Socialchef till Upplands Bro kommun jobb - lediga jobb

Socialchef till Upplands Bro kommun jobb Socialchef till Upplands Bro kommun jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Socialchef till Upplands Bro kommun. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Socialchef till Upplands Bro kommun. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. IT-supporttekniker- Ljusdal

  2. IT-tekniker- Ljusdal

  3. Bilmekaniker sökes omgående- Gävle

  4. Modern och driven privatrådgivare- Ljusdal

  5. Front end-utvecklare sökes till IT Informa i Lund!- Gävle

  6. Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti?- Gävle

  7. Motorskadereglerare till Dina Försäkringar- Bollnäs

  8. Butikssäljare/vice butikschef till Swedol i Hudiksvall- Hudiksvall

  9. Nyutexaminerad BIM-samordnare- Gävle

  10. Säljare- Bollnäs


Mer beskrivning

IT-supporttekniker
Vi söker nu en first line IT-supporttekniker med ett genuint intresse för teknik och att vilja ge support.   IT-enheten är en del av Kommunledningskontoret och servar alla kommunens verksamheter. Vi har många verksamhetssystem i egen drift men också en del hostade system, vi ansvarar också för en helpdesk som hanterar alla beställningar, felanmälan och frågor. Enheten består av en IT-chef, en IT-driftchef och åtta tekniker, varav en dedikerad för first line-support.   I first line-support är du den första kontaktpersonen som våra användare anmäler problem, beställningar och önskemål till, antingen via telefon, mail eller formulär. Alla ärenden registreras i vårt ärendehanteringssystem – vissa kan du lösa direkt och andra tilldelas en tekniker. Beroende på din kompetens och erfarenhet kan du vara den som till slut löser även lite svårare ärenden. Vi har bra verktyg för att supporta våra användare på distans. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av IT-support eller kundtjänst, har ett brett intresse av IT och som gillar kundkontakt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och hur dessa kan komplettera den befintliga arbetsgruppen.  • Lägst gymnasieexamen eller motsvarande genom lång erfarenhet inom yrkesområdet • Du har mer än två års yrkeserfarenhet inom arbetsområdet • Stresstålighet och servicekänsla  • Erfarenhet av support, via telefon, e-post och personliga kontakt, med pedagogisk känsla • Du ska ha god datorvana på Microsofts plattform (operativsystem och Officepaket) • God vana vid ärenderegistrering och systemdokumentation • Du är van vid att ta eget ansvar och driva utvecklingen inom området framåt • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska samt god förståelse i engelska Vi värdesätter också: • IT-utbildningar • Erfarenhet av mobilhantering, IOS och Android  Du ska kunna jobba självständigt under eget ansvar och har lätt att uttrycka dig i tal och skrift för att  bemöta våra användare på ett professionellt sätt. Du är också ansvarskännande och känner tillfredställelse av att leverera god verksamhet och kan skapa förtroende mellan IT och våra kunder. En stor vikt läggs vid din sociala kompetens och förmåga att vara affärsmässig i din attityd såväl emot användare som kollegor och medarbetare. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Eftersom det är flest män i vår verksamhet ser vi gärna kvinnliga sökande. Intervjuer kan komma att ske fortlöpande under ansökningstiden. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillsvidareanställning, tillträde snarast möjligast eller enligt överenskommelse. Heltid.  Åsa Juhlén, IT-driftchef, 0651-185 51. Fackliga kontaktpersoner nås via växeln, 0651-180 00. 2018-06-14 Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Ljusdals kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.
Företag: Ljusdals kommun
Ort: Ljusdal
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga IT-supporttekniker jobb, IT-supporttekniker Ljusdal, IT-supporttekniker Ljusdals kommun
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IT-supporttekniker

IT-tekniker
Vi söker en IT-tekniker med ett brinnande intresse för IT och service.   IT-enheten är en del av Kommunledningskontoret och servar alla kommunens verksamheter. Vi har många verksamhetssystem i egen drift men också en del hostade system, vi ansvarar också för en helpdesk som hanterar alla beställningar, felanmälan och frågor. Enheten består av en IT-chef, en IT-driftchef och åtta tekniker. Som IT-tekniker har du ett brett arbetsområde – bland annat kommer du att jobba med first och second line support, serverhantering, installation klienter, telefoni, verksamhetssystem, skrivare, kontohantering och behörigheter. Vi har bra verktyg för att supporta våra användare på distans, men behöver också göra en del ärenden på plats, vilket kräver att du har B-körkort. Vi söker dig med eftergymnasial utbildning inom IT-området eller med kunskap och erfarenhet som vi bedömer som likvärdig. Tidigare arbetslivserfarenhet inom området är ett krav och vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och hur dessa kan komplettera den befintliga arbetsgruppen. Du har goda och aktuella kunskaper inom serverdrift, Windows Server, Active Directory samt mycket god förståelse för nätverk och kommunikation. Då vi nu rekryterar ny personal kan vi komma att fördela om en del ansvarsområden, vilket ger en flexibilitet i vilka kompetenser vi söker.  • Lägst gymnasieexamen som är kompletterad med minst en tvåårig eftergymnasial utbildning inom IT och nätverk eller motsvarande genom lång erfarenhet inom yrkesområdet • Du har mer än två års yrkeserfarenhet inom arbetsområdet • Du ska ha god erfarenhet av Microsofts operativsystem, både server och klient • Erfarenhet av mobilhantering, IOS och Android  • Stresstålighet och servicekänsla • Du har en god analytisk förmåga så att felsökning utförs grundligt och på bästa möjliga sätt  • Du är van vid att ta eget ansvar och driva utvecklingen inom området framåt • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska samt god förståelse i engelska • God vana vid systemdokumentation • God kunskap om Windows server, policys, behörigheter m.m.  • God kunskap i MS SQL, IIS och Exchange • God kunskap i nätverk, gärna erfarenhet av VM Ware • Erfarenhet av support, via telefon, e-post och personliga kontakt, med pedagogisk känsla • Beställningshantering (hårdvara) mot leverantörer Vi värdesätter också: • God kunskap av klient- och programdistributionssystem • God kunskap om paketering av applikationer (MSI) • Kunna skapa och konfigurera script Du ska kunna jobba självständigt under eget ansvar men kommer också att ingå i olika projekt, såväl inom enheten som med övriga verksamheter. Du har lätt att uttrycka dig i tal och skrift och bemöter våra användare på ett professionellt sätt. Du är också ansvarskännande och känner tillfredsställelse av att leverera god verksamhet och kan skapa förtroende mellan IT och våra kunder. En stor vikt läggs vid din sociala kompetens och förmåga att vara affärsmässig i din attityd såväl emot användare som kollegor och medarbetare. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Eftersom det är flest män i vår verksamhet ser vi gärna kvinnliga sökande. Intervjuer kan komma att ske fortlöpande under ansökningstiden. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillsvidareanställning, tillträde snarast möjligast eller enligt överenskommelse.  Heltid.  Åsa Juhlén, IT-driftchef, 0651-185 51. Fackliga kontaktpersoner nås via växeln, 0651-180 00. 2018-06-14 Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Ljusdals kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.
Företag: Ljusdals kommun
Ort: Ljusdal
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga IT-tekniker jobb, IT-tekniker Ljusdal, IT-tekniker Ljusdals kommun
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IT-tekniker

Bilmekaniker sökes omgående
Är du noggrann och effektiv och trivs med att arbeta med duktiga kollegor – i så fall kommer du att trivas hos oss! Som bilmekaniker ska du ha ett gott sinne för affärer och förstå vikten av att sätta kunden och service i första rummet. Tjänsten innebär service, reparationer och felsökningar på personbil och transportbilar av alla bilmärken. Du kommer att jobba nära kunden och behöver därför ha förmågan att skapa långsiktiga kundrelationer. • Engagerad, ansvarsfull och serviceinriktad • Ordningssinne • God datorvana • Fordonsteknisk utbildning • Goda kunskaper i engelska • B-körkort Kunskap och personliga egenskaper Du har ett tekniskt kunnande och ett stort bilintresse. Du är själv van vid att söka information och kunna utföra arbete på en bil självständigt. Utöver ditt teknikintresse förstår du vikten av en god kundrelation och har lätt för att samarbeta. Du har en positiv inställning till jobb, tar egna initiativ och eget ansvar. Det är viktigt med kvalitet och noggrannhet i arbetet. Du har en vilja att lära och tar gärna del av de utbildningsmöjligheter som erbjuds. Vi erbjuder Som en ledande aktör i branschen erbjuds du ett spännande arbete i en innovativ koncern som värdesätter hög kvalitet. Med en effektiv logistikkedja kan vi erbjuda både konsumenter och företag lösningar för ett enklare och mer prisvärt billiv. Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Arbetsplats är hos en av våra konceptverkstäder i Gävle. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Personuppgiftshantering Promeister Solutions AB org. nr. 559034-6929 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomen.com/site/uploads/2018/05/Integritetspolicy-rekrytering.pdf Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen under varumärkena Mekonomen Bilverkstad och MekoPartner. Vårt kundlöfte är Ett enkare billiv som grundar sig i våra värderingar; kundorientering, flexibilitet, kompetens, ansvar och affärsmässighet.
Företag: Mekonomen Sverige
Ort: Gävle
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Bilmekaniker sökes omgående jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bilmekaniker sökes omgående

Modern och driven privatrådgivare
Om oss Länsförsäkringar är inte ett företag, utan flera. Runt om i landet finns 23 självständiga och kundägda länsförsäkringsbolag. I Stockholm finns dessutom Länsförsäkringar AB, som länsförsäkringsbolagen äger tillsammans. Vår organisation har satt en tydlig prägel på oss. I allt från hur vi prioriterar det dagliga arbetet och hur vi förvaltar våra kunders pengar till hur vi samverkar i grupp och hur vi utvecklas som individer. Välkommen till en bank- och försäkringsgrupp som inte är riktigt som alla andra. Dina arbetsuppgifter Vill du jobba i en affärsdriven miljö där lönsamheten visas genom trogna och nöjda kunder i Ljusdal? Vill du tillsammans med teamet vara med att utveckla och införa ett modernare arbetstssätt? Då är förmodligen rollen som privatrådgivare hos oss rätt för dig. Vårt kontor är just nu är inne i en innovativ fas där ledorden är Våga-Prova-Lär! Kontorets framtid kommer att präglas av ett medarbetarskap som tillsammans driver och utvecklar kontoret med fokus på ett tryggt och attraktivt Ljusdal i en hållbar tillväxt. På kontoret arbetar idag 3 rådgivare som ser fram emot att få med dig i teamet. Kontoret har stora fräscha lokaler och ligger i Ljusdals centrum. Vi erbjuder dig ett varierande arbete och medarbetare som präglas av gemenskap, positivism och affärsmässighet. Som privatrådgivare tar du i kundmötet ett coachande ledarskap, kontinuerliga uppföljningsmöten och du arbetar självständigt mot uppsatta mål. Du kommer att ansvara för rådgivning kring våra privatkunders behov inom sparande, finansiering, vardagsekonomi och försäkringar. Du bokar, förbereder och genomför kvalificerade säljmöten där målet är att hitta en optimal helhetslösning för varje kund. Din profil För att trivas i rollen behöver du ha en affärsdriven personlighet, vara initiativrik, och tro både på dig själv och gruppens förmåga. För dig är det lätt att skapa värdefulla och långsiktiga relationer. Du har en god förståelse för nutidens- och framtidens digitala påverkan av våra kunders beteende, följer marknadens utveckling och tar ansvar för förbättringar som berör kundernas privatekonomi. Du gillar att ha mycket att göra, en föränderlig vardag och att tillsammans med andra uppnå gemensamma mål. Vi ser gärna att du har arbetat några år med bank- och försäkringsfrågor men det är inget krav. Kanske jobbar du idag med försäljning i någon form och ser det som ett naturligt steg att anta nästa utmaning. Fördelaktigt är om du behärskar språk utöver svenska och engelska. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Vi samarbetar med Clockwork och alla frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen hänvisas till Karin Fällman Ten Berg 073-351 27 08. I denna process så har vi löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, så är du intresserad vänta inte med din ansökan. Läs mer om tjänsten och ansök via www.clockworkpersonal.se senast söndag 17 juni.
Företag: Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Ort: Ljusdal
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Modern och driven privatrådgivare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Modern och driven privatrådgivare

Front end-utvecklare sökes till IT Informa i Lund!
Har du en akademisk utbildning inom IT/Teknik? Är du i början av karriären på jakt efter en tjänst inom Front end-utveckling? Då kan det vara dig vi söker till IT Informa! Nu söker vi dig som vill anta utmaningen som konsult hos spännande IT Informa i Lund. Som konsult innebär ditt arbete att vara ute på olika uppdrag hos någon eller några av IT Informas kunder, där du bidrar med det just du är bra på. I den aktuella tjänsten kommer du att arbeta ute på ett långsiktigt projekt hos en av företagets kunder, där du blir en del av en avdelning på ca 30 personer men arbetar i ett mindre team om ca 3-4 utvecklare. Tillsammans arbetar ni för att utveckla och förvalta verksamhetskritiska IT-system. Din roll blir framförallt vidareutveckling inom Front end, och du kommer att arbeta bl.a. i tekniker så som JavaScript, Angular och HTML5. Tjänsten är på heltid och kommer att starta omgående så snart vi hittat rätt kandidat. Då detta är en direktrekrytering sker rekryteringsprocessen via StudentConsulting, men du kommer bli anställd direkt av IT Informa i Lund. Dina arbetstider i tjänsten är sedvanliga kontorstider måndag-fredag. Din profil Vi söker nu dig som har en relevant eftergymnasial utbildning inom IT/Data. Du har ett stort intresse för Front-end utveckling och har goda kunskaper i tekniker så som JavaScript, Angular och HTML5. Du brinner för teknik och drömmer om att komma in på ett konsultbolag där du får möjlighet att utvecklas i ett team med likasinnade kollegor. Vi söker dig som är junior i din karriär, du är antingen nyutexaminerad eller har hunnit skaffa dig något års erfarenhet av liknande arbete. Vi ser det som mycket meriterande om du genom någon form av arbete, praktik eller exempelvis hobbyprojekt har skaffat dig erfarenhet av liknande uppgifter. Som person söker vi dig som har god social kompetens och erfarenhet av att arbeta i team mot gemensamma mål. Du är lyhörd, ödmjuk och har förmågan att samarbeta med olika personer med olika bakgrund och erfarenheter. Vidare är du noggrann och har ett kvalitetstänk i ditt arbete. Låter detta som något för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittar rätt kandidat. Observera att denna rekrytering hanteras av StudentConsulting, eventuella frågor hänvisas därför till micaela.westerlund@studentconsulting.com Sökord: JavaScript, Angular, HTML5, Frontend, front end-utveckling, utveckling, webbutveckling, konsult, konsultbolag Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se
Företag: StudentConsulting
Ort: Gävle
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Front end-utvecklare sökes till IT Informa i Lund! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Front end-utvecklare sökes till IT Informa i Lund!

Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti?
Retail House är Nordens ledande Shopper Marketing byrå med över 15 års erfarenhet av handel och varumärken. Med insikt om shopperbeteende hjälper vi våra kunder att omvandla varumärkets styrka till försäljning vid köptillfället, samtidigt som vi arbetar med att ta fram strategier och kommunikation som stärker samarbetet mellan handel och varumärke. Vi arbetar med kunder som ICA, Johnson & Johnson, Coca Cola, Swedish Match, Sodastream, Marabou och Elgiganten. Tycker du om service, försäljning och trivs med att jobba i butik? Är du glad, barnkär, utåtriktad och har en massa energi för att bjuda, informera och sälja produkter till kunder i butik? Vi söker just nu personal till ett skolstartsevent Fredag & Lördag den 17-18/8. Arbetstiden är beräknad från 10:30-18:45 (fredag) & 09:30-16:15 (lördag). I vissa butiker kommer ni vara två kollegor som arbetar tillsammans under dessa dagar, möjligheten finns därför att arbeta tillsammans med en vän. Tipsa gärna era nära och kära om detta och sök tillsammans. Ange i er ansökan att ni då helst skulle vilja jobba i en butik där det är tvåmannauppdrag. Eventet innefattar lekar med barn och försäljning av ett välkänt företags skolprodukter. Du får utbildning, hjälpmedel och två roliga dagar! Om du efter eventet känner att detta är något du skulle vilja fortsätta jobba med, har vi fler roliga event som skulle kunna passa. Vi erbjuder ett omväxlande jobb där det finns möjligheter att utvecklas inom butiksförsäljning, där vi jobbar kontinuerligt för att utbilda dig inför de olika uppdragen. Vi har även en supportavdelning dit du kan vända dig inför, under och efter dina uppdrag. Söker du ett varierande och flexibelt extrajobb är du varmt välkommen med din ansökan! Övrigt - Rekrytering sker löpande Kvalifikationer - Körkort - Tillgång till bil
Företag: Retail House
Ort: Gävle
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti?

Motorskadereglerare till Dina Försäkringar
Om företaget Dina Försäkringar Västra Hälsingland Dalarna är ett av elva försäkringsbolag runt om i Sverige som samverkar under det gemensamma varumärket Dina Försäkringar. Med över hundra års erfarenhet av försäkring har Dina Försäkringar Västra Hälsingland Dalarna försäkrat det du bryr dig om och hjälpt dig att göra vardagen tryggare. Ledorden för vår verksamhet är nära, nytänkande och engagerade. Dina arbetsuppgifter Vi söker en ansvarsfull motorskadereglerare med hög servicekänsla till vårt kontor i Bollnäs. Dina Försäkringars Motorskadeorganisation består idag av tre regioner och du kommer tillhöra vår nordligaste del. I Bollnäs sitter vi i fräscha lokaler och du kommer att arbeta tillsammans med skadereglerare med många års erfarenhet från branschen. Som skadereglerare är dina arbetsuppgifter breda och består av reglering av alla typer av trafik- och kaskoskador. Du pratar med kunder från hela landet och ena stunden har du ett telefonsamtal med en skoterägare runt knuten, för att i nästa samtal hjälpa en lantbrukare som står ute på åkern. Tjänsten innebär mycket eget ansvar då du själv utreder och tar beslut i ersättningsfrågor utifrån försäkringsvillkor, praxis och gällande lagstiftning. Till din hjälp har du självklart dina kompetenta och engagerade kollegor som alltid stöttar varandra. Din profil De personliga egenskaper vi värdesätter är stor social kompetens och hög servicekänsla. Du har förmågan att kunna arbeta självständigt såväl som i grupp. Under arbetstoppar är det viktigt att kunna lyfta blicken och prioritera i ditt arbete. Du ska också ha lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på ett sätt som kunden förstår eftersom du oftast har kontakt via telefon eller mejl. Ett av våra värdeord är att vara nära, med det värdesätter vi egenskapen att kunna vara personlig i dina samtal med kunder och anpassa dig efter kundens behov. Vi söker dig som sätter kunden i centrum och har god kunskap om motorskadereglering, du får gärna ha genomgått IFU-utbildning eller motsvarande.Tjänsten är placerad i Bollnäs. Vi samarbetar med Clockwork Bemanning & Rekrytering AB, frågor om tjänsten hänvisas till ansvarig rekryterare Emmelie Bruzelius på 073-3512743. Urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Läs mer om tjänsten och ansök via www.clockworkpersonal.se senast den 24 juni.
Företag: Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Ort: Bollnäs
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Motorskadereglerare till Dina Försäkringar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Motorskadereglerare till Dina Försäkringar

Butikssäljare/vice butikschef till Swedol i Hudiksvall
Swedol är den professionella användarens multispecialist. Vi erbjuder kvalitativa varor och tjänster på ett enkelt och proffsigt sätt. Swedol är en del av Swedolkoncernen. Vi har webbhandel och cirka 100 butiker i Sverige, Norge, Finland och Estland under varumärkena Swedol, Grolls, Univern och Nima. Kunderna finns huvudsakligen inom områdena Bygg och anläggning, Industri och verkstad, Åkeri och transport, Jord- och skogsbruk samt Offentlig service. Sammantaget omsatte bolagen i Swedolkoncernen cirka 3 miljarder kronor år 2017 och har cirka 900 anställda. Swedols B-aktie är noterad på NASDAQ Stockholms Mid Cap-lista.   Nu behöver vi förstärka teamet i Hudiksvall med en butikssäljare/vice butikschef som drivs av försäljning och service! Om tjänsten Dina arbetsuppgifter består av att tillhandahålla vårt sortiment, hela tiden med kunden i fokus. Våra kunder har höga förväntningar på teamet i butiken och en väldigt viktig del i arbetet är att vilja ge service samt att träffa nya och återkommande kunder dagligen. För att lyckas med ditt arbete får du relevanta arbetsverktyg och vägledning av både butikschef och kollegor som stöd. I butiken har vi produktområdena Yrkeskläder, Personligt skydd, Verktyg, Jord- och skogsbruk, Hydraulik, Lyft och last, Fordonsbelysning. Som vice butikschef är du ett stöd åt butikschefen och särskilt då vid frånvaro, i administrativa uppgifter samt tex schemaplanering. Vi söker dig som Viktigast är att du brinner för och har erfarenhet av service och försäljning B2B. Som person är du driven, ansvarsfull, resultatinriktad och kommunikativ. Du bör ha tidigare erfarenhet av och kunskap inom våra produktområden men framför allt ett intresse för våra produkter och vår verksamhet. Har du kunskap om elhandverktyg och erfarenhet från butikschefsarbete så är det meriterande.   Om att arbeta hos oss Vi arbetar utifrån vår värdegrund som har kunden i centrum. Vi vill vara den partner som bäst tillgodoser den professionella användarens behov och önskemål. Vi samarbetar genom ett gemensamt förhållningssätt som är; enkelt, proffsigt, hjärta och driv. Det är så man känner igen oss, både som kollega och kund. Som butikssäljare hos oss har du ett intressant och omväxlande arbete där du kommer få möjligheter att utveckla dig själv och dina kunskaper inom försäljning, exponering och våra produktområden.  Vi erbjuder Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning på heltid, med tillträde enligt överenskommelse. Butikens öppettider är måndag-fredag kl 06:30-17 och lördag kl 10-14. Vi har kollektivavtal inklusive pension ITP1, friskvårdsbidrag och förmånliga personalrabatter i våra butiker.   Intervjuer kommer att ske löpande, därför vill vi gärna ha din ansökan snarast dock senast 2018-06-17.   Kontakta Vill du veta mer om tjänsten, kontakta butikschef Veronica Bagge på telefon 0650-548284.   Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av tjänsten men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.   Välkommen med din ansökan!
Företag: Swedol AB
Ort: Hudiksvall
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Butikssäljare/vice butikschef till Swedol i Hudiksvall jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Butikssäljare/vice butikschef till Swedol i Hudiksvall

Nyutexaminerad BIM-samordnare
Är du den engagerade teknikingenjören som älskar dagens digitala arbetssätt? Idag är BIM en självklarhet i järnvägsprojekten runt om i Sverige och vår kund strävar efter att ha en proaktiv projekteringsmiljö som främjar BIM i projekten. Vi söker nu dig som vill bli vår nästa BIM- samordnare, sök redan idag, urvalet sker löpande! Dina arbetsuppgifter Som nyutexaminerad BIM- samordnare så kommer din upplärningsperiod bestå av att projektera olika delar av projekten, detta för att du ska lära dig att förstå vad projektering är, hur ditt ritande påverkar andra avdelningar och hur man på bästa sätt samarbetar för att få fram de bästa ritningsunderlagen. I din BIM- samordnar roll kommer dina arbetsuppgifter att fokusera på att stödja projekten i planerings- och projekteringsprocessen, detta med inriktning på det digitala arbetssättet utifrån projektens behov. Arbetet består av aktiv kommunikation inom projekt, hantering av digitala modeller, uppföljning av projekteringen samt att planera och genomföra samordningsmöten för att kunna leverera i högklass. Om företaget Vår kund är ett bolag med ca 300 anställda som ingår i en större koncern. Bolaget tillhandahåller kvalificerade konsulttjänster för att utveckla och effektivisera verksamheter inom energisektorn. De erbjuder tjänster inom el- och värmeproduktion, elnät, infrateknik, driftövervakning, energiavräkning, telekommunikation och verksamhetsutveckling. Deras profil är att arbeta för ett hållbart samhälle. De har privilegiet att få arbeta med sådant som är bra för människor och natur. Är du också sugen på att arbeta med meningsfulla och utmanande uppgifter? Då är detta företag rätt arbetsplats för dig! Din profil Skallkrav: • Teknisk högskoleutbildning mot Bygg, Järnväg, BIM eller annat relevant fält. • Svenska och Engelska i tal och Skrift • Ett tekniskt intresse och ett engagemang mot IT och programvaror Vår kund lägger stor vikt på dina personliga egenskaper och vi söker dig som är nyfiken och driven i ditt arbete som ständigt arbetar för att vilja veta mer för att få ett helhetsperspektiv! Du ska vara kommunikativ, våga tala inför grupp och ha naturliga ledaregenskaper. Om oss Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. Villkor Start: Enligt överenskommelse - Planerat Augusti Omfattning: Heltid Ort: Gävle Arbetstider: 08-17 med flex Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!
Företag: Framtiden AB
Ort: Gävle
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Nyutexaminerad BIM-samordnare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nyutexaminerad BIM-samordnare

Säljare
Rusta är detaljhandelskedjan som erbjuder ett brett sortiment av funktionella och trendriktiga hem- och fritidsprodukter som ger många människor mycket för pengarna. Vi vill att våra kunder ska känna sig välkomna, bli inspirerade och tycka att det är roligt att handla hos oss. På Rusta gör vi det lätt för många människor att köpa produkter av god kvalitet till bästa pris. Det första varuhuset öppnades 1986 och idag har Rusta över 100 varuhus i Sverige, Norge och Tyskland. Rustas koncept bygger på enkla inköpsprocesser utan dyra mellanhänder, ett brett sortiment, stora volymer, effektiv logistik och en intensiv trendbevakning. Vi behöver en ny säljare! Brinner du för detaljhandel? Drivs du av de utmaningar som finns i ett varuhus? Då är det dig vi behöver till vårt team. Det är ju i varuhusen slaget om kunderna står och nu behöver vi dig för att, tillsammans med din chef och dina kollegor, vinna detta slag. Det vore jättekul om du vill vara med och utveckla Rusta tillsammans med oss! Vi söker nu en ny medarbetare för deltidsarbete ca 15-20 timmar/vecka under sommaren med möjlighet till förlängning efter sommaren.   Din roll som säljare Arbetet i ett Rusta-varuhus är fartfyllt, varierat och roligt. Ingen dag är den andra lik! Du kommer att arbeta med och ta ansvar för olika typer av uppgifter varje dag; från kassaarbete och kundbemötande till varupåfyll och ombyggnad av varuhusets avdelningar. Ditt ansvar som säljare: att alltid sätta kund- och försäljningsfokus som första prioritet och att bidra till att uppnå och överträffa varuhusets försäljnings- och lönsamhetsmål att arbeta effektivt med kassaarbete, varuhusexponering, prissättning, lagerhantering och påfyllnad (inkl. inventeringar) att hålla ordning och reda   Din profil Framförallt är du en person som trivs med ett högt tempo och som vill utvecklas i din roll som säljare hos oss på Rusta. Raka puckar, högt i tak och ett glatt humör är självklart för dig. Du har hög servicekänsla och lätt för att samarbeta. Som säljare på Rusta är rätt attityd och inställning det allra viktigaste.     Våra värderingar Rusta står för värderingarna Enkelhet, Mod, Engagemang och Tillsammans. Värderingarna stärks genom att alla medarbetare har varit med i arbetet med att identifiera och forma dem. De ska fungera som styrmedel vid sidan av vision och affärsidé samt som kompass och vägledning i det dagliga arbetet. Med hjälp av dessa ska Rusta klara sin fortsatta expansion och tillväxt utan att tappa sitt ursprung, fokus eller flexibilitet.     Sätt igång och ansök! Låter det här som en tjänst för dig? Sök redan i dag, ansökningarna behandlas löpande. Vi använder oss av ett personlighetstest som en del av urvalsprocessen. Testet mäter egenskaper som är viktiga för arbetet, och ser till att alla sökande bedöms på samma sätt. Testet tar ca 15 min att fylla i och är en förutsättning för att gå vidare i urvalsprocessen. Välkommen att registrera CV och personligt brev!
Företag: Rusta AB
Ort: Bollnäs
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare jobb, Säljare Bollnäs, Säljare Rusta AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare


Sök lediga jobb Socialchef till Upplands Bro kommun

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se