Sjuksköterska Karolinska Universitetssjukhuset jobb - lediga jobb

Sjuksköterska Karolinska Universitetssjukhuset jobb Sjuksköterska Karolinska Universitetssjukhuset jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Sjuksköterska Karolinska Universitetssjukhuset. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Sjuksköterska Karolinska Universitetssjukhuset. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Chef User Experience- Stockholm

  2. Symbrio söker en serviceinriktad medarbetare till kundcentrum/helpdesk- Stockholm

  3. Nordea Group Taxes söker skattejurister med FATCA fokus- Stockholm

  4. Fritidspedagog åk F - 3- Nacka

  5. Pensionerad löneadministratör för extraarbete med kunskaper i Agresso- Stockholm

  6. Chefer för domstolshandläggare (beredningssekreterare)- Solna

  7. Produktbolag söker Microsoftutvecklare- Nacka

  8. Finsktalande kundtjänstmedarbetare sökes till fastighetsbolag- Stockholm

  9. Kundtjänstmedarbetare - har du bott i Norge?- Stockholm

  10. Dietist, tillsvidareanställning- Stockholm


Mer beskrivning

Chef User Experience
Visma gör verksamheter mer effektiva. Koncernen levererar programvara, outsourcingtjänster, inköps- och anbudslösningar, betalningstjänster, butiksdatalösningar samt IT-relaterade utvecklings- och konsulttjänster. Visma förenklar och automatiserar verksamhetsprocesser inom både privat och offentlig sektor. 340 000 nordeuropeiska kunder använder Vismas produkter och tjänster, och ytterligare 330 000 har Visma som hostingpartner. Koncernen har över 5 000 anställda, varav 1 500 i Sverige. 2012 uppgick omsättningen till 5 749 miljoner norska kronor. Om Visma Commerce Visma Commerce är ett dotterbolag till Visma. Visma Commerce arbetar för att effektivisera upphandlings-, inköps- och anbudsprocessen och därmed bidra till svensk välfärd och konkurrenskraft. Vi hjälper både köpare och säljare att göra bättre affärer och vårt erbjudande omfattar informationstjänster, kunskapstjänster, affärsmedia samt elektroniska inköps- och upphandlingssystem. Vi har kunder i alla storlekar och branscher och är ett företag med ett tydligt tillväxtfokus med ca 170 anställda och kontor i Stockholm, Linköping, Falun, Halmstad och Oslo samt med offshore utveckling i Litauen och Rumänien. Totalt har vi över 100 000 aktiva användare.   Chef User Experience   Som ansvarig för user experiencei Visma Commerce är du ansvarig för att etablera ett användarcentriskt fokus i bolaget. Du kommer ansvara för användarupplevelsen i hela kundresan från potentiell kund till befintlig kund. Visma Commerce har flera produkter i portföljen och i arbetet ligger att harmonisera användarupplevelsen över all våra produktlinjer. I uppdraget ligger även att bidra till att modernisera den grafiska profilen för att framställa Visma Commerce som ett molnbaserat företag.   Ditt team består av interaktionsdesigners, Usability testers (QA) och webb-utvecklare. En målsättning är att vi skall etablera en mer proaktiv utvecklingsprocess – där fokus är ’design first – develop second’. I ansvaret ligger även att arbeta med leverantörer för grafisk design.   Vi söker dig med stor erfarenhet praktiskt arbete med användarupplevelse och design. Du är metodisk, kvalitetsorienterad och mycket kompetent inom användbarhet, interaktion- och produktdesign.     Är du bra på att coacha medarbetarna mot uppsatta mål och en duktig kommunikatör som är bra på att skapa engagemang så kommer du att bli framgångsrik i den här rollen. Om du dessutom trivs du med att bygga relationer, har ett förtroendeingivande sätt och är duktig på att skapa målbilder som motiverar, då kan vi vara dina nästa kollegor!   Vi erbjuder Visma Commerce erbjuder en arbetsplats med möjlighet att aktivt bidra till fortsatt tillväxt.  Du är adjungerad i ledningsgruppen och drivande avseende User Experience. Dina insatser i kommer att ha en direkt påverkan på affärsnyttan.   Placeringsort är Stockholm.   Ansökan Du är välkommen att maila din ansökan till ansokan.opic@visma.com senast 2013-07-31. För mer information om tjänsten, kontakta vVD Rickard Hansen på 08-5229 3040. Urval sker löpande.     Sewww.visma.seför mer information om Vismakoncernen ochwww.opic.com ochwww.visma.se/proceedoför mer information om Visma Commerce.
Företag: Visma Commerce AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Chef User Experience jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Chef User Experience

Symbrio söker en serviceinriktad medarbetare till kundcentrum/helpdesk
Symbrio söker en serviceinriktad medarbetare med IT-kompetens till kundcentrum/helpdesk Vill du vara med och skapa framtidens e-handelslösning? Och samtidigt arbeta på en av Sveriges mest attraktiva arbetsplats? Symbrio samarbetar med stora och spännande kunder vilket bäddar för intressanta utmaningar! Om oss Symbrio effektiviserar inköps- och fakturahanteringsprocesser och är Skandinaviens ledande leverantör av elektroniska inköps- och fakturahanteringssystem. Kunderna utgörs främst av stora och medelstora företag inom energi, bygg- och installationsbranschen. Vi arbetar med ny teknik i moderna lokaler mitt på Södermalm i centrala Stockholm. I dagsläget är vi 28 anställda. Företaget är ett dotterbolag inom Carl Bennet-sfären. Vår ambition är att utmärka oss gentemot våra konkurrenter med service och professionalism där vi hela tiden strävar efter att vidareutveckla våra kunder och kundrelationer. Vi arbetar i ett positivt klimat där idéer och synpunkter tas tillvara och där kunden alltid står i centrum för vårt arbete. Vem är du? Vi tror att du är en serviceinriktad person som gillar att samarbeta och bygga relationer. Vi vill att du har ett intresse för systemlösningar med en IT-utbildning eller motsvarande erfarenhet. Om du tidigare har arbetat i ett ERP-system och har kunskap om inköps- och fakturahanteringsprocessen i en organisation är det en fördel. Meriterande är också kunskap om elektronisk meddelandehantering och kunskaper i SQL. Vi vill också att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift, gärna med en pedagogisk ådra, och är bra på att organisera ditt arbete. Om rollen Du kommer dagligen att arbeta nära våra kunder och partners med att lösa supportärenden kopplat till funktioner i gränssnitt och frågeställningar som uppstår i meddelandeflödet i e-handelslösningen. Bland annat övervakning och hantering av fel som uppkommer i flödet mellan kund och leverantör. Du kommer också att lära känna våra kunders behov genom att delta i kundmöten och utbildningar i vår produkt, vilket gör att du kan bidra i vår produktutveckling. Förutom att stärka och vidareutveckla våra kundrelationer vill vi också att du ska vara drivande i att förbättra och förenkla våra arbetsuppgifter på avdelningen. Vi ger dig möjligheten att utvecklas vidare hos oss och vill också att du bidrar till vårt företags framgång! Symbrio kom på fjärde plats i Great Place To Works utvärdering av Sveriges bästa arbetsplatser för små organisationer 2013. Ort: Stockholm Uppdragsgivare: Symbrio Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Dfind IT. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Heidi Ershult, (heidi.ershult@dfind.se, telefon: 070-453 50 35) Ansök om tjänsten via www.dfind.se/it/ Ansök så snart som möjligt då urval sker löpande.
Företag: Dfind AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Symbrio söker en serviceinriktad medarbetare till kundcentrum/helpdesk jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Symbrio söker en serviceinriktad medarbetare till kundcentrum/helpdesk

Nordea Group Taxes söker skattejurister med FATCA fokus
Jurek Bemanning Sverige AB Arbetsbeskrivning Som skattejurist med fokus inom FATCA-regelverket (Foreign Account Tax Compliance Act) kommer dina arbetsuppgifter innebära att hantera, samordna och kommunicera skattefrågor relaterade till operationella skatter såsom beskattning av finansiella produkter och tjänster. Du kommer att vara ett stöd vid interna projekt och processer inom Nordea Sverige samt ha ett nära samarbete med Legal- avdelningen. Vidare kommer du ha ett övergripande ansvar för att bevaka och implementera FATCA- regelverket samt upprätta styr-och riktlinjer. Vem är du? Vi söker dels dig med 3-5 års erfarenhet och dels dig med 6-10 års erfarenhet av att arbeta med operationella skatter. Vi tror att du har erfarenhet från t.ex. revisionsbyrå, ett finansiellt företag eller liknande. Vi ser gärna att du även har arbetat med skatterättsliga frågor inom den finansiella sektorn och det är meriterande om du har arbetat med regulatoriska frågor inom finansområdet och då särskilt med regel-efterlevnad inom FATCA. Du har en juristexamen. För att lyckas i rollen som skattejurist med FATCA-fokus är du självgående med ett genuint intresse för skattefrågor. Du är affärsorienterad, driven och orädd. Du kommer att arbeta både på egen hand och tillsammans med kollegor, varför det förutsätts att du har du en god samarbets- och kommunikationsförmåga. Du behärskar svenska och engelska språket mycket väl, både muntligt och skriftligt. Du erbjuds Nordea Group Taxes verkar funktionellt i alla de nordiska länderna och det finns ett omfattande gränsöverskridande samarbete. Du kommer att få vara del av Nordea Group Taxes i Stockholm som kännetecknas av hög kompetens, driv, initiativ och att vara serviceinriktad samt stödjande. Nordea Group Taxes är en dynamisk enhet som kräver och uppmuntrar ett proaktivt förhållningssätt. Du kommer att uppleva en arbetsplats med högt tempo och utmanande arbetsuppgifter. Om företaget Om Nordea Group Taxes Group Taxes ansvarar för Nordeas ramverk för skattehantering vad gäller främst bolagsskatt, moms och operationell skatt (kund- och produktrelaterad) inklusive hantering av skatterisker, upprättande av globala policies, instruktioner och riktlinjer. I de länder där Nordea är närvarande agerar Group Taxes också intern skatterådgivare i nordiska bolags-, moms- och operationella skattefrågor. Group Taxes kommer att i framtiden ha ett kompetens- och koordineringsansvar för FATCA frågor och aktiviteter i koncernen. Besök gärna hemsidan för mer information om Nordea, www.nordea.se. I denna rekryteringsprocess samarbetar Nordea med Jurek Rekrytering & Bemanning och vid eventuella frågor är du därför välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Caroline Frödén på telefonnummer 0766-33 14 44 alternativt caroline.froden@jurekbemanning.se. Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurekbemanning.se. För facklig information kontaktar du Lars Oddestad (Finansförbundet) på lars.oddestad@nordea.se alternativt telefonnummer 08- 614 83 18, 070- 235 35 65 eller Björn Colliander (SACO) på bjorn.colliander@nordea.com alternativt telefonnummer 070- 354 70 05. Start: Enligt överenskommelse. Lön: Enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag Snarast.
Företag: Jurek Bemanning Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Nordea Group Taxes söker skattejurister med FATCA fokus jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nordea Group Taxes söker skattejurister med FATCA fokus

Fritidspedagog åk F - 3
Saltsjöbadens Samskola är en skola med cirka 400 elever i årskurs 6-9. Till hösten kommer vi att bli en skola med elever från förskoleklass till årskurs 9 och får då cirka 700 elever och cirka 75 personer som arbetar här. Skolan är vackert belägen i Saltsjöbaden med närhet till naturen. Från Slussen är det inte mer än 25 minuters väg med Saltsjöbanan, som stannar alldeles vid skolan. På Saltsjöbadens Samskola får varje elev, varje dag, ett lärande med hög kvalitet. Våra kännetecken är ansvar, omtanke och kreativitet. På Samskolan utvecklar vi elevernas förmåga till kommunikation, samarbete, kreativitet och självständigt tänkande. Våra elever får mycket goda resultat. Här blir varje elev väl förberedd för fortsatta studier med hjälp av bra stöd från engagerade och skickliga lärare. Eleverna har tre idrottslektioner varje vecka och får därmed en fördjupad kunskap om ledarskap, lagarbete och hälsa. Ämnesövergripande projekt med fokus på entreprenörskap, samhälls- och naturvetenskap utvecklar elevernas förmågor och ger ett helhetsperspektiv. För att bidra till nya inlärningssätt har varje elev tillgång till bra IT-verktyg. I Lärcentrum kan eleverna få stödundervisning av specialpedagoger och i vår studieverkstad finns lärare tillgängliga för att hjälpa eleverna att nå sina mål.  För mer information om skolan, gå in på www.samskolan.org Arbetsbeskrivning Som fritidspedagog ansvarar du för eftermiddagsverksamheten tillsammans med dina kollegor. Du ska arbeta med att planera, utveckla och bedriva den pedagogiska verksamheten så att den stimulerar och utmanar barns nyfikenhet, utveckling och lärande. Du skapar genom idérikedom och nytänkande förutsättningar för att arbeta enligt våra styrdokument Lgr-11 och skollagen. Under skoldagen stödjer du och hjälper till i klasserna för att hjälpa elever till bästa möjliga resultat. Du tycker om att skapa förutsättningar för god rastverksamhet. Under skoldagen är du delaktig i skolans undervisning. Kvalifikationer Vi vill att du som söker har: En högskoleutbildning med inriktning fritidshem/fritidspedagogexamen. Ett intresse av att arbeta med yngre elever år F - 3. Ett engagemang i din yrkesroll och intresse för att skapa goda relationer med barn/elever. Förmåga att se vad som behöver göras och kan agera självständigt utan detaljstyrning. Ett flexibelt arbetssätt som ger en givande fritidsvistelse för elever. Ett intresse av verksamhetsutveckling och är väl förtrogen med aktuella styrdokument. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vana att arbeta med IT är en merit. Anställningens omfattning Anställningsform: Tidsbegränsad 2013-08-12 till 2014-06-18 med möjlighet till förlängning. Omfattning: 100% Tillträde: 2013-08-12 Vi kommer att påbörja intervjuerna tidigast den 5/8. Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk internt. Kontaktperson Annika Billing, Bitr. rektor. Nås på mail under tiden 130703-130804: annika.billing@nacka.se   Fr o m 130805 nås Annika även på telefon: 070-431 98 45. Fackliga företrädare Carl Emanuelsson LR, 08-718 82 31 Örjan Andersson Lärarförbundet, 08-718 82 24
Företag: Nacka Kommun
Ort: Nacka
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Fritidspedagog åk F - 3 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fritidspedagog åk F - 3

Pensionerad löneadministratör för extraarbete med kunskaper i Agresso
Bemannia söker nu en löneadministratör, med kunskap i Agresso, som kommer stötta vår kunds löneavdelning vid behov. Kunden arbetar med bland annat tillsyn och lagtillämpning och är beläget i centrala Stockholm. Vi söker dig som är pensionär eller har annan huvudsaklig sysselsättning men känner att du vill fylla din tid med något mer. Dina arbetsuppgifter: Du kommer arbeta med att registrera ny personal samt avsluta personal i lönesystemet, registrera löneunderlag och till viss del underhålla register. Du kommer sända PA03 filer och arbeta med årsavslutningsrutiner. Dina kvalifikationer: - Minst gymnasiekompetens inom relevant område - Du ska ha arbetat i minst ett år med liknande arbetsuppgifter - Du ska ha god svenska och kunskap i engelska - Mycket god datakunskap - Det är viktigt att du har goda kunskaper i Agresso, vilket är det lönesystem som kunden använder sig av Dina personliga egenskaper: Som person är du noggrann och strukturerad, du har ett öga för detaljer och kan fatta självständiga beslut. Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Så här söker du: Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar. Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Bemannia AB är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Sedan tidigare har Bemannia ramavtal med 34 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige. Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen och Akademikerna. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 30 år. Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt! www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia
Företag: Bemannia Kontor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Pensionerad löneadministratör för extraarbete med kunskaper i Agresso jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Pensionerad löneadministratör för extraarbete med kunskaper i Agresso

Chefer för domstolshandläggare (beredningssekreterare)
Solna tingsrätt är med 125 medarbetare en av de största tingsrätterna i Sverige. På tingsrätten handläggs ett stort antal brottmål, tvistemål och domstolsärenden. Vi arbetar i moderna lokaler i centrala Solna. Solna tingsrätt står inför en omorganisation som ska genomföras i början på 2014. Vi kommer därefter att ha fyra dömande avdelningar och en administrativ avdelning. På varje dömande avdelning inrättar vi en ny befattning som chef för avdelningens domstolshandläggare. Nu söker vi dig som vill bli en av de fyra nya cheferna! ARBETSUPPGIFTER Solna tingsrätt söker chefer för domstolshandläggare (beredningssekreterare) Du kommer som chef för avdelningens cirka 10 domstolshandläggare att leda och utveckla deras arbete. Du kommer att ha personalansvar för domstolshandläggarna på din avdelning och genomföra medarbetarsamtal och lönesättande samtal samt se till att kompetensutvecklingsbehov uppmärksammas och tillgodoses. Du kommer också att bereda mål och ärenden. Du ska tillsammans med dina tre kollegor svara för att utveckla och tillämpa enhetliga rutiner och riktlinjer för tingsrättens domstolshandläggare. I det arbetet ingår att planera för semestrar, rekrytering och andra frågor där det krävs samordning över avdelningsgränserna. När det gäller målhanteringen kommer ni tillsammans att ha ett särskilt ansvar för alla övergripande frågor som rör vårt målhanteringssystem VERA. Du är direkt underställd chefsrådmannen och kommer på olika sätt att arbeta med att stödja chefsrådmannen i ledningen av verksamheten på avdelningen. KVALIFIKATIONER Du har goda kunskaper om och erfarenhet av beredning av mål och ärenden på allmän domstol, gärna tingsrätt. Kunskap om ledarskaps- och organisationsteorier är meriterande liksom erfarenhet av arbetsledande och handledande arbetsuppgifter. Du har ett stort intresse för och kunskap om hur målhanteringen kan bedrivas på ett effektivt sätt. Personliga egenskaper som är viktiga är att du är ansvarstagande, drivande och har lätt för att samarbeta med olika personalkategorier. Du är tydlig i din kommunikation och lyhörd för andras synpunkter. För att klara uppdraget som mellanchef måste du ha förmåga att sätta upp tydliga mål för din grupps bidrag till hela verksamheten. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Tingsrätten eftersträvar mångfald avseende ålder, kön och kulturell bakgrund. I rekryteringsprocessen kommer det att ingå testförfarande via externt rekryteringsföretag. Välkommen med din ansökan med meritförteckning och löneanspråk via Offentliga jobb. Du kan hitta mer information om Solna tingsrätt på vår hemsida www.solnatingsratt.domstol.se
Företag: Sveriges Domstolar, Solna tingsrätt
Ort: Solna
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Chefer för domstolshandläggare (beredningssekreterare) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Chefer för domstolshandläggare (beredningssekreterare)

Produktbolag söker Microsoftutvecklare
På Rebtel har vi skapat ett nytt sätt att ringa och byggt ett system från grunden som stöder det. Våra kunder är kostnadsmedvetna människor som har ett stort behov av att kommunicera med sina nära och kära långt, långt bort. Det är av yttersta vikt att dessa personer skall ha tillgång till en lösning som är synonymt med högsta möjliga kvalitet och tillförlitlighet till låga priser. Vi levererar med hög kvalitet i en transaktionsintensiv miljö och för att kunna göra det vi måste vara smarta, sätta enkelhet i första rummet och se till att vi levererar i tid och med rätt kvalitet. Vi behöver nu utöka vår styrka med en Systemutvecklare.... Rebtel går som tåget och har nya expansionsplaner. Tillväxten ser mycket bra ut och företaget behöver stärka sin utvecklings- och driftsorganisation. Vill du ingå i ett dynamiskt och mångkulturellt team som är lika dedikerat tillatt bygga vidare på vår telefonilösning som att ha en fantastiskt kul tid tillsammans? Vill du hänga med på en spännande resa till VoIP-världens framkant? Rollen Som systemutvecklare har du ett kreativt och öppet sinne med känsla för struktur. Du kommer att utveckla nya spännande tjänster och lösningar tillsammans med dina kollegor. Du har under åren byggt upp en rejäl kunskap och erfarenhet av . Net, C#, SQL Server, REST med WCF och JSON. Vem är du Troligen har du en relevant examen och har 4-års professionell erfarenhet av objekt orienterad utveckling är motiverad att utveckla dig själv och företaget, Du brinner för ny teknik och testar gärna nya utmaningar.Har du dessutom jobbat med telecom och högtransaktiva system så är det en stor fördel liksom agil utveckling med Scrum. Vi är ett tight och trevligt gäng så det är viktigt att du är en social person som trivs i öppna landskap med både hög arbetsmoral och tempo, låter utmaningen intressant så tveka inte utan kontakta oss redan idag!  För mer information kontakta Tomas Rydén, mail: tomas.ryden@jobbet.nu  eller via telefon 08-440 25 75 alt 0734-24 85 82. Rebtel är ett av Sveriges snabbast växande innovationsföretag och vänder lokalsamtal till internationella samtal via innovativ VoIP-teknologi och lokala nummer i över 50 länder. Rebtel har över 20.000.000 användare i hela världen och flera procent av några av de största ring- korridorerna. Företaget grundades 2006 och backas upp av några av de största riskkapitalinvesterarna. Rebtel har sitt huvudkontor i Nacka Strand, Stockholm och sysselsätter idag drygt 80 personer med god lönsamhet. Mer info www.rebtel.com
Företag: Jobbet.nu Rebtel
Ort: Nacka
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Produktbolag söker Microsoftutvecklare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Produktbolag söker Microsoftutvecklare

Finsktalande kundtjänstmedarbetare sökes till fastighetsbolag
Är Du en serviceinriktad person som söker nya utmaningar? Just nu söker vi kundtjänstmenarbetare för ett längre heltidsuppdrag med start i början av Augusti. Som konsult hos Bemannia får Du chans att skapa ett bredare kontaktnätverk, bredda din kompetens och prova på nya utmaningar som stärker din konkurrenskraft på arbetsmarknaden. En kreativ arbetsplats för Dig med stora möjligheter. Om kunden: Kunden är ett fastighetsbolag i Stockholmsområdet som totalt äger och förvaltar 130 fastigheter. Målgruppen är till största del senior-, trygghets och studentboenden. Dina arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta i företagets kundtjänst där du kommer att ta emot felanmälningar samt besvara allmänhetens frågor om boende, boendeköer etc. Du kommer vidare att ta emot beställningar av tilläggstjänster såsom städning, enklare inredning och byggnationer. Du kommer dagligen ha kontakt med entreprenad, förvaltare och övriga anställda på företaget. Dina kvalifikationer: - Finska i tal & skrift är ett krav - Du har tidigare arbetat med kundtjänst och service - Goda kunskaper i svenska - Goda datakunskaper då du kommer att arbeta i ett flertal system - B-körkort är meriterande - Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av yrket, då gärna inom fastighetsbranschen Dina personliga egenskaper: Som person är Du trevlig, pigg och glad och framförallt serviceinriktad. Du är också noggrann, flexibel och självgående. Du bör vara initiativrik och en engagerad person som tycker om struktur, ordning och reda. Samtidigt är det viktigt att Du är lyhörd och har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Så här söker du: Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar. Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se, märk ansökan med referens: "Finsktalande kundtjänstmedarbetare - Stockholm" Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige. Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år. Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt! www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia
Företag: Bemannia Kontor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Finsktalande kundtjänstmedarbetare sökes till fastighetsbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Finsktalande kundtjänstmedarbetare sökes till fastighetsbolag

Kundtjänstmedarbetare - har du bott i Norge?
Om Bravura: Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas. Om kunden: Här jobbar du på ett ungt och fartfyllt e-handels företag! Företaget grundades 2002 av tre bröder och är nu ett framgångsrikt företag inom området - däck och fälgar. Här sitter du i trivsamma lokaler med härliga och hjälpsamma kollegor. Arbetsuppgifter: Det här är verkligen en rolig tjänst! I din roll som kundtjänstmedarbetare tar du emot inkommande samtal och svarar på mail. Stor del av företagets framgång beror på deras strålande service till sina kunder det är därför viktigt att du som söker är en hjälpsam och serviceminded person. Ärenden som kommer in är frågor angående produkterna eller leveransfrågor. Du behöver inte ha tidigare kunskap om varken däck eller fälgar, då du får en grundläggande utbildning. Företaget anordnar ofta trevliga personalfester och präglas av god stämning och positivitet. Du kommer jobba mot den norska marknaden, vilket kräver att du har god förståelse i det norska språket. Arbetstider: Deltid, kontorstider. Profil: - Gymnasieutbildning - Du har bottt i Norge - Du studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning (krav) - Tidigare erfarenhet av likanande arbetsuppgifter (meriterande) - Du uttrycker dig väl i tal och skrift samt förstår norska Personliga egenskaper Vi tror att du som söker är en nyfiken, glad och positiv person. Vi tillämpar kollektivavtal och eftersom detta är ett extrajobb är det viktigt att du som söker studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning. Varmt välkommen med din ansökan! Övrig information: Start: September Plats: Sickla Kaj Lön: Fast lön Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: kundtjänst, service, administration, norska Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare - har du bott i Norge? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare - har du bott i Norge?

Dietist, tillsvidareanställning
Rehabiliteringsmedicinska Universitetskliniken Rehabiliteringsmedicinska Universitetskliniken Stockholm, Danderyds sjukhus AB, är en länsövergripande klinik. Verksamheten är indelad i tre sektioner; Smärta- och Stressrehabilitering, Neurorehabilitering slutenvård och öppenvård. Vi bedriver rehabilitering av patienter inom områdena hjärnskador, kronisk smärta, postpolio, stress, neuromuskulära sjukdomar samt vuxenhabilitering. Rehabiliteringsmedicinska Universitetskliniken är certifierad enligt CARF (Commission on Accreditation of Rehabilitation Facilities). Kliniken har verksamhet på Danderyds sjukhus och på Karolinska Universitetssjukhuset, Huddinge. Vi söker nu en dietist till vuxenhabiliteringen som är lokaliserad till Huddinge. Vuxenhabiliteringen är en länsövergripande öppenvårdsverksamhet för personer med medfödda eller tidigt förvärvade funktionshinder. Den största diagnosgruppen är cerebral pares, men vi möter även personer med utvecklingsstörning, muskelsjukdomar, ryggmärgsbråck och många ovanliga diagnoser. Du kommer att ingå i ett team bestående av arbetsterapeut, kurator, psykolog, logoped, läkare och sjukgymnast. Till teamet hör också sekreterare. Många av dietistens patienter har sina teamkontakter inom Habilitering&Hälsa, som vi samarbetar med. Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna består av öppenvårdskontakter med patienter för bedömning av och rådgivning kring nutritionssituationen. Många av våra patienter har omfattande funktionsnedsättningar och är beroende av anpassad kost alternativt näring via PEG. I arbetet ingår bl.a beräkning i näringberäkningsprogram som bas för förskrivning av näringsprodukter, rådgivning etc. Både i det direkta patientarbetet och i utvecklingsarbete finns stora möjligheter till samverkan med logoped, läkare och övriga teammedlemmar. Möjligheter till forskning finns vid kliniken. Kvalifikationer: Vi söker dig som är legitimerad dietist. Erfarenhet av arbete med patienter med medfödd funktionsnedsättning är meriterande. Du bör helst ha några års yrkeserfarenhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av teamarbete. Du ska vara van vid att arbeta självständigt och ha god organisationsförmåga. Vi lägger stor vikt vid god samarbetsförmåga och flexibilitet. Personliga egenskaper: Danderyds Sjukhus AB är norra Stockholms akutsjukhus. Hos oss arbetar drygt 3500 medarbetare. Vården vi ger präglas av kvalitet och omtanke och vi arbetar utifrån Lean healthcare. I vårt uppdrag ingår utbildning, klinisk forskning och utveckling, bland annat i samarbete med Karolinska Institutet. Läs mer om oss på www.ds.se
Företag: Danderyds Sjukhus AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Dietist, tillsvidareanställning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Dietist, tillsvidareanställning


Sök lediga jobb Sjuksköterska Karolinska Universitetssjukhuset

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se