Socialchef Nynäshamn jobb - lediga jobb

Socialchef Nynäshamn jobb Socialchef Nynäshamn jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Socialchef Nynäshamn. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Socialchef Nynäshamn. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. HR-specialist sökes för utvecklande uppdrag- Stockholm

  2. Nannynu! Barnvakt Bromma 1-2em/v- Stockholm

  3. Vik Socialsekreterare till utredningsenhet 13-20- Södertälje

  4. 1ST LINE SUPPORT TILL SÖDERTÄLJE- Södertälje

  5. BYGGmax ekonomiavdelning söker redovisningsansvarig- Solna

  6. Recruitment consultant- Stockholm

  7. Legitimerad Audionom region Öst/Norr- Stockholm

  8. Norsktalande kundservicemedarbetare till Oriflame Cosmetics AB- Stockholm

  9. Lastbilsförare med C-behörighet- Stockholm

  10. Färdtjänstförare- Värmdö


Mer beskrivning

HR-specialist sökes för utvecklande uppdrag
Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas. Komet söker för uppdragsgivares räkning en HR-specialist för ett vikariat på ca 14 månader. Vår kund är del av en stor internationell koncern inom fordonstillverkning. Företaget verkar på den svenska storstadsmarknaden med försäljning, service och reparation av bilar från koncernens varumärken. Idag har organisationen ca 1600 anställda. Som HR-specialist kommer du att bistå och stödja våra chefer, både på kollektiv- och tjänstemannasidan, med kunskap och information om regler, arbetsrättsliga lagar, kollektivavtal samt ”best practice” inom HR-området. Du kommer även att arbeta med sedvanliga HR-uppgifter såsom rekrytering, rehabilitering och arbetsmiljö mm. Att stötta och coacha operativa chefer i förhandlingar och tät kommunikation med övriga HR-kollegor ingår i vardagen.   Är du den vi söker? Vi ser att du som söker har flerårig erfarenhet från liknande arbete. Detta innebär vana att självständigt arbeta inom områden som arbetsrätt, rekrytering, arbetsmiljö, rehabilitering m.m. Du har en relevant akademisk utbildning på universitetsnivå eller motsvarande. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet från en serviceorganisation. Vi ser att du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift samt innehar B-körkort. Du är en van användare av Officepaketet. Meriterande är tidigare kunskaper inom löne-/personalsystemet AGDA och/eller SHLs personlighets- och färdighetstester (OPQ och Verify). För att trivas i denna dynamiska säljorganisation är det viktigt att du är prestigelös, stresstålig och har förmåga att snabbt kunna skifta fokus. Du är en ödmjuk och empatisk kommunikatör med hög integritet. Du ser problem som utmaningar och möjligheter och är inte rädd för att påverka. Då du har både interna och externa kontakter är god social förmåga och kommunikativa färdigheter betydelsefullt. Relationsbyggande är en självklarhet för dig. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet, men arbeta ute hos en av våra kunder. Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte att skicka oss din ansökan snarast! Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Information om tjänsten Start: Oktober Lön: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga HR-specialist sökes för utvecklande uppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: HR-specialist sökes för utvecklande uppdrag

Nannynu! Barnvakt Bromma 1-2em/v
2007 NannyNu AB Om Nannynu! Nannynu! hjälper familjer som behöver en extra hand med deras barn och söker nu trygga, erfarna och lekfulla barnvakter. Som barnvakt hos oss blir du väl omhändertagen, vi har mycket personlig och tät kontakt med våra barnvakter och värdesätter dig högt. Du bestämmer själv hur mycket du vill arbeta och familjen kommer bo nära dig eller din skola. Våra uppdrag Nu söker vi många barnvakter till familjer som önskar hitta en barnvakt med start så snart som möjligt. Om uppdraget Familjen i Bromma söker hjälp med barnpassning 1-2em/v. De har två barn på 4 och 6 år. Din profil Vi söker dig som: -Är student/har annat deltidsarbete och kan arbeta eftermiddagar från kl.15:00. -Har erfarenhet och ett genuint intresse för barn -Är ordningsam och lekfull -Söker ett långsiktigt uppdrag hos våra familjer Vi erbjuder -Ett roligt och meningsfullt extraarbete -Nannycertifieringskurs -Hjärt-och lungräddningskurs -Försäkring -En egen handledare -100-140 kr i lön per timme (inkl semesterersättning) -OB-tillägg samt storhelgstillägg Vid anställning hos nannynu! begär vi utdrag ur brottsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan, följ länk nedan.
Företag: 2007 NannyNu AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Nannynu! Barnvakt Bromma 1-2em/v jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nannynu! Barnvakt Bromma 1-2em/v

Vik Socialsekreterare till utredningsenhet 13-20
Utredningsenheten 13-20 består av 3 gruppchefer och 19 socialsekreterare, samt en insatskoordinator. Enheten är uppdelad i Insatshandläggare och Utredarhandläggare. Vikariatet gäller en handläggartjänst i Insatsgruppen. Kontaktpersoner under semsterperioden; Helene charpentier tfn 08-52303773, Anders Lindh tfn 08-52306217 (Vecka 28), George Lundmark tfn 08-52306329 (Vecka 29-30) ARBETSUPPGIFTER Myndighetsutövning är en stor del av arbetet. Ditt arbete kommar att vara att utreda enligt SoL och LVU, samt verkställa och följa upp beslutade insatser. Alla utredningar görs enligt BBIC (Barns behov i centrum). I samverkan med öppenvården ska vi utveckla nya metoder för bra och rätt insatser i ett tidigt skede, men också för att kunna erbjuda öppenvård på hemmaplan efter sluten vård. Barn och Ungdom ska arbeta utifrån evidens och best practice. Professionalitet, bred samverkan och nyskapande är ledord för enhetens utveckling. KVALIFIKATIONER Du har socionomexamen samt minst ett års yrkeserfarenhet av socialt arbete. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Körkort erfodras för tjänsten. Mångfald är en styrka, därför eftersträvar vi sökande med olika etnicitet, kön och ålder.
Företag: Södertälje kommun, Ungdomsenheten 13-20 år
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Vik Socialsekreterare till utredningsenhet 13-20 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vik Socialsekreterare till utredningsenhet 13-20

1ST LINE SUPPORT TILL SÖDERTÄLJE
JobBusters Aktiebolag Om oss JobBusters är ett personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi hjälper företag i alla branscher med alla typer av tjänster. Vi samarbetar idag med allt ifrån stora globala företag till mindre bolag. Vår målsättning är att hitta kundens drömkandidat och kandidatens drömjobb! Arbetsuppgifter Vi söker nu en konsult för att arbeta med first line support hos vår kund i Södertälje. Support ges via telefon, e-post och fjärradministration. Support ges till medarbetare runt om i landet, men även kunder runt om i världen. Samtliga ärneden är på engelska. Idag består supportteamet av 15 personer. Kvalifikationer - Du är en social lagspelare med god kunskap om operativsystem, speciellt Windows 7. - Du har en bred kunskap och erfarenhet inom Microsoft produktfamilj, speciellt MS Office och Outlook. - Du har analytisk förmåga, kan se ramen för en övergripande nivå, men ibland djupdykning för att lösa mer tekniska problem. - Det är meriterande om du har kunskaper om ARS Remedy eller motsvarande. - Du talar och skriver svenska samt engelska obehindrat. - Det är meriterande om du behärskar något av språken portugisiska, franska eller holländska. - Det är meriterande om du bor i närheten av Södertälje. Lön Fast lön, enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, start 1/8 t.o.m. 31/12 2013, med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Tipspeng Vet du någon passande för denna tjänst? Om du tipsar oss om en kandidat, utgår en tipspeng vid klar anställning. Samma sak gäller vid tips om uppdrag, en tipspeng utgår vid klar affär. Skicka ditt tips till tipspeng@jobbusters.se! OBSERVERA att vi EJ tar emot ansökningar eller frågor via denna mail, utan endast tips.
Företag: JobBusters AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga 1ST LINE SUPPORT TILL SÖDERTÄLJE jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 1ST LINE SUPPORT TILL SÖDERTÄLJE

BYGGmax ekonomiavdelning söker redovisningsansvarig
BYGGmax är en offensiv lågprisaktör med stark marknadsposition inom byggvaruhandeln i Sverige och med påbörjad expansion i Norge och Finland. Totalt ökade koncernen sin nettoomsättning med fyra procent till 3,1 miljarder SEK under 2012. BYGGmax har för avsikt att fortsätta växa med lönsamhet genom att expandera butiksnätverket på befintliga marknader, förbättra den operativa driften och driva ständig affärsutveckling. Läs mer på www.byggmax.se BYGGmax erbjuder dig utmaningen att aktivt bidra till företagets expansiva utveckling. Här får du arbeta i en platt och informell organisation där du har stora möjligheter att påverka och göra skillnad. BYGGmax har en ung och prestigelös organisation med engagerade medarbetare som drivs av att nå resultat. Du rapporterar till redovisningschefen och tjänsten är placerad på BYGGmax huvudkontor i Solna. ROLLEN Till Byggmax söker vi nu en redovisningsansvarig. I din roll som redovisningsansvarig kommer du att arbeta operativt med både Byggmax detaljhandels- och fastighetsverksamhet. Du kommer bland annat vara delaktig i års- kvartals- och månadsbokslut, arbeta med moms- och skatter, sköta den löpande redovisningen för några mindre bolag, framtagande av årsredovisningar, samt ansvara för avstämning av inköpsbonus. Du kommer att arbeta nära vår redovisningschef, samt stötta dina arbetskamrater i det dagliga arbetet på ekonomiavdelningen. Du kommer också att delta och driva effektiviseringar, utredningar och projekt inom redovisningsområdet DU Vi söker dig som är en erfaren redovisningsekonom, som har arbetat brett med både löpande redovisning, moms och skatt, månads- och årsbokslut. Du gillar att arbeta mot uppsatta mål, tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter, är prestigelös, drivande, samt håller god kvalitet på det arbete som du utför. Det är en fördel om du har erfarenhet av detaljhandel eller en entreprenörsmiljö. För att trivas och lyckas i rollen krävs att du kan ta egna initiativ, vill utveckla och effektivisera i en föränderlig miljö, där tempot är högt. ANSÖKAN Välkommen med en skriftlig ansökan via email till ansokan@byggmax.se eller till Byggmax AB, Box 6063, Armégatan 40, 171 06 Solna, märk din ansökan med ”Redovisningsansvarig”. Sista ansökningsdagen är den 30 juli 2013 (urvalet görs löpande).
Företag: BYGGmax HK
Ort: Solna
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga BYGGmax ekonomiavdelning söker redovisningsansvarig jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: BYGGmax ekonomiavdelning söker redovisningsansvarig

Recruitment consultant
Aoex är ett lösningsorienterat rekryteringsbolag med affärsområdena IT, Closers, Finance och Engineering. Aoex arbetar med att hitta de bästa jobben åt dig som kandidat och de bästa kandidaterna till våra kunder. Vi tror på att service och kommunikation är de viktigaste beståndsdelarna för att lyckas och göra ett bra jobb för både dig som kandidat och dig som kund. Besök gärna vår hemsida för att läsa mer om bolaget, hur vi arbetar och våra tjänster på www.aoex.se   Aoex erbjuder dig På Aoex jobbar vi med gedigna och kvalitativa rekryteringar inom våra fyra olika affärsområden IT, Sales, Finance och Engineering. Vi är specialister inom våra olika områden och rekryterar allt från javautvecklare till försäljningschefer. Hos Aoex får du vara en del av ett högpresterande och ambitiöst team som jobbar hårt för att nå våra mål. Vi erbjuder en arbetsplats där vi lär oss av varandra och där det finns möjlighet att avancera inom bolaget.   Här kommer du att I rollen som rekryterare kommer du att jobba med hela rekryteringsprocessen, allt från kravprofil till anställning. Du kommer att ansvara för annonsering, urval och kompetensbaserade intervjuer/tekniska tester samt referenstagning. Som rekryterare kommer du att hantera flera rekryteringsprocesser samtidigt och det är viktigt att leverera i tid med hög kvalitet. Du kommer här att arbeta nära dina kunder och får på så sätt också möjlighet att arbeta med merförsäljning. Hos Aoex erbjuds du ett stimulerande och variationsrikt arbete, med rätt inställning kommer du att utvecklas och axla ett större ansvar inom organisationen.   För att lyckas hos oss Vi ser gärna att du har en kandidatexamen och har arbetat 1-3 år inom branschen med rekrytering eller försäljning. Du brinner för rekrytering, entreprenörskap, affärsutveckling och är van att arbeta i föränderliga miljöer. Har du också ett intresse för försäljning eller IT är det meriterande. För att trivas hos oss är du ambitiös och passionerad kring människor samt behärskar svenska flytande i tal och skrift.   Som person är du Vi tror att du är en driven, resultatinriktad person med ett sinne för affärer, du tycker om att sätta upp mål och sträva mot dem. Du är bra på att skapa relationer och har en kundfokuserad inställning. Vi är väldigt måna om att ha nöjda kunder och därför behöver du vara professionell och serviceminded och trivas i konsultrollen. Då vi är ett litet entreprenörsföretag får du möjlighet att ta stort ansvar och får stora möjligheter att påverka din egen och bolagets framtid. Är du en modig entreprenör, i så fall är du rätt person för detta jobb och Aoex!   För att ansöka Vi arbetar löpande med denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor var vänlig kontakta Andreas Samuelsson, rekryteringsansvarig, andreas.samuelsson@aoex.se
Företag: Aoex AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Recruitment consultant jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Recruitment consultant

Legitimerad Audionom region Öst/Norr
Comfort Audio  Comfort Audio är ett av de ledande företagen i Europa inom området hörselprodukter med 90 anställda. I dag finns produkterna på ett tjugotal marknader runt om i världen och vi har säljbolag i Danmark, Norge, Tyskland, Holland samt USA. Verksamheten omfattar utveckling, tillverkning och försäljning av produkter baserade på trådlös talkommunikation. Vår vision är att nedsatt hörsel inte ska vara ett hinder för utbyte av tankar och idéer mellan människor. Vi ser en kontinuerligt ökande efterfrågan av våra produkter såväl i Sverige som på våra exportmarknader. Fyra år i rad har vi av Dagens Industri blivit utsedda till ett av Sveriges snabbast växande företag, ett så kallat Gasellföretag. Vi har även fått utmärkelse för bästa nya hörselprodukt i USA. Vi är inne i ett expansivt skede och förstärker vårt försäljningsteam Sverige, som idag består av distriktsansvariga säljare, audionomer, teknisk kundsupport och säljassistenter. Vi söker en legitimerad audionom för region Öst/Norr Vi letar efter dig som är utbildad audionom då kundfokus är samtliga audionomer inom landsting och privata kliniker samt nyckelkunder. Har du dessutom erfarenhet av hörapparater/hörselprodukter är det en stor fördel. För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du är serviceinriktad, trivs med att arbeta självständigt och skapa resultat samt sätter kunden i fokus.  Dina arbetsuppgifter kommer att vara:   - Genomföra arbetsplatsanpassningar - Kontinuerliga kundbesök på distriktet - Försäljning av Comfort Audios produkter - Offert och orderhantering. Ta in och skriva offerter samt lägga order. - Planera och medverka på utställningar, mässor, seminarium och kundarrangemang - I din yrkesroll som audionom kommer du också att vara support åt vår      säljkår. - Återföra impulser från marknaden om vidareutveckling av nya och befintliga produkter - Budgetansvar för ditt distrikt Tjänsten innebär resor med övernattningar.  Vill du bli ingå i Team Comfort Audio? Vi erbjuder en dynamisk och växande organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Du kommer att rapportera till försäljningschef Sverige. Tjänsten är en fast anställning på heltid med tillträde så snart som möjligt. Placeringsort är Stockholm eller längre norrut.   Vill du veta mer kontakta vår försäljningschef Sverige Annika Cronqvist 076 9475560. Välkommen in med din ansökan senast den 11 augusti via www.comfortaudio.com
Företag: Comfort Audio, Sweden
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Legitimerad Audionom region Öst/Norr jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Legitimerad Audionom region Öst/Norr

Norsktalande kundservicemedarbetare till Oriflame Cosmetics AB
2Complete AB Om 2Complete Denna tjänst är ett uppdrag via Rekryterings- och Bemanningsföretaget 2Complete. Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget Oriflame Cosmetics grundades i Sverige 1967 av Jonas och Robert af Jochnick och deras vän Bengt Hellsten. Idag är Oriflame ett internationellt, direktförsäljande kosmetikföretag med försäljning i över 60 länder och en omsättning på över 1.5 miljarder euro om året. Oriflame har ett brett produktutbud av innovativa skönhetsprodukter med inspiration från naturen. Dessa produkter marknadsförs av cirka 3,6 miljoner oberoende konsulenter. Dina arbetsuppgifter Oriflame Cosmetics söker nu en norsktalande kundservicemedarbetare. Som kundtjänstmedarbetare kommer du att fokusera på service, ta telefonsamtal och besvara e-post från återförsäljare och kunder på främst norska. Du kommer också att delta i projekt, t.ex. utveckling av affärssystem och finansiellt relaterade frågor. Du kommer att sitta i ljusa fina lokaler på Mäster Samuelsgatan i Stockholm tillsammans med ett motiverat och professionellt team. Tjänsten är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt av Oriflame Cosmetics. Din profil För att lyckas i denna position strävar du efter att ge bra service. Oriflame sätter fokus på förmågan att kommunicera och bygga relationer, vilket är viktigt eftersom företaget har många långsiktiga kunder. Du sitter i en viktig position där service och arbetsvilja är av största vikt. Det är viktigt att du är noggrann, effektiv och stresstålig. För att passa i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du har tidigare erfarenhet från kundservice eller försäljning. Vi söker dig som är serviceinriktad, flexibel och som kan uttrycka dig väl i både tal och skrift på norska och svenska samt har mycket goda kunskaper i engelska. Vi lägger stor vikt vid att hitta rätt person med ett stort driv och engagemang till ett glatt och engagerat team. Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Norsktalande kundservicemedarbetare till Oriflame Cosmetics AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsktalande kundservicemedarbetare till Oriflame Cosmetics AB

Lastbilsförare med C-behörighet
Maro Transport AB ligger i gävle, Vi har två lastbilar idag & kör styckegods.Vi ska ha en lastbil i stockholm som också ska köra styckegods. Vi söker därför en Lastbilsförare med C-behörighet Arbetsuppgifter: Köra styckegods i Stockholm med omnejd, Bra lokalkännedom & ADR är ett plus. Du ska ha bra energi & vara driven. Kvalifikationer: * C-kort, * ADR (inte ett måste)
Företag: Maro Transport
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Lastbilsförare med C-behörighet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lastbilsförare med C-behörighet

Färdtjänstförare
Dina arbetsuppgifter Handikapptransporter Du måste ha taxilegitimation Körkortskrav B Arbetstider och omfattning Tillsvidare Heltid börjar med provanställning Kontakt person är Kent Persson tel. 0702152800 Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2013-07-31 Ansökan kan skickas till e-postadress: vtskamkar@hotmail.com
Företag: Victors Transportservice AB
Ort: Värmdö
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Färdtjänstförare jobb, Färdtjänstförare Värmdö, Färdtjänstförare Victors Transportservice AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Färdtjänstförare


Sök lediga jobb Socialchef Nynäshamn

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se