Svalöv jobb - lediga jobb

Svalöv jobb Svalöv jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Svalöv. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Svalöv. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Systemansvarig Data Warehouse till Svensk Filmindustri- Stockholm

  2. Teknikintresserad kundtjänstmedarbetare sökes, Start i början på augusti!- Stockholm

  3. Key Account Manager/Autobar, Sverige- Stockholm

  4. VVS-montör/Drifttekniker - Ekerö- Ekerö

  5. First line tekniker till IT-driftsbolag- Stockholm

  6. Mötesbokare sökes! Mycket bra lön!- Nacka

  7. Senior projektadministratör sökes inom återförsäkringsbransch!- Stockholm

  8. Kundtjänstmedarbetare till Klarna- Stockholm

  9. Lärare i förskola/Förskollärare med utvigdat ansvar förskolan Gläntan- Stockholm

  10. Passion för krav och test!- Stockholm


Mer beskrivning

Systemansvarig Data Warehouse till Svensk Filmindustri
IT Stockholm Headhunting har fått i uppdrag att hitta en systemansvarig för Data Warehouse till Svensk Filmindustri. Svensk Filmindustri är ett av världens äldsta filmbolag och har producerat flera kända filmklassiker och arbetat med några utav världens mest kända skådespelare och regissörer. Idag har de sitt huvudkontor i Sverige samt dotterbolag i övriga nordiska länder. De producerar film och TV och är samtidigt den största aktören vad gäller distribution av utländsk film i Sverige. Svensk Filmindustri har cirka 80 anställda i Sverige som sitter i det nyrenoverade huvudkontoret i Solna fem minuter från tunnelbanan. Organisationen är platt med stor möjlighet att få vara med och påverka. Tjänsten som systemansvarig för Data Warehouse är en helt ny tjänst hos Svensk Filmindustri då organisationen nyligen har förändrats för att anpassas till hur marknaden för film och TV har, och kommer att, förändras de kommande åren. Ett helt nytt Data Warehouse-system har implementerats med målet att skapa ett nordiskt datalager som du kommer att få vara med att utforma hur det ska användas och bygga upp processer för att säkerställa kvaliteten i systemet. Systemet byggs av konsulter som du kommer att ansvara för att leda och koordinera. Du kommer att ansvara för de produktionssatta delarna av systemet samt ansvara för integrationer till datalagret från interna och externa källor. Datalagret byggs på MS SQL och hela miljön är i stort sett Microsoftbaserad. Du som ansöker har minst tre års arbetslivserfarenhet av liknande tjänster eller har kanske arbetat som databasadministratör men är intresserad av att arbeta mer administrativt och koordinerande gentemot organisationen. Tidigare erfarenhet av SSAS och SSIS är klart meriterande. Du bör behärska svenska och engelska problemfritt i skrift och tal. Svensk Filmindustri kan erbjuda dig goda villkor, men framför allt en flexibel arbetsmiljö där du kommer att få stor möjlighet att vara med och påverka hur arbetet nu och i framtiden ska genomföras. Då både systemen och rollen är helt nya kommer det finnas mycket goda möjigheter att sätta din prägel på dessa.  Låter detta intressant för dig? Skicka då in din ansökan så snart som möjligt. Har du några frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Johan Wolfhagen på telefon 073-681 39 90 eller maila johan@sthlmhh.se.
Företag: Stockholm Headhunting AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Systemansvarig Data Warehouse till Svensk Filmindustri jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Systemansvarig Data Warehouse till Svensk Filmindustri

Teknikintresserad kundtjänstmedarbetare sökes, Start i början på augusti!
Uniflex Sverige AB Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal. Vi finns på drygt 50 orter i hela Sverige och har över 5000 anställda. Uniflex har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierat. Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av arbetslivet. Uniflex kan också vara början på en karriär hos någon av våra kunder. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda. Jobbeskrivning Vi söker nu duktiga och service inriktad kundtjänstmedarbetare för teknisk support till ett av världens mest kända varumärken. Vi söker dig som har ett brinnande intresse för teknik och som kan leverera service i toppklass. Då stora delar av utbildningen samt det dagliga arbetet innefattar engelska är det viktigt att du kan utrycka dig väl på engelska och även svenska. Vi ger dig i utbytte ett socialt och givande arbete som ger dig chansen att ta vara på ditt teknikintresse. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att ta emot inkommande samtal från privatparsoner där du kommer få hjälpa kunderna med varierande frågor om tekniska produkter, vilket innebär felsökning samt vägleda kunder till en lösning på problemet. De produkter som frågorna kommer kretsa kring är smartphones, mediaspelare, läsplattor eller datorer. Personliga egenskaper Uppdraget kommer att vara på heltid tillsvidare och inleds med utbildning som startar den 12/8. Därefter kommer du att arbeta enligt schema med varierande arbetstider alla dagar i veckan. Vi söker dig som: - Utrycker dig flytande på svenska i tal och skrift - Har mycket goda kunskaper i engelska - Har datavana samt ett gediget intresse av tekniska produkter - Är effektiv och engagerad i ditt arbete - Är serviceinriktad och social - Är en driven problemlösare som inte ger upp i första taget Är du den vi söker? Missa då inte chansen till ett spännande och lärorikt arbete, ansök redan i dag!
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Teknikintresserad kundtjänstmedarbetare sökes, Start i början på augusti! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teknikintresserad kundtjänstmedarbetare sökes, Start i början på augusti!

Key Account Manager/Autobar, Sverige
Ett jobb för dig som vill arbeta i en spännande bransch med högt tempo! Om Arbetet: Som Key Account Manager (KAM) ansvarar du för att bearbeta och utveckla befintliga och nya ramavtalskunder, i första hand stora nationella företag och organisationer. Till din hjälp finns säljsupport som stöttar med besöksbokning, uppföljningssamtal etc. Du ansvarar för att samordna och effektivisera leveransen av Autobars tjänster och säkerställa att uppsatta mål verkställs. Din roll blir att utgöra en sammahållande kommunikationspunkt mellan kunder och Autobar. Du är ansvarig för sammanställande av kostnadsanalyser samt att handlingsplaner och utvecklingsplaner fastställs. Du kommer tillhöra vår säljorganisation som förutom ytterligare två Key Account Managers består av 13 fältsäljare samt säljsupport. För rätt person finns goda möjligheter till en spännande karriär inom Autobar Group. Om Dig: Du är en utpräglad relationsbyggare som är duktig på att skapa förtroendefulla kundrelationer över lång tid. Din förmåga att förstå kundens behov och erbjuda lösningar som skapar långsiktiga och lönsamma affärer är avgörande. Du tar dig an nya projekt med stor energi och trivs i en fartfylld organisation där inget är hugget i sten. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och är van användare av Office-programmen och CRM system.Vi tror att du har några års erfarenhet av försäljning B2B, har du dessutom branscherfarenhet är detta en fördel. Du har körkort B. Omfattning: Heltid Startdatum: Enligt överenskommelse Ort: Stockholm Anställningsform: Tillsvidare Kontakt: Har du frågor gällande tjänsten kontakta då ansvarig rekryterare på Skill, Svanhild Johansson, 013-470 43 11, svanhild.johansson@skill.se Du ansöker genom att logga in eller registrera CV och personligt brev på www.skill.se. Registrering i vår databas innebär ett enklare rekryteringsförfarande för dig och för oss. Intervjuer och urval sker fortlöpande så skicka in din ansökan redan idag. Om företaget: Autobar Sverige AB, tidigare Café Bar Sverige AB är en rikstäckande kedja inom Office coffee-branschen som erbjuder kompletta fikalösningar till företag och kontor.Autobar Sverige ingår i Autobar Group med över 4 000 anställda, fler än 100 000 kunder samt drygt 250 000 automater utplacerade över hela Europa. Autobar Group har verkat inom Vending i över 45 år och inom Office coffee-segmentet i 40 år. Ett av koncernens varumärken - Pelican Rouge - etablerades så tidigt som 1863. Detta, i kombination med över 30 års erfarenhet av att själva producera och leverera Vending-ingredienser och kaffe, gör oss marknadsledande inom vårt verksamhetsområde. I Sverige, Norge och Danmark har koncernen under alla år verkat under varumärket Café Bar. För att möta framtidens behov och utmaningar har Autobar Group beslutat att införliva Café Bar-organisationerna i Norden under det gemensamma varumärket Autobar. Ytterligare information finns att läsa på www.autobar.se
Företag: Skill Scandinavia AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Key Account Manager/Autobar, Sverige jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Key Account Manager/Autobar, Sverige

VVS-montör/Drifttekniker - Ekerö
Isaksson rekrytering och bemanning AB Isaksson Rekrytering och Bemanning AB söker för Ekerö Bostäders räkning en VVS-montör/Drifttekniker. Ekerö Bostäder är ett kommunalägt bostadsföretag, som verkar inom Ekerö kommun - endast 20 km från Stockholms city. Företaget har 845 hyreslägenheter och radhus som främst finns runt Ekerö tätort, men även i Stenhamra, Svartsjö, Drottningholm och på Adelsö. Arbetsuppgifter Vi söker nu dig som har ett stort intresse för det fastighetstekniska arbetet inom bland annat styr och regler, värme, VVS och el. Tyngden i tjänsten ligger mot drift av de värme- och ventilationstekniska utrustningarna i fastigheterna. Uppvärmningskällorna består av pelletspannor, bergvärme och oljepanna. En stor del av rollen kommer bestå av felavhjälpning och förebyggande arbete. I dina arbetsuppgifter ingår även att ansvara för optimering av fastighetstekniska system. Du kommer att arbeta mycket självständigt men i nära samarbete med kollegor och entreprenörer. Kompetensprofil För att passa för tjänsten ser vi gärna att du har flerårig erfarenhet av VVS, drift och underhåll av fastighetstekniska system. Du ska minst ha gymnasieutbildning och vi ser gärna att du har giltigt VVS certifikat och har genomgått säkervattenutbildning samt innehar B-körkort. Vi ser gärna att du har arbetat i en jourverksamhet. Meriterande för tjänsten är att du har behörighet för saxlift/bomlift och hetaarbeten samt att du har elbehörighet eller kunskaper inom BB2. Personliga egenskaper Utöver yrkeskompetensen har du en god samarbetsförmåga och är initiativtagande. Du är flexibel, organiserad och noggrann i ditt sätt att arbeta. Som person är du även: • Kommunikativ • Serviceinriktad • Självgående Vad erbjuder vi Du kommer att få arbeta i ett mindre bolag tillsammans med härliga kollegor. Arbetet erbjuder självständigt arbete & flexibla arbetstider! Ansökan Välkommen med din ansökan! Vi intervjuar kandidater löpande och räknar med att tjänsten skall vara tillsatt innan sista ansökningsdag. Om du har frågor rörande tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare Louise Roddar på 073-429 73 66. Isaksson Rekrytering och Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration.
Företag: Isaksson Rekrytering & Bemanning
Ort: Ekerö
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga VVS-montör/Drifttekniker - Ekerö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: VVS-montör/Drifttekniker - Ekerö

First line tekniker till IT-driftsbolag
Wise IT AB Arbetsbeskrivning I rollen som 1st line tekniker / helpdesktekniker kommer du att arbeta med att hjälpa företagsanvändare med deras IT-relaterade problem. Du kommer att använda dig av telefon, mail samt remote för att lösa majoriteten av de inkommande ärendena. Arbetet medför mycket ansvar och du kommer att vara inblandad och engagerad i utvecklingen av kundens IT-miljö. Uppdraget är på heltid och startar i mitten av augusti. Vi erbjuder dig Vår kund sitter i stora fräscha lokaler mitt i Stockholms hjärta. Du kommer att ha en nära kontakt med både din konsultchef och team leader på plats. Företaget levererar IT-baserade företagstjänster och erbjuder möjligheten att vara del av ett spännande team med ambitionen att leverera tjänster i världsklass till deras kunder. ¨ Du kommer att vara anställd av Wise IT men jobba ute hos kund. Utbildning/Erfarenhet Arbetet ställer krav på såväl hög serviceförmåga som tekniskt kunnande varför vi gärna ser att du har grundläggande teknisk kunskap och minst 1 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har även goda kunskaper i: • Office • Outlook, Exchange • Active Directory • hårdvara (bärbart och stationärt) • skrivarhantering • ärendehanteringssystem Som person är du strukturerad och har förmågan att hantera stressiga situationer samtidigt som du trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du förstår värdet av god service och gillar att jobba i team. Vill du bli en av oss? Klicka då på ”Sök jobbet”-knappen och registrera ditt CV redan idag! Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna vår konsultchef Anne Eklöf på telefon 08- 555 350 62 Välkommen med din ansökan! Om oss Wise IT AB (f.d. IT-Resurs) är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom IT. Vi arbetar med starka varumärken i olika branscher och ger ett kompetent stöd i matchningsprocessen när du behöver en kvalificerad IT-specialist, IT-chef eller supporttekniker på hög nivå. Wise IT är en del av Wise Group AB som är listat på Nasdaq OMX First North Premier. Wise IT är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med ISO 9001:2008. Läs mer om oss på: www.wiseit.se. Wise IT - Rätt människor inom IT
Företag: Wise IT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga First line tekniker till IT-driftsbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: First line tekniker till IT-driftsbolag

Mötesbokare sökes! Mycket bra lön!
Ventacom Connection är ett ledande företag inom försäljning. Vi har idag ett femtiotal anställda och vårt huvudsäte är beläget i ett fräscht och ljust kontor i Henriksdal, ett stenkast från Slussen. Nyckeln till vår framgång är just våra anställda, då de utgör företagets största resurser. Det spelar ingen roll hur gammal du är, vad du har för ursprung eller bakgrund/utbildning. - Hos oss kan alla lyckas bara viljan finns! Ventacom Connection är ett svenskt företag med fokus på att sälja och marknadsföra produkter främst inom energimarknaden och telecom.  I takt med att vi expanderar söker vi kontinuerligt nya medarbetare till vårt kontor i Nacka/Södermalm. Vi är ett avv stockholms ledande företag inom telemarketing. Vi söker nu mötesbokare som ska tillhandahålla våra utesäljare med kvalitativa möten att gå på. Besöken du bokar är mot små -och medelstora företag för vår kund E.on:s räkning. E.ON är ett av världens största energibolag med över tio miljoner kunder. Vi ser helst att du tidigare haft erfarenhet inom mötesbokning. Du ska ha höga ambitioner, tuff och ha en framåtanda. Vi ställer höga krav på dig som person, tjänsten innebär mycket goda utvecklingsmöjligheter då den person som tillsätts för tjänsten eventuellt kommer att bli gruppchef för alla mötesbokare, då tanken med projektet är att växa med ytterligare tio säljare som kommer att behöva möten inbokade. Stämmer dessa kriterier in på dig? -          Strukturerad och ordningsam -          Har lätt för att samarbeta -          Är van vid att tala med beslutsfattare på deras nivå -          Självgående och van vid att jobba i ett högt tempo -          Har erfarenhet av försäljning, helst mötesbokning   Vi erbjuder dig ett mycket bra och givande arbete i vårt kontor i Södermalm/Nacka. En fantastisk arbetsplats med trevliga kollegor, fin lokal i ett underbart område, resor och tävlingar. Denna tjänst ger dig en möjlighet att vara en del av ett nytt snabbt växande projekt med en E.ON som är en av Sveriges största företag och varumärke.     Anställningsform: Tillsvidare (Heltid) Tillträde: Omgående Lön: Fast lön + rörlig lön Arbetstider: 09:00 - 17:00 Övrigt: Klädkod   OBS! Ansök i första hand genom att skicka CV/Personligt brev via den externa webbplatsen. Vi kommer att kontakta de kandidater som vi finner lämpliga och behandlar ansökningar löpande
Företag: Ventacom Connection AB
Ort: Nacka
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Mötesbokare sökes! Mycket bra lön! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mötesbokare sökes! Mycket bra lön!

Senior projektadministratör sökes inom återförsäkringsbransch!
Professional Consulting För kunds räkning söker vi nu en senior projektadministratör! Har du tidigare erfarenhet ifrån att arbeta i projekt? Har du erfarenhet utav återförsäkrings eller bankbranschen? Då kan vi ha tjänsten för dig! Vår kund är en global aktör på återförsäkringsmarknaden och är branschledande på den nordiska marknaden. Som projektledare hos vår kund kommer du att tillsammans med andra projektledare vara delaktig i ett antal delprojekt i samband med att ett affärssystem ska bytas ut. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: * Uppdatering av rutiner * Delta och sätta upp möten och föra anteckningar * Rapportera status i projekten * Ansvara för att få in kravdokument Tjänsten är på heltid och med start i augusti. Uppdraget kommer att sträcka sig under 1 år, men det finns en chans till att projektet blir längre. Du kommer att arbeta som konsult via Proffesional Consulting, men sitta på plats på kundens kontor i centrala Stockholm. Du som söker tjänsten har en eftergymnasial utbildning, gärna med inriktning mot projektledning. Vidare har du tidigare deltagit i/bedrivit projekt. Har du jobbat inom försäkringsbranschen eller inom bank tidigare ses det som meriterande. Vidare är du flytande i tal och skrift, både i engelska såsom i svenska. Du ha goda datakunskaper och det är ett plus om du har jobbat i ett projektledningssystem sedan tidigare. Som person är du serviceminded och kommunikativ. Du är noggrann i ditt arbete och arbetar självständigt. Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!
Företag: Professional Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Senior projektadministratör sökes inom återförsäkringsbransch! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior projektadministratör sökes inom återförsäkringsbransch!

Kundtjänstmedarbetare till Klarna
Next u söker nu fem nya medarbetare till det bestridande teamet. Uppdraget består i att kontakta Klarnas butiker och kunder som inte har betalat fakturan i tid. Du kommer att via telefon och mail kontakta dessa parter för att hålla en dialog gällande betalningsärenden. Då vi har daglig kontakt med flera avdelningar på Klarna är goda kunskaper i engelska ett krav, har du även goda språkkunskaper i tyska är det ett plus.  Du ska ha lätt att anpassa dig på kort tid i en ny miljö och du har 100% fokus på arbetet. Under den första dagen kommer du att få en kort introduktion. Klarna sitter i en trevlig arbetsmiljö innanför tullarna. Vem är du Vi ser att du är flexibel, noggrann och effektiv. Vidare är du ansvarsfull och har ett strukturerat och noggrant arbetssätt.  Du besitter förmågan att prioritera och du trivs med att arbeta i ett högt tempo. Självklart har du en hög social kompetens och är självgående samtidigt som du har lätt för att samarbeta med andra. Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller callcenter är ett krav! Klarna erbjuder dig En internationell arbetsmiljö med duktiga och ambitiösa kollegor. Som anställd på ett av Sveriges snabbast växande företag, kommer du att spela en viktig roll i att ta Klarna till nästa nivå. Du kommer inte att arbeta för Klarna, du ska arbeta med Klarna. Om Klarna Our goal is to become market leaders within online payments worldwide. This means developing sophisticated technology and expanding to new markets. Our exponential growth is driving an increase in challenges as well and we need more talented and passionate people. This is where you come in. Klarna har valt att samarbeta med Bemannngsföretaget Next u vilket innebär att du kommer att vara anställd av Next u. Uppdraget startar i mitten eller slutet på juli och beräknas pågå under 5 till 6 månader med chans till förlängning. Next u Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons. Om du är den sociala och drivna person vi söker så ska du definitivt skicka oss din ansökan redan idag. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sökord: Customer service, kundtjänst, kundservice
Företag: Next u AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare till Klarna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare till Klarna

Lärare i förskola/Förskollärare med utvigdat ansvar förskolan Gläntan
Stockholms Stad Hägersten-Liljeholmens SDF Södra förskoleområdet (Fruängen/Västertorp/Hägerstensåsen) Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Förskolan Gläntan är en förskola i förrändring. Hos oss händer det väldigt mycket just nu med både miljö och pedagogik. Passa på och kom till oss om du vill vara med och inspirera och påverka. Vill du lite mer och ha lite mer ansvar, då är det här den perfekta tjänsten! 1 plats(er).Jag söker dig som är utbildad förskollärare till förskolan Gläntan på Hägerstensåsen. Tjänsten är på en 1-3 års avdelning. Förskolan jobbar i storarbetslag som är indelade i mindre grupper. Förutom ordinarie arbetsuppgifter som förskollärare så kommer du ha utökat samordningsanvar för "ditt" arbetslag.Du kommer vara avdelningsansvarig. Du kommer även sitta med i ledningsgruppen för förskolan.Vi på Gläntan hart precis börjat jobba med ipads och lotusdiaggram. Du är ansvarsfull och ser hela förskolan som din arbetsplats. Du är tydlig, strukturerad och organisatorisk i ditt arbetssätt, samt professionell i bemötandet med barn och föräldrar. Du ser barnet som kompetent och tror på dess förmåga att kunna själv. Vi utvecklar arbetet med pedagogisk dokumentation och du ska kunna hantera en dator väl, samt det svenska språket i både tal och skrift. Pedagogiska måltider. Vissa arbetskläder. Subventionerad friskvård Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Du är helst en erfaren förskollärare men kan också vara en erfaren barnskötare som nu har utbildat dig till förskollärare.Om du är nyexaminerad så har vi ett väl utarbetat program för introduktionsåret. Arbetstid: Dagtid. Våra öppettider är 6.30-18.00, och arbetstiderna är schemalagda. 30 minuters rast. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Lärarförbundet Brännkyrka Jana Ahlqvist,08-50823994 Tillträde: 2013-08-15. tillträde enligt överenskommelse
Företag: Stockholms stad; Södra förskoleområdet (Fruängen/Västertorp/Hägerstensåsen)
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i förskola/Förskollärare med utvigdat ansvar förskolan Gläntan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i förskola/Förskollärare med utvigdat ansvar förskolan Gläntan

Passion för krav och test!
Vi är 45 dedikerade konsulter inom test och krav i Stockholm. Hos oss får du spännande och varierande uppdrag samtidigt som du ingår i ett nätverk av duktiga och erfarna kollegor. På Knowit arbetar vi långsiktigt med våra kunder och hos oss arbetar människor som vill utvecklas och som tror på sin egen förmåga till framgång. Vi tycker att kompetensutveckling är både självklart och värdeskapande. Våra kunder finns främst inom bank och finans, detaljhandel och offentlig sektor. Du är engagerad, driftig och initiativrik inom ett eller flera av områdena testledning, test och kravhantering. Vi vill att du har en gedigen kompetens inom de områden du verkar och ser därför att du har minst 3 års erfarenhet inom området. Konsultrollen innebär att du, förutom din specialistroll, också kan bli delaktig i initiala utredningsarbeten och försäljning. Det är viktigt att du är en social lagspelare som drivs av att lösa kundens behov och att du trivs i konsultrollen. Då vi agerar på den svenska marknaden vill vi att du behärskar svenska i tal och skrift. Just nu söker vi följande kompetenser: Teknisk testare I en agil värld ser vi en ökad efterfrågan på tekniska testare. Vi söker dig som brinner för teknik. Du har kanske en bakgrund som utvecklare men din nyfikenhet och kvalitetsmedvetenhet har styrt över dig till test. Våra kunder ställer höga krav och du leverarar engagerat. Du kan själv driva testarbetet och ta egna initiativ. Testledare Du har lång erfarenhet av att leda testverksamhet inom olika branscher. Du har ett affärsmässigt tänk, och ser nya möjligheter i dina projekt. Du har god förmåga att hantera och leda andra människor mot projektets mål och har en god kommunikativ förmåga. Scrum mastercertifiering är meriterande. Kravanalytiker Vi söker dig som är en erfaren kravanalytiker som kan leda och genomföra kravarbete. Du har vana att formulera och skriva krav, användningsfall och user stories. Du är en initiativtagare och du sätter kundens behov främst. Hos våra kunder får du arbeta i såväl stora som små projekt och du kan arbeta såväl självständigt som i team. Workshopledning är meriterande. För mer information kontakta Tomas Rydén på via mail: tomas.ryden@trfo.se eller tele 073-4248582.
Företag: Jobbet.nu Know IT
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Passion för krav och test! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Passion för krav och test!


Sök lediga jobb Svalöv

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se