Steuler KCH Nordic AB jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Steuler KCH Nordic AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Steuler KCH Nordic AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Drifttekniker - Södertälje- Södertälje
- Personlig assistent sökes till kvinna på Södermalm, ca 80 %.- Stockholm
- Kock- Stockholm
- Gubbängsskolan söker lärare i tyska och engelska- Stockholm
- Biomedicinsk analytiker- Stockholm
- Vikarierande natt sjuksköterska- Solna
- Teamleader för Fast Food och Kiosker på Tele2 Arena- Stockholm
- Vikarierande Biståndshandläggare- Norrtälje
- Redovisningsekonom till växande e-handel företag- Stockholm
- Support-konsult- Stockholm
Mer beskrivning
Drifttekniker - SödertäljeIsaksson rekrytering och bemanning AB YIT byter namn till Caverion och expanderar. Vi skapar och förvaltar användarvänliga och energieffektiva fastighetstekniska system samt erbjuder industriella tjänster och facility management. Våra styrkor ligger i vår tekniska kompetens, kundorienterade service och vårt breda utbud av tjänster som täcker alla fastighetstekniska system genom anläggningens hela livscykel. Vi söker nu en ansvarsfull och driven drifttekniker till vår kund Caverion FM med placering i Södertälje. Caverion är en av de ledande i Sverige inom installation och service av industri-, energi- och fastighetstekniska tjänster. De erbjuder ett komplett utbud inom tekniska installationer, energitjänster, drift & underhåll och facilities management och hjälper deras kunder att göra lönsamma investeringar och att bibehålla dess värde. Deras omkring 4700 medarbetare på mer än 100 orter i Sverige jobbar alla efter samma filosofi â att skapa, utveckla och bibehålla en god livsmiljö för människan. Arbetsuppgifter Som drifttekniker på Caverion arbetar du med tillsyn, skötsel, underhåll, installationsarbete och felsökning inom allmän fastighets och processteknisk utrustning. Du arbetar med att säkra den dagliga driften av befintliga system. Du kommer även att medverka vid planeringen av förebyggande underhållsarbete. I rollen ingår även: ⢠Uppföljning och återrapportering ⢠Planering av eget arbete ⢠Utföra tekniska serviceuppdrag Kompetensprofil Vi söker dig som har en drifttekniskutbildning eller motsvarande. Goda kunskaper inom styr och regler är ett krav för tjänsten. Har du arbetat med kyla, ånga och media ser vi det som meriterande. Utöder detta behöver du: ⢠Vana att arbeta självständigt med dagliga kundkontakter ⢠Kunna läsa ritningar ⢠B-körkort För att arbeta som drifttekniker hos Caverion bör du även vara uppdaterad vad gäller ny teknik samt vara en kreativ problemlösare inom ditt område. Personliga egenskaper Vi söker dig som är serviceinriktad och tycker om kundkontakter och är engagerad och kan jobba både självständigt och i team med dina kollegor.Som person är du servicetänkande, kreativ problemlösare och utåtriktad. Vad erbjuder vi Caverion är ett stort expanderande företag med stora utvecklingsmöjligheter beroende på intresse och kompetens. Det finns möjlighet att specialisera sig inom sitt kompetensområde samt att bredda sin kunskap till nya arbets- eller teknikområden. Caverion jobbar också med att utbilda och erbjuda anställda internt att ta på sig större roller i form av chefs- och arbetsledarroller. Caverion eftersträvar mångfald och jämlikhet och ser därför gärna såväl manliga som kvinnliga sökanden. Ansökan Tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag så välkommen med din ansökan redan idag. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare, Pontus Gustafsson, 073-600 31 98
Företag: Isaksson Rekrytering & Bemanning AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Drifttekniker - Södertälje jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Drifttekniker - Södertälje
Personlig assistent sökes till kvinna på Södermalm, ca 80 %.
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Rullstolsburen, yrkesarbetande kattmatte i Stockholm lever ett liv värt att leva och behöver nu en ny personlig assistent för att kunna fortsätta med det. Tål varken rökare, snusare, eller de som använder stark parfym. Det är viktigt att du trivs med dig själv. Samt att du är uppriktigt, pålitlig och anspråkslös. Välkommen med din ansökan! Att kompetensutveckla vår personal är ett led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen. Om du är den som erbjuds tjänsten förväntas du genomföra en webbaserad introduktionsutbildning för personliga assistenter före ditt första arbetspass, eller som senast inom tre veckor från det att anställningen påbörjades. Utbildningen syftar till att skapa trygghet för både personlig assistent och kund. Arbetstid / Varaktighet: Varierande dag, kväll och helg. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse Kontaktperson: Caroline Gustavsson Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/ Blanketten du ska välja heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9), oavsett vilken tjänst du sökt hos oss. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Humana samt av kunden och dennes anhöriga. Humana söker personliga assistenter över hela landet och har därför många annonser ute. På grund av det stora intresset för våra utannonserade tjänster har vi inte möjlighet att svara på dina frågor via telefon.
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent sökes till kvinna på Södermalm, ca 80 %. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent sökes till kvinna på Södermalm, ca 80 %.
Kock
Fazer Group is a family company founded in 1891, when Karl Fazer opened his first café in Helsinki. Today Fazer operates in eight countries and two business areas committed to creating taste sensations: Fazer Food Services and Fazer Bakeries & Confectionery. Fazer Groupâs turnover for 2012 was almost 1,7 million euros and the Group employed more than 15,000. Fazer Food Services is the leading contract catering company in the Nordic countries offering customers delicious food and tailor-made service solutions. Fazer Food Services has over 1100 restaurants in the Nordic Countries. Services include private and public sector personnel and student restaurants, public restaurants and cafés, restaurants at conference centres as well as food services for schools and public service organisations. Fazer Food Servicesâ key brands are Karl Fazer, Fazer and Amica.   Vill du vara med och bygga upp en helt ny restaurang och restaurangkoncept på Kungsholmen i Stockholm. Konceptet bygger på att vi ska servera en unik lunch på dagtid och på kvällar göra om restaurangen till matstudio där kunderna kan laga mat med våra kockar. Köket är ett stort öppet kök som alla kan se i restaurangen. Tomas Diederichsen (Årets Kock 2011) Kommer att ansvara för det kreativa arbetet i restaurangen. Basen i restaurangen kommer att bygga på nordisk gastronomi. Vi söker nu en kock med lång dokumenterad erfarenhet av kvalitetsrestauranger. Du brinner för den nordiska gastronomin. Vill jobba i öppet kök och är van med att prata med gäster samt att hålla i utbildningar tillsammans med gästerna.  För tjänsten gäller att du är: -      Genuint matintresserad av mat och dryck. -      Känsla för att utveckla långsiktiga relationer -      Har uttalad känsla för service -      Stimuleras av förbättringsarbete. -      Är van att arbeta med egenkontrollprogram  Tjänsten avser heltid och är placerad på Kungsholmen i Stockholm. Lön enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag  25 juli 2013 Tillträde september enligt överenskommelse. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att maila patrik.sundling@fazer.com Fazer Food Services har kollektivavtal med HRF. Klubbordförande Margareta Granda-Berg når du på 08-470 42 81 eller margareta.granda-berg@fazer.com.  Intervjuer sker löpande
Företag: Fazer Food Services Business Area
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Kock jobb, Kock Stockholm, Kock Fazer Food Services Business Area
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kock
Gubbängsskolan söker lärare i tyska och engelska
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Gubbängsskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Gubbängsskolan är en F-9-skola som ligger i Farsta och här går för närvarande ca 700 elever. Vi ligger mellan Gubbängens radhusområde norr om skolan och det stora Gubbängsfältet i söder. Skolan har i genomsnitt tre paralleller per årskurs och är indelad i horisontella arbetslag med arbetslagsledare. Skolan står för tradition och kontinuitet och har en stark lärarkår. Sedan flera år har vi olika profiler; fotboll, drama och bild- och form. Dessutom har vi två mindre särskilda undervisningsgrupper knutna till skolan. Skolledningen består av rektor, tre biträdande rektorer och skolsekreterare. Elevhälsogruppen består idag av skolsköterska, kurator, studie-och-yrkesvägledare, skolpsykolog, specialpedagog 4-9, specialpedagog F-6, speciallärare 1-3 och skolledning. Flera i både skolledning och elevhälsogruppen är nya på skolan och skolan står inför ett utvecklingsarbete både när det gäller elevhälsoarbetet och det pedagogiska stödet gentemot lärarna. Vi har datortavlor i flera klassrum, men vi behöver utveckla oss mer inom IT och vill göra det på ett sätt som kommer så många elever som möjligt till del. Vi har mycket roligt och spännande framför oss! 1 plats(er).Vi söker dig som är lärare i tyska och engelska för undervisning på Gubbängsskolan. Du kommer att undervisa i årskurs 6-9 och mentorskap i årskurs 6 ingår i tjänsten. Vi vill att du är behörig i dina ämnen och att du har idéer om hur du vill utveckla dessa på skolan. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Vi vill att du har erfarenhet av undervisning på grundskolan och att du har erfarenhet av klassföreståndarskap och/eller mentorskap. Vi vill också att du har erfarenhet av att samarbeta med såväl kollegor som föräldrar och att du är van att driva utveckling i ditt eller dina ämnen. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: biträdande rektor Jonas Hemström,08-508 47 350 Anne Stoor Danielsson, Lokalombud Lärarförbundet, 08-508 473 94, anne.danielsson.stoor@stockholm.se (facklig) Bo Fransson, Lokalombud Lärarnas riksförbund, 08-508 47 350 (facklig) Tillträde: 2013-08-13.
Företag: Stockholms stad; Gubbängsskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Gubbängsskolan söker lärare i tyska och engelska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Gubbängsskolan söker lärare i tyska och engelska
Biomedicinsk analytiker
Maria Närlab, Karolinska Universitetslaboratoriet Vårt närlab Maria ligger centralt på Södermalm nära T-bana Mariatorget. Laboratorier för närvård och preanalys (LNP) erbjuder laboratoriemedicinska tjänster av hög kvalitet i syfte att bidra till en kvalitetssäkrad, kostnadseffektiv och snabb vårdkedja. Verksamheten kännetecknas av en stor mängd patient och kundkontakter. Närvårdslaboratoriet Maria ingår i enheten LNP1 som består av elva stycken laboratorier och geografiskt sträcker sig övet Södermalm, Nacka, Värmdölandet samt Saltsjöbaden. Vi söker nu en biomedicinska analytiker till vårt team bestående av fyra biomedicinska analytiker och undersköterskor. Inom LNP arbetar vi dagtid alla vardagar. Arbetsuppgifter: Provtagning och analysarbete. Alla inom enheten har ett gemensamt bemanningsansvar som innebär att en viss cirkulation förekommer mellan enhetens arbetsplatser. Kvalifikationer: Det är ett krav att du är legitimerad biomedicinsk analytiker. Personliga egenskaper: Alla våra medarbetare är Karolinskas ansikte utåt! Vi söker dig som tycker om att kommunicera och ge service i möte med patient och kund. Du är också noggrann och har datorvana. Du ska också vara positiv till förändringar och gilla förbättringsarbete som är en viktig framgångsfaktor för vår verksamhet. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen âAnsök härâ. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Biomedicinsk analytiker jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Biomedicinsk analytiker
Vikarierande natt sjuksköterska
FÖRETAGSPRESENTATION Aleris är ett av nordens största vårdföretag. Vi finns i Sverige, Norge och Danmark och har ca 4700 medarbetare. Aleris erbjuder tjänster inom hälso- och sjukvård, medicinsk diagnostik, äldreomsorg, psykiatri och psykosocial behandling. ALERIS ÄLDREOMSORG Aleris Äldreomsorg bedriver äldre- och handikappomsorg på entreprenad, i egen regi och genom kundval. I Sverige är vi idag över 3 000 medarbetare som tar hand om cirka 1 400 kunder i äldreboende och över 800 i hemtjänst. Verksamheten sker på uppdrag av kommuner och består av äldreboenden, gruppboenden för dementa, korttidsboende, hemsjukvård, sjukhem och hemtjänst. Aleris Äldreomsorg har idag ett 40-tal olika verksamheter i Sverige. Trygghetens äldreboende ligger i ett naturskönt område invid Bockholmen i Solna. Boendet har inriktning mot djur vilket innebär att personer som erbjuds plats har möjlighat att flytta in med sitt husdjur. Vi söker vikarierande nattsjuksköterska, 68,32%, till Trygghetens omvårdnadsboende. Tjänsten kommer eventuellt att övergå till en tillsvidaretjänst. Boendet har 31 lägenheter som är mellan 50 och 70kvm. Eftersom lägenheterna är stora kan det förekomma parboende. Under natten tjänstgör en undersköterska och en sjuksköterska. Det innebär att du som sjuksköterska ska arbeta aktivt i omvårdnadsarbetet tillsammans med den undersköterska som är i tjänst.
Företag: Aleris Holding AB Trygghetens äldreboende Solna
Ort: Solna
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Vikarierande natt sjuksköterska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vikarierande natt sjuksköterska
Teamleader för Fast Food och Kiosker på Tele2 Arena
Tele2 Arena är en idrotts- och evenemangsarena med 30 000 sittplatser som nu utvecklas i Globenområdet och som öppnar sommaren 2013. www.tele2arena.se Compass Group AB introducerar varumärket Levy Restaurants i Sverige. Levy Restaurants erbjuder mat och dryck inom sport och nöje genom kiosker, restauranger, barer, banketter och konferens. Redan idag levererar Levy Restaurants mat och dryck på stora arenor och vid event över hela världen, bland annat på Staples Center i Los Angeles och O2 i London. Levy Restaurants är cateringleverantör för kända evenemang som Super Bowl, US Open och Grammy Awards. www.levyrestaurants.com www.compass-group.se Till Levy Restaurants och vår verksamhet på Tele2 Arena söker vi teamleaders till våra kiosker och Fast Food enheter. Vi söker dig som har jobbat minst 1 år inom restaurangkök/snabbmatskök/butik samt haft någon form av arbetsledarposition. Du bör ha goda ledaregenskaper och hög servicekänsla. Då försäljningsperioden är kort och trycket då är hårt krävs att du har sinne för planering och framförhållning samt klarar av att jobba under stundtals hårt tryck. Vi söker dig som vill arbeta på en spännande arbetsplats där tempot kommer att vara högt. Ett krav för denna tjänst är att du fyllt 18 år. Tjänsten innebär oregelbundna arbetstider, då de flesta av årets ca 60 evenemang äger rum under kvällar och helger. Vi kommer att kalla till rekryteringsträffar under juli så skicka in din ansökan snarast. Hjärtligt välkommen in med din ansökan! Vi har gjort vårt mediaval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster
Företag: Compass Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Teamleader för Fast Food och Kiosker på Tele2 Arena jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teamleader för Fast Food och Kiosker på Tele2 Arena
Vikarierande Biståndshandläggare
Norrtälje kommun är hjärtat i Roslagen. Här hittar du en idyllisk stadskärna, öppet landskap och en fantastisk skärgård. I Norrtälje finns 10 000 öar, 56 000 invånare och på sommaren blir vi dubbelt så många. Norrtälje ligger bara en timme från Stockholm City och det är nära till både Uppsala och Arlanda. Möjligheter, tillväxt och framtidstro hittar du hos oss. Läs gärna mer om oss på www.norrtalje.se. Sjukvårds- och omsorgskontoret har ett unikt beställar- och myndighetsuppdrag med ett samlat ansvar för all hälso-, sjukvård och omsorg till norrtäljeborna genom samverkan med Stockholms läns landsting i det s k Tiohundraprojektet. Vi tar fram beslutsunderlag till Sjukvårds- och omsorgsnämnden med ledamöter från både Norrtälje kommun och Stockholms läns landsting och verkställer nämndens beslut. Budgeten uppgår till 2,1 mdr. Kontoret har ca 65 medarbetare fördelade på tre avdelningar; beställaravdelning, biståndsavdelning och administrativ avdelning. ARBETSUPPGIFTER Som biståndshandläggare vid Sjukvårds- och omsorgskontoret kommer du att arbeta med utredning, bedömning, beslut samt uppföljning av insatser enligt socialtjänstlagen för äldre och personer med funktionsnedsättning. I arbetsuppgifterna kan också samordnad vårdplanering ingå. Du kommer att arbeta i team. Arbetet innebär en nära dialog med de personer som söker insatser samt deras anhöriga. Ett nära samarbete med utförarna av verksamheten är också nödvändig. KVALIFIKATIONER Vi vill att du som söker har högskoleexamen från sociala omsorgsprogrammet, socionomlinjen med inriktning mot äldre och funktionshindrade eller likvärdig högskoleutbildning. Det krävs goda kunskaper om gällande lagstiftning inom arbetsområdet och gärna erfarenhet av utredning, bedömning och beslut samt uppföljning av biståndsinsatser. Vi ser gärna att den sökande har erfarenhet från äldreomsorg och omsorg om personer med funktionsnedsättning. Sökande ska ha personligt engagemang, god samarbetsförmåga samt god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Krav: Körkort
Företag: Norrtälje kommun, Sjukvårds- och omsorgskontoret
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Vikarierande Biståndshandläggare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vikarierande Biståndshandläggare
Redovisningsekonom till växande e-handel företag
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: Företaget erbjuder skor via e-handel. Det finns ett brett urval av olika varumärken, målet är att kunden ska kunna finna sin egen favorit. Här finns allt från barn och sportskor till dam och herrskor. På företaget arbetar ett engagerat och sammansvetsat gäng som brinner för skor och att ge sina kunder bästa service. I lokalerna norr om Stockholm finns ledning, avdelning för kundservice och lagerhållning under samma tak. Idag är de cirka 25 personer som arbetar nära tillsammans och där den interna kulturen präglas av glädje, engagemang och viljan att gemensamt utvecklas. Arbetsuppgifter: Som redovisningsekonom arbetar du med löpande bokföring och redovisning. Du kommer exempelvis arbeta med kund- och leverantörsreskontra, fakturering och månadsavstämningar. Du kommer dessutom genomföra boksluten och rapporterar gör du till ekonomichefen. Med andra ord erbjuds en bred roll som innefattar ansvar och som innebär att få helhetsgrepp om företagets ekonomi. Profil: - Ekonomiutbildning - Minst 5 års arbetslivserfarenhet från redovisning. - Erfarenhet av att genomföra bokslut - Mycket goda kunskaper i Excel - Kunskaper i Navision (meriterande) - Du uttrycker dig väl i tal och skrift Vi söker dig som har stort kundfokus och vill arbeta i en bred och ansvarsfull roll. Andra viktiga egenskaper är att du är utåtriktad, ordningsam och noggrann. Övrig information: Start: Omgående Plats: Norra Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: ekonomi, redovisning, redovisningsekonomi, bokslut, heltid, Stockholm Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom till växande e-handel företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom till växande e-handel företag
Support-konsult
KIBIs produkt Approve-it, som är en lösning för elektronisk fakturahantering, är marknadsledande inom molntjänster med flest antal företagskunder i Sverige. KIBI:base produkterna för patientinformationshantering på sjukhusmarknaden används av över 100 sjukhus i Norden. KIBI bildades 1997 genom ett utköp från Eastman Kodak Company. Företaget har huvudkontor i Stockholm, centralt beläget, med kontor i Oslo, Köpenhamn och Helsingfors. KIBI utvecklar egna programvarulösningar och samarbetar med ledande utvecklare av programvaror och hårdvara. KIBI är verksamma inom tre kärnområden - Patientjournalhantering, Informationshantering och Elektronisk Fakturahantering.   Vad erbjuder vi på KIBI    Som support-konsult på KIBI ges du möjlighet att arbeta på ett företag där laganda, kvalité och kunderna står i fokus. Vi erbjuder en varierande tjänst där vi samarbetar med flera av Nordens ledande kunder inom sjukvård, försäkring, ekonomi och finans. För oss är varje medarbetare viktig. Vi trivs och har roligt tillsammans. Vår organisation präglas av ett öppet och prestigelöst klimat, där nya idéer välkomnas och man inte är rädd för att be varandra om hjälp. Vem trivs här   Vi tror att du brinner för att supportera kunder och har en förmåga att sätta dig in i varierande problemställningar och hitta lösningar. Det är viktigt att du har haft liknande arbetsuppgifter tidigare och är van vid att dokumentera alla aktiviteter som sker. Du är självgående, serviceinriktad och strukturerad med god förmåga att hantera stress. En av dina främsta drivkrafter är att avsluta saker och det är viktigt för dig att uppnå resultat med god kvalité.  Du ansvarar för den tekniska supporten i Sverige och själv utveckla och driva arbetet framåt. Som teknisk support kommer du vara KIBI´s 2nd Line supportstöd mot företagets kunder. Kontakten med 1st Line respektive kunder kommer främst ske via telefon och mail. Ärenden som kommer till dig är sådana som 1st Line behöver hjälp med, d v s av lite mera utmanande karaktär. Du ska också vara personen som eskalerar ärenden vidare till utvecklings avdelningen, 3rd Line Support. I rollen ingår att ta emot tekniska frågor kring informationsverktyget, lära kunder systemet via online utbildningar och uppdatera användarkonton. Utbildning mot KIBI´s kunder görs främst online, men ibland kan den även ske på plats ute hos kund. Felsökning av websystem baserade på IIS och ASP.                                                                                                                                                                      Kvalifikationer Generell MS server kunskap (ISS, FTP, osv) Generella kunskaper om databaser, framförallt MS SQL, DTS / SSIS / Stored Procedures Sskriva enklare SQL-frågor - ändra värden i databasen Förmåga att uttrycka dig i tal och skrift - svenska och engelska. Meriterande med kunskaper eller erfarenheter inom: Classic ASP, Visual Basic Webutveckling .NET, MVC  Grundläggande ekonomikunskaper                                          Sök redan idag! Vi samarbetar med Adecco i denna rekrytering. Vi arbetar löpande med processen, varför vi ber dig söka omgående, sista ansökningsdag är dock 15 Augusti. Vill du veta mer om tjänsten, kontakta då gärna Lena Wassén, rekryteringskonsult på Adecco, lena.wassen@adecco.se  KIBI är Sveriges största leverantör av en molnlösning för leverantörsfakturahantering. http://www.approve-it.se/
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Support-konsult jobb, Support-konsult Stockholm, Support-konsult Adecco Sweden AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Support-konsult
Söka jobb tips