Sollentuna Kommun Runbacka jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Sollentuna Kommun Runbacka. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Sollentuna Kommun Runbacka. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Barnskötare- Lidingö
- Driven teamleader till internationellt företag- Stockholm
- Utesäljare VVS till Dahl- Stockholm
- Consultant, Talent Planning and Organizational Effectiveness- Stockholm
- Specialistläkare med intresse för ME/CFS sökes till Bragée Kliniker- Stockholm
- Account Manager - Italy- Stockholm
- Förskola mitt på Södermalm söker förskollärare- Stockholm
- Kundservicemedarbetare- Stockholm
- Trafiklärare sökes- Huddinge
- Digital Content Manager / Teamleader till Life of Svea AB- Stockholm
Mer beskrivning
BarnskötareEtt stort plus om du har erfarenhet av att arbeta inom förskola. Som person är du initiativrik och positiv, samt har både förmåga, lust och vilja att inspirera och utmana barnen. Samarbetsförmåga och engagemang är en självklarhet. Du ska vara social och vara öppen för att möta andra människor. Du ska tycka om att vistas utomhus i skog och mark. Arbetet kommer att vara i en barngrupp med 1-3 åringar. Ett plus är om du har god erfarenhet av pedagogisk dokumentation. Vi använder oss av ett dokumentationsverktyg som heter Tyra. Vi söker en pedagog med en nyfikenhet, inspirerande och en bra förebild för våra fantastiska barn. Vi vill tillsammans skapa en trygg atmosfär där barnen utvecklar förståelse för allas lika värde. Erfarenhet/ intresse av utomhuspedagogik är meriterande. Skogsgläntans förskola har funnits på Lidingö sedan 1989. Vi är ett föräldrakooperativ med två avdelningar för barn i åldrarna 1-6. Vi har en egen kock. Förskolan är belägen på Lidingö med vackra omgivningar och med närhet till äng, skog och sjö/ hav där barnen leker och lär sig av naturen varje dag. Hög personaltäthet, vilket gör det möjligt för oss att arbeta i små barngrupper med upplevelsebaserat lärande. På ett lekfullt och lustfyllt sätt inspireras barnen och skapar ett intresse för djur och natur. Vi står för ett utforskande arbetssätt där vi upptäcker, undersöker, upplever och reflekterar tillsammans med varandra.
Företag: I Ur och Skur Skogsgläntan
Ort: Lidingö
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Barnskötare jobb, Barnskötare Lidingö, Barnskötare I Ur och Skur Skogsgläntan
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnskötare
Driven teamleader till internationellt företag
Perido söker nu för kunds räkning en teamleader till deras servicedesk. Kunden är ett stort, internationellt företag inom finansbranschen. Kontoren är ljusa och fina, belägna 15 minuter utanför centrala Stockholm. I rollen som teamleader kommer du att få en roll med ansvar och variationsrika arbetsuppgifter. Du ansvarar för veckomötena som hålls med dina kollegor på helpdesken och bidrar där till att skapa er gemensamma arbetsplan. Därefter fördelar du uppgifter till dina kollegor och ser till att arbetsuppgifterna blir utförda på rätt sätt. En stor del av dagarna kommer även att bestå av administration och exempelvis att föra in information och statistik i Excel samt att arbeta i och uppdatera olika system. Som teamleader är du dessutom huvudkontakten mot externa parter där du ansvarar för kontakt med såväl leverantörer som beställare. Kontakten sker regelbundet via både mail och via telefon. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta med administration, kanske har du haft en roll som teamleader eller arbetat med uppföljningsarbete tidigare? Som person är du driven och orädd, du tar initiativ och arbetar lösningsorienterat. Du besitter ledaregenskaper och har en förmåga att se hela ditt team och vilka möjligheter till förbättringar som finns. För dig är det viktigt att det är ordning och reda omkring dig, du har ögon och öron överallt för att se till att allt går rätt till. Du är en lättlärd person och gillar att tänka utanför boxen samtidigt som du är noggrann med att följa policyn som finns i företaget. Är du den vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Kravprofil ⢠Gymnasial utbildning ⢠Erfarenhet av administration och serviceyrke ⢠Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska Meriterande ⢠Goda kunskaper i Office-paketet, framförallt Excel ⢠Arbetserfarenhet som teamleader Omfattning och tillträde Heltid, konsultuppdrag. Tillträde enligt överenskommelse. Ansökan Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta i servicedesk och vill fortsätta din utveckling i rollen som teamleader? Gillar du att ha kontroll och ser ofta dig själv som spindeln i nätet? Fortsätt då läsa! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter â något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 101P i ämnesraden. Kontakt Frågor: fraga@perido.se Hemsida: www.perido.se
Företag: Perido AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Driven teamleader till internationellt företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven teamleader till internationellt företag
Utesäljare VVS till Dahl
Dahl söker nu Utesäljare till säljteamen i Stockholm Norr och Syd. Är du en driven säljare som gillar att vårda kundrelationer och hitta nya affärsmöjligheter? Då är det säkert dig vi söker! Som utesäljare på Dahl arbetar du med att utveckla relationer och affärer med nya och befintliga kunder. Du planerar och strukturerar säljarbetet inom ditt ansvarsområde, genomför kundbesök och följer upp. Som Utesäljare representerar du Dahl i olika sammanhang, driver och utvecklar kundaktiviteter. Vi erbjuder ett utvecklande och intressant arbete med moderna produkter och lösningar i en försäljningsdriven organisation. Dessutom får du trevliga kollegor och en familjär arbetsplats att trivas på. På Dahl är vi stolta över att vi för fjärde året i rad har utnämnts till Karriärföretag, hos är personlig utveckling och kontinuerlig vidareutbildning en självklarhet. Vi erbjuder dig många möjligheter att växa såväl inom vår egen organisation som inom Saint-Gobain. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Joachim Collin, Försäljningschef Stockholm, +468-590 046 38 Varmt välkommen med din ansökan! Vi jobbar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan snarast, dock senast den 28 juni 2018 Vi söker dig som är genuint intresserad av försäljning och drivs av mål och resultat. Vi ser att du är affärsdriven och handlingskraftig och vill utveckla så väl dig själv som relationerna till våra kunder. Då arbetet till stor del bedrivs självständigt så krävs att du kan arbeta strukturerat och ansvarsfullt. Samtidigt är du också en god teamspelare i samarbetet med innesäljarna och andra funktioner för att hitta den bästa lösningen för kunden. Det är meriterande om du har erfarenhet från VVS-branschen och har god vana av att arbeta i Excel. Vi ser gärna både kvinnliga och manliga sökande. Dahl Sverige AB är Sveriges ledande handelsbolag i VVS-branschen, med snart 100-årig erfarenhet. Runt om i Sverige har vi ett sjuttiotal butiker, från Ystad i söder till Kiruna i norr. Där bemöter vi våra kunder med kompetens om både produkter och bransch. Vi är drygt 1 000 medarbetare som ständigt strävar efter att våra kunder ska uppleva oss som tillgängliga, tillförlitliga och kompetenta. Detta är också våra tre ledord. I vår affär ingår förutom VVS även Mark & VA, Industri, Fastighet och Kyla, med brett sortiment och god kunskap. Vårt stora supportlager i Järfälla hanterar dagligen transporter till 1600 orter, både till kunder och butiker. Godset levereras av våra chaufförer som har god lokalkännedom och kör lastbilar med lyftkran på flaket för en smidig leverans. Dahl ägs av den franska industrikoncernen Saint-Gobain och vår omsättning uppgår till drygt 6 mdkr.
Företag: We Select
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Utesäljare VVS till Dahl jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utesäljare VVS till Dahl
Consultant, Talent Planning and Organizational Effectiveness
As a key team member reporting into the Talent, Planning, and Engagement team within the Learning, Engagement and Performance team, you will be able to operate at a strategic and operational level. You will be able to own small projects and partner with others on larger initiatives and enjoy opportunities to be hands-on in a highly collaborative environment. Some of your major focus points will be talent strategies and programs and employee engagement. This will specifically include supporting the HR Transformation work as a communication lead to inform, engage and generate support for promoting greater movement of talent across boundaries as well as working to create organization wide standards around employee movement. A second component of your role, extending beyond talent strategy work, will be organizational effectiveness work. You will work as a partner to European Studios, consulting on direction and execution of solutions that drive greater effectiveness around strategy execution. As a talent planning and organizational effectiveness consultant, you will partner with groups including Talent Acquisition, HR Business Partners, HR Business Solutions as well partnering direct to the business. Experience and Skills: ⢠Experience working in the areas of Learning and/or Organizational Effectiveness ⢠Strong analysis and judgement capabilities ⢠Must be able to build credibility and influence at many levels of the organization ⢠Strong communication and presentation skills to operate in both small and large group meetings ⢠Strong project management skills and attention to detail ⢠Education: Graduate degree in organizational development, or learning and development, or similar strongly preferred EA is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, sex, national origin, ancestry, pregnancy, age, sexual orientation, marital status, protected veteran status, medical condition or disability, or any other characteristic protected by law.
Företag: EA DIGITAL ILLUSIONS CE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Consultant, Talent Planning and Organizational Effectiveness jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Consultant, Talent Planning and Organizational Effectiveness
Specialistläkare med intresse för ME/CFS sökes till Bragée Kliniker
Bragée Klinikers ME/CFS mottagning söker en specialistläkare med kännedom om och intresse för att utveckla ME/CFS-vården för en stor patientgrupp. Vi ser ME som ett somatiskt och neurologiskt syndrom i enlighet med senaste forskningsrön. Vi arbetar på uppdrag av Stockholms läns landsting i det förhållandevis nya vårdvalet för gruppen. Som läkare ansvarar du för utredning, diagnostik och i vissa fall behandling samt samverkan med primärvård för patienter med ME/CFS. Vi erbjuder ett omväxlande och självständigt arbete där du ingår i ett team med sjuksköterska samt arbetsterapeut och där möjlighet till handledd forskning finns. Det är meriterande om du har specialistkompetens inom neurologi, smärtlindring eller allmänmedicin samt kännedom om och ett uttalat intresse av att utveckla ME/CFS-vården. Det är även meriterande om du har intresse för diagnostik och forskning samt önskvärt att du har erfarenhet av att arbeta i team. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Bragée kliniker består av Bragée Rehab samt av Bragée ME/CFS center som båda arbetar på uppdrag av Stockholms läns landsting. Bragée Kliniker har runt 60 anställda och har funnits sedan 2014. Våra lokaler ligger i Garnisonen på Karlavägen 100. Vill du veta mer om oss, klicka på länken:
Företag: Bragee Rehab
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Specialistläkare med intresse för ME/CFS sökes till Bragée Kliniker jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Specialistläkare med intresse för ME/CFS sökes till Bragée Kliniker
Account Manager - Italy
As Account Manager - Italy you will operate the commercial side of Axon Profil. That means that you are responsible for your own customerâs accounts on our Italian market. You will also be responsible for developing the co-operation with existing customers by offering the very best service with the incentive to build great relationships. The position has a strong focus on sales, which requires a strong sense of business, an ability to exceed the customerâs expectations and a lot of responsibility, creativity and problem solving. As Account Manager at Axon Profil you have a key role in the company and we want you to grow with us! You will have an overall responsibility for your results with a well developed bonus system. What you will do. ⢠Play an integral role in our sales organization by building long term relationships with our Italian customers and our suppliers ⢠Service the customers with offers, digital sketches and other sales actions ⢠Be the customers contact during the whole sales process ⢠Have an ongoing dialog with our suppliers in Sweden and abroad ⢠Be responsible for the quarterly sales of the country Who you are ⢠You are client focused and have a service minded approach. High quality is crucial for us as our goal is always to give the customer the very best service ⢠You have a well developed business sense and a strong selling method with the ability to steer the customer to the best alternative ⢠You are well acquainted with modern sales methodology inside digital sales ⢠You have a sophisticated Italian language in both speech and writing What we offer ⢠An exciting and developing position that gives you space for your own responsibility in a young and fast growing e-commerce company ⢠A dynamic workplace with young and hungry colleagues. Our work environment is fast paced and the spirit entrepreneurial ⢠A great office! Our office is in a co-working environment in central Stockholm ⢠A bonus system on top of the fixed salary. As the company is growing, the possibility to grow with us is enormous for anyone with the right ambition, knowledge and will ⢠Friday breakfast, âfriskvårdsbidragâ, a pension system and many more benefits Axon Profil is an international e-commerce company using technology and innovation to simplify business purchases of promotional products. From our headquarters in Stockholm, we are already selling in six European countries, and in our office, the same number of languages are spoken. We are a young, dynamic and fast growing company leading the development in our branch. Do you want to be a part of the largest e-commerce company for promotional products in the Nordic countries? Are you used to working with complex sales and have a strong sense of business? Does this description fit you? If yes, then you are the one we are looking for!
Företag: AXON PROFIL AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Account Manager - Italy jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account Manager - Italy
Förskola mitt på Södermalm söker förskollärare
Som förskolepedagog har du ett ansvar för att utforma och vidareutveckla verksamhetens pedagogiska innehåll med beaktande av läroplanens mål och skollagens uppdrag. Tillsammans med dina kollegor skapar du ett klimat som stimulerar nyfikenheten och lusten att lära. Du har stora möjligheter att påverka verksamhetens innehåll och vi ser gärna att du kommer med egna förslag och idéer för att vidareutveckla verksamheten. Arbetet på Positivet innebär ett samspel med föräldrarna. Förskolan är ett komplement till hemmet och barnens sociala och kulturella miljö. Vi tror att du är en lösningsfokuserad, positiv, social och driftig person. Du har erfarenhet av att planera, genomföra, dokumentera och utvärdera förskoleaktiviteter utifrån läroplanen. Du har lätt för att kommunicera med barn, kollegor och föräldrar och är väl förtrogen med svenska språket i tal och skrift. Du kan arbeta inom ett föräldrakooperativs begränsade ekonomiska ramar. Du har förskollärarexamen samt erfarenhet av arbete på förskola. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Föräldrakooperativet Positivet grundades 1990 och är en liten personlig förskola som ligger vid en bilfri gård på Södermalm. Vår förskola har en liten barngrupp om maximalt 16 barn. Det är en syskongrupp för åldrarna 1â5 år. Verksamheten, som bedrivs utan vinstintresse, är småskalig och personaltät. Vi är en Grön flagg-certifierad förskola som arbetar med hållbar utveckling och miljöfrågor. Genus- samt övriga normkritiska frågor är också ständigt i fokus. För oss är det viktigt med utelek för barnens utveckling och hälsa. Vi åker på en längre utflykt en gång i veckan och är utomhus i närområdet övriga dagar. På utflykterna har vi med oss matsäck och upptäcker världen tillsammans!
Företag: Föräldrakooperativet Positivet.
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Förskola mitt på Södermalm söker förskollärare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskola mitt på Södermalm söker förskollärare
Kundservicemedarbetare
Apoteas kundservice söker nya medarbetare med god produktkännedom och hög känsla för service och kundvård. I arbetet kommer du att vara i kontakt med våra kunder via telefon, mejl och chatt. I tjänsten ingår att hantera order-, frakt- och fakturafrågor. Tjänsten är på heltid kontorstid (vardagar 8-17). Vi söker dig som uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska. Förkunskaper inom e-handel och kundservice är meriterande. Vi tror att du är en glad person som tillför energi och positivitet till gruppen och tycker om förändringar. Du bör vara effektiv, noggrann och ha god datorvana. Självklart vill du överträffa kundens förväntningar beträffande både rådgivning och service. Apotea.se är Sveriges första fullskaliga apotek som inte har några fysiska butiker utan bara finns på nätet. Vi som arbetar på apotea.se har gedigen erfarenhet av näthandel med kunden i fokus och sedan 2011 har vi Läkemedelsverkets tillstånd att bedriva apotek med ett heltäckande sortiment av både receptfria och receptbelagda läkemedel. Med initiativförmåga, god arbetsmoral och ett vi-tänkande bidrar vi alla till att göra apotea.se till en bra arbetsplats där vi har roligt tillsammans.
Företag: Apotea AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicemedarbetare jobb, Kundservicemedarbetare Stockholm, Kundservicemedarbetare Apotea AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicemedarbetare
Trafiklärare sökes
-Vad vi söker. En utbildad trafiklärare för personbil som brinner för att hjälpa eleven till att följa sitt mål. Du är flexibel och gillar att tänka lite utanför boxen. Vi söker dig som är driven, social samt klarar av att jobba självständigt och som tar ansvar för sitt yrke. Du är en person som ser möjligheter. Du inser vikten av ett positivt bemötande, att kunna möta och följa den enskilda eleven utifrån hans/hennes förutsättningar och att vara tålmodig. Vidare är du en lagspelare som bidrar till att skapa en trygg miljö där du samarbetar med övrig personal. Du får gärna vara Risk 1-B utbildare samt Introduktionsutbildare, om ej ser vi det som positivt om du är villig till att vi står för din utbildning så du kan utföra dessa arbetsuppgifter. Vi vill att du är plikttrogen, håller tider, är ödmjuk, kan samarbeta med oss andra och inte vara rädd för att hjälpa till när det behövs. Vi värdesätter dig som är social och fungerar bra i grupp samt med elever, brinner för att se dina elevers utveckling till att ta körkortet, förstår vikten av en bra och seriös utbildning samt har en hög grad av servicekänsla gentemot elev. -Dina arbetsuppgifter. Vi söker en trafiklärare som brinner för sitt arbete. Du är positiv, pedagogisk och tycker om att arbeta med människor i olika åldrar. Alla våra lärare arbetar självständigt och har stor möjlighet att påverka sina scheman. Du kommer att vara delaktig i företagets utveckling och vi värdesätter att våra medarbetare kommer med idéer för att följa med i utvecklingen inom branschen. Känner du för att vara delaktig i ett företag som tänker stort och satsar helhjärtat på sina kunder och personal, är du rätt person att söka denna tjänst. Som trafiklärare hos oss kommer du att utbilda för B-behörighet. Du är en person med god erfarenhet som trafiklärare, Du har ett stort och naturligt engagemang och innehar de pedagogiska kvalifikationer som krävs för att räknas som en professionell trafiklärare. Om du dessutom är en social och positiv person med stor ansvarskänsla och glimten i ögat så finns det goda förutsättningar för att vi skulle kunna fungera bra ihop. -Din arbetsplats. Vi har centralt belägna lokaler och parkering precis utanför samt tvätthall runt hörnet. Vi kör VW golf 2013. -Vad vi erbjuder. Vi erbjuder fast månadslön med schyssta villkor såsom kollektivavtal och pensionssparande. Vi är en modern trafikskola och använder därmed det digitala utbildningskortet. För rätt person sker anställning omgående. Ditt schema lägger vi i samråd med dig, där vi tar hänsyn till både ditt och företagets bästa. -Kvalifikationer. Vi söker dig som är en positiv trafiklärare som alltid sätter eleverna i fokus. Du gillar att arbeta i ett mindre team där du får stor möjlighet att agera självständigt med eget ansvar. Du är driven, serviceinriktad och en duktig pedagog. Du gillar mötet med människan och har lätt att anpassa dig till nya situationer. Du talar svenska obehindrat och har erfarenhet av att hålla teorilektioner. Du som söker ska vara utbildad trafiklärare på behörighet B som uppfyller Transportstyrelsens krav. Om du dessutom är en social och positiv person med stor ansvarskänsla och glimten i ögat så finns det goda förutsättningar att vi skulle kunna fungera bra. Saknar du godkänd trafiklärarutbildning, gör dig ej besvär att söka. Huddinge trafikskola är ett familjeföretag som startades år 1953 och bedriver idag B-utbildning. Vi är en väl etablerad trafikskola mitt i Huddinge centrum med kunden i centrum som står för kvalité och trivsamhet både för personal och elever. Vi växer och kommer att behöva utöka vår styrka av trafiklärare för anställning relativt omgående. Vi är en skola som ständigt vill förbättras och utvecklas. Vi sätter stor vikt i att alltid leverera högt kvalitet i allt vi gör, vilket betyder att vi alltid är beredda att göra det lilla extra för våra kunder. Om du är en person som värderar hög kvalitet i varje detalj och alltid sätter kunden i fokus så kan du vara den trafikläraren vi söker. Vi är ett glatt team på 4 trafiklärare och en kontorist. Vi är en STR ansluten trafikskola och erbjuder personbilsutbildning med både manuell och automatväxlad bil, introduktionsutbildning, teorikurser samt riskutbildning del 1. För mer information om oss, se Huddingetrafikskola.se
Företag: HUDDINGE TRAFIKSKOLA AKTIEBOLAG
Ort: Huddinge
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Trafiklärare sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Trafiklärare sökes
Digital Content Manager / Teamleader till Life of Svea AB
Vi söker dig som är riktigt vass som content manager och samtidigt vill leda ett team i det dagliga arbetet. Du är driven, självgående och har lätt att prioritera bland många saker samtidigt. Du är en handlingskraftig person som får saker att hända. Du sitter idag som content manager/redaktör eller motsvarande och är intresserad att ta nästa steg, får ett större ansvar och vara med och påverka vår innehållsstrategi framöver. Kunskapskrav ⢠Utbildning inom antingen journalistik, marknadsföring eller kommunikation och media. ⢠Mycket hög skriftlig och verbal förmåga i svenska. ⢠SEO optimering ⢠LeadGen/affiliate ⢠Sociala medier, fokus på optimering av innehåll ⢠Projektledning, erfarenhet att leda och planera redaktionellt arbete för en grupp. ⢠Kunskaper i bildredigeringsprogram t.ex. Photoshop ⢠Arbeta i CMS ⢠Erfarenhet av video Life of Svea AB driver några av Sverige största webbplatser mot målgruppen kvinna/familj, Allt för Föräldrar, Familjeliv, MinBebis, Mammasidan, Bröllopstorget, Devote och Rodeo. Vi sitter centralt i Stockholm. Life of Svea är i en expansiv fas och kommer initiera flera nya affärsområden under året. Vi är privatägda med en väldigt dedikerad ägare.
Företag: Life of Svea AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Digital Content Manager / Teamleader till Life of Svea AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Digital Content Manager / Teamleader till Life of Svea AB
Söka jobb tips