Stockholms stad; S:t Görans förskoleområde jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Stockholms stad; S:t Görans förskoleområde. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Stockholms stad; S:t Görans förskoleområde. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Sjuksköterska- Nacka
- VD-assistent/kontorsadministratör- Stockholm
- Förskollärare till småbarnsavdelning- Stockholm
- Risk- och krishanteringskonsult m säljerfarenhet- Danderyd
- Förskollärare till storbarnsavdelning- Stockholm
- Ansvarig för ljud-, ljus och bildenheten- Stockholm
- Resurs till småbarnsavdelning- Stockholm
- Kontorsansvarig- Stockholm
- Byggnadsarbetare- Stockholm
- Barnskötare- Täby
Mer beskrivning
SjuksköterskaPlatsbeskrivning: Gammeluddshemmet är ett privat äldreboendemed 24 permanenta platser och 8 korttidsplatser. Hemmet är uppdelat i en somatisk enhet och en mindre enhet för dementa. Vi erbjuder även stöd till anhöriga som vårdar sina sjuka närstående i hemmet genom växelvård. Vi söker en sjuksköterska för ett vikariat på 75% från och med 1 september som så småningom kan leda till en tills vidare tjänst. Du som är intresserad av äldrevård och hjälpa gamla få en bra tillvaro är välkommen att söka. Viktiga egenskaper är gott bemötande, respekt, flexibilitet och samarbetsvilja. Du ska kunna jobba självständigt. Erfarenhet från äldrevårde och demensvård är meriterande. Kontaktperson: Agneta Björling, Verksamhetschef. Tel: 08 - 715 28 60/75 Ansökan via e-post: agneta@gammeluddshemmet.nu
Företag: Gammeluddshemmet
Ort: Nacka
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska jobb, Sjuksköterska Nacka, Sjuksköterska Gammeluddshemmet
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska
VD-assistent/kontorsadministratör
FOLKOPERAN SÖKER EN VD-ASSISTENT/KONTORSADMINISTRATÖR -tillsvidareanställning 75% Folkoperan är ett litet operahus för alla. Vi vill tända nya tankar med orädd opera. Vi drivs av lusten att utveckla operakonsten; genom nya uttryck och oväntade möten. Vi jobbar tvärkonstnärligt med opera och går på djupet med berättelser i vår tid. Och vi sjunger på svenska. På så sätt kommer vi nära vår publik, nära historien som berättas och kan skapa nya perspektiv. Hos Folkoperan får man uppleva orädd opera, på sitt eget sätt.Folkoperan söker en VD-assistent/kontorsadministratör som är självgående och initiativrik. Kärnuppdraget är att vara assistent till VD och den konstnärliga ledningen och att sköta reception och växeln. För att lyckas i tjänsten tror vi att du är en serviceinriktad person som tycker om att arbeta med människor, både inom och utanför den egna organisationen. För många människor blir du den första kontakten med Folkoperan. Du har en god kommunikationsförmåga, både i tal och i skrift. Du är ordningsam och mycket noggrann, besitter en viss teknisk begåvning och är van att arbeta i Word, Excel och Outlook. Du är också en skicklig samordnare som tycker om att ha mycket på gång och har förmågan att prioritera. Tjänsten omfattar i stora drag ansvaret för receptionen, en viss fakturahantering, hantering av telefonväxel, samordning av IT-ärenden, beställningar och inköp samt att hjälpa ledningen med allt från research och boka resor till att vara sekreterare på vissa möten och arbeta med viss internkommunikation. Som kontorsadministratör arbetar du närmast den administrativa och tekniska personalen, men du kommer också att arbeta med Folkoperans olika styrelser. Arbetet förutsätter således att du tycker om att arbeta med många människor. Din närmaste chef är orkesterchef/administrativt ansvarig. Det är en merit att ha utbildning och/eller erfarenhet som stöder tjänstens innehåll. Kunskap om operakonsten är en merit. Körkort med B-behörighet är ett krav. Folkoperan vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Då majoriteten anställda på den administrativa enheten är kvinnor ser vi gärna manliga sökanden. Tjänsten omfattar 75 procent. Arbetstiden är dagtid i första hand. Kvällsarbete kan förekomma men är inte vanligt. Ytterligare information Pia Kronqvist, VD pia.kronqvist@folkoperan.se Facklig representant Representant Teaterförbundet: Jon Sundberg, Scenmästare jon.sundberg@folkoperan.se Folkoperan har kollektivavtal med Teaterförbundet (TF) och Sveriges Yrkesmusikerförbund (SYMF).
Företag: Folkoperan AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga VD-assistent/kontorsadministratör jobb, VD-assistent/kontorsadministratör Stockholm, VD-assistent/kontorsadministratör Folkoperan AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: VD-assistent/kontorsadministratör
Förskollärare till småbarnsavdelning
Vill du jobba på Söders höjder i en underbar kulturmiljö-röda plank och stor gård. Vi behöver dig som är förskolelärare och som vill jobba med inriktning drama, musik, bild, form och ekologi. Du ska vara insatt i pedagogisk dokumentation och kunna din läroplan. Kunna se och följa barns läroprocesser. Vara insatt i våra styrdokument, den reviderade läroplanen och skollagen. Känna till Stockholm stads styrdokument och kvalitetsindikator. Vi söker en person till en småbarnsavdelning i ålder 1-3 år. Start 2013-08-12. Om du är nyexad har vi en pedagog med mentorbehörighet, så kan vi ta väl hand om dig. Intresserad? Ring oss!
Företag: Åsöbergets förskola AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Förskollärare till småbarnsavdelning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskollärare till småbarnsavdelning
Risk- och krishanteringskonsult m säljerfarenhet
BRM Europe AB är Sveriges ledande företag inom risk-, kris- och kontinuitetshantering med över 350 uppdragsgivare inom både privat och offentlig sektor. BRM Europe hjälper företag och organisationer att stärka deras förmåga att hantera risker och kriser genom olika typer av utbildningar och övningar. BRM Europe hjälper våra uppdagsgivare att skapa krisorganisationer, utarbeta fungerande krisplaner, planera och genomföra krisövningar, samt utföra olika typer av riskanalyser m.m. BRM Europes styrka är konsulternas breda kompetens med förmåga att anpassa alla uppdrag till kundernas behov och önskemål. VI VILL ATT DU -Brinner för ämnet. -Är utåtriktad och social. -Gillar utmaningar, är engagerad, målinriktad och ansvarstagande. KOMPETENS -Du har förmågan att självständigt planera, leda och driva många projekt parallellt. -Du har dokumenterad erfarenhet med goda resultat inom försäljning. -Du har ett analytiskt synsätt och kan snabbt skapa dig en överblick över komplexa strukturer. -Du har en god förmåga att uttrycka dig i skrift. -Du tycker om att tala inför grupp, hålla presentationer, genomföra workshops etc. MERITERANDE -Du har erfarenhet av att arbeta mot personer i ledande befattningar. -Du har erfarenhet av konsultarbete. -Du har akademisk examen. ARBETSUPPGIFTER Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av försäljning och utförande i pågående projekt samt av att skapa kundkontakter för nya affärsmöjligheter. Initialt kommer du att arbeta i andra konsulters uppdrag i olika typer av risk- och krishanteringsprojekt. Du kommer även att genomgå en intern säljutbildning. På sikt kommer du ha eget kundansvar vilket innebär att du både ansvarar för de pågående projekten och att samarbetet utvecklas. Säkerhetsprövning med tillhörande registerkontroll tillämpas innan anställning. Tjänstens placering: Karlsrovägen 2 D i närheten av Mörby Centrum med 15 min restid från Stockholm C.
Företag: BRM Europe AB
Ort: Danderyd
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Risk- och krishanteringskonsult m säljerfarenhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Risk- och krishanteringskonsult m säljerfarenhet
Förskollärare till storbarnsavdelning
Vill du jobba på Söders höjder i en underbar kulturmiljö-röda plank och stor gård. Vi behöver dig som är förskolelärare och som vill jobba med inriktning drama, musik, bild, form och ekologi. Du ska vara insatt i pedagogisk dokumentation och kunna din läroplan. Kunna se och följa barns läroprocesser. Vara insatt i våra styrdokument, den reviderade läroplanen och skollagen. Känna till Stockholm stads styrdokument och kvalitetsindikator. Vi söker en förskollärare till en storbarnsavdelning, 18 barn i åldern 3-6 år. Start 2013-08-12. Om du är nyexad har vi en pedagog med mentorbehörighet, så kan vi ta väl hand om dig. Intresserad? Ring oss!
Företag: Åsöbergets förskola AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Förskollärare till storbarnsavdelning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskollärare till storbarnsavdelning
Ansvarig för ljud-, ljus och bildenheten
FOLKOPERAN SÖKER ANSVARIG TEKNIKER FÖR LJUD-, LJUS- OCH BILDENHETEN MED HUVUDSAKLIG INRIKTNING PÅ BELYSNING Folkoperan är ett litet operahus för alla. Vi vill tända nya tankar med orädd opera. Vi drivs av lusten att utveckla operakonsten; genom nya uttryck och oväntade möten. Vi jobbar tvärkonstnärligt med opera och går på djupet med berättelser i vår tid. Och vi sjunger på svenska. På så sätt kommer vi nära vår publik, nära historien som berättas och kan skapa nya perspektiv. Hos Folkoperan får man uppleva orädd opera, på sitt eget sätt. Folkoperan gör idag tre produktioner per år och har även andra uthyrningar som den tekniska enheten samordnar. Folkoperan är ett litet operahus som har en stor verksamhet vilket gör att samarbete mellan de olika enheterna på teatern är mycket viktiga. Ljud-, ljus- och bildenheten ingår i Folkoperans scenavdelning. Som ljud-, ljus- och bildansvarig är du delaktig i avdelningens dagliga verksamhet och medverkar under produktionsfas. I arbetet ingår budgetarbete, planering, riggning, föreställningsdrift, underhåll av teknisk utrustning, i vissa fall ljussättning samt programmering av ljusbord efter ljussättarens intentioner. Du är en serviceinriktad person med lång erfarenhet och/eller utbildning inom fältet. Du tycker om att samarbeta och att organisera och är duktig på att planera. Du har lätt för att kommunicerar med dina medarbetare och är en lagspelare. Det är en förutsättning för arbetet att du har goda kunskaper inom ljus, ljud och bild/videoproduktion. Du rapporterar till den tekniska producenten och ingår i teknikenheten. Körkort med B-behörighet är ett krav. Folkoperan vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Då majoriteten anställda på enheten är män ser vi gärna kvinnliga sökanden. Ansökan tas emot via e-post. Ange referenser. Ansökan ska vara Folkoperan tillhanda senast den 30 september 2013. Hör du inget innan den 30 oktober har du inte gått vidare i rekryteringsprocessen. Ytterligare information Mina Lundstedt, Teknisk producent/chef för den tekniska enheten mina.lundstedt@folkoperan.se Facklig representant Representant Teaterförbundet: Jon Sundberg, Scenmästare jon.sundberg@folkoperan.se Folkoperan har kollektivavtal med Teaterförbundet och med Symf, Sveriges Yrkesmusikerförbund.
Företag: Folkoperan AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Ansvarig för ljud-, ljus och bildenheten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ansvarig för ljud-, ljus och bildenheten
Resurs till småbarnsavdelning
Vill du jobba på Söders höjder i en underbar kulturmiljö-röda plank och stor gård. Vi söker en resurs till småbarnsavdelningen- 13 barn i åldern 1-3 år. Start 2013-08-12. Om du är nyexad har vi en pedagog med mentorbehörighet, så kan vi ta väl hand om dig. Intresserad? Ring oss!
Företag: Åsöbergets förskola AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Resurs till småbarnsavdelning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Resurs till småbarnsavdelning
Kontorsansvarig
Bergh & Co är en affärsjuridisk advokatbyrå. Vår affärsidé är att skapa de bästa förutsättningarna för våra kunders verksamhet. Ambitionen är att hela tiden tänka i nya banor för att ge förstklassig service som också ska vara kostnadseffektiv. Vi arbetar med M&A, aktiemarknadsfrågor, allmän affärsjuridik och tvister. Vi söker nu en kontorsansvarig på vår advokatbyrå i centrala Stockholm. Arbetet omfattar administrativa och enklare ekonomiska uppgifter samt service till våra kunder. Vi ser gärna att sökanden vill arbeta i en ung miljö och leverera juridik genom moderna IT-lösningar. Sökanden får gärna vara intresserad av juridik, ekonomi och IT-system som Officepaketets alla program och Sharepoint. På grund av arbetets innehåll behöver sökanden kunna tala och skriva svenska obehindrat och ha goda kunskaper i engelska. Välkommen med din ansökan!
Företag: Bergh & Co Advokatbyrå
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Kontorsansvarig jobb, Kontorsansvarig Stockholm, Kontorsansvarig Bergh & Co Advokatbyrå
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kontorsansvarig
Byggnadsarbetare
Dellus Sverige AB är ett bygg och inredningsföretag som utför om och tillbyggnader. Till största utför arbeten runt om i Stockholm med utgångspunkt från södra sidan av stan. Vi söker nu ny medarbetare. Viktigt är att du är serviceinriktad, tycker om att ha kundkontakter och är engagerad och kan jobba självständigt samt i vårt team. I rollen ingår: 1. Utföra serviceuppdrag 2. Installationer. 3. Enklare ombyggnader 4. Planering av eget arbete
Företag: DELLUS SVERIGE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Byggnadsarbetare jobb, Byggnadsarbetare Stockholm, Byggnadsarbetare DELLUS SVERIGE AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Byggnadsarbetare
Barnskötare
Habiliteket bedriver Förskola, Grundsärskola, Fritidshem och Korttidshem i specialanpassad form för barn med flerfunktionsnedsättning i åldrarna 2-15 år. På Habiliteket får barnen individuellt planerad och anpassad träning i lekens form. Det ska vara roligt att träna och lära sig nya saker. Habiliteket drivs i privat regi i specialanpassade lokaler i Roslags Näsby i Täby. Läs gärna mer om verksamheten på vår hemsida. www.habiliteket.se Vi söker nu en barnskötare på 75-100% Kvalifikationer Utbildad barnskötare med erfarenhet av att arbeta med barn och ungdomar med flerfunktionsnedsättning. Färdigheter Du har en personlig mognad och grundtrygghet. Du ska vara flexibel, kreativ, lyhörd och bra på att samarbeta. Du vill vara med och skapa den bästa skolan för både elever och personal. Du skapar goda relationer, är kommunikativ, öppen och tydlig. Du vill jobba långsiktigt och har ett positivt och lösningsinriktat arbetsätt. Vi lägger stor vikt vid god samarbetsförmåga, kreativitet och personlig lämplighet. Arbetsuppgifter Omvårdnad, stimulera och aktivera barnen utifrån deras utvecklingsnivå och behov. Dokumentering, Viss föräldrakontakt, delaktighet i planering och genomförande i arbetsgruppen. Våra barn behöver hjälp med allt . Vår gemensamma vision: Alla har rätt till ett bra liv. Förmåner Friskvårdspeng,friskvårdserbjudanden/aktiviteter, företagshälsovård, internutbildningar,externa utbildningar,hemlagad lunch mm. Skicka in din ansökan innehållande CV och ett personligt brev. Märk ansökan med referens: "Barnskötare" För jämnare könsfördelning på vår arbetsplats ser vi gärna maliga sökande.
Företag: Habiliteket
Ort: Täby
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Barnskötare jobb, Barnskötare Täby, Barnskötare Habiliteket
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnskötare
Söka jobb tips