Skolassistent Sigtuna jobb - lediga jobb

Skolassistent Sigtuna jobb Skolassistent Sigtuna jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Skolassistent Sigtuna. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Skolassistent Sigtuna. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Igelboda skola i Saltsjöbaden söker fritidspedagog till förskoleklass- Nacka

  2. Lärare Sv/SO till vår Aspergerenhet, 100 %- Sollentuna

  3. Utbildningshandläggare- Stockholm

  4. Norsktalande Kundtjänstmedarbetare- Stockholm

  5. Kommerskollegium söker vikarierande Webb-/intranätredaktör till Information- Stockholm

  6. Account Manager till Dustin Financial Services- Stockholm

  7. Financial Controller till spännande järnvägentreprenör i Solna- Solna

  8. Bageriföreståndare - Coop Extra Jakobsberg- Järfälla

  9. Sjuksköterskor till akutmottaning i Stockholm- Stockholm

  10. 1:e Kock- Södertälje


Mer beskrivning

Igelboda skola i Saltsjöbaden söker fritidspedagog till förskoleklass
I Nacka bor drygt 93 000 personer och antalet ökar stadigt. Vår service präglas av effektivt resursutnyttjande, starkt medborgarinflytande och stor valfrihet. Inom alla verksamheter är ambitionen att skapa bästa förutsättningar för kreativitet, innovation och kunskapsdelning.Arbetsplatsen Igelboda skola är en F-6 skola med 550 elever och integrerad fritidsverksamhet. Vi har en positiv inställning där alla är engagerade i sitt arbete och vågar! Skolan ligger 25 min från Slussen med tåg. Gå gärna in på vår hemsida www.igelboda.nacka.se och läs mer om oss.  Arbetsuppgifter I dina arbetsuppgifter ingår att stödja och stimulera barnens utveckling och lärande. Du ska vara med och vidareutveckla vår fina verksamhet. Vi vill att du tar egna initiativ och bidrar till att utveckla Igelboda skola. Kvalifikationer Du ska vara utbildad fritidspedagog. Vi vill att du som person är trygg, passionerat engagerad och har en god samarbetsförmåga. Anställningsvillkor Erfarenhet: Krävs Omfattning: Heltid Löneform: Månadslön Varaktighet: Tillsvidare Arbetstid: Schema Tillträde: 16/8 2013 Antal platser: 1 Mer information om ansökan Vill du veta mer om tjänsten så kontaktar du biträdande rektor Monika Neuman, 070 431 82 41. Facklig representant: Rose-Marie Eklund 08 718 82 50 Välkommen att skicka in din ansökan med CV och personligt brev senast 4/8 2013.    I Nacka kommun står medborgarna i fokus, där tillgänglighet och service präglas av kvalitet och gemensamt ansvar. Kompetenta, motiverade, stolta och engagerade medarbetare är vår viktigaste resurs. Vi har förtroende och respekt för människors kunskap och egen förmåga samt för deras vilja att ta ansvar. Som arbetsgivare betonar vi vikten av en rättvis och likabehandling, vi eftersträvar en verksamhet fri från all diskriminering.
Företag: Nacka Kommun
Ort: Nacka
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Igelboda skola i Saltsjöbaden söker fritidspedagog till förskoleklass jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Igelboda skola i Saltsjöbaden söker fritidspedagog till förskoleklass

Lärare Sv/SO till vår Aspergerenhet, 100 %
Läs mer om vår skola på www.utbildningsilverdal.se. Utbildning Silverdal Aspergerenheten Grundskola söker en lärare i Sv/So, 100% vikariat läsåret 2013-2014   Vi är en kommunal verksamhet med särskilda undervisningsgrupper för elever med diagnos inom autismspektrat. Vi har 30 elever i åk 4-9 fördelade på 5 klasser. Vi söker nu en lärare i Sv/So för undervisning i åk 6-9. Vikariat heltid för läsåret 13-14. * Du är en lugn och trygg person. * Du är bra på att utgå från varje elevs kunskaper och förutsättningar. * Du är bra på att samarbeta med elever, föräldrar och övrig personal i arbetslaget. * Du har goda kunskaper inom dina ämnen samt inom IKT. * Du är behörig lärare och har gärna utbildning inom specialpedagogik o/e erfarenhet av arbete i särskild undervisningsgrupp.
Företag: Sollentuna Kommun - Utbildning Silverdal
Ort: Sollentuna
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare Sv/SO till vår Aspergerenhet, 100 % jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare Sv/SO till vår Aspergerenhet, 100 %

Utbildningshandläggare
Konstfack är Sveriges största konst- och designhögskola med ca 900 studenter och 200 anställda. Vi erbjuder utbildningar på kandidat- och masternivå inom konst, konsthantverk och design samt lärarutbildning. Gemensamt för våra utbildningar är att de vilar på konstnärlig grund. De flesta lärarna är deltidsanställda och bedriver egen yrkesverksamhet vid sidan av undervisningen. Konstfack strävar efter att vara en jämställd arbetsplats och verkar för mångfald och jämlikhet. Konstfack söker utbildningshandläggare Tjänsten är placerad vid den utbildnings- och forskningsadministrativa avdelningen (UFA). UFA har ansvar för studieadministration, handläggning av utbildnings- och forskningsärenden till KU-nämnden samt internationaliseringsfrågor. Avdelningen ansvarar särskilt för att Konstfacks system och processer för antagning, studiedokumenta­tion och examensärenden fungerar. I det ingår även samordning och stöd för institutioner och andra avdelningar. UFA svarar också för information och service till befintliga studenter och sökande. Arbetsuppgifter • handläggning av antagningsärenden • handläggning av olika ärenden i Ladok • service till studenter, lärare och övrig personal • viss examenshandläggning • delta i utvecklingen av studieadministrativa processer • andra förekommande arbetsuppgifter på avdelningen Vi söker dig! Vi söker dig som har flera års erfarenhet av arbete med utbildnings- och studentadministration på en högskola eller universitet. Du har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och engelska samt god pedagogisk förmåga. Du har goda kunskaper i NyA, Ladok och Excel. Det är meriterande om du har arbetat på en central studieadministrativ avdelning eller motsvarande på en högskola eller universitet. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper såsom analytisk förmåga, servicekänsla, ansvarstagande, initiativförmåga, pedagogisk förmåga, noggrannhet, flexibilitet och god samarbetsförmåga. Anställningen är ett vikariat på heltid till och med 30 september 2014 med möjlighet till förlängning. Tillträde den 1 oktober 2013 alternativt så snart som möjligt. Mer information Om du vill veta mer om anställningen kontakta Magnus Mörck, chef för Utbildnings- och forskningsadministrativa avdelningen, tel. 08-450 41 37 eller 076-72 51 92 eller personalhandläggare Johanna Öberg tel. 08-450 41 10. Fackliga kontaktpersoner nås genom Konstfacks växel 08-450 41 00. Ansökan Välkommen med din elektroniska ansökan i form av ett personligt brev och din CV, märkt med diarienummer PER 2013/121 senast den 13 augusti 2013. Läs mer på www.konstfack.se/ledigajobb där du kan logga in med din e-postadress och ett lösenord för att söka anställningen.
Företag: Konstfack
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Utbildningshandläggare jobb, Utbildningshandläggare Stockholm, Utbildningshandläggare Konstfack
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utbildningshandläggare

Norsktalande Kundtjänstmedarbetare
Om tjänsten Rekryteringsgruppen söker nu för kunds räkning ett antal norsktalande medarbetare för uppdrag i Arlandastad. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att hantera inkommande förfrågningar från kundens slutanvändare via telefon, chatt och e-post. Dessa frågor är relaterade till hela kundens produktsortiment gällande teknisk support, service och produktspecifikationer. Andra backofficeuppgifter kommer att ingå såsom registreringar och översättningar. Kvalifikationer Vi ser att du som söker kan formulera dig både muntligt och skriftligt på norska och engelska. Du ska vara professionell i ditt bemötande mot kunder och medarbetare. Du ska även ha förmågan att på ett enkelt och förståeligt sätt hjälpa kunden med varierande grad av teknisk kunskap. Du ska ha god datavana och förståelse för hemelektronik såsom TV och A/V-produkter. Du ska även ha bra förståelse för smartphones som främst är Androidbaserade. Allmänna kunskaper av vitvaror är också att önska. Att du är flexibel och har rätt inställning till jobbet ser vi som en väldigt viktig egenskap. I övrigt är du glad, positiv, arbetsvillig och har lätt att arbeta i grupp. Om oss Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom tre olika affärsområden, lager/industri, transport och kontor. Vi tillsätter en stor variation av olika tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller en extremt hög servicenivå och att vi alltid sätter kunden i fokus. Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag. Rekryteringsgruppen har kontinuerligt utökat sin verksamhet och är idag ca 180 anställda. Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com Du söker denna tjänst via denna CV databas. Vid frågor kan du kontakta oss på 08-41043521 eller niklas@rekryteringsgruppen.com
Företag: Rekryteringsgruppen
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Norsktalande Kundtjänstmedarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsktalande Kundtjänstmedarbetare

Kommerskollegium söker vikarierande Webb-/intranätredaktör till Information
Kommerskollegium är Sveriges myndighet för utrikeshandel, EU:s inre marknad och handelspolitik. Vi arbetar för en fri öppen handel med klara spelregler, både inom och utanför EU. Vi förser regeringen med analyser och annat underlag inför förhandlingar och diskussioner i EU och i Världshandelsorganisationen, WTO. Vi fungerar också som ombudsman och SOLVIT-center för företag som stöter på handelshinder i sina utlandsaffärer. Även privatpersoner kan göra en anmälan till Kommerskollegiums SOLVIT-center om de kommer i kläm mellan olika regelsystem inom EU. Ett annat arbetsområde är EU:s gränsåtgärder, t ex tullar och importlicenser. Målen för vårt arbete är att bidra till: • En väl fungerande inre marknad • En extern handelspolitik i EU som bygger på frihandel • Ett öppet och starkt multilateralt handelssystem Vi är cirka 90 anställda och vårt kontor ligger i Stockholm. Informationsenheten har det övergripande strategiska ansvaret för kollegiets interna och externa information och kommunikation. I enhetens ansvarsområden ingår att arbeta med övergripande strategier och utvecklingsprojekt samt med Kommerskollegiums externa webb, intranät, medierelationer, formgivning av rapporter och biblioteksservice. Under 2013 inleds arbetet med att ta fram ett nytt intranät. På Kommerskollegium är kommunikation en naturlig del i alla medarbetares ansvar och det finns även informatörer placerade på enheterna. ARBETSUPPGIFTER Som webb- och intranätredaktör arbetar du operativt med kollegiets webbplats och intranät samt medverkar i utvecklingen av dessa. Du har nära samarbete med webbutvecklare och med informatörskollegor på andra enheter i organisationen. Som redaktör för intranätet har du kontakter med hela kollegiet. Du rapporterar till informationschefen. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att; • Publicera och bistå med att uppdatera texter och innehåll på kommers.se • Samordna det redaktionella arbetet • Regelbundet analysera statistik över besöksbeteende på kommers.se • Vara redaktör för intranätet (Redigera, skriva, publicera och fotografera) Utöver detta medverkar du i informationsenhetens övriga arbete. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har relevant eftergymnasial utbildning inom information, kommunikation eller liknande samt några års erfarenhet som webbredaktör. Vi ser gärna att du har någon form av webbredaktörsutbildning. Erfarenhet av arbete inom offentlig sektor är meriterande. Arbetsuppgifterna kräver att du har mycket goda kunskaper i Episerver och i Adobe Photoshop. Du måste också ha mycket god förmåga att kommunicera såväl muntligt som skriftligt på svenska och engelska. Arbetet förutsätter att du är noggrann, ansvarsfull och flexibel i ditt sätt att arbeta. Du är lätt att samarbeta med men du ska också kunna arbeta självständigt. Vi ser gärna att du är bra på att nätverka.
Företag: Kommerskollegium
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Kommerskollegium söker vikarierande Webb-/intranätredaktör till Information jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kommerskollegium söker vikarierande Webb-/intranätredaktör till Information

Account Manager till Dustin Financial Services
Dustin är Nordens ledande återförsäljare av IT och hemelektronik. Sedan starten 1984 har vi vuxit till en koncern med över 500 anställda i Sverige, Danmark och Norge med en omsättning på 4,6 miljarder kronor. Vi erbjuder ca 200 000 produkter med tillhörande tjänster via webben, vår katalog och genom våra engagerade medarbetare. Våra kunder utgörs av företag, offentlig sektor och privatpersoner. Vi erbjuder smarta helhetslösningar, brett sortiment och snabba leveranser - allt för att tillgodose dina IT-behov. Mer information hittar du på dustin.se. Dustins finansbolag står inför en spännande utmaning att ta finansieringsaffären och funktionslösningar till nya nivåer, i och med detta så önskar vi stärka teamet med ytterligare en affärsmässig Account Manager. Som Account Manager kommer du att vara experten inom finansiella tjänster ur ett försäljnings perspektiv såväl till Dustins kunder liksom till medarbetarna inom Dustins säljorganisation. Du ansvarar för att driva affärer mot kund, tillsammans med Dustins säljare. I detta ingår att ta fram affärsförslag och offerter, räkna på olika affärsupplägg samt skriva avtal. Du förväntas vara ett affärsmässigt stöd för all säljande personal inom Dustin. Det innebär att du i din roll kommer att ha ett viktigt ansvar att utbilda och uppdatera Dustins säljare med Dustins finansiella erbjudande. Detta gör du genom att ta fram strategier, coacha och hålla utbildningar, och vara med på slutkundsbesök. Din roll kommer därför bestå av både strategiskt och operativt arbete med målet att integrera de fördelaktiga finans- och funktionslösningarna i Dustins erbjudande till slutkund. För att lyckas och trivas i rollen bör du vara en affärsdriven problemlösare med analytisk förmåga. Vi ser att du är en social, engagerad, kreativ och strukturerad person. Det är också viktigt att du är en lagspelare, då du kommer att ingå i ett team på sju personer varav du är en av totalt två AM. På Dustins finansbolag kommer du att få goda möjligheter att påverka, förändra och utveckla arbetsprocesserna och bolagets utveckling inom finansiering och funktionslösningar. För rätt person erbjuder vi mycket goda karriärsmöjligheter inom Dustin. Erfarenhet & kompetens För att lyckas hos Dustin har du minst tre års erfarenhet som Account Manager inom finansiering. Du har förmågan att uttrycka dig väl såväl muntligt som skriftligt, både på engelska och svenska. Utöver det behöver du ha goda kunskaper i Officepaketet i framför allt Excel. Eftergymnasial utbildning är meriterande men inget krav. Grundläggande anställningsvillkor Omfattning: Heltid. Lön: Fast lön + provision. Tillträde: Augusti/September. Ansökan I den här rekryteringsprocessen samarbetar vi med Aoex. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarige - Robert Conzato på Aoex Closers. Robert.conzato@aoex.se 0762-33 60 13 Aoex Closers Aoex Closers delivers key candidates & business drivers to all roles that have some revenue driven function - Primarily within Sales & Business Development. The Aoex Closers employees all have successful backgrounds within Sales/ Business Development, and therefore know the key drivers for successful placements within revenue/ profit driven roles. Aoex Closers measures factors like competence, attitude and personal motivation. Through sector specific tests and interviews they give you a complete picture of the people you want to recruit. Allowing you to right from the start focus on your employee's strengths and form a dynamic sales team. info@aoex.se www.aoex.se
Företag: Aoex AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Account Manager till Dustin Financial Services jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account Manager till Dustin Financial Services

Financial Controller till spännande järnvägentreprenör i Solna
Dfind Finance söker just nu en Financial Controller för ett konsultuppdrag hos VR Track med start i september. Du kommer att arbeta hos vår kund i moderna lokaler i Solna. Som financial controller kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av att säkerställa den löpande redovisningen som administreras av extern samarbetspartner. Vidare kommer du att ansvara för att utveckla nyckeltal för uppföljning av kostnader, upprätta månad- och årsbokslut samt assistera i prognosarbetet. VR Track bedriver i sin verksamhet i projektform varför du också kommer ha stort ansvar att säkerställa redovisningen i projekten vilket bland annat innefattar reserveringsbedömningar tillsammans med projektcontrollers, bedömning av periodiseringsposter och Cash-flow frågeställningar. I Rollen ingår även rapportering till moderbolaget i Finland. Som financial controller kommer du bli involverad i ett flertal projekt tillsammans med bolagets ekonomiansvarig som innefattar bland annat finansieringsfrågor, kassaflödeseffektivisering samt utveckla och dokumentera bolagets ekonomiprocesser. Uppdragsgivare: Dfind Finance Ort: Solna Omfattning: Heltid Sista ansökningsdag: Omgående För information: Marika Agetoft, Konsultchef, 0733-43 40 61 eller Rikard Ivert, 0733-43 46 19 Kvalifikationer: Vi söker dig som arbetat med kvalificerade arbetsuppgifter inom redovisning och financial controlling i minst 5 år. Du är självgående i din roll och har ett stort intresse för redovisning. Erfarenhet från branschen och projektredovisning ser vi som meriterande. Vi tror att du har goda datorkunskaper i allmänhet och att du har mycket goda kunskaper i Excel. Vår kund ingår i en finsk koncern och vi letar efter dig med mycket goda kunskaper i engelska. Som kollega är du framåt, positiv och kommunikativ och gillar när det händer mycket omkring dig. Du är analytisk och kan ifrågasätta när det behövs samt har en förmåga att utveckla och förändra. Vi värdesätter även att du är noggrann, har tålamod och besitter ett lugn vid korta deadlines. Välkommen att söka en spännande tjänst! Skicka in dina ansökan via vår hemsida www.dfindfinance.se Organisations-/företagsbeskrivning: Dfind Finance är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat på ekonomi, finans och lön. Vi är ett företag som drivs av ekonomer för ekonomer. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Blir du utvald tar vi hand om dig. Som konsult på Dfind Finance får du en trygg anställning, kollektivavtal och självklart förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Våra konsulter är vårt ansikte utåt och det är du som representerar Dfind Finance ute hos våra kunder varje dag. Vi arbetar dedikerat med din kompetensutveckling, i samarbete med de största revisionsbyråerna har vi ett brett och gediget utbud av utbildningar och seminarium som du som konsult kan delta i. Vi är själva specialister inom ekonomi och din närmsta chef kommer kunna vägleda dig när du stöter på utmaningar, både när det gäller ekonomifrågor eller HR relaterade frågor. Du kommer ha kvalitativ backup i form av daglig ekonomisupport via en av de största revisionsbyråerna. Det är väldigt viktigt att du ska trivas hos oss. Därför har vi en hög närvaro ute hos dig och din uppdragsgivare dessutom har vi återkommande aktiviteter såsom nätverksträffar, konsultträffar, frukostinbjudningar och mycket mer.
Företag: Proffice Sverige AB
Ort: Solna
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Financial Controller till spännande järnvägentreprenör i Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Financial Controller till spännande järnvägentreprenör i Solna

Bageriföreståndare - Coop Extra Jakobsberg
Coop är kärnverksamheten i detaljhandelskoncernen Kooperativa Förbundet. I koncernen ingår även en rad andra starka varumärken inom bl a media, fastighet och finansverksamhet. Se även www.coop.se ARBETSUPPGIFTER Nu söker vi en Bageriföreståndare till vårt bageri/konditori. Som Bageriföreståndare ansvarar du för helheten i bageriet/konditoriet. Du ansvarar även för utveckling av sortiment och rutiner i den övriga brödavdelningen och att där se till helheten. Du är personalansvarig och i tjänsten ingår även en del administrativa arbetsuppgifter. I övrigt består tjänsten i att producera matbröd, tårtor, bakelser, kakor och liknande, att exponera i manuella diskar, att sälja, att hjälpa kunder, att vara en inspirationskälla för både medarbetare och kunder och ta hand om allt inom området konditori/bageri. Vi är ett glatt gäng som arbetar i ett högt tempo men tänker även på det lilla extra. Arbetstiden är butiksanpassad vilket även innebär arbete kvällar och helger. Som bageriföreståndare är man även tillgänglig för kunder utanför konditoriet/bageriet. KVALIFIKATIONER Vi vill att du är utbildad konditor eller bagare med tidigare erfarenhet från konditori/bageri. Ekonomiskt sinne och datavana är ett plus. Som föreståndare ska du ha ett brinnande säljintresse och kunna leda och organisera arbetet i bageriet. Du är kunnig på allt som har med konditori/bageri att göra, men framförallt är du förälskad och djupt passionerad i att tillverka, sälja och exponera i både manuella och paketerade diskar. Ovan på detta har du bred erfarenhet och är kunnig inom området hygien och hantering av mat och öppna livsmedel i butik. Du har goda kunskaper inom regler gällande märkning av livsmedel Du är en person med initiativförmåga och stark positiv energi som smittar av sig, som ser kunden och deras behov och med glädje ger det bästa kundbemötandet. Du måste kunna hantera stressiga situationer och ha förmågan att se helheten i ditt arbete. Urval sker löpande.
Företag: Coop
Ort: Järfälla
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Bageriföreståndare - Coop Extra Jakobsberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bageriföreståndare - Coop Extra Jakobsberg

Sjuksköterskor till akutmottaning i Stockholm
Dedicare Nurse & Doctor Kompetenskrav Vi söker dig som vill jobba på en akutmottagning i Stockhom. Du bör ha minst 2 års erfarenhet. Gå på schemara eller välj enstka pass. kontaktperson: Camilla Forslund 08-555 656 14 camilla.forslund@dedicare.se Om Dedicare Dedicare erbjuder: Marknadsmässig lön Friskvårdsbidrag Konsultträffar Rekryteringsbonus Dedicare är ett auktoriserat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet av bemanning/rekrytering, och idag en av Nordens ledande leverantörer av bemanningstjänster inom vårdsektorn och med uppdrag inom alla specialiteter i hela Sverige, Norge och Finland. Våra kontor finns i Stockholm, Göteborg, Örebro, Karlskrona, Trondheim, Oslo och Helsingfors, och vi hyr ut läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter samt läkarsekreterare. Vår vision är att ha de mest kompetenta medarbetarna. Med kompetens menas fackkunskap, relevant erfarenhet och professionell service.
Företag: Dedicare Nurse & Doctor
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterskor till akutmottaning i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterskor till akutmottaning i Stockholm

1:e Kock
Eurest förser företag, högskolor, universitet, caféer och konferensservice med kostnadseffektiva måltidslösningar för hela arbetsdagen. Med ett brett utbud av produkter och tjänster inom lunch, catering, konferens, evenemang, kiosk och café skapas bekymmersfrihet åt våra kunder.   Till Eurest, söker vi nu en kock med placering på Campus Telge i Södertälje.   Vi söker dig som är organiserad, erfaren och kan planera och genomföra ditt arbete självständigt och med hög socialkompetens. Idag serverar vi ungefär 150 lunch dagligen och lagar all mat från grunden.   Gymnasial utbildning med inriktning på restaurang eller motsvarande är ett krav, liksom kunskap om HACCP. Vi vill att du har goda kunskaper i näringslära, köksekonomi samt miljöarbete inom kök. Vi ser även gärna att du har flera års erfarerhet av yrket. Vi arbetar i Mashie, både när det gäller menyplanering, kalkylering och inventering så erfarenhet av arbete i Mashie är meriterande. Då all rapportering sker på dator ska du ha goda kunskaper i Officepaketet.   Arbetstiden är mestadels dagtid måndag till fredag. Men vissa kvällar och helgpass förekommer.  Löpande intervjuer kommer att göras och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tillämpar terminsanställning.   Hjärtligt välkommen in med din ansökan! Vi tar inte emot några ansökningar per post utan vill att du lämnar din ansökan via webben, klicka på ansökningsknappen för att söka tjänsten. Compass Group är en världsledande leverantör av måltidsservice och supporttjänster. Den svenska verksamheten drivs under varumärkena Eurest, Eurest Services, Medirest och Chartwells. Verksamheten omfattar måltidstjänster till företag, universitet, skolor, vård och omsorg samt supporttjänster som konferensservice, reception, lokalvård, vaktmästeri och telefonservice. Läs mer om oss på www.compass-group.se  Våra värderingar bygger på öppenhet, tillit och integritet, passion för kvalitet, framgång genom lagarbete, ansvar och en "vi kan"- attityd. Vi hoppas och vill att du delar den kundfokuserade företagskultur som vi står för.
Företag: Compass Group AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga 1:e Kock jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 1:e Kock


Sök lediga jobb Skolassistent Sigtuna

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se