Socialsekreterare BENGTSFORS KOMMUN Vård_ Omsorg_ IFO lediga jobb

Socialsekreterare BENGTSFORS KOMMUN   Vård_ Omsorg_ IFO jobb Socialsekreterare BENGTSFORS KOMMUN Vård_ Omsorg_ IFO jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Socialsekreterare BENGTSFORS KOMMUN Vård_ Omsorg_ IFO. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Socialsekreterare BENGTSFORS KOMMUN Vård_ Omsorg_ IFO. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Software Consultant- Stockholm

  2. Erfaren säljare sökes till Konica Minolta- Stockholm

  3. A la carte Kallskänka sökes!- Stockholm

  4. Vi söker IT-Detektiv till teknisk support!- Stockholm

  5. Crayon söker Senior Specialistkonsult inom SCCM och SCOM- Sundbyberg

  6. Vill du ingå i ett lyckat säljteam till hösten?- Stockholm

  7. Systemutvecklare till expansivt företag inom fastighetsbranschen!- Stockholm

  8. Sjuksköterska- Stockholm

  9. Distriktssköterska- Stockholm

  10. IT-support för deltidsuppdrag vid sidan av studier- Stockholm


Mer beskrivning

Software Consultant
Kardex-Remstar, är en av världens ledande tillverkare av automatiserade lager- och plocksystem för såväl kontor som lager. Vårt mål är att öka våra kunders produktivitet och effektivitet genom att erbjuda optimala lagerlösningar. Vi är marknadsledande i Norden och har en stark position på den globala marknaden. Kardex-Remstar är en del av Kardex koncernen, en världsledande aktör inom lagerinredning och lagerautomatisering. Företagets historia går tillbaka till 1800-talet och är präglat av nyskapande och innovationer. Vi vill stärka vårt team och söker nu en Kardex är under stark tillväxt på den svenska marknaden och vi söker därför en mjukvaruspecialist för den svenska och till viss del den internationella marknaden.  Mjukvaruspecialisten tar över efter att en programvara är såld och ansvarar för installation, projektstyrning, upplärning och slutgiltigt godkännande. Rollen innebär även att vid behov stötta säljteamet.   Den aktuella programvaran är ett lagerhanteringssystem som utvecklats och levereras från Kardex Software i Tyskland. Denna tjänst innebär inte utvecklingsarbete utan anpassning av  mjukvarans parameter för att passa kundens lösning och krav. Det är därför en nära kommunikation med sälj,  kunden och kollegorna på Kardex Software i Tyskland.   Tjänsten omfattar många resor till våra kunder som finns i hela Sverige och det kan även innebära resor till t. ex Östeuropa, Skandinavien och Storbritannien. Det svenska huvudkontoret ligger i Bromma men det går bra att utgå från ett hemmakontor. Det är inget krav på bostadort, men en ort i området mellan Stockholm och Göteborg är fördelaktig eftersom många av våra kunder finns i den regionen.   Svenska och engelska måste behärskas i både tal och skrift, tyska är en merit men inte nödvändigt för tjänsten. Tjänsten kräver god teknisk kunskap om databaser, OS och nätverk. Det är meriterande om kandidaten har erfarenhet av projektstyrning och mjukvareleverans till slutkund.     Utbildning i Kardex Software och våra lösningar kommer att genomföras.   Låter det som en intressant utmaning? Välkommen men din ansökan genom ett personligt brev och CV via http://www.mercuriurval.se/www.mercuriurval.se (Ref. nr SE-06982) Vi går igenom ansökningarna löpande och vill därför ha din ansökan snarast. Vi frågor kontakta gärna Mats Johansson, Mercuri Urval. 019 19 68 08 Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Kardex
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Software Consultant jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Software Consultant

Erfaren säljare sökes till Konica Minolta
Din uppgift I din roll som säljare kommer du att arbeta med ett eget distrikt som du äger det övergripande ansvaret för. Du kommer dels att arbeta med en befintlig kundstock, dels med nykundsbearbetning då vi ser att din kundportfölj ska växa sig större. Dina kunder kommer att finnas i såväl den privata som den offentliga sektorn. Du kommer huvudsakligen att sälja vårt erbjudande inom copy med tjänster som spänner över områden som funktionstjänster, utskrift som tjänst, hårdvarukomponenter, programvaror och de kompetenser som behövs för att realisera målen med vår kunds investering. Vårt fokus är att hjälpa våra kunder till en rationell och kostnadseffektiv dokument/IT-miljö. Här utgör du som säljare en viktig resurs – du ska kunna sätta sig in i kundernas behov, föreslå effektiva lösningar och hitta nya sätt att spara tid, energi och pengar.   Din profil Vi söker dig med gedigen säljerfarenhet inom B2B och med bakgrund inom teknik och/eller IT. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom branschen och att du har arbetat med liknande produkter och tjänster tidigare. Eftergymnasial utbildning inom sälj/IT är meriterande. Du har ett genuint intresse för försäljning och har såväl social kompetens som ekonomisk förståelse. Du drivs av viljan att göra affärer, inger förtroende bland dina kunder och ser möjligheter istället för problem. Du kan driva en säljprocess och vet hur man arbetar kort- och långsiktigt under eget ansvar, samt har från din tidigare roll vana av att möta beslutsfattare och att driva förhandlingar. Konica Minolta fokuserar på att erbjuda lösningar som resulterar i verklig kundnytta, långsiktiga relationer och lönsamma affärer. Naturligtvis utgår vi från att det gäller även dig! Körkort är ett krav för tjänsten.   Vi erbjuder Konica Minolta är ett företag med närmare 40 000 anställda och med verksamhet över hela världen. Som anställd hos oss får du: * Möjligheten att växa och utvecklas inom ramen för ett progressivt och framåtsträvande företag. * Tillfälle att arbeta i en kund- och säljorienterad miljö där all energi riktas mot att vinna och utveckla kunder. * En arbetsgivare som förväntar sig att du presterar och ger ditt allt, och i gengäld sätter stort värde vid dig och är beredd att investera i din utveckling.   Ansökan Låter detta intressant är du välkommen med din ansökan redan idag, eller dock senast den 31 juli . Vänligen maila din ansökan till rekrytering@konicaminolta.se. Skriv ”Säljare Stockholm ” i ämnesraden. Urval kommer att ske löpande, skicka därför gärna din ansökan så snart som möjligt.   Om Konica Minolta Konica Minoltas affärsidé är att göra IT- och dokumentlösningar enklare för våra kunder. Som en världsledande leverantör av produkter och lösningar för dokumenthantering strävar Konica Minolta efter att erbjuda produkter, tjänster och lösningar inom samtliga områden som är viktiga inom digital bildhantering. Vi lägger stor vikt vid dokumenthantering och affärslösningar för både kontors- och produktionsmiljöer. Konica Minolta Business Technologies grundades i oktober 2003 genom en sammanslagning av Konica Corporation och Minolta Co. Ltd. Företaget levererar tjänster samt distribuerar produkter, system och lösningar som tillgodoser alla de krav som kontor och produktionsenheter kan ställa, över ett dokuments hela livscykel. Business Technologies totala omsättning är motsvarande 61 miljarder kronor med cirka 36 000 anställda. I Sverige representeras Business Technologies av Konica Minolta Business Solutions Sweden AB. Omsättningen, med dotterbolaget Koneo AB inräknat, är ca 820 miljoner kronor och totalt är vi ca 400 anställda. Konica Minolta har försäljningskontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Via dotterbolaget Koneo AB och fristående medlemmar i Koneokedjan samt fristående återförsäljare är vi rikstäckande. Totalt finns Konica Minolta representerat på cirka 70 orter i Sverige. Och nej, Konica Minolta tillverkar och säljer inte längre kameror. Vi är i inne i en spännande utvecklingsresa mot att bli ett tjänsteföretag inom IT- och dokumenthantering.
Företag: Konica Minolta
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren säljare sökes till Konica Minolta jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren säljare sökes till Konica Minolta

A la carte Kallskänka sökes!
RestaurangAssistans AB Om RestaurangAssistans RestaurangAssistans är Sveriges största bemanningsföretag inom Hotell och Restaurang med kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Våra kunder är allt från Guide Rouge-krogar och guldkantande galor till rikstäckande hotell- och företagsrestauranger, konferensanläggningar, kursgårdar och cateringföretag. Om tjänsten För våra kunders räkning söker vi erfarna kallskänkor som brinner för yrket och uppskattar nya utmaningar. Har du god erfarenhet av a la carte, samt van vid att arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften - då kommer du att trivas att arbeta för oss! Vi söker dig som har 3 års restaurangskola eller lärlingsutbildning samt minst 3 års yrkeserfarenhet. Det krävs att du är flexibel och trivs med att träffa nya människor. Vi kan erbjuda dig ett varierande arbete med goda utvecklingsmöjligheter. Din arbetsplats kan variera från en dag till en annan, men du är vid varje arbetstillfälle anställd av oss. Lön enligt kollektivavtal med mycket god ersättning. Heltid / Deltid Tillträde snarast.
Företag: RestaurangAssistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga A la carte Kallskänka sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: A la carte Kallskänka sökes!

Vi söker IT-Detektiv till teknisk support!
Framtiden AB Vill du arbeta med produkter som ligger i teknisk framkant och förändrar världen? Dina arbetsuppgifter Vi söker dig med intresse för teknik och service som vill arbeta i rollen som produktspecialist med att skapa framtidens säkerhet på nätet. Tjänsten innebär bl.a. felsökning av företagets produkter och tjänster tillsammans med kunder. Företaget arbetar med stora och komplexa säkerhetslösningar och när problemet hamnar hos dig har det redan felsökts i ett flertal led. Du sätter bl.a. upp miljöer för att återskapa ett visst problem, arbetar med informationsinsamling, felsöker, analyserar och löser problemet. Du samarbetar även med utvecklare för t.ex. bugghantering. Avdelningen består idag av c:a 10 personer och tanken är att denna avdelning ska växa och utvecklas framöver. Du kommer att arbeta med omväxlande arbetsuppgifter och har kontakt med kunder över hela världen. Du arbetar med utmanande problemlösning i en händelserik miljö och det finns goda utvecklingsmöjligheter beroende på intresseområde. Om företaget Vårt trevliga kundföretag har funnits sedan 1984 och har kontor i Sverige, Tyskland, England, USA, Frankrike och Indien. Kundföretaget erbjuder och utvecklar lösningar inom informationssäkerhet och e-kommunikation. Produkterna innefattar bland annat lösningar för kryptering och elektroniska identiteter. Deras kunder är organisationer för vilka IT och Internet är nödvändigt i samband med hantering av känslig information. Kundföretaget erbjuder en bred portfölj med integrerade produkter, utvecklade utifrån 25 års erfarenhet. De sitter i mycket fina kontorslokaler med underbar utsikt över vattnet i centrala Stockholm. Företaget lägger stort fokus på innovation, produktutveckling och användarvänlighet. Som anställd uppmuntras du till innovation genom aktiviteter såsom Work for Food, Nestorthon och Fri-fräs. Din profil Skallkrav: - Du har avslutat en högskoleutbildning som gett dig breda kunskaper inom IT-säkerhet och god förståelse för programmering och felsökning. - Du är mycket serviceinriktad och drivs av att göra kunder nöjda. - Du har grundläggande kunskaper i Linux. - Du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i både tal och skrift. Meriterande krav: - Det är meriterande om du arbetat i liknande tjänster tidigare, t.ex. som support eller utvecklare. - Det är meriterande om du har kunskaper i tyska. Personliga egenskaper Du är en person som när du står inför ett problem, kavlar upp ärmarna och tar reda på de bakomliggande orsakerna till problemet, men du är också en teamspelare som gillar att lösa problem i grupp. Du är medveten om att en omstart kan göra att symtomet försvinner men att problemet finns kvar. Du ser problem som en utmaning som väntar på att lösas. Om oss Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb. Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget. Villkor Startdatum: Augusti
Företag: Framtiden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker IT-Detektiv till teknisk support! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker IT-Detektiv till teknisk support!

Crayon söker Senior Specialistkonsult inom SCCM och SCOM
Crayon söker Senior Specialistkonsult inom SCCM och SCOM ?Vi söker just nu seniora specialistkonsulter inom Microsoft-teknologi och infrastruktur till våra konsultteam i Sverige. Som konsult på Crayon arbetar du med införande av ny teknologi i kundens IT-infrastruktur samt förändrings- och migreringsprojekt. Fokus är infrastrukturnära lösningar baserad på teknologi och de senaste produkterna från Microsoft och andra tillverkare. Du kommer att arbeta individuellt såväl som i team med andra konsulter från Crayon. I din roll kommer du att vara med i projekten i ett tidigt stadie för att hjälpa kunderna med förstudie, design och annan rådgivning. Med din kompetens, en hög servicenivå och kvalité skall du bidra till att kundernas teknikutveckling drivs framåt och att de får rätt effekt utav sina IT-investeringar. Detta inkluderar bl.a. följande arbetsuppgifter: . Rådgivning till kund avseende teknikval, -strategi och design/arkitektur . Förstudier och kravspecifikationer . Delta i och leda teknikprojekt hos kund som teknisk specialist . Vidareutbildning och omvärldsbevakning . Hjälpa till med offertarbete Crayons konsulter präglas av mycket god teknisk kompetens, hög servicenivå och professionalitet. Huvuddelen av arbetet utförs från Crayons kontor eller hos kund. Din Profil Vi söker dig med minst 5 års arbetslivserfarenhet av Microsoft teknologi. Du är mycket van i konsultrollen, har stor erfarenhet av att skriva teknisk dokumentation, talar flytande svenska och har mycket goda kunskaper i engelska såväl i tal som i skrift. Dessutom är du specialiserad inom alla eller delar av följande områden: . Windows Server . System Center (SCCM, SCOM, SCSM, SCVM, SCDPM) Som person har du utpräglade konsultegenskaper och ett starkt tekniskt intresse. Du är självgående med förmåga att driva projekt framgångsrikt. Du är strukturerad, noggrann och professionell i din arbetsroll och trivs att arbeta tillsammans med kompetenta kollegor och delar gärna med dig av din kompetens. Om du dessutom har MCSE certifieringar inom något av ovanstående områden eller ytterligare språkkunskaper så är detta meriterande. Vad erbjuder vi Crayon är ett snabbväxande företag och kan erbjuda ett mångsidigt och utvecklande arbete där du kombinerar teknik, strategi och service. Du kommer att ha kollegor med mycket hög kompetens som gärna delar med sig av kunskap och erfarenheter. Det är viktigt för oss att våra konsulter kontinuerligt vidareutbildar sig för att specialisera sig ytterligare eller bredda sin kompetens inom nya produkter och teknologier. Vi har mycket bra möjligheter att erbjuda en intressant karriärsutveckling och att få arbeta i internationella projekt genom vårt globala team. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Dfind IT. Kontakta gärna rekryteringskonsult Jen Scheffel, jen.scheffel@dfind.se , tfn 0733-43 40 38 eller Madeleine Astell, madeleine.astell@dfind.se, 0733 57 36 85 Vi ser fram emot din ansökan! Kort om Crayon Crayon erbjuder rådgivning och specialistkompetens till företag med komplexa IT-behov. Vårt affärsfokus ligger inom licens-/avtalsstrategi, tekniska konsulttjänster, rådgivning och utbildning. Vår främsta styrka är ledande kompetens inom licensiering, Software Asset Management, infrastruktur och systemutveckling tillsammans med ett heltäckande erbjudande från strategi, inköp, införande, utrullning och anpassning av mjukvara och tekniska lösningar. Med detta ger vi våra kunder bestående ekonomiska och tekniska fördelar. Med hög kompetens, tydliga mervärden och stor affärsmässighet har Crayon sedan starten 2005 i Sverige etablerat sig som en av de ledande aktörerna på marknaden. Vi är idag ca 45 medarbetare i Sverige och har huvudkontor i Stockholm. Crayon ingår i koncernen Inmeta Crayon ASA med över 500 medarbetare i Norge, Sverige, Finland, Danmark, Tyskland, Frankrike, Dubai och Storbritannien. Koncernen omsatte under 2010 1,65 miljarder med ett resultat om 79,5 miljoner kronor . Uppdragsgivare: Crayon Ort: Stockholm
Företag: Dfind AB
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Crayon söker Senior Specialistkonsult inom SCCM och SCOM jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Crayon söker Senior Specialistkonsult inom SCCM och SCOM

Vill du ingå i ett lyckat säljteam till hösten?
Rent A Worker Sweden AB Tjänsten För kunds räkning söker vi säljare, som trots ett lättsålt varumärke kan tänka i nya banor och öka kundnöjdheten och den egna kundstocken. Vår kund etablerade sig 1954 och har sedan dess varit med om ständig utveckling. Nu har de introducerat ännu en populär produkt, där du behövs som annonssäljare och "idéspruta". I företaget värdesätts dina talanger och personlighet. Teamet är sammansvetsat och arbetar för att kunna göra trevliga event och resor tillsammans, samtidigt som den inviduella lönen alltid kommer i första hand. Kvalifikationer Vi och du vet vad som är säljtalang, men du har lättare att få en tjänst hos oss om du kan påvisa tidigare goda resultat. Självklat är det bra med olika bakgrund, utbildning och erfarenhet.Det viktigaste är engagemang, service och prestigelöshet. För oss är personligheten viktigast och avsaknad av erfarenhet går att överbrygga med utbildning med hjälp av duktiga chefer och coacher. Egenskaper Vi vill se att du har förmågan att fånga upp och utveckla kundrelationer, är kommunikativ och kan göra affärer på ett förtroendeingivande sätt. Som person är det ett plus om du vill vinna, både monetärt som kunskapsmässigt. Vi erbjuder En rekrytering direkt till kund. En attraktiv säljroll i ett väletablerat företag. Attraktiv grundlön + provision utan lönetak. Provisionsprocent efter erfarenhet. Om Rent A Worker Rent A Worker är ett auktoriserat rekrytering och bemanningsföretag. Vi erbjuder kvalitativa, kundanpassade rekryteringar och bemanningslösningar. Vi arbetar med att ta fram rätt spetskompetenser till våra kunder med hjälp av våra professionella rekryterare, kandidatsökverktyg, analysverktyg, goda rykte samt genom våra genomtänkta rekryteringsprocesser.
Företag: Rent A Worker Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du ingå i ett lyckat säljteam till hösten? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du ingå i ett lyckat säljteam till hösten?

Systemutvecklare till expansivt företag inom fastighetsbranschen!
Framtiden AB Vi söker dig som är en nyexad systemutvecklare till ett expansivt IT-företag med kunder inom fastighetsbranschen! Kundföretaget sitter i fina lokaler med goda förbindelser söder om Stockholm. Välkommen med din ansökan! Dina arbetsuppgifter Kundföretaget är inne i en expansionsfas och är nu i behov av en utvecklare med kunskaper i Java och JavaScript. Arbetet som utvecklare hos kundföretaget innebär både att skapa helt nya funktioner och att förvalta sådana som de tidigare levererat till deras kunder. Du kommer också att arbeta med att utveckla integrationer mot exempelvis ekonomisystem. Du måste alltså vara intresserad av att både jobba med utveckling av system och att underhålla befintliga lösningar. Om företaget Kundföretaget är ett produktbolag och arbetar med heltäckande datasystem för fastighetsförvaltare. De utvecklar och marknadsför produkten till medelstora och större fastighetsföretag. Vår kund säljer även tjänster relaterade till produkten. Vår kunds produkt finns för Windows, webb och mobilt. Företaget delar kontor med sitt systerbolag och sitter i ljusa och fräscha lokaler i Johanneshov. De är 19 stycken anställda, varav 7 utvecklare och ett antal underkonsulter. Din profil SKALL krav: Relevant akademisk utbildning inom Datavetenskap Svenska/engelska i både tal och skrift Du är konsultmässig och har god kunskap i Java, JavaScript Meriterande krav: Kunskaper i Oracle och/eller SQL-server är ett plus Erfarenhet av att arbeta med integrationer Meriterande om du har arbetat med fastighetsrelaterade system tidigare Personliga egenskaper och beteenden: Vi söker dig som är driven och självgående. Som person är du social och konsultmässig. Det är viktigt att du har humor och trivs med att tillhöra en gemenskap på arbetsplatsen. Om oss Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb. Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. Villkor Urval sker löpande Start: Augusti
Företag: Framtiden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Systemutvecklare till expansivt företag inom fastighetsbranschen! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Systemutvecklare till expansivt företag inom fastighetsbranschen!

Sjuksköterska
Rinkeby Vårdcentral Rinkeby vårdcentral som är en landstingsdriven vårdcentral söker mottagningsköterska. Vårdcentralen är belägen ca 20 min från Stockholms City Vill du bli en av oss och få ett spännande arbete i ett mångkulturellt område med en ung befolkning? Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna består av mottagningsarbete,hemsjukvård, telefonrådgivning. Hälsoundersökningar för asylsökande. Vi har telefonsystemet TeleQ och dokumenterar i Take Care. Kvalifikationer: Leg sjuksköterska, gärna med erfarenhet av primärvård eller annat likvärdigt arbete. Önskvärt att man har vidarutbildning inom diabetes och/eller vidarutbildning inom KOL/astma och gärna erfarenhet av att göra spirometrier. Personliga egenskaper: Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Övrig information: Körkort inget krav. För att motverka spridning av MRSA tillämpar Stockholms Läns Sjukvårdsområde(SLSO)friskhetsintyg innan nyanställning och reglerar möjlighet för vårdpersonal att bära piercing. För mer information : http://www.sll.se/ Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska jobb, Sjuksköterska Stockholm, Sjuksköterska Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska

Distriktssköterska
Rinkeby Vårdcentral Rinkeby vårdcentral är en landstingsdriven vårdcentral som ligger ca 20 min från Stockholms city.Vi söker en distriktssköterska som vill bli vår nya kollega.och få ett spännande arbete i ett mångkulturellt område med en ung befolkning? Arbetsuppgifter: Sedvanliga distrikssköterskeuppgifter inom hemsjukvård, mottagningsarbete och telefonrådgivning. Vi har telefonsystemet TeleQ och vi dokumenterar i Take Care. Kvalifikationer: Leg sjuksköterska med vidareutbildning i öppen hälso-och sjukvård. Personliga egenskaper: Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Övrig information: Körkort inget krav. För att motverka spridning av MRSA tillämpar Stockhoms läns sjukvårdsområde(SLSO) friskhetsintyg innan nyanställning och reglerar möjligheterna för vådpersonal att bära piercing. För mer info: http://www.sll.se/ Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Distriktssköterska jobb, Distriktssköterska Stockholm, Distriktssköterska Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Distriktssköterska

IT-support för deltidsuppdrag vid sidan av studier
Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas. Komet söker för uppdragsgivares räkning en servicedeskmedarbetare med kommunikativ förmåga som vill arbeta deltid med 1st line-support vid sidan av sina studier. Vår uppdragsgivare är Nordens ledande konsultföretag med samlad kunskap inom teknik, miljö och arkitektur. Företaget har ca 5300 medarbetare i tio länder. De hjälper kunder att förverkliga sina ambitioner genom att erbjuda kvalificerade tekniska konsulttjänster inom en rad områden. Som servicedeskmedarbetare kommer dina arbetsuppgifter innefatta att lösa allehanda problem som kan uppstå när man arbetar inom IT-support, både långsiktiga och kortsiktiga lösningar. Du kommer att tillhandahålla företagets anställda support via telefon i ärenden rörande exempelvis AD, felsökning och installationer i Windows-miljö samt hårdvarusupport. Är du den vi söker? Vi tror att du som söker studerar på en IT-inriktad utbildning och är på jakt efter ett meriterande extrajobb vid sidan av dina studier. Du är en problemlösare av rang med mycket goda kunskaper inom PC, både vad gäller mjukvara och hårdvara. Du är troligtvis den som familj och vänner alltid ber om hjälp vid "datorproblem". Det är en fördel om du har grundläggande serverkunskaper, men inget krav. Du har ett brinnande intresse för IT och tycker att det är kul att hjälpa människor. Din sociala förmåga är mycket viktig då du kommer att möta alla typer av användare varje dag och stor vikt ligger vid att bemöta dem på ett korrekt och ödmjukt sätt. Vår uppdragsgivares värdeord är nyfikenhet, engagemang och ansvar. Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos vår uppdragsgivare. Information om uppdraget: Start: Omgående Omfattning: Deltid, omfattningen varierar beroende på arbetsbelastning hos uppdragsgivaren Arbetstider: Kontorstider
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga IT-support för deltidsuppdrag vid sidan av studier jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IT-support för deltidsuppdrag vid sidan av studier


Sök lediga jobb Socialsekreterare BENGTSFORS KOMMUN Vård_ Omsorg_ IFO

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se