Speciallärare Boxholm jobb - lediga jobb

Speciallärare Boxholm jobb Speciallärare Boxholm jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Speciallärare Boxholm. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Speciallärare Boxholm. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Glatt supportgäng söker norsktalande medarbetare- Stockholm

  2. Personlig assistent ca 25%, Skogås- Huddinge

  3. Assisterande dansledare Nacka HT 13- Nacka

  4. Manager Business Analysis & Planning- Stockholm

  5. Assisterande dansledare Solna HT 13- Solna

  6. Revisorsassistenter- Stockholm

  7. Farmaceut till Cura apoteket Häggvik, Sollentuna- Sollentuna

  8. Platschef/lärare- Sigtuna

  9. Brightby söker ekonomiassistent/kontorsassistent- Stockholm

  10. löneadministratör deltid- Täby


Mer beskrivning

Glatt supportgäng söker norsktalande medarbetare
Talar du norska och vill bli en del av Flexpays fantastiska kundsupport? Vi växer och söker nya, glada medarbetare! Flexpay är sedan många år i toppen på listan av Sveriges snabbast växande och samtidigt lönsamma bolag. Flexpay hjälper många av Sveriges största företag, exempelvis IKEA, Ericsson, Volvokoncernen, H&M, Nordea, Scania, Skanska och Sandvik, att via vår skräddarsydda webbportal effektivisera kommunikationen med deras medarbetare. Främst handlar det om att på ett smartare sätt synliggöra medarbetarens totala belöning, lön, förmåner, personalrabatter samt pension och försäkringsrådgivning. Idag erbjuder vårt system flexibla förmåner till ca 450 000 personer. Flexpay utgörs av 150 fantastiska medarbetare i Stockholm, Göteborg, Köpenhamn, Helsingfors och Amsterdam. Vi arbetar i en ung miljö med trevliga medarbetare, korta beslutsvägar och riktigt högt i tak. Tråkmånsar gör sig inte besvär - detta är ett absolut anställningskriterium oavsett roll på vårt företag. Som supportmedarbetare på Flexpay består dina arbetsuppgifter av att svara på frågor gällande förmåner och belöning. Du kommer främst att vara ansvarig för våra norska kunder, men då vi finns representerade i fler länder sker mycket av arbetet även på svenska och engelska. Din kunskaper i de tre språken behöver vara flytande i både tal och skrift. Personen vi söker får gärna ha erfarenhet från supportarbete via mail och telefon och ha fötterna i myllan. Vi tror att du är positiv, noggrann och ansvarsfull. Du är inte rädd för att ta egna initiativ och vill vara med och bidra till vårt företags framtida utveckling. Sist men inte minst: Du brinner för att ge service i världsklass!
Företag: FLEXPAY AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Glatt supportgäng söker norsktalande medarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Glatt supportgäng söker norsktalande medarbetare

Personlig assistent ca 25%, Skogås
Omsorgshuset i Stockholm AB vänder sig till äldre- och funktionshindrade personer och ger vård och omsorg i och utanför deras hem. Vi jobbar med brukaren i centrum. Integritet, medbestämmande, flexibilitet och trygghet är några av våra grundpelare i arbetet med den enskilde. Personlig assistans är till för dem som behöver dagligt stöd med att äta, sköta sin personliga hygien, förflytta sig eller kommunicera. Vi söker nu en personlig assistent till en 69-årig kvinna. Hon fick för några år sedan en stroke och har haft assistans sedan dess, hon är rullstolsburen och behöver hjälp med sina dagliga aktiviteter. Arbetstiderna är varierade mellan kl 9 och 23. Schemalagd ca 25 % samt vikarie vid behov. Det är en fördel om du har erfarenhet av att arbeta med personer med hjärnskador. Kunden önskar att du är kvinna i åldern 40-50 år, är samarbetsinriktad, flexibel och lugn. Du bör behärska det svenska språket. Vi ser gärna att du är rökfri. Tillträde: introduktion omgående och start på schema i mitten av augusti. Rekryteringen kommer att ske omgående så skicka in din ansökan redan idag. Vi tar endast emot ansökningar via e-post, ange referens So13.
Företag: OMSORGSHUSET I STOCKHOLM AB
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent ca 25%, Skogås jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent ca 25%, Skogås

Assisterande dansledare Nacka HT 13
Är du vår nya ledare? Vill du arbeta med dans och barn? Då är Knatteskutt rätt plats för dig! Knatteskutt Dans är en rikstäckande verksamhet för barn i åldern 3-9 år. Varje termin erbjuder vi tusentals barn möjligheten att testa en mängd olika dansstilar och lekar och på så vis skapa ett framtida intresse för dans och rörelseglädje. Hösten 2013 kommer vi att fortsätta med Knatteskutt Dans som består av 10 tillfällen med blandade dansstilar. Verksamheten bedrivs vardagskvällar och på helger. Vi söker nu två assisterande Dansledare till Knatteskutt i Nacka inför höstterminen 2013. Dina arbetsuppgifter består i huvudsak av att vara dansledare på träningarna. Att vara en pedagogisk dansledare för barnen och förmedla glädje. Du arbetar efter knatteskutts egna koncept. Det perfekta extrajobbet för dig som planerar att arbeta inom barn/danssektorn i framtiden och har barn och danserfarenhet sedan tidigare. Vi söker dig som: - har ett genuint intresse för dans - är intresserad av att leda barn - är engagerad och ambitiös Låter det intressant? Maila din ansökan snarast till ansokan.nackadans@knatteskutt.se Rekrytering sker löpande. Förutom CV och personligt brev önskar vi även att du i din ansökan skickar med: * Två bilder på dig själv (gärna där du utövar idrott alternativt leder dans.). Då vi rekryterar den här tjänsten tar vi kontakten med sökande kandidater som anses lämpliga för jobbet efter vår genomgång av sökandes CV, vi är därför tacksamma om du som sökande inte ringer oss under den här tiden.
Företag: AKTIEBOLAGET SVENSKA IDROTTSFRÄMJANDET
Ort: Nacka
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Assisterande dansledare Nacka HT 13 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assisterande dansledare Nacka HT 13

Manager Business Analysis & Planning
Samsung is now looking for a Korean speaking Manager of Business Analysis and Planning who will lead a team consisting of 4 people. Your main responsibilities will be to plan and analyse month-end forecast, 3 month-rolling target and yearly management plan for the process of optimizing sales, cost efficiency and profit. You have overall ownership of SAP CO (Controlling) module, subsidiary KPI and its evaluation. You will liaise with European Headquarters in London and with Samsung Headquarters in Korea with business performance review and its analysis. KEY ACCOUNTABILITIES - CO Planning (Yearly plan, Mid-long term plan and Monthly plan) - Monthly planning (Forecast and Target) and closing accuracy - Overall result of sales and profit - Coordination of overhead cost planning - Profit and cost simulation - Performance review & analysis - EHQ and Samsung Nordic HQ financial reporting - Follow up on product profit analysis - Various assignments requested by Business Support Manager and CFO - Process improvements within Business Management, Sales and Business Control - Admin of Business information system - Admin of SAP CO module - Monthly Business Performance & KPI report - Subsidiary MBO and its evaluation. YOUR BACKGROUND - Minimum Bachelors degree in Finance, Business or a related field from a four-year university - 5-7 years in similar role with multicultural environment - Fluent in Korean & English (writing and speaking). - Understanding of financial documents based on corporate business philosophy - Ability to plan, organize and prioritize multiple assignments and projects. - Good communication & financial reporting skills. - Microsoft Office, with advanced Excel spreadsheet preparation skills. - SAP knowledge (or similar business system) - Strong time management skills with an ability to prioritize. - Swedish will be a plus Samsung offers you an exciting job in an international and dynamic environment with fast pace and challenge. Do you want to be one of us? APPLICATION: To apply please use the link below and attach your CV and cover letter in both English and Korean by July 28 at the latest. For more information, please contact HR at 08-55505700. ABOUT THE COMPANY Samsung Electronics CO., Ltd. Is a global leader in TV, semiconductor, telecommunication and display panels with 220.000 people across 75 countries within nine independently operated business units. The consolidated sales amounted in 2012 to US$ 143 billion. Samsung Electronics Nordic AB had a turnover of 14,2 billion SEK in 2012. Since 1992, the company has grown rapidly, currently has 500 employees and offers the latest in mobile phones, audio and video, IT products and appliances.
Företag: Samsung Electronics Nordic AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Manager Business Analysis & Planning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Manager Business Analysis & Planning

Assisterande dansledare Solna HT 13
Är du vår nya ledare? Vill du arbeta med dans och barn? Då är Knatteskutt rätt plats för dig! Knatteskutt Dans är en rikstäckande verksamhet för barn i åldern 3-9 år. Varje termin erbjuder vi tusentals barn möjligheten att testa en mängd olika dansstilar och lekar och på så vis skapa ett framtida intresse för dans och rörelseglädje. Hösten 2013 kommer vi att fortsätta med Knatteskutt Dans som består av 10 tillfällen med blandade dansstilar. Verksamheten bedrivs vardagskvällar och på helger. Vi söker nu två assisterande Dansledare till Knatteskutt i Solna inför höstterminen 2013. Dina arbetsuppgifter består i huvudsak av att vara dansledare på träningarna. Att vara en pedagogisk dansledare för barnen och förmedla glädje. Du arbetar efter knatteskutts egna koncept. Det perfekta extrajobbet för dig som planerar att arbeta inom barn/danssektorn i framtiden och har barn och danserfarenhet sedan tidigare. Vi söker dig som: - har ett genuint intresse för dans - är intresserad av att leda barn - är engagerad och ambitiös Låter det intressant? Maila din ansökan snarast till ansokan.solnadans@knatteskutt.se Rekrytering sker löpande. Förutom CV och personligt brev önskar vi även att du i din ansökan skickar med: * Två bilder på dig själv (gärna där du utövar idrott alternativt leder dans.). Då vi rekryterar den här tjänsten tar vi kontakten med sökande kandidater som anses lämpliga för jobbet efter vår genomgång av sökandes CV, vi är därför tacksamma om du som sökande inte ringer oss under den här tiden.
Företag: AKTIEBOLAGET SVENSKA IDROTTSFRÄMJANDET
Ort: Solna
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Assisterande dansledare Solna HT 13 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assisterande dansledare Solna HT 13

Revisorsassistenter
Vi söker nu blivande revisorer för omgående anställning. Osborne Revision AB är ett auktoriserat revisionsbolag och har kontor på Kammakargatan i Stockholm. Vi är för nuvarande 35 anställda varav 9 är kvalificerade revisorer. Våra klienter är företag inom de flesta branscher och av varierande storlek. Internationellt sammarbetar vi inom Crowe Horwath International, en världsomspännande organisation av kvalificerade revisionsbyråer. Vi söker nya medarbetare, vars huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av revision, konsultationer inom redovisning, skattefrågor samt företagsvärderingar. Nya medarbetare får en allsidig praktik och en väl anpassad teoretisk utbildning med sikte på auktorisation. Vi söker dig med ekonomexamen, nyexaminerad eller med några års erfarenhet. Du ansöker via post eller mail. Din ansökan ska bestå av ett personligt brev, CV och betygskopior från högskola/universitet samt eventuella tjänstgöringsintyg. Vi ser fram emot din ansökan.
Företag: OSBORNE REVISION AKTIEBOLAG
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Revisorsassistenter jobb, Revisorsassistenter Stockholm, Revisorsassistenter OSBORNE REVISION AKTIEBOLAG
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Revisorsassistenter

Farmaceut till Cura apoteket Häggvik, Sollentuna
Cura apoteket ägs av ICA och är Sveriges öppnaste apotek. Hittills har vi öppnat över 50 apotek i större ICA-butiker och fler är planerade. Nu söker vi en positiv och engagerad Farmaceut till vårt apotek på Maxi ICA Stormarknad i Häggvik, Sollentuna. Omtanken om kunden är central för oss på Cura apoteket och vårt fokus är att göra det enklare att må lite bättre. Hos oss är det möjligt att hämta ut recept eller uträtta andra apoteksärenden vid samma tillfälle som man gör sina övriga inköp på ICA. Dessutom erbjuder vi generösa öppettider. Är du redo att vara med på resan mot Sveriges bästa kundupplevelse? ARBETSUPPGIFTER Rollen som Farmaceut kretsar kring kundmöten och rådgivning. Det innebär snabba växlingar mellan receptservice och att ge råd inom egenvård, men även att du ägnar dig åt ansvarsfull försäljning. Som en del av Cura apoteket bidrar du till att vi fortsätter utvecklas och vara kundens lokala favoritapotek. Genom vårt unika läge får du också chansen att tillsammans med ICA-butiken skapa ett riktigt bra kunderbjudande. DIN PROFIL Du är en utåtriktad Farmaceut som trivs som bäst när du får arbeta nära kund och i en omväxlande miljö, med arbetsuppgifter som kretsar kring såväl rådgivning som försäljning. Att du är engagerad och självständig som person innebär bland annat att du kan ta initiativ och ständigt hittar nya förbättringsmöjligheter. Vidare arbetar du lika bra på egen hand som i grupp och uppskattar ett högt tempo och närheten till stora kundflöden ? en naturlig del av att arbeta på ett apotek som ligger i en stor livsmedelsbutik. ICA ska spegla våra kunder såväl som samhället i stort och är beroende av medarbetare med olika kompetenser. Vi strävar därför efter att anställa människor med olika bakgrund och värdesätter den kunskap och erfarenhet det medför. ICA värnar om goda arbetsmiljöförhållanden för våra medarbetare. Vi har som målsättning att ha totalt rökfria arbetsplatser från 2012. Vi tillämpar drogtestning i samband med rekryteringsförfarandet.
Företag: CURA apoteket
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Farmaceut till Cura apoteket Häggvik, Sollentuna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Farmaceut till Cura apoteket Häggvik, Sollentuna

Platschef/lärare
Praktiska är skolan mitt i arbetslivet. Vi är störst i Sverige inom gymnasial lärlingsutbildning, och finns för de elever som vill ta en yrkesexamen för att kunna arbeta, starta eget eller läsa vidare efter gymnasiet. Vi driver idag gymnasieskolor på ett 40-tal orter med närmare 6000 elever. Praktiska har sedan 1999 utvecklat en modell för lärlingsutbildningar och har som ambition att fortsätta leda utvecklingen av yrkesutbildningar som möter arbetsmarknadens krav. Vi är totalt ca 800 anställda inom Praktiska. I Märsta startade vi vår skola hösten 2009 och har idag 14 anställda som utbildar jobbsugna talanger! Vi är en liten skola med stor gemenskap där all personal jobbar för att eleverna ska lyckas att nå sina mål Majoriteten av våra elever på Praktiska får jobb direkt efter examen! Vi söker nu en talangodlande platschef/lärare till vår skola i Märsta. Tjänsten innebär: Att sköta undervisningen i religion och samhällskunskap 1-2 dagar per vecka. Att sköta skolans dagliga drift. Att bidra till skolans utveckling. Att vara en viktig del av skolans ledningsgrupp Vi söker dig som är hungrig på att odla jobbsugna talanger! Våra elever längtar ut i arbetslivet och din största uppgift är att leda varje elev för att de ska komma dit de vill! Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi kan erbjuda en stimulerande och utmanande arbetsplats för rätt person. Vi ser gärna att du har: Lärarbehörighet, och gärna erfarenhet av att jobba med ungdomar inom föreningsliv eller liknande. Goda ledaregenskaper och vana att jobba i en ledande position Goda datorkunskaper Är lösningsorienterad. Goda kunskaper om gymnasiets styrdokument. Har du några frågor om tjänsten? Ta gärna kontakt med Rektor, Stefan Säll Läs mer om Praktiska på praktiska.se Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. VI UNDANBER OSS ALLA ERBJUDANDEN OM ANNONSERINGS- OCH REKRYTERINGSHJÄLP I SAMBAND MED DENNA ANNONS
Företag: Praktiska (Märsta)
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Platschef/lärare jobb, Platschef/lärare Sigtuna, Platschef/lärare Praktiska (Märsta)
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Platschef/lärare

Brightby söker ekonomiassistent/kontorsassistent
Brightby söker nu en ekonomiassistent/kontorsassistent till vår kund med placering i Kista. I din roll som ekonomiassistent/kontorsassistent kommer du dels ansvara för leverantörsreskontran samt ha det övergripande ansvaret över kontoret. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid där du initialt kommer att anställas som ekonomikonsult på Brightby för att efter 6 månader övergå i en fast anställning hos vår kund. Tjänsten ska tillsättas i början av september. Kandidater presenteras löpande. Som ekonomiassistent/kontorsassistent kommer du bland annat arbeta med följande arbetsuppgifter: - Bokföra leverantörsfakturor - Ta fram betalningsunderlag - Registrera och godkänna manuella utbetalningar - Bokföra utbetalningar och inbetalningar - Fakturering - Svara i företagets växel och ta emot besökare - Ansvara för kontorsmaterial och posthantering - Administrera listor, låsbrickor, parkeringskort etc. - Vara delaktig i konsultaktiviteter och sköta olika event - Vara kontaktperson för diverse leverantörer - Ansvara för att allmänna ytor är representabla Vi söker dig med tidigare erfarenhet av arbete inom ekonomi. Som person ser vi gärna att du har en hög servicekänsla, stort engagemang och god förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter. Att vara glad och positiv faller naturligt för dig och du har inga problem att samarbeta med olika typer av människor. Du arbetar noggrant och strukturerat och är inte rädd för att ta egna initiativ. Ansökan Låter detta intressant? Då söker du tjänsten genom att klicka på länken nedan: http://www.brightby.se/jobb/brightby-soker-ekonomiassistentkontorsassistent/ Klicka på ansök nu, Ange referenskod BBSYL. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att kontakta konsultchef Anna Kalzen på telefon 073 - 917 79 88. Brightby är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat inom ekonomi och finans och ingår i samma koncern som konsultföretaget Meritmind. Välkommen med din ansökan!
Företag: BRIGHTBY AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Brightby söker ekonomiassistent/kontorsassistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Brightby söker ekonomiassistent/kontorsassistent

löneadministratör deltid
Vi söker en erfaren löneadministratör med potential att utvecklas i vårt team. Kansliet AB är ett ungt företag som arbetar både med företag och ett antal av Sveriges större idrottsföreningar enligt mottot -Mer tid till det roliga! Vi arbetar för att hela tiden ligga i framkant och ge våra kunder en total ekonomiservice utöver det vanliga. Vårt unika koncept har medfört att vi snabbt vunnit mark mot de traditionella redovisningsbyråerna. Vårt koncept är helt enkelt unikt. Arbetsuppgifter: Du ansvarar självständigt för att ta hand om och sköta alla löne/personalrelaterade uppgifter för våra kunder som en del av vårt redovisningsteam. Tjänsten är inledningsvis ett vikariat om ca ett år på deltid 50%. -tiden fördelas över månaden i takt med löneprocessen och med viss möjlighet att förlägga arbetstiden. Vi behöver dig som -Har minst 2 års kvalificerad erfarenhet av och kunskap inom löneadministration, gärna från olika arbetsgivare och branscher. -Är van att självständigt driva hela löneprocessen från nyuppläggning till sedvanlig ekonomirapportering, snabbt, rätt och i tid. -Kan ta en viktig roll i kundrelationen vilket kräver mycket goda egenskaper inom kommunikation och svenskakunskaper. Stort extra plus om du dessutom -Har erfarenhet av att arbetat på löne- och/eller redovisningsbyrå. -Har erfarenhet från flera löne- och ekonomisystem -kunskaper inom redovisning. Välkommen med din ansökan snarast i form av personligt brev inklusive löneanspråk samt CV till info@kansliet.net. Intervjuer kommer ske under augusti och tjänsten kommer tillsättas omgående.
Företag: KANSLIET I SVERIGE AB
Ort: Täby
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga löneadministratör deltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: löneadministratör deltid


Sök lediga jobb Speciallärare Boxholm

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se