Specialpedagog_speciallärare Ludvigsborgs Friskola lediga jobb

Specialpedagog_speciallärare Ludvigsborgs Friskola jobb Specialpedagog_speciallärare Ludvigsborgs Friskola jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Specialpedagog_speciallärare Ludvigsborgs Friskola. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Specialpedagog_speciallärare Ludvigsborgs Friskola. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Lärare i engelska och svenska- Vallentuna

  2. Kundservicemedarbetare som kan jobba i sommar sökes- Stockholm

  3. Enhetsadministratör- Huddinge

  4. Produktutvecklare /Mekanikkonstruktör- Stockholm

  5. Materialsamordnare inom Bygglogistik- Stockholm

  6. Skolkurator 50% på Solskiftesskolan- Österåker

  7. Redo och ta nästa steg i din säljkarriär?- Stockholm

  8. Vill du bli en licensierad försäkringsförmedlare?- Stockholm

  9. Lärare i engelska år 6-9 100 %- Järfälla

  10. Avdelningschef för utföraravdelningen- Upplands-Bro


Mer beskrivning

Lärare i engelska och svenska
Vallentuna kommun är naturskönt beläget i nordöstra Storstockholm och har ca 31 000 invånare. I ett levande kulturlandskap erbjuder vi en attraktiv boende- och livsmiljö nära Stockholm, Arlanda och skärgården. Inflyttningstakten är hög och kommunen utvecklas snabbt. BARN- OCH UNGDOMSFÖRVALTNINGEN I Vallentuna finns tio grundskolor, ett tjugotal förskolor/familjedaghem samt en gymnasieskola i kommunal regi. Resurscentrum är samordnare för barn i behov av särskilt stöd. Kostenheten ansvarar för skolrestaurangerna. Inom barn- och ungdomsförvaltningen arbetar ca 800 medarbetare och ca 5 500 barn och elever. Vallentuna gymnasium har ca 400 elever och arbetar tematiskt, vilket innebär projektliknande arbetsformer. Alla våra elever har bärbara datorer och vi lägger stor vikt vid IT-kompetens. Gymnasiet har följande program: teknikprogrammet, naturvetenskapsprogrammet, samhällsvetenskapsprogrammet, ekonomiprogrammet, program för elever med Aspergers syndrom, byggprogrammet, fordons- och transportprogrammet, handels- och administrationsprogrammet samt introduktionsprogram. Kvalifikationer och arbetsuppgifter Vi söker dig som är behörig gymnasielärare i engelska och svenska. Du kommer främst att arbeta inom samhällsprogrammet, inriktning betendevetenskap. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde 2013-08-12 och vi tillämpar individuell lönesättning. Stor vikt läggs på personlig lämplighet. Vi reserverar oss mot att eventuellt övertalig personal i Vallentuna kommun kan ha förtur till tjänsten. Välkommen med din ansökan Registrera din ansökan längst ned på sidan i vår annons på http://www.vallentuna.se, senast 2013-08-01. OBS! Vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post. Vill du veta mer om tjänsten rektor Helena Henrikson, tel 08-587 855 01. VALLENTUNA KOMMUN SOM ARBETSGIVARE I Vallentuna kommun har vi en professionell verksamhet, som präglas av kvalitet och kundfokus. Engagemang, allas lika värde och utveckling genomsyrar vår organisation. Du som söker bör självklart dela vår gemensamma värdegrund. Som arbetsgivare vill vi ta till vara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vallentuna kommun satsar på kompetensutveckling och friskvård för personalen.
Företag: Vallentuna kommun
Ort: Vallentuna
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i engelska och svenska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i engelska och svenska

Kundservicemedarbetare som kan jobba i sommar sökes
Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässig lön viktigt? Värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för kunds räkning en Kundservicemedarbetare. Detta är ett konsultuppdrag via Wise Professionals på cirka två månader med start omgående. För rätt person finns möjlighet till anställning hos vår kund. Vi söker dig som kan arbeta hela sommaren, antingen heltid eller deltid. Ditt uppdrag Som Kundservicemedarbetare kommer du att arbeta tillsammans med en annan kollega. Du kommer att arbeta med telefonen som arbetsverktyg, svara på mail och ta emot fax.  Exempel på arbetsuppgifter/ansvarsområden som ingår i ditt arbete som Kundservicemedarbetare  är: • Ta emot order • Lägga in order • Göra beställningar • Fakturera Din bakgrund Vi söker dig som har erfarenhet av att jobba som kundservicemedarbetare innan. Mycket av arbetet kommer att utföras i Jeews och vi ser gärna att du har arbetat i systemet tidigare, alternativt är har du erfarenhet av att jobba i andra system. Eftersom du kommer att ha en del kontakt med Danmark är det viktigt att du förstår Danska för att lyckas i rollen. Som person är du glad, utåtriktad och har ett trevligt bemötande. Vidare ser vi att du är mycket serviceminded och kan hantera många olika personligheter och situationer. Du är dessutom lugn och noggrann. Wise Professionals erbjuder Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar. Mer om tjänsten Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa kandidatansvarig Sofia Sjögren på telefonnummer 076-000 18 57 eller konsultchef Marie Bodén på nummer 076-000 18 95. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist.
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicemedarbetare som kan jobba i sommar sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicemedarbetare som kan jobba i sommar sökes

Enhetsadministratör
Forskningen vid Centrum för infektionsmedicin, CIM, fokuserar på studier av människans immunsystem, och den roll immunsystemet spelar vid infektionssjukdomar. CIM är en enhet inom Institutionen för medicin, Karolinska Institutet vid Karolinska Universitetssjukhuset i Huddinge. Centret har sedan det bildades 2002 snabbt växt och erhållit nationell och internationell uppmärksamhet för sin forskning.  CIM är en av totalt sju enheter och är Institutionens största enhet. Enheten består av cirka 100 medarbetare varav cirka 40 doktorander fördelat på ett 20-tal forskargrupper. Nu söker vi en administratör med ansvar för ekonomi-och personaladministration. Arbetet som enhetsadministratör sker i nära samverkan med andra medarbetare och omfattar kontakter med såväl forskare som övriga personalkategorier inom CIM och andra delar inom Universitetet. Arbetsuppgifter Arbetet som enhetsadministratör innebär en kombination av självständiga och rutinmässiga uppgifter som ställer krav på noggrannhet, planering och flexibilitet. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av både ekonomi-  och personaladministration.   Exempel på arbetsuppgifter: • projektuppföljning och återredovisning av externa medel • Iöpande bokföring, kund-och leverantörsreskontra • kontraktshantering • vara enhetens stöd inom arbetsrättens och högskoleförordningens område • utlysning av lediga positioner • bevakning och förlängning av pågående anställningar • därtill sedvanliga förekommande arbetsuppgifter inom ekonomi- och personaladministration   Kvalifikationer Vi söker dig som har relevant utbildning samt arbetslivserfarenhet från både personal- och ekonomiadministration.  Det är meriterande om du har arbetat inom högskola eller universitet och vi ser gärna att du har erfarenhet av projekt-redovisning.  Rollen som enhetsadministratör innebär att du arbetar i systemen Agresso, Contempus och Primula, varför det även är meriterande att ha arbetat i dessa system. För att klara rollen bör du vara ansvarsfull och strukturerad. Eftersom du i din roll kommer att ha många kontakter med både interna och externa parter är det viktigt att du har mycket god samarbetsförmåga, servicekänsla och är prestigelös, flexibel och positiv. Goda kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift, är en förutsättning. Ytterligare information: Tjänsten är en tillsvidareanställning. Vid tillsvidareanställning tillämpar Karolinska Institutet 6 månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. I den här rekryteringen samarbetar vi med Wise Professionals. Önskar du mer information om anställningen, kontaktar du i första hand ansvarig rekryteringskonsult Emma Nisses, telefon 08-555 290 00. Skicka in din ansökan på www.wise.se/jobb. Senaste ansökningsdag är 4 augusti 2013. Vänligen ange 2-1651/2013 i din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan!   Fackliga representanter: Eva Sjölin, OFR eva.sjolin@ki.se och Mats Rudling, SACO mats.rudling@ki.se
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Huddinge
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Enhetsadministratör jobb, Enhetsadministratör Huddinge, Enhetsadministratör Wise Professionals AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Enhetsadministratör

Produktutvecklare /Mekanikkonstruktör
Vi söker konsult inom produktutveckling Som produktutvecklare kommer du att utföra uppdrag från tidig konceptfas fram till produktlansering. Avalon utför uppdrag helt branschoberoende och tjänsten medför arbete i alla olika faser genom produktutvecklingsprocessen. Det kan röra sig om strategisk nyutveckling, produktförnyelse, variantkonstruktion och produktvård. Alla faser har sina olika utmaningar, och företagen har förfinat sina metoder att genomföra utvecklingsarbetet. Här gäller det, förutom att ha ett djupt tekniskt kunnande, att vara noggrann, lyhörd och kreativ för att på bästa sätt hantera de situationer som är vardag inom konsultverksamhet. Vi söker dig som har förmåga att förstå kundernas ofta komplexa behov och komma fram med kreativa lösningar. Hos oss kommer du att få en viktig roll i vårt arbete med att etablera Avalon som Skandinaviens ledande innovationsexperter. Arbetet kommer att vara mycket varierande. Du har stora möjligheter att påverka dina arbetsuppgifter och utveckla dig tillsammans med likasinnade. Kvalifikationer • Erfarenhet från ett eller flera av de utvecklingsverktyg som våra kunder använder t.ex. SolidWorks, Pro/ENGINEER, Catia V5, SolidEdge, Inventor, NX och AutoCad. • Erfarenhet från automation, maskinutveckling, medtech, livsmedel och fordon är meriterande. • Erfarenhet/kompetens inom material och teknik (plast, stål, metall, kompositer, svetsning, gjutning med mera) är meriterande. • Civil- eller högskoleingenjör med inriktning mekanik/produktutveckling.Erfarenhet av olika teknikgrenar från olika branscher, och sannolikt spetskompetens inom ett eller flera områden. • Minst 4 års erfarenhet av produktutveckling med goda kunskaper i 3D-CAD. • Behärskar svenska språket i både tal och skrift. Goda kunskaper i engelska är meriterande. Vem vi vill att du är Våra medarbetare brinner för innovation och utmaningar. Vi värdesätter och uppmuntrar initiativförmåga, kamratskap och ödmjukhet. Som anställd på Avalon kommer du att se tecken på detta genom engagerade medarbetare, prestigelöshet och en aldrig avtagande vilja till att hitta nya lösningar. För att trivas på Avalon Innovation måste du hantera olika situationer och kunder. Att vara konsult är ett rörligt jobb och ställer krav på flexibilitet och yrkesmässig trygghet. Vi vill att du representerar Avalon Innovation och våra värderingar på ett professionellt sätt i alla situationer. Vad vi erbjuder Vi värderar våra konsulter högt. De är vår viktigaste tillgång och därför försöker vi göra allt vi kan för att våra konsulter ska trivas och utvecklas på företaget. Vi är måna om att ta hand om våra konsulter, att finnas till hands och att stötta när det behövs. Vi uppmuntrar vidareutveckling och det finns stora möjligheter att förflytta sig mellan våra verksamhetsområden. Det är viktigt för oss att du upplever att du utvecklas inom din konsultroll. Avalon Innovations företagskultur präglas av det vi kallar ”ödmjukt entreprenörskap” utifrån en skandinavisk ledarskapsmodell. Vår ambition är att överträffa våra uppdragsgivares förväntningar genom att vara ifrågasättande och utmana gamla sanningar. Avalon Innovation strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare med öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Vi ser gärna sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Urval sker löpande. Avalon Innovation erbjuder lösningar och branschoberoende spetskompetens inom affärs-, system- och produktinnovation. Vi är ett snabbväxande företag som idag har närmare 300 medarbetare på 15 kontor i Sverige, Norge och Danmark.
Företag: Avalon Innovation AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Produktutvecklare /Mekanikkonstruktör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Produktutvecklare /Mekanikkonstruktör

Materialsamordnare inom Bygglogistik
Servistik Group AB Beskrivning Servistik söker Materialsamordnare som vill vara med och driva det operativa arbetet framåt inom vårt affärsområde Bygglogistik i Stockholmsregionen. Bygglogistik innebär att vi levererar service- och logistiktjänster till byggprojekt och vi har flera spännande uppdrag på gång. Arbetsuppgifter Som Materialsamordnare ansvarar du för det operativa arbetet på ett eller flera bygglogistikprojekt i Stockholmsområdet. I dina arbetsuppgifter ingår daglig samordning och planering av materialleveranser, transporter och resursbehov. Du har nära samarbete med kunden och underleverantörer samt medverkar vid projektmöten för att löpande inhämta och delge information om bygglogistiken. I tjänsten ansvarar du även för administrering av projektdokumentation och rapporterar veckovis om projektets fortlöpande. Du kan även komma att medverka vid utredningar och analyser i projektet samt utbilda kunden i användandet av våra IT-system. Din profil Vi söker dig med eftergymnasial utbildning, gärna med inriktning mot bygg eller logistik. Vi tror att du har några års erfarenhet inom bygg eller logistikbranschen, samt att du har arbetat i en koordinerande roll. Du har tidigare erfarenhet av service eller kundkontakter, har du även erfarenhet inom projekt- eller arbetsledning är detta meriterande. Som person är du social och känner dig bekväm i att kommunicera med såväl kunder, leverantörer som medarbetare samt håller en hög servicenivå. För att lyckas i rollen bör du ha en förmåga att ha ett helhetsperspektiv istället för att fokusera på detaljer. Du är kreativ i ditt arbetssätt och kommer med nya idéer och angreppssätt för att möta kundens önskemål, vissa stunder under tidspress. Vidare tror vi att du är initiativtagande samt att du har lätt för att anpassa dig till förändrade situationer. Vad erbjuder vi dig? På Servistik är vi övertygade om att kontinuerlig utveckling ökar vår konkurrenskraft på marknaden och erbjuder våra medarbetare både personlig och yrkesmässig utveckling. Du erbjuds förmåner som friskvård och företagshälsovård – utöver det får du arbeta med trevliga och engagerade arbetskollegor i en inspirerande arbetsmiljö. Har du drivet och viljan att påverka en bransch i behov av smarta lösningar för materialhantering? Då tror vi att detta är rätt utmaning för dig! Ansök redan idag, urval och intervjuer sker löpande. Servistik är ett ungt företag med sin bas i Linköping och ytterligare verksamhet i Stockholm. Vår affärsidé handlar om att erbjuda flexibla logistiklösningar med fokus på effektivitet och långsiktighet till industri- och byggsektorn. Vi kombinerar service och logistik för att tillsammans med våra kunder skapa effektiva arbetssätt där kundens sidoverksamhet blir vår kärnverksamhet. Vi har en bred verksamhet med tre affärsområden där våra tjänster kan nyttjas var för sig eller i kombination beroende på kundens behov och önskemål. Våra tre affärsområden är produktionsförsörjning, bygglogistik och tredjepartslager. Vi strävar emot att erbjuda våra medarbetare ett stimulerande och utmanande arbetsklimat där alla har möjligheten att tycka, tänka och påverka. Vi arbetar under värderingarna ansvar, engagemang och utveckling.
Företag: Servistik Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Materialsamordnare inom Bygglogistik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Materialsamordnare inom Bygglogistik

Skolkurator 50% på Solskiftesskolan
Skärgårdskommunen Österåker växer. Idag har Österåker drygt 40 000 invånare, ung befolkning och starkt nyföretagande. Skärgården och den fantastiska roslagsnaturen ger många möjligheter till aktiv fritid och härligt boende. Även om storstaden ligger nära - 30 minuter med tåg eller bil till Stockholm - finns det mesta inom kommunen. För mer information www.osteraker.se.   Solskiftesskolan Vår skola är en 4 - 9 grundskola och 1 – 9 grundsärskola. Två olika skolformer under samma tak borgar för en ömsesidig förståelse för allas lika värde. Skolan ligger vackert belägen ca två kilometer från Åkersberga centrum omgiven av strövområden. Vår skola har ljusa trivsamma lokaler med en härlig skolgård med bland annat linbana, basketplan, fotbollsplan och andra rastaktiviteter. Genom vår pedagogiska tanke att kombinera kunskap, kreativitet, kultur, idrott och hälsa stimulerar vi elevernas allsidiga utveckling. Våra fördjupningar som ridning, akrobatik, foto & film, bollsport, bild, slöjd är ett bra exempel på hur detta går hand i hand med varandra! Vi strävar efter att förbereda våra elever för framtida studier i ett kommande samhälle. Denna framtid ställer bland annat krav på goda grundkunskaper i alla ämnen, där social kompetens, initiativrikedom och god digital förmåga är nyckelkompetenser. Interaktiva skrivtavlor och digitala hjälpmedel är en naturlig del av vår undervisning. Skolan arbetar tillsammans över åldrarna med övergripande temadagar. Detta skapar ett naturligt forum för arbetet med vår värdegrund och vår strävan att alltid hålla den levande. Alla elever på Solskiftesskolan ska få uppleva arbetsro, vikten av allas lika värde, känna att deras tankar och åsikter är viktiga. Tjänsten är tillsvidareanställning. Kombination med andra liknande tjänster i kommunen kan vara möjligt. Skolkuratorns uppgift på organisationsnivå: • Bidrar med sin psykosocialkompetens i resurs- och utvecklingsfrågor. • Deltar kontinuerligt i elevvårdsarbetet genom medverkan i elevhälsoteam (EHT) samt elevvårdskonferenser (EVK). • Samverkar med andra myndigheter ex. Socialtjänst, BUP och Vuxenpsyk. • Arbetar aktivt förebyggande enligt skolans likabehandlingsplan. Skolkuratorns uppgift på gruppnivå: • Arbetar vid behov med observationer av elever/grupper i skolmiljö. • Närvarar vid behov på föräldramöten. • Arbetar med handledning och konsultation till personal. • Medverkar vid nya klassindelningar samt övriga grupperingar. • Arbetar med samarbets- och värderingsövningar. Skolkuratorns uppgift på individnivå: • Samtal med elever och föräldrar, ex rådgivning, stöd vid kriser, konflikthantering m.m. • Deltar i socialt nätverksarbete kring elever. • Samordnar kontakter med andra myndigheter. • Arbetar med psykosocialt hälsoarbete. • Ansvarar för att sociala utredningar inom skolan.
Företag: Österåkers kommun
Ort: Österåker
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Skolkurator 50% på Solskiftesskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Skolkurator 50% på Solskiftesskolan

Redo och ta nästa steg i din säljkarriär?
AddMan Bemanning AB grundades 2008. Sedan vår start har vi etablerat långsiktiga relationer med kunder och personal med fokus på bemanning och rekrytering. Som anställd hos AddMan tillhör du en bred och växande organisation där vi gemensamt uppnår dina mål i karriären! Vår vision är att verka som en förlängd arm till våra kunder vid rekrytering och bemanning där vi är flexibla och kostnadseffektiva utan att tumma på slutresultatet! Insplanet är Sveriges ledande förmedlare av försäkringar till konsumenter och driver en av Sveriges största jämförelsetjänster genom www.insplanet.com. Bolagets affärsidé är att erbjuda privatpersoner jämförelser, rådgivning och köp av produkter och tjänster inom privatekonomi. Insplanets aktie är noterad på NASDAQ OMX First North. För Insplanets räkning söker vi nu drivna personer som vill utvecklas till försäkringsrådgivare. Som anställd hos Insplanet har du mycket goda möjligheter att utvecklas till en toppsäljare och göra karriär hos ett etablerat och framgånsrikt bolag som sedan 1999 försett det svenska folket med prisvärda försäkings lösningar! Är du rätt person erbjuds du: * En försäkrings utbildning i toppklass * Garanti lön och mycket god provision * Stort kundflöde, vi kontaktar de som vill har vår hjälp. * Mix av fast och rörlig lön där goda resultat belönas! * Centralt belägen lokal på Östermalm. * En säljstimulerande miljö med drivna, ambitiösa medarbetare där tävlingar varvas med roliga events * Mycket goda utvecklings möjligheter! De flesta av nuvarande cheferna på bolaget har börjat som säljare! Vi söker dig som: * Är driven med hög energinivå! * Har viljan att vara bäst och ständigt utvecklas som affärsman/affärskvinna * Har ett brinnande intresse för att skapa och göra affärer * Gärna har arbetat med försäljning (meriterande men inte avgörande) * Tycker det är kul att kunna tjäna mycket pengar och samtidigt ha kul på jobbet! Stämmer DU in på ovanstående? Skicka oss då din ansökan där du bifogar ditt CV, foto samt presentation. Då tjänsterna skall tillsättas under Augusti sker intervjuer löpande! Eventuella frågor/funderingar kring tjänsten besvaras av Oscar Rouhi på 0733-499 201
Företag: Addman Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Redo och ta nästa steg i din säljkarriär? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redo och ta nästa steg i din säljkarriär?

Vill du bli en licensierad försäkringsförmedlare?
AddMan Bemanning AB grundades 2008. Sedan vår start har vi etablerat långsiktiga relationer med kunder och personal med fokus på bemanning och rekrytering. Som anställd hos AddMan tillhör du en bred och växande organisation där vi gemensamt uppnår dina mål i karriären! Vår vision är att verka som en förlängd arm till våra kunder vid rekrytering och bemanning där vi är flexibla och kostnadseffektiva utan att tumma på slutresultatet! Vår kund är en Expansiv aktör i finansbranschen med säte i centrala Stockholm. Som oberoende aktör erbjuder man produkter ifrån olika leverantörer vilket borgar för att du som rådgivare skall kunna skräddarsy lösningar efter kundens behov. Då man befinner sig i en expansiv fas söker man nu 2 st rådgivare som vill växa med bolaget. Vi tror att rätt sökanden stämmer in på nedanstående.. * Någon typ av försäkrings utbildning, godkänd av FI * Har minimum 2 års erfarenhet från branschen. * Drivs av att kunna påverka sin egen lön och brinner för att göra affärer * Är självgående och strukturerad * Är representativ och verbal Meriterande (dock inget krav) om du har.. * Swedsec licens * IFU/LIV diplom  * En egen kundstock Rätt kandidat erbjuds.. * Anställning hos en oberoende aktör med gott rykte på marknaden * Konkurrenskraftiga villkor i form utav hög provision + garanti lön under 3 månader * En bred produktportfölj  från produkter ifrån ledande aktörer * Förbokade kund möten på kontoret. Stämmer DU in på ovanstående? Skicka oss då din ansökan innehållandes CV, foto samt en presentation där du beskriver varför DU är rätt person!
Företag: Addman Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du bli en licensierad försäkringsförmedlare? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du bli en licensierad försäkringsförmedlare?

Lärare i engelska år 6-9 100 %
Järfälla ligger två mil nordväst om Stockholm C, med snart 66 000 invånare. Även om storstaden ligger nära - 20 minuter med pendeltåg eller bil till Stockholms C - finns det mesta inom kommunen. Stora friluftsområden, Mälarens vatten, rikt utbud av kultur och föreningar, mångskiftande näringsliv, fina bostadsområden, shopping och väl utbyggd service gör att Järfälla är en kommun att bo, arbeta och trivas i. Söderhöjdens för- och grundskolor är en organisation för ca 800 barn/ungdomar. Det är en integrerad organisation med Snapphanens förskola 1 år till 5, Nybergs förskola- skola, från 1 år till 9 år. Tallbohovs förskola-skola, från 1 år till 16 år. Skolorna är mångkulturella där många familjer är två eller flerspråkiga. Inom organisationen finns Järfälla Musikklasser år 4-9. ARBETSUPPGIFTER I tjänsten ingår undervisning i: -engelska, år 8 och 9 -engelska som språkval,år 6, 8, 9 -mentorskap i klass En stor andel av våra elever har ett annat modersmål än svenska. Ett viktigt uppdrag för alla lärare på skolan är att hjälpa eleverna utveckla sitt skolspråk, bl.a. genom att konsekvent använda och förklara ämnesbegrepp i undervisningen. Som lärare på Söderhöjdens för- och grundskolor kommer du att få utbildning i språk- och kunskapsutvecklande arbetssätt. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som -är behörig att undervisa i engelska Behörighet i svenska/sva/spanska är meriterande. -är en tydlig ledare i klassrummet som ställer krav på ordning och arbetsro -har vilja och förmåga att bygga förtroendekapital med dina elever -inser din egen betydelse för elevernas lärande -kan hitta de sätt att förklara, förebilda och ge feedback som utvecklar elevernas kunskaper i olika klassrumssituationer -har en mycket god förmåga att kommunicera i tal och skrift -är en person med personlig mognad och stor samarbetsförmåga -har intresse och kompetens att bedriva utvecklingsarbete i ämnet.
Företag: Järfälla kommun, Tallbohovskolan inkl fritidshem, fritidsklubb
Ort: Järfälla
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i engelska år 6-9 100 % jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i engelska år 6-9 100 %

Avdelningschef för utföraravdelningen
Med fokus på individen, helhetssyn, kvalitet och samverkan fortsätter socialkontoret utvecklingen av sina verksamheter i en ny organisation.  Vill du vara med och driva denna utveckling i rollen som chef för utföraravdelningen? Som avdelningschef har du det övergripande ansvaret för avdelningen, vilket innefattar budget-, personal- och arbetsmiljöansvar, samverkan internt såväl som externt, utvecklingsarbete och omvärldsanalys. Prioriterade områden är kundfokus, kvalitetssäkring och att utveckla arbetsmetoder. Du ska ha förmågan att anpassa verksamheten efter nya behov och skapa ett klimat som entusiasmerar medarbetarna att tillsammans arbeta mot uppställda mål, samtidigt som en budget i balans är en självklarhet. Vi söker dig som har beteendevetenskaplig högskoleutbildning och gedigen erfarenhet från socialtjänsten. Goda kunskaper om gällande lagstiftning liksom erfarenhet av arbetsledning och budgetarbete är en förutsättning för att bli framgångsrik i rollen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av att leda chefer. Egenskaper som värderas högt är god samarbetsförmåga och ett självständigt arbetssätt samt att du är drivande och resultatinriktad eftersom avdelningen är inne i en spännande utvecklingsfas. Om socialkontoret Socialkontoret är organiserat i en beställar- och utförarorganisation och består av tre avdelningar; utföraravdelningen som bedriver verksamhet i egen regi, myndighets- och beställaravdelningen samt avdelningen för kvalitet- och verksamhetsstöd. Utföraravdelningen innefattar totalt åtta enheter inom äldreomsorg, omsorg om personer med funktionsnedsättning och individ- och familjeomsorg (IFO).                                                                                                    Välkommen till det spännande arbetet att driva utveckling och kvalitet i en kommun på frammarsch. Din blivande arbetsplats ligger i direkt anslutning till Kungsängens station. Visa intresse snarast, via www.upplands-bro.se dock senast 2013-09-02. Kallelse till intervjuer sker löpande. Eventuella frågor besvaras av Boardtalks konsulter Lovisa Jerdéus, telefon: 070-790 01 17 eller Josefin Johansson, telefon: 070-790 05 75. Fackliga representanter nås via kommunens växel, telefon 08-581 690 00.   När du söker ett jobb hos oss i Upplands-Bro kommun vill vi att du använder dig av vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på "ansök" längst ned i annonsen.
Företag: Upplands-Bro kommun
Ort: Upplands-Bro
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Avdelningschef för utföraravdelningen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Avdelningschef för utföraravdelningen


Sök lediga jobb Specialpedagog_speciallärare Ludvigsborgs Friskola

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se