Swedish Tissue AB söker Customer Service Manager jobb - lediga jobb

Swedish Tissue AB söker Customer Service Manager jobb Swedish Tissue AB söker Customer Service Manager jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Swedish Tissue AB söker Customer Service Manager. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Swedish Tissue AB söker Customer Service Manager. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Företagssköterska- Stockholm

  2. Copywriter till en prisvinnande reklambyrå- Stockholm

  3. Vi söker ansvarsfull och serviceinriktad nattvärd för helger!- Stockholm

  4. Vi söker sjuksköterska till äldrevården i Nacka Värmdöområdet- Nacka

  5. Controller Finansiell rapportering- Stockholm

  6. Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!- Stockholm

  7. Vi söker flera personliga assistenter till man i Farsta- Stockholm

  8. Specialpedagog till skoldatatek- Vaxholm

  9. TNG söker norsktalande person till kundtjänst på oljebolag, deltid 50-60 %- Stockholm

  10. TNG söker operativ projektledare till entreprenadbolag- Botkyrka


Mer beskrivning

Företagssköterska
Feelgood växer. Till vår affärsenhet Stockholm City söker vi därför en Företagssköterska Vår vision är Sveriges friskaste kunder. På vår enhet Stockholm City är vi idag ca 50 medarbetare som arbetar i team gentemot våra olika kundföretag och levererar tjänster inom arbetsmiljö- och hälsoutveckling, rehabilitering och sjukvård. Vi håller till i ljusa fräscha lokaler på Grev Turegatan. Positiv inställning, innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat kännetecknar vår kultur och arbetsgemenskap. Som företagssköterska hos oss arbetar du med hälsoundersökningar, utbildningar, arbetsrelaterad sjukvård, förebyggande arbetsmiljöarbete och hälsofrämjande arbete på individ och gruppnivå Vi söker dig som är utbildad företagssköterska eller leg. sjuksköterska med mångårig erfarenhet av branchen. Du har ett brinnande intresse för människor i arbetslivet, en helhetssyn och vill gärna arbeta på ett förebyggande och hälsofrämjande sätt. Vi ser också att du har ett affärsmässigt och konsultativt förhållningssätt samt social kompetens och är en god lagspelare. Du har goda IT-kunskaper. Har du frågor kontakta Teamledare Linda Neffler linda.neffler@feelgood.se. Tfn 08-676 82 63.
Företag: Feelgood
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Företagssköterska jobb, Företagssköterska Stockholm, Företagssköterska Feelgood
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Företagssköterska

Copywriter till en prisvinnande reklambyrå
Inhouse AB Om Inhouse / About Inhouse INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag. Arbetsbeskrivning / Work Description Nu söker vi en kreativ Copy som kan ta fram stora koncept, både strategiskt och kreativt. Du har arbetat några år i branschen och vill nu ta nästa steg i din karriär. Tillsammans med ett härligt gäng vinner du inte bara reklampriser utan också kundernas hjärtan. Din profil / Your profile Du har tidigare arbetat med stora konton, gärna på internationell basis och kan med tidigare erfarenhet inspirera byråns övriga kreatörer. Du är van att arbeta obehindrat i alla mediekanaler, men har fokus på digitala medier. Som kreatör är du van att presentera och argumentera för dina idéer, både internt och externt. Byråns vill med din hjälp höja den kreativa nivån ytterligare. Som person är du social, modig, lyhörd och vill vara med och göra en mellanstor byrå större och ännu mer framgångsrik. Övrigt / Other Låter ovan intressant? Tjänsten är en tillsvidaretjänst med start i september 2013. Sök gärna tjänsten så berättar vi mer vid ett första möte. Tekniskt problem med din ansökan? För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror. Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på 08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult. Välkommen!
Företag: Inhouse AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Copywriter till en prisvinnande reklambyrå jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Copywriter till en prisvinnande reklambyrå

Vi söker ansvarsfull och serviceinriktad nattvärd för helger!
Prime Professional Vi söker för kunds räkning en nattvärd för ett långt uppdrag till en konferensanläggning. Du kommer arbeta i en fantasisk omgivning vid vattnet ute i Nacka, 20 min från city. Arbetet är varannan helg fredag och lördag natt kl: 21.00 - 07.00. Välkommen med din ansökan! Arbetsuppgifter I din roll som nattvärd kommer du ha huvudansvaret över receptionen och hotellet under natten och finnas tillgänglig för gästerna. Du kommer även stora delar av natten ägna din tid åt att möblera konferensrum vilket kräver att du som söker bör klara av det fysiskt. Du kommer även se till att det är rent och snyggt runt receptionen och de allmänna utrymmena, göra säkerhetsrondering samt nattkörning av listor och hjälpa till med andra vanligt förekommande arbetsuppgifter i en hotellreception. Vem är du? Du som söker ska minst ha gymnasiekompetens och behärska både svenska och engelska väl i tal och skrift. Vi ser att du som söker är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning då arbetet är på deltid. Det är mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet från hotell, restaurang eller konferensverksamhet. För övrigt är det viktigt att du även är social, ansvarsfull, pålitlig, har skinn på näsan och är väldigt flexibel. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi intervjuar kandidater löpande. Företagsbeskrivning Prime är ett marknadsledande bemanningsföretag som genom verksamhetsområdena Professionals, Service och Care levererar tjänster och helhetslösningar för bemanning, rekrytering, outsourcing och coachning. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid. Du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Genom samarbete med Arbetsförmedlingen erbjuder även Prime professionell jobbcoachning för dig som är arbetssökande. Prime är ett auktoriserat bemanningsföretag och uppfyller de krav som är uppsatta av branschorganisationen Bemanningsföretagen. Besök gärna vår hemsida www.prime.se
Företag: Prime Professional
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker ansvarsfull och serviceinriktad nattvärd för helger! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker ansvarsfull och serviceinriktad nattvärd för helger!

Vi söker sjuksköterska till äldrevården i Nacka Värmdöområdet
Dedicare Nurse & Doctor Kompetenskrav Vi söker sjuksköterska till äldreboende och rehab i Nacka området. Finns både dag/kvälls och nattpass. Kontakta oss så snart du kan om intresse finns för dessa uppdrag. Jag finns på 08-555 656 48 eller ann-sofie.arvidsson@dedicare.se, eller www.dedicare.se Om Dedicare Arbetar du mer än 110 timmar under veckorna 26-33 bjuder vi Dig på en SPA-helg! Dedicare erbjuder: Sommarbonus - SPA helg! Marknadsmässig lön Friskvårdsbidrag Konsultträffar Rekryteringsbonus Periodanställning Dedicare är ett auktoriserat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet av bemanning/rekrytering, och idag en av Nordens ledande leverantörer av bemanningstjänster inom vårdsektorn och med uppdrag inom alla specialiteter i hela Sverige, Norge och Finland. Våra kontor finns i Stockholm, Örebro, Karlskrona, Trondheim, Oslo och Helsingfors, och vi hyr ut läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter samt läkarsekreterare. Vi har krav på att man ska ha varit färdig i sin profession i minst två år och som specialist arbetat minst två år inom sin specialitet. Vår vision är att ha de mest kompetenta medarbetarna. Med kompetens menas fackkunskap, relevant erfarenhet och professionell service.
Företag: Dedicare Nurse & Doctor
Ort: Nacka
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker sjuksköterska till äldrevården i Nacka Värmdöområdet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker sjuksköterska till äldrevården i Nacka Värmdöområdet

Controller Finansiell rapportering
PwC Sverige är marknadsledande inom revision, redovisning, skatte- och affärsrådgivning med 3 800 medarbetare och 130 kontor runt om i landet. Med erfarenhet och unik branschkunskap utvecklar vi värden för våra 66 000 kunder vilka utgörs av globala företag, svenska storföretag och organisationer, mindre och medelstora, främst lokala företag samt den offentliga sektorn. PwC Sverige drivs som en självständig och oberoende juridisk enhet. Vi ingår i det globala nätverket PwC och delar våra kunskaper, erfarenheter och lösningar med 180 000 medarbetare i 158 länder för att utveckla nya perspektiv och praktiska råd. Till vår koncernekonomistab, med placering på vårt huvudkontor i Stockholm, söker vi nu en Controller med ansvar för internationell rapportering. Vi erbjuder dig intressanta och utvecklande arbetsuppgifter på Sveriges ledande Revisionsbyrå! Arbetsuppgifter Enheten Financial Control ansvarar för byråns finansiella rapportering. Den finansiella rapporteringen avser intern, internationell såväl som extern rapportering. Din huvuduppgift är att rapportera en relevant och rättvisande bild av verksamheten. Tjänsten innefattar ansvar för byråns internationella rapportering samt vidareutveckling av denna. Du ingår i en controllergrupp på vår centrala koncernekonomistab bestående av fyra medarbetare. Arbetsuppgifterna innebär: - Internationell rapportering av bokslut, prognoser och budget - Utveckling av interna rutiner för den internationella rapporteringen - Analys, uppföljning och utredningar - Benchmarking inom PwC - Medverka samt driva systemtekniska frågor och rutiner kring DataWarehouse samt Global Datawarehouse - Medverka i konsolideringsprocessen samt vara delaktig i övriga uppgifter inom området för koncernekonomi. I den här rollen har du flera kontaktytor i organisationen, både nationellt såväl som internationellt. Lämplig bakgrund Vi söker dig som är civilekonom och ett par års erfarenhet av arbete med finansiell rapportering i en större koncern, gärna utländskt moderbolag. Din erfarenhet har du med fördel hämtat från tjänsteföretag – gärna konsulterande verksamhet. Givetvis har du goda kunskaper i redovisning och du har ett gediget systemintresse. Kunskaper i koncernredovisning och något koncernredovisnings- och rapporteringssystem är önskvärt. Som person är du noggrann med god analytisk förmåga. Du har en god samarbetsförmåga, är ansvarskännande och kan planera dina arbetsuppgifter väl, både på kort och lång sikt. Det krävs även ett stort intresse av att arbeta på alla nivåer samt en utpräglad servicekänsla och kommunikativ förmåga. Att uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska och engelska samt goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Excel, är grundförutsättningar för att klara jobbet. Övrigt I denna rekrytering samarbetar PwC med SJR AB. Välkommen med din ansökan senast den 18 augusti 2013, urval och intervjuer kommer att påbörjas under vecka 34. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Rekryteringskonsult Marika Krés från vecka 34 på telefon 08-407 55 05. Din ansökan behandlas givetvis konfidentiellt. Du söker tjänsten via www.sjr.se. Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: PwC
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Controller Finansiell rapportering jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Controller Finansiell rapportering

Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!
Tänk om det var möjligt att ta... ...det bästa ur operatörsvärldarna och stoppa allt i samma paket - Att få tillgång till en oöverträffad täckning, prisvärda och smarta tjänster samt en helhjärtad och personlig service som alltid skall vara tillgänglig, stora som små. Hos oss får alla företag tillgång till det. Företagsoperatören Telerix söker nu nya stjärnskott till vår nya säljavdelning. Vi har nyligen flyttat in i nya och helrenoverade lokaler i Hammarby sjöstad och vill därför fördubbla vår nuvarande säljarkår på 15 stycken. Vi söker dig som: - Innehar en naturlig vinnarinstinkt - Vill skapa karriär - Inte är rädd för att anta nya utmaningar - Har en positiv syn på livet   Vi erbjuder dig:   - Timlön, provision, bonus - Nytt och fräscht kontor - Grundläggande säljutbildning - personlig coaching - Säljtävlingar med fina och roliga priser - Gymkort   känner du att allt eller bara en utav egenskaperna ovan passar in på dig? Vänta inte då, utan sök nu direkt! Vi behandlar samtiga ansökanden och återkommer med besked samma dag.   Att jobba som säljare kräver stimulans och ibland räcker inte bara lönen till. Därför är det enormt viktigt för oss att vår personal trivs och känner att de får en konstant utveckling.   Tävlingar är en självklarhet och därför har vi hela 4 tävlingar som är ständigt pågående. Allt ifrån dagstävlingar med trisslotter och biobiljetter som pris till kvartals(3mån) tävlingar med resemål som pris för hela gruppen. Barcelona... Prag... Alicante... Sälen... På 1 år! Nu SKA vi till London, vill du följa med oss? Ansök Nu.   Samtal från rekryteringssajter undanbedes.
Företag: Telerix Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!

Vi söker flera personliga assistenter till man i Farsta
Arbetet innebär att du hjälper mannen med det mesta för att han ska klara sin vardag. Ex. är hjälp med av- och påklädning, måltider, hygien samt hemmets skötsel. Du som söker ska vara ansvarsfull, omvårdande, flexibel och ha stort tålamod. Det läggs stor vikt vid personkemi då samspelet mellan kund och den personliga assistenten är mycket viktig.  Vi ser gärna att du tidigare har erfarenhet av vård eller likande eller att du studerar inom området. Vi ser gärna att du är mellan 25-40 år. Arbetstid Du kommer att arbeta vid behov på vardagar, kvällar och helger. Arbetstiden varierar och passar perfekt för dig som studerar eller har andra åtaganden på dagarna. Kan eventuellt bli aktuellt med en fast rad. Tjänsten är omgående. Lön  Assistans för Dig tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Vi tar enbart emot ansökningar via mail och gör ett löpande urval.
Företag: Assistans för Dig i Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker flera personliga assistenter till man i Farsta jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker flera personliga assistenter till man i Farsta

Specialpedagog till skoldatatek
Vaxholms stad är en kommun belägen 3 mil från Stockholm och en av de mest attraktiva kommunerna i Stockholms närhet. I Vaxholms stad, en liten kommun med hög ambitionsnivå, ges arbeten med stort eget ansvar och möjligheter att påverka. Vi har goda resultat i våra verksamheter, flera pågående utvecklingsprojekt, engagerade medarbetare, omfattande samarbete med andra organisationer och utvecklingsprogram för chefer/medarbetare. För mer information om Vaxholm: http://www.vaxholm.se ARBETSUPPGIFTER Skoldatateket är en del av Enheten för Stöd och Utveckling (ESU) tillhörande Utbildningsförvaltningen. ESU bidrar aktivt till enheternas elevhälsoarbete med sina medarbetare: förskolepsykolog, skolpsykolog, skolkurator, talpedagog, Skoldatatekets specialpedagog och IT-pedagog samt enhetschef. I samarbete med socialtjänsten har vi dessutom ett mobilt team. Inom ESU arbetar vi självständigt, lösningsfokuserat och tar stort ansvar. Arbetsuppgifter: - Förvalta och utveckla Skoldatatekets verksamhet tillsammans med IT-pedagogen. KVALIFIKATIONER För att passa i den här rollen tror vi att du har: - Intresse, engagemang och specialpedagogisk kompetens för att arbeta med barn/elever i behov av särskilt stöd. - Förmåga att arbeta självständigt och att samarbeta på ett bra sätt i gruppen. - Intresse och god erfarenhet av lärverktyg i undervisningen. - Hög IKT-kompetens då 97% av våra pedagoger är examinerade på nivå 3 i PIM. Arbetslivserfarenhet som speciallärare/specialpedagog krävs. Erfarenhet av arbete med läs- och skrivsvårigheter/dyslexi är meriterande liksom kunskap om lärverktyg och erfarenhet av andra skoldatatek. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Företag: Barn- och utbildningsförvaltningen, Vaxholms stad
Ort: Vaxholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Specialpedagog till skoldatatek jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Specialpedagog till skoldatatek

TNG söker norsktalande person till kundtjänst på oljebolag, deltid 50-60 %
TNG Group AB TNG söker nu en norsktalande person till kundtjänsten på ett stort energiföretag. Företaget har verksamhet i hela Norden och erbjuder produkter och tjänster till både privat- och företagskunder. I verksamheten ingår bland annat ett stort stationsnät, drivmedelskort till privat- och företagsmarknad, direktförsäljning av drivmedel till industrikunder och marin bunkerolja. Företaget har sitt huvudkontor i Sundbyberg strax utanför centrala Stockholm. Beskrivning av tjänsten Som kundtjänstmedarbetare kommer du att ansvara för att ta emot inkommande samtal och e-mail från företagets norska kortkunder. Företaget erbjuder ett antal olika kortprodukter och du kommer därför att ha kontakt med såväl privatkunder som företagskunder. Du hanterar exempelvis frågor som rör fakturor och priser samt administrerar ärenden kring ersättningskort, nya kort och PIN-koder. Du besvarar också frågor om företagets stationsnät och verksamhet. Du ansvarar även för all administration kopplat till dessa kortrelaterade frågor. Det här uppdraget är en del av vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av TNG och arbetar som uthyrd konsult hos vår kund. Uppdraget förväntas pågå i minst sex månader och det finns goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering på sikt. Tillsättning kommer att ske snarast möjligt, gärna senast i slutet av juli. Vem är du? Du talar och skriver norska flytande. Vi tror att du har ett eller ett par års arbetslivserfarenhet inom servicerelaterade yrken. Har du tidigare arbetat inom kundservice ses detta som mycket meriterande. Som person är du lättlärd, känner dig bekväm med att använda telefonen som huvudsakligt arbetsverktyg och gillar att ge god service. Vidare har du allmänt god datorvana och är en utpräglad lagspelare som gillar att hjälpa till och verka för att uppnå teamets uppsatta mål. Intresserad? Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Karolina Hedenström. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk. Om TNG TNG är bemannings- och rekryteringsföretaget som förmedlar arbete främst till unga i karriären och seniorer. Vi samarbetar med många ledande bolag och erbjuder tjänster inom olika branschområden och yrkeskategorier. Störst är vi inom områdena data/IT, kundtjänst/administration och ekonomi/HR/lön. TNG är Sveriges femte snabbast växande företag enligt undersökningen Snabbväxarna 2011. Vi finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro.
Företag: TNG Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga TNG söker norsktalande person till kundtjänst på oljebolag, deltid 50-60 % jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: TNG söker norsktalande person till kundtjänst på oljebolag, deltid 50-60 %

TNG söker operativ projektledare till entreprenadbolag
TNG Group AB TNG söker nu en operativ projektledare för kunds räkning. Vår kund är ett entreprenadbolag som verkar inom utbyggnad och underhåll av infrastruktur för kommunikation. Företagets kunder inkluderar operatörer, nätägare, kommunala bostadsbolag och bostadsrättsföreningar. Företaget har åtta kontor runtom i landet och totalt 125 anställda. På Stockholmskontoret, som ligger i fräscha lokaler i söderort, arbetar 45 personer. Om uppdragsgivaren I rollen som operativ projektledare kommer ditt huvudsakliga ansvarsområde bestå av att leda och planera företagets underleverantörer på plats. Du är också ansvarig för all förekommande administration och planering kopplad till dessa underleverantörer, vilket innebär att en del av arbetet utförs på företagets huvudkontor. Denna del av rollen inkluderar bland annat att gå igenom dokumentation och göra beställningar. Du har inget direkt personalansvar som projektledare, men har det löpande ansvaret för samtliga underleverantörer. Andelen arbete som utförs på kontoret och ute på arbetsplats varierar över året, där sommarhalvåret innebär mer närvaro ute på arbetsplatserna. Beskrivning av tjänsten Tjänsten är på heltid, där de generella arbetstiderna är kl 08-17. Varierande arbetstider kan förekomma. Tillsättning kommer att ske snarast möjligt. Denna tjänst ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd hos TNG och jobbar som konsult ute hos vår kund. Kunden har emellertid för avsikt att rekrytera över den inhyrda konsulten efter en tid. Vem är du? Du har minst fem års relevant arbetslivserfarenhet från någon av följande branscher/verksamhetsområden: fiberbyggnation, bredbandsbyggnation, telebyggnation alternativt erfarenhet från mark- och vägbyggnation. Om du har tidigare erfarenhet av arbetsledning eller projektledning inom något av dessa områden är detta starkt meriterande. Som person behöver du vara driven, engagerad och duktig på att arbeta målfokuserat i högt arbetstempo. Utöver detta är du också duktig på att planera och sätter stort värde på att upprätthålla och bibehålla god struktur i ditt arbete. Intresserad? Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Jonas Olsson. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk. Om TNG TNG - The Next Generation - är den nya generationen bemannings- och rekryteringsföretag. Genom att vi ständigt utmanar och ser bortom fördomar hittar vi den vassaste arbetskraften och bidrar till en hållbar arbetsmarknad. Bland våra samarbetspartners återfinns flera av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare som vi erbjuder bemannings- och rekryteringstjänster inom tjänstemannaområdet. TNG är Sveriges tredje snabbast växande bemannings- och rekryteringsföretag enligt undersökningen Snabbväxarna 2012 och finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro.
Företag: TNG Group AB
Ort: Botkyrka
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga TNG söker operativ projektledare till entreprenadbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: TNG söker operativ projektledare till entreprenadbolag


Sök lediga jobb Swedish Tissue AB söker Customer Service Manager

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se