Systemförvaltare Trelleborg jobb - lediga jobb

Systemförvaltare Trelleborg jobb Systemförvaltare Trelleborg jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Systemförvaltare Trelleborg. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Systemförvaltare Trelleborg. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Barista till Stockholm extra-15 h/v- Stockholm

  2. Vill du vara en del av årets roligaste eventturné?- Stockholm

  3. Socialchef- Nynäshamn

  4. Byggteknisk rådgivare- Stockholm

  5. Fast heltidslön + Provision (Kista - Stockholm)- Stockholm

  6. Utåtriktade eventare med skådespelartalanger sökes- Stockholm

  7. Kundansvariga redovisningskonsulter- Stockholm

  8. Identitets-och behörighetsansvarig till SCB i Stockholm/Örebro- Stockholm

  9. Reklambyråsäljare till Elanders- Stockholm

  10. Administrativ assistent inom ekonomi (student)- Stockholm


Mer beskrivning

Barista till Stockholm extra-15 h/v
Espresso House är Sveriges största och mest passionerade coffee shop-kedja. Redan från starten 1996 har vi haft som mål att ha de bästa och stoltaste baristorna. Vår vision är att erbjuda ”Världens bästa kaffeupplevelse till världens bästa gäst”! Vi är 1 500 engagerade och glada människor som älskar kaffe och alltid sätter gästen först! Under 2013 blir vi ännu fler, då vi har en kraftig expansionsplan framför oss.Espresso House söker Dig som vill arbeta som Barista i ett väletablerat koncept! Vad gör en Barista på Espresso House? Arbetstiden är förlagd i coffee shopen, där Du arbetar direkt i kontakt med våra gäster, tillsammans med det team av baristor som är dina kollegor. Förutom hantering av kaffemaskin och kvarn består arbetet av kassaarbete, beredning av smörgåsar och sallader, diskplock samt andra vanligt förekommande arbetsuppgifter i café. Att Du är baristautbildad är en merit men inget krav. Vi utbildar alla våra baristor i egen regi.    Hur kan Du veta att det är Dig vi söker? Du är en glad, energisk kvalitetsmedveten sälj- och serviceinriktad person som älskar att "stå på scen" och göra gästen nöjd! Du är ansvarsfull och initiativrik. Du trivs bäst i ett högt tempo som hela tiden erbjuder nya utmaningar. Du vill känna stolthet för det varumärke du arbetar för och Du vill ha roligt på jobbet! Vi ser helst att du är över 20 år, men minst 18 år fyllda! Arbetet är krävande men utvecklande och Du måste vara beredd att bjuda mycket av dig själv. Det finns mycket goda utvecklingsmöjligheter för rätt person på Espresso House, då vi är ett kraftigt expanderande företag. Vi har kollektivavtal med HRF, lön enligt avtal. Arbetet innebär oregelbundna arbetstider; dag, kvällar och helger. Tjänsterna är på extra-15 h/v och vi söker dig som vill arbeta tillsammans med oss under minst ett år.
Företag: Espresso House
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Barista till Stockholm extra-15 h/v jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barista till Stockholm extra-15 h/v

Vill du vara en del av årets roligaste eventturné?
PS Communication är i dag en av Nordens största kommunikationsbyråer. Vi skapar och genomför upplevelsebaserade kampanjer för att kommunicera med slutkonsumenter, kunder, återförsäljare, personal och andra intressenter. PS Communication har 150 anställda med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Köpenhamn och Oslo samt partnerbyrå i Helsingfors. Byrån arbetar med kunder som Telia, Ericsson, Trygg-Hansa, Posten, LG Electronics, Skånetrafiken, Procordia Food, AMF Pension, Sony Playstation med flera.Vill du vara en del av årets roligaste eventturné? Vår kund – en av Sveriges ledande optikerkedjor – storsatsar i år och vill möta konsumenter runt om i Sverige. Vi kommer med en roadshow, från april-december 2013, att besöka kedjans alla butiker i hela Sverige. Vi kommer dela upp landet i olika regioner. Du som jobbar Stockholmsregionen kommer att främst jobba i Stockholm, men även täcka orter som Linköping, Eskilstuna och Uppsala. I de fall jobbet innebär längre resor med övernattningar så ordnar vi med hotell. Självklart får du då traktamente. Vi utgår ifrån att du har eget boende i Stockholm. Vad innebär då jobbet? Först och främst kommer du att vara varumärkets ansikte utåt. Du kommer, som en del i ett team om två, åka runt i din region och utföra gratis syntester samt driva kunder till butik. Syntesterna utförs tillsammans med butikens egna optiker. Ni tar er runt mellan eventstopen med minibussar, där ni även förvarar produktionen. I vissa fall kommer eventen vara inne på köpcentrum och i vissa fall är de i tält utomhus.  Vi söker dig som; Klarar av lite tyngre arbete och inte har några broblem med att "hugga i", Lösningsorienterad, självgående, utåtriktad. Erfarenhet från serviceyrket är ett plus, men inget krav. Krav: B-körkort Önskemål: Du skall vara över 23 år och haft B-körkort i minst ett år. Vi tillhandahåller bil.  Datum:  - Du kommer få möjlighet att arbeta vid fler tillfällen, men vi måste räkna med att du kan följande datum:   v.31, 29 juli v.32, 7-9 aug v.34, 20aug v.35, 30-31 aug Kan bli fler tillfällen och förlängt Var: Stockholm med omnejd Arbetstid: Preliminärt kl 10.00-19.00 (varierande beroende på ort). Betald tid för av- och påetablering tillkommer. Utbildning: En dags obligatorisk utbildning  - vi återkommer med information vid rekrytering Ersättning: 112kr/h, semesterersättning om 12% tillkommer, eventuell reseersättning tillkommer enligt överenskommet. Rekrytering sker löpande.
Företag: Eventpeople
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du vara en del av årets roligaste eventturné? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du vara en del av årets roligaste eventturné?

Socialchef
Nynäshamn är en expansiv skärgårdskommun endast 30 minuter med motorväg från Globen. Här finns naturupplevelser i lättåtkomlig ytterskärgård, en livskraftig landsbygd och en stad granne med havet. Här ser du den fria havshorisonten från fastlandet. Här finns frihet att utvecklas. Arbetsgivaren Nynäshamns kommun erbjuder rätt till heltid, flextid, önskeschema och möjlighet till distansarbete i flera verksamheter. Medarbetarna erbjuds även en väl utvecklad friskvård. Läs mer om kommunen på www.nynashamn.se ARBETSUPPGIFTER Som socialchef leder du en av kommunens största förvaltningar, med ca 650 medarbetare och en budget på cirka 400 MSEK. Du rapporterar till kommunchefen och ingår givetvis i hennes ledningsgrupp. Vår socialförvaltning står inför spännande utmaningar och vi arbetar med hög ambitionsnivå och stort engagemang för att nå vår vision – Sveriges bästa socialtjänst! Vi arbetar tillsammans med flera södertörnskommuner och andra aktörer för att skapa en effektiv verksamhet med hög servicenivå, där vi sätter människan före systemet. Till din hjälp har du duktiga och erfarna chefer och medarbetare, organiserade i verksamhetsområden för äldreomsorg, funktionshinder, individ- och familjeomsorg samt en beställarenhet.Det finns vidare en administrativ enhet med resurser för kontroll, analys, utredning och utvärdering av verksamheten. KVALIFIKATIONER Akademisk examen med för tjänsten lämplig inriktning. Vi söker dig som har erfarenhet från ledande roller i en politiskt styrd organisation, med bred kunskap om socialtjänstens verksamhetsområden. Du har ledarerfarenhet och är en drivande och engagerad person som trivs i en central och ledande roll.
Företag: Nynäshamns kommun
Ort: Nynäshamn
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Socialchef jobb, Socialchef Nynäshamn, Socialchef Nynäshamns kommun
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Socialchef

Byggteknisk rådgivare
Isaksson rekrytering och bemanning AB Byggkeramikrådet, BKR, är den svenska kakelbranschens organisation med uppgift att främja en god användning av kakel och klinker i Sverige. Bakom BKR står entreprenörer och leverantörer från företag som arbetar med import och försäljning av kakel- och klinkerplattor, byggbruk, verktyg och närliggande tillbehör samt kakelsättning. Arbetsuppgifter Som teknisk rådgivare kommer du att arbeta med kvalificerade byggtekniska frågor kring kakel och klinker, teknisk rådgivning mot både proffsledet och privatpersoner, vara delaktig och driva olika teknikprojekt som bidrar till en fortsatt stark marknad för keramiken i Sverige. Tjänsten innebär även att du ska ansvara för och genomföra utbildningar för både plattsättare och kakelsäljare runt om i Sverige. Kompetensprofil Som person är du välorganiserad, handlingskraftig och förtroendeingivande. Tjänsten kräver en hög servicegrad, att du är utåtriktad och har lätt att kommunicera i både tal och skrift. Vi ser att du har en eftergymnasial utbildning inom byggnadsteknik samt ett antal års arbetslivserfarenhet. Du har gärna erfarenhet från projektledning/teknisk rådgivning och goda kunskaper/erfarenheter om kakel och klinker. Vad erbjuder vi Ett givande och spännande arbete där du får möjlighet att påverka och utveckla tjänsten och bli en del av ett framgångsrikt team. Vi är nio personer som sitter på Söder i Stockholm med närhet till all kommunikation. Ansökan Är du intresserad och vill veta mer är du är välkommen att kontakta vår rekryteringskonsult Ira Isaksson på Isaksson Rekrytering för ytterligare information om tjänsten på 0704-85 75 59 eller så mailar du din ansökan direkt till ira@isakssonrekrytering.se.
Företag: Isaksson Rekrytering & Bemanning
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Byggteknisk rådgivare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Byggteknisk rådgivare

Fast heltidslön + Provision (Kista - Stockholm)
Verksamhetsbeskrivning Svea telecom har ett tjänsteutbud och är en marknadsorienterad organisation som utgår från kundernas behov. Företaget erbjuder snabb tillgänglighet, personligt engagemang och den bästa kunskapen om den lokala marknaden. Vi säljer telefonitjänster till privatpersoner. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna innebär att via telefon sälja tjänster, bygga relationer med nya kunder, ge professionell rådgivning samt sälja våra produkter. Som säljare hos oss är du vårt ansikte utåt och detta ställer stora krav på din förmåga att kommunicera på ett vägvinnande sätt! Om du känner att det här kan vara något för dig erbjuder vi dig de bästa förutsättningarna för att lyckas! Utbildning/Erfarenhet Vi söker dig som är tävlingsinriktad, vill utveckla din säljteknik och gärna har erfarenhet av försäljning. Du är social, verbal och har en förmåga att skapa goda relationer. Har du drivkraften och viljan så har vi verktygen för att utveckla dig till en fantastisk säljare. Vi erbjuder: - Meriterande säljutbildningar - Bra ledarskap - Ett stimulerande jobb med härlig teamkänsla - Bonus vid uppnåt mål utöver timlönen (betalas ut varje fredag) - 101 kr i Timlön och 20 kr i provision Intresserad? Ansök i första hand genom nedanstående länk: http://www.staffrec.se/viewad.php?id=35118&source=ams Alternativt skicka in din ansökan till ansokan@sveatelecom.se   Med vänliga hälsningar Svea telecom
Företag: Svea Telecom AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Fast heltidslön + Provision (Kista - Stockholm) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fast heltidslön + Provision (Kista - Stockholm)

Utåtriktade eventare med skådespelartalanger sökes
Eventpeople bemannar och rekryterar uppdrag åt företag främst inom marknad, kommunikation, projektledning, koordinering, administration, kontor och service. Som medlem i Eventpeoples nätverk får du möjlighet att söka olika typer av uppdrag, alltifrån mässvärdinnor och varumärkesambassadörer till demopersonal och projektkoordinatorer För vår kunds räkning ska vi genomföra ett event som går ut på att informera människor i parker om återvinning och källsortering.  Vi söker 5 härliga,  extremt utåtriktade, självsäkra och modiga personer som verkligen vågar bjuda på sig själva. Arbetsuppgiften är att mingla runt med parkbesökare för att på ett positivt och humoristiskt sätt visa på vikten av att källsortera sina sopor, för de är inte sopor- de är resurser. Genom att vara en del av parken, snacka med besökarna och bara hänga för att påminna om budskapet ska teamet sprida positiv stämning och göra källsortering till ett roligt måste. Samtliga i teamet kommer att få en egen ”karaktär” och kostym för att lättare kunna gå in i sin roll.   Vi söker alltså dig som är extremt utåtriktad, självsäker och modig, och som verkligen vågar bjuda på sig själv. Skådespelartalanger är absolut ett plus. Du måste även vara bra lagspelare och kunna komma överrens och samarbeta med olika typer av människor.  När: 10/8 Göteborg 31/8 Stockholm Teamet utgår från Stockholm Utbildningsdag återkommer vi med. Lön: 112kr/timmen
Företag: Eventpeople
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Utåtriktade eventare med skådespelartalanger sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utåtriktade eventare med skådespelartalanger sökes

Kundansvariga redovisningskonsulter
Matrisen är ett av Sveriges ledande företag inom redovisning, outsourcing, HR- och löneadministration och ekonomisk rådgivning. Vi har förtroendet från över 3 000 kunder inom Sverige och internationellt. Till ditt förfogande står 230 ytterst kompetenta konsulter – allt från auktoriserade redovisningskonsulter och HR- och lönespecialister till kvalificerade rådgivare inom skatteområdet. Matrisen har kontor i Stockholm,Göteborg, Malmö, Uppsala, Linköping, Lund, Gävle och Västervik. Matrisen fortsätter att expandera och vi söker nu kundansvariga redovisningskonsulter till affärsområde Outsourcing och det team av konsulter som arbetar med mot Matrisens större kunder, däribland kunder i fastighetssegmentet. I rollen som kundansvarig är du ansiktet utåt mot, och ansvarar för, ett eller flera företag inom olika branscher. Du har fullt ansvar för leverans och kvalité i kunduppdragen, samt ekonomisk uppföljning och fakturering för dessa. Du ansvarar även för uppdragsledning som innebär att du planerar kunduppdraget och handleder kollegor i det praktiska redovisningsarbetet. Stort fokus ligger på att vårda och utveckla kundrelationen genom att identifiera nya affärsmöjligheter och att arbeta med systematisk kundvård. Du hjälper även kunderna att utvecklas genom praktiskt ekonomiarbete som till exempel bokslut, rapportering och upprättande av årsredovisningar. Som kundansvarig blir du kundens viktigaste rådgivare inom redovisningsområdet. Du planerar ditt arbete tillsammans med kunden och kundteamet och kommer nära kundens verksamhet. Det gör att du direkt kommer att se resultat av dina och kollegors insatser och arbetet blir både stimulerande och utvecklande. Din bakgrund Vi söker dig som har bred erfarenhet av ekonomi med inriktning mot redovisning, någon typ av eftergymnasial utbildning inom ekonomi samt minst ett par års erfarenhet av att arbeta som konsult eller motsvarande i verksamhet präglad av entreprenörsdriv. Det är meriterande om du har viss erfarenhet av projektledning och vi ser även positivt på erfarenhet av att leda och fördela arbete i team. Som kundansvarig inom vårt Fastighetssegment har du dessutom erfarenhet av just fastighetsredovisning. Att arbeta som kundansvarig redovisningskonsult passar dig som vill ha varierande arbetsuppgifter, är affärsinriktad och kan skapa personliga relationer med kunderna. Det är viktigt att du är intresserad av att arbeta med utveckling av såväl processer, arbetsrutiner och tjänster som utveckling av de kollegor som du handleder. Som person är du kommunikativ, prestigelös och van vid att ta egna initiativ. Du har en mycket god förmåga att strukturera och planera ditt arbete. Vidare är du en positiv och energisk person som uppskattar de sociala kontakterna i samarbetet med såväl kunder som kollegor. Matrisen ger dig förutsättningar att utvecklas Matrisen växer och har flera år i rad fått utmärkelser som både Gasell och Superföretag. Hos oss arbetar du nära företagets kärna med möjlighet att aktivt vara med och påverka tjänster och processer. Korta beslutsvägar, kompetenta och positiva kollegor, en avspänd atmosfär samt fokus på kunden och våra medarbetare är något som kännetecknar Matrisen. Vi arbetar i centralt belägna lokaler på Luntmakargatan i Stockholm. Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan med CV och personligt brev genom att klicka på länken "sök jobbet" längst ner på sidan i annonsen som du hittar på vår hemsida www.matrisen.se under karriär/lediga tjänster. Vi kallar löpande till intervjuer varför tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vill du veta mer? Om du har frågor är du välkommen att höra av dig till Jenny Carling, gruppchef, via mail: jenny.carling@matrisen.se eller telefon: 08 - 506 59 136
Företag: Matrisen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Kundansvariga redovisningskonsulter jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundansvariga redovisningskonsulter

Identitets-och behörighetsansvarig till SCB i Stockholm/Örebro
SCB framställer och förmedlar statistik om Sverige för både nationell och internationell användning. Vi producerar objektiv och tillförlitlig statistik med hög kvalitet - att ligga långt framme inom metod och teknik är en del av vårt varumärke. Hos oss får du möjlighet att utvecklas i en god arbetsmiljö som kännetecknas av respekt för allas lika värde. Vi är ca 1400 medarbetare som arbetar i Stockholm, Örebro och som intervjuare runt om i Sverige. SCB erbjuder •intressanta och samhällsnyttiga arbetsuppgifter •arbetsuppgifter vars resultat ofta uppmärksammas i media •ett bra arbetsklimat och en god arbetsmiljö •möjligheter att kombinera privatliv och arbetsliv •goda förutsättningar till kompetensutveckling •möjligheter till utlandsarbete ARBETSUPPGIFTER SCB har en säkerhetsorganisation som består av säkerhetschef tillika säkerhetsskyddschef, en informationssäkerhetschef, en styrgrupp och en referensgrupp (myndighetens ledningsgrupp. Säkerhetsorganisationen ansvarar för att det på SCB finns rutiner för att möta författningskrav, policyer och riktlinjer för myndighetens säkerhetsarbete. Säkerhetsarbetet ska omfatta informationsskydd, personskydd, egendomsskydd och kontinuitetsskydd. Identitets- och behörighetsområdet täcker både huvud- och stödprocesser, samt IT-driftsmiljö och IT-utvecklingsmiljö. Till stöd för arbetet med identitets- och behörighetsfrågor finns en styrgrupp och en referensgrupp. Dessutom finns en förvaltningsgrupp. Arbetet innebär att vara kravställare på SCB:s processer och rutiner för att hantera identiteter och behörigheter. Arbetsuppgifter •det pågående långsiktiga förändringsarbetet avseende behörigheter för att säkerställa processer och rutiner samt anpassa dem efter verksamhetens behov •behörighetsrevisioner •förvalta regelverket för identitets- och behörighetshantering (dvs berörda delar av ledningssystem för informationssäkerhet) •löpande förvaltningsuppgifter •vara ordförande i referensgruppen för identitets- och behörighetshantering. Arbetet kan periodvis medföra andra arbetsuppgifter som genomförs i säkerhetsorganisationens regi. Som exempel kan nämnas att arbeta som riskanalysledare och att genomföra säkerhetsutbildningar m.m. Placeringen av tjänsten är organisatoriskt förlagd till GD-stab i Örebro eller Stockholm. KVALIFIKATIONER •akademisk examen där informationssäkerhet ingår alternativt kompletterande utbildning inom säkerhetsområdet (informationssäkerhet, riskhantering m.m.) •minst ett par års erfarenhet inom arbetsområdet •god samarbets- och initiativförmåga, strukturerat och systematiskt arbetssätt, noggrann samt förmåga att arbeta analytiskt och självständigt •vana vid att arbeta i projektform, både som projektledare och projektdeltagare •god förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift. Erfarenhet från statlig verksamhet är meriterande. Tjänsten är säkerhetsklassad och förutsätter därmed svenskt medborgarskap.
Företag: Statistiska centralbyrån SCB, Verksledning
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Identitets-och behörighetsansvarig till SCB i Stockholm/Örebro jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Identitets-och behörighetsansvarig till SCB i Stockholm/Örebro

Reklambyråsäljare till Elanders
Elanders är en global tryckerikoncern med verksamhet i 10 länder på fyra kontinenter. Koncernens och den svenska verksamhetens huvudkontor ligger i Mölnlycke utanför Göteborg där företaget grundades 1908 av Otto Elander, Nils Hellner och Emil Ekström Reklambyråsäljare till Elanders Vill du bli Elanders nästa stjärnsäljare? Vad erbjuder vi dig? På Elanders får du möjlighet att arbeta med branschens bästa erbjudande. Tillsammans med vårt team kan du erbjuda kunden den lösning som vid varje tillfälle ger bästa kvalité och ekonomi. Vi finns etablerade globalt med företag i tio länder. Du erbjuds ett varierat och självständigt jobb där du har stor möjlighet att påverka din vardag och din personliga utveckling i Sverige eller internationellt.   Din profil För att passa in som Elanders nästa stjärnsäljare måste du ha god känsla för affärsmannaskap och en hög servicenivå. Du är driven, resultatinriktad, har stort kundfokus och vet vad som gäller för att lyckas. Du kan Stockholmsmarknaden och har du erfarenhet från media och reklam så är det en fördel. Som vår blivande stjärnsäljare ger vi dig vårt fulla stöd med säljutbildningar så att du kan bättra på dina teoretiska grunder. Nästa steg Låter det intressant? I denna rekrytering samarbetar vi med 10TON Rekrytering AB och vi ber dig söka tjänsten på www.tioton.com. Arbetet pågår löpande och vi har ingen sista ansökningsdag.
Företag: 10TON Rekrytering
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Reklambyråsäljare till Elanders jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Reklambyråsäljare till Elanders

Administrativ assistent inom ekonomi (student)
Student Consulting Är du student, prestigelös och gillar att ta ansvar? Då har vi nästa utmaning för dig! Varje dag ger vi på Meet your future Group människor möjligheten att möta arbetslivet. Vår uppgift är viktig och det arbete vi bedriver kräver ett genuint engagemang och teamwork. På Meet your future Group strävar vi efter enkelhet, vilket vi tror är en grundsten för att uppnå goda resultat. För rätt person finns oanade utvecklingsmöjligheter i ett tillväxtföretag som Meet your future Group. Business Support är en av Meet your future Groups viktiga stödfunktioner med sitt säte på huvudkontoret i Stockholm. Avdelningen arbetar med att stötta upp våra affärsenheter inom samtliga processer. Vi jobbar med kunden i fokus och ansvarar för att hela det administrativa arbetsflödet fungerar utan komplikationer. Vi behöver nu fler studenter till vårt engagerade och duktiga team. Huvudsakliga arbetsuppgifter *Lön och fakturahantering *Diverse administrativa arbetsuppgifter Vi söker dig som är i början av din utbildning och kan jobba ca 16 timmar per vecka. Ibland kan det komma att bli mindre än så och andra gånger mer. För att trivas hos oss ser vi att du är noggrann, stresstålig och snabblärd. Det är viktigt att du fungerar bra i team då du kommer ha ett nära samarbete med dina kollegor. Som person är du engagerad och driven att ta stort ansvar för din arbetsinsats. Du kommer att vara placerad på vårt huvudkontor i Stockholm. Tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittat rätt personer, med start i augusti-september enligt överenskommelse. Är det dig vi letar efter? Brinner du för att skapa jobb för unga? Vi håller intervjuer löpande så ansök redan idag! Meet your future Group är moderbolag till Student Consulting, Professional Consulting och Work Match som tillhandahåller tjänster inom rekrytering, bemanning och jobbcoachning gentemot olika målgrupper. Genom våra dotterbolag bemannar, rekryterar och förmedlar vi närmare 10 000 jobb varje år. Och vi har kontor runt om i Sverige, Norge och Danmark. Det gör oss till en av de största aktörerna på marknaden.
Företag: Student Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Administrativ assistent inom ekonomi (student) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administrativ assistent inom ekonomi (student)


Sök lediga jobb Systemförvaltare Trelleborg

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se