Studentuppdrag som IT support på branschledande företag lediga jobb

Studentuppdrag som IT support på branschledande företag jobb Studentuppdrag som IT support på branschledande företag jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Studentuppdrag som IT support på branschledande företag. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Studentuppdrag som IT support på branschledande företag. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Försäkringsbolag söker växeltelefonist- Stockholm

  2. Sales Manager- Stockholm

  3. Frilansjobb inom hushållsnara tjänster- Botkyrka

  4. Personlig assistent till man i Norrtälje- Norrtälje

  5. Ekonomiassistent till globalt företag- Stockholm

  6. Extrajobb: Ekonomiassistent till ISS- Stockholm

  7. Ekonom med erfarenhet av redovisning- Lidingö

  8. Extrajobb: Säljare till Enea- Stockholm

  9. Developers and testers to an agile telecom team- Stockholm

  10. WMQ specialist- Stockholm


Mer beskrivning

Försäkringsbolag söker växeltelefonist
Vill du arbeta på ett försäkringsbolag där du får utnyttja dina kunskaper i engelska? Är du en lugn och prestigelös person som också kanske har erfarenhet av arbete i telefonväxel eller reception sen tidigare? Då är det här tjänsten för dig! Beskrivning Perido söker nu en växeltelefonist för uppdrag hos vår kund. Företaget är ett stort försäkringsbolag som finns runt om i hela Sverige, och som även har bankverksamhet. Den här tjänsten är placerad i centrala Stockholm. Här är du den första personen kunderna får kontakt med och blir därmed företagets röst utåt. Som person är du skicklig på att ta många olika typer av människor och du har inget problem att på ett professionellt och serviceinriktat sätt leverera både positiva och negativa besked till besökarna. Dessutom tror vi att du är en lugn person med ett prestigelöst sätt. Då en stor del av de inkommande samtalen kommer från USA så ser vi att du pratar bra engelska. Varmt välkommen med din ansökan! Kravprofil - Gymnasial utbildning - Meriterande med erfarenhet från arbete i reception/växel - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Ansökan Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 9046CT i ärenderaden. På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Referensnummer 9046CT Kontakt E-post ansökan: rekrytering@perido.se Övriga frågor: fraga@perido.se
Företag: Perido Skills AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Försäkringsbolag söker växeltelefonist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Försäkringsbolag söker växeltelefonist

Sales Manager
ABEM Instrument AB ? Direct Sales Worldwide Guideline, a global leader in geophysics and geotechnology, converts advanced technology into applicable practical solutions to everyday, societal and global problems. We work primarily in three global growth areas: mapping of bodies of water, environmental and geological risks, and infrastructure, but our total solutions are also used for purposes such as archeology, accident investigations, crime scene investigations and natural resource exploration. Sales Manager Purpose:Second line contact for potential clients, evaluate, develop and close direct sales. Duties: -Reply to prospect inquiries, evaluate and identify action(s) needed to close deal. -Issue and follow up of quotations -First line Support and Management for/of distributors -Strategic active new lead generation and market development -Continuous contact with leads and activate ?sleeping? leads -Bid management Qualification: -Minimum 3-5 year experience of international sales -Preferably experience of managing of large project bids -Service and sales minded with client focus -Proven closing ability -Fluent speaking/writing in Swedish and English, good knowledge in Spanish Are you interested? Please attach your application.
Företag: Academic Resource AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Sales Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sales Manager

Frilansjobb inom hushållsnara tjänster
Vi kan nu erbjuda dig att ansöka om en anställning här hos oss, på Gotlandia Företagsservice & Ekonomi som hemservicekonsult. Det är ett intressant och självständigt jobb inom hushållsnära tjänster på frilansbasis, där du utför uppdrag i ditt närområde (hemkommun). Lämpligt för dig som vill styra över din egen arbetstid, arbeta självständigt och till stor del under eget ansvar med bl.a. dina kundkontakter. Du måste ha tillgång till egen bil och körkortsbehörighet B samt behärska office, för rapportering av utförda uppdrag per e-post. För mer information önskar vi dig välkommen med din ansökan till oss, Gotlandia Företagsservice & Ekonomi, en del av Träffpunkt Gotland. Skicka med följande dokument: CV, relevanta referenser till tidigare arbeten inom hushållsnära tjänster.
Företag: Gotlandia Företagsservice & Ekonomi
Ort: Botkyrka
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Frilansjobb inom hushållsnara tjänster jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Frilansjobb inom hushållsnara tjänster

Personlig assistent till man i Norrtälje
Jag är en man med flera funktionsnedsättningar som använder mig av personlig assistans för att min vardag ska fungera. Behöver hjälp med praktiska saker, omvårdnad, träning mm. Jag gillar bl.a. musik och sport. Du som söker ska vara punktlig, tålmodig och har lätt att anpassa sig till olika situationer, samt arbetar bra i grupp. Har du arbetat med personer med funktionsnedsättningar och har omvårdnadserfarenhet är det meriterande. För kommunikationens skull är det viktigt att du både förstår och pratar mycket bra svenska. Jag ser gärna att du kan hoppa in med kort varsel då mina ordinarie assistenter är sjuka eller lediga. Introduktion och utbildning får du hos mig. Arbetstid: extra vid behov. Kollektivavtal KFO-Kommunal. Individuell lönesättning. Välkommen med din ansökan! TJÄNSTEN SÖKER DU HÄR:http://w1.jag.se/10292681
Företag: Brukarkooperativet JAG Serviceaktiebolag
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent till man i Norrtälje jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent till man i Norrtälje

Ekonomiassistent till globalt företag
Om Företaget Vår kunds ambition är att bli det ledande specialty pharmaföretaget i världen där affärsutveckling är en väsentlig del av vår kunds verksamhet. Personkontakter och industriellt nätverk samt vetenskaplig kunskap och marknadskompetens är viktiga förutsättningar för framgång. Idag finns vår kund representerat i större delen av världen. Om tjänsten Vi söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent till företagets ekonomiavdelning där du kommer att arbeta på avdelningen för fakturabehandling. Arbetsuppgifter: ? Ankomstregistrera fakturor ? Scanna och skicka iväg fakturor för attestering ? Slutboka och arkivera fakturor ? Samt diverse administrativa uppgifter. Möjligheter Du kommer erbjudas möjligheten till praktisk erfarenhet av att jobba i en global organisation samt en inblick i det dagliga arbetet på en ekonomiavdelning. Du kommer att bli en del av en dynamisk organisation där du kommer få möjlighet att vara med att påverka och förändra. Det här är ett bra avstamp för dig som ser en karriär inom ekonomi. Krav Vi söker dig som har erfarenhet av arbete med leverantörreskontra och administration. Du har god datorvana och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Personliga egenskaper Vi ser att du är en trevlig och prestigelös person med hög social kompetens. För att trivas i tjänsten är du uthållig och nyfiken med stort driv och stor beslutsamhet. Tjänsten kräver även att du är noggrann, strukturerad och serviceinriktad. Anställning, tillträde och omfattning Arbetet är på heltid under kontorstider med start i september. Anställningen är ett vikariat på 1 år och du kommer att vara anställd som konsult hos Hero. Sök jobbet Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Vi ser fram emot din ansökan! Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Företag: HERO AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till globalt företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till globalt företag

Extrajobb: Ekonomiassistent till ISS
Om ISS ISS Facility Services är Sveriges och Nordens största tjänsteföretag med 12 000 medarbetare i Sverige och 44 000 medarbetare i Norden som arbetar inom en mängd tjänsteområden som bl a facility management, mat och dryck, kontorstjänster, fastighetstjänster och städtjänster. IFS, Integrated Facility Services, är ISS unika leveransmodell där flera tjänster samordnas och levereras med egen personal. Med en utvecklad leveransmodell kan ISS säkerställa en förstaklassig service för våra kunder världen över. Om jobbet ISS behöver förstärkning och söker därför en ekonomiassistent inför hösten. Du kommer främst att arbeta i en redovisningsgrupp som består av 4 personer. Du kommer att understödja gruppen vid boksluten och ta hand om transaktioner, bokföringsordrar samt avstämningar. Även andra arbetsuppgifter kan förekomma beroende på behov och intresse. Möjligheter Här får du möjligheten till en inblick i ett stort företags verksamhet, samt ges chansen att utveckla din förståelse för hur arbetet på en ekonomiavdelning fungerar. På ISS erbjuds du en plats i ett spännande företag med goda värderingar, och en stark vilja att lyckas. Krav Vi söker dig med pågående utbildning inom ekonomi och vi ser gärna att du har praktisk erfarenhet från liknande uppgifter. Du talar och skriver svenska obehindrat och vidare hanterar du Microsoft Officepaketet mycket väl. Personliga krav För att trivas i tjänsten är du en uthållig och nyfiken siffermänniska. Du är serviceminded, social och har en prestigelös attityd. Det är även viktigt att du är noggrann och ansvarsfull samt vågar fatta egna beslut. Arbetstider, omfattning och tillträde Arbetet kommer vara förlagt under kontorstider 8-17. Du kommer att arbeta vid bokslutsperioder dvs. månadens sista och två första dagar. Start är i september. Sök jobbet Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Daniel Engblom på telefon 08 684 252 30 alt. rekrytering @hero.se. Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Företag: HERO AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Extrajobb: Ekonomiassistent till ISS jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extrajobb: Ekonomiassistent till ISS

Ekonom med erfarenhet av redovisning
Academic Resource AB är ett bemanningsföretag med vision att vara en naturlig länk mellan näringsliv och Sveriges akademiker. Vi har akademiker i alla åldrar, både under studier samt personer med avklarade studier och flera års arbetserfarenhet. Vi söker för kunds räkning en självgående ekonom, det är till en början ett konsultuppdrag på heltid under 2 månader med möjlighet till överrekrytering. Vår kund är verksam inom logistik- och kundservicebranschen. Då de har inlett ett nytt projekt söker de en ekonom som självständigt ska sköta redovisningen för detta. Du kommer att rapportera till ekonomichefen och du kommer som ensam ekonom i projektet sköta arbetsuppgifterna helt på egen hand. Dina arbetsuppgifter: - Leverantörsreskontra - Betalningar - Kundreskontra samt fakturering - Löpande redovisning - Balansavstämningar - Enklare analyser Din profil: Vi söker dig som har minst 3 års erfarenhet av ovan nämnda arbetsuppgifter och är helt självgående i dessa. Har du tidigare arbetat i Visma Business ses det som meriterande. Då det är en självständig roll krävs det att du klarar av alla bitar i ett bolag själv. Som person är du strukturerad och driver själv på dina egna processer, vidare är du engagerad och energisk i ditt arbete. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid som startar omgående eller i augusti och inledningsvis pågår i 2 månader, med möjlighet till överrekrytering med placering på Lidingö dit det finns goda kommunikationer. Låter tjänsten som något för dig? Sök tjänsten via vår hemsida, klicka på sök jobb. Ange referensnummer: ekap13 Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida. We take you further!
Företag: Academic Resource AB
Ort: Lidingö
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonom med erfarenhet av redovisning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonom med erfarenhet av redovisning

Extrajobb: Säljare till Enea
Om kunden Enea är ett globalt mjukvaru- och konsultbolag specialiserat på lösningar för kommunikationsintensiva produkter. Med 40 års erfarenhet är Enea världsledande på att utveckla system med höga krav på tillförlitlighet, tillgänglighet och prestanda. De är mycket erfarna inom Linuxområdet. Enea Services är också en etablerad leverantör av utbildning och har ett omfattande utbildningsprogram. Om jobbet Du arbetar med att etablera och sälja in Enea Services erbjudande som består av tekniska konsulter och nischade utbildningspaket. Initialt kommer du att få det stöd och utbildningar som du behöver och dina arbetsuppgifter kommer vara: ? Ringa upp ?leads? och boka in möten. ? Bygga upp och vårda relationer med kunder ? Samarbete med Sales Managers för att förse kunder med information. Möjligheter Enea är framtidens bolag med den senaste teknologin inom en framtidsbransch. Man erbjuder sina anställda möjligheter att utveckla sin yrkesmässiga kompetens då de erbjuder kontinuerlig kompetensutveckling, både personlig samt teknisk. Företaget erbjuder dig en mycket god karriärutveckling då man uppmuntrar avancemang inom organisationen. Krav Vi ser gärna att du har en grundläggande teknisk förståelse och intresse. Det är en fördel om du har en teknisk bakgrund och nu vill kombinera det med försäljning. Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift och kunna samarbeta. Personliga egenskaper Du måste vara öppen, nyfiken och orädd med ett stort driv. Du ska kunna ta eget ansvar och inte vara främmande för att arbeta självständigt. Arbetstider, omfattning och tillträde Arbetet är förlagt under kontorstider och du förväntas arbeta 2 dagar per vecka. Start är tänkt i början på september. Sök jobbet Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Daniel Engblom på 08-684 252 30 alternativt rekrytering@hero.se Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Företag: HERO AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Extrajobb: Säljare till Enea jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extrajobb: Säljare till Enea

Developers and testers to an agile telecom team
For our customer we are looking for developers and testers to an agile telecom team. - NOTE: use .doc or docx-format for your application, not pdf! - Short recruitment time on this assignment, apply ASAP! Our customer need developers with differernt backgrund and experience to create a succesful team. We are looking for developers or testers with knowledge and experince in SOME of this part: -In SW design especially real time C-programming, embedded/DSP programming in multi/many core architecture and UML real time modeling and tools RSARTE -The systemization tasks require good 3GPP radio access standardization knowledge, including radio access algorithms, radio access protocols. -The Verification tasks require good knowledge of radio access features, test methodology, test tools and simulators on system as well as node level. All test cases and scenarios are automated, so good/excellent knowledge in JAVA, PERL, XML, Python languages, Lab view and frameworks is a must. Required skills: -Knowledge about Agile/SCRUM ways of working -Well spoken and written English -Excellent communication skills -Good documentation skills -Experience in version handling system, i.e. ClearCase, GIT KOMPETENS - Erfarenhet - Prioritet - C/C++ 1-3 år Önskvärt - Embedded Systems Development 1-3 år Önskvärt - Java 1-3 år Önskvärt - Rational ClearCase 1-3 år Önskvärt - Telecom 1-3 år Önskvärt - Testing 1-3 år Önskvärt Start: 1 september or later Duration: 6-9 months Location: Stockholm Work load: 100% Working language: Swedish & English Please, apply directly via mail with: - Your updated CV in .doc format - 2 references (people)
Företag: Vasa Consulting AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Developers and testers to an agile telecom team jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Developers and testers to an agile telecom team

WMQ specialist
For our customer we are looking for a (consultant-) WMQ specialist - you will be part of the platform team at the customer. The team is accountable for all integrations and is an imported function for system integration. The ICC is responsible for delivering best practice, patterns and guidelines for how to work with integration and to develop maintain and support integrations and the integration platform. - NOTE: use .doc or docx-format for your application, not pdf! - Short recruitment time on this assignment, apply ASAP! As WMQ Specialist you will be responsible for performing the following tasks: - Develop coding examples for integration with WMQ for both Java and .Net systems - Write guidelines and best practice for how systems should integrate with WMQ - How to connect using JNDI - Handling of topics - Error handling - In-order delivery - Analyze the requirements from various systems that need to migrate to WMQ Required experience: - 5+ years working with WMQ, version 7.x - Experience from similar assignments - Development skills in Java and (.NET is a plus) - Spring MVC, EJB We believe you are? - Team player - Service minded - Open minded and able to take initiative - Able to work independent - Be able to express yourself fluently in English, verbally and written. Start: September 16, 2013 Duration: November 15, 2013 Location: Stockholm Work load: 100% Working language: Swedish & English Please, apply directly via mail with: - Your updated CV in .doc format - 2 references (people)
Företag: Vasa Consulting AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga WMQ specialist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: WMQ specialist


Sök lediga jobb Studentuppdrag som IT support på branschledande företag

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se