som drivs av att lära sig saker. Ödmjukhet, noggrannhet och engagemang för uppgiften är också viktigt! Kontakta jobbet.nu eller titta på vår hemsida under fliken "just nu söker vi". Hittar du inte jobbet för dig just nu, registrera ändå ditt cv så kommer vi att kontakta dig så fort vi har en tjänst som passar dig. Då vi vill kunna hantera alla ansökningar på bästa sätt är det tryggast att du söker via vår hemsida, www.jobbet.nu. Givetvis kan du kontakta oss via telefon eller mail för frågor gällande aktuella tjänster eller vad som är på gång/efterfrågas just nu. Kontakta Tomas Ryden på jobbet.nu för dina frågor. Tomas når du på 073-424 85 82 alternativt via mail tomas.ryden@jobbet.nu. Tjänsterna vi söker personer till just nu är samtliga placerade i Stockholm.
Företag: Jobbet.nu Jobbet.nu
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Tjejer med IT kompetens sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tjejer med IT kompetens sökes!

Lärare i förskola/Förskollärare
Stockholms Stad Södermalm SDF Förskolan Tengdahlen Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Vi är en förskola på Södermalm med Tengdahlsparken och Vitabergsparken liggandes runt knuten. På Tengdahlens förskola är utevistelse en central del av verksamheten. "Det man kan göra inne kan man göra ute" Tengdahlen består av fem avdelningar. Lilla- och Stora Björnen- avdelningar med uteprofil. Lilla- Mellan och Stora Utkiken- som är Utegrupper. 1 plats(er).Vi är en grupp 1-3 åringar på lilla och mellan Utkiken,som nu söker en ny pedagog till hösten. Du skall tycka om att arbeta med oss små mellan 1-3 år, samt ha en positiv inställning till uteverksamhet, då utevistelsen är en viktig del i vår verksamhet. Vill du vara med och driva pedagogisk utveckling tillsammans med våra övriga pedagoger är du välkommen med din ansökan Du skall vara utbildad förskollärare eller ha utbildning lärare mot de lägre åldrarna (förskoleåldern). Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Förskolechef Annacarin Haeggman,0850813303 Anders Bengtsson, Lärarförbundet, 08-50812702 (facklig) Tillträde: 2013-08-12.
Företag: Stockholms stad; Förskolan Tengdahlen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i förskola/Förskollärare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i förskola/Förskollärare

Business Unit Manager Rekrytering-Stockholm
Dfind IT är Nordens första smarta IT-konsultbolag som skapar utvecklingsmöjligheter för organisationer, företag och människor inom IT. Vår personalstrategiska kompetens i kombination med våra innovativa lösningar möjliggör personallösningar med en snabb och smidig anpassning till våra kunders omvärld. Alla som arbetar hos oss är specialister på IT-kompetens. Vi anställer enbart engagerade människor med rätt attityd som stöder våra värderingar: "Passion and Simplicity". Vi tror att engagemang och enkelhet är vägen till en bra framtid för våra kandidater och våra kunder. En framtid där vi kan hjälpa fler att lyckas. Dfind IT är ett specialist bolag inom IT och ingår i Profficekoncernen som idag är över 10 000 medarbetare på cirka 100 kontor i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Proffice är sedan 1999 ett börsnoterat bolag och Profficeaktien är noterad på NASDAQ OMX Nordiska Börs i Stockholm, Mid Cap. Vi söker nu en Business Unit Manager som ska leda vår rekryteringsverksamhet i Stockholm. Du kommer att ansvara för en enhet som idag har 10 rekryteringskonsulter. Tillsammans med passionerade medarbetare kommer du att arbeta för att växa affären ytterligare. En viktig del i ditt arbete kommer att vara att ytterligare utveckla den starka säljkultur som finns på enheten, bland annat genom att själv vara delaktig i försäljningen och utvecklingen av affären. Att förbättra och utveckla processer och arbetssätt samt att coacha medarbetare är andra viktiga arbetsuppgifter. Du bör ha någon form av siffersinne, då rapportering och budgetering är återkommande inslag i denna roll. Hur vet du att Dfind IT är rätt för dig? Vi välkomnar dig som är effektiv, energisk, metodisk och som har förmågan att bygga en stark verksamhet med utgångspunkt i våra värderingar "Passion & Simplicity". Du entusiasmerar medarbetare och är duktig på att skapa ett gott samarbetsklimat. Vi hoppas vidare att orden affärsmässig, handlingsinriktad och resultatinriktad kan användas för att beskriva dig. Vi ger dig möjlighet och rätt förutsättningar att utveckla ett framgångsrikt ledarskap i denna roll. Du kommer att lyckas genom starkt eget engagemang i kombination med Dfinds tydliga ledarskapsbeteenden. Du brinner för att leverera fantastiska resultat tillsammans med ditt team. Du har ett stort intresse av att sälja, coacha och utveckla andra människor samt att bidra till dina medarbetares framgång. Målet är att skapa mycket god tillväxt och lönsamhet. Dina erfarenheter . Erfarenhet från IT-branschen med fördel inom rekrytering och/eller bemanning . Goda kunskaper inom IT och ett stort tekniskt intresse. . Åtminstone ett par års erfarenhet som ledare och av personal- och budgetansvar . Erfarenhet av säljledning med goda resultat . Intresse och erfarenhet av försäljning . Erfarenhet av finansiell- och verksamhetsuppföljning . Vi ser gärna att du har ett stort nätverk i Stockholmsregionen inom IT-området Varför Dfind IT? Hos Dfind blir du en del av ett vinnande team som aldrig ger upp, där ambitionsnivån är hög och där motgång är synonymt med lärdom. Du omges av människor med en gemensam, stark värdegrund där passionen för affären är i fokus och där engagemang och enkelhet är ledorden på resan mot vår vision - att bli det mest framgångsrika IT People företaget i världen. Vi erbjuder dig ett stimulerande, variationsrikt arbete där du har direkt inflytande på din egen och bolagets utveckling. Du har en position där du varje dag gör skillnad och hjälper andra att lyckas vare sig det gäller att förmedla drömjobbet till en kandidat eller nyckelkompetensen till en kund. Organisations-/företagsbeskrivning Dfind IT är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat på IT. Vi jobbar för att andra ska lyckas. Vår målsättning är att våra kandidater hittar det perfekta uppdraget och att våra kunder hittar just den kompetens de behöver. Alla som arbetar hos oss är specialister på IT-kompetens. Vi anställer enbart engagerade människor med rätt attityd som stöder våra värderingar: Passion & Simplicity. Vi tror att engagemang och enkelhet är vägen till en bra framtid för våra kandidater och våra kunder - en framtid där vi kan hjälpa fler att lyckas. Är du en framtida Dfindare? Vi hoppas att du i så fall söker tjänsten så fort som möjligt och kontaktar Susanne Hjälmered på 0733-57 36 39 eller susanne.hjalmered@dfind.se vid frågor. Ansök så snart som möjligt, urval och intervjuer sker löpande. Tillträde kommer att bli under hösten 2013. Vi ser fram emot att höra från dig! Uppdragsgivare: Dfind IT Ort: Stockholm
Företag: Dfind AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Business Unit Manager Rekrytering-Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Business Unit Manager Rekrytering-Stockholm

Affärsområde Brandskydd söker en Tekniker/Driftsättare
Niscayah har gått samman med Stanley Security Solutions och är nu den största elektroniska säkerhetsleverantören i Europa som erbjuder innovativa helhetslösningar inom säkerhet och brandskydd. Stanley Security Solutions finns i 14 europeiska länder med över 6000 medarbetare och 200 000 kunder och ingår i Stanley Black & Decker koncernen. Vårt erbjudande omfattar hela säkerhetskedjan, från riskanalys och design, via installation och driftsättning till underhåll och daglig hantering av säkerhet. Besök oss på www.stanleysecuritysolutions.se I dina arbetsuppgifter ingår driftsättning av brandlarmsanläggningar, utrymningslarm och managementsystem. Dessa anläggningar är ofta baserade på dator- och nätverkslösningar vilket kräver att du är kunnig inom det här området. Det är viktigt att du är resultatfokuserad och att du brinner för uppgiften att genomföra installationer av högsta kvalitet. Tjänsten är placerad i Stockholm. Det är också väsentligt att du är resultatfokuserad, noggrann, har en positiv attityd samt att du är kundinriktad. Har du erfarenhet av kundvårdande försäljning så är det meriterande. Du kommer också att i vissa fall vara tekniskt säljstöd till våra säljare och även undervisa våra kunder i användningen av deras säkerhetsanläggningar. Din bakgrund bör vara el-tele eller IT-utbildning på gymnasienivå eller högre och gärna erfarenhet av tidigare arbete inom säkerhetsbranschen och/eller IT-branschen med goda uppnådda resultat. Du bör kunna en del om felsökning av svagströmsteknik. Det är ett absolut krav att du har B-körkort då företaget tillhandahåller firmabil som används vid serviceuppdrag. Vi ser det som självklart att du behärskar det svenska språket I både tal och skrift.  Det här jobbet är intressant och för dig som är rätt person innebär det stora möjligheter att ytterligare utveckla ditt yrkeskunnande. Om du har kunskaper gällande entreprenadbestämmelser samt SBF–regler är det en merit. Vi ser gärna kvinnliga sökanden. Tjänsten tillsätts snarast enligt ök. En förutsättning för anställning inom Niscayah är att du som sökande får ett godkännande via kontroll hos Länsstyrelsen. Vi tar gärna emot din ansökan så snart som möjligt dock senast den 11 augusti. I denna rekrytering samarbetar Stanley Security Solutions/Niscayah med Adecco Rekrytering. Har Du frågor är Du välkommen att kontakta vår rekryteringskonsult Christian Mattssonpå telefon 0736-84 74 84 eller via mail christian.mattsson@adecco.se
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Affärsområde Brandskydd söker en Tekniker/Driftsättare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Affärsområde Brandskydd söker en Tekniker/Driftsättare

Affärsområde Brandskydd söker en Servicetekniker
Niscayah har gått samman med Stanley Security Solutions och är nu den största elektroniska säkerhetsleverantören i Europa som erbjuder innovativa helhetslösningar inom säkerhet och brandskydd. Stanley Security Solutions finns i 14 europeiska länder med över 6000 medarbetare och 200 000 kunder och ingår i Stanley Black & Decker koncernen. Vårt erbjudande omfattar hela säkerhetskedjan, från riskanalys och design, via installation och driftsättning till underhåll och daglig hantering av säkerhet. Besök oss på www.stanleysecuritysolutions.se   I dina arbetsuppgifter ingår driftsättning, service och underhåll av våra brandlarmsanläggningar samt managementsystem. Våra säkerhetslösningar är ofta baserade på dator- och nätverkslösningar vilket kräver att du är kunnig inom detta område. Du kommer att arbeta självständigt men är del av ett team bestående av projektledare, säljare samt andra servicetekniker. Arbetet passar dig som tycker om utmanande arbete och för rätt person kommer det att innebära möjlighet att ytterligare utveckla sitt yrkeskunnande. Som servicetekniker kommer du bland annat: Utföra service och avprova brandlarmsanläggningarVara tekniskt säljstöd till våra säljareUndervisa kund i handhavande och skötsel av kundens brandlarmssystem. Bakgrund och kompetenser: El-tele eller IT-utbildning på gymnasienivå eller högreErfarenhet av säkerhetsbranschen och/eller kundvårdande försäljning är meriterande.DatorvanaKund- och resultatfokuserad med en positiv attityd samtidigt som du är stresstålig och noggrann. Bra kommunikativ förmåga, du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift. B-Körkort är ett krav då företaget tillhandahåller firmabil som används vid serviceuppdrag.   Det är viktigt att du är social och har lätt att få kontakt med andra människor eftersom du kommer att ha mycket kundkontakt och arbeta nära våra säljare, har du dessutom erfarenhet från säkerhetsbranschen är det en extra merit. Ansökan Tjänsten tillsätts snarast enligt ök. En förutsättning för anställning inom Niscayah är att du som sökande får ett godkännande via kontroll hos Länsstyrelsen Vi tar gärna emot din ansökan så snart som möjligt dock senast den 11 augusti. I denna rekrytering samarbetar Stanley Security Solutions/Niscayah med Adecco Rekrytering. Har Du frågor är Du välkommen att kontakta vår rekryteringskonsult Christian Mattsson på telefon 0736-84 74 84 eller via mail christian.mattsson@adecco.se
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Affärsområde Brandskydd söker en Servicetekniker jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Affärsområde Brandskydd söker en Servicetekniker

Sjuksköterskor
avdelning 62 Stockholmsgeriatriken är en akutgeriatrisk klinik på Sabbatsbergs sjukhus. Vi bedriver akutgeriatrisk sjukvård vid 6 vårdavdelningar med intag dygnet runt. Vi har bred verksamhet med minnesmottagning och ASIH. Arbetsuppgifter: Vi söker sjuksköterskor till avd 62. Avdelningen är en allmängeriatrisk vårdavdelning med stroke-inriktning. Du kommer att arbeta i team med undersköterska och paramedicinsk personal. Arbetstiden är schemalagd två helger av fem. Kvalifikationer: Utbildad sjuksköterska med erfarenhet från somatisk vård och av äldre. Har du vidareutbildning i geriatrik eller annan vidareutbildning om äldre ser vi detta som en fördel. Kunskap om att dokumentera enligt Vips-modellen. Det är också en fördel om du har erfarenhet av att ha arbetat med Take Care. Personliga egenskaper: Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper, ett trevligt bemötande och att du trivs med att arbeta i grupp. Övrig information: Tillträde snarast eller efter överenskommelse. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterskor jobb, Sjuksköterskor Stockholm, Sjuksköterskor Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterskor

Mediesäljare till AdSales Group
AdSales Group AB är ett säljbolag med rötter i Bonnier Tidskrifter. Vår verksamhet är inriktad mot annonsförsäljning, både inom magasin & kvällspress. Vår ambition, målsättning är att skapa framgångsrika, utvecklande och långsiktiga affärsrelationer med våra kunder samt uppdragsgivare. Det kan handla om traditionell annonsförsäljning i befintliga, nystartade tidningar och såväl som webbförsäljning.   Vi är i ett expansivt skede och behöver nu tillsätta fler säljare som vill jobba med magasin & bilagor inom Bonnier Tidskrifter och Expressen mm.   Egenskaper vi söker: - Högt driv och energi. Självgående och bra attityd gentemot kunder och kollegor - Meriterande ifall du har mediesäljerfarenhet inom annonsmedia eller liknande.   - Vana/gilla att jobba mot snabba mål och hantera deadlines. Älska att göra affärer och prata med kunder på telefon och i möten. - Gilla att jobba i ett starkt säljteam, men med eget ansvar för säljuppdrag (magasin) samt egen kundportfölj - Förmåga att tänka proaktivt, hitta nya kreativa annonslösningar, optimera affären samt se kundnyttan i olika annonslösningar  - Karriärdriven och gilla utveckling - Förmåga att växla mellan kvantitativ och kvalitativ bearbetning - Mogen att "ta ansvar" och vara vår ambassadör gentemot vår uppdragsgivare (Bonnier Tidskrifter) - Kunna hantera försäljning i flera olika magasin parallellt samt jobba med flera fokus    Arbetsbekrivning (light):  - Driva försäljning i en av våra magasin (inom segmenten trädgård och fritid), via telefon och kundbesök - Arbeta strukturerat för att nå uppsatta säljmål - Ta det yttersta stängningsansvaret, dvs kunna slutföra projekt - Förstå och ta ansvar för budget/prognos och egen försäljning - Ansvarig för att ta fram nya prospekt inom ovan segment - Underhålla befintliga kunder på ett professionellt sätt - Ansvara för att alla mjuka värden läggs in i vårt CRM system mm   Vi erbjuder: - Trivsam arbetsplats i centrala sthlm med högt tempo - En stark företagsstruktur med "ordning och reda" - Jobba med starka varumärken i Bonnier Tidskrifter och Expressen - Chans att tjäna bra pengar  - Utmanande säljtävlingar och bonusprogram, både i grupp och individuellt - Löpande externa säljutbildningar - Senaste utrustningen i Mac, iPhone och trådlösa nätverk mm   Vårt mål är att du skall vara/bli en högpresterande och framgångsrik säljare. Vi jobbar med några av marknadens starkaste varumärken inom magasin och kvällspress samt att du skulle komma till ett gäng som jobbar hårt för att nå våra högt uppsatta mål. Men vi glömmer inte bort att ha roligt under resans gång.   Anställningsvillkor: Heltid: 6 månaders provanställning Grundlön: Förhandlingsbar beroende på erfarenhet och kompetens Provision: utbetalas månadsvis Semesterrätt: 25 dagar  Årsbonus:  vid uppnåd årsbudget  Tillträdelsedatum: Omgående   Ansökan: I den här rekryteringsprocessen samarbetar AdSales med Aoex Closers. Klicka på ansök eller om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarige nedan.   Om oss: Aoex Closers rekryterar kvalificerade säljare. Vi är ett nischat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på att förmedla nyckelroller inom försäljning. Vi vet hur otroligt viktigt det är att ha människor med rätt kompetens, inställning och personligt driv i sin säljorganisation för att upprätthålla och öka företagets framgång. Vi säkerhetsställer alltid att våra rekryteringuppdrag är väl anpassade utifrån våra kunders behov genom en professionell och gedigen rekryteringsprocess där vi använder oss av olika tester och case. Att anlita oss som bemannings- eller rekryteringsföretag är ett kostnadseffektivt sätt för er att spara dyrbar tid samtidigt som ni får hjälp med att hitta rätt kompetens.  Closers är företaget av säljare för säljare.   Ansvarig Rekryterare: Pontus Gustavsson Tel: 0735 – 07 67 36 Mail: pontus.gustavsson@aoex.se  Hemsida: www.aoex.se
Företag: Aoex AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Mediesäljare till AdSales Group jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mediesäljare till AdSales Group


Sök lediga jobb Servitör_Servitris White horse

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se