Sjuksköterska med inriktning hjärt och lungsjukdom lediga jobb

Sjuksköterska med inriktning hjärt  och lungsjukdom jobb Sjuksköterska med inriktning hjärt och lungsjukdom jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Sjuksköterska med inriktning hjärt och lungsjukdom. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Sjuksköterska med inriktning hjärt och lungsjukdom. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Säljare sökes till Accent i Täby Centrum- Täby

  2. ENERGIFULL KONSTRUKTÖR INOM ENERGI- Stockholm

  3. Produktionstekniker- Södertälje

  4. Driven student sökes till jobb som B-chaufför i Söderort- Stockholm

  5. Engelsklärare- Botkyrka

  6. Administratör- Stockholm

  7. Personlig assistent till 60-årig kvinna med mycket humor, i Enebyberg!- Danderyd

  8. Laboratorieingenjör med mikrobiologisk erfarenhet- Södertälje

  9. Apotekschef Liljeholmen- Stockholm

  10. Product Owner Test- Sundbyberg


Mer beskrivning

Säljare sökes till Accent i Täby Centrum
**** Accent **** Accent verkar i det breda volymsegmentet inom accessoarer, väskor och resetillbehör. Kedjan är marknadsledande inom sitt segment i Sverige och riktar sig till den stora gruppen av modeintresserade, pris- och kvalitetsmedvetna konsumenter. Accent har idag c:a 47 butiker i Sverige. Accent öppnar i Täby Centrum!  Nu söker vi nya medarbetare som vill jobba med oss och sätta Accent på kartan.Som säljare är du oftast våra besökares första kontakt med företaget. Du lotsar dem genom deras besök hos oss, med ett engagemang och en inställning om att ge våra besökare en köp upplevelse utöver det vanliga!   Vi söker nu en säljare till följande tjänst:  ensäljare på deltid, 3-6 timmar/vecka.   I tjänsterna ingår det arbete både på kvällar och helger efter ett rullande schema.    Arbetsuppgifter, ansvar och befogenheter: - Din främsta arbetsuppgift är att på ett engagerat sätt bidra till att butikens försäljnings- och resultatmål uppnås. - Du tar ansvar för att du upplevs som en engagerad säljare som lever upp till koncernens mål kring service och kundupplevelse. - Ditt ansvar är att genomföra behovsanalys och inspirera våra besökare - Du ansvarar för att hjälpa, stötta och göra det enkelt för dina kollegor i ditt butiksteam - Du bryr dig om våra kunder och du ansvarar för att få våra besökare till att bli betalande kunder.   Vi söker dig som: - Vill ta ansvar och vill arbeta som säljare - Upplevs som engagerad och alltid strävar efter att göra det ”lilla extra”. - Är tävlingsinriktad och gärna mäts på din egna och teamets prestation - Har fyllt 18 år - Erfarenhet av kundbemötande, service och personlig försäljning - Är ordningsam och har lätt för att prioritera - Är stresstålig - Kan arbeta oregelbundna tider; både kvällar och helger - Har avslutat din gymnasieutbildning   Service är ditt ledord och du sätter alltid kunden i fokus. Du har lätt för att lära och är noggrann. Du har ett brinnande intresse för försäljning!  Vi vill ha din ansökan så fort som möjligt, dock senast den 19/7-2013. I denna rekrytering tillämpar vi personanalystester. Intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Accent
Ort: Täby
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare sökes till Accent i Täby Centrum jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare sökes till Accent i Täby Centrum

ENERGIFULL KONSTRUKTÖR INOM ENERGI
. Vill du utveckla framtidens energi? Xdin söker dig som har erfarenhet och som vill utvecklas och bidra med din kompetens inom energibranschen, och då främst vattenkraft och kärnkraft. ARBETSUPPGIFTER OCH KOMPETENS Xdin har högsta leverantörsstatus hos flera av de större aktörerna inom energi. Vi erbjuder kvalificerade tekniska tjänster för våra kunder och vi söker dig som har gedigen erfarenhet som mekanikkonstruktör. Som konstruktör hos någon av våra kunder kommer du arbeta med design av mekaniska anordninar och komponenter i kraftanläggningar. Du är civil- eller högskoleingenjör inom mekanik eller liknande. Utvecklingsmöjligheterna är stora för rätt person där du får arbeta i en stimulerande miljö tillsammans med andra duktig ingenjörer i en bransch med mycket stora resursbehov. Vidare talar och skriver du både svenska och engelska obehindrat.   PERSONLIGHET OCH ENGAGEMANG Personliga egenskaper som vi värdesätter är din förmåga att agera självständigt och affärsmässigt. Du är positiv, utåtriktad och drivande med förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer med våra kunder. Du stimuleras av problemlösning och använder din kreativitet till att hitta nya lösningar. Naturligtvis har du ett genuint teknikintresse! Du anser att din lön ska stå i relation till din kompetens och vidare delar vi ansvaret med dig för att upprätthålla och utveckla din konkurrenskraftiga konsultprofil. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. OM XDIN STOCKHOLM I Xdin Stockholmsregionen är vi drygt 320 medarbetare och erbjuder tjänster inom produktutveckling, elektronik- och mjukvaruutveckling, test och kvalitetssäkring, process- och anläggningskonstruktion, system- och applikationsutveckling samt beräkning och simulering.Våra kunder finns främst inom energi, telekom, medicinteknik, verkstads- och fordonsindustrin. ANSÖKAN Ansök så snart som möjligt då rekryteringsarbetet pågår löpande, dock senast 18:e augusti 2013. KONTAKT Jonas Theodorsson Manager, Beräkning och Simulering Stockholm
Företag: Xdin
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga ENERGIFULL KONSTRUKTÖR INOM ENERGI jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: ENERGIFULL KONSTRUKTÖR INOM ENERGI

Produktionstekniker
Arena Personal AB Om företaget AB Karossan expanderar och söker en produktionstekniker som också har intresse av mekanikkonstruktion/produktutveckling. Karossan har tre avdelningar militär-, polis- och skåp/övriga byggnationer. På den militära avdelningen customiseras merparten av svenska försvarets lätta trupptransportbilar. Polisavdelningen tillverkar och inreder majoriteten av svenska polisens utrycknings- & civila polisbussar. På avdelningen skåp/övriga byggnationer tillverkas och inreds serviceskåp och skåpbilar till hantverkare och servicepersonal. Karossan sysselsätter ca 50 medarbetare och omsätter ca 80milj årstakt. Arbetsuppgifter Karossan Invest AB önskar i samarbete med Arena Personal rekrytera in en produktionstekniker. I rollen som produktionstekniker kommer du vara med och stötta produktionen i det dagliga arbetet med vardagsförbättringar. Förbättra producerbarheten på befintliga produkter samt delta och driva utvecklingsarbetet med nya produkter. Du kommer att arbeta med mekanikkonstruktion och beredningsarbeten samt arbeta med Lean Production. Din profil Som sökande har du en teknisk högskoleexamen med gärna några års dokumenterad erfarenhet av produktionstekniskt arbete. Alternativ att du har gått tekniskt gymnasium med motsvarande erfarenheter. Du ska tidigare arbetat i AutoCad och har du även erfarenhet av IronCad 3D är det mycket meriterande. Vi ser gärna att du är en driven och noggrann person som brinner för utveckling och problemlösning. Du är prestigelös och samarbetsvillig samt har lätt för att kommunicera med både kollegor och medarbetare. B-körkort är ett krav. I denna rekrytering samarbetar vi med Arena Personal. Stämmer ovan beskrivning in på dig är du välkommen med din ansökan snarast. Söker gör du via vår hemsida www.arenapersonal.com Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kommer att tillsättas så fort vi har hittat rätt kandidat. Vid frågor är du välkommen att vända dig till Maria Danielsson 08-58711731. Om oss Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Företag: Arena Personal AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Produktionstekniker jobb, Produktionstekniker Södertälje, Produktionstekniker Arena Personal AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Produktionstekniker

Driven student sökes till jobb som B-chaufför i Söderort
Student Consulting Vi söker nu B-chaufförer för extrajobb hos en av våra kunder i Söderort. Vår kund är ett stort och välkänt logistikföretag och en av Sveriges största arbetsgivare. Arbetet innebär att hämta/lämna paket med budbil i södra Stockholm samt i city. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Ge transportservice gentemot kunder, dvs hämta/leverera gods - Sortera, packa, lossa och lasta gods. Arbetstiderna är varierande men främst kl. 16-21, måndag till fredag och det är ett krav att du kan jobba minst två pass per vecka. För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du har minst 1 år kvar på dina studier och ser långsiktigt på denna tjänst. Du kommer vara anställd av Student Consulting men jobba åt vår kund. Tjänsten startar i augusti och kommer att fortgå löpande under terminerna. Vi söker dig som har B-körkort, stor vana av bilkörning i Stockholms innerstad, bra lokalkännedom och gärna tidigare erfarenhet av arbete som chaufför. Du är alert, serviceinriktad och inte är rädd för att ta i då arbetet i vissa avseenden kan vara tungt. För att vara aktuell för tjänsten krävs det även att du studerar på minst 50%. Att kunna hålla huvudet kallt i stressiga situationer och arbeta strukturerat är av stor vikt. Det krävs att du är flexibel och kan hoppa in med kort varsel då vår kunds behov kan variera från dag till dag. Vi ser gärna att du bor i eller i närheten av Söderort så att du kan ta dig till jobbet på ett enkelt sätt. Mångfaldigt prisbelönta Student Consulting är experter på ung personal och har varit med och skapat hela studentbemanningsbranschen. Vi har sedan 1997 utvecklats till ett av branschens ledande företag och lärt oss hur extremt värdefullt det är för dig som student att jobba extra under studietiden. Det är ett ypperligt tillfälle att dryga ut kassan, men också nyttig erfarenhet och en fot in i näringslivet. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se redan idag!
Företag: Student Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Driven student sökes till jobb som B-chaufför i Söderort jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven student sökes till jobb som B-chaufför i Söderort

Engelsklärare
Botkyrka kommun är stockholmsområdets femte största kommun med drygt 85 000 invånare. Omtalade kultur-, demokrati- och upplevelsesatsningar, expansivt näringsliv samt ung och internationell befolkning, gör Botkyrka till en händelse- och variationsrik kommun med plats för nytänkare. ARBETSUPPGIFTER Sedvanliga arbetsuppgifter som betygssättande engelsklärare där undervisningen fördelar sig över hela högstadiet samt särhögstadieklassen. Din pedagogiska tillhörighet blir ett högstadiebaserat arbetslag där du också kommer att få mentorsansvar för ett antal elever. Vidare hoppas vi att du är behörig i ett annat ämne som du då också eventuellt kan få undervisa i. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har ett positivt förhållningssätt och förmåga att möta elevernas behov. Du har förmåga att skapa goda relationer och tar ansvar för hela uppdraget. Du bör se lagarbete som en naturlig del av ditt arbete samtidigt som du har ett tydligt ledarskap i klassrummet.
Företag: Botkyrka kommun, Brunnaskolan
Ort: Botkyrka
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Engelsklärare jobb, Engelsklärare Botkyrka, Engelsklärare Botkyrka kommun, Brunnaskolan
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Engelsklärare

Administratör
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. För rekrytering hos vår kund i Hammarby Sjöstad söker vi nu 3 nya medarbetare inom handläggning och administration. Är du en självständig och noggrann administratör med god datorvana och ett klanderfritt förflutet? Då kan vi ha rätt tjänst för dig.  Vår kund är ett auktoriserat och rikstäckande företag som nu behöver stärka upp med tre nya administratörer. Tjänsten Tjänsten som administratör är på heltid med tillträde i augusti. Du kommer ingå i ett drivet team som alltid har kunden i fokus. Arbetsuppgifter I tjänsten som administratör har du följande huvudsakliga arbetsuppgifter: • Handlägga inkommande uppdrag • Skriftliga och muntliga kontakter med kunder, myndigheter och fältpersonal • Övrig administration Kvalifikationer För att passa i rollen som administratör ser vi att du har följande bakgrund: • Minst gymnasieutbildning • God datorvana • Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift • Ekonomisk och/eller juridisk erfarenhet/kunskap är meriterande men inget krav Vi söker självgående personer som drivs av att ge god service till sina kunder. Viktiga egenskaper är noggrann, stresstålig, ordningssam och uppmärksam. Tjänsten ställer krav på att du har en mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Du är social och har lätt att anpassa dig till olika kunder och myndigheter. Genom ett kunnigt och förtroendeingivande sätt byggs långsiktiga kundrelationer. Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Placera Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör jobb, Administratör Stockholm, Administratör Placera Personal AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör

Personlig assistent till 60-årig kvinna med mycket humor, i Enebyberg!
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Vår kund bor i lägenhet i Enebyberg tillsammans med sambo och en son. Hon ser till att ta tillvara på de glädjeämnen som livet erbjuder. Intresset för konst och aktier är stort. Hon har nära till skratt och har ett varmt hjärta. Helgerna spenderas på lantstället. Hon har ALS och behöver din hjälp med det mesta som hör vardagen till, men kommunicerar utan problem. De 3 första veckorna i september åker hennes sambo bort och det är viktigt att du är tillgänglig då. Hon söker dig som kan jobba dagar och kvällar, främst måndag-fredag. Du har tidigare erfarenhet av yrket som personlig assistent och kan lyftteknik. Som person är du prestigelös, flexibel och har ett varmt hjärta. Att kompetensutveckla vår personal är ett led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen. Om du är den som erbjuds tjänsten förväntas du genomföra en webbaserad introduktionsutbildning för personliga assistenter före ditt första arbetspass, eller som senast inom tre veckor från det att anställningen påbörjades. Utbildningen syftar till att skapa trygghet för både personlig assistent och kund. Arbetstid / Varaktighet: Varierande dag och kväll. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: I mitten på augusti. De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Humana samt av kunden och dennes anhöriga. Humana söker personliga assistenter över hela landet och har därför många annonser ute. På grund av det stora intresset för våra utannonserade tjänster har vi inte möjlighet att svara på dina frågor via telefon.
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Danderyd
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent till 60-årig kvinna med mycket humor, i Enebyberg! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent till 60-årig kvinna med mycket humor, i Enebyberg!

Laboratorieingenjör med mikrobiologisk erfarenhet
Adecco Life Science är ett affärsområde som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom alla områden av Life Science t ex så som F&U, Produktion, Kvalité, Kliniska prövningar och Marknad & Försäljning. Våra kunder finns inom hela Läkemedels- MedTech- och BioTech-industrin. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Nu söker vi efter en Laboratorieingenjör med mikrobiologisk erfarenhet till vår kund i Södertälje. Uppdraget är tänkt att starta i slutet av augusti för att initialt pågå till årsskiftet. Hur ser din arbetsdag som Laboratorieingenjör ut? Du kommer att arbeta som Laboratorieingejör med mikrobiologisk kvalitetskontroll. Huvuduppgifterna kommer att utgöras av mikrobiologiska analyser av sterila och icke sterila produkter samt vatten, läsa av växt samt utföra karaktärisering/identifiering av växt. Vem trivs här? Du har en naturvetenskaplig högskole- eller universitetsutbildning med inriktning mot mikrobiologi, 120 p, gärna 160 p. Alternativt har du arbetslivserfarenhet från området mikrobiologisk kvalitetskontroll. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete på mikrobiologiskt laboratorie inom läkemedelsindustri, livsmedel eller klinisk mikrobiologi. Om du är nyutexaminerad inom mikrobiologi är det fördelaktigt om du har gjort praktik på exempelvis något kliniskt mikrobiologiskt lab. Vidare gillar du att jobba med datasystem och behärskar engelska mycket väl i tal och skrift. Som person ska du kunna ta för dig och gilla att ta dig ann varierande arbetsuppgifter. Du har en god förmåga att arbeta både självständigt och i grupp, du är strukturerad och noggrann. Vad erbjuder vi? Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Välkommen med din ansökan!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Laboratorieingenjör med mikrobiologisk erfarenhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Laboratorieingenjör med mikrobiologisk erfarenhet

Apotekschef Liljeholmen
Kronans Droghandel är en nationell apotekskedja med ett inspirerande sortiment. Vår spännande verksamhet har sin bas i gedigen kunskap om läkemedelsmarknaden, vilket vår 100-åriga historia vittnar om. Vi tror att vår förmåga till nytänkande och kreativitet, samt att vi bemöter varandra och våra kunder med kunskap, service och glädje, bidrar till vår framgång på den nya marknaden. Läs mer på www.kronansdroghandel.se. Nu är vi intresserade av dig! För att lyckas behöver vi medarbetare som vill vara med och påverka framtidens apoteksmarknad och som vill växa och utvecklas med oss. Apoteken i Liljeholmsgallerian (plan 1 och plan 2) Gert flyttar söderöver och därför söker vi nu hans efterträdare till våra två apotek i Liljeholmens galleria, ett på plan 1 och ett på plan 2. Du ska fortsätta att utveckla medarbetarna, kundbemötandet och försäljningen i Liljeholmen. Vi har tillsammans med Minutkliniken öppnat en mottagning på plan 1 för att ytterligare kunna erbjuda våra kunder snabb hjälp med enklare hälsoärenden (vaccinationer, ögon, näsa, hals mm). Du blir ansvarig för 16 stycken medarbetare och våra öppettider är måndag till fredag 10-20, lördag och söndag 10-18. Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som apotekschef är att leda och utveckla arbetet och medarbetarna på apoteket mot uppsatta mål. Du har det fulla ekonomiska ansvaret för budget och resultatuppföljning samt att du ger dina medarbetare relevant information och skapar delaktighet inom området. Du har en nyckelroll i att positionera apoteket på marknaden samt att initiera och utveckla samarbeten och relationer på orten. Som apotekschef har du även personal- arbetsmiljö-, och kvalitetsansvar. Du leder, motiverar och coachar dina medarbetare till utveckling i det dagliga arbetet. Att apoteket har en optimal bemanning är av stor betydelse för ditt arbete, varför personalplanering och rekrytering blir väsentliga delar i ditt arbete. Vi tror på en platt organisation med ett nära ledarskap, där du som apotekschef till största del är operativ i apoteksdriften. Personliga egenskaper Som ledare på Kronans Droghandels delar du våra värderingar genom att du uppmuntrar dina medarbetare till eget ansvar, inspirerar till att ha roligt på jobbet och skapar en teamkänsla på ert apotek. I ditt ledar- och affärsmannaskap motiverar du dina medarbetare till att fokusera på kundernas behov och att överträffa deras förväntningar. Vidare har du förmåga att anpassa dig till förändringar, du tar ansvar och fattar beslut samt har en affärsmässig inställning. Som apotekschef är du dessutom strukturerad, organiserad och har en väl utvecklad kommunikativ förmåga. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och vill att du utvecklas tillsammans med oss, både som medarbetare och chef för att bidra till arbetsglädje och ett bra kundbemötande. Kompetenskrav Vi söker dig som har en gedigen ledarerfarenhet gärna från större verksamhet. Du brinner för att hjälpa människor till en bättre hälsa och erfarenhet från apoteksbranschen är meriterande men inget krav. Vi ser gärna att du har erfarenhet av försäljning, marknadsföring och utvecklingsarbete. Sista ansökningsdag: 2013-08-25 Anställningsform:  heltid 40 h/v Tillträde: 2013 10 01 eller enligt överenskommelse. Vill du vara med? Skicka din ansökan via vårt rekryteringssystem. Tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag, så skicka din ansökan redan idag! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta: Nuvarande apotekschef Gert Persson 070-198 31 09 och/eller regionchef Martin Höjlund 070-548 23 32 (från 5:e augusti). Fackliga representanter: Sveriges Farmacevter, Monika Löfberg tfn 070-198 31 98 och Farmaciförbundet, Maritha Simonsson tfn 070-198 76 56. Välkommen med din ansökan! Säljsamtal undanbedes! På Kronans Droghandel är Du som medarbetare vår allra viktigaste förutsättning för att nå våra mål. Därför vill vi vara en attraktiv arbetsgivare som erbjuder förmånliga anställningsvillkor, ett gott ledarskap och goda möjligheter till kompetensutveckling. Men framförallt erbjuder vi en företagskultur där du som medarbetare får ta ansvar och egna initiativ och där vi tror att arbetsglädje är grunden till ett gott kundbemötande!
Företag: Kronans Droghandel
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Apotekschef Liljeholmen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Apotekschef Liljeholmen

Product Owner Test
We're 12,500 people unified in a common purpose: creating innovative solutions to meet our world's water needs. Developing new technologies that will improve the way water is used, conserved, and re-used in the future is central to our work. We move, treat, analyze, and return water to the environment, and we help people use water efficiently, in their homes, buildings, factories and farms. In more than 150 countries, we have strong, long-standing relationships with customers who know us for our powerful combination of leading product brands and applications expertise, backed by a legacy of innovation. For more information about Xylem, go to www.xyleminc.com. Job description In your role as a Test owner M&C you have overall technical responsibility for the global Xylem Water Solutions test and validation processes as well as for the test development within the area of Monitor and Control systems. Your work will for example include - Plan testing activities and execute testing of different M&C products - Develop efficient methods for testing of hardware and software products and solutions. - Update the general company qualification process for M&C products - Develop tools and systems for testing automation. Qualifications You have 2 to 5 years of experience from test & test development within the embedded systems industry. You have also knowledge and experience from * Embedded systems * Lab View programming * EMC * Directives and standards Work experience with pump systems is an advantage. You have excellent ability to co-operate and manage different cultures. You have also leadership skills and are innovative and visionary. We offer you an exciting career in an international environment, with a global network. We will focus on your personal development, and prepare you on your present and future career path. Apply for this position through www.xyleminc.com and Career. If you are interested in this position and would like to know more, please contact: Jürgen Mökander, Manager M&C Electronics 08-475 6576 or Aliki Anderberg, HR, 08 475 68 86. Location: Sundbyberg. Travel: < 25%. Welcome with your application! Last day to apply: 2013-08-15. The representative for Unionen is Sonja Wiedenhoeft and the representative for the Swedish Association of Graduate Engineers "Sveriges Ingenjörer" is Tore Strandberg, tel: +46 8 475 60 00
Företag: Xylem Water Solutions
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Product Owner Test jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Product Owner Test


Sök lediga jobb Sjuksköterska med inriktning hjärt och lungsjukdom

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se