Studievägledare Stockholms stad; Åsö grundskola jobb - lediga jobb

Studievägledare Stockholms stad; Åsö grundskola jobb Studievägledare Stockholms stad; Åsö grundskola jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Studievägledare Stockholms stad; Åsö grundskola. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Studievägledare Stockholms stad; Åsö grundskola. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Kundtjänstmedarbetare på heltid till Boxers kundtjänst!- Stockholm

  2. Assistent sökes till pojke i Solna, 6 nätter per månad (aktiv natt)- Stockholm

  3. Volvo Car Mobility - Communications Director- Stockholm

  4. Signaltekniker- Stockholm

  5. Arbetskonsulent på Enheten för Arbetsrehabilitering- Södertälje

  6. Internationellt bolag söker norsktalande till kundcenter- Stockholm

  7. Administratör till Swedavia Telecom AB- Sigtuna

  8. Erfarna Sjuksköterskor till akutvårdsavdelningarna MAVA, KAVA och AVA ...- Stockholm

  9. Applikationssupport till Fleet 101, Globen- Stockholm

  10. Biomedicinsk Analytiker till Laboratorier för Närvård och Preanalys- Stockholm


Mer beskrivning

Kundtjänstmedarbetare på heltid till Boxers kundtjänst!
Om Tjänsten Brinner du för service och att hjälpa människor med deras frågor? Trivs du med att arbeta problemlösande och att jobba mot uppsatta mål? Perfekt, då har vi tjänsten för dig! Swesale söker nu kundtjänstmedarbetare för kunds räkning. Vår kund sköter kundtjänsten åt ett antal välkända företag och de behöver nu kundtjänstmedarbetare till bredbandsbolaget Boxer, en av de största aktörerna inom TV och bredband. Tjänsten ligger på 80-100% och inleds med en gedigen betald utbildning. Arbetstiderna är fördelade på är både vardagar och helger med rullande schema, kundtjänstens öppettider är 08.00-20.00. Som konsult är du anställd av Swesale men har goda möjligheter till en tillsvidareanställning hos vår kund på sikt. Dina Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak vara att ta emot inkommande samtal från befintliga kunder och svara på deras frågor och funderingar gällande bredband, beställningar eller tv. I tjänsten ingår även merförsäljning, vilket innebär att man i samtalet erbjuder aktuella kampanjer utifrån kundens behov. Detta är en perfekt chans att lära sig mer om merförsäljning men utan några krav! Arbetsplatsen är belagd i trevliga lokaler ca 5 minuters promenad från ST: Eriksplan. Avdelningen består av glada och trevliga medarbetare och det råder väldigt god stämning och sammanhållning på arbetsplatsen. Tjänsten erbjuder även goda utvecklingsmöjligheter inom företaget, så det är perfekt för dig som vill kickstarta din karriär! Din Profil Vi söker dig som: • Gillar högt tempo och är stresstålig • Är självgående och lösningsorienterad • Är social och glad som drivs av att hjälpa andra människor. • Bisitter goda kunskaper i det svenska och engelska språket. • Visst tekniskt intresse är meriterande Vi söker dig som drivs av att arbeta mot uppsatta mål samt har en hög arbetsmoral. Det är meriterande att ha tidigare erfarenhet av service men det är främst din personlighet som är av vikt. Erbjudande Swesale erbjuder anställning efter kollektivavtal samt även friskvård för alla våra konsulter.. Alla anställningar inleds även med en 4 veckor betald introduktionsutbildning, vilket ger dig alla förutsättningar för att klara ditt kommande arbete med bravur. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du bli en del av ett härligt team och ett framgångsrikt och stabilt företag med goda karriärmöjligheter. Ansökan Har du några frågor gällande tjänsten som kundsupport/kundtjänstmedarbetare eller vill ha mer information går det bra att kontakta Sofie Mortensen på sofie.mortensen@swesale.se. Detta är ett roligt uppdrag på en spännande och utvecklande arbetsplats! Sök tjänsten idag så kanske du blir nästa person vi anställer. Välkommen med din ansökan! Om Oss Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater. www.swesale.se SÖKORD: kundservice, kundtjänstmedarbetare, kundtjänst, kundservicemedarbetare, inbound, service, kundsupport, kundbokare, mötesbokare, butik, ordermottagare, innesäljare, säljare, callcenter, telemarketing, TM, telefonförsäljare, telefonsäljare.
Företag: Swesale Rekrytering & Bemanning
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare på heltid till Boxers kundtjänst! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare på heltid till Boxers kundtjänst!

Assistent sökes till pojke i Solna, 6 nätter per månad (aktiv natt)
Assistans för dig är landets största familjeföretag för människor som behöver personlig assistans. Vår ambition är att erbjuda våra kunder den absolut bästa personliga assistansen! Det bygger på ett stort engagemang hos våra medarbetare, att vi är lyhörda för våra kunders behov och alltid ger ett personligt bemötande. Det bygger också på en bred kunskap inom relevant lagstiftning, ekonomi och sociala frågor. Det är så vi vill bygga ett tryggt och hållbart företag - och hjälpa våra kunder med precis den assistans de behöver. Vill du också göra skillnad? Vi söker en personlig assistent som vill arbeta natt varannan vecka till en glad och charmig 6-åring i Solna. Nattarbetet är av övervakande karaktär och du måste därför vara pigg och utvilad inför ditt arbetspass och känna dig trygg med att du kan vara vaken och alert hela natten. Arbetstiden är förlagd mellan kl. 22.00-07.30. Du kommer alltid att arbeta under udda veckor måndag till onsdag. Schemalagt 6 nätter per 4 veckor. Utöver ditt fasta schema är det viktigt att du kan täcka upp vid kollegors sjukdom. Egenskaper vi värdesätter är noggrannhet, flexibilitet och förmågan att samarbeta. Vi vill att du behärskar svenska språket i tal och skrift samt att du är helt rökfri. Positivt är även om du har god fysik samt om du har tidigare erfarenhet av matning och medicinering via peg. Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter kan vara en fördel, men det viktigaste är den personliga lämpligheten. Viktigt att veta är att familjen har en katt för dig som är djurallergiker. Tillträde sker v. 32 med introduktion under fyra nattpass. Varmt välkommen med din ansökan! Vid arbete med minderårig krävs ett utdrag ur polisens belastningsregister. Ansök om ett sådant redan i samband med din ansökan genom att följa länken nedan. https://polisen.se/Service/Blanketter/Blanketter-belastningsregistret/blankett-4429-LSS-belastningsregistret/
Företag: Assistans för dig i Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Assistent sökes till pojke i Solna, 6 nätter per månad (aktiv natt) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assistent sökes till pojke i Solna, 6 nätter per månad (aktiv natt)

Volvo Car Mobility - Communications Director
THE IMPORTANCE OF THE ROLE The Communications Director position is a truly strategic position. Communications is a strategic tool as well as a lubricant to make change happen and to connect. We are looking for a Communications Director that strategically and consistently can lead our communications efforts in a truly innovative fashion.   INTERNAL COMMUNICATION – CULTURE & VALUES We are building a new company and culture across geographies.  Your job is to secure that our company culture confidently sits on values and behaviours that are true to us. HR and Communications will always be partner in fostering the company culture – but individuals count as well! Structure as well as symbolic actions are important for people to buy in and become believers. In your position, you are expected to think ahead, to break with established formats of choice of channels and have an active and strident approach on how to interact, share, participate and deliver. Our company will scale across multiple countries in only a few years. We are seeking a person that has a global mindset. As U.S.A will be our first market from where we will grow, it will be an advantage if you have experience from the US market.     EXTERNAL COMMUNICATIONS - REPUTATION We are in the early days of building our legacy. Our future reputation depends on that we today and every day, treat our storytelling with great care and consciousness.  We will not seek a traditional way of communicating and not go the corporate route. Instead, we aim to communicate with authenticity and relevance directly to consumers, communities and partners. Our media communication should build on the same values and approach.   STAKEHOLDER PERSPECTIVE We want to become partners to cities. We believe in making consumers part of a movement – we are taking out cars of the transport equation, not adding. Sustainability is critical core value. Our Communications Director should be as comfortable in developing stakeholder strategies as coming up with ways to activate our brand across partners and stakeholders.   PERSONAL SKILLSET University degree, preferably in Communication We seek a multitalent. Structured and analytical on one hand. Creative and doer on the other. Equally interested in internal as well as external side of the job. Resourceful. Able to find solutions and courage to get going. Responsible and capable of critical mindset. Global personality, experience from start-up companies and well grounded in digital business models. We wish you to be native or very fluent in English, needed due to that first market out is US.   CHANCE TO GROW FOR THE RIGHT PERSON Great opportunity to build off individual skill set and interests. Communications is part of all aspects of our company and will be a critical part of our brand building.   Please apply before June 12th.
Företag: Volvo Car Corporation(Prd)
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Volvo Car Mobility - Communications Director jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Volvo Car Mobility - Communications Director

Signaltekniker
Infratek är en del av VINCI Energies – ett nätverk av 70 000 dedikerade kollegor världen över. Tillsammans jobbar vi för att göra strömförsörjningen säkrare och mer effektiv – från design till underhåll och drift. www.infratek.se www.vinci-energies.com Till Division Järnvägssystem, drift och underhåll samt projektverksamhet, söker nu Infratek signaltekniker till Hagalundsbangård och Stockholm Nord. Vi söker signaltekniker både nyexaminerade och med några års erfarenhet av branschen. Infratek söker signaltekniker Du kommer att arbeta med om- och nybyggnation samt med drift och underhåll inom järnväg. Du kan komma att ha beredskap för felavhjälpning där det inte är ovanligt med arbete både på helger och på nätter. Till största delen arbetar du utomhus, men flera arbetsuppgifter utförs också i olika teknikbyggnader. Arbetet som signaltekniker innebär ett tydligt säkerhetstänkande och ansvarstagande för dig själv, anläggningarna och individerna som utnyttjar dessa.  Vem är du? För att trivas i den här rollen är du kundorienterad, flexibel och kan anpassa dig efter förändrade omständigheter utan att kompromissa med säkerhet och kvalitet. Du är självgående, handlingskraftig, noggrann och stresstålig. Vi värdesätter god social kompetens och kommunikationsförmåga liksom att du har ett personligt driv för att utvecklas. Du har eltekniskt gymnasium eller liknande. Du uppfyller de särskilda hälsokraven som gäller för säkerhetsarbeten på järnväg samt har B körkort. Du har dessutom trafikverkets grundläggande utbildning i signalteknik. Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift.  SISÄ-utbildning samt BSGS, BSG1, BSM85, BSM59, BSLIB är meriterande.   På Infratek är en kollega alltid nära och vi har kul tillsammans. Prestigelösheten och hjälpsamheten går som en röd tråd genom företaget och vi ställer upp för varandra och vill att det ska gå bra för alla. Medarbetarna har förtroende för den egna och kollegornas kompetens. Det är en förutsättning för den frihet och det ansvar som medarbetarna har och förväntas ta. Vi ser med stor ödmjukhet på jobbet som utförs och vet att det alltid finns mer att lära. Utmaningar och problem löser vi tillsammans. Det skapar bra team och glädje i arbetet. Oavsett roll arbetar vi med siktet inställt på leverans. Det finns en produktiv vilja i varje utförd uppgift, med nöjd kund och slutkund som det huvudsakliga målet. Ingen dag är den andra lik och variationen i arbetet gör att individen behöver och får utveckling för att möta framtiden. Välkommen med din ansökan redan idag, urvalet sker löpande!
Företag: Infratek Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Signaltekniker jobb, Signaltekniker Stockholm, Signaltekniker Infratek Sverige AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Signaltekniker

Arbetskonsulent på Enheten för Arbetsrehabilitering
En dag på jobbet   Du stödjer deltagare, utifrån deras egna önskemål att välja, skaffa och behålla arbete eller studier. Stödet utformas individuellt. Stor del av arbetet sker ute i samhället tillsammans med deltagaren. Att utveckla kontakter med olika arbetsgivare är en viktig del av arbetet. Vi använder stor delar av tiden ute, för att knyta kontakter med arbetsgivare och utveckla den egna matchningskompetensen. Metoden vi jobbar utifrån heter IPS (läs gärna mer om metoden på Socialstyrelsens hemsida).        Vem är du?      Vi tror att du är arbetsterapeut, beteendevetare eller har likvärdig kompetens. Vi fäster stor vikt till personlig lämplighet. Ett intresse för Arbetsrehabilitering enligt IPS-modellen är en förutsättning. En stor del av arbetet handlar också om att knyta kontakter med arbetsgivare. Egenskaper vi eftersöker är nyfikenhet, öppenhet och en positiv tilltro till deltagarnas möjligheter att arbeta eller studera. Har du också körkort är det ett plus!        Vi erbjuder dig    att arbeta i en engagerad, positiv och samarbetsfokuserad arbetsgrupp!     att jobba utifrån ett väl utvecklat program (IPS) för hur vi stödjer deltagare att välja, skaffa och behålla arbete eller studier!    metodhandledning både i grupp och individuellt!     Välkommen till oss!   Enheten för Arbetsrehabilitering erbjuder personer med psykisk ohälsa stöd för att komma tillbaka till arbete på olika sätt. Vi arbetar med Arbetsrehabilitering enligt IPS (evidensbaserad metod) som syftar till att stödja personer med psykisk ohälsa tillbaka till vanligt arbete eller studier. För deltagare som hellre vill praktisera finns också den möjligheten.  Vi har lokaler på Köpmangatan 3 i centrala Södertälje.           Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Företag: Södertälje kommun
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetskonsulent på Enheten för Arbetsrehabilitering jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetskonsulent på Enheten för Arbetsrehabilitering

Internationellt bolag söker norsktalande till kundcenter
För en direktanställning hos vår kund söker vi norsktalande medarbetare till företagets kundcenter som servar den nordiska marknaden. Kunden är ett väletablerat internationellt bolag i Norrort. Vi söker dig som vill arbeta i en spännande roll i företagets nyetablerade kundcenter. Har du en hög servicekänsla och vill vara på en arbetsplats som kan ta tillvara på din potential? Har du arbetat med kundsupport, inköpsplanering, logistik eller liknande? I så fall vill vi gärna komma i kontakt med dig! Om tjänsten Du kommer att få vara delaktig i detta kundcenters nyetablering som har värdeskapande kundkontakt som ett viktigt mål. Med andra ord är god service gentemot företagets kunder i fokus. I denna spännande roll kommer du att arbeta dedikerat mot dina egna kunder. Företaget levererar produktionskritiskt material och det ligger också i rollens ansvar att säkerställa att rätt produkt levereras till slutkund i rätt tid. Rollen är bred och innefattar bland annat: * Att upprätthålla och underhålla goda relationer med kund * Proaktiv kundvård genom engagemang och tillgänglighet * Orderhantering * Proaktiv leveransuppföljning i samarbete med företagets transportorganisation * Uppdatera kundinformation * Tät dialog med andra avdelningar internt * Rådgivande merförsäljning till befintliga kunder * Vissa kund- och produktmöten på plats hos kund (kan innefatta ett fåtal resor per år) Vilka kunskaper krävs för att matcha tjänsten? Vi söker dig som talar och skriver det norska språket flytande. Då engelska är företagets koncernspråk så krävs goda kunskaper i engelska i tal och skrift. Om du talar eller förstår något ytterligare skandinaviskt språk så är det meriterande. Du värderar kundrelationer högt och har en stor social kompetens. Du är van att arbeta självständigt, är servicemedveten och har förmågan att både se detaljer och att hålla ett helikopterperspektiv. Du drivs av att få hantera den variation av arbetsuppgifter som kommer på ditt bord under dagens gång, att prioritera bland dessa och är bekväm i att ta beslut. Erfarenhet från SAP är meriterande, liksom för tjänsten relevant eftergymnasial utbildning exempelvis inom logistik, marknadsföring eller försäljning. Vad erbjuder tjänsten dig? Detta är en möjlighet för dig som vill bli en del av ett väletablerat bolag som vill satsa på dig som medarbetare och dörrarna står även öppna för om du på sikt vill utvecklas vidare inom företaget. Du får en introduktion av företaget och utbildning av deras produkter. Arbetsplatsen präglas av ett tätt samarbete och stor hjälpsamhet, en trevlig atmosfär med en stark lojalitet och ett starkt etiskt förhållningssätt genom starka kärnvärden. Vidare erbjuds friskvårdsbidrag, gym, fritidsaktiviteter, subventionerad lunch, samt fri parkering. Lön och övriga villkor enligt kollektivavtal. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansökningslänken. Då urvalet kommer att ske löpande är det viktigt att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Vi tar endast emot ansökningar denna väg. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Monique Klingberg på tfn 08-452 33 11. Välkommen med din ansökan!
Företag: Manpower AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Internationellt bolag söker norsktalande till kundcenter jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Internationellt bolag söker norsktalande till kundcenter

Administratör till Swedavia Telecom AB
Swedavia Airport Telecom är en teleoperatör med huvudinriktning mot flygplatsnära tjänster och finns på alla Swedavias flygplatser. Vi levererar behovsbaserade och paketerade helhetslösningar inom tele-, data- och radiokommunikation till alla typer av flygplatsaktörer. Om tjänsten I rollen som Innesäljare och Kundsupportadministratör är ditt övergripande uppdrag att stötta Swedavia Airport Telecom ABs (AT) affärer inom data-/tele-/radiokommunikation och säkerställer att de tjänster AT erbjuder levereras och supporteras i samarbete med våra partners. I arbetsuppgifterna ingår att: - Administrera fakturering av samtliga tjänster/produkter. Leveranskontroll och kontering av leverantörsfakturor. - Kvalitetssäkra all information om kunder och deras produkter och tjänster i AT´s Asset Management System (Proopti). - Stötta telefonistfunktionen med att besvara inkommande samtal till de kunder som köper tjänsten telefonistservice av AT. - Hålla sig uppdaterad med de tjänster och leveransmöjligheter som AT erbjuder. Om dig Som person trivs du i en serviceinriktad roll och är van att samarbeta med många olika intressenter, men det är även viktigt att du kan arbeta självständigt. Du har ett naturligt sinne för ordning och struktur. Du kommer att trivas hos oss om du är leveransfokuserad och tycker kluriga frågor som du inte vet svaret på är roliga utmaningar att lösa. Du har en akademisk examen gärna med inriktning ekonomi/marknadsföring eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Vidare har du minst ett år erfarenhet av kundsupport samt backoffice/administration. Du är en van datoranvändare och din goda förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska kommer väl till pass i denna roll. Om anställningen Tjänsten som Innesäljare och Kundsupport är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Till att börja med är uppdraget på 12 månader med goda möjligheter till förlängning eller anställning direkt på Swedavia. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Placering är på Arlanda men befattningen innebär resor inom Sverige, då arbetet omfattar besök på de flygplatser som ägs av Swedavia AB. Om ansökan Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". 1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. 2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. 3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta: Karolina Mats via 018-653300. Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10. Välkommen med din ansökan!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Sigtuna
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör till Swedavia Telecom AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör till Swedavia Telecom AB

Erfarna Sjuksköterskor till akutvårdsavdelningarna MAVA, KAVA och AVA ...
Vårt fokus ligger på diagnostisering, behandling och stabilisering av akut insjuknade eller akut försämrade patienter. Vi verkar i en ständigt omväxlande arbetsmiljö med höga patientflöden och korta vårdtider.     Multidisciplinärt teamarbete präglar våra arbetssätt och konstruktivt nytänkande är vårt signum för att skapa en attraktiv arbetsplats för alla som utmanas av att arbeta med akuta och ofta oklara sjukdomstillstånd.     Funktion Akuts vision är att omvårdnad som utförs av omvårdnadspersonalen är excellent. Excellent utfört omvårdnadsarbete är en del i den så kallade Magnetmodellen och är betydelsefull för bl a kvaliteten av vården som utförs vid vårdenheterna inom Funktion Akut.     Som ett led i vårt arbete mot visionen är att vi fortsatt införandet av karriärspår. Det finns tre inriktningar att välja mellan: kliniskt, akademiskt eller ledarskap. Genom denna satsning skapar vi förutsättningar för dig som sjuksköterska att utvecklas inom din profession utan att behöva byta arbetsplats och därmed utveckla och behålla kompetens under lång tid.    Karolinskas värderingar genomsyrar vårt dagliga arbete: Helhetssyn, Medmänsklighet och Ansvar.    Vi erbjuder   Inom funktionsområde Akut Huddinge erbjuder vi interna utbildningar och föreläsningar löpande över året. Sedan årsskiftet har vi också en kompetensmodell som är kopplad till en lönestege med tydliga möjligheter att kompetensutvecklas på olika nivåer.     Du har möjlighet att arbeta som vårdplatskoordinator eller rotera och hospitera på alla våra enheter inom Funktion Akut, MAVA/MIMA, KAVA, AVA och Akutmottagningen.    För oss är det viktigt att patienten får en god och säker vård och det gör vi genom att fokusera på patientens flöde och att vi alltid sätter patienten först. Vi har en god sammanhållning och ett tillåtande arbetsklimat där vi alla hjälps åt.     Tjänsten erbjuder flera olika schemaalternativ. Ett av dessa innebär arbetstidsförkortning med bibehållen heltidslön; 32,20 timmar/vecka med förtätad helgtjänstgöring. Detta skapar möjlighet till bättre återhämtning och mer fritid.     Ett annat alternativ är att arbeta på AB med två helger av fem. Du kan välja att arbeta på individuellt schema med dag, kväll och helgtjänstgöring, individuellt schema med enbart nattjänstgöring samt individuellt schema med blandad dag, kväll och nattjänstgöring.     Inskolningen anpassas individuellt, fyra till sex veckor baserat på erfarenhet och behov. Vi söker  Vi söker dig som är en senior sjuksköterska med flera års erfarenhet inom yrket och som utvecklat en trygg och ansvarsfull yrkesroll. Du har förmåga att på ett positivt sätt hantera vårt tidvis mycket pressade arbetstempo. Att göra snabba prioriteringar ena stunden och den andra stunden hålla handen och sprida trygghet till en patient är en förutsättning för att klara arbetet.     Du har även en prestigelös och god samarbetsförmåga och vill engagera dig i vårt fortlöpande arbete med att utveckla och bedriva en god omvårdnad.     Du möter patienter från 16 år och uppåt med varierande diagnoser och du behöver därför ha förmåga att se till patientens behov och få dem att känna sig trygga och omhändertagna.    Om du dessutom kan kan bidra till vår positiva stämning samt har förmåga att se möjligheter istället för hinder med patienten i fokus då är du varmt välkommen att söka till oss.     Våra enheter  Till MAVA kommer patienterna från akutmottagningen eller från andra avdelningar som har behov av en förhöjd övervakningsnivå. Vi har 30 vårdplatser och vi vårdar akut sjuka patienter med olika sjukdomstillstånd såsom infektioner, intox, oklara bröstsmärtor, arytmier, äldre multisjuka patienter. På enheten finns också MIMA (intermediärvårdsavdelning) med 4 platser.    Vi arbetar i team om sjuksköterska, undersköterska och läkare där kommunikation och samarbete är viktigt och vi utvecklar vår verksamhet tillsammans med våra medarbetare.     Patienterna har ofta oklara diagnoser vilket kräver noggrann övervakning, observation och god omvårdad. Vi har möjlighet till övervakning och behandling med bl a telemetriövervakning, non-invasiv ventilation CPAP/BiPAP, elkonvertering, buk- och pleuratappning mm.     KAVA, K41-43 är en Akutvårdsavdelning med inriktning mot Kirurgi. Vi har 18 vårdplatser med en medelvårdtid på två-tre dygn och merparten av patienterna tar vi emot från akutmottagningen. Vårt uppdrag baserar sig på utredning, diagnostik och behandling av akut sjuka patienter.     Eftersom våra patienter sällan är färdigutredda när de kommer till oss är observation och övervakning en stor del av vårt jobb. Vi arbetar i team om en sjuksköterska och en undersköterska som tillsammans tar hand om sex patienter. Utöver det finns det alltid en ledningssjuksköterska som resurs på avdelningen.    Vår drivkraft är att ständigt utveckla vården till det bättre vilket vi gör genom olika förbättringsprojekt såsom - picclineteam, taktil massage och PCR (personcentrerad överrapportering).    Vi söker dig som har lång erfarenhet av att lägga Piccline och Midline och gärna med erfarenhet av Sherlock ultraljud. Du behöver ha handledarutbildning då du kommer att handleda och utbilda personal inom ditt ansvarsområde.     AVA är en akutvårdsavdelning med 12 vårdplatser. Vi vårdar patienter med akuta tillstånd inom kirurgi, infektion, ortopedi och medicin som har förväntad kort vårdtid. Patienterna kommer direkt från akutmottagningen under dygnets alla timmar och har ofta oklara diagnoser som kräver observation, övervakning och god omvårdnad.     Vi arbetar i team om sjuksköterska, undersköterska och läkare där kommunikation och samarbetet inom teamet är högt värderat.     Kvalifikationer   Legitimerad sjuksköterska med minst tre års erfarenhet av akutsjukvård.  Det är meriterande om du har specialistutbildning inom akut, anestesi, prehospital eller intensivvård. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.     Din ansökan ska innehålla:  CV, Personligt brev och en kopia på din Sjuksköterselegitimation.    Som ett led i vår rekryteringsprocess ingår kontroller hos IVO, Socialstyrelsen samt Belastningsregistret.    Urval och intervjuer sker löpande!     Välkommen med din ansökan!
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Erfarna Sjuksköterskor till akutvårdsavdelningarna MAVA, KAVA och AVA ... jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfarna Sjuksköterskor till akutvårdsavdelningarna MAVA, KAVA och AVA ...

Applikationssupport till Fleet 101, Globen
Applikationssupport Söker du en kundnära roll där du löser ärenden på ett kreativt och självständigt sätt? Fleet 101 söker nu ytterligare en medarbetare till sin supportavdelning som ska jobba med applikationssupport mot flertal nordiska marknader. Låter det intressant? Läs mer och ansök idag! Om rollen Rollen som applikationssupporttekniker innebär att kundrelationerna kommer vara i fokus, vidare kommer du vara delaktig med att driva den dagliga verksamheten inom supporten, vilket innebär: • Hantera alla inkommande frågor och problem via mail, fjärrsupport och telefon • Ha ett stort ansvar över att processer, dokumentation och arbetssätt efterföljs • Vara företagets namn utåt med stort ansvar för att värna om kundrelationer På vår supportavdelning roterar vi mellan 1:st och 2:nd line. Detta innebär varierade arbetsuppgifter där vi hjälper kunderna med allt från enkla frågor till att stötta i hur kunder på bästa sätt kan använda produkten. Detta bidrar till en mer givande arbetsdag för vår supportavdelning. Varför Fleet 101? En väldig sund företagskultur i nyrenoverade lokaler i globen med stan kanske bästa utsikt. Du kommer tillhöra ett mycket framgångsrikt företag där du får möjligheten att utmana dig själv varje dag. Avdelningen består idag av 5 personer och i rollen finns det stort utrymme att växa med arbetsuppgifterna och företaget. Du kommer tillsammans med dina kompetenta kollegor att leverera ett marknadsledande standardsystem till nöjda kunder i hela norden. Vem är du? Vi söker dig som har arbetslivserfarenhet inom kundnära support eller service. Då arbetsflödet förändras under arbetsdagen måste du kunna hantera ärenden i olika svårighetsgrad löpande. Vidare kan du kommunicera i tal och skrift på svenska och engelska då du har kontakt med både nationella och internationella kunder. Vidare är språkkunskaper i finska är mycket meriterande. Det ses som meriterande om du har tidigare erfarenhet av support av affärssystem, erfarenhet från transportbranschen eller har arbetat med XML-filer. Som person drivs du av problemlösning och att finna kreativa lösningar på kunders problem. Vi tror att du trivs i en miljö där egna idéer värderas högt och där du också får ta stort eget ansvar. Om Fleet 101 Fleet 101 utvecklar och marknadsför verksamhetssystemet K2 som idag används av 250 kunder i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Estland. Affärsidén är att effektivisera kundernas order och transportplanering samtidigt som de förenklar och effektiviserar processen med att fakturera och avräkna. K2 har även stöd för mobil kommunikation med fordonen där digital arbetsorderhantering och positionering är två av huvudfunktionerna. I K2 ingår också internethemsidor för kunder, åkare samt chaufförer. Fleet 101 har vuxit snabbt och behöver nu anpassa sin arbetsstyrka enligt efterfrågan på IT-lösningen. Om du vill veta mer, gå till www.fleet101.com. Ansökan I den här rekryteringen jobbar vi tillsammans med Dfind IT. Om du har frågor rörande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryterare Marcus Grahn via marcus.grahn@dfind.se. Ansök om tjänsten via www.dfind.se/it. Varmt välkommen med din ansökan - Intervjuer och urval sker löpande.
Företag: Dfind IT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Applikationssupport till Fleet 101, Globen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Applikationssupport till Fleet 101, Globen

Biomedicinsk Analytiker till Laboratorier för Närvård och Preanalys
Karolinska Universitetslaboratoriet har en nationellt ledande roll inom laboratoriemedicin. Vår kompetens finns inom alla laboratoriemedicinska discipliner. Vi bedriver forskning och utveckling i framkant tillsammans med Karolinska Institutet och med närmare 20 miljoner kliniska analyser årligen utgör vi en central del av sjukvården.     Vi är cirka 2300 medarbetare vid Karolinska Universitetssjukhuset i Huddinge och Solna, Blodcentralerna i Stockholm, Danderyds sjukhus, Norrtälje sjukhus, Södersjukhuset och Södertälje sjukhus samt på närmare 70 provtagningsenheter i öppenvården.    Vi erbjuder  Laboratorier för närvård och Preanalys bedriver verksamheter på cirka 60 lokala närvårdslaboratorier samt ansvarar för provtagningsenheterna och provmottagningarna vid Karolinska Universitetssjukhuset i Solna och Huddinge och provtagningsenheten vid Danderyds sjukhus.   Nu söker vi tre nya medarbetare till våra laboratorier på LNP1 som ligger spridda från Värmdös vackra skärgårdsmiljö till Södermalms innerstad.    Om tjänsten  Hos oss på LNP1 kommer du att få utföra provtagning venös och kapillär på vuxna och barn, funktionsundersökningar, analysarbete samt dataregistrering. Du kommer att ha många kontakter med såväl patienter som med våra kunder.   Vi arbetar med ständiga förbättringar i det dagliga arbetet genom förbättringsgrupper där alla medarbetare är delaktiga.   Annonsen gäller två vikariat på heltid.    Vi söker  Vi söker kvalitetsmedvetna, engagerade och positiva medarbetare som är öppna för förändringar och som aktivt tar del i vårt flödesförbättringsarbete.  Arbetet kräver mycket god förmåga att kommunicera och skapa goda relationer med såväl patienter som kunder. Du behöver även dela vår vision och arbeta för "patienten alltid först".  Det är viktigt att du delar våra värderingar - ansvar, medmänsklighet och helhetssyn.    Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.    Kvalifikationer  Legitimerad biomedicinsk analytiker eller annan likvärdig utbildning.  Goda kunskaper i svenska språket, både skriftligt och muntligt, är ett krav.  Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande.    Välkommen med din ansökan!
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Biomedicinsk Analytiker till Laboratorier för Närvård och Preanalys jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Biomedicinsk Analytiker till Laboratorier för Närvård och Preanalys


Sök lediga jobb Studievägledare Stockholms stad; Åsö grundskola

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se