Skolsköterska Göteborgs stad SDF Västra Göteborg lediga jobb

Skolsköterska Göteborgs stad SDF Västra Göteborg jobb Skolsköterska Göteborgs stad SDF Västra Göteborg jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Skolsköterska Göteborgs stad SDF Västra Göteborg. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Skolsköterska Göteborgs stad SDF Västra Göteborg. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Vi söker en Medicinsk sekreterare för ett längre uppdrag i sommar- Sollentuna

  2. Senior M3 Technical Support Consultant for Infor- Stockholm

  3. Prime Care söker Medicinsk sekreterare till en smärtavdelning i sommar- Huddinge

  4. Ensolution söker konsult med inriktning offentlig sektor- Stockholm

  5. Transfer pricing-specialist, Solna- Solna

  6. Utmana dig själv och ha kul på jobbet?- Stockholm

  7. IT-chef sökes till ledande företag inom Finansiering- Södertälje

  8. Prime Care söker sjuksköterskor som patientkoordinatorer- Stockholm

  9. Teamledare Innesälj B2B Stockholm- Stockholm

  10. Biträdande chefsjuksköterska- Stockholm


Mer beskrivning

Vi söker en Medicinsk sekreterare för ett längre uppdrag i sommar
Prime Professional Prime Care söker en medicinsk sekreterare för ett längre sommaruppdrag på en vårdcentral. Uppdraget är heltid och under veckorna 28-32. Du ska vara utbildad medicinsk sekreterare och ha god erfarenhet från yrket. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som journalskrivning, scanning och posthantering. Vem är du? Du är en person som tycker om att ge god service, är stresstålig och van vid självständigt arbetet. I ditt arbete är du flexibel och har lätt att sammarbeta med olika yrkeskategorier. Vi ser vidare att du är snabb, noggrann och tycker det är roligt att ställa om efter nya förutsättningar. Du har en positiv inställning till ditt yrke och ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt arbetsklimat ute hos vår kund. Företagsbeskrivning Prime Care är en del av Prime Bemanning och Rekrytering och erbjuder vårdsektorn välutbildade, kompetenta och engagerade medarbetare. Prime Care arbetar både med konsultuppdrag och med direktrekryteringar. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid. Prime är ett auktoriserat bemanningsföretag och uppfyller de krav som är uppsatta av branschorganisationen Bemanningsföretagen. Besök gärna vår hemsida, www.prime.se
Företag: Prime Professional
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en Medicinsk sekreterare för ett längre uppdrag i sommar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en Medicinsk sekreterare för ett längre uppdrag i sommar

Senior M3 Technical Support Consultant for Infor
Om 2Complete Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2Complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget COMPANY DESCRIPTION At Infor, we work with a core belief. We believe in the customer. We believe that the customer is seeking a better, more collaborative relationship with their business software provider. And a new breed of business software: created for evolution, not revolution. Software thats simple to buy, easy to deploy and convenient to manage. Our 70,000 customers in more than 100 countries stand with us. We look forward to your sharing in the results of our belief. There is a better way. For additional information, visit www.infor.com . Dina arbetsuppgifter MAIN RESPONSBILITIES: Infor is actively recruiting a Senior Technical Support Consultant to strengthen our team for technical back end 2nd line support. Reporting to the Manager for Global Support, you will provide responsive, quality technical support to Infor’s customers for our Infor M3 ERP software product. You will perform complex investigations regarding customer problems with servers, performance problems, database problems or network problems. Occasionally you will help the installations team while implementing for customers. It is very important that you like to work in a team. You will get the opportunity to participate in the launch of new products. Since we will launch a lot of new technical products in the coming year it is important that you are keen to learn new products. As the role liaises heavily with our customers we expect you to have a service attitude and feel that you really want to help the customer. Responsibilities: •Answering questions from our Global customers on technical aspects of the Infor M3 software product, being fully responsible for the resolution of issues you are handling. •Proactively keeping customers informed of resolutions progress with focus on retention and reference ability, documenting all information in required tracking systems. •Responsible for appropriate referral to other departments, if necessary. •Contributing and maintaining information in global knowledge base. •Developing product knowledge and identifying areas for further specialisation. This position is a recruitment, meaning you will be employed by Infor. Din profil DESIRED SKILLS & EXPERIENCE •A background in iSeries and /or Windows MS SQL Server is essential. Any knowledge in WAS or Web Service is advantageous. •Experience of M3, specifically within installation, migration and configuration of M3 products is preferred although not essential. Knowledge of UI (user interfaces) and M3 products such as Workplace, Smart Office and Smart Client is advantageous. •Skills in GRID and SharePoint are a plus for this role although not essential. •Written and spoken Swedish and English are necessary for this role. Other languages such as German or French or any other languages are a bonus. •Strong problem solver with excellent team/partnering skills •Solid verbal communication skills •Flexibility and a genuine desire to learn •High degree of attention to detail •Excellent time management skills Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: 2 Complete
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Senior M3 Technical Support Consultant for Infor jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior M3 Technical Support Consultant for Infor

Prime Care söker Medicinsk sekreterare till en smärtavdelning i sommar
Prime Professional Prime Care söker en medicinsk sekreterare/läkarsekreterare för ett uppdrag på en smärtavdelning/mottagning. Uppdraget startar den 22/7 och fortlöper till den 30/8. Arbetstiden är kl. 08:00-16:00 Du som söker ska vara utbildad medicinsk sekreterare/läkarsekreterare med några års erfarenhet. Du ska även ha goda kunskaper i svenska språket samt i medicinsk terminologi. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter är följande: Journalskrivning i Take Care Reception Bokning Telefonpassning Meriterande om du har erfarenhet av Take Care. Vem är du? Du är en person som tycker om att ge god service, är stresstålig och van vid självständigt arbetet. I ditt arbete är du flexibel och har lätt att sammarbeta med olika yrkeskategorier. Vi ser vidare att du är snabb, noggrann och tycker det är roligt att ställa om efter nya förutsättningar. Du har en positiv inställning till ditt yrke och ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt arbetsklimat ute hos vår kund Företagsbeskrivning Prime Care är en del av Prime Bemanning och Rekrytering och erbjuder vårdsektorn välutbildade, kompetenta och engagerade medarbetare. Prime Care arbetar både med konsultuppdrag och med direktrekryteringar. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid. Prime är ett auktoriserat bemanningsföretag och uppfyller de krav som är uppsatta av branschorganisationen Bemanningsföretagen. Besök gärna vår hemsida, www.prime.se
Företag: Prime Professional
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Prime Care söker Medicinsk sekreterare till en smärtavdelning i sommar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Prime Care söker Medicinsk sekreterare till en smärtavdelning i sommar

Ensolution söker konsult med inriktning offentlig sektor
Ensolution är ett konsultföretag inom management och IT. Vi arbetar inom tre affärsområden; kommun, landsting och företag, bland annat med metoderna Activity Based Management, Process Management och Balanced Scorecard. Ensolutions konsulter hör till branschens bästa och har lång erfarenhet av att tillhandahålla faktabaserad beslutsinformation för både privat och offentlig verksamhet. Ensolution har kontor i Stockholm och i Halmstad. Ensolution söker en konsult med stort intresse för offentlig verksamhet för att förstärka vårt affärsområde kommun. Vi arbetar framförallt mot socialtjänsten, med projekt inom bland annat kalkylering och kvalitetsmätning för att strategiskt utveckla och stödja verksamhetsstyrningen. Vårt största erbjudande inom området är Kostnad per brukare (KPB), en kalkyleringsmetod som syftar till att följa upp verksamheten ur olika perspektiv.) Som konsult på Ensolution arbetar du huvudsakligen med insamling och bearbetning av information. Stor del av arbetet utförs ute hos kunden där fokus ligger på att selektera ut det relevanta ur kommunernas informationsflöden. Ju mer erfaren du blir i konsultrollen, desto mer kommer du även att vara involverad i och ansvara för själva analysarbetet. Initialt kommer du att delta i mer seniora kollegors projekt för att efter sex månader axla ett tyngre ansvar genom att självständigt lösa uppgifter för klienters räkning. Målsättningen är att du så snart du är redo ska få ägandeskap över projekten. Är du den vi söker?           Du kommer att få komma in på strategisk nivå och jobba med lednings- och utvecklingsfrågor med efterfrågade tjänster. Du har ca 1-5 års relevant arbetslivserfarenhet. Vi lägger vikt vid erfarenhet inom ekonomi, projektledning, kundkontakt och analys. Utbildningsmässigt har du en akademisk utbildning, gärna med inriktning mot ekonomi och/eller offentlig verksamhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet från arbete inom/med offentlig sektor. Som person är du lojal, självgående, tar stort ansvar och har en hög social kompetens. Att hålla deadlines, leverera bra resultat, men även vara en god teamspelare är viktigt för dig. Du uppskattar det mindre och flexibla företaget och ser fördelar med att arbeta i en sådan organisation. Givetvis är dina språkkunskaper i svenska mycket goda. Även aktiviteter och engagemang vid sidan av studierna värderas högt och är meriterande. Du har inga problem att resa frekvent, då våra projekt finns över hela landet. Placering i Halmstad med resor i mellersta och södra Sverige. I den här rekryteringen samarbetar vi med Komet och frågor besvaras av rekryteringskonsult Anna Olsson på anna.olsson@komet.se. Skicka in din ansökan genom ansökningsformuläret nedan, vi tar tyvärr inte emot ansökningar via e-post. Intervjuer för tjänsten kommer att ske i augusti/september. Tjänsten är en rekrytering, vilket innebär att Komet förmedlar kontakten mellan dig och kund, men att du sedan blir anställd av företaget
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Ensolution söker konsult med inriktning offentlig sektor jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ensolution söker konsult med inriktning offentlig sektor

Transfer pricing-specialist, Solna
Skatteverket skapar samhällsnytta och har ett högt förtroende hos allmänhet och företag. Vi tänker nytt och befinner oss i ständig utveckling. Nyfikenhet och ständigt lärande är förutsättningar för att kunna göra ett bra jobb hos oss. Vår grundsyn är att vi är till för medborgarna. Vi utgår från att alla vill göra rätt för sig, och vi betraktar varje möte som en möjlighet att ytterligare öka förtroendet för vår verksamhet. Alla som kommer i kontakt med oss ska uppfatta oss som offensiva, pålitliga och hjälpsamma.Storföretagsregionen ansvarar för de största företagens beskattning i landet. Regionen har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Ludvika med totalt ca 400 medarbetare. Vi söker nu en specialist till Storföretagskontoret Stockholm med placering i Solna. Vi erbjuder dig en arbetsplats - med samhällsviktiga, intressanta och utvecklande arbetsuppgifter - som är till nytta för medborgare och företag - med öppenhet, respekt, gott bemötande och mångfald - som stimulerar till kreativitet, lärande och utveckling - med en god balans mellan arbete och fritid. Ditt nya jobb innebär att du huvudsakligen arbetar med revision med inriktning mot transfer pricing (TP) mot landets största företag. Vi vill möta företagen utifrån deras behov och situation. Utöver en effektiv kontrollverksamhet strävar vi efter att stödja och hjälpa företag att göra rätt från början. Detta gör vi bland annat genom att utveckla vår dialog och vårt samarbete med företag och deras rådgivare. Som TP-specialist ställs det krav på att du både har en stark analytisk förmåga, men lika viktigt är din förmåga och ditt intresse för samverkan och för att informera och kommunicera. Vi söker dig som • har en akademisk utbildning om minst 120p/180hp med ekonomisk eller juridisk inriktning • har erfarenhet av att arbeta med internprissättning, gärna i en konsultativ roll • har mycket god analytisk förmåga • har ett strukturerat arbetssätt med förmåga att se helheten • har god förmåga att samarbeta • inger förtroende • kan arbeta självständigt och samverka • är prestigelös och har ett kundanpassat förhållningssätt • har god kommunikativ förmåga i både tal och skrift • har mycket goda kunskaper i engelska, såväl skriftligt som muntligt • är en stabil och trygg person. Det är meriterande om din utbildning har en inriktning mot internationell företagsbeskattning. Du ska också uppfylla kriterierna i Skatteverkets medarbetarpolicy. När vi anställer lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper och förmågor. Anställningen är tills vidare med tillträde enligt överenskommelse. Vi kan komma att tillämpa sex månaders provanställning. Välkommen med din ansökan till oss! Vill du veta mer om Skatteverkets rekryteringsprocess?
Företag: Skatteverket
Ort: Solna
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Transfer pricing-specialist, Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Transfer pricing-specialist, Solna

Utmana dig själv och ha kul på jobbet?
Hej och välkommen till Boxmedia, hos oss gör du bara professionella affärer Äntligen har Stockholms skönaste kontor öppnat dörrarna för nya hungriga säljare! Vi söker dig som vill utvecklas som person och inom säljaryrket. Har du jobbat som säljare eller vill pröva på yrket så finns det enorma möjligheter att bli den bästa. Det enda vi kräver av dig är engagemang och en grym inställning. VI HAR VERKTYGEN - DU HAR VILJAN! Vårt motto i Boxmedia är att vi ska ha kul på jobbet,  har vi kul så blir det hög försäljning! Du kommer att sitta i våra nya fräscha lokaler i Hammarby Sjöstad och sälja telefoni till företag. Vi kryddar arbetsveckorna med tävlingar, varje månad delar vi ut priser för Månads Medarbetare samt Månadens Kvalité i form utav produkter som tex Ipads. Är du nästa person som vinner? - Sök nu så får du reda på det! Nog om oss! Nu vill vi höra från DIG! rekrytering@boxmedia.se Mån-Fre 08:45-17.00 Fastlön + provision
Företag: Boxmedia AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Utmana dig själv och ha kul på jobbet? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utmana dig själv och ha kul på jobbet?

IT-chef sökes till ledande företag inom Finansiering
Om 2Complete Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2Complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget Vår kund är ett Kreditmarknadsbolag under Finansinspektionens tillsyn och är ett dotterbolag till en större koncern. De erbjuder en rad intressanta och förmånliga finansieringsalternativ, exempelvis billån och leasing för konsument eller företag. Finansieringsalternativen kan även kombineras med försäkring, låneskydd och serviceavtal, vilket ger kostnadskontroll och ett attraktivt helhetserbjudande för kunderna. Vår kund lever efter värdeord som Kundfokus, Ansvar, Tillit, Mod och Entusiasm. Dina arbetsuppgifter Som IT-chef hos vår kund kommer du att arbeta både med din personal, det dagliga operativa och även det långsiktigt strategiska. Du kommer även att arbeta mot andra IT-chefer runt om i Europa samt svara mot både svenska och utländska standarder. Gruppens miljö står under många direktiv både från svenska och utländska instanser vilket sätter stora krav på drift, säkerhet, redundans, risk och compliance. Du kommer att ha direkt personalansvar över nio personer som arbetar med systemansvar, business intelligence, applikationsdrift, integration och compliance. Gruppen arbetar mot både interna och externa kunder och har ett antal större system i kombination med sitt data-warehouse. Tillsammans med din grupp ansvarar du för att garantera säker drift, tillgång till data samt god service för kunderna. Gruppen tar även hand om vidareutveckling av samtliga element i miljön. Vidare ansvarar du för den långsiktiga strategin tillsammans med övriga medlemmar i ledningsgruppen där du sitter tillsammans med nio andra linjechefer. Tjänsten är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt av vår kund. Din profil Vi söker dig som har en relevant examen inom IT. Du har gedigen erfarenhet på inget mindre än fem år från IT drift, då i en ledande roll med personalansvar. I denna roll är det viktigt att du har kunskap och erfarenhet från både hård- och mjukvarusidan. Du har även arbetat med Data Warehouse och finansiering från ett IT-perspektiv. Du besitter goda kunskaper i att bygga team-känsla samt att motivera och hitta vägar för din personal att utvecklas och ta ansvar. Du har en god förståelse för den dagliga verksamheten vilket gör att du kan skapa strategier och fatta genomtänkta beslut rörande densamma. Du har förtroende för din personal och kan vägleda dem till en självständighet genom en bra arbetsstruktur. Då denna tjänst har internationella inslag talar och skriver du givetvis svenska och engelska flytande. Besitter du kunskap i det tyska språket ses detta som meriterande. Tjänsten är förlagd i Södertälje. Då det kan uppstå situationer som kräver snabb respons, är det bra med god tillgänglighet till arbetsplatsen samt viss flexibilitet kring arbetstiderna. Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: 2 Complete
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga IT-chef sökes till ledande företag inom Finansiering jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IT-chef sökes till ledande företag inom Finansiering

Prime Care söker sjuksköterskor som patientkoordinatorer
Prime Professional Vi söker dig som tillsammans med oss vill utveckla din kompetens som patientkoordinator och skapa ett högkvalitativt koncept för hälso- och sjukvårdsplanering och kund- /patientomhändertagande. Du ska vara utvecklings - och serviceinriktad och gilla att hitta konstruktiva lösningar. Din grundkompetens är legitimerad sjuksköterska, specialistutbildad, gärna med minst 5 års erfarenhet i yrket. Vana av liknande arbete och tidigare erfarenheter av akutsjukvård är en fördel, t.ex. akutmottagning, ortopedi, kirurgi, medicin, gynekologi med tillhörande subspecialiteter. Arbetsuppgifter Du kommer att ta emot samtal från försäkringskunder i behov av rådgivning och/eller hjälp till specialistvård. Arbetet är mycket varierande, eftersom varje kund är unik och skall få hjälp och vägledning utifrån sina personliga behov och tillstånd. Förutom att vägleda kunder kommer du att ge sjukvårdsrådgivning, informera, följa upp, utvärdera och dokumentera en kunds besök i vårdsektorn, företrädesvis inom den privata sjukvården. Du kommer också att vara med att utveckla vårt koncept och våra produkter. Vem är du? Du har ett genuint intresse för människor och har patienten i fokus. Vi förväntar oss att du tillsammans med dina kollegor bidrar med din kompetens och ett gott bemötande för att ge kunderna bästa möjliga bemötande och vård. Du trivs i din yrkesroll, är engagerad och bidrar till ett gott arbetsklimat då du har god initiativförmåga och ansvarskänsla. Du tycker om varierande arbetsuppgifter och att få medverka till utveckling och kvalitetssäkring. Passar du in på den ovanstående profilen så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Företagsbeskrivning Prime Care är en del av Prime Bemanning och Rekrytering och erbjuder vårdsektorn välutbildade, kompetenta och engagerade medarbetare. Prime Care arbetar både med konsultuppdrag och med direktrekryteringar. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid. Prime är ett auktoriserat bemanningsföretag och uppfyller de krav som är uppsatta av branschorganisationen Bemanningsföretagen. Besök gärna vår hemsida, www.prime.se
Företag: Prime Professional
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Prime Care söker sjuksköterskor som patientkoordinatorer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Prime Care söker sjuksköterskor som patientkoordinatorer

Teamledare Innesälj B2B Stockholm
Teamledare Du kan coacha, inspirera och utveckla vårt säljteam   Vi söker en kommunikativ och duktig telefonförsäljare med ledaregenskaper som kan ta ansvar för, och utveckla avdelningen för nykundsbearbetning hos NewsMachine. Du blir teamledare med plats i ledningsgruppen för sälj.  Vi erbjuder en fri roll i ett spännande företag inom webbaserad omvärldsbevakning. NewsMachine bildades år 2002 och var tidigt in på marknaden. Nu står företaget inför en spännande fas och din roll blir central för utvecklingen.  Du kommer att:  ·       Ta fram kampanjplaner utifrån budget och säljmål ·       Planera och leda det dagliga arbetet i nykundsteamet: motivera, inspirera och driv ·       Eget säljarbete ·       Sätta mål för teamet och varje individuell säljare, och följa upp detsamma ·       Utveckla rutiner och metoder så att nykundsbearbetningen når sina mål ·       Ingå i företagets ledningsgrupp Du kommer dessutom att vara ytterst delaktig i rekryteringen av nya telefonsäljare till teamet, så att du bygger ett starkt team, med en bra kultur, som kan hjälpa företaget att ta nästa steg i utvecklingen.   Är du den vi söker?  ·       Du har erfarenhet av telefonförsäljning, kanske i någon form av ledarroll. ·       Du ställer höga krav på dig själv och levererar alltid, även om arbetstrycket är stort ·       Du kan ställa krav, både på ditt team och på det övriga företaget, så att ni gemensamt når målet. ·       Du är ihärdig och resultatinriktad ·       Du är kommunikativ   Vilka är NewsMachine? Omvärldsbevakning som fungerar NewsMachines webbaserade tjänster ger dig marknadens snabbaste och mest relevanta omvärldsbevakning. NewsMachine håller din organisation uppdaterad om det som skrivs och sägs om er och er omvärld - om varumärket, erbjudandet, medarbetarna, kunderna, leverantörerna, och konkurrenterna. NewsMachines affärside har sedan starten 2002 varit att se till att ni får en heltäckande, blixtsnabb och precis bevakning av det som skrivs om era intresseområden utan krångel. NewsMachine erbjuder den bästa tjänsten till det rimligaste priset. Till dem som upptäckt fördelarna med NewsMachine hör ett stort antal företag, intresseorganisationer, opinionsbildare, statliga myndigheter, landsting och kommuner. NewsMachine är idag 9 medarbetare och sitter centralt i Stockholm på St Eriksgatan. Välkommen in med din ansökan! Denna rekrytering genomförs av Rubino Rekrytering. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Peter Zethraeus på telefon 0733-103608. Ansök via www.rubino.se .   Rubino Rekrytering Rubinos verksamhet startade år 2003. Fram till nu har vi genomfört rekryteringar på de flesta befattningar med huvudfokus på sälj och marknad samt operativa chefer. För närvarande utför vi cirka 100 rekryteringar per år. Vi är alltså det lilla företaget med det stora engagemanget. Vi som gör jobbet är seniora och välmeriterade med stor erfarenhet av rekrytering på de flesta förekommande nivåer. Rubino Rekrytering bedriver även personlig jobbcoachning för dig som söker ett nytt arbete och är inskriven på Arbetsförmedlingen.
Företag: Rubino Rekrytering AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Teamledare Innesälj B2B Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teamledare Innesälj B2B Stockholm

Biträdande chefsjuksköterska
Hjärtklinikens avdelning 94 Hjärtkliniken på Danderyds Sjukhus disponerar 74 vårdplatser och har 300 medarbetare. Vi fokuserar på välfungerande patientprocesser och hög kompetensutveckling för alla yrkeskategorier. Forskning och undervisning ser vi som mycket viktiga och utvecklande uppdrag. Ett signum för vår klinik är även mycket social samvaro och högt i tak. Hjärtkliniken består av fem avdelningar. Avdelning 94 är en hjärtavdelning med 26 vårdplatser som bedriver akutvård med inriktning på ischemisk hjärtsjukdom, samt vård i samband med koronarangiografi och PCI. Arbetsuppgifter: Som biträdande chefsjuksköterska arbetar du 50 % administrativt och 50 % i omvårdnadsarbete. Omvårdnad är sjuksköterskans främsta uppgift och den biträdande chefsjuksköterskan ska verka för att omvårdnaden bedrivs enligt omvårdnadsprocessen samt i enlighet med sjukhusets värderingar, regler, policys och rutiner. Du är med och leder dagens arbete tillsammans med med chefsjuksköterskan. Avdelningen har en bemanninsgsassistent som sköter stora delar av bemanningsplaneringen. Din kompetensutveckling sker efter dina behov i samråd med chefsjuksköterskan. På kliniken finns både utbildningsledare och kvalitetsutvecklare. Vi arbetar efter mottot – Vänligt - Proffsigt – Smidigt och Säkert! Kvalifikationer: Du är sjuksköterska med minst 3 års erfarenhet gärna inom kardiologi och/eller akutsjukvård. Det är meriterande om du har erfarenhet av förbättringsarbeten och gärna haft eget ansvarsområde. Arbetet kräver att du har en god samarbetsförmåga och hög flexibilitet. Du stimuleras av att aktivt delta i utveckling -och förbättringsarbete. Du är initiativtagande, ambitiös och ser möjligheter. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Personliga egenskaper: Övrig information: Ansökningshandlingarna kommer att hanteras löpande. Danderyds Sjukhus AB är norra Stockholms akutsjukhus. Hos oss arbetar drygt 3500 medarbetare. Vården vi ger präglas av kvalitet och omtanke och vi arbetar utifrån Lean healthcare. I vårt uppdrag ingår utbildning, klinisk forskning och utveckling, bland annat i samarbete med Karolinska Institutet. Läs mer om oss på www.ds.se
Företag: Danderyds Sjukhus AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Biträdande chefsjuksköterska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Biträdande chefsjuksköterska


Sök lediga jobb Skolsköterska Göteborgs stad SDF Västra Göteborg

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se