Skolsköterska Kristinehamn jobb - lediga jobb

Skolsköterska Kristinehamn jobb Skolsköterska Kristinehamn jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Skolsköterska Kristinehamn. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Skolsköterska Kristinehamn. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Administratör med kunskap inom arbetsmiljö sökes!- Södertälje

  2. Timvikarier till hemtjänsten- Nykvarn

  3. Technical Consultant to Philips Healthcare- Stockholm

  4. Handläggare för djurskyddsfrågor till Djur- och livsmedelsenheten- Stockholm

  5. Farstaängsskolan söker en specialpedagog- Stockholm

  6. Senior java serverutvecklare- Stockholm

  7. Lärare i grundskolans senare år med undervisning i mindre grupp- Stockholm

  8. Skolkurator till Söraskolan- Österåker

  9. SJ IT söker Systemområdesansvarig SAP- Stockholm

  10. Humana söker marknadsassistent- Stockholm


Mer beskrivning

Administratör med kunskap inom arbetsmiljö sökes!
Tycker du om att vara den sammanhållande länken? Har du kunskap om arbetsmiljö och vill vara med att strukturera kring kvalité och certifieringsrutiner ska du söka uppdraget som administratör med placering i Södertälje!   Hur ser din arbetsdag ut? Du som administratör kommer i första hand att arbeta nära en eller flera chefer med att sammanställa och strukturera kvalité och certifieringsrutiner kring arbetsmiljön på företaget. Företaget verkar inom byggnadsbranschen med bl.a. plåt och smidesarbete. Kontakter både internt och extern samt generell administration kommer vara en del av din vardag, har du kunskap av olika IT-verktyg och lättlärd i olika system kommer det hjälpa dig att snabbt komma in i företagets rutiner! Vem trivs här? Du som har något eller några års erfarenhet av administration och har en relevant utbildning (minst gymnasium) att luta dig mot kommer att känna igen dig i rollen! Din kunskap av arbetsmiljöarbete, kvalité och certifieringsrutiner kommer att komma väl till pass på detta uppdrag som administratör. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, som person är du noggrann, positiv och flexibel. Har du lätt för samarbete och ett genuint intresse för människor kommer du att lyckas bra!   Vad erbjuder Adecco dig? Du blir anställd som konsult i Adecco. Uppdraget kommer att påbörjas mot slutet av sommaren och pågå under ca 6 månader framåt, tjänsten är förlagd i Södertälje. Konsultrollen kommer att ge dig många nya erfarenheter, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör med kunskap inom arbetsmiljö sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör med kunskap inom arbetsmiljö sökes!

Timvikarier till hemtjänsten
(ref.nr 145341/2013) Arbetsuppgifter: Som en av de första i Sverige har vi utarbetat en Lokal Värdighetsgaranti, där vi understryker att vi är i den äldres tjänst. Vi arbetar även efter de nationella riktlinjerna gällande demens, där man poängterar vikten av multiproffessionellt teamarbete. Alla är viktiga för att den äldre ska få en god ålderdom. Vår filosofi är att alla är unika och ska ges möjlighet till stimulans, glädje och gemenskap varje dag.   Arbetsuppgifter: Vi söker timvikarier till två olika tjänster för placering i en av våra brukares hem. Den ena tjänsten innebär att du jobbar i assistansliknande form och arbetet innehåller både omvårdnads-och serviceinsatser. Den andra tjänsten innebär vaken natt.   Brukaren har ALS i avancerat skede och behöver dig som kan vara hennes armar och ben samt vara ett trevligt sällskap.    Kvalifikationer: Du har erfarenhet av eller utbildning inom vårdyrket; undersköterskeutbildning är meriterande. Ett genuint människointresse och god samarbetsförmåga är en förutsättning liksom att du sätter den äldres behov i centrum. Vi kräver att du har förmåga att jobba självständigt.   B-körkort och tillgång till egen bil är en fördel då brukaren bor två kilometer utanför centrum. Du får inte vara allergisk mot katt. Anställningen: Hemtjänst i assistansliknande form: deltid 61,5 %, schemalagt. Dag, kväll och varannan helg ingår Vaken natt: deltid 7 nätter på 3 veckor, schemalagt Vi söker även timvikarier som kan hoppa in med kort varsel Ange i ansökan vilken av tjänsterna du söker   Tjänsterna fortlöper så länge behovet kvarstår Tillträde snarast Intervjuer sker löpande då tjänsterna ska tillsättas snarast. För mer information ring: Bemanningsassistent Anneli Backman, tfn: 073-5218029 Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Företag: Nykvarns kommun
Ort: Nykvarn
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Timvikarier till hemtjänsten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Timvikarier till hemtjänsten

Technical Consultant to Philips Healthcare
Millions of people around the world are making their lives easier with Philips products, services and solutions. It can be lights that show us the way, medical equipment which gives a mother the first view of her unborn child or the TV that keeps a whole family excited. Together with us your thoughts and ideas will have a positive influence on people; Philips is there with you in your daily life. Philips Healthcare is one of the three Business Sectors. Philips’ mission is to become the world’s premier healthcare systems company. The company is now the world’s second largest manufacturer of medical diagnostic equipment. Philips Healthcare is committed to providing innovative technology and services that enable healthcare providers to achieve clinical excellence without compromise. Philips achieves this by leading the development of technologies and services that improve the quality and cost-effectiveness of medical diagnosis and treatment. Job description The Technical Consultant works as part of the delivery team in deploying solutions to our customers. The role requires working on several projects in teams who are responsible for the successful delivery. We have our Swedish head office in Kista where you will be placed but travelling to our customers in other Scandinavian countries is a part of the job. Key Responsibilities: •understand and keep up to date with current technology and the technical requirements of the assigned products •assist in the definition of the requirements of the solution and prepare/ assist with demonstrations •working with installations, configuration, testing and upgrades both onsite and remote •act as a technical liaison with third part, Central Teams and Business Units Qualifications and requested competence To be right candidate you must have: •solid background in ICT engineering •detailed knowledge of MS Windows, UNIX and Linux operating systems •good understanding of client server environments, domain configuration, networks, databases, SQL, virtualization. •fluent in English and Swedish, oral and written It is desirable if you also have: •bachelors degree •ITIL knowledge •experience of healthcare IT, HL7, DICOM and/or hospital HIS We put high value on your personality. We are looking for an analytic person who is customer oriented and have the ability to create a good network. You are self-driven and have a high energy level. Philips can offer you career opportunities for further professional and personal development in an international organization with possibilities for a Nordic as well as international career and a large number of employee benefits. Contact details and how to apply In this recruitment Philips Health Care cooperate with Experis IT. You apply on www.experis.se. If you have any question please contact Elin Hedberg (recruitment consultant at Experis IT) at elin.hedberg@se.experis.com or 08-0508 954 39. As the interview and selection process is ongoing, send your application as soon as it is ready – do not wait until the cut-off date, by the latest the 5th of August 2013.
Företag: Experis IT
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Technical Consultant to Philips Healthcare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Technical Consultant to Philips Healthcare

Handläggare för djurskyddsfrågor till Djur- och livsmedelsenheten
Regeringskansliets uppdrag är att stödja regeringen i dess uppgift att styra riket och förverkliga sin politik. Medarbetarna i Regeringskansliet bistår regeringen med att utreda olika frågor, styra myndigheterna och ta fram underlag till beslut. Myndigheten består av Statsrådsberedningen, de elva departementen och Förvaltningsavdelningen. Regeringskansliet har cirka 4600 anställda, varav knappt 600 arbetar utomlands. Cirka 200 personer är politiskt tillsatta. Regeringskansliet erbjuder en attraktiv arbetsplats som utmärks av strävan att vara fri från diskriminering och ge lika möjligheter för alla. Landsbygdsdepartementet har huvudansvaret för landsbygdsfrågorna och därmed ett brett ansvarsområde. Det omfattar landsbygdsutveckling, jordbruket och dess miljöfrågor, skogsbruk, fiske, rennäring, samefrågor, trädgårdsnäring, växt- och djurfrågor, livsmedel, jakt och viltvård samt högre utbildning och forskning inom de gröna näringarna. Departementet har också en viktig roll som samordnare av regeringens vision om Sverige - det nya matlandet, där syftet är att skapa fler jobb och tillväxt genom god mat och upplevelser. EU-samarbetet påverkar starkt en stor del av Landsbygdsdepartementets ansvarsområden. Djur- och livsmedelsenheten arbetar med frågor som rör livsmedel, växtskydd, djurhälsa och djurskydd. Där ingår veterinära frågor, frågor om foder och animaliska biprodukter, genresurser och genteknik (GMO) och utsäde. Enheten handlägger administrativa ärenden gällande Livsmedelsverket inklusive besiktningsveterinärerna, Statens veterinärmedicinska anstalt, Distriktsveterinärerna och Ansvarsnämnden för djurens hälso- och sjukvård, samt den centrala och de regionala djurförsöksetiska nämnderna. Arbetsuppgifterna kommer i första hand att gälla djurskydd för lantbrukets djur. Även andra djurskyddsrelaterade frågor ingår i arbetsuppgifterna. Du förväntas också vid behov kunna hantera andra frågor inom djur-, livsmedels- och växtområdena. I arbetet ingår att utarbeta underlag för propositioner och regeringsbeslut och bereda dessa inom Regeringskansliet, samt att ta fram faktaunderlag åt den politiska ledningen inom ansvarsområdet. Andra vanliga arbetsuppgifter är att utarbeta svenska positioner inför förhandlingar i EU:s kommissions- och rådsarbetsgrupper, liksom att företräda Sverige i sådana förhandlingar. Vi söker dig som har: • relevant akademisk examen, exempelvis veterinär eller husdjursagronom • goda teoretiska och praktiska kunskaper om djurhållning • några års relevant arbetslivserfarenhet • goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift • god samarbetsförmåga samt förmåga att arbeta självständigt • ett utåtriktat och flexibelt förhållningssätt samt förmåga att arbeta i ett högt tempo • gott omdöme och hög integritet Arbetslivserfarenhet från jordbruks- och livsmedelsområdet, från annan statlig myndighet samt förståelse för hur arbete bedrivs i en politiskt styrd organisation är meriterande. Anställningen är ett vikariat på ca ett år. Du ansöker genom att registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg. Klicka på knappen "Ansök" nedan. Fyll i formuläret, bifoga CV och personligt brev. Sista dag för att registrera ansökan är den 4 augusti 2013. Observera att kommunikationen under rekryteringen till stor del kan komma att ske via e-post.
Företag: Regeringskansliet
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Handläggare för djurskyddsfrågor till Djur- och livsmedelsenheten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Handläggare för djurskyddsfrågor till Djur- och livsmedelsenheten

Farstaängsskolan söker en specialpedagog
Pysslingen Förskolor och Skolor AB har mer än 25 års erfarenhet av lärande och erbjuder en mångfald av erkända pedagogiska metoder. Lärandekulturen kännetecknas av att varje individ ska utveckla talanger för livets upptäcktsresa. Pysslingen har ca 2500 medarbetare fördelat på cirka 150 enheter i 30 kommuner som alla fokuserar på att uppfylla löftet om lärande i världsklass – varje dag. www.pysslingen.seVåra värdeord på Farstaängsskolan är Tillit, ansvar, respekt och förebild. Vi vill ge barnen kunskaper och färdigheter för livet. Det bedrivs ett gediget arbete för att skapa en trygg arbetsmiljö. Du erbjuds handledning. Vårt grundkrav är att du har formell behörighet. Vi sätter stort värde på ditt engagemang, din pedagogiska kompetens och din förmåga att kartlägga, utreda, dokumentera, vägleda och utvärdera. Vi vill att du ska vara en trygg person som kan skapa förtroende hos lärarna och eleverna. Största delen av dina arbetsuppgifterna är administrativt för att avlasta lärarna. Arbetstid/Varaktighet: Dagtid, deltid på 60% och Tillsvidare Kontaktperson: Rektor, Zahra Cerrato Telefon:0702160173 E mail: zahra.cerrato@pysslingen.se Sista ansökningsdagen är 12/8-2013 För att arbeta i skola krävs utdrag ur belastningsregistret. Blankett finns på Rikspolisstyrelsens webbplats. Vid en eventuell anställningsintervju kom ihåg att ta med kopia av utdrag från belastningsregistret samt intyg och betyg. Om du har frågor - ring kontaktpersonen för den aktuella befattningen. Arbetsgivare: Pysslingen förskolor och skolor AB Lön: enligt överenskommelse Ansökningen skickas till: zahra.cerrato@pysslingen.se Pysslingen är en del av AcadeMedia, Sveriges största utbildningsföretag. Vi är verksamma i hela utbildningskedjan; förskola, grundskola, gymnasium och vuxenutbildning.
Företag: Pysslingen Förskolor och Skolor AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Farstaängsskolan söker en specialpedagog jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Farstaängsskolan söker en specialpedagog

Senior java serverutvecklare
Wise IT AB Till större kund inom bank och finans söker vi efter en senior java serverutvecklare. Vi ser gärna att du har arbetat minst fem år som Java-utvecklare. Som konsult via Wise IT erbjuds du spännande och varierande uppdrag hos väletablerade företag. Vi värnar om vår personal och arbetar aktivt med friskvård och erbjuder dig en stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till utveckling. Arbetsbeskrivning Vi söker efter erfarna Java-utvecklare (5+ år) till ett team i Stockholm. Du kommer att arbeta som Java -serverutvecklare med kunds nya handels-och clearing konto frontend plattform. Du kommer att utveckla kunds egna frontend ramverk och implementera affärsfunktionalitet. Som java-utvecklare kommer du att arbeta i ett litet team och du bör vara samverkande och öppen för att diskutera utformning och genomförande. Utbildning/Erfarenhet Kompetenskrav • Java 7 Spring • CoreJetty • WebSocket • JSON • Unit tester med JUnit • Mockito • Maven • Checkstyle • FindbugsExperience från att använda JProfiler eller annan Java profilerings verktyg Ansvarig för rekryteringen är kandidatansvarig Alexander Tonelli. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så vi ser fram emot din ansökan snarast möjligt. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Alexander på: 0702-18 62 26 Om oss Wise IT AB (f.d. IT-Resurs) är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom IT. Vi arbetar med starka varumärken i olika branscher och ger ett kompetent stöd i matchningsprocessen när du behöver en kvalificerad IT-specialist, IT-chef eller supporttekniker på hög nivå. Wise IT är en del av Wise Group AB som är listat på Nasdaq OMX First North Premier. Wise IT är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med ISO 9001:2008. Läs mer om oss på: www.wiseit.se. Wise IT - Rätt människor inom IT
Företag: Wise IT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Senior java serverutvecklare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior java serverutvecklare

Lärare i grundskolans senare år med undervisning i mindre grupp
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Hjulstaskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Hjulsta grundskola är en F-9 skola med ca 500 elever, varav många andrasppråkselever. Skolan ligger 200m från tunnelbanestationeni Hjulsta.Vi arbetar medvetet för att vara det självklara skolvalet i området. Ett stort utvecklingsarbete påbörjades HT 2012.Skolan är utvald av Skolverket och Stockholms Utbildningsförvaltning för ett deltagande under fem terminer i projektet "Handledning för lärande". Syftet är att stärka lärarnas kompetens, utveckla undervisningen och höja elevernas resultat. 1 plats(er).Vi söker en lärare på heltid med visstidsanställning som ska undervisa en mindre grupp med elever som har långsam inlärning.Du kommer att ingå i ett arbetslag som samarbetar kring dessa elever,och med stöd av specialpedagog. I tjänsten ingår även delat mentorskap Kvalifikationer: Du ska vara behörig lärare, med kompetens från lägst år 4-6. Personliga egenskaper: Som lärare har du unika möjligheter att påverka och bidra till elevernas utveckling utifrån dess egna förutsättningar.Då skolan har många andraspråkselever är det viktigt att du har ett språk-och kunskapsutvecklande arbetssätt. Som person är det viktigt att du är ansvarskännande,initiativrik och empatisk. Du ska också vara en tydlig ledare som har lätt för att skapa goda relationer till elever, föräldrar och kolleger. Känner du att denna beskrivning passar in på dig så tveka inte att söka till oss. Välkommen med din ansökan! Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: 6 månader eller längre. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Biträdande rektor Ninni Forsberg,08- 508 41 357 Tillträde:
Företag: Stockholms stad; Hjulstaskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i grundskolans senare år med undervisning i mindre grupp jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i grundskolans senare år med undervisning i mindre grupp

Skolkurator till Söraskolan
Skärgårdskommunen Österåker växer. Idag har Österåker drygt 40 000 invånare, ung befolkning och starkt nyföretagande. Skärgården och den fantastiska roslagsnaturen ger många möjligheter till aktiv fritid och härligt boende. Även om storstaden ligger nära - 30 minuter med tåg eller bil till Stockholm - finns det mesta inom kommunen. För mer information www.osteraker.se. Arbetsbeskrivning Vi har bestämt oss för att bygga en skola som ger varje elev bästa tänkbara resa mot målen. En skola för elever från förskoleklass till årskurs 9. En skola där ingen kommer efter och ingen behöver vänta. En skola som utmanar, engagerar och som investerar allt i eleverna och överträffar förväntningar. Söraskolan söker en skolkurator på deltid. Vi söker dig som vill arbeta som sakkunnig inom skolan gällande socialt arbete och social lagstiftning samt stå för den psykosociala kompetensen på skolan. Din främsta uppgift kommer vara att utveckla det övergripande förebyggande arbetet - såväl på individ som på gruppnivå. Exempel på arbetsuppgifter är: att vara med och utveckla en stark elevhälsa vars uppgift är att stötta och handleda personal, leda skolans trygghetsgrupp och utforma rutiner och styrdokument som är kopplade till skolans värdegrundsarbete. Som skolkurator ingår du i skolans elevhälsogrupp i nära samarbete med skolsköterska, skolpsykolog, studie- och yrkesvägledare och specialpedagog, elevhälsoteamets arbete leds av rektor. Kvalifikationer Skolkurator är socionom eller har annan likvärdig utbildning och är skolans sociala och psykosociala expert. Skolkuratorsyrket ställer stora krav på självständighet i yrkesrollen och erfarenhet av socialt arbete är av stor vikt. Professionella kunskaper i samtalsmetodik är en förutsättning för skolkurativt arbete. Vi ser gärna att du har dokumenterade kunskaper av att ge handledning både på individ- och gruppnivå. Anställningens omfattning Deltid 80% Anställningsform Tillsvidareanställning. Tillträde September eller enligt ök. Sista ansökningsdag 2013-08-04 Intervjuer kommer att ske i augusti. Tjänsten kan komma att tas i anspråk vid eventuell övertalighet i Österåkers Kommun.
Företag: Österåkers kommun
Ort: Österåker
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Skolkurator till Söraskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Skolkurator till Söraskolan

SJ IT söker Systemområdesansvarig SAP
Vill du vara med på resan mot ett nytt och modernt SJ IT? Vår utmaning, en stabilare, effektivare och billigare leverans! SJs IT-stöd håller på att transformeras från ett diversifierat ”best-of-breed” till ett integrerat systemlandskap baserat på ett antal strategiska plattformar uppdelat på 14 systemområden. SJs framtida IT-stöd kommer att vara ”state-of-the-art” när det gäller de systemområden som stödjer vår konkurrenskraft (kund-, planering- och produktionssystem samt IT ombord) och stödsystemen ska vara hypereffektiva byggda på best-practice och standardsystem. Denna satsning kommer drastiskt sänka SJs operativa IT-kostnader. Men för att nå dit – och för att fortsatt kunna ligga i framkant på valda system behöver vi bygga en ytterst effektiv kompetens- och beställarorganisation. I likhet med vår IT-strategi bygger vi även denna efter ”best-practice” baserat på ITIL 3. SJ ITs Operating Model bestående av 4 enheter – Verksamhetsrelationer, Strategi & Arkitektur, Projekt & Utveckling samt Drift & Förvaltning. För att lyckas med detta behöver vi nu utöka vårt team med ytterligare erfarna, engagerade och drivande systemområdesansvariga. Rollen som systemområdesansvarig är en av de viktigaste rollerna på SJ IT och innehåller ett brett ansvar med krav på hög kompetens inom systemområdet. Som vår nya Systemområdesansvarig för SAP har du en utmärkt chans att vara med att bygga upp samt sätta din prägel på en ny organisation inom IT Drift & Förvaltning. Rollen som Systemområdesansvarig SAP innebär att du har ett nära samarbete med Objektförvaltaren i verksamheten och tillsammans skall ni samverka i att definiera, utveckla och genomföra förändringar. Du ansvarar för såväl tekniska som applikationsmässig utveckling inom systemområdet för drift och förvaltning. Du har även ett strategiskt ansvar på kort och på lång sikt. Vi förväntar oss att du har mycket god förståelse och goda kunskaper inom SAP ECC samt SAP BW. Ansvarområden •I nära samarbete med verksamheten hantera kravställningar •Kontinuerligt utveckla egen systemkompetens på SAP •Ta fram korta och långsiktiga strategier •Kravspecifikationer och lösningsförslag •Etablera förvaltnings och utvecklingsplaner •Styra och koordinera projekt samt utvecklingsaktiviteter •Ansvar för drift och kontakt med outsourcingleverantörer •Licenshantering •Eget budget ansvar Din bakgrund •Vi ser gärna att du är certifierad inom SAP •Lång praktisk och teoretisk erfarenhet inom SAP system •Breda kunskaper om SAP •Mycket god och bred erfarenhet av projektarbete •Mångårig erfarenhet av systemintegration •Mycket god teknisk förmåga på framförallt SAP Du är en person som är en tydlig teamspelare med vilja och förmåga att engagera och samarbeta. Du är positiv, målmedveten och innehar en personlig mognad och integritet. Du är en person som är van att arbeta med IT och verksamheten och brukar ta ledande och drivande roller. Vi tror på ditt stora engagemang, entusiasm i att utveckla lösningar och att jobba i projekt. Vi vill att du på ett positivt sätt och med en målmedveten och analytisk drivkraft skall skapa och utveckla den här rollen. Vi ser gärna att du har erfarenhet och intresse av förändringsarbete samt att du är person som har lätt att kommunicera. Du har akademisk utbildning gärna Datateknik eller Systemvetenskap eller relevant arbetslivserfarenhet. Vill du anta utmaningen? Välkommen med din ansökan! Anställningsformen är en tillsvidareanställning på heltid med placering på HK i centrala Stockholm Ansökan och upplysningar I denna rekrytering samarbetar SJ IT med Experis IT. Frågor om tjänsten besvaras av Susanne Bostam Edin, senior rekryteringskonsult på Experis IT, telefonnummer 08 – 508 954 63. Du söker ovan nämnda tjänst genom att registrera ditt CV på www.experis.se Urval och intervjuer kommer att ske löpande så det är bra om du skickar in din ansökan snarast.
Företag: Experis IT
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga SJ IT söker Systemområdesansvarig SAP jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SJ IT söker Systemområdesansvarig SAP

Humana söker marknadsassistent
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 9 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision, alla har rätt till ett bra liv. Till vårt kontor i Stockholm söker vi en marknadsassistent till en nyinrättad tjänst. Som marknadsassistent har du många kontakter med människor inom och utanför företaget. Du kommer att bli ett viktigt nav inom marknads- och kommunikationsavdelningen och med de regionala kundorganisationerna. Du kommer att tillsammans med vår marknadsansvarige planera och ansvara för samordning av centrala marknadsaktiviteter.  Egen produktion av reklam och informationsmaterial är en viktig uppgift där du agerar stöd till hela organisationen. Även kontakt med externa byråer förekommer där du behöver kunna begära in anbud, prisförhandla och sköta det administrativa. Du kommer att ha ett operativt ansvar för webb, intranät och bildhantering. Du skriver webbtexter, reportage, aktivitetsinbjudningar osv.  I jobbet som marknadsassistent ingår också att arbeta med kundregister, uppföljning och statistik. Det ges också gott utrymme för egna initiativ och idéer och detta är något som värdesätts. Kvalifikationer Du har någon form av marknadskommunikationsutbildning samt något års arbetslivserfarenhet. Du arbetar obehindrat i InDesign, Illustrator, Photoshop och PowerPoint. Kunskap om sociala medier och CRM-system är meriterande, likaså Episerver. Du har goda kunskaper i Officepaketet för övrigt. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus. Som person Du är en kreativ person med sinne och talang för grafisk form. Du uttrycker dig väl i både tal och skrift och har god samarbetsförmåga. Du är prestigelös och tycker om ett omväxlande arbete. Du är flexibel och trivs med högt tempo. Du måste ha eget driv och initiativförmåga. Du är bra på att planera, gillar att administrera och tycker att det är viktigt med hög service internt. Rätt kandidat delar självklart våra värderingar – glädje, engagemang och ansvar. Du erbjuds Ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av prestigelöshet, ett stort engagemang för våra kunder, kollegor och arbetsuppgifter. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning med start i september eller enligt överenskommelse. Placeringsort är Kungsholmen, Stockholm. Marknadsassistent rapporterar till Humanas marknads- och kommunikationschef. Ansökan Sista ansökningsdag är 2013-08-08. Om du har frågor om företaget eller tjänsten är du välkommen att kontakta vår Rekryteringskoordinator Vanessa Åkermo på epost vanessa.akermo@humana.se.  Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk. Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister.  Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Humana söker marknadsassistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Humana söker marknadsassistent


Sök lediga jobb Skolsköterska Kristinehamn

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se