StudentWork Sharper AB jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: StudentWork Sharper AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: StudentWork Sharper AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Årstaskolan behöver spansklärare!- Stockholm
- Kock sökes till vikariat på förskolor- Stockholm
- Universitetslektor i statistik- Stockholm
- Logent Ports & Terminals i Nynäshamn söker extra personal- Nynäshamn
- Lärare till Ulriksdalsskolan i Solna- Solna
- HR-systemspecialist till Fazer Food Service- Stockholm
- Ung vuxen i Segeltorp söker aktiv assistent på 75%- Stockholm
- Ung vuxen i Segeltorp söker aktiv personlig assistent för arbetsledaruppdra- Stockholm
- Ekonomisupport till IT-företag i Södertälje- Södertälje
- Handläggare - arbeta med prognoser och kostnadsberäkningar- Stockholm
Mer beskrivning
Årstaskolan behöver spansklärare!Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm. Arbetsplatsbeskrivning Årstaskolan Årstaviken är vårt högstadium som ligger ett stenkast från Gullmarsplans alla kommunikationsmedel. I våra fräscha nyuppförda lokaler finns det som krävs för modern undervisning, både materiellt och vad det gäller personalfunktioner. Arbetsbeskrivning Här erbjuder vi en tjänst som bara handlar om spanska och ett fåtal mentorselever. Spanskan går hela vägen från åk 6 och ända upp till åk 9, medan mentorseleverna kommer att finnas i en åk 8, där en klass delas med två befintliga mentorer varav den ena går ner i tid under läsåret. Våra arbetslag är organiserade i enheter årskursvis och således är det Enhet 8 som du kommer att tillhöra. Vi har spanska på måndag, torsdag och fredag. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Stockholms Stad, Utbildningsförvaltningen
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Årstaskolan behöver spansklärare! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Årstaskolan behöver spansklärare!
Kock sökes till vikariat på förskolor
Om oss BILDA Personalmäklarna är ett auktoriserat bemanningsföretag med lång erfarenhet av uthyrning och förmedling av vikarier till skolor och förskolor. Vi har varit verksamma längst i branschen och genom hög kvalitet och stort yrkeskunnande erbjuder vi våra kunder och personal ett genuint engagemang. Vi på BILDA har ett ständigt behov av att anställa fler vikarierande kockar för arbete under terminerna och även till viss del under sommarmånaderna. Dina arbetsuppgifter Som kockvikarie kan du arbeta i skolan och/eller förskolan. I skolan är det ofta större kök och fler som arbetar i köket, och i förskolan är det vanligast att kocken arbetar ensam. Du som kock ansvarar då för att självständigt eller med övrig personal för att förbereda och servera lunch till eleverna. Ibland ingår även andra måltider som till exempel frukost eller mellanmål. I vissa kök ska maten tillagas från grunden och i andra är det endast uppvärmning av mat. Du ansvarar även för att köket hålls rent och fräscht, att gällande rutiner kring egenkontroll efterlevs samt vid behov uppackning och beställning av matvaror. BILDA erbjuder en flexibel behovsanställning där du själv bestämmer hur mycket du vill jobba, samt vilka roller/tjänster du vill ta. Som vikarie arbetar du på olika förskolor och/eller skolor i hela Storstockholmsområdet. Uppdragens längd varierar men är oftast en eller ett par dagar. Vidare erbjuder vi introduktionsutbildning samt löpande stöd och dialog med din kontaktperson här hos oss. Du som anställd omfattas även av kollektivavtal. ? Din profil ⢠Du har en svensk kockutbildning ⢠Du har ett intresse för mat ⢠Du är flexibel och anpassningsbar ⢠Är engagerad och ansvarstagande Om du har de rätta egenskaperna och erfarenhet från liknande arbete ber vi dig skicka in din ansökan och CV via ansökningslänken så snart som möjligt. Urval och intervjuer sker löpande. För att arbeta med barn behöver du enligt lag ha ett utdrag ur belastningsregistret. Via vår hemsida kan du hitta information och ladda ner blanketten "begäran om utdrag ur belastningsregistret för förskoleverksamhet, skola och skolbarnsomsorg". Gör det redan idag!
Företag: BILDA personalmäklarna
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Kock sökes till vikariat på förskolor jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kock sökes till vikariat på förskolor
Universitetslektor i statistik
vid Statistika institutionen. Sista ansökningsdag: 2018-08-15 Ämnesområde Statistik Arbetsuppgifter Arbetet består huvudsakligen av undervisning på grund- och avancerad nivå i statistik. I arbetet ingår även kursutveckling och kursansvar, uppsatshandledning samt egen forskning. Lektorn ska också utföra pedagogiskt utvecklingsarbete och delta i annat institutionellt arbete såsom att vara ledamot i kommittéer och arbetsgrupper. Under de två första åren ägnas minst 50 % av årsarbetstiden åt forskning och egen utveckling Behörighetskrav Behörig att anställas som lektor är den som har avlagt doktorsexamen i statistikeller har motsvarande vetenskaplig kompetens samt visat pedagogisk skicklighet. Den pedagogiska skickligheten ska i normalfallet ha visats genom undervisning såväl på grundnivå som på avancerad nivå. Skickligheten ska vara väl dokumenterad på ett sätt som gör det möjligt att bedöma kvaliteten i den pedagogiska verksamheten. Den sökande skall ha såväl förmåga att samarbeta som den förmåga och lämplighet i övrigt som behövs för att fullgöra arbetsuppgifterna väl. Bedömningsgrunder Särskild och lika vikt fästs vid pedagogisk och vetenskaplig skicklighet inom ämnesområdet statistik. Den vetenskapliga skickligheten ska visas genom god och dokumenterad erfarenhet av forskning. Stor vikt fästs vid dokumenterad förmåga att samarbeta med arbetskamrater och kollegor. Stor vikt fästs vid att framgångsrikt ha planerat och erhållit anslag för forskningsprojekt från externa finansiärer. Stor vikt fästsvid dokumenterad erfarenhet i tillämpning av statistik i något av de samhällsvetenskapliga ämnena. Stor vikt fästsvid dokumenterad förmåga att undervisa kurser i statistik på både svenska och engelska. Vikt fästsäven vid dokumenterad erfarenhet av forskning inom en eller fler av institutionens profilområden. Vikt fästs vid administrativ skicklighet samt vid förmågan att samverka med det omgivande samhället och att informera om forskning och utvecklingsarbete. Högskolepedagogisk utbildning Meriterande är högskolepedagogisk utbildning om minst 15 högskolepoäng eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt. Övriga upplysningar Då den samhällsvetenskapliga fakulteten eftersträvar en jämnare könsfördelning bland universitetslektorer ser institutionen gärna att kvinnor söker anställningen. Sökande som saknar högskolepedagogisk utbildning om minst 15 högskolepoäng och som inte heller bedöms ha förvärvat motsvarande kunskaper på annat sätt ska genomgå sådan utbildning under de två första åren av anställningen. Svenskspråkighet är inget krav vid tillsättningen, men sökanden ska inom två år kunna ta på sig administrativa och pedagogiska arbetsuppgifter som förutsätter förståelse och bruk av svenska. Stockholms universitet strävar efter att vara en arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. Kontakt Upplysningar om anställningen lämnas av prefekten, professor Gebrenegus Ghilagaber, tfn 08-16 29 83, gebrenegus.ghilagaber@stat.su.se. Frågor om anställningsförfarandet kan ställas till handläggaren Kristina Löfstedt, tfn 08-16 33 02, kristina.lofstedt@su.se. Fackliga företrädare Ingrid Lander (Saco-S), tfn 0708-16 26 64, saco@saco.su.se, Lisbeth Häggberg (Fackförbundet ST och Lärarförbundet), tfn 08-16 20 00 (vx), samt seko@seko.su.se (SEKO). Ansökan Du söker anställningen via Stockholms universitets rekryteringssystem. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Vi ser gärna att din ansökan skrivs på engelska, då den kan komma att granskas av internationella sakkunniga varvid engelska är arbetsspråket. Universitetets anställningsordning och anvisningar för sökande finns på webbsidan: anvisningar â sökande. Välkommen med din ansökan! %MCEPASTEBIN%
Företag: Stockholms universitet
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Universitetslektor i statistik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Universitetslektor i statistik
Logent Ports & Terminals i Nynäshamn söker extra personal
Om tjänsten Brandvakt Kompetenskrav ⢠Heta arbeten ⢠Första hjälpen och HLR Gasprovare Kompetenskrav ⢠Heta arbeten ⢠Första hjälpen och HLR ⢠Genomgången utbildning i gasprovning minst omfattande ⢠Gasers egenskaper ⢠Gasers egenskaper och faktorer som påverkar spridning ⢠Mät principer och handhavande av mätinstrument ⢠Mätning i praktiken Inträdesvakt Kompetenskrav ⢠Första hjälpen och HLR Ledsagare (med personbil) Kompetenskrav ⢠B - körkort Om Logent Logent är en oberoende tjänsteleverantör inom logistik med ett heltäckande erbjudande inom Supply Chain Management för logistikintensiva verksamheter. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Logistik, Bemanning, Hamn & Hub och Kompetens. Logent finns representerade på ett flertal orter i Sverige och Norge med ca 3000 anställda. Under 2016 omsatte Logent ca 1,5 miljarder SEK. Logent AB är auktoriserade genom Almega och AEO-certifierade samt certifierade enligt ISO9001 och ISO14001. Om kunden Vi söker nu Brandvakt/Gasprovare/Inträdesvakt/Ledsagare Arbetsuppgifter Logent Ports & Terminals söker extrapersonal vid behov. Behovet är i första hand förlagd dagtid måndag-fredag men även kvälls/natt/helgarbete förekommer. Avrop sker med längre samt kortare varsel. Arbetstiden varierar från 4â12 timmar per arbetspass. Tillträde snarast möjligt eller enligt överenskommelse. Kollektivavtal enligt Transportarbetareförbundet. För mer om tjänstne kontakta: Lina Johansson, lina.johansson@logent.se
Företag: Logent AB Stockholm
Ort: Nynäshamn
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Logent Ports & Terminals i Nynäshamn söker extra personal jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Logent Ports & Terminals i Nynäshamn söker extra personal
Lärare till Ulriksdalsskolan i Solna
I Solna arbetar engagerade medarbetare med uppdraget att utveckla staden och välfärden med solnaborna i fokus. Detta gör oss till en spännande och utvecklande organisation att arbeta inom. Barn- och utbildningsförvaltningen svarar för omsorg och utbildning av barn och ungdomar. I verksamheten ingår förskola och pedagogisk omsorg, förskoleklass, fritidshem, grundskola, särskola och en gymnasieskola. Solna stad - en skola i utveckling. Vi utvecklar skolor där alla har möjlighet att lyckas. Vill du vara med? Ulriksdalsskolan söker inför höstterminen 2018 en grundskollärare för arbete i årskurserna 6-9 i ämnet spanska. Tjänsten omfattar 75% och mentorskap ingår. Vi söker dig som, precis som vi, har ett stort engagemang och en vilja att utvecklas tillsammans med kollegor och elever. Du är behörig och legitimerad grundskollärare. Du bedriver en modern och kreativ undervisning och hittar strategier för att nå varje elev och stärka eleven i såväl kunskapsutveckling som i den personliga utvecklingen. I ditt uppdrag ingår bland annat att planera, genomföra och utvärdera det pedagogiska arbetet utifrån skolans styrdokument och elevens behov och intressen, enskilt såväl som tillsammans med skolans övriga lärare. Detta innebär att vi ser att det är viktigt att du medvetet prioriterar läroplanens mål, värdegrund och syn på lärande samt arbetar så att eleverna har ett reellt inflytande och ansvar för det egna arbetet. Du är intresserad av att arbeta med elevers lärande utifrån elevernas förutsättningar och behov och arbetar med utvärdering och reflektion som ett medel att utveckla elevernas lärandemiljö. Din undervisning utgår från vetenskaplig grund och beprövad erfarenhet som gör att du lyckas skapa goda lärmiljöer. Du samarbetar med övrig skolpersonal för en god arbetsmiljö för såväl elever som personal och deltar aktivt i skolans utvecklingsarbete. Du har ett positivt förhållningssätt till IKT som ett självklart verktyg i såväl pedagogik som dokumentation. Om Ulriksdalsskolan Ulriksdalsskolan är en modern och miljöcertifierad skola som öppnade i augusti 2014, med kapacitet för 900 elever i åldrarna 6-16 år. Skolan ligger mitt i den expansiva stadsdelen Ulriksdal i Solna med goda kommunikationer. I skolan finns även verksamhet för Solna kulturskola, bibliotek och fritidsklubb, vilka skolan aktivt samverkar med. Skolan har även ett nära samarbete med ÖverJärva Naturskola som ligger ett par hundra meter från Ulriksdalsskolan. Skolan befinner sig i ett dynamiskt utvecklingsskede och präglas av kreativitet och nytänkande. Vi har höga mål med vår verksamhet där vi tror att bra relationer mellan elever och personal är en förutsättning för goda studieresultat och en trevlig stämning på skolan. Utvecklas som lärare i Solna stad Som lärare i Solna stad får du möjlighet att växa tillsammans med pedagoger som är engagerade och har höga förväntningar på elevers möjlighet att utvecklas och lära. Genom undervisning baserad på forskning och erfarenhet är du med och utvecklar goda digitala och analoga lärmiljöer. Du får vara med och utveckla digitaliseringen med fokus på formativ bedömning. Vi skapar en organisation för att du ska ha möjlighet att lyckas i din roll som lärare i Solna. Du får möjlighet att delta i nätverk och i utbildningar, som läs- och matematiÂklyftet. Dessutom utvecklar Solna stad ett medarbetarutvecklingsprogram. Tjänst; Spanska 75% i åk. 6-9, mentorskap ingår. Mer information och ansökan Tjänsten avser tillsvidareanställning med tillträde höstterminen 2018. Vi rekryterar fortlöpande och ser fram emot att läsa din ansökan snarast, dock senast den 180617. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor är du välkommen att höra av dig till rektor Lena Lundström, lena.lundstrom@solna.se. Biträdande rektor Conny Lindberg (åk 6-9), tel 072 583 16 10 alt conny.lindberg@solna.se. Solna är en framtidsstad i tillväxt, unikt belägen mellan Kungliga nationalstadsparkens lugn och storstadens puls. Vår vision är att Solna ska vara en levande och trygg stad, som förenar hållbar utveckling med en god ekonomisk hushållning för att trygga framtidens välfärd. Här finns attraktiva bostäder, framgångsrika företag, utmärkta kommunikationer, förstklassig samhällsservice och ett rikt kultur- och idrottsutbud. Solna stad är nu inne i en spännande utvecklingsfas, befolkningen växer och många företag söker sig hit.
Företag: Solna Stad
Ort: Solna
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare till Ulriksdalsskolan i Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare till Ulriksdalsskolan i Solna
HR-systemspecialist till Fazer Food Service
Vad med när vi skapar framtidens mat Vi söker en lösningsorienterad och systemintresserad HR-systemspecialist som brinner för struktur och service. Hos oss får du chansen att kombinera din kunskap inom IT-system med HR och arbetar med att ge support, service och utbildning till våra användare. Alla våra chefer använder dagligen HR-systemet Workday och bemanningssystemet Timeplan. Dessa system arbetar du med att ge systemsupport för samt med att besvara arbetsrättsliga frågor och förse våra användare med rapporter och statistik. Det är HR-systemet Workday som är master för övriga system. Du rapporterar till chef för HR-systemsupporten och arbetar nära tillsammans med två erfarna kollegor som också är HR-systemspecialister. Du är en viktig del av Fazer Food Services HR-team som består av nio personer. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde så snart som möjligt och placering på vårt kontor i Stockholm. Varför ska du välja Fazer? Det börjar med människor. Du kommer att arbeta i en stimulerande och välkomnande miljö, omgiven av kollegor som inspirerar dig till att göra ditt bästa. Du erbjuds att utveckla dig själv samtidigt som du har möjlighet att utveckla dina medarbetare då alla som arbetar på Fazer har möjlighet att vara del av att ständigt förbättra våra affärer och ta del av interna utbildningar. Fazer är ett familjeägt företag som tänker långsiktigt och strategiskt där du får möjlighet att vara med och påverka. Vad bidrar du med till teamet? Du har en eftergymnasial utbildning inom HR/IT eller lön, gärna med systemtekniska inslag. Vi söker dig med minst ett års erfarenhet av lönesystem och/eller HR- eller bemanningssystem. Det är ytterst meriterande om du har arbetat i Workday och/eller TimePlan. Det är ett krav att du uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift och har mycket goda kunskaper i Office-paketet, främst excel. För att vara lämplig för rollen har du goda tekniska kunskaper. Som person är du är självgående, ansvarstagande och serviceinriktad. Du gillar att utbilda och har ett engagerat och inspirerande tillvägagångssätt i ditt arbete. Vi söker dig som är lösningsorienterad och har en förmåga att behålla lugnet även i de situationer då det är många som söker din uppmärksamhet. För att vara lämplig i rollen som HR-systemspecialist har du ett organiserat och strukturerat arbetssätt samt god förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. För att trivas i rollen är det även viktigt att du tycker om att arbeta tillsammans med andra och har en god kommunikativ förmåga. Är du redo för ett jobb som smakar gott? Ansök nu! I denna rekrytering samarbetar Fazer Food Services med Wise Professionals. Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jakob Törnell 073- 521 65 58 jakob.tornell@wise.se . Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Företag: Wise Professionals
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga HR-systemspecialist till Fazer Food Service jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: HR-systemspecialist till Fazer Food Service
Ung vuxen i Segeltorp söker aktiv assistent på 75%
Tja! Jag är en aktiv 20-åring boende i Segeltorp. Jag behöver en pigg och trevlig assistent vid min sida för att allt ska funka i mitt liv. Till vardags har jag mycket nytta och glädje av mina datorer som jag använder till både kommunikation och spel. Mina största intressen förutom datorn är löpsporten RaceRunning som jag tränar och tävlar i. På vintern åker jag dessutom skidor, så kallad Biskii. Om du åker slalom så är det ett plus. Som du förstår så gillar jag att aktivera mig. Ibland reser jag iväg, inom och utanför Sveriges gränser - då kommer du att följa med mig. Jag söker en assistent som har båda fötterna på jorden och är trygg i sig själv. Det är viktigt att du känner yrkesstoltet för ditt uppdrag och ser det som långsiktigt, då kommer du att få väldigt kul på jobbet! Det är ett stort plus om du tidigare har arbetat som assistent då du söker till mig. Ytterligare plus om du har erfarenhet av alternativ kommunikation. Obs! Mycket viktigt att du talar flytande svenska. Det är mycket viktigt för att vår kommunikation ska fungera. Är du kille i åldern 20-35 år så är det ett plus men det viktigaste är ändå personkemin. Det är viktigt att du behärskar svenska språket i tal och skrift. Du som assisterar mig ska vara rökfri, simkunnig och inte ha någon pälsdjurallergi. Jag har redan nu ett mycket härligt assistent-gäng som trivs och har kul tillsammans, jag hoppas att du vill bli en del av det! Är du en driven och engagerad person så finns det på sikt goda möjligheter för dig att utvecklas och få ett arbetsledaransvar i gruppen. Arbetstid/Varaktighet 30 timmar i veckan på ett rullande 6-veckorschema där du kommer att ha ett arvodera bemanningsuppdrag. Varierande arbetstider som främst består av kvällspass, vaken natt och helger. Du blir anställd i Assistans i Balans vilket innebär att du får en noggrann introduktion, att du har bra och tydliga arbetsledare, att det finns möjligheter för handledning och ut- och fortbildning. Lön Individuell lönesättning. Avtal KFO. Ansökan Sker via formuläret nedan. Glöm inte att beställa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Beställ det i tid på www.polisen.se.
Företag: ASSISTANS I BALANS I SVERIGE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Ung vuxen i Segeltorp söker aktiv assistent på 75% jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ung vuxen i Segeltorp söker aktiv assistent på 75%
Ung vuxen i Segeltorp söker aktiv personlig assistent för arbetsledaruppdra
Tja! Jag är en aktiv 20-åring boende i Segeltorp. Jag behöver en pigg och trevlig assistent vid min sida för att allt ska funka i mitt liv. Till vardags har jag mycket nytta och glädje av mina datorer som jag använder till både kommunikation och spel. Mina största intressen förutom datorn är löpsporten RaceRunning som jag tränar och tävlar i. På vintern åker jag dessutom skidor, så kallad Biskii. Om du åker slalom så är det ett plus. Som du förstår så gillar jag att aktivera mig. Ibland reser jag iväg, inom och utanför Sveriges gränser - då kommer du att följa med mig. Jag söker en assistent som har båda fötterna på jorden och är trygg i sig själv. Det är viktigt att du känner yrkesstoltet för ditt uppdrag och ser det som långsiktigt, då kommer du att få väldigt kul på jobbet! Det är ett stort plus om du tidigare har arbetat som assistent då du söker till mig. Är du i åldern 20-35 år så är det ett plus, men det viktigaste är ändå personkemin. Det är viktigt att du behärskar svenska språket i tal och skrift. Du som assisterar mig ska vara rökfri, simkunnig och inte ha någon pälsdjursallergi. Jag har redan nu ett mycket härligt assistent-gäng som trivs och har kul tillsammans, jag hoppas att du vill bli en del av det! Jag söker någon som utöver rollen som assistent även kan verka som arbetsledare i mitt arbetslag. Som arbetsledare är du tillsammans med en ytterligare en arbetsledare ansvarig för schemaläggning, bemanning som delas med flera andra i gruppen, rekrytering, introduktion av nyanställda och arbetsmiljöfrågor m.m. För att lyckas i uppdraget behöver du ha förmågan att kunna leda andra, skapa struktur och rutiner. Du föregår alltid med gott exempel och du ser vad som behöver göras. Arbetstid/Varaktighet 30 timmar i veckan där du kommer att ha ett arvoderat arbetsledar- och bemanningsuppdrag. Varierande arbetstider som främst består av dagtid, kvällar och helger. Du blir anställd i Assistans i Balans vilket innebär att du får en noggrann introduktion, att du har bra och tydliga arbetsledare, att det finns möjligheter för handledning och ut- och fortbildning. Lön Individuell lönesättning. Avtal KFO. Ansökan Sker via formuläret nedan. Glöm inte att beställa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Beställ det i tid på www.polisen.se. .
Företag: ASSISTANS I BALANS I SVERIGE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Ung vuxen i Segeltorp söker aktiv personlig assistent för arbetsledaruppdra jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ung vuxen i Segeltorp söker aktiv personlig assistent för arbetsledaruppdra
Ekonomisupport till IT-företag i Södertälje
Till vår kund i Södertälje söker vi nu en erfaren och serviceinriktad ekonom på halvtidtill supportavdelningen. ArbetsuppgifterI rollen som ekonomsupport kommer du att arbeta med varierande ekonomiska frågor inom bokföring och redovisning. I arbetsuppgifterna ingår att besvara frågor från företagets kunder och bistå med kunskap och kompetens i ekonomiska frågor. Du kommer att arbeta på en supportavdelning och ingå i en grupp på 12 personer där fokus är att leverera snabb support till högsta kvalitet.Tjänsten är halvtid, gärna eftermiddagar mellan kl 13.00 â 17.00. KvalifikationerVi söker dig som har en ekonomisk utbildning och erfarenhet av att arbeta med bokföring och redovisning. Du ska ha kunskap om programmen Visma och Palette. Erfarenhet av att arbeta på supportavdelning är meriterande. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse. Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift såväl som mycket goda kunskaper i Office-paketet (Word, Excel, Powerpoint) är ett krav.Personliga egenskaperFör vår kunds räkning söker vi dig som är strukturerad och noggrann samt en duktig problemlösare. Du har skinn på näsan och pondus. Du är vidare en utpräglad âdoerâ och det är viktigt att du kan leverera resultat och hålla deadlines. God kommunikativ och social förmåga är viktiga egenskaper och som person är du serviceinriktad, positiv och pedagogisk. Mer om tjänstenKunden är ett framgångsrikt IT-företag som sitter i ljusa och fräscha lokaler i Södertälje. På företaget arbetar cirka 45 medarbetare.Uppdraget är ett konsultuppdrag under 6 månader med möjlighet till förlängning och du kommer att bli anställd hos oss på Andara. - Tillsättning: snarast möjligt - Omfattning: halvtid, gärna eftermiddagar mellan kl 13.00 - 17.00 - Placering: Södertälje Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Lilian Norin på lilian.norin@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande. För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank. Varmt välkommen med din ansökan! Varför jobba med oss? På Andara sätter vi våra medarbetares karriärmål i fokus och vårt mål är att bygga varaktiga relationer. Med ett långsiktigt engagemang bidrar vi till att skapa balans i arbetslivet, framför allt genom att lyssna på våra medarbetare, varandra och våra kunder. - AnställningsförmånerVi erbjuder marknadsmässiga löner och semesterersättning. Din anställning omfattas givetvis även av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvårdsbidrag. - Medryckande medarbetaraktiviteterVi är måna om att du ska känna dig delaktig. Därför anordnar vi regelbundet varierande och roliga aktiviteter för våra medarbetare. - Hos oss blir du sedd och hördVi finns alltid tillhands för att stötta, coacha och ge råd till dig som medarbetare. Vi jobbar flexibelt tillsammans med dig och håller tät kontakt för att du ska trivas och utvecklas på bästa sätt.
Företag: Andara
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomisupport till IT-företag i Södertälje jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomisupport till IT-företag i Södertälje
Handläggare - arbeta med prognoser och kostnadsberäkningar
- arbetsmarknadsenheten, Arbetsmarknadsdepartementet Vill du vara med och bidra till utformningen av arbetsmarknadspolitiken? Vill du ha intressanta och varierande arbetsuppgifter och samtidigt bistå arbetsmarknadsministern i arbetet med en av regeringens mest prioriterade frågor? Vi söker dig med relevant akademisk erfarenhet och som har kunskap och erfarenhet av kvantitativa analyser och kostnadsberäkningar. Din arbetsdag. Sveriges morgondag. Som medarbetare hos oss är du med och tar fram förslag och underlag inför regeringens beslut i olika arbetsmarknadspolitiska frågor och frågor om nyanländas etablering på arbetsmarknaden. Arbetsuppgifterna innebär att ansvara för prognoser och beräkna effekter och kostnader av olika arbetsmarknadspolitiska förslag samt att delta i policyutveckling, analys och uppföljning. Läs mer om departementet och enhetens verksamhet på regeringen.se. Din bakgrund Vi söker dig med relevant akademisk utbildning och som har arbetat i flera år med handläggande eller utredande uppgifter i Regeringskansliet, någon annan statlig myndighet, kommun eller organisation. Du ska ha kunskap och erfarenhet av kvantitativa analyser och kostnadsberäkningar. Har du erfarenhet av arbete med budgetfrågor eller prognoser är det meriterande. Det är också meriterande om du har kunskap om arbetsmarknadspolitiska frågor och frågor om nyanländas etablering på arbetsmarknaden. Har du dessutom kunskap om arbetsmarknadsstatistik eller erfarenhet av att använda olika statistikprogram är det en fördel. Dina egenskaper För att passa i rollen och trivas hos oss behöver du ha lätt för att anpassa dig efter ändrade förutsättningar och kunna arbeta bra tillsammans med andra människor. Det är också viktigt att du är analytisk, strukturerad och har förmåga att ta egna initiativ samt driva dina processer vidare. Du har en god kommunikativ förmåga och kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Övrigt Tidsbegränsad anställning, två år från och med tillträdesdatum. Tillträde snarast. En säkerhetsprövning kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas. Är du intresserad? Vill du veta mer om befattningen, kontakta gruppchef Patrik Rapp. Du är också välkommen att kontakta personalhandläggare Katarina Sandström. Fackliga kontaktpersoner är Kristina Lindström, Saco, och Thomas Janson, ST. Samtliga nås via Regeringskansliets växel 08-405 10 00. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster. Välkommen att registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg senast den 14 juni 2018. Regeringskansliets uppdrag är att stödja regeringen i dess arbete med att styra Sverige och förverkliga sin politik. Här arbetar 4 500 personer, varav 600 utomlands. Arbetsmarknadsdepartementet, som är ett av tio departement, ansvarar för frågor som rör arbetsmarknad, arbetsliv och nyanländas etablering.
Företag: Regeringskansliet
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Handläggare - arbeta med prognoser och kostnadsberäkningar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Handläggare - arbeta med prognoser och kostnadsberäkningar
Söka jobb tips