Stockholms stad; Gubbängsskolan jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Stockholms stad; Gubbängsskolan. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Stockholms stad; Gubbängsskolan. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Administratör till BMW Financial Services- Stockholm
- Dansktalande kundtjänstmedarbetare till Expedia- Stockholm
- Senior utvecklare inom finanssystem- Stockholm
- JENSEN gymnasium söker gymnasielärare i psykologi och svenska- Stockholm
- Biträdande lektor i medicinsk bildbehandling- Stockholm
- Projektledare till företag inom infrastruktur- Stockholm
- Vi söker en till Account Manager till Brainpeople- Stockholm
- Säljare till Jetpak- Stockholm
- Vill du arbeta med kvalitetsledningssystem?- Södertälje
- Myrsjöskolan F-6 söker specialpedagog/lärare- Nacka
Mer beskrivning
Administratör till BMW Financial ServicesBMW Financial Services söker nu en noggrann administratör som kommer tillhöra teamet Contract Management som består av tre personer. Tjänsten som administratör är dynamisk då du dels kommer att arbeta med en rad administrativa uppgifter, men även ha kontakt med kunder och återförsäljare via telefon, mail och brev. I arbetsuppgifterna ingår bl a dagliga avstämningar, kontraktsgranskning, scanning av kontrakt, aktivering och lösen av kontrakt samt kundreskontra. Teamet fungerar även som en internservice till andra avdelningar. Vem är du * Du har minst gymnasiekompetens, gärna med ekonomisk inriktning.  * Tidigare erfarenhet av administration samt bokföring/ekonomi är meriterande. * Du har ett gott siffersinne samt god datavana. * Som person är du serviceinriktad, flexibel, stresstålig samt gillar ordning och reda. * Du har ett starkt engagemang och trivs med att arbeta i team mot gemensamma mål. Vi erbjuder dig   Tjänsten på BMW Financial Services kommer att inledas med en grundlig introduktion. Anställningen är långsiktig och för rätt person finns goda möjligheter till personlig utveckling. Har du dessutom ett stort intresse för bilar och vill arbeta administrativt, är detta tjänsten för dig! Tjänsten är en heltidsanställning med placering i Silverdal, Sollentuna. Tillsättning kommer att ske så snart vi har hittat rätt person. BMW Financial Services har valt att samarbeta med bemanningsföretaget Next u i denna rekrytering, vilket innebär att du kommer vara anställd av Next u.  BMW Group is the leading provider of premium products and premium services relating to individual mobility. BMW Financial Services is a key factor for success in today's mobile world. To continue that we need more talented people on-board. People with customer orientation, peak performance, responsibility, effectiveness and who leads by example. We believe that people make companies and will support you to reach your full potential. The Scandinavian headquarters for BMW Financial Services is located in brand new premises in Silverdal, Sollentuna, into which the Danish and Norwegian offices report. The Scandinavian organisation was established in 1999 and has since then continued to grow. Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons. Se filmen om BMW på www.nextu.se/jobb Sökord: Administratör, ekonomiassistent, ekonomi, finansiering, finansbransch
Företag: Next u AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör till BMW Financial Services jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör till BMW Financial Services
Dansktalande kundtjänstmedarbetare till Expedia
AGENT - Lodging Support Services â MUST be fluent in Danish                                                                                  Team Overview The Lodging Support Services team focuses on providing support for Expedia customers and Expedia hotel partner (supplier) experience including efficient transaction processing and providing mission critical linkages between our customers, Expedia, and our partners. General Responsibilities: ⢠Interact directly with customers and suppliers in escalated scenarios wherein customers are relocated from their originally-booked hotel or destination service, often in a "save the sale" scenario. ⢠Identify, and extensively document, relocation root cause drivers, and support back-office reporting to Market Manager and Sales Account Management teams. ⢠Provide timely, courteous, and professional customer service to hotel partners, service providers, Market Managers, or Customer Service, often in escalated scenarios. ⢠Work with customers and strive to delight them with the new accommodation or service, despite the situation. ⢠Handle escalated issues and queries initially addressed by frontline agents in hot/warm transfers with customers or hotel partners on the line. ⢠Communicate with Market Managers and hotel partners to determine root cause of relocation requests, identify possible alternative solutions, and explain possible cost ramifications, in attempt to prevent the relocation, encourage hotels to accommodate while maintaining balance of professionalism and customer advocacy. ⢠Contact customers to determine relocation preferences, and research alternate accommodations, using company-provided tools and keeping guest needs and preferences in mind. ⢠Calculate options, advise customers of compensation incentives, weighs options, and determine best the overall resolution that balances costs and customer needs and/or requirements. ⢠Maintains queue of assigned customer cases, and ensure resolution within established timeline. ⢠Create customer cases for each property requiring relocations or guest contacts. ⢠Contact customers on behalf of hotel properties when hotel partners do not have contact information on Expedia or Hotels.com customers. ⢠Issue guest refunds or financial adjustments, as required. ⢠Assist hotel partners with credit card billing issues, and document all inquiries, processed refunds or charges, and final resolution. ⢠Work with hotel properties to complete emergency stop-sells of property inventory, as requested. ⢠Maintain and promote excellent client relations by managing prompt and accurate response to email and phone communications from lodging suppliers. ⢠Responsible for 2 hr resolution response SLA in closing out inventory of destination services. ⢠Contacts properties to verify special needs amenities are available to meet guest needs, including mobility impaired or special accommodations requested by customer at booking. Requirements: ⢠Fluent proficiency and comprehension in Danish is required â native speaker is preferred. ⢠Fluent proficiency and comprehension in English is required. ⢠Highly organized and detail oriented with a very strong focus on process, trends, and root cause analysis. ⢠Highly efficient internet and phone skills, MS Office programs and highly proficient / comfortable with computers. ⢠Ability to handle difficult or irate customers effectively, ability to set expectations and deliver information in a positive way. ⢠Strong ability to multi-task while effectively communicating with partners/customers. ⢠Strong time management skills. ⢠Ability to develop effective solutions to difficult problems or situations. ⢠Is confident about his/her ability to contribute effectively. ⢠Independently driven to learn new application, technologies, and skills. ⢠Responds effectively under stressful situations. ⢠With guidance, learns quickly on the job. ⢠Takes responsibility for his/her actions and is receptive to constructive criticism. ⢠Professional customer service skills, solutions mindset, helping nature, passion for the customer and the customer experience About Expedia: Our mission is to revolutionize travel through the power of technology. Collectively, the Expedia brands cover virtually every aspect of researching, planning, and booking travel, from choosing the best airplane seat, to reading personal travel reviews of hotels, to planning what to do in a destination once you arrive. The Expedia portfolio serves both leisure and business travelers with tastes and budgets ranging from modest to luxury. Expedia delivers consumer travel demand from nearly every continent to nearly 149,000 hotels and hundreds of airlines, tour operators, car rental companies and destination services supply partners.  Rollen är en tillsvidaretjänst med placering i Stockholm. Det är ett absolut krav att du kommunicerar flytande på danska både i tal och skrift.  Låter detta intressant? Ansök redan idag via ansökningslänken nedan, genom att fylla i dina uppgifter och bifoga CV samt personligt brev på ENGELSKA. Tjänsterna kan komma att tillsättas omgående så vänta inte med att skicka in din ansökan. Ansvariga rekryteringskonsulter på Adecco är Magnus Wiberg och Tove Östberg.  Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Dansktalande kundtjänstmedarbetare till Expedia jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Dansktalande kundtjänstmedarbetare till Expedia
Senior utvecklare inom finanssystem
Brummer & Partners affärsidé är att erbjuda aktivt förvaltade investeringsprodukter och vi rankas idag som en av de ledande förvaltarna av hedgefonder i Europa. Bland våra andelsägare finns såväl institutioner som privata investerare och arbetsgivare. Vår affärsidé är att erbjuda ett väldiversifierat utbud av aktivt förvaltade fonder genom att samla skickliga förvaltare med olika förvaltningsstrategier i en och samma företagsgrupp. Brummer & Partners har för närvarande cirka 300 anställda i sju länder och förvaltar cirka 100 miljarder kronor. Läs mer på www.brummer.se På uppdrag av Brummer & Partners söker AREO nu en senior systemutvecklare med ett brinnande intresse för finans.  Brummer & Partners erbjuder dig⦠Du får en viktig roll i en verksamhet där systemen är verksamhetskritiska. Arbetet är stimulerande för dig som söker tekniska utmaningar och trivs med att arbeta med komplexa och transaktionsintensiva system.  Här kommer du att⦠Du kommer att arbeta med att bygga ut och förbättra befintliga system för att möta höga krav på säkerhet och prestanda. Du kommer att arbeta i utvecklingsteam med andra drivna utvecklare enligt agil arbetsmetodik. Du får arbeta med hela kedjan i utvecklingsprocessen på en arbetsplats där dina idéer välkomnas och där beslutsvägarna är korta.  För att lyckas hos oss ska du⦠Vi ser gärna att du har en civilingenjörsexamen eller motsvarande. Du behärskar något standardsystem inom finans och har några års erfarenhet inom systemutveckling. Du har lätt för att lära dig nya programmeringsspråk och tekniker samt vill ständigt förbättras som utvecklare. Som person är du serviceinriktad och gör det lilla extra för att hjälpa kunder och kollegor.  Du förstår och behärskar svenska i tal och skrift.  För att ansöka⦠Vi arbetar löpande med denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt. Kontakta Rekryteringskonsult Jennifer Jussila för vidare information på epost jennifer.jussila@areo.se eller tel 0729819992.
Företag: Aoex AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Senior utvecklare inom finanssystem jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior utvecklare inom finanssystem
JENSEN gymnasium söker gymnasielärare i psykologi och svenska
Vi slog upp portarna till vår första gymnasieskola hösten 2003. Idag har vi sammanlagt tretton skolor i elva städer runt om i landet. Tillsammans med våra medarbetare och elever är vårt mål att vara Sveriges bästa gymnasieskola! Vi söker dig som vill utvecklas i din professionella roll och som vill bidra till att våra elever uppnår framgång och goda studieresultat. I din roll som gymnasielärare på JENSEN får du möjlighet att, tillsammans med engagerade kollegor och närvarande chefer, ta ett helhetsansvar för skolan. Samtidigt har du stor frihet att utforma din undervisning på ett sätt som utmanar och utvecklar dina elever. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Vi finns i trevliga lokaler på Gjörwellsgatan 26. Tillträde 2013-08-01 eller enligt överenskommelse. Arbetsuppgifter och ansvarsområden ⢠Undervisa i kurser i psykologi och svenska (Ps 1, Ledarskap och organsiation, Psykiatri 1, Sv1-Sv3) och därmed leda skolans elever till goda studieresultat samt en positiv kunskapsutveckling. ⢠Aktivt bidra till hela skolans utveckling och att verksamheten når sina mål. ⢠Mentorskap för en klass. ⢠Ansvara tillsammans med kollegor för att utveckla skolans samhällsprogram med beteendeinriktning. Kvalifikationer Du som söker bör vara behörig lärare i psykologi och svenska. Tidigare erfarenheter av undervisning på gymnasienivå är meriterande. Vi söker dig som är en kreativ person som tycker om att samarbeta med andra samt vill arbeta på en skola med högt ställda mål. Som psykologilärare på skolans samhällsprogram med beteendeninriktning kommer du att ha en aktiv roll tillsammans med närmsta chef och kollegor att utveckla programmet. JENSEN gymnasium har alltid strävat efter att ligga i framkant och erbjuda bästa tänkbara utbildning för våra elever. Sedan vi startade vår första gymnasieskola för 10 år sedan har vi varit banbrytande inom flera olika områden. Vi genomför nu en stor IT-satsning som ger oss förutsättningar att redan från hösten 2013 arbeta med digitalt lärande på ett sätt som tar tillvara det allra senaste inom pedagogisk forskning och där vi använder verktyg som ger förutsättningar att förbättra studieresultaten samtidigt som undervisningen blir mer meningsfull, för såväl elever som lärare. Därför ser vi gärna att du har kompetens inom, eller ett intresse för det digitala lärandet. På JENSEN har vi en utpräglad hälsoprofil och söker därför medarbetare som har ett intresse för mental träning, motion och en hälsosam livsstil. Din ansökan Mer information om vår rekryteringsprocess hittar du på vår hemsida under "Jobba hos oss". Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 2013-07-31. Observera att urval sker löpande. Vill du veta mer om tjänsten och hur det är att jobba hos oss, vänligen kontakta Jessica Mozakka eller Daniel Roth på 010-709 56 29 eller jessica.mozakka@jensengymnasium.se. Varmt välkommen med din ansökan! JENSEN education är ett av Sveriges största privata utbildningsföretag med verksamhet i de elva största städerna i Sverige. Vi har idag ansvar för att utbilda drygt 8 500 elever inom sju olika verksamhetsområden â förskola, grundskola, gymnasium, vuxenutbildning, yrkeshögskola, business school samt karriär och utveckling. Företaget har 600 heltidsanställda medarbetare samt ett 100-tal deltidsanställda lärare och utbildningskonsulter. JENSEN omsätter 550 MSEK och företagets grundare, Håkan Jensen, är fortfarande ensam ägare med ett långsiktigt åtagande. Verksamheten präglas av hög kvalitet, hög kundnöjdhet, hög medarbetartrivsel och tydliga värderingar. Vårt utbildningskoncept âTräning för verklighetenâ är ett samlande begrepp som ligger till grund för hur vi bedriver vår verksamhet. Det genomsyrar vår undervisning, våra lokaler, hur vi organiserar våra skolor samt den kultur och de normer som råder.
Företag: JENSEN education
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga JENSEN gymnasium söker gymnasielärare i psykologi och svenska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: JENSEN gymnasium söker gymnasielärare i psykologi och svenska
Biträdande lektor i medicinsk bildbehandling
KTH svarar för en tredjedel av Sveriges kapacitet av teknisk forskning och ingenjörsutbildning på högskolenivå. Utbildningen och forskningen täcker ett brett område â från naturvetenskap till alla grenar inom tekniken samt arkitektur, industriell ekonomi och samhällsplanering. Totalt finns vid KTH mer än 12600 studenter på grundnivå och avancerad nivå och över 1800 forskarstuderande. KTH har nästan 4800 anställda. KTH Teknik och hälsa finns i Haninge, Flemingsberg och Solna. Vi utbildar högskoleingenjörer inom data, elektroteknik och medicinsk teknik. Vi ansvarar också för civilingenjörsutbildningen i medicinsk teknik. Utöver detta erbjuder vi påbyggnads-utbildningar i form av magister-/masterutbildningar och vidareutbildningskurser. Vår forskningsverksamhet spänner över det tvärvetenskapliga området teknik och medicin, i en vid bemärkelse, där även teknisk och organisatorisk forskning inom hälsa och sjukvård ingår. Tyngdpunkten inom forskningen ligger på medicinsk teknik, logistik, teknikutformning/design och ergonomi som begränsar och förebygger skada samt främjar hälsa. KTH Teknik och hälsa har 150 anställda och omsätter 155 miljoner kronor per år. ARBETSUPPGIFTER Tjänsten innefattar forskning, undervisning och handledning inom ämnesområdet medicinsk bildbehandling med fokus på ultraljudsbaserad kvantifiering och visualisering av kardiovaskulär funktion innefattande både metodutveckling och valideringsstudier. Anställningen omfattar även administration och koordination av verksamhet. I tjänsten ingår också ett delat ansvar för att vidareutveckla vår laborationsmiljö för experimentella och kliniska ultraljudsstudier. Innehavaren av tjänsten förväntas bidra till en aktiv och nyskapande forskningsmiljö samt att utveckla skolans utbildning inom ämnesområdet på grundnivå och avancerad nivå, samt avseende examensarbeten. Ämnesområde Medicinsk bildbehandling Ämnesbeskrivning Ämnet för anställningen omfattar utveckling, implementering och validering av ultraljudsbaserade metoder för visualisering och kvantifiering med inriktning mot kardiovaskulär funktion och riskbedömning. KVALIFIKATIONER Behörighet Behörig att anställas som biträdande lektor är den som har avlagt doktorsexamen eller har en utländsk examen som bedöms motsvara doktorsexamen. I första hand bör den komma i fråga som har avlagt examen högst sju år före ansökningstidens utgång. Även den som avlagt examen tidigare bör komma ifråga i första hand om det finns särskilda skäl, t.ex. föräldraledighet. Bedömningsgrunder Den sökande skall ha dokumenterad vetenskaplig och pedagogisk skicklighet inom ämnesområdet samt uppvisa dokumenterad förmåga att själv via externa anslag finansiera och bedriva tvärvetenskaplig forskning av hög vetenskaplig kvalitet inom anställningens ämnesområde. Vetenskaplig skicklighet skall ha visats genom publicering i internationellt erkända tidskrifter och vid internationella konferenser. Av stor vikt för anställningen är dokumenterad erfarenhet av ultraljudsbaserad metodutveckling för kvantifiering och visualisering av kardiovaskulär funktion. Dessutom bör den sökande ha teknisk kunskap om ultraljudsavbildning och medicinsk bildbehandling samt erfarenhet av numerisk och experimentell metodvalidering. I bedömningen kommer även den sökandes förmåga att initiera och etablera tvärvetenskapliga samarbeten för att möjliggöra klinisk testning att beaktas. Av stor betydelse för anställningen är sökandes förmåga att bidra till undervisning och handledning inom ämnesområdet, där viktiga bedömningskriterier är dokumenterad erfarenhet av undervisning, kursutveckling samt pedagogisk utbildning och skicklighet. Utöver de uppgifter som ligger inom forskning och utbildning är det meriterande om den sökande kan uppvisa meriter inom akademiskt ledarskap då denna kan komma att delta i verksamhetsbas-, skol- och högskolegemensamma åtaganden. Meriterande är att kunna undervisa på både svenska och engelska.
Företag: Kungliga Tekniska Högskolan , KTH Teknik och hälsa
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Biträdande lektor i medicinsk bildbehandling jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Biträdande lektor i medicinsk bildbehandling
Projektledare till företag inom infrastruktur
Om Bravura: Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas. Om kunden: Vår kund är ett entreprenadbolag specialiserat på planering, utbyggnad och underhåll av infrastruktur för kommunikation. Företaget bygger de fysiska telekom- och bredbandsnäten i Norden och levererar sedan år 2000 helhetslösningar för alla typer av kommunikationsnät åt bostadsrättsföreningar, kommunala bostadsbolag, operatörer och nätägare. Företaget är entreprenöriellt, nytänkande och ställer höga krav på sina medarbetares kreativitet, med kunden i fokus. För rätt person finns stora utvecklingsmöjligheter. Arbetsuppgifter: Som projektledare hos vårt kundföretag kommer du att leda infrastrukturprojekt inom stadsnät, fastighetsmät och lägenhetsnät. Rollen innebär bland annat att du planerar arbeten, följer upp samt kvalitetsdokumenterar för projekten. Det är du som driver projekten ute på fältet och ansvarar för att leda ett antal underentreprenörer. Projekten är huvudsakligen i Stockholmsområdet och du kommer utgå från företagets kontor, beläget söder om Stockholm. Profil: -5 års arbetslivserfarenhet som installationstekniker inom koppar och fiber -Erfarenhet av projektledning och avtalshantering (meriterande) -Utbildning inom projektledning eller teknik (meriterande) -B-körkort -Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Personliga egenskaper Du är en driven och ansvarstagande person som gillar ordning och reda. Som projektledare har du pondus och är duktig på att ta människor, både medarbetare och kunder. Vidare ser vi att du är pigg, glad och trevlig! Övrig information: Start:enligt överenskommelse Plats:Stockholm, Norsborg Lön:enligt överenskommelse Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord:projektledning, projektledare, SA, telekom Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare till företag inom infrastruktur jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare till företag inom infrastruktur
Vi söker en till Account Manager till Brainpeople
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Som Account Manager hos oss ansvarar du för hela affärsprocessen på flertalet stora samt mellanstora företag med målet att sälja in våra bemannings- och rekryteringslösningar. Du gör affärer med beslutsfattare på olika nivåer för att skapa långsiktiga samarbeten med våra kunder. Vidare ansvarar du också för prospektering, kartläggning och bearbetning av nya kunder samt utveckling av befintliga kunder. Omfattning: Start så snart som möjligt. Heltid. Din profil Vi söker dig som har ett utpräglat affärssinne och drivs av att göra lönsamma affärer med nöjda kunder. Du har dokumenterad erfarenhet av framgångsrik försäljning med eget budgetansvar. Vi ser också att du har stor vana av att arbeta med affärer och avtalsförhandlingar. Branscherfarenhet är ett krav. Personliga egenskaper: Du sätter en ära i att på ett professionellt och affärsmässigt sätt representera Brainpeople. Som person vill vi att du har lätt för att samarbeta med andra och är prestigelös. Engagemang, målmedvetenhet, ansvarstagande och självständighet är egenskaper som vi värderar högt. Du skall vara pålitlig, passionerad, problemlösare, dessa är nämligen våra värderingar som vi alla lever efter på Brainpeople. På Brainpeople välkomnar och värdesätter vi de kvaliteter och fördelar som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Villkor: Vi frågar efter mycket och kommer vara kräsna i urvalet, å andra sidan anser vi att vi kan erbjuda mycket konkurrenskraftiga villkor. Dessutom erbjuds du bl.a. kompetensutveckling, målresor samt trevliga kollegor i världsklass. Är du redo för utmaningen? Vänta inte, vi vill ha med dig omgående på resan! Skicka in din ansökan genom att klicka på "ansök här"-knappen. Skicka in din intresseanmälan snarast då vi hanterar ansökningar löpande. Vid eventuella frågor är du välkommen att ringa rekryteringsansvarig Karin Malmqvist på tel. 08 501 685 20. Följ oss på Facebook! Om företaget Brainpeople arbetar med bemanning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet. Företaget startade 2003 och har sedan första dagen haft en extremt positiv utveckling. Brainpeoples kontor är beläget i trevliga lokaler på Industrigatan, nära Västermalmsgallerian på Kungsholmen i Stockholm. Internt består Brainpeople i dag av drygt 20 ambitiösa medarbetare och vi ser gärna att vi blir fler! Brainpeople har med utgångspunkt från Stockholm verksamhet på flera orter och är ett av de 35 största bolagen i branschen. och resan har bara börjat!
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en till Account Manager till Brainpeople jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en till Account Manager till Brainpeople
Säljare till Jetpak
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: Bravura söker för Jetpaks räkning en Fältsäljare. Jetpak-gruppen erbjuder Nordens snabbaste dörr till dörr-leveranser med fokus på 0-12 timmar. Tjänsterna täcker dels spontana behov av snabba bud- och flygtransporter, dels skräddarsydda distributions- och logistiklösningar. Verksamheten bedrivs genom såväl egen organisation som tillsammans med franchisetagare och agenter i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Jetpak finns på fler än 140 orter i Norden, använder 700 bilar och 2500 flygavgångar per dygn. Jetpak erbjuder den nordiska marknadens mest heltäckande infrastuktur och kombinerar detta med en hög kundnöjdhet. Jetpak ägs idag av Polaris Private. Jetpak expanderar nu i Stockholmsområdet och söker därför en Fältsäljare. Arbetsuppgifter: Som Säljare kommer du vara placerad i Stockholm. Du arbetar gentemot befintliga och blivande kunder, främst i Stockholmsområdet men även i resten av Sverige. I Jetpaks Sverigeorganisation kommer det finnas 8 Säljare. I rollen som Säljare sätter du upp en plan för det område du ansvarar för. Du arbetar tillsammans med ett säljteam. Kärnan i rollen som Säljare på Jetpak innebär att: - Skapa förutsättningar för god försäljning samt möta försäljningsmål för de kunder du arbetar med. - Utveckla affärer så att de når största möjliga potential, både på befintliga och helt nya kunder. - Skapa och uppdatera acoount planer som ger affärsmöjligheter. - Bevaka kunddata för att mäta framgång, förändringar och trender. Profil: - Tidigare arbetat som Säljare inom tjänsteförsäljning i en serviceorienterad bransch - Erfarenhet från logistik-/transportbranschen (meriterande) - Eftergymnasial utbildning inom logistik, ekonomi eller motsvarande (meriterande) - God förhandlingsteknik och förhandlingsvana - Mycket goda engelskakunskaper i både tal och skrift - Körkort Personliga egenskaper I rollen som Säljare är det viktigt att du har en övergripande och god förståelse för organisatoriska processer. Du är skicklig på att hålla presentationer och känner dig säker och bekväm i sådana uppgifter. Självklart drivs du av att göra affärer och du är genuint intresserad av att bygga långsiktiga relationer med både dina kunder och dina medarbetare. Vidare är du en driven och förtroendeingivande person som trivs i och strävar efter en välstrukturerad arbetsmiljö. Övrig information: Start: Snarast med hänsyn till eventuell uppsägningstid Plats: Stockholm Lön: Fast lön + provision, tjänstebil Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: Säljare, AM, Account manager, Stockholm, försäljning, Jetpak. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare till Jetpak jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare till Jetpak
Vill du arbeta med kvalitetsledningssystem?
Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över. Arbetsbeskrivning För vår kund i Södertälje söker Experis efter en person som ska arbeta med att uppdatera ett kvalitetsledningssystem. Uppdraget är ett konsultuppdrag som beräknas pågå i 3 månader, men för rätt person kan det finnas möjlighet till anställning på företaget. Då företaget står inför en kvalitetscertifiering blir det ditt ansvar att uppdatera system med dokument och processbeskrivningar. Företaget arbetar med FR2000 vilket innebär att systemet även innehåller arbetsmiljö. Vem är du? Du har tidigare arbetat med kvalitetsledningssystem och är van handläggare av detta. Du är duktig på att dokumentera, kommunicera och har ordning och reda. Som person är du prestigelös, driven och trivs att arbeta administrativt. Vad kan vi erbjuda dig? Experis står för experience och expertise! Hos oss får du som konsult utveckling genom spännande uppdrag på marknadens hetaste företag, personlig och yrkesmässig utveckling genom mentorskap mellan juniora och seniora konsulter samt möjlighet att bygga ditt professionella nätverk med personer inom din yrkeskategori via våra interna konsultnätverk. Med 1600 konsulter och 6500 genomförda rekryteringar bara det senaste året är Experis Sveriges största konsult- och rekryteringsföretag inom segmentet chef och specialist. Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag, avtal gällande hushållsnära tjänster och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda. Experis eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Du söker tjänsterna via ansökningslänken nedan med registrerad CV. Vi tar inte emot ansökan via e-post eller brev. Intervjuer sker löpande och därför önskar vi att få din ansökan så fort som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Sonja Sand 016-155737 alt. sonja.sand@se.experis.com
Företag: Experis Finance
Ort: Södertälje
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du arbeta med kvalitetsledningssystem? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du arbeta med kvalitetsledningssystem?
Myrsjöskolan F-6 söker specialpedagog/lärare
I Nacka bor drygt 93 000 personer och antalet ökar stadigt. Vår service präglas av effektivt resursutnyttjande, starkt medborgarinflytande och stor valfrihet. Inom alla verksamheter är ambitionen att skapa bästa förutsättningar för kreativitet, innovation och kunskapsdelning.VÄLKOMMEN TILL MYRSJÖSKOLAN. Vi är en F-9 skola med högt i tak, där personalen trivs och drar sitt strå till stacken. Skolan ligger naturskönt i Saltsjö- Boo, Nacka, ca 15 min från Slussen. Myrsjöskolans motto: Elever som trivs i sin skola - lär sig mer. Myrsjöskolan F-6 söker till hösten en behörig och engagerad specialpedagog/speciallärare.  TJÄNSTEN                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            Vi söker dig som är specialpedagog/ speciallärare, gärna med inriktning mot matematik och svenska.                                                                                                   I arbetet ingår pedagogiskt arbete med elever, läs- och skrivinlärning, upprättande av åtgärdsprogram, handledning av pedagoger, genomförande av tester, pedagogiska kartläggningar med mera. KVALIFIKATIONER Specialpedagog, alternativt speciallärarexamen med en gedigen lärarexamen i grunden. Yrkeserfarenheter av arbete i grundskolans tidiga skolår, förskoleklass till årskurs 6, är meriterande. Kunskaper om hur verksamheten kan arbeta med och använda läsplattor och andra kompensatoriska verktyg.  Mer information och ansökan Kontakta gärna: biträdande rektorer Bibbi Borgman, 070-431 8651, bibbi.borgman@nacka.se eller Bibbi Anderson, 070-431 8553, bibbi.anderson@nacka.se  Välkommen att skicka in din ansökan med CV och personligt brev snarast. ?Tillträde augusti 2013 eller efter överenskommelse. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på Sök längst ner i annonsen. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp med denna annons.
Företag: Nacka Kommun
Ort: Nacka
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Myrsjöskolan F-6 söker specialpedagog/lärare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Myrsjöskolan F-6 söker specialpedagog/lärare
Söka jobb tips