Sjuksköterska Boxholms kommun jobb - lediga jobb

Sjuksköterska Boxholms kommun jobb Sjuksköterska Boxholms kommun jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Sjuksköterska Boxholms kommun. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Sjuksköterska Boxholms kommun. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Purchasing Controller- Stockholm

  2. Nanny sökes till London- Stockholm

  3. 3 företagssäljare mot befintliga kunder- Stockholm

  4. Nannynu! Barnflicka London England- Stockholm

  5. Live-out nanny till London- Stockholm

  6. Redovisningsekonom- Stockholm

  7. Sommarjobb med möjlighet till fortsättning, heltid/deltid- Sollentuna

  8. Redovisningsspecialist med teamansvar- Stockholm

  9. Risk Business Analyst- Stockholm

  10. Junior Sales Controller- Stockholm


Mer beskrivning

Purchasing Controller
Vår klient: Autoliv Inc., the worldwide leader in automotive safety systems, develops and manufactures automotive safety systems for all major automotive manufacturers in the world. Together with its joint ventures, Autoliv has approximately 80 facilities with more than 50,000 employees in 29 countries. In addition, the Company has ten technical centers in nine countries around the world, with 21 test tracks, more than any other automotive safety supplier. Sales in 2012 amounted to US $8.3 billion. The Companys shares are listed on the New York Stock Exchange (NYSE: ALV) and its Swedish Depository Receipts on the OMX Nordic Exchange in Stockholm (ALIV sdb). For more information about Autoliv, please visit our company website at www.autoliv.com We are now on the behalf of our client seeking to recruit a Purchasing Controller, to; participate in the Global Purchasing Control team of Autoliv. The role reports to the Director of Purchasing Control. Din utmaning: Participate as member in the Global Purchasing Control team, working with gathering, validating and analysing direct material cost and purchasing results on Key Performance Indicators, both actual and forecasted analysis of the Autoliv group. Provide macroeconomic analysis such as raw material price development impact. Actively work analysis of the monthly, quarterly and yearly reports. Support the global purchasing strategy work. Continuously drive improvement of reports, procedures and support systems for the purchasing organization. Be the business owner of IT systems and lead improvement activities together with the Director of Purchasing Control and the Regional Purchasing Controllers. Din bakgrund: M.Sc. degree in engineering with 3-5 years work experience from Controlling and/or Purchasing in a larger industrial company, preferably in a global organization. Master advanced use of Microsoft Office programs and feel comfortable working in different IT systems. Experience from Oracle Business Intelligence Tool is an significant advantage. Experience from IT projects is positive. Good analytical skills and excellent in presenting results and conclusions. Strong team player with the ability to deal with sometimes competing priorities while delivering tangible results with high quality within specific time limits. Outgoing personality with high integrity. Fluent in English and Swedish with the thrive to work in a truly global organization. Din ansökan: Please send your CV to Robert Kerje, responsible consultant at Human Capital with reference RK/917 to Apply Now  , interviews will be conducted continuously. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Human Capital Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Purchasing Controller jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Purchasing Controller

Nanny sökes till London
2007 NannyNu AB Om Nannynu! Jobba som nanny i London med en av våra familjer. Nannynu! är störst på barnpassning i Sverige och nu har vi även jobb åt dig i London. Om uppdraget Familjen som söker en svensktalande nanny till en familj med två pojkar, 1 och 3 år gamla. De bor i Barnes i sydvästra London och mamman arbetar deltid medan pappan reser mycket i tjänsten så de behöver hjälp 8:30 am till 2:30 pm måndag till fredag. Deras äldsta son går på förskola till kl.12 varje dag och behöver hämtas av dig, deras yngsta son är med dig på dagarna. De söker en varm, öppen och härlig nanny som kan hjälpa dem med deras barn och som även kan hjälpa dem att lära sig det svenska språket. Hemma pratar de både engelska och svenska då mamman är svensk och pappan irländsk. De ser gärna någon som kan hjälpa dem med barnen under ett års tid med start 2 september. Vi kommer rekrytera löpande till tjänsten så vi välkommnnar din ansökan så snart som möjligt.
Företag: 2007 NannyNu AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Nanny sökes till London jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nanny sökes till London

3 företagssäljare mot befintliga kunder
ServiceFinder har vuxit konstant sedan 2006 och har nu tydligare tillväxtplaner. Vi är idag över 50 anställda och räknar med många fler till slutet på året. Idag är vi störst i branschen i Sverige och samarbetar med sajter som Blocket.se och Aftonbladet. ServiceFinder har en stark säljkultur och är tillväxtfokuserade. Vi tror på att växer företaget, så växer individen. Dina arbetsuppgifter Som säljare på vår cross sell-avdelning arbetar du med att kontakta våra befintliga företagskunder och erbjuda dem uppskattade tilläggstjänster ur vårt produktsortiment. Dessa tilläggstjänster gör det lättare för företagen att få in jobb, både på egen hand och via ServiceFinder. Du gör flertalet kundkontakter dagligen och ger bästa möjliga kundbemötande samtidigt som du har stort säljfokus. Arbetet är varierat då företagen du ringer till är spridda i en mängd olika branscher och du ställs inför nya kundcase och utmaningar i varje samtal. Vi erbjuder dig Vår cross sell-avdelning består idag utav 6 personer och har en spännande tillväxt framför sig. Tillsammans med drivna kollegor ledda av er närmsta chef (en av våra tidigare toppsäljare) så får du här möjligheten att bygga upp en avdelning till att växa och nå nya nivåer. Spännande karriärmöjligheter finns för rätt person. Du spelar en viktig roll i gruppen och därför satsar vi mycket på din individuella utveckling m.h.a. ServiceFinder Academy – en säljskola av högsta klass – samt coachning anpassat för just dig. Vi söker dig som - Har erfarenhet av försäljning - Vill vara med att påverka din roll och avdelningens framtid - Gärna arbetar med mycket eget ansvar Skicka ditt CV till rekrytering@servicefinder.se med rubriken "Cross sell" eller sök via länken nedan. Arbetstider: Heltid. Mån-fre 08.30-17.30 Lön: Fast lön + provision
Företag: ServiceFinder
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga 3 företagssäljare mot befintliga kunder jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 3 företagssäljare mot befintliga kunder

Nannynu! Barnflicka London England
2007 NannyNu AB Om Nannynu! Nannynu! hjälper barnflickor till London! Som störst privat aktör i Sverige har vi stor erfarenhet av att matcha ihop kandidater med rätt familjer. Hos oss är det tryggt och seriöst. Vi hjälper dig som vill arbeta som barnflicka att hitta rätt familj för just dig. Om uppdraget Just nu söker vi kandidater som vill arbeta och bo hemma hos familjer i London. Du kommer hjälpa familjens barn att komma upp och ge frukost, ta barnen till skolan och hämta dem, göra läxor och se till att de har det bra under dagen samt laga kvällsmat till dem. Du behöver ha dokumenterad erfarenhet av barnpassning sedan tidigare. Vi rekryterar löpande. Vi välkomnar därför din ansökan snarast. Tag chansen att åk till London med Sveriges största barnpassningsföretag. Lär dig en ny kultur, lär dig det engelska språket flytande och få massor av erfarenhet! Ett år utomlands kommer utveckla dig som person och anses vara en bra merit i ditt CV. Din profil • Du ska kunna stanna i England i minst 12 månader eller enligt överenskommelse med din familj. • Du har goda kunskaper i engelska. • Du har ingen anmärkning i polisregistret (vi gör registerutdrag). • Du kan visa på minst två referenser från tidigare barnpassning. • Du behöver CV. • Skriva ett Dear-family-letter med foto. • Färdig gymnasieexamen. • Vara EU-medborgare. • Vara frisk psykiskt och fysiskt (du kommer att behöva visa ett läkarintyg). • Vara beredd att vara borta från hem, familj och vänner. • Vara flexibel, lyhörd och hjälpsam i familjen. • Kunna klara dig själv i ett främmande land. Vi hjälper dig med nödvändiga förberedelser såklart! Vi erbjuder • Personlig intervju med en rekryterare i Stockholm. • Skypeintervju/telefonintervju med familjen. • Råd och tips om hur du gör en bra intervju med familjen. • Förberedelsematerial innan du åker. • Mat och eget rum hos en värdfamilj. • 2 veckors betald semester per 6 månader. • Du väljer familj själv. 25-50 timmars arbete/vecka, max 1-2 kvällar barnpassning/vecka • Lön som du får av familjen - per vecka beroende på din erfarenhet och antal arbetade timmar Ansök via länken nedan. Bifoga CV där din erfarenhet av barn framgår tydligt och berätta varför du vill åka iväg som barnflicka till London. Läs mer om Nannynu! i London på www.nannynu.co.uk För frågor angående tjänsten maila Anna Rüdén på anna.ruden@nanny.nu eller ring 0761674276
Företag: 2007 NannyNu AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Nannynu! Barnflicka London England jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nannynu! Barnflicka London England

Live-out nanny till London
2007 NannyNu AB Om uppdraget Nannynu! söker nu en nanny live out för en familj som kommer flytta till London i augusti 2013 från USA. De har en pojke som fyller 4 år i höst och en bebis som är nyfödd i juni månad. Bebisen kommer vara tre månader när nannyn börjar hos dem. Mamman kommer vara föräldraledig men gå tillbaka till arbetet i september och arbeta deltid. De söker en nanny som är varm, glad, lekfull, har erfarenhet av en tremånaders bebis och som tycker om struktur, ordning och reda, har god hygien och är noga med detta. Arbetsuppgifter kommer vara att ta hand om minsta sonen på dagtid samt lämna och hämta deras äldsta son som går på dagis fyra dagar i veckan. Arbetstid kl.8:30-16:30. Familjen bor mycket centralt i ett town house nära Hyde Park, närmsta T-banestation är High Street Kensington. Båda föräldrarna är civilingenjörer och båda är svenskar. De har haft hjälp av barnvakter från Nannynu! tidigare med mycket god relation till sin barnvakt. På fritiden gillar familjen att gå till simskolan med deras äldsta pojke, de umgås mycket med varandra och bjuder in till middagar. Pappan spelar golf när det finns fritid över. Du behöver ha eget boende i London då familjen inte har någon möjlighet att ha dig inneboende. Passar detta på dig? Sök till oss nu, intervjuer hålls löpande. Ansök via vår hemsida www.nannynu.co.uk/candidate Vid frågor kontakta Anna Rüdén på anna.ruden@nanny.nu
Företag: 2007 NannyNu AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Live-out nanny till London jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Live-out nanny till London

Redovisningsekonom
Vår klient: BNP Paribas is one of the largest and best rated banks in the world. The Group boasts one of the most extensive global banking networks with a presence in more than 80 countries, 200,000 employees and total assets of EUR 2,000 billion. It ranks highly in its three core activities: 1)Retail Banking 2)Investment Solutions 3)Corporate & Investment Banking The three main activities of BNP Paribas are complementary, providing strategic strength and assuring the bank financial solidity. In its Corporate & Investment Banking and Investment Solutions activities, BNP Paribas enjoys top positions in Europe, a strong presence in the Americas and solid and fast-growing businesses in Asia. For more information about the Group, please visit www.bnpparibas.com Tjänsten i Ekonomifunktionen erbjuder ett spännande arbete i en internationell miljö med mycket goda utvecklingsmöjligheter. Ekonomiavdelningen på BNP Paribas består förnärvarande av 3 personer och du kommer att rapportera till ekonomichefen. Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Centrala Stockholm. Din utmaning: Du kommer i första hand arbeta med bankens redovisning, avstämningar och rapportering. Ansvara för månadsbokslut, avstämningar och rapportering. Ansvara för bankens löpande redovisning. Ansvara för moms- och skattedeklarationer. Medverka vid BNP Paribas årsredovisning och deklarationer Medverka vid myndighetsrapportering; Finansinspektionen m.fl. Din bakgrund: Civilekonom eller Gymnasieekonom med ca fem års relevant erfarenhet av redovisningsarbete. Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift, meriterande med franska. God IT kompetens, framförallt i Excel. Har du erfarenhet av att arbeta i SAP miljö är det meriterande. Som person är du flexibel, stresstålig, driven, proaktiv och en teamplayer. Du är även resultatinriktad och positiv till processförändring och kontinuerliga förbättringsarbeten. Din ansökan:  Är du intresserad av att göra karriär inom denna spännande bankkoncern? Sänd då ditt CV till  med referens OJ/923. Intervjuer sker löpande och frågor om tjänsten besvaras av rekryteringskonsult Ola Johansson på Human Capital tel. 08-546 992 60. Sökord: Redovisningsassistent, Redovisningsekonom, Ekonom, Deklarationer, Bankens Redovisning Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Human Capital Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom jobb, Redovisningsekonom Stockholm, Redovisningsekonom Human Capital Group AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom

Sommarjobb med möjlighet till fortsättning, heltid/deltid
Olivia Personlig Assistans är en större assistanssamordnare. Vi erbjuder funktionshindrade råd och stöd när det gäller att anställa personliga assistenter och administrera den personliga assistansen. Vi har idag 230 uppdragsgivare och 1000 assistenter som gör ett fint jobb varje dag året runt. Vi finns på ett 10-tal platser i landet. Jag söker kvinnlig assistent som helst inte har alltför lång restid till Sollentuna. Jag är en rullstolsburen kvinna i medelåldern som behöver hjälp med det mesta. Ingen vårderfarenhet krävs - det viktigaste är att vi trivs tillsammans. Eftersom du är min röst mot andra i telefon och i andra samtal, måste du kunna mycket bra svenska. Arbetet går bra att kombinera med studier och schemat är flexibelt. Övriga krav: Körkort, gymnasiekompetens, rökfri. Önskemål: Litteratur- och trädgårdsintresse. Tillträde mitten av juli eller enligt överenskommelse.
Företag: Olivia Personlig Assistans AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Sommarjobb med möjlighet till fortsättning, heltid/deltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sommarjobb med möjlighet till fortsättning, heltid/deltid

Redovisningsspecialist med teamansvar
Vår klient: Länsförsäkringsgruppens (www.lansforsakringar.se) 23 lokala länsförsäkringsbolag äger gemensamt Länsförsäkringar AB. Länsförsäkringar AB har tre huvudsakliga uppdrag: Att bedriva affärsverksamhet inom sakförsäkring, livförsäkring och bank. Länsförsäkringar AB driver även Länsförsäkringars gemensamma utvecklingsverksamhet och bistår med service till Länsförsäkringsbolagen. Avdelningen Försäkrings- och Bankredovisning tillhör enheten Ekonomi & Finans som har det samlade ansvaret för den legala finansiella rapporteringen för Sak-, Bank-, Livkoncernen samt Fondliv. Till avdelningen söker vi en redovisningsspecialist som ska vara ansvarig för finansbokslut i samtliga juridiska personer inom Länsförsäkringar AB. Nu söker vi en Redovisningsspecialist med teamansvar med placering på kontoret, Gärdet/Stockholm. Din utmaning: Ansvara för bokslut, finansiell rapportering och myndighetsrapportering avseende finansiell verksamhet och kapitalförvaltning. Ansvara för att rapportering upprättas i enlighet med lagar och regler av samtliga juridiska personer inom koncernen Länsförsäkringar AB. Utveckla och är uppdaterad avseende redovisning och beskattning av finansiella instrument. Ansvara för att leda arbetet i det team som arbetar med finansbokslut. Hitta affärsmöjligheter i regelverken på finansmarknaden för att bidra till affärsnyttan i Länsförsäkringar AB. Arbeta med förbättring av den interna kontrollen i finansiell rapportering (IKFR) samt effektivisering av bokslutsprocessen. Din bakgrund: Civilekonom med minst fem års relevant erfarenhet, gärna med erfarenhet ifrån bank/kapitalförvaltning, fondkommissionär eller treasury funktion. Förändringsbenägen och van att leverera hög kvalitet med ett brinnande intresse för finansiella instrument. God kunskap om finansiella instrument och IFRS med inriktning på IAS 39 och IFRS 7. Erfarenhet av rimlighetsbedöma värderingen av finansiella instrument och god kunskap om komponenter och olika värderingstekniker. Visad analytisk förmåga och van att lösa problem. Driven, strukturerad, noggrann, kommunikativ och självgående. Din ansökan: Är du intresserad av att göra karriär inom denna spännande koncern? Sänd då ditt CV till Apply Now , med referens OJ/925 och intervjuer sker löpande. Frågor om tjänsten besvaras av Ola Johansson på tel. 08-546 992 60. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Human Capital Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsspecialist med teamansvar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsspecialist med teamansvar

Risk Business Analyst
Vår klient: SunGard Front Arena develops Position Control software for a global customer base of leading investment banks. Our business critical systems are used on trading floors around the world by demanding customers. They expect the vendor to know their business and provide the right solutions that give them an edge on competitors. Front Arena’s Development team is looking for a Business Analyst who is passionate about providing the best software solutions for FX and Money Market (MM) trading at Tier One institutions. The position is based in central Stockholm and reports to the FX MM FXO Product Manager. We are seeking to recruit a Risk Business Analyst to Sungard. Din utmaning: Are you the next colleague to join our Front Arena Development team? SunGard Front Arena’s development team is looking for a senior Business Analyst who is passionate about providing the best software solutions for risk including VaR, Counterparty Risk calculation and limits and CVA at major global financial institutions. Derivatives risk management in the current climate of increased and rapidly changing regulation is becoming more deeply entwined with the Front Office than ever before. This raises exciting opportunities for combining the two areas in a unique solution offering for the future. The aim for the successful candidate in this role will be to facilitate Front Arena in realizing this goal. Helping the team to crystallize, communicate and execute on elements of the long term strategy for risk based on a deep understanding of todays risk needs. Produce software development specifications to drive highly motivated developers to deliver. Liaise with clients to keep the software close to the market demands. Help deploy the resulting software within key projects as necessary. Evangelize on the software internally. Din bakgrund: You have a degree level education and at least three years direct Risk Software experience in a major institution or vendor serving such institutions possibly as junior Risk Manager, trader reporting support or software specialist with relevant direct experience. It is an advantage if you have an understanding of the competitive landscape for Risk software and proven ability to drive software development through specification or direct development team leadership. You are ideally fluent in English and Swedish and have the ability to write functional specifications and communicate business justifications for their execution. As a Development Business Analyst in a client focused role you need excellent interpersonal and communication skills. You also possess excellent analytical skills with a strategic mindset. You need to demonstrate exceptional understanding of software development required to meet the demands of end users and have the ability to connect with senior risk managers on their terms and engage with their business needs. Din ansökan: Would you like to be a part of Sungard successful organization? Then please send us your application and CV to Apply Now  with reference number OJ/924. Interviews will start as soon as possible. For any further questions regarding this position please contact Ola Johansson, responsible recruitment consultants at Human Capital, phone +46 8 546 992 60. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Human Capital Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Risk Business Analyst jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Risk Business Analyst

Junior Sales Controller
Vår klient: Our client is a global IT-Company with operations all around the world and with its Corporate Headquarters in the US. We are now seeking to recruit a Junior Sales Controller for an interim assignment of six month and with clear ambition of turning it into a permanent position. The assignment will start as soon as possible. You will be employed in Human Capitals interim team and placed at our clients Swedish Head Office that is located in the center of Stockholm. Din utmaning: Take a proactive approach to researching breakdowns in service, process or information flow; resolves issues appropriately and establishes preventative measures. Promote teamwork and a service-oriented approach in all activities. Take a proactive approach in coordinating between customers and Sales personnel. Apply and ensure attention to detail in all matters. Apply a methodical approach to completing all tasks. Demonstrate solid written and oral communication skills. Apply a consistent approach to planning and organizing tasks. Clearly present information (spoken or written); communicate at various organization levels. Din bakgrund: University degree or equivalent with one to two years of experience. Advanced Excel and Microsoft Office User. Experience of working with Oracle. Experience within logistics. Fluent in English and Swedish both written and spoken. Din ansökan: Would you like to be part of our Interim team? Then, please send us your application with reference FN/927, as soon as possible to Apply Now  or contact Patrik Sundelin or Fredrik Newstam responsible consultant at Human Capital 08-546 99 260 Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Human Capital Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Junior Sales Controller jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior Sales Controller


Sök lediga jobb Sjuksköterska Boxholms kommun

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se