Socialsekreterare till barn och familjeenheten 75% lediga jobb

Socialsekreterare till barn  och familjeenheten 75% jobb Socialsekreterare till barn och familjeenheten 75% jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Socialsekreterare till barn och familjeenheten 75%. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Socialsekreterare till barn och familjeenheten 75%. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Business Developer/Business Development Manager- Stockholm

  2. Kock med spetskompetens sökes.- Stockholm

  3. Undersköterskor till Hemsjukvården- Sigtuna

  4. Ambulerande receptionist inom Stockholmsområdet- Stockholm

  5. Säljare sökes till Winback-team- Stockholm

  6. NU SÖKER VI UNGA DRIVNA INNESÄLJARE - HELTID - TIMLÖN- Stockholm

  7. Receptionist/telefonist deltid sökes Uniflex Sverige AB- Stockholm

  8. Blockchef Mark till Hochtief- Stockholm

  9. Civilekonom till stor och modern ideell verksamhet- Stockholm

  10. Logistikkoordinator sökes till Clear Channel!- Stockholm


Mer beskrivning

Business Developer/Business Development Manager
TradeZoom is a newly established company which is trading raw material or semi finished compounds to Rubber Manufactures or other traders. TradeZoom is based in Stockholm; however the company has been in Middle Eastern trading market with more than 25 years experience in rubber industry. TradeZoom drives the following operations: * Import, export and wholesale of semi-finished rubber products for use within the rubber industries. These rubber industries will in turn produce various types of rubber, for example rubber that can be used in the automotive industry. * Importing, exporting and wholesaling of finished rubber products. These finished products are also used in different production lines such as steel and paper production lines. * Importing and exporting industrial machinery to be used in manufacturing rubber products. Position Summary: The Business Developer position is responsible for developing new business relationships and serving as the first level of support to existing clients. Position responsibilities: * Develop an effective understanding of the capability, benefits and competitive advantages of TradeZoom?s services * Identify prospective customers and individual organizations to focus on sales activities * Develop new client relationships via cold calling, the Internet, and trade shows * In coordination with Sales Management, identify, quality, develop and close sales opportunities * Promote and educate clients regarding TradeZoom?s services * Provide customer support and manage client expectations. * Manage and control pricing and contractual issues by developing a thorough understanding of company procedures. * Take an active role in learning about each client?s industry, business needs and company culture to identify new business opportunities and provide a high level of service * Perform other special projects or duties when required. Essential skills and experience required: * Superior written and spoken communication skills in English and Persian. * Candidate has a bonus if he/she speaks Swedish. * Minimum of 5 years experience in trading. * Candidate has a bonus if he/she is familiar with Asia and Middle East market. * Good analytical skills needed to project revenues, monitor budgets and other necessary calculations. * Willingness to travel to offsite client or sales meetings in Sweden, Europe, Asia and Middle East. * Most importantly, the ideal candidate must demonstrate ability to: multitask in a fast-paced environment, work well with people from a variety of different backgrounds and cultures, build relationships with clients and co-workers, work as part of a team, take active measures to solve problems and commit to a high level of service. If you think you have what it takes to succeed in a dynamic, fast-paced environment, please apply! To apply please send your CV to: job@tradezoom.se
Företag: TRADEZOOM AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Business Developer/Business Development Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Business Developer/Business Development Manager

Kock med spetskompetens sökes.
RestaurangAssistans AB Om RestaurangAssistans RestaurangAssistans är Sveriges största bemanningsföretag inom Hotell och Restaurang med kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Våra kunder är allt från Guide Rouge-krogar och guldkantande galor till rikstäckande hotell- och företagsrestauranger, konferensanläggningar, kursgårdar och cateringföretag. Om tjänsten För våra kunders räkning söker vi erfarna kockar som brinner för yrket och uppskattar nya utmaningar. Har du god erfarenhet av a la carte, samt vana vid att arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften - då kommer du att trivas att arbeta för oss! Vi söker dig som har 3 års restaurangskola eller lärlingsutbildning samt minst 3 års yrkeserfarenhet. Det krävs att du är flexibel och trivs med att träffa nya människor. Vi kan erbjuda dig ett varierande arbete med goda utvecklingsmöjligheter. Din arbetsplats kan variera från en dag till en annan, men du är vid varje arbetstillfälle anställd av oss. Lön enligt kollektivavtal med mycket goda förmåner och välbetald ersättning. Kompetens Mycket goda egenskaper inom ala carté.
Företag: RestaurangAssistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Kock med spetskompetens sökes. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kock med spetskompetens sökes.

Undersköterskor till Hemsjukvården
PR Vård Hemsjukvård och Omsorg är ett företag i den familjeägda PR Vårdkoncernen. Bolaget har bedrivit verksamhet sedan 2001 och samverkar med ett stort antal vårdgrannar och uppdragsgivare. Vi erbjuder tjänster inom hemsjukvård och omsorg till landstingsdrivna, kommunala och privata aktörer. Idag är PR Vård en av de största privata vårdgivarna av hemsjukvård i Sverige. Verksamheten har avtal med Stockholms läns landsting om att bedriva basal hemsjukvård under kvällar, nätter och helger. Enbart inom ramen för detta uppdrag samverkar vi med över 140 vårdcentraler och utför närmare 40 000 hembesök varje månad. Vi söker undersköterskor som vill arbeta extra i hemsjukvården Arbetsbeskrivning Som undersköterska arbetar du med basal hemsjukvård. Du kommer att utgå från enheten och utför sedan alla hembesök självständigt. PR Vård har egna miljöklassade bilar som används av all personal. De basala hemsjukvårdsuppgifterna som delegeras till undersköterskor är bland annat medicingivning från apodos och dosett, inhalationer, ögondroppar, koppla på och av sondnäring, subkutana injektioner av bland annat Fragmin och insulin samt sårvård. För att trivas i rollen som undersköterska hos oss bör du vara en noggrann, social och flexibel person som har ett öppet sinnelag och inte ser förändringar som ett hinder utan som en möjlighet. Arbetet innebär såväl direkt- som telefonkontakt med patienter, anhöriga och medarbetare samt även dokumentation i patientjournal, vilket ställer krav på mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Arbetstider/arbetsplats Arbetstiderna är varierande och det finns möjlighet att arbeta kvällar och helger alternativt nätter. Vi har lokalkontor i Täby, Norrviken, Liljeholmen, Farsta, Vårby och Södertälje. Du har själv möjlighet att påverka i hur stor utsträckning du vill arbeta och vilken enhet du vill utgå ifrån. Krav * Utbildad undersköterska * Minst 2 års arbetslivserfarenhet från hälso- och sjukvård med delegering och praktisk erfarenhet inom följande områden: medicingivning från apodos, dosett samt flytande läkemedel, inhalationer, administrering av insulin och god kunskap om diabetes. * B-körkort * God lokalkännedom Det är meriterande om du har erfarenhet av hemsjukvård eller akut sjukvård samt har arbetat med sårvård, katetersättning och spolning, sondnäring via PEG och subkutana injektioner. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet och Kommunal samt erbjuder friskvårdsersättning och individuella kompetensplaner. PR Vård strävar efter mångfald. Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.   Välkommen med din ansökan!
Företag: PR Vård Hemsjukvård och Omsorg AB
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Undersköterskor till Hemsjukvården jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Undersköterskor till Hemsjukvården

Ambulerande receptionist inom Stockholmsområdet
Uniflex Sverige AB Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat. Jobbeskrivning Vill du knyta många kontakter och inte minst vara en god representant för Uniflex ute hos våra kunder? Då passar denna tjänst dig perfekt! För start omgående söker vi en ambulerande receptionist till våra aktuella kunder inom Stockholmsområdet. Som ambulerande receptionist får du möjlighet att arbeta hos en mängd olika företag där nya spännande utmaningar väntar dagligen. Denna tjänst passar dig som är nyfiken på olika företagskulturer och som gillar när det händer nya saker! Du kommer att till största del att arbeta med sedvanliga receptionsuppgifter som att ta emot besökare och samtal via växelsystem, vara behjälplig med administrativa uppgifter och i vissa fall även med konferens. Personliga egenskaper I rollen som ambulerande receptionist söker vi dig som är flexibel, driven och framåt. Du har en känsla för god service, är social och snabb på att ta dig an nya arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen krävs dessutom att du är stresstålig och kan hålla många bollar i luften samtidigt. Tidigare erfarenhet inom reception och service är meriterande men ej ett krav. Då vi arbetar med såväl svenska som internationella företag är det viktigt att du behärskar både svenska och engelska språket i tal och skrift, samt att du behärskar officepaketet. Vill du bredda din karriär inom reception och service samt knyta värdefulla kontakter inför framtiden är det här rätt tjänst för dig!
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Ambulerande receptionist inom Stockholmsområdet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ambulerande receptionist inom Stockholmsområdet

Säljare sökes till Winback-team
Svensk Fondservice AB etablerades 2008 och har på kort tid blivit en av marknadens ledande aktörer inom kapitalförvaltning. Vi har idag över 110 000 aktiva kunder och förvaltar drygt 9 miljarder. Bolagets affärsidé är att tillhandahålla en kvalificerad och professionell pensionsförvaltning i syfte att öka våra kunders framtida pension. Som värdepappersbolag står vi under Finansinspektionens tillsyn och är registrerade för försäkringsförmedling. Nu söker vi nya säljare till vår winback avdelning. Vi tror att du som sökande brinner för att ge kunderna en service utöver det vanliga, älskar affärer och känner en stolthet i att kalla dig för försäljare. I arbetet hos oss kommer du att via telefon kontakta befintliga kunder med olika mervärdes erbjudanden och tjänster. Du förväntas kunna ta och uppskatta ett stort eget ansvar och se det som en förutsättning att i sitt arbete kunna påverka sin egen lön. I våra ljusa nyrenoverade lokaler på Sveavägen i City kommer du ingå i ett säljteam om 10 personer. Då du kommer vara i kontakt med en stor mängd av våra värdefulla kunder varje dag ställer vi mycket höga krav på din förmåga att uttrycka dig på ett korrekt sätt i tal såväl som skrift. Tidigare erfarnhet utav finansbranschen är ej obligatorisk då vi utbildar dig vid anställning. Vi tycker det är trevligt om du i din ansökan presenterar dig med bild och lägger mer tid på ditt personliga brev snarare än ditt CV. Vi söker personer som har: * En god social kompetens * En hög ansvarskänsla * Ett serviceinriktat beteende * En positiv lösningsorienterad inställning * Ett öppet sinne och drivs av att jobba i ett snabbväxande entreprenöriellt företag Vi erbjuder dig: * Trevliga medarbetare * En trivsam arbetsplats i nyrenoverade lokaler * En fast månadslön på 15 000 kr plus rörlig lön * Ett varierande arbete med goda utvecklingsmöjligheter Tillträde: Snarast Fast månadslön 15 000 kr + provision. Måndag-Fredag, 9:00-17:00
Företag: Svensk Fondservice AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare sökes till Winback-team jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare sökes till Winback-team

NU SÖKER VI UNGA DRIVNA INNESÄLJARE - HELTID - TIMLÖN
Team Alexander letar nu efter nya glada och taggade säljare till vårat kontor på Östermalm. Hos Definitiv får du jobba med outboundsales på ett annorlunda sätt än vad du förmodligen förväntar dig eller är van vid. Vi fokuserar på långsiktiga kundrelationer med hög kvalité samtidigt som vi strävar efter att vara Sveriges bäst säljande och hårdast arbetande telesäljavdelning. Du kommer att arbeta med att kontakta framtida kunder med telefonen som ditt främsta verktyg. VILKA ÄR VI? Definitiv är idag Sveriges ledande säljbyrå inom outbound sales. Just nu är vi i en expansiv fas och håller på att utöka ett av våra team (Team Alexander) och söker därför nya medarbetare till vårat kontor på Östermalm. För att söka arbete till team Alex krävs det att du är likasint dina övriga kollegor - Positiv inställning och ett stort engagemang samt ett leende som slår allt. Säljerfarenhet är meriterande men dock ej ett krav, vi utbildar och coachar alla våra säljare internt för att alltid lyckas. VEM SÖKER VI? Team Alexanders ambitionsnivå är inte hög. Den är högst.  Vi letar efter positiva och utåtriktade personer som tycker att hög prestation och generös ersättning bör gå hand i hand. Vi söker dig som älskar att tävla och som alltid ger 100%. * Är eller vill bli en bättre säljare än alla andra * Gillar att arbeta i ett högt tempo * Har en förmåga att vända motgång till framgång * Har ett leende som slår allt. * Är en person med stark karisma som andra spontant blir glada av att prata med * Älskar att tävla. * Har hög arbetsmoral och känsla för rätt och fel VAD ERBJUDER DEFINITIV  DIG SOM SÄLJARE? Moderna och nybyggda lokaler mitt på Östermalm, varm och familjär atmosfär, trevliga medarbetare och engagerade coacher, alltid högsta ersättningen till säljarna och en gedigen produkt- och säljutbildning. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inget krav, det är inställningen som avgör! Tjänsterna kommer att tillsättas omgående. Lön Timlön + provision Anställning Vi tillämpar provanställning i 6 månader med möjlighet till tillsvidare.  Arbetstider Måndag-fredag 08:00-17:00 Vi ser fram emot din ansökan redan idag! Om din ansökan: Efter att du klickat på ”Ansökan via extern webbplats nedan” fyller du sedan i dina ?personuppgifter och kan bifoga CV/personligt brev/bild. Vi går igenom alla ansökningar och återkommer till dig inom två veckor. Du kommer även att?få en bekräftelse på att vi mottagit din ansökan. Om du blir kallad på intervju kommer vi att ge dig en företagspresentation och mer information kring tjänsten.  Under mötet kommer du att få träffa avdelningscheferna och våra Teamledare. Välkommen.....
Företag: Definitiv AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga NU SÖKER VI UNGA DRIVNA INNESÄLJARE - HELTID - TIMLÖN jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: NU SÖKER VI UNGA DRIVNA INNESÄLJARE - HELTID - TIMLÖN

Receptionist/telefonist deltid sökes Uniflex Sverige AB
Uniflex Sverige AB Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat. Jobbeskrivning För kunds räkning söker vi nu receptionist/telefonist för arbete i Stockholmsområdet på deltid. Är du en flexibel, serviceinriktad person som trivs med att jobba självständigt och i ett högt tempo? Är du duktig på att bemöta andra människor på ett professionellt sätt i alla tänkbara situationer? Har du dessutom någon slags erfarenhet från service eller reception sedan tidigare är det ett plus! Tjänsten är på 75%, måndag till fredag, 6 timmar/dag. Personliga egenskaper Tycker du att det är roligt att ge god service och bemöta människor så är denna tjänst perfekt för dig! Tidigare erfarenhet av reception och kundservice är ett krav. Sök snarast då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi söker dig som gillar att ha många bollar i luften och är initiativrik! Tjänsten är en deltidstjänst.
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist/telefonist deltid sökes Uniflex Sverige AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist/telefonist deltid sökes Uniflex Sverige AB

Blockchef Mark till Hochtief
Hochtief: HOCHTIEF Solutions as a service-oriented construction company bundles the traditional core business of the HOCHTIEF Group. This mainly includes building construction, and civil and structural engineering. The company has also specialized in complex market segments such as shopping centers, high-rise buildings, airports, tunnels and power plants. HOCHTIEF Solutions is the management company of the Europe corporate division which employs more than 8,500 staff. ExpanderaMera söker för Hochtiefs räkning en blockchef för markarbeten. Tjänsten avser ett stort spännande projekt på Norra Länken. Detta är ett rekryteringsuppdrag vilket innebär att du kommer bli anställd av Hochtief men att ExpanderaMera sköter rekryteringsprocessen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som Blockchef Mark: - Planera och genomföra markarbeten för projektet - Ansvara för trafikomläggningar - Ansvara för arbetsberedning och KMA - Stämma av mot budget och göra prognos - Medverka vid inköp - Samordning internt och externt Vi söker dig som har civilingenjörsexamen eller liknande i botten, samt relevant praktisk erfarenhet från rollen i produktion. För tjänsten är det viktigt att du har insyn i arbete med trafikomläggningar i en väldigt trafikintensiv miljö. Du talar flytande svenska och bra engelska samt är en god kommunikatör. Meriterande om du även kan tyska. I övrigt tror vi att du är trygg i dig själv, stresstålig och har "skinn på näsan" Det är meriterande om du har erfarenhet från att jobba på mångkulturella projekt. Urval och intervjuer sker löpande, skicka din ansökan till oss redan idag. Vid frågor om tjänsten kontakta Julia Olsson på 08-53034378 eller Julia.Olsson@expanderamera.se Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
Företag: ExpanderaMera AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Blockchef Mark till Hochtief jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Blockchef Mark till Hochtief

Civilekonom till stor och modern ideell verksamhet
Svenska Kyrkan Järfälla Församling Presentation Är du en civilekonom som vill arbeta i en modern ideell verksamhet? Till Järfälla församling söker vi en chef för ekonomi, lön och administration. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan. Arbetsuppgifter I denna roll som chef svarar du för ekonomi, lön samt administration i samråd med förvaltningschefen. Utöver detta svarar du även för ekonomin i fyra bolag i Järfälla församlings förvaltnings AB. Koncernens verksamhet omfattar begravningsbyrå, kontorshotell och cateringverksamhet samt moderbolag. Du kommer att ha personalansvar för 3-4 medarbetare inom ekonomi, lön och administration. Tjänsten rapporterar till förvaltningschefen. I rollen ingår även ansvaret att vara sekreterare i församlingens beslutande organ. Utbildning/erfarenhet Du är civilekonom eller motsvarande, gärna med revisionsinriktning. Du har flerårig erfarenhet av kvalificerat redovisnings- och bokslutarbete med budget och resultatansvar från ett företag i näringslivet. Det är mycket meriterande om du har arbetat med revision samt har erfarenhet av större ideella organisationer. I denna rekrytering kommer vi att lägga stor vikt vid dina personaliga egenskaper. Den vi söker är kommunikativ, prestigelös och har en utmärkt samarbetsförmåga och goda ledaregenskaper. Du är en lagbyggare men även självständig och har ett tryggt och stabilt förhållningssätt. Vidare är du analytisk med siffersinne och strukturerad. Det är ett krav att du är medlem i svenska kyrkan och delar dess värderingar. Företagsbeskrivning Järfälla församling är Svenska kyrkans lokala organisation och är en av Sveriges största församlingar med drygt 39 500 medlemmar. Församlingen har ca 95 anställda och dess geografiska gränser är desamma som Järfälla kommuns. Församlingsverksamhet pågår i våra fyra kyrkor och församlingshem. Företagets hemsida http://www.jarfallaforsamling.se/ Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Svenska Kyrkan Järfälla Församling
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Civilekonom till stor och modern ideell verksamhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Civilekonom till stor och modern ideell verksamhet

Logistikkoordinator sökes till Clear Channel!
Clear Channel är ett av Sveriges ledande medieförsäljningsbolag och även känt som Sveriges största företag inom utomhusmedia med cirka 90 anställda. Företaget ägs sedan 1998 av den amerikanska koncernen Clear Channel Communications Inc. Koncernen finns representerad i 66 länder och är ett av världens största mediebolag. Clear Channel tillhandahåller reklamytor utomhus som möjliggör för annonsörer att nå hela Sverige dygnet runt. Söker du en tjänst där den ena dagen inte är den andra lik? Söker du en arbetsplats som älskar att förändra och ständigt utmanar sig själva att bli bättre? Clear Channel söker en ambitiös och driven logistikkoordinator med intresse för mediebranschen. Som logistikkoordinator är du den ansvariga länken internt mellan försäljnings- och kampanjavdelningen samt den externa länken till uppsättarna. Som logistikkoordinator tillhör du logistikavdelningen som ansvarar för drift och underhåll av Clear Channels reklamytor, samt att reklamaffischer sätts upp och plockas ned. Totalt rör det sig om mer än 100 000 reklamytor som affischeras varje vecka. De flesta av dessa tjänster upphandlas av oberoende underentreprenörer. Som logistikkoordinator är du avdelningens "spindel i nätet" och ansvarar för att beställningar av tjänster till underentreprenörerna skickas ut och följs upp. Du utgör en viktig länk i hanteringen av extrabeställningar, reklamationer, trafikskador m.m. Vidare utgör du ett stöd åt regioncheferna, som ofta är ute på fältet, genom att vara deras kontaktperson på kontoret. Är du den vi söker? Vi söker dig med; -       Relevant eftergymnasial utbildning -       Minst fem års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter -       Mycket god systemförståelse/ IT-kunskaper. -       Har du erfarenhet av att arbete med ISO-certifiering är det meriterande. Som person är du strukturerad, noggrann och drivande. Du arbetar proaktivt och har en naturlig social kompetens som gör att du är skicklig på att kommunicera på alla nivåer inom och utanför företaget. Du är entusiastisk, serviceinriktad och att du dessutom är serviceminded och affärsinriktad ser vi som en självklarhet. Det är viktigt att du är en självgående och lojal person med stark personlig drivkraft som är van vid att arbeta självständigt och målinriktat i ett högt tempo i en föränderlig och actionorienterad miljö. Du känner ett ansvar för Clear Channels ledord: Freedom, Flexibility, Forward Thinking och Fulfilling Promises. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi erbjuder: Clear Channel är ett företag som älskar att förändra och utmanar sig själva hela tiden till att bli bättre. Det är en rolig arbetsplats med högt i tak och företaget verkar i en spännande bransch där ingen dag är den andra lik. Det är en platt organisation och ser gärna att varje anställd ska ta egna beslut, vilket ger utrymme för eget ansvar. Då det är en internationell organisation finns för rätt person goda möjligheter att växa både i Sverige men också utomlands. Ansökan I den här rekryteringen samarbetar vi med Komet och frågor besvaras av rekryteringskonsult Anna Olsson på 020- 25 26 00 alternativt anna.olsson@komet.se.Skicka in din ansökan genom ansökningsformuläret nedan, vi tar tyvärr inte emot ansökningar via e-post.
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Logistikkoordinator sökes till Clear Channel! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Logistikkoordinator sökes till Clear Channel!


Sök lediga jobb Socialsekreterare till barn och familjeenheten 75%

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se