Svenska Statoil AB jobb - lediga jobb

Svenska Statoil AB jobb Svenska Statoil AB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Svenska Statoil AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Svenska Statoil AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Vikarierande Medicinsk sekreterare- Stockholm

  2. Arbetsterapeut till Nacka seniorcenter Sjötäppan- Nacka

  3. Projektadministratör till Keller Grundläggning AB- Stockholm

  4. Lastbilsmekaniker Mercedes-Benz- Södertälje

  5. Servicetekniker kväll till Silex- Järfälla

  6. Specialistläkare / Biträdande överläkare / Överläkare med utvecklingsa ...- Huddinge

  7. Energispecialist till SFV Utvecklingsavdelning- Stockholm

  8. Sökes: Teamledare för en grupp personliga assistenter- Stockholm

  9. Trygghets- och säkerhetssamordnare till Bromma- Stockholm

  10. Studenten 2018? Vi söker dig- Stockholm


Mer beskrivning

Vikarierande Medicinsk sekreterare
VÄLKOMMEN till Skärholmens vårdcentral - en vårdcentral där nästan hela världen är samlad.    En av våra tre medicinska sekreterare ska vara tjänstledig och nu söker vi hennes vikarie, i första hand tom 2019-07-31 men med möjlighet till förlängning eller tillsvidareanställning.   På vårdcentralen arbetar allmänspecialister, ST- och AT-läkare, vikarierande läkare, KBT-terapeuter, astma/KOL- och diabetessjuksköterskor, mottagningssköterskor, distriktssköterskor och BVC-sjuksköterskor.     Vi är ca 35 medarbetare och har ca 11 000 listade patienter på vårdcentralen.     Vårdcentralen är belägen mitt i Skärholmens fina centrum. Runtom oss har vi läkarhuset med flera olika specialiteter samt röntgen och laboratorium.     Har du bil är det gratis parkering i garaget annars går tunnelbanan nästan ända fram!    Arbetsuppgifter:  Arbetsuppgifterna består av sedvanliga arbetsuppgifter för medicinsk sekreterare; Journalskrivning, post- och remisshantering, scanning, samt ett flertal andra administrativa arbetsuppgifter. Eventuellt kan det bli aktuellt med rapportering i lönesystemet Heroma och hantering av ekonomisystemet Raindance.   Anställningsform:  Vikariat i första hand tom 2019-07-31 med möjlighet till förlängning eller tillsvidareanställning.   Kvalifikationer:  Medicinsk sekreterarutbildning, goda kunskaper i TakeCare och Officeprogrammet.   Personliga egenskaper:  Vi värdesätter samarbetsförmåga, noggrannhet, flexibilitet och ett gott humör.    Information om tjänsten lämnas av verksamhetschef Gunilla Shelley, tel. 070-206 09 10.     VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN.
Företag: Stockholms läns sjukvårdsområde SLSO
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Vikarierande Medicinsk sekreterare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vikarierande Medicinsk sekreterare

Arbetsterapeut till Nacka seniorcenter Sjötäppan
Är du en nytänkande arbetsterapeut som gillar tempo och engagemang? Sök då jobbet som arbetsterapeut hos oss på trevliga  Nacka Seniorcenter Sjötäppan! Vårt erbjudande Hos oss får du ett varierat och händelserikt arbete i en positiv arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Arbetet präglas av engagemang, nytänkande, utveckling och kundfokus. Här kan du varje dag göra skillnad för våra kunder och du har alltid dina härliga kollegor till stöd. Kollegorna kommer dessutom att bli fler då vi förstärker med ytterligare sjuksköterskor för att kunna möta behoven framöver. Du kommer vara anställd på Nacka Seniorcenter och ha möjlighet att även kunna arbeta på något av våra andra fyra Seniorcenter i Nacka kommun. Nacka kommun och Nacka Seniorcenter är en arbetsgivare som tar hand om sin personal och för rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter! Utöver detta erbjuder vi konkurrenskraftig lön och andra förmåner så som friskvårdsbidrag och möjlighet till semesterväxling samt löneväxling till pension och även möjlighet att hyra förmåns cykel. Vi är måna om våra medarbetares kompetensutveckling och alla har en individuell plan för utveckling. Verksamheten är belägen precis vid vattnet i vackra Saltsjöbaden, ca 25 minuters restid från Slussen och en kortare promenad ifrån Neglinge station. Arbetsbeskrivning Som arbetsterapeut hos oss kommer du att arbeta med vardagsrehabilitering och aktivering av kund i dagverksamhet och seniorcentret. Till din hjälp har du ett härligt sammansvetsat team bestående av omvårdnadspersonal, fysioterapeut, sjuksköterska och enhetschef. Utgångspunkten i vårt arbete är alltid kunden, vilket betyder ett nära samarbete med hen och närstående. I ditt uppdrag kommer det bland annat att ingå: - handledning av omvårdnadspersonal i vardagsrehabilitering och i att kunna hantera olika hjälpmedel, t ex tillsammans med fysioterapeut genomföra utbildningsinsatser i arbets- och förflyttningsteknik - bedömningar av aktivitetsförmåga och hjälpmedelsbehov - besiktning och inventering av sängar, hjälpmedel, rullstolar mm. - ansvara för administration kring service av medicintekniska produkter - ansvar för seniorcentrets kvalitetsråd - ansvar för och medverkan i olika aktiveter, tex mysiga stunder med högläsning framför brasan, promenader, hantverk, gymnastik, även kontakter med kyrkan och kyrkans samtalsgrupp - vara handledare för feriearbetare och personal som går på extratjänst - under året pågår ett projekt som syftar till fallförebyggand åtgärder som du och fysioterapeuten arbetar tillsammans med - tillsammans med teamet kommer du att svara för att systematisera och registrera i våra kvalitetsregister (Senior Alert, BPSD och Palliativa registret) Du kommer att ingå i ledningsgruppen och förväntas bidra aktivt till utveckling inom ditt område och till ledningsgruppens arbete. Vi utgår från Nacka kommun vision öppenhet och mångfald samt den grundläggande värderingen förtroende och respekt för människors kunskap och egen förmåga samt för deras vilja att ta ansvar vilket genomsyrar vårt dagliga arbete. Din bakgrund Vi söker en person som är utbildad arbetsterapeut och som gärna har tidigare erfarenhet från att ha jobbat med äldre. Det är viktigt att ha en bra samarbetsförmåga, god initiativförmåga och att vara utvecklingsinriktad. Du måste vara bra på att planera och strukturera ditt arbete samtidigt som du kan vara flexibel då det ibland krävs att man hjälper till på ett av våra andra Seniorcenter. Om anställningen Anställningen är tillsvidare och på heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan senast den 20 juni, intervjuer kan komma att påbörjas innan ansökningstidens utgång så vänta inte för länge med att skicka in din ansökan.   Inför rekryteringsarbetet har vi på Nacka kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter och liknande. Nacka växer och bygger stad. Vi är en öppen, enkel och smart kommun som präglas av valfrihet, effektivt resursutnyttjande och dialog med medborgarna. Mångfald och öppenhet är viktiga ledstjärnor i kommunen där stadens puls möter hav och skog och där människor kan förverkliga sina drömmar. Vi ska vara bäst på att vara kommun och behöver de bästa medarbetarna för att tillsammans uppnå den ambitionen. Välfärd Samhällsservice ansvarar för kommunens produktion av välfärdstjänster och driver bland annat särskilda boenden för äldre och personer med speciella behov, dagliga verksamheter, fritidsgårdar, bibliotek, musikskola och kulturhus. Totalt har vi drygt fyrtio enheter inom fem produktionsområden med 1400 medarbetare och tillsammans omsätter vi över 600 miljoner kronor. Vår service präglas av effektivt resursutnyttjande, starkt medborgarinflytande och stor valfrihet. Inom alla verksamheter är ambitionen att skapa de bästa förutsättningarna för kreativitet, innovation och kunskapsdelning.
Företag: Nacka kommun, Välfärd samhällsservice, Nacka seniorcenter, Sjötäppan
Ort: Nacka
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetsterapeut till Nacka seniorcenter Sjötäppan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetsterapeut till Nacka seniorcenter Sjötäppan

Projektadministratör till Keller Grundläggning AB
Vill du jobba med projektadministration och ekonomiuppgifter på ett framgångsrikt företag i byggbranschen? Keller Grundläggning AB är världsledande på tillgängliga markförstärkningstekniker och är specialister på projektering och utförande av kalkcementpelaren. Keller har sitt svenska huvudkontor i närheten av Göteborg och har nu ett stort byggprojekt under ett par år i Årsta, dit dom nu söker en duktig projektadministratör! Som projektadministratör kommer du att ha en central funktion och ansvara för de ekonomiska underlagen. Dina dagliga arbetsuppgifter kommer inkludera vanligt förekommande ekonomiuppgifter, till att bistå projektledare och analysera och presentera information. Detta är en ny arbetsplats där du kommer få möjligheten att sätta din egen prägel. Du kommer ha en viktig roll med frihet under ansvar. Detta är i utgångsläget en anställning via oss på TEMP-TEAM där möjligheter finns till övergång hos Keller för rätt person. Kvalifikationer Vi söker dig som: - har ekonomisk utbildning eller erfarenhet. Meriterande om du arbetat som projektadministratör i eller liknande samt erfarenhet av projektredovisning gärna inom byggbranschen. - talar flytande svenska och behärskar engelska i tal och skrift - har goda kunskaper i Officepaket - Tycker om att arbeta med siffor och har strukturen för att hantera stora mängder underlag och sammanställa information. - Har en flexibel personlighet och gärna ställer upp för att lösa olika arbetsuppgifter som kan uppstå under projektets gång Ansökan Du söker tjänsten via länken nedan. Då vi har ett löpande urval till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Eva Mellquist, 0708-58 23 86 på TEMP-TEAM. TEMP-TEAM är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och har i närmare 40 år framgångsrikt rekryterat medarbetare till såväl börsnoterade företag som mindre verksamheter. Vi är en del av en internationell koncern och tillsätter tjänster både inom kollektiv- och tjänstemannasektorn. Läs gärna mer om oss på www.temp-team.se
Företag: TEMP-TEAM Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Projektadministratör till Keller Grundläggning AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektadministratör till Keller Grundläggning AB

Lastbilsmekaniker Mercedes-Benz
Vi växer och söker nu fler engagerade medarbetare. Just nu söker vienduktig lastbilsteknikertill vår Mercedes-Benz PDI verkstad. Är du redo att ta ett stort ansvar och växa in i en nyckelroll i vår organisation? Vill du ha en utmanande miljödär du kanutvecklas? Vi bryr oss inte bara om bilar utan även om våra kunder ochvarandra. Vi vet att vår framgång bygger på vår förmåga att utvecklas tillsammans i team. I den här varierande rollen arbetar dubl.a. medpåbyggnation och sverigeanpassningar av nyaMercedes-Benz lastbilar. Vem är du? Vi söker dig som brinner för service. Som person är det viktigt att du är social, positiv och uthållig och gör det som krävs för att varje kund ska bli nöjd. Vi ser att du behöver vara självständig, strukturerad, stresstålig och kunna arbeta i team. Det är också viktigt att ditt arbetssätt och personlighet kan bidra till den unika lagkänsla som vi har inom Upplands Motor. Vad kan du? Du har minst Fordonsteknisk gymnasieutbildningsamt minst 3 års erfarenhet från tidigare arbete som tekniker eller med påbyggnationer. Körkort B är ett krav. Har du dessutom körkort C och har arbetat med lastbilar tidigare så är det meriterande. Omoss Upplands Motor är ett av Sveriges mest kundfokuserade bilföretag med unika servicekoncept. Ett familjeägt bolag med cirka 800 anställda. Bolaget erbjuder service- och verkstadstjänster samt nya och begagnade bilar av märkena Volvo, Ford, Renault, Dacia och Mercedes-Benz. Verksamheten omsätter ca 5 miljarder kronor. Målet är att fortsätta expandera och att vi 2020 ska uppfattas som Sveriges bästa serviceföretag. Upplands Motor etablerades 1964 i Uppsala, och finns idag även i Arlandastad, Tierp, Hammarby Sjöstad, Danderyd, Södertälje, Länna och i Kista där huvudkontoret ligger. Med utgångspunkt i värderingarna Enkelt-Omtänksamt-Engagerat hjälper Upplands Motor sina kunder i vardagen, på jobbet och allt däremellan. För mer info välkomnar vi dig till (http://www.upplandsmotor.se/) Välkommen till Upplands Motor. Vi tror på riktigt bra service. Det gäller både dig och din bil.
Företag: Upplands Motor
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Lastbilsmekaniker Mercedes-Benz jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lastbilsmekaniker Mercedes-Benz

Servicetekniker kväll till Silex
Vill du jobba med den absolut senaste tekniken och de nyaste maskinerna? Vi söker nu en servicetekniker till en spännande och utvecklande tjänst hos Silex Microsystems. Tjänsten är placerad och stationerad i Järfälla, du sköter servicen på platsen. Silex ligger i absolut framkant av ny teknologi i tillverkning av mekaniska och elektriska system i mikroskala. Tjänsten är en rekrytering och är förlagd till kvällstid måndag till torsdag. Välkommen med din ansökan redan idag. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter är att sköta underhåll, drift och akuta serviceärenden. Det finns ett hundratal högteknologiska utrustningar och du jobbar i renrumsmiljö. Din vardag är händelsestyrd och du måste kunna hoppa från uppgift till uppgift med kort varsel vid behov. Arbetsuppgifterna innebär stor variation då du hanterar elektronik, pneumatik, maskinteknik, kemi, gaser, lösningsmedel mm. I tjänsten ingår dokumentation och uppföljning i Silex digitala system. Arbetstiden är lagd på kvällstid måndag till torsdag 13:30 - 23:30. Arbetet utförs tillsammans med andra kompetenta kollegor och i ditt team ingår areachef, processingenjörer och operatörer. Silex uppdaterar hela tiden sin teknik och sina arbetsprocesser och rätt person har viss möjlighet att påverka företagets utveckling. Erfarenheter Vi söker dig som i botten har en tekniskt gymnasieutbildning eller motsvarande. Vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet inom el/teknik/mekanik men det viktigaste är att du har ett brinnande intresse för avancerad teknik och problemlösning. Då felsökning ingår i ditt arbete är det ett stort plus om du arbetat med det tidigare. Du har god datorvana och behärskar engelska både skriftligt och muntligt. Som person är du noggrann, strukturerad och stressar inte upp dig i onödan. Andra viktiga egenskaper är förmågan att prioritera och planera. Är du dessutom en person som är nyfiken och älskar att lära dig nya saker och ser vi det som mycket positivt. Om Silex Silex Microsystems tillverkar mekaniska och elektriska system i mikroskala som byggs i form av chip, så kallad MEMS. MEMS-tekniken möjliggör t.ex. tillverkning av trycksensorer som är så små att de kan föras in i blodomloppet på en människa. Företaget levererar i dag produkter i yttersta high-tech klass, som används i medicinsk utrustning, mobiltelefoner, datorer och fordon. Silex grundades år 2000 och omsätter idag ca 450 Mkr och har 145 anställda. Med ett 80-tal kunder världen över tillhör Silex en av de absolut främsta fristående tillverkare av MEMS i världen. Silex har huvudkontor och fabriker i Järfälla med försäljningskontor i Boston och San Fransisco i USA. Silex är certifierade mot ISO9001:2015.
Företag: Poolia Stockholm AB
Ort: Järfälla
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Servicetekniker kväll till Silex jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Servicetekniker kväll till Silex

Specialistläkare / Biträdande överläkare / Överläkare med utvecklingsa ...
Funktion Perioperativ medicin och intensivvård (PMI) är Karolinska Universitetssjukhusets samlade resurs för anestesi, operation, pre- och postoperativ vård och intensivvård för vuxna. PMI ansvarar också för tryckkammare (HBO) och smärtvård. Genom högkvalitativ och innovativ vård, starkt integrerad forskning och nära samverkan med övrig verksamhet bidrar PMI med specialistkompetens och metoder för bästa behandling av våra patienter.    Öppenvårdoperation (ÖVO) består av 4 operationssalar. 2 anestesiläkare samt läkaren med utvecklingsansvar (LUA) är placerade på sektionen. Varje vecka genomförs ca 70-80 operationer, framför allt inom gynekologi, ÖNH, ortopedi och urologi, men också gastroskopier, inläggning av infarter, plastikkirurgi.    ÖVO har en fantastisk utvecklingspotential då alltfler operationer görs på dagkirurgi som rutin. För närvarande så görs 80-90% av benigna gynekologiska ingrepp och 60-70% av ÖNH ingrepp på ÖVO.    Uppdragsbeskrivning läkare med utvecklingsansvar (LUA):    1. Medicinsk utveckling inom området:  • Planerar och organiserar regelbundna områdesmöten med medicinskt innehåll  • Ansvarar för PM och riktlinjer    2. Driftsansvar inom området  • Ansvarar för operationsplanering   • Deltar i flödesarbete tillsammans med kundkliniker  • Följer upp verksamheten avseende överensstämmelse med kundkliniker, samt följer upp produktion, salsutnyttjande etc  • Ansvarar för att ta fram och uppdatera bemanningsmål för läkare och följer upp att schemaplaneringen för läkare följer dessa  • Ansvarar för undervisning av ST-läkare inom området    Tjänsten innebär att du kommer att jobba som läkare med utvecklingsansvar (LUA) på öppenvårdoperation. Du kommer att vara underställd funktionsenhetschefen Gyn-ÖNH-ÖVO, inom FO Bukkirurgi Huddinge och jobba 100 % på öppenvårdoperation. Om man så vill så kommer man att vara jourbefriad.    Kvalifikationer   Du är legitimerad läkare med specialistkompetens inom anestesi och intensivvård.     Viktig information till dig som söker tjänst som specialistläkare, biträdande överläkare eller överläkare, så kallad LUS-tjänst:     För att sakkunniga ska kunna besluta om befattningsnivå krävs nedanstående dokument/bilagor. Dokumenten ska vara läsbara, fullstora och rättvända. Skanna gärna.   Karolinskas meritförteckning för läkare - korrekt ifylld, tjänstgöringstid och tjänstledigheter sammanräknade på sid 2, sid 4 undertecknad och vidimerad.      - Bevis om specialistkompetens   - Bevis om medicine doktorsexamen (i förekommande fall)   - Bevis om docentur (i förekommande fall)   - Publikationsförteckning, ange tio utvalda publikationer   - Godkända filformat är .pdf, .doc, .docx, .xls och .rtf     Samtliga korrekta ansökningshandlingar måste vara oss tillhanda senast sista ansökningsdag för att ansökan ska tas upp på Sakkunniggruppens möte. Du kommer inte att få någon uppmaning om komplettering vid ofullständig ansökan.     Mer information om ansökan hittar du här!
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Huddinge
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Specialistläkare / Biträdande överläkare / Överläkare med utvecklingsa ... jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Specialistläkare / Biträdande överläkare / Överläkare med utvecklingsa ...

Energispecialist till SFV Utvecklingsavdelning
Tradition i utveckling. Statens fastighetsverk (SFV) förvaltar en mångfald av statligt ägda fastigheter däribland slott och kungsgårdar, teatrar, museer, ambassader samt en sjundedel av landets yta bestående av skog och mark. De är en del av vår gemensamma historia och framtid. Vi äger allt detta tillsammans och SFV:s uppgift är att förvalta och utveckla detta på ett långsiktigt hållbart sätt. SFV:s hållbarhetsarbete ska bidra till att uppfylla de av myndigheten prioriterade globala målen för hållbar utveckling i Agenda 2030, klimatavtalet och nationella mål inom SFV:s verksamhetsområde, såsom de nationella målen för arkitektur-, form- och designpolitiken, miljökvalitet, kulturmiljö och skogspolitiska målen för produktion och miljö. Du kommer att vara placerad på Utvecklingsavdelningen, enheten Teknik- och projektutveckling och rapportera till enhetschefen med placering på huvudkontoret i Stockholm. Utvecklingsavdelningen består idag av ca 90 personer med kompetenser inom projektledning, fastighetsutveckling, fastighetsrätt, upphandling, kommunikation, kulturmiljö (specialistfunktioner) samt teknik och projektstyrning (specialistfunktioner). Din roll: Som energispecialist blir dina huvudsakliga arbetsuppgifter följande: • Ansvara för att strukturera SFV:s energiarbete samt genomföra uppföljning och rapportering av det övergripande energimålet • Följa upp, kvalitetssäkra och rapportera SFV:s energianvändning internt och till övriga myndigheter • Leda, samordna och planera energiarbetet i nära samverkan med förvaltningsorganisationen • Samordna upphandling av energi och energitjänster till fastighetsområdena • Medverka i SFV:s arbete med styrande dokument och kvalitetsarbete gällande energi • Medverka vid framtagande, analys och uppföljning av energimål i SFV:s byggprojekt • Initiera och ansvara för utvecklingsprojekt, information inom energiområdet samt utbildning för intern personal • Bevaka och implementera nya lagkrav, förordningar och standarder samt utföra omvärldsbevakning • Svara på remisser Din utmaning är att vidareutveckla vårt systematiska arbete med energieffektivisering i såväl kulturhistoriskt skyddade byggnader som nya och ombyggda hus, ofta med komplexa och krävande verksamheter. Vi erbjuder unika miljöer, kompetenta kollegor, ett utmanande arbete och kontinuerlig kompetensutveckling. Våra fastigheter finns över hela landet, vilket innebär en del resor. Din profil Vi söker dig som har civil- eller högskoleingenjörsexamen. Du har gedigen och mångårig erfarenhet av att arbeta med energirelaterade frågor inom bygg- och fastighetsbranschen. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift, och självklart också goda IT-kunskaper. Vi ser gärna att du har erfarenhet av energi-, miljö- och kvalitetsledningsarbete. Det är också meriterande om du har arbetat med projektledning eller lett arbetsgrupper med utvecklingsorienterade arbetsuppgifter. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du är lyhörd, har gott omdöme och god samarbetsförmåga. Du är analytisk, strukturerad, kommunikativ och har förmåga att översätta teoretiskt och systematiskt tänkande till praktisk verklighet. Information Befattningen är säkerhetsklassad vilket kräver svenskt medborgarskap. SFV tillämpar normalt 6 månaders provanställning. Fackliga representanter för SACO, SEKO och OFR nås via vår växel, tel. 010-478 70 00. Mer information om SFV hittar du på www.sfv.se För ytterligare information om tjänsten kontakta Anna Åström, hållbarhetschef och t.f enhetschef för Teknik och Projektutveckling tel. 010-478 72 82. Sista ansökningsdag är 2018-06-15 och vi ser fram emot din ansökan och CV. Välkommen till oss!
Företag: Statens fastighetsverk
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Energispecialist till SFV Utvecklingsavdelning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Energispecialist till SFV Utvecklingsavdelning

Sökes: Teamledare för en grupp personliga assistenter
. Jag bor i Hammarby Sjöstad och det är mina assistenters arbetsplats. Hit kommer du lätt med allmänna kommunikationer. Jag är en aktiv pensionär med stor familj och stor umgängeskrets. Mina intressen rymmer allt från samhällsfrågor och politik till musik, litteratur, ordvitsar, matlagning, konst och måleri. Det är en fördel om du delar några av dessa intressen med mig. För att passa in i min arbetsgrupp bör du vara en välorganiserad och strukturerad person som besitter en stor portion humor samt även en gnutta allvar. Du bör vara social och flexibel. Som teamledare ska du vara samordnare och arbetsledare för gruppen och dessutom själv arbeta som assistent hos mig. Du kommer att ha ansvar för schemaläggning, arbetsmiljö, rekrytering och de personalfrågor som kan uppstå i en arbetsgrupp. arbetsledare och har utöver arbetsuppgifterna som personlig assistent även ansvar för bland annat schemaläggning, arbetsmiljö, rekrytering och lösa eventuella personalfrågor i assistansen. Mina krav är att du har: Goda kunskaper i det svenska språket Ledarskapserfarenhet Erfarenhet av att arbeta i grupp Det är önskvärt att du har erfarenhet av rehabilitering och av förvärvad funktionsnedsättning till exempel stroke. Det är ett plus om du behärskar datorer och mobiltelefoner väl. Mina assistenter är anställda av företaget Assistans I Balans vilket garanterar att du får en god introduktion, personlig arbetsledning, handledning, ut- och fortbildning. Arbetstid/varaktighet Tjänsten är ett vikariat på 30 timmar/vecka som assistent + samordnaransvaret. Du kommer att vikariera för en person som är föräldraledig. Beräknad start från slutet av september. Lön: företaget tillämpar individuell lönesättning. Avtal KFO-Kommunal Individuell lönesättning. Avtal KFO-Kommunal Ladda upp ditt personliga brev och CV nedan! Jag ser fram emot din ansökan!
Företag: ASSISTANS I BALANS I SVERIGE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Sökes: Teamledare för en grupp personliga assistenter jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sökes: Teamledare för en grupp personliga assistenter

Trygghets- och säkerhetssamordnare till Bromma
Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm. Arbetsplatsbeskrivning Bromma är en av stadens mest expansiva stadsdelar med ökande befolkning och tillkommande bostäder. Här finns vackra naturområden med naturreservat, strandbad och blandad bebyggelse. De goda kommunikationerna och närheten till centrala staden gör det lätt att ta sig till Bromma. Förvaltningskontoret är beläget i Alvik. I stadsdelen bor ca 80 000 invånare och inom 3 år beräknas vi vara 84 000. I förvaltningen arbetar ca 1 700 medarbetare, varav ca 60 chefer, inom verksamheterna administration, förskola, äldreomsorg, socialtjänst, och fritid. Säkerhetssamordnaren ingår i stabsenheten inom avdelningen administration.  Stabsenheten ansvarar bl.a. för säkerhet, IT, telefoni, nämndsekretariat, registratur, arkiv, kommunikation, medborgarkontor, kvalitet. Utöver stabsenhet består avdelningen av ekonomienheten, personalenheten och lokal och parkenheten. Arbetsbeskrivning Vi erbjuder ett utmanande uppdrag där du tillsammans med chefer och kollegor ska stödja och utveckla trygghets och säkerhetsarbetet i Bromma stadsdelsförvaltning. Huvudsakliga ansvarsområden är systematiskt trygghets- och säkerhetsarbete, brottsförebyggande arbete, brandskyddsarbete och arbete med hot och våld med mera. Du har både strategiskt och operativt förhållningssätt inom dessa områden och kommer att arbeta med att bygga upp och strukturera trygghets- och säkerhetsarbetet i Bromma stadsdelsförvaltning. Kvalifikationer För att lyckas i rollen behöver du ha god erfarenhet av säkerhetsarbete. Du har också förmåga att omsätta strategier i operativ verklighet. Du har relevant högskole- eller universitetsutbildning, flerårig erfarenhet från arbete med säkerhets- och trygghetsfrågor, god kunskap om aktuell lagstiftning inom trygghets och säkerhetsområdet, samt säkerhetsteknisk kunskap och intresse. Ditt arbetssätt är strukturerat och du har lätt för att arbeta såväl teambaserat som självständigt. Du är bra på att samverka med både interna och externa aktörer. För att lyckas i rollen behöver du även ha god analytisk förmåga och vara inriktad på att nå uppsatta mål för verksamheten. Vidare är du kommunikativ och pedagogisk. Erfarenhet från politiskt styrd organisation är meriterande. Övrigt Som anställd har du möjlighet till flextid, friskvårdsbidrag och semesterväxling. Vi sitter i fina lokaler nära kommunikationer, restauranger och butiker i Alvik. Våra lokaler är tillgängliga och användbara för personer med nedsatt rörelse- eller orienteringsförmåga. Vi ser mångfald som berikande och välkomnar alla sökande oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, sexuell läggning, etnisk tillhörighet, religion, funktionsnedsättning och ålder. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Webbplats: www.stockholm.se/bromma/nyheter
Företag: Stockholms Stad
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Trygghets- och säkerhetssamordnare till Bromma jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Trygghets- och säkerhetssamordnare till Bromma

Studenten 2018? Vi söker dig
Tar du studenten i sommar? Vill du ha ett givande &roligt jobb direkt efter? Söker du möjligheten att tjäna bra redan pådin första heltidsanställning?Är du social,bra på att övertala& orädd för utmaningar?Då har du kommit rätt! Vi söker dig som - vill bli en duktig säljare & en framgångsrik person - har stark självdisciplin & är 110% fokuserad på ettmål - gillar att arbeta hårt &effektivt - vill utvecklas personligt & yrkesmässigt samt vara med oss i vår fortsatta expansion! Vi erbjuder dig - heltidstjänst efter studenten - Innan det kan du arbeta deltid (4 kvällar i veckan) - produkt-och säljteknikutbildning för att få de allra bästa förutsättningarna att komma igång - konkurrenskraftig lön (18.000:-/mån + hög provision + bonus) Inget lönetak - tjäna hur mycket du vill! - stora utvecklingsmöjligheter inom företaget, däribland möjligheten att arbeta heltid efter studierna, arbeta i en av våra butiker, även möjligheten attbyta projekt Starta, eller utveckla din säljkarriär med oss på Home Call och ta chansen att komma in i ett snabbt växande bolag! Sök jobbet redan idag, vi håller intervjuer löpande. Välkommen till Home Call!
Företag: HomeCall
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Studenten 2018? Vi söker dig jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studenten 2018? Vi söker dig


Sök lediga jobb Svenska Statoil AB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se