Sjuksköterska Temabo AB Alströmerhemmet jobb - lediga jobb

Sjuksköterska Temabo AB Alströmerhemmet jobb Sjuksköterska Temabo AB Alströmerhemmet jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Sjuksköterska Temabo AB Alströmerhemmet. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Sjuksköterska Temabo AB Alströmerhemmet. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Habiliteringsassistent till Vattenverksvägensgruppbostad LSS-boende- Nacka

  2. Administratör med utvecklingspotential- Stockholm

  3. Behörig vårdlärare till Stockholm och/eller i Danderyd.- Stockholm

  4. Studentwork söker en teknisk administratör- Stockholm

  5. Är du Ekonom eller Inköpare? - se hit!- Södertälje

  6. Javautvecklare inom e-handel- Stockholm

  7. Nyexad javautvecklare till tjänst inom e-handel- Stockholm

  8. Utbilda dig till barnsjuksköterska med studielön- Stockholm

  9. Ledare till Customer Relations på Retriever- Stockholm

  10. Assistent till teknikföretag i Huddinge- Huddinge


Mer beskrivning

Habiliteringsassistent till Vattenverksvägensgruppbostad LSS-boende
Omsorgen i Nacka kommun söker en habiliteringsassistent till vattenverksvägensgruppbostad Vattenverksvägensgruppbostad ligger på vattenverksvägen 3 i nacka. Bostaden ligger i närheten av långsjön som ger goda möjligheter till utflykter och promenader. Det finns bra kommnunikationer till och från enheten med både buss och saltsjöbanan.  På gruppbostaden bor det 6 vuxna personer med funktionsnedsättning i egen lägenhet och har möjlighet till social samvaro i de gemensamma utrymmena. Enheten arbetar med att skapa förutsättningar för trygghet, personlig utveckling och goda levnadsvillkor genom att erbjuda individuell stöd och service till de boende så att individen får högsta möjliga livskvalitet. Stödet och servicen anpassas efter den enskildes behov och ska göra det möjligt för den enskilde att själv bestämma över sin vardag samt mötas med respekt för egna behov och önskemål. Kvalifikationer Att arbeta med personer inom LSS personkrets erbjuder varierade arbetsuppgifter utifrån varje persons unika behov. Att arbeta i personens hem eller  ställer vissa krav på dig som personal. Du behöver vara lyhörd och respektera de boendes integritet. I arbetet ingår kontaktmannaskap, daglig dokumentation samt ett nära samarbete med närstående och företrädare. Du ska ha adekvat gymnasieutbildning inom vård och omsorg såsom omvårdads- eller barn och fritidsprogrammet. Vi vill att du har erfarenhet av arbete med målgruppen gärna på en gruppbostad. För att arbeta med målgruppen krävs att du är lyhörd och flexibel. Du ska också vara kommunikativ och kunna samarbeta väl i grupp. Arbetet med aktiva funktionsnedsatta människor kräver en god fysisk hälsa. Du ska ha dokumentations- och datavana och goda språkkunskaper i svenska. Stor vikt lägggs vid personlig lämplighet. Tjänsten är en tillsvidareanställning (med provanställning 6 månader). I nacka arbetar vi med flexibelarbetstidsmodell vilket innebär att du bland annat önskar den tjänstgörigsgraden du vill arbeta från 50-100% inann du börjar. Vi arbetar med behovsbaserat schema, vilket innebär att schemat anpassas utifrån verksamhetens behov och medarbetarnas önskemål. Arbetstiden är förlagd till dag, kväll och helg. Kontaktperson Enhetschef Cesar Rodriguez                                                                                                    Tfn 08-718 92 66, Mobil 070 431 60 66                                                                                                            cesar.rodriguez@nacka.se
Företag: Nacka Kommun
Ort: Nacka
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Habiliteringsassistent till Vattenverksvägensgruppbostad LSS-boende jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Habiliteringsassistent till Vattenverksvägensgruppbostad LSS-boende

Administratör med utvecklingspotential
Poolia Kontor Presentation För kunds räkning söker vi en administratörer till ett elbolag. Uppdraget startar 19 augusti och kan för rätt person leda till anställning hos kunden. Tjänsten är placerad på Lidingövägen vid Värtaverket. Urval och intervjuer sker löpande Arbetsuppgifter Dina dagar kommer att bestå av: - boka möten, utbildningar, konferenser - protokollskrivning - fakturahantering - sammanställa material till interna informationsblad - uppdatera material på intranät och anslagstavla - uppföljning av IT- kostnader - ha hand om olika beställningar Utbildning/erfarenhet Vi söker dig som har några års erfarenhet av arbete som administratör. Du har excellenta kunskaper i det svenska språket både i tal och skrift. Du har goda kunskaper i Officepaketet (2010) och meriterande är erfarenhet av InDesign. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper därför är det viktigt att du är snabb, initiativrik, arbetar proaktivt, är strukturerad och social. Förmåner Vi vill att du ska trivas hos oss. Därför satsar vi både på kompetensutveckling och sociala aktiviteter. Poolia anordnar regelbundet konsultträffar och erbjuder dig ett varierat utbildningsprogram. Därtill har du din konsultchef som själv har erfarenhet från din bransch och är väl insatt i arbetsmarknaden. Vad sägs om att ha en engagerad och kunnig person vid din sida, som gärna agerar bollplank för din fortsatta karriär? Din anställning hos Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring. Företagsbeskrivning Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål. Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. 2011 har Poolia, för andra året i rad, vunnit den prestigefyllda titeln branschbäst i Universums undersökning Sveriges bästa arbetsgivare. Poolia presenterar ”Tidernas rekrytering”. Besök tidernasrekrytering.se. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia Kontor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör med utvecklingspotential jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör med utvecklingspotential

Behörig vårdlärare till Stockholm och/eller i Danderyd.
Didaktus Utbildningar bedriver utbildningar med tydlig arbetslivsanknytning inom vård och omsorg, förskola/skola och inom fritidsverksamhet. Vi erbjuder yrkesinriktade utbildningar, både skolförlagt och på distans med varvade teori och praktikperioder. Vi utbildar de som befinner sig i branschen och de som vill in i den. www.didaktusvux.se Didaktus Utbildningar är en del av AcadeMedia, Sveriges största utbildningsföretag Behörig vårdlärare till Stockholm och/eller i Danderyd. Didaktus Utbildningar har fått nya uppdrag inom vård – och omsorgsområdet. Vi söker därför behörig vårdlärare till våra gymnasiala vuxenutbildningar inom vård – och omsorgsprogrammet med placering i Stockholm och/eller i Danderyd. Tillträde snarast. Du identifierar dig med vår gemensamma värdegrund: engagemang, professionalism, utveckling, resultat, glädje. Kvalifikationer/erfarenhet • Behörig vårdlärare • Erfarenhet av undervisning i vård och omsorgsprogrammens kurser för vuxenstuderande är meriterande • Erfarenhet av att arbeta med validering är meriterande • Van användare av datorn i arbetet Egenskaper • Utvecklingsinriktad • Kunnig • Ansvarsfull • Arbetar bra både självständigt och i grupp • Flexibel och kreativ Vi erbjuder en omväxlande och stimulerande miljö där pedagogiskt utvecklingsarbete är i fokus. Vi arbetar både med skolförlagd undervisning, flexibelt och på distans. Du kommer att ha stora möjligheter att påverka och lägga upp ditt arbete. Vi strävar efter mångfald vad gäller kön, funktionshinder, ålder och kulturell bakgrund. Vi lägger också stor vikt vid personliga egenskaper. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt! Sista ansöknings dag är den 31 juli 2013 intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Varaktighet: Visstidsanställning med möjlighet till förlängning Arbetstid: Deltid/Heltid Lön: Fast lön, Individuell lönesättning Ansökan:. Via länken nedan: Har du några frågor kontakta skolledare eva.lonnelid@didaktus.se Didaktus är en del av AcadeMedia, Sveriges största utbildningsföretag. Se www.academedia.se
Företag: Didaktus Utbildningar AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Behörig vårdlärare till Stockholm och/eller i Danderyd. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Behörig vårdlärare till Stockholm och/eller i Danderyd.

Studentwork söker en teknisk administratör
StudentWork Sharper AB Om företaget Vill du vara en del av energibranschens framtid? Är du en person som har engagemanget och förmågan att driva utvecklingen framåt? Studentwork söker för kunds räkning en anslutningsadministratör till Teknisk Kundtjänst. Vår kund arbetar inom energibranschen med kontor i Värtahamnen strax utanför Stockholm. Dina arbetsuppgifter Som anslutningsadministratör hos vår kund kommer du att svara på kunders och entreprenörers frågor och hantera ärenden som framförallt handlar om mätanordningen för förbrukningen av el, men också anslutningen till eldistributionsnätet. Vidare ansvarar du för att ärendena genomförs från inkommet ärende till fakturering. Du kommer ha mycket kontakt med kunder och samarbetar med kollegor internt i andra delar av organisationen. Verksamheten utvecklas kontinuerligt och du är intresserad av att vara delaktig i eller att driva utvecklings- eller förbättringsprojekt. Din profil Du som söker tjänsten har helst 2 års högskoleutbildning dock minst teoretiskt gymnasium i botten och gärna erfarenhet från kundvård inom energibranschen. Du har hög social kompetens, som du kommer att ha användning för bland annat i dialog med kunder. Vi sätter stort värde i din förmåga att vara självgående och ta egna initiativ. Som person är du positiv, serviceinriktad, noggrann, tålmodig och bidrar till ett gott arbetsklimat i och utanför gruppen. Du har goda kunskaper i MS Office och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. För den här tjänsten krävs att du pratar flytande svenska. Omfattning: Heltid Start: Omgående Lön: Enligt överenskommelse Vår kund erbjuder dig ett utvecklande och ansvarsfullt arbete i en spännande bransch med engagerade kollegor. Du kommer att få arbeta i ett gott arbetsklimat där du kommer att få bidra till att skapa och utveckla verksamheten i Stockholm. Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag! Om oss Vi är pionjärer inom talent relations, vilket kort sagt innebär att vi vet vilka talangerna är. Studentworks mål är att vara en långsiktig partner för både företag och privatpersoner. Genom ett ständigt uppdaterat nätverk av kandidater och spännande kundföretag - i alla storlekar, i alla branscher - kan vi ligga steget före och matcha rätt person med rätt företag. Vi är Studentwork. Vi vet vad talang är. Det är vårt jobb. Kontakta oss redan idag och bli en del av vårt nätverk.
Företag: StudentWork Sharper AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Studentwork söker en teknisk administratör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studentwork söker en teknisk administratör

Är du Ekonom eller Inköpare? - se hit!
Till våra kunder i Södertälje med omnejd söker vi just nu ekonomer, redovisningsekonomer, controllers och inköpare. Är du på jakt efter nytt jobb eller söker du ditt första jobb efter utbildningen är du varmt välkommen att skicka ett CV till oss! Du som söker har en högskoleutbildning inom ekonomi eller logistik, alternativt har gått en KY-utbildning inom något av ovanstående områden. Meriterande är att tidigare ha arbetat i liknande roller. Uppdragsgivare: Proffice Sverige AB Ort: Södertälje Omfattning: Heltid Sista ansökningsdag: 2013-08-31 För information: Anna Georgsson, anna.georgsson@proffice.se Kvalifikationer: Vi söker dig som är stresstålig, målmedveten, flexibel och noggrann i din arbetsroll. Vidare är du serviceinriktad, ordningsam och har ett strukturerat arbetssätt. Som person är du ansvarsfull, lösnings- och resultatorienterad. Du har en god samarbetsförmåga samt kan arbeta självständigt. Dina språkkunskaper i engelska och svenska är goda i både tal och skrift. Personliga egenskaper väger tungt i vår rekryteringsprocess. Urval och intervjuer sker löpande, varpå tjänsten/tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka in ett CV och ansök redan idag på vår hemsida www.proffice.se [ http://www.proffice.se/ ]! Organisations-/företagsbeskrivning: En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill. Keep improving.
Företag: Proffice Sverige AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Är du Ekonom eller Inköpare? - se hit! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Är du Ekonom eller Inköpare? - se hit!

Javautvecklare inom e-handel
En av marknadens bästa webblösningar behöver en kreativ utvecklare! *** Om oss KG Knutsson AB är generalagent för världsledande tillverkare och leverantörer av produkter inom fordons- och marinbranschen. Vårt huvudkontor ligger vid E4:an i Sollentuna och vi bedriver även verksamhet i Norge, Finland, Estland, Lettland och Litauen. Inom KGK gruppen är vi ca 900 medarbetare, varav 650 finns i Sverige. Vi är ett stabilt privatägt bolag som varit verksamt sedan år 1946 och kan stoltsera med en låg personalomsättning - vi trivs på jobbet! *** IT är ett prioriterat område inom KGK där kvalitativa, långsiktiga lösningar står i fokus. KGKs e-handelsplats har ett bakomliggande system kallat Autokatalogen. I utvecklingsteamet är vi åtta personer, varav ett par konsulter, som arbetar nära vårt testteam i Indien. För att vidareutveckla och förvalta vår komplexa webblösning söker vi nu en ny kollega. Vi erbjuder en arbetsplats med erfarna utvecklare som gärna delar med sig av sin kunskap och hoppas att du ska tillföra nya idéer och dela dina tidigare erfarenheter med oss. *** Om jobbet Vi söker en Javautvecklare med erfarenhet av webblösningar som vill arbeta med hela kedjan från databas till front-end. Du brinner för webb och vet hur man bygger användarvänliga webbapplikationer. Du kommer att få arbeta med webbplatser integrerade med externa och interna system och tekniken är huvudsakligen uppbyggd kring JEE, Java Script, CSS och MS SQL. Du behöver inte vara fullfjädrad inom alla områden, men ditt intresse bör vara stort för att utvecklas i vår miljö. Större delen av dina dagar kommer att ägnas åt nyutveckling men förvaltningsarbete ingår i viss utsträckning. *** För att trivas i rollen bör du vara lösningsorienterad, prestigelös och flexibel. Det agila arbetssättet är naturligt för dig och du uppskattar nära dialog med verksamheten. Vidare är det viktigt att du är kvalitetsmedveten och trivs med att jobba på eget initiativ. *** Din profil En framgångsfaktor i rollen som Javautvecklare är kunskap om Autokatalogen. Detta är förstås något som vi kommer att stötta dig med. För att lyckas är det viktigt att du är nyfiken och självgående i ditt sätt att angripa komplexa problem. Du är noggrann och strukturerad och trivs med att jobba i team. För att leverera hög kvalitét, vilket vi eftersträvar, är det viktigt att du kan bidra med idéer och kan söka information på ett självständigt sätt. Vi kommunicerar på svenska och engelska så det är viktigt att du behärskar dessa språk väl i tal och skrift. Vi ser gärna att du har något års arbetslivserfarenhet, men viktigast är ett genuint intresse för programmering. Du bör ha kunskaper inom: *** . Java . JavaScript/jQuery . MS SQL *** Vi ser gärna att du har universitets- eller högskoleutbildning med datainriktning. Meriterande är erfarenhet av E-handelssystem och CMS. *** Ansökan För tillsättningen av den här tjänsten samarbetar KG Knutsson med Dfind IT. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult: Line Thomson, line.thomson@dfind.se, mobil: 0721-88 52 44. Ansök om tjänsten via www.dfind.se/it. Ansök senast den 10:e augusti. Ort: Stockholm Uppdragsgivare: KG Knutsson
Företag: Dfind AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Javautvecklare inom e-handel jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Javautvecklare inom e-handel

Nyexad javautvecklare till tjänst inom e-handel
En av marknadens bästa webblösningar behöver en kreativ utvecklare! *** Om oss KG Knutsson AB är generalagent för världsledande tillverkare och leverantörer av produkter inom fordons- och marinbranschen. Vårt huvudkontor ligger vid E4:an i Sollentuna och vi bedriver även verksamhet i Norge, Finland, Estland, Lettland och Litauen. Inom KGK gruppen är vi ca 900 medarbetare, varav 650 finns i Sverige. Vi är ett stabilt privatägt bolag som varit verksamt sedan år 1946 och kan stoltsera med en låg personalomsättning - vi trivs på jobbet! *** IT är ett prioriterat område inom KGK där kvalitativa, långsiktiga lösningar står i fokus. KGKs e-handelsplats har ett bakomliggande system kallat Autokatalogen. I utvecklingsteamet är vi åtta personer, varav ett par konsulter, som arbetar nära vårt testteam i Indien. För att vidareutveckla och förvalta vår komplexa webblösning söker vi nu en ny kollega. Vi erbjuder en arbetsplats med erfarna utvecklare som gärna delar med sig av sin kunskap och hoppas att du ska tillföra nya idéer hos oss. *** Om jobbet Vi söker dig som vill arbeta brett med hela kedjan från databas till front-end. Du brinner för webb och vill lära dig mer om hur man bygger användarvänliga webbapplikationer. Du kommer att få arbeta med webbplatser integrerade med externa och interna system och tekniken är huvudsakligen uppbyggd kring JEE, Java Script, CSS och MS SQL. Du behöver inte vara fullfjädrad, men ditt intresse bör vara stort för att utvecklas i vår miljö. Större delen av dina dagar kommer att ägnas åt nyutveckling men förvaltningsarbete ingår i viss utsträckning. *** För att trivas i rollen bör du vara lösningsorienterad, prestigelös och flexibel. Det agila arbetssättet är naturligt för dig och du uppskattar nära dialog med verksamheten. Vidare är det viktigt att du är kvalitetsmedveten och trivs med att jobba på eget initiativ. *** Din profil En framgångsfaktor hos oss är kunskap om Autokatalogen. Detta är förstås något som vi kommer att stötta dig med. För att lyckas är det viktigt att du är nyfiken i ditt sätt att angripa komplexa problem. Du är noggrann och strukturerad och trivs med att jobba i team. För att leverera hög kvalitét, vilket vi eftersträvar, är det viktigt att du kan bidra med idéer och kan söka information på ett självständigt sätt. Vi kommunicerar på svenska och engelska så det är viktigt att du behärskar dessa språk väl i tal och skrift. *** Det vi värdesätter mest är ett genuint intresse för programmering. Du bör ha grundläggande kunskaper inom: *** . Java . JavaScript/jQuery . MS SQL *** Vidare har du universitets- eller högskoleutbildning med datainriktning. Meriterande är erfarenhet av E-handelssystem och CMS. *** Ansökan För tillsättningen av den här tjänsten samarbetar KG Knutsson med Dfind IT. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult: Line Thomson, line.thomson@dfind.se, mobil: 0721-88 52 44. Ansök om tjänsten via www.dfind.se/it. Ansök så senast den 10:e augusti. Ort: Stockholm Uppdragsgivare: KG Knutsson
Företag: Dfind AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Nyexad javautvecklare till tjänst inom e-handel jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nyexad javautvecklare till tjänst inom e-handel

Utbilda dig till barnsjuksköterska med studielön
barnsjukvården i Stockholm Stockholms läns landsting i samarbete med Sachsska barn- och ungdomssjukhuset och Astrid Lindgrens Barnsjukhus har nu glädjen att erbjuda dig som är sjuksköterska en specialistutbildning till barnsjuksköterska, 60 hp, kombinerat med tillsvidareanställning. Utbildningen är studier på heltid under 15 månader med start 2 januari 2014 och syftar till att ge en bred kompetens inom barnsjukvård med fördjupning inom eget specialområde. Arbetsuppgifter: Som barnsjuksköterska utför du ett viktigt arbete med barnet och familjen i centrum. Inom barnsjukvården möter du sjuka barn i alla åldrar med både akuta och långvariga sjukdomstillstånd. Du har eget yrkesansvar med ansvar för barnets totala omvårdnad. Genom att bidra med din kompetens är du en viktig del i ett teamarbete runt barnet. Du som antas till utbildningen får en tillsvidareanställning vid den enhet för barnsjukvård där du kommer att ha din anställning. Upplägget är att teoretiska block varvas med verksamhetsförlagd utbildning (VFU) inom olika områden. Det ingår även tjänstgöring vid den avdelning/enhet där du blir anställd. Detta upplägg innebär en fördjupad klinisk erfarenhet. Utbildningen ger en magisterexamen. Under utbildningstiden utgår studielön. Upplysningar: För frågor om praktiska frågor kring utbildningen kontakta Anders Engqvist, Utbildningsstrateg på SLL Personal och utbildning, anders.engqvist@sll.se Vill du veta mer om respektive sjukhus, anställningsvillkor och rekryteringsförfarande hänvisar vi till nedanstående personer: Astrid Lindgrens Barnsjukhus: Britt-Marie Ygge, utvecklingschef Helena Karlsson, HR-chef Sachsska barn- och ungdomssjukhuset: Janet Mattsson, kvalitets- och vårdutvecklare Kristina Blomgren, personalspecialist Kvalifikationer: För att söka till specialistutbildningen ska du ha: • Svensk legitimation som sjuksköterska med kandidatexamen • Minst två års yrkeserfarenhet som sjuksköterska • Allmän behörighet för högskolestudier Din ansökan ska innehålla följande dokument: • CV • Personligt brev med motivation till ansökan • Vidimerade kopior på examensbevis och din sjuksköterskelegitimation • Uppgifter om vilket sjukhus och eventuell avdelning som du i första hand är intresserad av. Personliga egenskaper: Övrig information: LSF har höga ambitioner när det gäller mångsidig kompetensförsörjning och välkomnar därför sökande som kompletterar vår förvaltning avseende jämställdhet och mångfald. Stockholms läns landsting är en av de största ekonomiska aktörerna i Sverige med drygt 43 000 egna anställda och tusentals fler hos olika leverantörer. Den främsta uppgiften är att se till att länets invånare har tillgång till en bra och väl fungerande hälso- och sjukvård och kollektivtrafik. Landstinget ansvarar även för den regionala utvecklingen och bidrar till kulturen i länet. I landstinget ingår drygt tjugo förvaltningar och bolag. Landstingsstyrelsens förvaltning (LSF) stödjer landstingsstyrelsen i uppgiften att leda, styra och samordna verksamheten i landstinget så att de mål fullmäktige beslutar om uppnås. I uppdraget ingår också att ta fram beslutsunderlag till den politiska organisationen samt ge service till den politiska ledningen. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen "Ansök här". Ansökningar per post eller e-post beaktas inte.
Företag: Landstingsstyrelsens förvaltning
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Utbilda dig till barnsjuksköterska med studielön jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utbilda dig till barnsjuksköterska med studielön

Ledare till Customer Relations på Retriever
Retriever Presentation Vill du leda och vidareutveckla Customer Relations på Retriever? Retriever är Nordens ledande leverantör av mediebevakning, verktyg för redaktionell research, medieanalys och företagsinformation. Vi söker dig som är ledare inom kundsupport/kundvård med erfarenhet av att utveckla processer och rutiner, effektivisera, driva projekt och säkra kundservicenivån. Du kommer att ha personalansvar för ca.10 personer, ingå i den svenska ledningsgruppen och rapportera till Country Manager. Tjänsten omfattar heltid och är placerad på Retrievers kontor i centrala Stockholm. Urval och intervjuer sker löpande med start i augusti, välkommen med din ansökan. Arbetsuppgifter Som ledare för Customer Relations har du ett personalansvar för ca.10 medarbetare och du ansvarar för att fortsätta utveckla avdelningens arbete såväl i externa- som i internsamarbeten. Avdelningen stödjer och hjälper sälj- och analysavdelningarna i deras arbete samt utvecklar samarbetet med kund. Du kommer även att själv vara operativ och delta i avdelningens arbetsuppgifter. Vidare så kommer du att: - hålla veckomöten med avdelningen - medarbetar och lönesamtal - fördela nya kundavtal - driva avdelningens projekt - ansvara för budget. - vidareutveckla rutiner, processer och samarbetet med övriga avdelningar. Utbildning/erfarenhet För att lyckas i rollen ser vi att du har minst 3 års erfarenhet från en liknande chefsroll och erfarenhet av att arbeta med kundsupport. Du har ett tekniskt intresse och vi ser det meriterande med erfarenhet från liknande bransch. Du har eftergymnasialutbildning och är van att arbeta med Officepaketet, i databaser och meriterande om du även har arbeta i webbpubliceringsverktyg. Din svenska är mycket god i såväl tal som skrift och har du ytterligare språkkunskaper ser vi det som ett plus. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som är strukturerad, har lätt att prioritera och gillar administrativa rutiner. Du är affärsorienterad och kan snabbt se lösningar på problem. Som ledare är du kommunikativ och engagerad med ett stort affärsmannaskap. Vi söker dig som vill vara en del i Retrievers fortsatta utveckling. Företagsbeskrivning Retriever levererar nordisk och internationell mediebevakning och medieanalys, erbjuder verktyg för redaktionell research och företagsinformation. Vi har kunder i alla branscher av nordiskt näringsliv och offentlig förvaltning, och ägs av TT och Norska NTB. Företagets hemsida www.retriever.se
Företag: Retriever
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Ledare till Customer Relations på Retriever jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ledare till Customer Relations på Retriever

Assistent till teknikföretag i Huddinge
Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag. Arbetsbeskrivning Vi söker en assistent till en av våra kunder, ett internationellt teknikföretag, som sitter i fina och nyrenoverade lokaler nära Huddinge Centrum. I rollen som assistent ska du bidra till att det administrativa arbetet underlättas för ledning och säljande funktioner så att de kan koncentrera sig på kärnverksamheten. Arbetsuppgifter: •Assistera företagsledning samt övriga avdelningar vid korrespondens på svenska/engelska, redigering av text, intern information, mm •Samordna/boka inför konferenser, möten, kundaktiviteter/mässor •Föra protokoll vid Ledningsgruppsmöten och se till att kallelser går ut. •Bokningsansvarig – Resor •Inkommande + utgående post/paket •Inköp av kontorsmaterial och trycksaker (följesedlar, kuvert, visitkort etc.) •Kommunikation med moderbolaget i ärenden delegerade av ledningen. (koncernspråk engelska) •Ansvar för växelfunktionen och därtill hörande arbetsuppgifter •Ta emot besökande •Vid behov hjälpa till på ekonomiavdelningen Tjänsten, som är på heltid, ska starta 26 augusti och pågår till årsskiftet med eventuell förlängning. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund under detta uppdrag. Vem är du? Kompetenskrav Utbildning: Gymnasieutbildning inom administration eller motsvarande. Erfarenhet:Mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska samt goda kunskaper i Officepaketet. Minst tre års erfarenhet som chefsassistent eller motsvarande. God vana vid att föra protokoll, samt att samordna och boka resor. Som person är du mycket serviceminded, noggrann, kan ta egna initiativ, arbeta självständigt och bidrar med ett positivt förhållningssätt i organisationen. Vad kan vi erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansök länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Elenore Edelbrink tfn; 08- 764 25 17. Välkommen med din ansökan.
Företag: Manpower Administration
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Assistent till teknikföretag i Huddinge jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assistent till teknikföretag i Huddinge


Sök lediga jobb Sjuksköterska Temabo AB Alströmerhemmet

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se