Sjuksköterska till ambulansen Särna_Älvdalen jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Sjuksköterska till ambulansen Särna_Älvdalen. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Sjuksköterska till ambulansen Särna_Älvdalen. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Utbildare i ekonomiska ämnen och service/kommunikation- Malmö
- CNC svarvare och färsare- Örkelljunga
- Projektsäljare- Helsingborg
- Laboratory Group Manager, Analytical Chemistry- Perstorp
- Distriktssköterska eller barnsjuksköterska till Bvc Bambino City- Malmö
- Sjukgymnast / Fysioterapeut med intresse för Företagshälsovård- Trelleborg
- Technical Project Manager - TRCS-SEHM01690792- Hässleholm
- Besöksbokare Sommarjobb Malmö- Malmö
- Ekonomicontroller till Strängnäs kommun!- Strängnäs
- IT-projektledare till Strängnäs kommun!- Strängnäs
Mer beskrivning
Utbildare i ekonomiska ämnen och service/kommunikationHej! Vi söker utbildare i service/kommunikation OCH ekonomiska ämnen som: bokslut/redovisning verksamhetsutveckling affärsekonomi I uppdraget ingår det att planera och genomföra undervisningen samt examinera deltagarna Varje delkurs/uppdragen är cirka 3-6 veckor. Det finns flera uppdrag som ska beläggas. Uppdragen kommer att ske i Skåne (olika uppdrag har olika orter) Du ska ha erfarenhet från undervisning samt ämneskunskap. Vi förväntar oss att du är: pedagogisk engagerade strukturerad ämneskunnig lojal samt har erfarenhet av undervisning Uppdragen kommer att ske hos kunder placerade på olika orter i Skåne
Företag: Le Badeur AB
Ort: Malmö
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Utbildare i ekonomiska ämnen och service/kommunikation jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utbildare i ekonomiska ämnen och service/kommunikation
CNC svarvare och färsare
Du kommer att ställa och rigga maskinerna och du har god erfarenhet av mätteknik samt ritläsningen. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av likande jobb Utbildad inom CNC alt inom verkstadsteknik Du trivs i att jobba självständigt med i ett team och värdesätter dina kollegor Du är noggrann och precis i ditt arbete Nu söker vi flera duktiga CNC- svarvare och fräsare. Du kommer att jobba hos ett företag världsklass med innovativa och nya maskiner. Tjänsten är till en början visstid och du kommer vara inhyrd till kund, men kan övergå i en tillsvidare anställning hos kunden.
Företag: A G Johnsen AB
Ort: Örkelljunga
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga CNC svarvare och färsare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: CNC svarvare och färsare
Projektsäljare
Vi söker en driven Projektsäljare till Region Syd (Bostadsort Skåne). Du ska ha erfarenhet av att bearbeta kunder långsiktigt och ha ett genuint intresse för affärer och människor. Du kommer att vara kundansvarig för en region i Skåne, Halland, Blekinge eller Södra Småland. Dina kunder är bland annat byggföretag, konsulter, kommuner samt slutkunder. Erfarenhet av projektförsäljning inom entreprenad eller säkerhet samt erfarenhet av att hantera olika kundgrupper är en stor fördel. Tjänsten utgår från vårt kontor i Helsingborg. Vi letar efter dig som: ⢠Har minst 3-års erfarenhet från uppsökande försäljning, gärna från entreprenad, bygg eller säkerhetsbranschen ⢠Är självgående, har ett starkt driv och motiveras av att göra nya affärer ⢠Har minst gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi/försäljning ⢠Är intresserad av och förstår tekniska lösningar ⢠Arbetar strukturerat och använder säljstödsystem och Office-paketet som dagliga verktyg ⢠Behärskar engelska i tal och skrift, då vi har engelska som koncernspråk För att lyckas i rollen krävs hög marknadskännedom och att du trivs bäst ute hos kund. Du är en målfokuserad professionell affärsman/affärskvinna som med starkt eget driv och skapar resultat. Du är förtroendeingivande och engagerad med förmåga att vara lyhörd och skapar därmed goda relationer med våra kunder. Din bakgrund: Vi tror att du arbetar som framgångsrik säljare mot- eller i entreprenad eller säkerhetsbranschen. Du är van att jobba med längre säljcykler och förstår hur försäljning mot föreskrivande led fungerar. Alternativt är du en driven säljare från någon annan bransch med erfarenhet av komplex försäljning. Du är strukturerad i ditt säljarbete och bygger långsiktiga relationer Övrigt: Har du tidigare arbetat i affärssystemet Navision ser vi det som ett plus och vi lägger stor vikt vid att du har ett servicetänk och är en utåtriktad person. Att du har vana att arbeta i Excel och Word ser vi som en självklarhet. Vänligen skicka in din ansökan MÄRKT "Projektsäljare" omgående till hanna.lindkvist@heras.se- löpande urval sker. Vid frågor om tjänsten- kontakta: Nicklas Ferhm (Regionchef) nicklas.ferhm@heras.se 0708-897470 Skicka ansökan till: Hanna Lindkvist (HR Manager) hanna.lindkvist@heras.se 072-5321961
Företag: Heras Stängsel AB
Ort: Helsingborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Projektsäljare jobb, Projektsäljare Helsingborg, Projektsäljare Heras Stängsel AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektsäljare
Laboratory Group Manager, Analytical Chemistry
It is an exciting time with many interesting and challenging projects in the pipeline. Besides the projects Analytical Chemistry also give support with analysis and problem solving issues to all functions in the organization. This is a position where you will have the opportunity to work hands on whilst developing your leadership skills. As Group Manager for the Analytical Chemistry your main assignments will be to: - Provide leadership and technical direction for the team - Responsible for management and prioritization to meet the need of internal customers - Follow the technological and methodological development in relevant fields and implement good opportunities at Analytical Chemistry - Participate in projects and customer support activities as an analytical chemist - Develop the team by establishing and providing clear goals, direction, motivation, and support needed for self and team members to excel in a continuous improvement culture - Maintain and improve standards of health and safety You have a genuine interest in people and a wish to develop your leadership skills. You have a positive and curious attitude to new challenges, good strategic and independent thinking as well as coordination ability. We expect you to have an open-minded attitude and a collaborative way of working, striving for knowledge sharing. Communication and networking skills are keys for success. We believe that the right applicant have/has: - About 5 years of experience in a relevant area and hands-on working knowledge for a variety of analytical techniques. - A technical/chemical education, Masterâs degree or Ph.D., preferably in Polymer-and Material Chemistry or Thermo-Physical Analytical Chemistry. R&D is a project-oriented organization and familiarity with project driven work is acknowledged. We value good complex analytical problem solving skills. Spoken and written English and Swedish is required. We are passionate about producing market-leading innovation based on actual market and customer needs, as well as long term trends. The Analytical Chemistry department contributes to the innovation process through various R&D projects. In addition we also provide support to business in all types of customer relations. Although present in many different countries, we are considered a small company. This means you are never anonymous â what you do really counts. You will have opportunity to influence and contribute. And if this is not enough - you will be surrounded by friendly, supportive and engaged colleagues. We are 16 persons working with Analytical Chemistry. Since this is a fairly large team it has been decided that we will recruit a Group Manager that works closely with the Head of Analytical Chemistry with management and coordination of the team. The group manager will be responsible for one half of the group.
Företag: PERSTORP AKTIEBOLAG
Ort: Perstorp
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Laboratory Group Manager, Analytical Chemistry jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Laboratory Group Manager, Analytical Chemistry
Distriktssköterska eller barnsjuksköterska till Bvc Bambino City
Är du distriktssköterska eller barnsjuksköterska och vill arbeta på BVC? Omtyckta BVC Bambino söker nu en ny sköterska till vår enhet mitt i centrum. Vi söker dig som är färdigutbildad distriktssköterska eller barnsjuksköterska. Vi ser helst att du har erfarenhet från BVC sedan tidigare, men det är inget krav. Det viktiga är att du har ett genuint engagemang och intresse för barn och precis som vi tror på omtanke och service som viktiga delar i bemötandet. Tjänsten ska tillträdas 30/8. Bambino city har sin mottagning mitt i centrala Malmö där vi delar lokaler med mödravård. Detta skapar en stimulerande miljö och ett stort engagemang kring familjerna. BVC Bambino är Malmös snabbast växande BVC och vi arbetar med kompetens, äkta omtanke och kvalitet som ledstjärnor. Vi är för närvarande tio sköterskor och tre läkare som arbetar inom Bambino, och du kommer att bli en del av ett engagerat gäng. Du kan läsa mer på www.bvcbambino.se och om du har några frågor får du gärna kontakta Anna Eriksson på anna.eriksson@bvcbambino.se. Välkommen till oss på Bambino! Vi söker dig som är utbildad barnsjuksköterska eller distriktssköterska. Erfarenhet av BVC är meriterande och positivt, men inget krav. Våra enheter finns i Slottsstaden, City och Hyllie.
Företag: Bvc Bambino AB
Ort: Malmö
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Distriktssköterska eller barnsjuksköterska till Bvc Bambino City jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Distriktssköterska eller barnsjuksköterska till Bvc Bambino City
Sjukgymnast / Fysioterapeut med intresse för Företagshälsovård
I arbetsuppgifterna ingår bl.a. ⢠Göra arbetsplatsbesök för ergonomisk översyn, rådgivning och vid behov riskbedömning. ⢠Hälsoprofilbedömningar med konditionstester ⢠Ergonomiska bedömningar och kartläggningar av arbetsplatser ⢠Medicinskt stöd vid rehabiliteringsutredningar ⢠Funktionsbedömningar och undersökningar ⢠MEBA (medicinsk kontroll vid ergonomiskt belastande arbete) ⢠Ergonomiundervisning vid behov ⢠Utföra behandlingar (ex. akupressur, ultraljud m.m). Vi har apparat för ultraljud ⢠Träningsråd ⢠Bedömning av arbetsförmåga med användning av relevant testinstrument Du kommer ingå i ett team bestående av två företagssköterskor, en specialistläkare inom allmänmedicin och arbetsmedicin, en medicinsk sekreterare samt nära samarbete med arbetsmiljöingenjör och psykolog. Rollen som Fysioterapeut/Sjukgymnast på Trelleborgskliniken är en intressant och utmanande position för dig som trivs inom yrket. Du bör ha en förmåga att arbeta självständigt men även i samarbete med andra. Du ser helheten och är proaktiv i samarbetet med våra företagskunder och sjukvårdspatienter samt tydlig i din kommunikation, såväl muntligt som skriftligt. Kundvärde och kundnöjdhet är någonting vi prioriterar högt samtidigt som du också bör vara professionell i ditt bemötande. Det är meriterande men inget krav om du har erfarenhet från företagshälsovård. Vi ser gärna att du har goda kunskaper inom IT, erfarenhet inom office-paketet, van att samarbeta i team samt har god administrativ förmåga som underlättar övriga administrativa uppgifter. Då våra företag finns i Trelleborg med omnejd är det bra om du har B-körkort och egen bil. Trelleborgskliniken beläget på femte våningen på Ångkvarnen i Trelleborg erbjuder både sjukvård och företagshälsovård. Vi har fräscha lokaler, kunnig personal, strävar efter att ha nöjda kunder genom hög tillgänglighet och ett gott bemötande. Vi söker nu efter en Fysioterapeut/Sjukgymnast som vill vara med på vår resa att förbättra hälsan för patienter samt företag i Trelleborg.
Företag: Trelleborgshälsan Fhv AB
Ort: Trelleborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Sjukgymnast / Fysioterapeut med intresse för Företagshälsovård jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjukgymnast / Fysioterapeut med intresse för Företagshälsovård
Technical Project Manager - TRCS-SEHM01690792
In this role, you will work as TPM (Technical Project Manager) for projects under the responsibility of the Program Management department. As TPM, you shall lead the Engineering and Product Development (R&D) part of the project with responsibilities for project scope, budget, resources and time plan. You will also act as a contact person towards the costumer and commercial Project Manager. Key Responsibilities and Challenges - Lead and control development projects with regards to approved scope, schedule and budget - Provide technical leadership for Generic Product Development (Requirements, Software & Hardware development, Adaptation, Integration, Testing, Validation and Safety) - Deliver Project Management activities, in terms of scope, schedule, resource planning and budget control - Deliver a system for a customer project where new or adapted products are used - Be a âbridgeâ between Customer project team and the product development team, joining the project and product needs - Ideally, an engineering degree in a relevant field (Computer Science, Electrical Engineering) - A few years of experience in a similar role, where you coordinated with many interfaces - Experience with a Project Management planning tool (Primavera, MS Project) - Experience in an embedded software development environment/job is a strong advantage - Excellent English fluency is a requirement Most of all, we are interested in your strong leadership skills, someone who can drive projects, and communicate their status correctly. This is a highly-visible position, with upper-management interaction. Are you interested in starting an exciting career at Bombardier Transportation? If so, apply now at www.careers.bombardier.com and start your dynamic career today! Since 1915, our expertise in developing, engineering and installing advanced rail control and signaling systems has helped us gain recognition as a world leader in this field. If you are an international profile and you have a clever idea that might shape how people move around the world, Bombardier Transportation is the place for you! For our RCS Division in Hässleholm, we are currently looking to recruit a Technical Project Manager
Företag: BOMBARDIER TRANSPORTATION SWEDEN AB
Ort: Hässleholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Technical Project Manager - TRCS-SEHM01690792 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Technical Project Manager - TRCS-SEHM01690792
Besöksbokare Sommarjobb Malmö
Vi söker nu en besöksbokare för arbete på vårt kontor i Malmö över sommaren 2018. Arbetsuppgiften består i att boka möten åt uppdragsgivarens rådgivare. Du kommer att ta kontakt med potentiella kunder via telefon och bjuda in dem till möten gällande finansiell rådgivning, sparande, pension, försäkringar och lånefrågor. Notera att den som söker får gärna börja jobba extra under våren. Den vi söker ska ha följande bakgrund samt egenskaper: - Du måste ha erfarenhet av besöksbokning. - Du måste även ha erfarenhet av besöksbokning inom Finans och Försäkring. - Du ska vara självgående och driven. - Du bör vara allmänbildad och gilla att ta kontakt med folk. Trivs du med att ha ett mål att sträva mot, blir sporrad av utmaningar och har en naturlig tävlingsinstinkt är du den vi söker. Bokningsservice i Sverige AB är Sveriges ledande aktör för besöksbokning inom finansbranschen. Vi bokar uteslutande möten åt finansiella rådgivare. Vår kundkrets består av banker, försäkringsbolag och försäkringsförmedlare.
Företag: Bokningsservice i Sverige AB
Ort: Malmö
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Besöksbokare Sommarjobb Malmö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Besöksbokare Sommarjobb Malmö
Ekonomicontroller till Strängnäs kommun!
Vill du utvecklas och utveckla Strängnäs kommun tillsammans med oss? Vi är en attraktiv tillväxtkommun med 35 000 invånare i hjärtat av Mälardalen. Vi har bra kommunikationer. Härifrån är det knappa 50 minuters resväg med tåg till Stockholm, och än mycket närmare till exempelvis Eskilstuna. Hos oss får du vara med och göra skillnad, både för individen och för samhället. Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats med en stor bredd av meningsfulla och utmanande jobb med goda möjligheter att påverka och utvecklas. I Strängnäs kommun arbetar drygt 2 500 kunniga och kompetenta medarbetare. Tillsammans arbetar vi för att göra invånarnas vardag så bra som möjligt â nu och i framtiden. Våra medarbetare trivs hos oss, det ser vi i vår årliga medarbetarundersökning. I organisationen arbetar vi aktivt med vår vision och vår värdegrund som präglas av respekt, öppenhet, utveckling och tydlighet, Vi vill att du som medarbetare trivs och bygger vår framtida kommun tillsammans med oss. Vi behöver din kompetens, ditt engagemang och dina erfarenheter. Tillsammans gör vi varandra bättre! Ekonomiavdelningen erbjuder stöd och service till kommunens verksamhet och politiken inom områdena redovisning, controlling, finans och inköp, i syfte att säkra en långsiktigt hållbar ekonomi för kommunen. Ekonomiavdelningen har även en styrande och kvalitetssäkrande roll baserat på lagar, policys och riktlinjer samt utvecklar arbetsmetoder och styrdokument för processerna. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu en ekonomicontroller för stöd till kommunens verksamheter. Som ekonomicontroller kommer dina arbetsuppgifter huvudsakligen handla om att medverka i boksluts- och budgetarbete samt ge verksamhetsföreträdare stöd vid budgetering, uppföljnings- och prognosarbete. I ditt arbete ingår också att göra utredningar och skriva rapporter samt utveckla resursfördelningsmodeller och ekonomiprocesser. Du arbetar som internkonsult och ger råd och stöd i ekonomifrågor samt medverkar vid informationstillfällen och utbildningar. Du kommer att ha mycket kontakt med verksamheten och ett nära samarbete med övriga ekonomer. KVALIFIKATIONER Krav: - Ekonomexamen på högskolenivå - Några års erfarenhet av arbete som ekonomicontroller - Du behärskar Office-paketet och har mycket goda kunskaper i Excel. Meriterande med tidigare erfarenhet av; - arbete i kommunal verksamhet - utveckling av resursfördelningsmodeller - utvecklingsarbete kring rutiner och processer för en effektiv ekonomihantering - ekonomistyrning inom vård och omsorg och/eller utbildning. Dina egenskaper: - Analytisk, strukturerad och ansvarsfull - Mycket god förmåga att förmedla budskap muntligt och skriftligt - Service- och samarbetsorienterad - Vilja att bidra till avdelningens utveckling och du ser utmaningen i en tempofylld arbetssituation med höga målsättningar. Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper Strängnäs kommun strävar efter mångfald ur alla aspekter. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Vi ber dig som sökande att ansvara för dokumentation av din kompetens på ett sätt som medger en saklig, kvalitativ bedömning. Som kommun omfattas vi av offentlighetsprincipen och innebär att vi är skyldiga att lämna ut ansökningshandlingar som begärs av allmänheten och massmedia. Strängnäs kommun har gjort mediaval för denna rekrytering och undanber därför bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Företag: Strängnäs kommun, Ekonomiavdelning
Ort: Strängnäs
Publicerad : 06-01
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomicontroller till Strängnäs kommun! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomicontroller till Strängnäs kommun!
IT-projektledare till Strängnäs kommun!
Vill du utvecklas och utveckla Strängnäs kommun tillsammans med oss? Vi är en attraktiv tillväxtkommun med 35 000 invånare i hjärtat av Mälardalen. Vi har bra kommunikationer. Härifrån är det knappa 50 minuters resväg med tåg till Stockholm, och än mycket närmare till exempelvis Eskilstuna. Hos oss får du vara med och göra skillnad, både för individen och för samhället. Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats med en stor bredd av meningsfulla och utmanande jobb med goda möjligheter att påverka och utvecklas. I Strängnäs kommun arbetar drygt 2 500 kunniga och kompetenta medarbetare. Tillsammans arbetar vi för att göra invånarnas vardag så bra som möjligt â nu och i framtiden. Våra medarbetare trivs hos oss, det ser vi i vår årliga medarbetarundersökning. I organisationen arbetar vi aktivt med vår vision och vår värdegrund som präglas av respekt, öppenhet, utveckling och tydlighet, Vi vill att du som medarbetare trivs och bygger vår framtida kommun tillsammans med oss. Vi behöver din kompetens, ditt engagemang och dina erfarenheter. Tillsammans gör vi varandra bättre! IT-och digitaliseringsavdelningen består av 14 personer som ansvarar för kommunens IT-infrastruktur, gemensamma IT-miljön och kommunens digitaliseringsarbete. Vi stödjer, supporterar och arbetar tillsammans med kommunens olika verksamheter. Strängnäs satsar fokuserat på sitt digitaliseringsarbete och har stora ambitioner de närmaste åren. ARBETSUPPGIFTER Som projektledare på IT- och digitaliseringsavdelningen är du en viktig drivkraft och sammanhållande koordinator i det förbättringsarbete som genomförs av IT-miljön i kommunen. IT- och digitaliseringsavdelningen driver och medverkar i olika typer av verksamhetsutvecklings-, teknik- och upphandlingsprojekt. KVALIFIKATIONER För att lyckas i rollen har du jobbat med egna uppdrag i IT-miljö några år, som IT-Projektledare eller motsvarande, gärna med verksamhetsutveckling och processer, helst inom offentlig/kommunal förvaltning. Det är mycket bra om du även har erfarenhet av att driva projekt inom e-förvaltning, har god verksamhetskännedom och förstår praktiska förutsättningar i en kommun. Som person är du drivande, analytisk och målinriktad samt är duktig på att planera, organisera och strukturera ditt arbete. Vi ser att du är en självgående person som har ett engagemang för förbättrings- och utvecklingsarbete och förstår att det är verksamhets- och medborgarnytta som är målet. I Strängnäs kommun har vi möjlighet till flexibel arbetstid, att arbeta hemifrån och friskvårdsbidrag. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Vi ber dig som sökande att ansvara för dokumentation av din kompetens på ett sätt som medger en saklig, kvalitativ bedömning. Som kommun omfattas vi av offentlighetsprincipen och innebär att vi är skyldiga att lämna ut ansökningshandlingar som begärs av allmänheten och massmedia. Strängnäs kommun har gjort mediaval för denna rekrytering och undanber därför bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Företag: Strängnäs kommun, IT- och digitaliseringsavdelning
Ort: Strängnäs
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga IT-projektledare till Strängnäs kommun! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IT-projektledare till Strängnäs kommun!
Söka jobb tips