Sjukhuslärare jobb - lediga jobb

Sjukhuslärare jobb Sjukhuslärare jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Sjukhuslärare. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Sjukhuslärare. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Två handläggare för utveckling av psykiatriområdet- Stockholm

  2. Erfaren ekonomiassistent- Stockholm

  3. Supporttekniker/Installationstekniker med klinisk bakgrund- Stockholm

  4. Ortivus söker Kravanalytiker med erfarenhet av medicinteknik- Stockholm

  5. Platschef- Stockholm

  6. Lärare med inriktning svenska och matematik till Bålbroskolan- Norrtälje

  7. Blackbelt Android developer?- Stockholm

  8. Norsktalande kredithandläggare- Sollentuna

  9. Företagssäljare till 3, Stockholm- Stockholm

  10. Frukt- & Gröntchef - Sabis Fältöversten, Stockholm- Stockholm


Mer beskrivning

Två handläggare för utveckling av psykiatriområdet
Enheten för psykiatri Hälso- och sjukvårdsförvaltningen i Stockholms Läns Landsting ansvarar för att länets invånare erbjuds en god hälso- och sjukvård. Hälso- och sjukvården står inför stora utmaningar med fokus på bland annat stärkt valfrihet för patienterna och ökad mångfald bland vårdleverantörerna. Utifrån befolkningens behov beslutar förvaltningen om hälso- och sjukvårdsuppdrag, sluter avtal med vårdleverantörerna och följer upp vårdens kvalitet och resultat. Förvaltningen har en budget på drygt 48 miljarder kronor. Enheten för psykiatri handhar avtalsrelationer med de vårdgivare i länet som bedriver vuxenpsykiatrisk-, beroende samt barn- och ungdomspsykiatrisk vård. Enhetens huvudsakliga uppdrag är att utifrån befolkningens behov träffa avtal med vårdgivare inom ovanstående verksamhetsområden samt att följa upp den levererade vården vad gäller t.ex. omfattning, ersättning och kvalitet. En viktig uppgift för enheten är att bistå politikerna i Hälso- och sjukvårdsnämnden med kunskap och fakta som underlag till politiska beslut. Inom de närmaste åren sker en stor utveckling inom enhetens vårdområden utifrån den framtidsplan som tagits fram för hälso- och sjukvården inom Stockholms läns landsting. Enheten ansvarar för 5,3 miljarder kronor. Vid enheten arbetar 15 personer. Två av våra medarbetare ska gå i pension och vi söker därför nya medarbetare till enheten. Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna innebär att du ska vara huvudansvarig för ett antal avtal med vårdgivare. Detta innebär att du ska: • medverka i arbetet med att utveckla psykiatriområdet i enlighet med framtidsplanens intentioner • göra bedömningar av vårdbehov • förhandla med vårdgivare • delta i upphandlingar • föra dialog med vårdgivarna om verksamheten och dess utveckling • följa upp avtal och göra analyser • arbeta fram tjänsteutlåtanden, rapporter och utredningar Du kommer även, i team med andra handläggare och controllers, delta i arbetet med att utveckla styrningen av avtals- och uppföljningsarbetet mot framtidens hälso- och sjukvård. Kvalifikationer: Vi söker Dig som har högskoleutbildning, gärna med inriktning mot vård och omsorg, samhällsvetenskap eller ekonomi. Du har några års arbetslivserfarenhet som hänför sig till de verksamhetsområden som enheten ansvarar för. Du har också några års erfarenhet av utvecklings- och uppföljningsarbete. Du har en god stilistisk förmåga och erfarenhet av att skriva beslutsunderlag och rapporter. Det är viktigt att du har god samarbetsförmåga eftersom mycket arbete sker i team nära övriga handläggare på enheten och avdelningen. Det är också viktigt att du har god förmåga att skapa bra relationer med vårdgivare och andra samarbetspartners. Du är analytisk och har ett strukturerat och pedagogiskt arbetssätt. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation och/eller offentlig verksamhet. Har du kännedom och/eller kunskaper om hälso- och sjukvårdsstrukturen inom Stockholms läns landsting så är det en merit. Personliga egenskaper: Övrig information: Hälso- och sjukvårdsförvaltningen erbjuder en attraktiv arbetsplats som strävar efter att vara fri från diskriminering och ge lika möjligheter för alla. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen "Ansök här". Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Hälso- och sjukvårdsförvaltningen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Två handläggare för utveckling av psykiatriområdet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Två handläggare för utveckling av psykiatriområdet

Erfaren ekonomiassistent
JCE HR Om oss JCE Human Resource är ett bemanningsföretag inom IT som arbetar med att hjälpa företag med kompetensförstärkning. Vi är ett entreprenörsdrivet företag som utvecklas naturligt genom ett samlat team av duktiga medarbetare där drivkraft, lojalitet och entreprenörsanda är ledord. Vi brinner för att matcha duktiga konsulter med nya spännande tjänster. Om vår kund Här har du en unik chans att få komma in på ett internationellt entreprenörs bolag som utvecklar appar för några av världens hetaste företag just nu. Till vår kund söker vi nu en erfaren ekonomiassistent. Företaget är ett spännande entreprenörsbolag inom IT och de drivs av innovation och kunskap. Deras framgång hänger på kvalitétsmedvetenhet och deras anställda är personer med stort tekniskt kunnande där kunskapen är en tillgång för hela företaget. Dina arbetsuppgifter Idag sköts den större delen utav ekonomin via partners samt via deras finska kontor där den centrala ekonomiavdelningen sitter. Man vill nu ta hem större delar av ekonomin för att sköta det in house. Som ekonomiassistent kommer du att sköta kund och leverantörsreskontra, avstämningar, kontering samt löpande redovisning. Du kommer ansvara för bokföring, månadsbokslut, ta fram månadsrapporter, bistå konsultchef för underlag för nyckeltal och hantera löneunderlag. I din roll kommer du att i vissa fall även ha samarbete med ekonomiavdelningen i Finland. Utöver de ekonomiska funktionerna kommer du även ansvara för övriga administrativa uppgifter. Exempel på detta kan vara beställning av kontorsmaterial, kontaktperson för medarbetare från Kina och Finland som är i Sverige för specifikt uppdrag, hantering av övriga administrativa frågor. Du kommer rapportera till Managing Director för kontoret i Stockholm . Bolaget använder sig idag av Microsoft Dynamic AX och har du erfarenhet av detta är det en stor fördel. Din profil Du har några års erfarenhet av liknande uppgifter och kan snabbt sätta dig in i rollen. Det är även viktigt att du känner dig mycket bekväm i kommunikation på både svenska och engelska då du kommer ha kontakt och samarbete med det finländska kontoret i vissa frågor. Är du självständig och känner dig trygg i din tidigare erfarenhet och kunskap samtidigt som du är öppen för förändringar och känner samhörighet med en entreprenöriell miljö kommer du att trivas på företaget. Vidare har du en god förmåga till samarbete och har en positiv framåtanda till både uppgifter och arbetskollegor. Kvalifikationer: Gymnasieutbildning el motsvarande med inriktning mot ekonomi. Relevant eftergymnasial utbildning om minst 2 år. Erfarenhet av liknande uppgifter. Med din initiativförmåga kommer du att utveckla både dig själv och företaget! Låter det lockande? Intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten kommer till en början att vara som konsult hos JCE Human Resource men kommer sedan att övergå helt till kund. Vi ser fram emot att höra av dig!
Företag: JCE Human Resource
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren ekonomiassistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren ekonomiassistent

Supporttekniker/Installationstekniker med klinisk bakgrund
Ortivus är en ledande leverantör av mobila lösningar för den moderna akutsjukvården. Med närmare 30 års erfarenhet inom kardiologi och från utveckling av mobila övervaknings- och kommunikationslösningar, erbjuder vi våra kunder säkra, patientvänliga och kostnadseffektiva beslutsstödsystem som räddar liv och minskar lidande. Ortivus är ett noterat bolag på NASDAQ OMX Stockholm Small Cap-lista, och etablerades 1985. Bolaget är baserat i Danderyd, Sverige. Ortivus har ca 20 anställda i Sverige och Storbritannien. Mer än 1 300 ambulansfordon och 500 vårdplatser på akutsjukhus är utrustade med Ortivus lösningar. Tjänsten Support och installationsarbetet gäller primärt Ortivus två huvudprodukter MobiMed samt CoroNet. Det innebär mycket kontakt med sjuksköterskor samt den medicintekniska avdelningen, men även med andra IT-leverantörer samt partners. Du är kvalitetsmedveten och ansvarsfull, en slutförare med tydligt kundperspektiv. Resor och kundinstallationer ingår i jobbet. Bil finns inom företaget. Uppdragsgivare: Dfind IT Ort: Stockholm Kvalifikationer . Klinisk kunskap samt erfarenhet av arbete med medicintekniska produkter och regelverk . God kunskap om Windows (OS) . Gärna erfarenhet inom nätverkskommunikation (TCP/IP, switchar, VPN, SIM-kort, modem, remote desktop, etc.) . Databaskunskap värderas (SQL, gå igenom tabeller, enklare script) . Grundläggande elektronik kunskaper. . Helst högskolekompetens, gärna med inriktning mot medicinteknik . Bra med erfarenhet från supportsystem (exempelvis Nethelpdesk eller liknande) . Viss kunskap om ITIL ett extra plus . Gärna arbetat med test . Några års erfarenhet . Du måste kunna kommunicera flytande på svenska i tal och skrift med våra kunder . Du ska ha en god engelska som gör att du obehindrat kan arbeta med engelskspråkiga kunder eller partners . Körkort (kan tas under provanställning) I denna rekrytering samarbetar Ortivus med Dfind IT. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Lotta Nilsson, lotta.nilsson@dfind.se Ansök om tjänsten via www.dfind.se/it/. Ansök så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Organisations-/företagsbeskrivning Dfind IT är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat på IT. Vi jobbar för att andra ska lyckas. Vår målsättning är att våra kandidater hittar det perfekta uppdraget och att våra kunder hittar just den kompetens de behöver. Alla som arbetar hos oss är specialister på IT-kompetens. Vi anställer enbart engagerade människor med rätt attityd som stöder våra värderingar: Passion & Simplicity. Vi tror att engagemang och enkelhet är vägen till en bra framtid för våra kandidater och våra kunder - en framtid där vi kan hjälpa fler att lyckas. Keep Improving.
Företag: Dfind AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Supporttekniker/Installationstekniker med klinisk bakgrund jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Supporttekniker/Installationstekniker med klinisk bakgrund

Ortivus söker Kravanalytiker med erfarenhet av medicinteknik
Ortivus söker Kravanalytiker med erfarenhet av medicinteknik. Ortivus är en ledande leverantör av mobila lösningar för den moderna akutsjukvården. Med närmare 30 års erfarenhet inom kardiologi och från utveckling av mobila övervaknings- och kommunikationslösningar, erbjuder vi våra kunder säkra, patientvänliga och kostnadseffektiva beslutsstödsystem som räddar liv och minskar lidande. Ortivus är ett noterat bolag på NASDAQ OMX Stockholm Small Cap-lista, och etablerades 1985. Bolaget är baserat i Danderyd, Sverige. Ortivus har ca 20 anställda i Sverige och Storbritannien. Mer än 1 300 ambulansfordon och 500 vårdplatser på akutsjukhus är utrustade med Ortivus lösningar. Vi söker nu en duktig kravanalytiker som kan översätta verksamhetens önskemål till tydliga kravspecifikationer gällande funktionella och icke funktionella krav. Du blir ett vitalt språkrör mellan verksamheten och IT. Det är därför viktigt att du har förmågan att uppfatta verksamhetens behov och på ett strukturerat och metodiskt sätt översätta dessa till mätbara krav på IT-lösningar samt Use Cases. Det handlar om att säkerställa att framtagna krav är detaljerade samt utvecklings- och testbara. Generellt sett ingår det i rollen att lämna över kraven till test och utveckling, men även att tillsammans med produktchefen göra prioriteringar. I kravarbetet kommer du ofta att leda workshops tillsammans med medarbetare eller slutanvändare eller andra representanter från våra kunder och partners. En liten del av arbetet kommer att bestå av presales, medverkande i affärsprojekt, användarforum eller demouppsättningar. Ortivus har tre olika huvudprodukter samt även andra stödsystem för vår interna verksamhet. I normalfallet arbetar du i huvudsak med ett eller två system men det kan periodvis vara fler projekt parallellt. Uppdragsgivare: Dfind IT Ort: Stockholm Dina arbetsuppgifter . Identifiera, dokumentera och hantera verksamhetens och andra intressenters behov och uttrycka dessa i krav lämpade för IT och test . verka för en effektiv kravhantering mellan verksamhet och IT, säkerställa att metoder, modeller och dokumentation följs . löpande utveckla och höja kvalitén i kravarbetet . genomföra utbildningar i ämnet kravhantering, främst internt men kan även vara kundworkshops/kravseminarier . ansvara för verktyg inom kravområdet tillsammans med vår Test Manager . strukturera och förvalta alla befintliga krav samt hantera ändringar i krav samt att spårbarhet finns . när tid medger stötta testorganisationen med löpande testarbete, vilket också skapar en bättre kunskap om systemen Kvalifikationer . har arbetat i större IT-organisationer . har minst 5 års erfarenhet av att arbeta med kravhantering och modellering inom såväl agil som traditionell utveckling . behärskar tekniker för att samla in krav, till exempel strukturerade intervjuer . praktisk erfarenhet av att ta fram användningsfall, user stories, funktionsspecifikationer, etc . arbetat med att ta fram förstudierapporter . god förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt med olika företrädare för såväl affärsverksamheten som IT . har ett brinnande intresse för utvecklingsarbete och verksamhetsprocesser . Klinisk kunskap samt erfarenhet av arbete med medicintekniska produkter och regelverk . kan lätt och snabbt sätta dig in i nya områden och frågeställningar . är utbildad högskole-, civilingenjör eller systemvetare . Du är van att arbeta affärsmässigt, och har flytande kunskaper i både svenska och engelska. Din personlighet Du är resultat- och målinriktad, pedagogisk och beslutstrygg. Naturligtvis också analytisk och strukturerad. Du har ett brinnande intresse för kundens verksamhet och utmaningar, och vill genom ditt kravarbete på bästa sätt hjälpa dem med deras utmaningar. Avslutningsvis ser vi gärna att du har en utpräglad social förmåga och trivs med kontakt med slutanvändare och andra intressenter. Du är duktig på att nätverka internt och har en stark vilja att dela med dig av din kunskap till andra. I denna konsultrekrytering jobbar Ortivus med Dfind IT, där du kommer vara anställd det första halvåret, för att sedan i samtyckte med Ortivus övergå i anställning hos dem. Vi kommer att ta emot ansökningar löpande. Vid frågor kontakta lotta.nilsson@dfind.se Organisations-/företagsbeskrivning Dfind IT är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat på IT. Vi jobbar för att andra ska lyckas. Vår målsättning är att våra kandidater hittar det perfekta uppdraget och att våra kunder hittar just den kompetens de behöver. Alla som arbetar hos oss är specialister på IT-kompetens. Vi anställer enbart engagerade människor med rätt attityd som stöder våra värderingar: Passion & Simplicity. Vi tror att engagemang och enkelhet är vägen till en bra framtid för våra kandidater och våra kunder - en framtid där vi kan hjälpa fler att lyckas. Keep Improving.
Företag: Dfind AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Ortivus söker Kravanalytiker med erfarenhet av medicinteknik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ortivus söker Kravanalytiker med erfarenhet av medicinteknik

Platschef
Kungsfiskaren ingår i Peabkoncernen och är ett av Stockholms ledande ROT företag. Vi omsätter ca 900 mkr och sysselsätter idag ca 200 personer. Kungsfiskarens platschefer har en central roll i byggprojektet med helhetsansvar för projektens utförande. I detta ingår bl.a. kvalitet, ekonomi, planering och personal i projekten. I en roll som platschef bör du ha god byggteknisk kompetens samt minst 5 års erfarenhet som platschef. Vi söker dig som har empati, engagemang och är en god kommunikatör. Vidare ser vi att du är driven och resultatinriktad. Vi värdesätter också god samarbetsförmåga samt ett tydligt ledarskap. Hos oss får du ett omväxlande och utmanande arbete med stor frihet och mycket goda utvecklingsmöjligheter! Tjänsten är på heltid. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Företag: Kungsfiskaren Bygg och Fastighet AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Platschef jobb, Platschef Stockholm, Platschef Kungsfiskaren Bygg och Fastighet AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Platschef

Lärare med inriktning svenska och matematik till Bålbroskolan
Norrtälje kommun är hjärtat i Roslagen. Här hittar du en idyllisk stadskärna, öppet landskap och en fantastisk skärgård. I Norrtälje finns 10 000 öar, 56 000 invånare och på sommaren blir vi dubbelt så många. Norrtälje ligger bara en timme från Stockholm City och det är nära till både Uppsala och Arlanda. Möjligheter, tillväxt och framtidstro hittar du hos oss. Läs gärna mer om oss på www.norrtalje.se. Barn- och utbildningskontorets ansvarsområde utgörs av förskoleverksamhet, grundskola, gymnasieskola, vuxenutbildning, särskola, kulturskola och skolbarnomsorg. För mer information om aktuell avdelning, se www.norrtalje.se Bålbroskolan ligger i Rimbo, drygt två mil från Norrtälje. Skolan består av en större byggnad samt ett antal paviljonger. I anslutning till huvudbyggnaden ligger Rimbo Sporthall samt en nybyggd utomhusplan för basket. Skolan är en grundskola från förskoleklass till årskurs 9 med tillhörande fritidshem. ARBETSUPPGIFTER Till Bålbroskolan söker vi två grundskollärare för tjänstgöring på deltid. Du kommer undervisa tre klasser, fördelade över årskurs 6 och 7, i svenska eller matematik. KVALIFIKATIONER Grundskollärarutbildning med inriktning svenska alternativt matematik. Du är väl förtrogen med grundskolan och dess läroplan. Du är nyfiken, kreativ, inspirerande och delar våra värderingar att varje barn är kompetent och bär på en vilja att ständigt utvecklas. Meriterande om du har erfarenhet och kunskap kring pedagogisk dokumentation och arbete med IKT.
Företag: Norrtälje kommun, Bålbroenheten, Barn- o utb kontoret
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare med inriktning svenska och matematik till Bålbroskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare med inriktning svenska och matematik till Bålbroskolan

Blackbelt Android developer?
JCE HR Om oss JCE Human Resource är ett bemanningsföretag inom IT som arbetar med att hjälpa företag med kompetensförstärkning. Vi är ett entreprenörsdrivet företag som utvecklas naturligt genom ett samlat team av duktiga medarbetare där drivkraft, lojalitet och entreprenörsanda är ledord. Om vår kund Här har du en unik chans att få komma in på ett internationellt entreprenörs bolag som utvecklar appar för några av världens hetaste företag just nu. För vår kunds räkning söker vi otroligt skickliga Android-utvecklare. Om du brinner för tekniken och allt det fantastiska man kan göra med den så har du hittat helt rätt! Företaget ligger i framkant när det gäller mobilutveckling och kombinerar teknologier för mobil, web och cloud tjänster. De söker nu efter drivna entreprenörs individer med mål att bli de absolut främsta Android- utvecklarna. Vår kund sitter i centrala Stockholm och finns bland annat i Kina, Finland och USA, de har ett globalt team på över 1500 medarbetare inklusive deras mycket välrenommerade test/QA- team på 500personer. För de som vill finns det stora möjligheter att få arbeta utomlands då de har flera kontor i USA, ytterligare 8 kontor i Kina och även i flera andra länder Dina arbetsuppgifter Du kommer arbeta tillsammans med ett gäng riktigt skickliga utvecklare och med stora, välkända företag och varumärken som PayPal, Microsoft, Samsung, China Mobile, Assa Abloy, Magine, Riksidrottsförbundet för att nämna ett fåtal. Hos vår kund kommer du ha stora möjligheter att på ett unikt sätt bidra till utvecklingen av företagets framtid. Då de är ett företag med högt i tak och korta beslutsvägar finns det gott om utrymme för nya tankar och idéer. Din profil Förutom att vi lägger stor vikt vid din personlighet och motivation letar vi efter dig som har: * Mycket stor kunskap och kompetens inom Java och djup förståelse utav Android SDK. * Du har erfarenhet utav HTTP/ HTTPS, Socket, JSON, XML * Du är van att arbeta Agilt, Scrum. * Erfarenhet utav JNI och även Unit testing är ett plus. * Du har erfarenhet av att utveckla Android-applikationer för tablets, men framförallt kan du med stolthet visa upp ett antal appar på Google Play där du kodat hela eller större delen. Anställningen börjar hos oss på JCE Human Resource för att sedan övergå till kund. Låter det lockande? Intervjuer sker löpande, så ansök redan idag. Vi ser fram emot att höra av dig!
Företag: JCE Human Resource
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Blackbelt Android developer? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Blackbelt Android developer?

Norsktalande kredithandläggare
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. För uppdrag till vår kund söker vi nu en norsktalande kredithandläggare. Vår kund är marknadsledande i sin nisch och tillhandahåller kontorsteknik och tjänster som hjälper företag att bli effektivare. Här får du ta del av styrkan hos ett stort, väletablerat företag samtidigt som du får möjlighet att utvecklas i en dynamisk organisation med högt i tak. Tjänsten Som norsktalande kredithandläggare är du en del av en avdelning på tio personer och ansvar tillsammans med ett par kollegor för kredithandläggningen. Avdelningen arbetar mot hela norden och du kommer att arbeta mot Norge i din roll som kredithandläggare. I rollen har du ett nära samarbete med säljorganisationen, framför allt kundansvariga säljare. Tjänsten är på heltid med start 1 september. Du arbetar initialt som konsult via Placera Personal för att sedan övergå till en anställning hos kundföretaget. Arbetsuppgifter Som norsktalande kredithandläggare har du följande arbetsuppgifter: • Bevaka kundfodringar • Koordinera påminnelser och inkasso • Hantera kreditspärrade orders • Uppföljning av kunder med betalproblem • Rapportering och uppföljning Kvalifikationer För att passa och lyckas i rollen som norsktalande kredithandläggare ser vi gärna följande bakgrund: • Något års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter • Goda kunskaper i svenska och engelska • Goda kunskaper i norska • Kunskaper i SAP är meriterande För denna roll söker vi dig som trivs med att arbeta i team men även kan prioritera dina arbetsuppgifter självständigt. Du trivs i en utåtriktad roll med mycket kundkontakt och förstår vikten av en hög servicenivå. Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Placera Personal AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Norsktalande kredithandläggare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsktalande kredithandläggare

Företagssäljare till 3, Stockholm
3 vågar vara annorlunda. Vi är ett snabbt växande företag som ständigt utmanar marknaden för mobil kommunikation i vår kamp för Sveriges nöjdaste kunder. Nu söker vi engagerade medarbetare som vill bli bäst på det de gör i en energifylld miljö med ett högt tempo och högt satta mål. 3 är ett tillväxtbolag och 3Telesales mot företag är en säljkanal som bidrar till vår framgång. Genom att vara bäst på det vi gör skapar vi resultat. Vi är en av 3s största säljkanaler, i dagsläget över 120 personer som arbetar både mot privat- och företagskunder. Vi håller en hög hastighet och stort säljfokus. Den unika säljkultur vi har skapat arbetar vi konsekvent med att bibehålla och utveckla. Det är kundmötet vi sätter i fokus - vi finns till för att kunna erbjuda kunder mobil kommunikation på kundens villkor. Nu söker vi nya säljare som kan förstärka företagssidan på 3Telesales mot företag. Arbetet går ut på att via telefon kontakta företag med 0 – 19 anställda och som idag inte har 3 som operatör. Uppgiften är att genom en behovsanalys kunna presentera en lösning som får kunden att vilja bli kund hos 3. Du ansvarar för hela processen från första kontakt, offerering till avtalsskrivning och uppföljning. Rollen innebär även en del administration och att vårda kunderna under och efter affären – vilket vi ser som en självklarhet. Vi söker främst dig som har erfarenhet av och brinner för försäljning och/eller kundrelationer. Du vill nu ta nästa steg och utvecklas inom företagsförsäljning. Vi ser att du som söker: • Är målmedveten och drivs av att komma till avslut i affärer. • Är någon som förstår vikten av struktur och uppföljning. • Tycker om att arbeta och bevisa dig själv. • Är en vinnarskalle som inte ger upp i första taget. • Har hög energinivå, aktivitet och trivs att arbeta med telefonen som främsta arbetsverktyg. • Vill utvecklas, tjäna pengar och nå framgång i en tuff och väldigt utvecklande roll. Erfarenhet av försäljning inom telekom och/eller över telefon är meriterande. 3 som arbetsgivare kommer inte göra dig besviken. Vi satsar otroligt mycket tid, pengar och engagemang på de personer vi väljer att anställa. Det gör också att vi förväntar oss mycket tillbaka. Det är en krävande roll, men det betyder inte att vi inte har roligt under tiden! Är du personen som har vad som krävs? Intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag! Start: Omgående/ enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Lönesättning: Månadslön + provision. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Gruppchef Emelie Linheden på telefonnummer 073-543 81 29.
Företag: 3
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Företagssäljare till 3, Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Företagssäljare till 3, Stockholm

Frukt- & Gröntchef - Sabis Fältöversten, Stockholm
Sabis AB är ett privatägt familjeföretag grundat 1874. Idag har företaget 7 livsmedelsbutiker, driver cirka 22 företagsrestauranger, 3 hotell och 6 konferensanläggningar. Totalt omsätter Sabis AB cirka 900 mkr inklusive moms och har cirka 800 anställda. Företagets butiker ingår i Hemköpskedjan. Affärsidé: Sabis är familjeföretaget med passion för mat. Våra kundproffs erbjuder mat och möten till kvalitetsmedvetna kunder, för vardag och fest. Sabis Fältöversten blev 2013 utsedd till ”Bästa Matglädjebutik” och vann Arla Guldko för fjärde gången! På Dagligvarugalan 2012 blev Sabis Fältöversten utsedd till ”Årets Butik” och till ”Årets Kött- & Charkavdelning”. För att få mer information om företaget gå gärna in på deras hemsida www.sabis.se. Frukt- & Gröntchef – Sabis Fältöversten, Stockholm Att vara Avdelningschef på Sabis Fältöversten, företagets största butik, innebär att du har ansvaret för en av de största avdelningarna med utpräglad färskvaruprofil där ledord som ”Passion för mat”, medarbetare, butikens drift, lönsamhet samt utveckling är nummer ett. Din uppgift är att se till att din avdelning erbjuder ett fräscht och lokalt anpassat sortiment där Sabis Fältöversten ligger i framkant när det gäller trender, sortiment och nyheter. Du har ansvaret för coachningen av cirka tio frukt- och gröntmedarbetare. För att trivas på Sabis Fältöversten tror vi att du: • Har mycket goda ledaregenskaper, visar engagemang och har butiksvana • Uppskattar att alla avdelningar i butiken arbetar nära varandra i team och har rätt inställning til att vidareutveckla samarbetet över avdelningarna ytterligare • Utvecklar avdelningen och medarbetarna (Kundproffsen) mot ett och samma mål • Har erfarenhet av planering, butiksekonomi och förhandlingsvana med ett bra ordningssinne • Gillar att jobba med inköp, kampanjer, sortiment och prisstrategi • Har ett stort intresse för mat och är positiv, karismatisk och brinner för uppgiften • Har vana av butiksdatasystem och kan använda mail och Officepaketet • Kan tillvarata våra kreativa medarbetare (Kundproffs) och deras idéer samt sträva efter utveckling • Är tävlingsinriktad och stolt Sabis Fältöverstens mål för Frukt- & Gröntavdelningen 2013 är att bli utsedda till ”Årets Frukt- & Gröntavdelning”. Vi vill att Sabis Fältöversten skall upplevas som en internationell saluhall med kunnande, service, stolthet och sortiment i topp. Som Frukt- & Gröntchef kommer du att börja din anställning som Avdelningschef på Sabis Fältöversten, men du har självklart chans att utvecklas vidare i företaget med stöd av din personliga karriärplan. För att söka tjänsten går du in på Future Managements hemsida: www.futuremanagement.se Har du några frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Rolf Lindgren på Future Management, telefonnummer 070-513 66 94. Vi hanterar inga ansökningar via brev eller e-post. Alla ansökningar till Future Management hanteras konfidentiellt. Välkommen med din ansökan!
Företag: Future Management AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Frukt- & Gröntchef - Sabis Fältöversten, Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Frukt- & Gröntchef - Sabis Fältöversten, Stockholm


Sök lediga jobb Sjukhuslärare

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se