Stockholms stad; Grundskoleavdelningen jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Stockholms stad; Grundskoleavdelningen. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Stockholms stad; Grundskoleavdelningen. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Sjuksköterska till Björnaborgs vård- och omsorgsboende- Örnsköldsvik
- Grundskollärare till Höglandskolan- Örnsköldsvik
- Extraarbete för dig som pratar norska- Sundsvall
- DESIGN ENGINEER TILL ALTEN SUNDSVALL- Sundsvall
- Två Familjebehandlare- Sundsvall
- Applikationsspecialist- Sundsvall
- Redovisningsekonom / hyresekonom till expansivt fastighetsbolag- Sundsvall
- Almia söker barnmorska för arbete i Sundsvall- Sundsvall
- Kostenheten söker Verksamhetsansvarig- Härnösand
- Kostenheten söker Skolmåltidsbiträde- Härnösand
Mer beskrivning
Sjuksköterska till Björnaborgs vård- och omsorgsboendeVälfärdsförvaltningen ger stöd, omsorg och motivation vid olika situationer i livet. Utgångspunkten är att ta tillvara och stärka människornas egna förmågor med respekt för varje persons integritet och självständighet. Vi inom vård och omsorg tycker att vi har ett av de mest givande jobben i Örnsköldsvik. Kom och jobba med oss på Björnaborg! Arbetsuppgifter Som omvårdnadsansvarig sjuksköterska ansvarar du både för den specifika och den allmänna omvårdnaden. Du kommer att ha en central roll i teamet, där du jobbar tätt med andra yrkesgrupper med den boende i centrum. Genom din medicinska kunskap ser vi att du finner lösningar som skapar trygghet och mervärde för den boende. Du handleder personal och studerande, samt ger stöd och råd till anhöriga. Du kommer att tillsammans med medarbetare arbeta för en meningsfull dag för de boende. Kvalifikationer Du är legitimerad sjuksköterska och gärna med erfarenhet inom området. Det är meriterande om du har handledarutbildning eller annan påbyggnadsutbildning. Vi söker dig som kan arbeta självständigt men som samtidigt har förmågan att se dig som en i ett team. Du bör ha ett stort engagemang, positiv inställning till utveckling samt lockas av situationer där nytänkande och kreativitet ingår. Inspireras av hur det är att bo, leva och verka i Örnsköldsvik I denna rekrytering har vi gjort våra val av annonseringskanaler och undanber oss kontakt från rekryteringsbolag eller annonssäljare.
Företag: Välfärdsförvaltningen, Särskilt boende
Ort: Örnsköldsvik
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska till Björnaborgs vård- och omsorgsboende jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska till Björnaborgs vård- och omsorgsboende
Grundskollärare till Höglandskolan
På bildningsförvaltningen verkar vi för att skapa goda förutsättningar för varje barns och elevs lärande, utveckling och kreativitet. Vi vill skapa en trygg och inspirerande lärandemiljö, där lusten att lära står i fokus och där barn, elever och personal möter varandra med respekt. Arbetsuppgifter Du kommer att undervisa i årskurserna 4-6 och kommer ha det övergripande ansvaret för elevgruppen och sköta den dokumentation och de kontakter som detta innebär. Kontakt och samarbete med vårdnadshavare är en viktig del i arbetet. Uppdraget innebär att tillsammans med ett arbetslag planera, genomföra och följa upp undervisning. Kvalifikationer Vi söker dig med lärarexamen med ämnesbehörighet i matte, NO, svenska, SO, engelska, bild. Även du som har annan kvalifikation är välkommen att söka, vid en eventuell anställning blir anställningen då tidsbegränsad utifrån legitimationskrav för tillsvidare. Du är en tydlig ledare i klassrummet med förmåga att skapa struktur, sammanhang och goda relationer. Vi ser gärna att du har vana av att leda grupprocesser samt att anpassa undervisning utifrån gruppens och individernas behov. Vi söker dig som gillar att utmanas och tänka nytt, som ser olikheter och mångfald som en grund för lärande och utveckling. Bifoga CV och personligt brev med din ansökan. Inspireras av hur det är att bo, leva och verka i Örnsköldsvik I denna rekrytering har vi gjort våra val av annonseringskanaler och undanber oss kontakt från rekryteringsbolag eller annonssäljare.
Företag: Örnsköldsviks kommun, Bildningsförvaltningen
Ort: Örnsköldsvik
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Grundskollärare till Höglandskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Grundskollärare till Höglandskolan
Extraarbete för dig som pratar norska
Vill du arbeta med service och att bygga kundrelationer? Har du kanske arbetat i Norge och känner dig bekväm med norska språket? Är du student eller har annan huvudsaklig sysselsättning och vill jobba extra som kundtjänstmedarbetare inom bank och försäkring? Då har vi ett uppdrag till dig. Du kommer framförallt att arbeta med att hjälpa kunder via telefon och olika digitala kanaler. En stor del av arbetet är att ge information, råd och vägledning. Du är både vårt och vår kunds ansikte utåt och strävar alltid efter att lösa kundens problem genom stort engagemang. Arbetsbeskrivning Vår kund sitter i moderna lokaler i centrala Sundsvall och arbetar med service och support mot inringande kunder, främst från Norge och Sverige. Kvalifikationer och egenskaper För att lyckas i din roll behöver du ha en positiv inställning och tycka om att jobba med telefonen som redskap. Du arbetar i team och det är därför viktigt att du tycker om att samarbeta med andra medarbetare. Du har gymnasieexamen och vi ser gärna att du enkelt navigerar i olika datasystem. Utöver det har du goda kunskaper i svenska och norska både i tal och i skrift samt kunskaper i engelska. Idag kanske du pluggar och vill ha ett extrajobb eller har eget företag och vill utöka med arbetstimmar. Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi, bank, finans samt försäkring. Vi är ett expansivt bolag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. <a href="https://goo.gl/DpqfGV" target="_blank">Följ oss gärna på LinkedIn!</a> Frågor och kontakt Bifoga ditt CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv och vad du kan bidra med. Eftersom vi väljer ut kandidater löpande får du gärna skicka in din ansökan idag. Om du har frågor om tjänsten kan du kontakta rekryteringskonsult Camilla Granat, camilla.granat@amendo.se 070 - 387 84 56
Företag: Amendo Bemanning&Rekrytering Sundsvall
Ort: Sundsvall
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Extraarbete för dig som pratar norska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extraarbete för dig som pratar norska
DESIGN ENGINEER TILL ALTEN SUNDSVALL
SÖKER DU VALFRIHET OCH FLEXIBILITET? ÄR DU DEN SOM VILL KUNNA STYRA DIN EGEN FRAMTID? ÄR GEMENSKAP VIKTIGT FÖR DIG? VILL DU VARA MED OCH FÖRBÄTTRA DAGENS TEKNIK? Om någon av dessa frågor stämmer in på dig, så har du hittat till helt rätt företag! ALTEN utvecklar och levererar kompetens till världsledande företag med hjälp av våra engagerade teknik- och IT konsulter. Vi är ett av Europas ledande teknik- och IT konsultföretag med 28 000 medarbetare i över 20 länder. Vi är utspridda i hela Sverige med 10 kontor, från Lund i söder till Luleå i norr. ALTEN har sammanlagt 55 anställda i region norr fördelat på fyra orter; Umeå, Luleå, Skellefteå och Sundsvall. ALTEN region norr är särskilt starka inom produktutveckling och mekanik, men räknar med att bli betydligt fler inom IT och Embedded Systems inom en snar framtid då området har stor tillväxtpotential i region norr. 2020 räknar ALTEN region norr att växa till 100 anställda! Vad kan vi erbjuda dig: STOR VALFRIHET. Det är dina intressen som styr ditt uppdrag. Hos oss finns det även möjlighet att planera för en internationell karriär. Möjlighet att UTVECKLAS och bredda dina kunskaper. Vi erbjuder ett stort utbud av interna utbildningar. Ett COACHANDE LEDARSKAP som präglas av tydlig målstyrning, en personlig utvecklingsplan, engagemang och omtänksamhet. En TRIVSAM OCH STIMULERANDE ARBETSPLATS. På ALTEN tycker vi om att ha roligt på jobbet och anordnar regelbundet event och aktiviteter. Filmfestival, inspirationsföreläsningar och sommar-AW är några få exempel. Oändligt många möjligheter till att NÄTVERKA! Vi har bland annat ett kvinnligt nätverk, Women@ALTEN, som drivs i syfte att inspirera och motivera våra kvinnliga ingenjörer. För dig som gillar träning erbjuder vi till exempel möjligheten att spela innebandy eller beachvolleyboll tillsammans med ALTEN Sports. Det viktigaste av allt: VÅRA MEDARBETARE OCH KOLLEGOR. Vi kan garantera dig positiva, kompetenta, hjälpsamma och trevliga arbetskamrater! Arbetet som design engineer på Alten är varierande och utmanande. Du kommer att jobba mot olika kunder inom olika områden och branscher, både i mindre och större projekt. Vi jobbar ute hos kund men har även inhouse projekt på våra kontor. Du.. ..har en teknisk utbildning inom maskinteknik eller liknande. ..har erfarenhet av 3D CAD-verktyg och PDM-program. ..har minst 1-3 års relevant arbetslivserfarenhet.  ..är social och tycker om att ha kontakt med både externa och interna intressenter. ..är målinriktad och ser därför till att kvalitets-, kostnads- och tidsmål ska uppnås. ..motiveras av att få arbeta med problemlösning. ..har ett stort personligt driv. OM ALTEN I över 20 år har ALTEN utvecklat sin verksamhet genom att hålla sig till de kärnvärden som har byggt upp företagets framgång. Varje år har hundratals ALTEN-konsulter fått möjlighet att ta sig an utmanande, tekniska projekt för våra kunder. ALTEN har en tradition av att utveckla produkter inom många områden. Historiken i Sverige bygger framförallt på kompetenser inom mekanik, mjukvara och elektronik där vi är verksamma genom hela produktutvecklingskedjan. Som anställd hos ALTEN erbjuder vi dig en konkurrenskraftig lön baserad på din prestation och arbetslivserfarenhet. Du får också möjlighet att påverka dina uppdrag, olika förmåner och din övergripande arbetsmiljö samt välja din karriärväg. På ALTEN är vi övertygade om att äkta engagemang skapas genom valfrihet och möjlighet att påverka sin egen personliga utveckling â vår affärsmodell ger den möjligheten. Denna valfrihet gör att vi kan erbjuda våra kunder de mest engagerade konsulterna, oavsett uppdrag. På ALTEN tror vi på att växa tillsammans! Skicka in din ansökan via hemsidan â urval sker löpande. Vid frågor kontakta ansvarig gruppchef, Anna Nejati, på anna.nejati@alten.se Hoppas vi ses!
Företag: Alten Sverige AB
Ort: Sundsvall
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga DESIGN ENGINEER TILL ALTEN SUNDSVALL jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: DESIGN ENGINEER TILL ALTEN SUNDSVALL
Två Familjebehandlare
Familjeresursteamet söker två nya medarbetare! Familjeresursteamet, FRT, består av fem medarbetare och arbetar med familjer där kommunikation och/eller relationerna inom familjen behöver stärkas. Vår målgrupp är familjer där det finns ungdomar i åldern 13-18 år. Utgångspunkten är att erbjuda flexibla lösningar utifrån varje familjs behov. Arbetsgruppen består av erfarna medarbetare och arbetsuppgifterna är mycket varierande. Vi vill fortsätta utvecklas och söker därför medarbetare som delar vårt intresse av god kvalitet i familjearbetet och som brinner lite extra för att arbeta med ungdomsfrågor.  Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som familjebehandlare är föräldravägledning och familjebehandling tillsammans med familjen och dess nätverk. Du kommer också att träffa ungdomar i behov av stöd, både enskilt och tillsammans med deras föräldrar. Arbetet sker gemensamt med kollegor främst i verksamhetens egna lokaler men även i familjernas hemmiljö vid behov. Vårt arbetssätt anpassas utifrån familjernas behov, men utgår vanligen från systemteoretisk/kognitiv grund. Du kommer att arbeta på uppdrag av socialsekreterare som även ansvarar för uppföljning av insatserna. Familjeresursteamet är dessutom en del av den lite större enheten Stöd och behandling Ungdom där all öppenvård som riktar sig till ungdomar och deras familjer i Sundsvall finns samlad. Verksamheterna arbetar nära ihop med varandra utifrån vad som passar våra familjers och ungdomars behov. Inom enheten finns, förutom FRT, även öppenvård som riktar sig till ungdomar med drogproblematik och/eller kriminalitet, ett stödboende för ungdomar samt ett team som arbetar intensivstödjande med ungdomar som är i behov av eftrvårdsinsatser. Kvalifikationer Vi söker dig som är utbildad socionom och som har minst två års erfarenhet av psykosocialt arbete med barn, unga och familj.  Det är meriterande om du har grundläggande psykoterapiutbildning, steg 1, samt utbildning i föräldrautbildningen Komet. För att vara framgångsrik i arbetet som Familjebehandlare bör du vara trygg i din yrkesroll och kunna möta människor i behov av socialtjänstens stöd på ett tydligt och förtroendeingivande sätt. Som person är du flexibel och har lätt att anpassa dig till ändrade omständigheter. Du ser möjligheter i förändringar, är noggrann och tydlig i ditt sätt att bemöta människor. Det är även av stor vikt att du är positiv, utåtriktad och har lätt för att skapa goda relationer med människor. Vi arbetar ofta med komplexa frågor där många aktörer är involverade och det är därför viktigt att du har lätt för att samarbeta, men också att du är van att ta egna initiativ. Du bör vara utvecklingsinriktad och kreativ samt ha förmåga att se lösningar i stället för hinder. För jobbet krävs att du innehar B-körkort. Visst arbete sker på kvällstid. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning, heltid, med tillträde enligt överenskommelse. Har du frågor kan du höra av dig till Enhetschef Annika Backström på telefon 060. 19 19 89. Facklig företrädare kontaktas via kommunens växel, 060-19 10 00. Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och genomför därför obligatorisk drogtest vid nyanställning av personal. I Sundsvalls kommun arbetar vi aktivt för att öka mångfalden i våra arbetsgrupper. Vi ser gärna sökande med olika bakgrund och erfarenheter. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Sundsvalls kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig söka tjänsten genom länken i denna annons. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering. Vi tillämpar rökfri arbetstid. Sista ansökningsdag 2018-06-20 . Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Sundsvalls kommun Individ- och familjeomsorg
Ort: Sundsvall
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Två Familjebehandlare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Två Familjebehandlare
Applikationsspecialist
Statens tjänstepensionsverk (SPV) är en av Sveriges största leverantörer av pensionstjänster. Vi ansvarar för att administrera den statliga tjänstepensionen för över 800 000 anställda och pensionärer samt 400 arbetsgivare. SPV finns i Sundsvall och har cirka 250 medarbetare. Vill du vara med på vår spännande förnyelseresa och bidra till att ta fram ett kostnadseffektivt it-stöd som ligger i framkant och som skapar värde för våra kunder? Då kanske du är den vi söker. ARBETSUPPGIFTER SPV är inne i en spännande förändring för att bli en myndighet med ännu nöjdare kunder och en starkare aktör i pensionsbranschen. Den 1 april sjösatte vi vår nya organisation där it-avdelningen numera är en del av vår kärnverksamhet. Med hjälp av information och teknologi vill vi öka nyttan för våra kunder och uppdragsgivare. Som applikationsspecialist kommer dina arbetsuppgifter att spänna över hela vår systemutvecklingsprocess, det vill säga allt från kravhantering, analys, design, utveckling till test. Du kommer främst att arbeta med test, förvaltning och ny-/och - vidareutveckling av våra system utifrån verksamhetens behov. Du kommer att vara en del av vårt agila leveransteam, som jobbar med utbetalningar av tjänstepensioner. Vi står inför stora systemförnyelser, där vi ser att du blir en viktig del i arbetet. I början av nästa år kommer vi bland annat att införa ett nytt it-stöd för utbetalningar. Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Sundsvall. KVALIFIKATIONER Du har erfarenhet av att jobba med hela eller delar av systemutvecklingsprocessen, gärna med fokus på test. Du är van att skapa testfall och genomföra tester. Du kan också agera och lösa problem vid produktionsstörningar i förvaltning. Du har en relevant akademisk utbildning eller flera års erfarenhet som vi bedömer som likvärdig. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med automatiserade tester. Det är också meriterande om du har erfarenhet av .NET eller BizTalk. För att lyckas i det här uppdraget är dina personliga egenskaper mycket viktiga och vi kommer att lägga stor vikt vid dem i den här rekryteringen. Som person är du ⢠duktig på att samarbeta. Du är lyhörd, intresserad och tar tillvara andras tankar och idéer ⢠självgående och tar ansvar för dina uppgifter, strukturerar ditt arbete och driver dina processer framåt ⢠mån om att säkerställa att budskap når fram och att förväntningarna är klara för alla berörda parter ⢠flexibel och har lätt för att anpassa dig till nya omständigheter. Du ser möjligheterna i förändringar ⢠duktig på att kommunicera, både muntligt och skriftligt på svenska. Du är också bra på att förstå engelsk text. Vi kommer att göra ett löpande urval och kalla till intervjuer. Därför vill vi be dig som är intresserad att söka tjänsten så snart som möjligt och inte vänta till sista ansökningsdag. ÖVRIGT Välkommen till en organisation med trevlig atmosfär i fräscha lokaler, där delaktighet och engagemang värderas högt. Vi ser ett stort värde i att du som medarbetare mår bra och satsar därför mycket på att erbjuda dig en frisk arbetsplats. Vi strävar efter mångfald och att ha ett inkluderande synsätt på alla nivåer i organisationen. Läs mer om oss som arbetsgivare och dina förmåner på www.spv.se under Jobba på SPV. Säkerhet har hög prioritet för oss på SPV. Vi genomför därför en säkerhetsprövning innan vi tar beslut om att anställa en ny medarbetare. Mer information om vad säkerhetsprövning innebär kan du läsa om här: www.sakerhetspolisen.se/sakerhetsskydd/sakerhetsprovning.html Vi undanber oss erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp.
Företag: Statens tjänstepensionsverk
Ort: Sundsvall
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Applikationsspecialist jobb, Applikationsspecialist Sundsvall, Applikationsspecialist Statens tjänstepensionsverk
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Applikationsspecialist
Redovisningsekonom / hyresekonom till expansivt fastighetsbolag
Om Bravura: Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat. Om kunden: NP3 är ett fastighetsbolag med fokus på kommersiella förvaltningsfastigheter i norra Sverige. Företaget grundades 2010 i Sundsvall och har i dag ca 39 anställda. Fastighetsbeståndet består av över 1 000 000 kvm i uthyrningsbar yta fördelat på drygt 270 fastigheter inom främst segmenten handel, industri/logistik och kontor. Fastighetsbeståndet är indelat i sex affärsområden: Sundsvall, Gävle, Dalarna, Östersund, Umeå och Luleå. Anställda finns i alla de sex affärsområdena. NP3-aktien är noterad på Nasdaq Stockholms lista för medelstora bolag och marknadsvärdet på fastighetsportföljen uppgick per den 31 mars till 8 530 miljoner kronor. I Sundsvall arbetar 17 personer och redovisningsteamet består idag av 4 redovisningsekonomer och redovisningschef Anna Wirtén. Arbetsuppgifter: Som redovisningsekonom arbetar du med insourcing av hyresaviseringen som idag har legat på entreprenad. Du arbetar i Vitec Hyra där du registrerar och följer upp hyresavtal och säkerställer en effektiv och korrekt intäktshantering. Du skickar ut hyresaviseringar, bokar inbetalningar, skickar påminnelser och hanterar inkassoärenden. Kvartalsvis bidrar du med information till delårsrapporten så som statistik på tecknade avtal, uppsägningar och typer av kontrakt bland annat. En stor del av ditt arbete innebär avtalstolkning och registrering av villkor i Vitec Hyra och du ser till att moms och andra parametrar stämmer i systemet för att säkerställa korrekt fakturering. Du har en bred roll med hantering av kundreskontra och hyresavtal och har stor möjlighet att forma och utveckla rollen tillsammans med dina kollegor. Du kommer att ansvara för systemet Vitec Hyra och säkerställa att systemet används på bästa möjliga sätt och att processen för hyresaviseringen utvecklas för att hålla hög kvalitet och effektivitet. Profil: ⢠Gymnasieekonom (eftergymnasial utbildning inom ekonomi är meriterande) ⢠Du har några års erfarenhet av redovisning (ej krav på egna bokslut) ⢠Erfarenhet från fastighetsbranschen, moms och erfarenhet av avtalstolkning av hyresavtal är mycket meriterande ⢠God kunskap i Vitec Hyra är mycket meriterande ⢠Flytande svenska och engelska Som person är du intresserad av utveckling och förändringsarbete. Du trivs i en föränderlig miljö hos ett företag i tillväxt där din förmåga att strukturera, planera, prioritera och vara flexibel på samma gång blir avgörande för din framgång i rollen. Du är en person som vill driva ditt arbete framåt och själv kan identifiera arbetsuppgifter och projekt som krävs för att säkerställa hög kvalitet och service. Du trivs att arbeta i team och vill bidra till företagets starka tillväxtresa. Övrig information: Start: September 2018, sista ansökningsdag 15/6 Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse. KA, friskvårdstimme och friskvårdsbidrag Vill du veta mer? Kontakta ansvarig rekryterare jenny.persson@bravura.se Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: ekonom, redovisningsekonom, hyresekonom, hyresadministratör, hyra, kundreskontra, fastighet, ekonomi, koordinator, kommersiella fastigheter, fastighetsbolag, Norrland, norra Sverige, Sundsvall, NP3 Fastigheter
Företag: Bravura
Ort: Sundsvall
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom / hyresekonom till expansivt fastighetsbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom / hyresekonom till expansivt fastighetsbolag
Almia söker barnmorska för arbete i Sundsvall
Almia är specialiserade på bemanning och rekrytering inom hälso- och sjukvården. Vi är det engagerade bemanningsföretaget som gör vårt yttersta för att du ska trivas på din arbetsplats. Utöver att hitta rätt uppdrag hjälper vi även till med bekvämligheter som kan behövas vid en jobbstart så som boende och transport. Vi tror på en rak och tydlig kommunikation och det viktigaste för oss är att du trivs. Vi erbjuder dig: - Din egen konsultchef - Förmånliga löner - Rekryteringsbonus - Försäkringar - Sjuklön - Personligt stöd och vägledning - Ett utbud av attraktiva och varierande uppdrag - Betald resa och boende vid längre uppdrag på annan ort* - Mingelträffar Personliga egenskaper: Du bör vara flexibel och ha god förmåga att arbeta såväl självständigt som tillsammans med andra. Du är en engagerad och positiv kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Arbetsuppgifter: Sedvanliga arbetsuppgifter på BB/gyn/förlossning. Almia söker för kunds räkning en barnmorska för arbete i Sundsvall.
Vi söker dig som är barnmorska med minst två års erfarenhet. Omfattning: Heltid/deltid. Arbetstiderna kan variera mellan dagar, kvällar och nätter. Boende finns att tillgå om så önskas samt möjlighet att påverka ditt schema. Almia erbjuder förmånlig sommarbonus under sommarveckorna 25-32. Sundsvall kallas ofta för Norrlands huvudstad med sina 58 tusen invånare. Staden är en viktig konferensstad och en bra utgångspunkt för den som vill besöka Sveriges mittpunkt. Det finns goda kommunikationer med tåg till grannstäder och om du är sugen på en resa tills Stockholm tar det enbart 50 minuter med flyg. I Sundsvall kombinerar du enkelt en härlig norrlandsemester med en cityresa, i staden finns nämligen Norrlands största citygalleria med massvis av kända affärer. Är man sugen på något mer fartfyllt kan man paddla forsränning i Ljungan eller köra mountainbike downhill i Skönviksbacken. Kvalifikationer: Barnmorskeexamen med minst två års erfarenhet.
Företag: Almia AB
Ort: Sundsvall
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Almia söker barnmorska för arbete i Sundsvall jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Almia söker barnmorska för arbete i Sundsvall
Kostenheten söker Verksamhetsansvarig
Kommunstyrelseförvaltningens Kostenhet ansvarar för kostverksamheten i kommunens förskolor, skolor, gruppboenden inom äldreomsorgen samt matdistribution till hemmaboende. Våra medarbetare arbetar efter kommunens värdegrund, som innebär att med glädje ta ansvar för våra kunder och lyssna till deras önskemål. Vi söker verksamhetsansvarig till kostenheten. Arbetsuppgifter Som verksamhetsansvarig har du ett övergripande ansvar för mottagningskök i förskola och skola. Du ansvarar för ca 20 medarbetare och är underställd kommunens kostchef. Det totala antalet anställda i Kostenheten är 57 medarbetare. Du ska leda och fördela arbetet mot de uppsatta målen för verksamheten. Du har såväl personal- som verksamhetsansvar för köken med tillhörande uppföljningar. Du ska vara tydlig och ha förmågan att kunna entusiasmera och skapa delaktighet bland medarbetare och kollegor. Du ska kvalitetsäkra, ansvara för egenkontrollprogram, HACCP. Du ansvar för att inköp görs enligt avtal samt fakturahantering. Du ska delta i menyplanering tillsammans med dina medarbetare och kollegor. Du ska delta vid upphandling av inköp av varor och tjänster som tillhör verksamheten. Du ansvarar för inköp av livsmedel och matportioner tillsammans med medarbetarna i det mottagningskök du är placerad. Du ska vid behov delta i den dagliga driften och de förekommande arbetsuppgifterna. Kvalifikationer Vi söker Dig som är kostekonom, kock eller har motsvarande kompetens som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Gärna med flerårig erfarenhet av att leda verksamhet och medarbetare. Du har förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift och är van att använda IT som stöd i ditt arbete. Du har ett stort hjärta för matlagning samt förmåga att utveckla verksamhet och medarbetare. Vi ser gärna att du har kunskaper om riktlinjer och rekommendationer vad gäller mat för skol- och förskolebarn samt specialkost. Dina personliga egenskaper är mycket viktiga för oss så till detta uppdrag söker vi en trygg och självständig ledare med stort mod och utvecklingsvilja. Eftersom arbetet innebär mycket kontakt med olika människor är det viktigt att du är lyhörd och kommunikativ och att du på ett engagerat sätt kan leda, inspirera och få fram det bästa hos andra. Det är även viktigt att Du har blick för vad som behöver göras, är flexibel och inte rädd att hoppa in där det behövs. Ledarskap, servicekänsla och samarbetsförmåga är egenskaper som vi lägger stor vikt vid. Arbetstid/varaktighet Heltid. Tillsvidare anställning med tillträdesdatum 2018-09-01, Semestertjänst. Lön Individuell lönesättning Välkommen med din ansökan! Vi undanber oss kontakt med annonssäljare eller andra försäljare av rekryteringstjänster.
Företag: Härnösands Kommun
Ort: Härnösand
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kostenheten söker Verksamhetsansvarig jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kostenheten söker Verksamhetsansvarig
Kostenheten söker Skolmåltidsbiträde
Kommunstyrelseförvaltningens Kostenhet ansvarar för kostverksamheten i kommunens förskolor, skolor, gruppboenden inom äldreomsorgen samt matdistribution till hemmaboende. Våra medarbetare arbetar efter kommunens värdegrund, som innebär att med glädje ta ansvar för våra kunder och lyssna till deras önskemål. Arbetsuppgifter Att i samarbete med arbetslaget tillaga och servera måltider, vara delaktig i arbetet med egen kontroll HACCP och övriga tillhörande arbetsuppgifter i mottagningsköket som t.ex. disk och städning samt att vara ersättare för kökssamordnaren. Kvalifikationer Erfarenhet av arbete som skolmåltidsbiträde eller liknande arbete som arbetsgivaren bedömer som likvärdigt är ett krav. Vi ställer även krav på att du har kunskap i specialkost. Du har god kunskap i svenska språket, både i tal och skrift och god datavana samt stort intresse för ditt arbete. Du år flexibel och har god samarbetsförmåga, är öppen och lyhörd och kan självständigt ta egna initiativ. Du har ett genuint intresse för mat och hur måltiden serveras till kunderna/ matgästerna. Du har ett trevligt och positivt bemötande mot arbetskamrater och kunder. Placering meddelas efter att rekryteringen är avslutad Stor vikt läggs vid personlig lämplighet Arbetstid:Dagtid Anställning/Varaktighet:Tillsvidare anställning. Heltid Lön:Individuell lönesättning Välkommen med din ansökan! Vi undanber oss kontakt med annonssäljare eller andra försäljare av rekryteringstjänster.
Företag: Härnösands Kommun
Ort: Härnösand
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kostenheten söker Skolmåltidsbiträde jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kostenheten söker Skolmåltidsbiträde
Söka jobb tips