Säljansvarig apotekstekniker till Apotek Hjärtat i Centrala Stockholm

Säljansvarig apotekstekniker till Apotek Hjärtat i Centrala Stockholm jobb Säljansvarig apotekstekniker till Apotek Hjärtat i Centrala Stockholm

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Säljansvarig apotekstekniker till Apotek Hjärtat i Centrala Stockholm. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Säljansvarig apotekstekniker till Apotek Hjärtat i Centrala Stockholm. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Söker projektledare för ett intergrationsprojekt- Stockholm

  2. Psykiatri Nordväst: biträdande chefsjuksköterska- Stockholm

  3. Personliga assistenter sökes omgående!- Sigtuna

  4. Representant- Södertälje

  5. Kontaktlinsoptiker, Götgatsbacken- Stockholm

  6. Ekonomiassistent/ekonomiansvarig på halvtid.- Huddinge

  7. Webbutvecklare med kunskap i EPiServer och .NET- Stockholm

  8. VO Stockholm Öst söker 1 kriminalvårdsinspektör- Österåker

  9. Analytisk controllerassistent- Stockholm

  10. Idrottshallsarbetare ref 24-13- Stockholm


Mer beskrivning

Söker projektledare för ett intergrationsprojekt
Poolia IT Presentation Vi söker omgående en IT-Projektledare kommer att vara en nyckelperson i arbetet med att effektivisera myndighetens verksamhet med hjälp av IT-system och tjänster. IT-projektledarna kommer att leda flera projekt inom utveckling och förvaltning av verksamhetens system. Varmt välkommen med din ansökan! Arbetsuppgifter - Genomföra förstudier för att fånga upp verksamhetens behov av IT-system och tjänster - Konkretisera behov och författa kravspecifikationer till utvecklingsinsatser och/eller upphandlingar - Upphandla IT-stöd - Planera och fördela arbetsuppgifter - Följa upp projektet - Följa upp leveranser gentemot leverantörer - Medverka i verksamhetsprojekt som IT-representant Utbildning/erfarenhet Vi ser att du har minst 10-års erfarenhet från att leda projekt, där något av dina uppdrag har handlat om att leda intergrationsprojekt och att införa Office 365 i en federerad miljö. Har du även kunskap och erfarenhet av någon projektledningsmodell, tex Props men även ITIL kunskaper är detta meriterande. Tjänsten är säkerhetsklassad och för detta krävs svenskt medborgarskap. Förmåner Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Företagsbeskrivning It-branschen är dynamisk och konstant föränderlig, det vet vi på Poolia. Därför värderar vi din kompetens och personliga egenskaper högt när vi anställer en konsult. Att få rätt person på rätt plats är vi specialister på och vi vet vikten av nytänkande inom it-branschen för att kunna erbjuda lösningar som passar våra konsulter lika bra som våra kunder. Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. 2012 har Poolia för femte året i rad utsetts till en av Sveriges bästa arbetsgivare enligt Universums undersökning. Poolia presenterar ”Tidernas rekrytering”. Besök tidernasrekrytering.se.
Företag: Poolia IT
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Söker projektledare för ett intergrationsprojekt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Söker projektledare för ett intergrationsprojekt

Psykiatri Nordväst: biträdande chefsjuksköterska
Danderyds sjukhus, avdelning 140 Psykiatri Nordväst är en universitetsklinik i nordvästra delen av Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO). Kliniken ska tillhandahålla psykiatrisk vård på specialistnivå i öppen och slutenvård till alla personer 18 år och äldre folkbokförda i Stockholms län. Kliniken har ca 600 anställda fördelade på tre allmänpsykiatriska öppenvårdsmottagningar, två psykosmottagningar, fem subspecialiserade mottagningar/enheter, en mobil akutenhet och åtta vårdavdelningar. Nu söker vi en biträdande chefsjuksköterska till avdelning 140 på Danderyds sjukhus. Avdelningen tar emot patienter med olika psykiatriska diagnoser och har 16 vårdplatser för både män och kvinnor som vårdas enligt HSL och LPT, med intag dygnet runt. Upptagningsområdet är de sex kommunerna i nordöstra Stockholm samt Norrtälje. Utöver en värdig miljö på avdelningen är vi måna om att förmedla en humanistisk värdegrund och arbetet sker i vårdlag. Arbetsuppgifter: Som biträdande chefsjuksköterska har du en viktig roll i det dagliga arbetet på avdelningen. Du ansvarar för delar av det administrativa arbetet i form av bemanning och Heroma, sköter den kort- och långsiktiga personalplaneringen, inkl. semesterperioden, samt följer upp att rutiner och riktlinjer följs. Vi ser fram emot att du också deltar i den mer övergripande styrningen av verksamheten. T.ex. genom att tillsammans med chefsjuksköterskan arbetsleda och stödja medarbetarna, verka för ett gott samarbetsklimat och med medicinskt ansvarig läkare planera, kvalitetssäkra och utveckla arbetet på avdelningen. Kvalifikationer: Sjuksköterska med specialistutbildning i psykiatri. Tidigare erfarenhet av arbete som biträdande chefsjuksköterska, samt administrativt arbetet i Heroma, är meriterande. Personliga egenskaper: Vi söker dig med stort intresse för att utveckla den psykiatriska omvårdnaden samt av ledarskap- och bemanningsfrågor. Vi ser att du kan samarbeta väl med alla på avdelningen och har även en förmåga att främja samarbetet mellan interna och externa parter. Du är noggrann och har ett strukturerat arbetssätt. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Övrig information: Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar flextid och har sedvanliga friskvårdsförmåner. Varmt välkommen med din ansökan! Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Psykiatri Nordväst: biträdande chefsjuksköterska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Psykiatri Nordväst: biträdande chefsjuksköterska

Personliga assistenter sökes omgående!
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Vi söker nu personliga assistenter till en glad och aktiv 19-årig kille med grav utvecklingsstörning och nedsatt hörsel och syn. Vi söker dig som kan jobba varannan helg samt under skollov dag- och kvällstid. Arbetet innebär att fungera som ett stöd i hemmet och hjälpa till med det mesta som kan uppkomma i vardagen. Har du utbildning eller erfarenhet av utvecklingstörning och är teckenkunnig är detta meriterande. Mest vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi söker dig som är en aktiv och engagerad person som kan ta egna initiativ. Du ska ha en positiv inställning och ha förmågan att kunna stimulera och motivera andra människor. Vi ser gärna att du delar kundens intresse av djur, musik och promenader. Det finns djur i hemmet så du bör inte vara pälsallergiker. Tillgång till bil är ett krav då kunden bor på landet. Arbetet kommer innebära att arbeta varannan helg samt under lov. Vecka 31 och 32 kommer vara mer tid enligt schema, därefter varannan helg. Att kompetensutveckla vår personal är ett led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen. Om du är den som erbjuds tjänsten förväntas du genomföra en webbaserad introduktionsutbildning för personliga assistenter före ditt första arbetspass, eller som senast inom tre veckor från det att anställningen påbörjades. Utbildningen syftar till att skapa trygghet för både personlig assistent och kund. Körkort: B körkort fordras. Tillgång till egen bil krävs. Arbetstid / Varaktighet: Varierande dag, kväll och helg. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Snarast, enligt överenskommelse Kontaktperson: Maria Juhlin/Evelina Madheim De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Humana samt av kunden och dennes anhöriga. Humana söker personliga assistenter över hela landet och har därför många annonser ute. På grund av det stora intresset för våra utannonserade tjänster har vi inte möjlighet att svara på dina frågor via telefon.
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Personliga assistenter sökes omgående! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personliga assistenter sökes omgående!

Representant
Biltema erbjuder idag ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/Teknik, Bygg, Bilvård, Verktyg. Biltema finns idag på över 100 platser i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Biltemas huvudsakliga marknadsföringsmedel är Biltemakatalogen som trycks i 16,5 miljoner exemplar per år. Under 2012-2016 kommer Biltema öppna 66 nya varuhus i Norden. Till våren beräknas vårt nya varuhus öppna i Södertälje. Inför detta söker vi nu en relationsskapande Representant.   Rollbeskrivning Som Representant är du Biltemas ansikte utåt på lokala mässor, event och utställningar. Som en del av marknadsstrategin arbetar Biltema med olika typer av kampanjer och riktade aktiviteter. Du är den som knyter kontakterna med lokala samarbetspartners. Du planerar och följer den lokalt gjorda aktivitetsplanen, planerar in företagsbesök och ansvarar för att Biltemas trycksaker, kataloger och broschyrer etc. sprids. Du arbetar under stort eget ansvar, och kan arbeta oregelbundna tider.   Kvalifikationer Vi söker dig som har 1-2 års erfarenhet inom detaljhandeln, har erfarenhet av inspirerande exponeringar och ett gediget intresse/erfarenhet för Biltemas produktområden. Dina tidigare erfarenheter från mässor och eventplanering är ett plus. Du har hög social kompetens och goda kunskaper i det svenska språket både i tal och skrift. Du är en initiativrik och självgående person som har lätt för att skapa kontakter och bygga relationer. Du trivs med ett högt tempo och har förmågan att hantera flera parallella arbetsuppgifter utan att tappa fokus. Befattningen kräver B-körkort, har du ett C-körkort är även det meriterande. Det är viktigt att du delar Biltemas värderingar; Enkelhet, Sparsamhet, Handlingskraft, Ordning och Reda samt Flexibilitet.   Arbetsplats/placering: Södertälje Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 mån provanställning, heltid Lön:Enligt överenskommelse Arbetstider: Varierar över veckan, innefattar kvällar och helger   Har du frågor kring tjänsten kontakta:Beata Vaszi 010-490 15 35 Observera att vi inte tar emot ansökan via post eller mail. Välkommen och ladda upp ditt CV samt Personliga brev. Urval kommer att ske löpande så vi ser gärna att du laddar upp din ansökan omgående. Är du intresserad av att söka någon av våra andra tjänster till Varuhuset? Resterande tjänster till Biltema Södertälje utannonseras under hösten/vintern. Ladda gärna upp en spontanansökan via vår hemsida så länge och skapa en så kallad ”Jobbagent”. När väl annonserna läggs ut, kommer du få ett mail om att det nu går bra att söka de tjänster du lagt in önskemål på.
Företag: Biltema Södertälje
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Representant jobb, Representant Södertälje, Representant Biltema Södertälje
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Representant

Kontaktlinsoptiker, Götgatsbacken
Synoptik Sweden AB är en av Sveriges ledande aktörer inom optik med 107 butiker från Kiruna i norr till Malmö i söder. Synoptik etablerades i Sverige 1991, har cirka 600 medarbetare och omsätter 850 mkr. Synoptik ägs av Synoptikfonden, en icke vinstdrivande stiftelse som verkar för att främja nordisk forskning inom optik. Varje år skänks en del av vinsten från Synoptik till forskning inom optik och oftalmologi. Synoptik är även en del av Grand Vision B.V, en världsledande aktör inom optisk retail, med drygt 4 600 butiker i fler än 40 länder. För mer information, se www.synoptik.se Vi söker en Kontaktlinsoptiker till vår butik på Götgatsbacken, Södermalm. Anställningen är ett vikariat på heltid, med start den 1 oktober 2013 och ett år framåt.  Ansvar Som optiker hos Synoptik erbjuder vi dig en spännande arbetsplats med möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Tillsammans med dina kollegor bär du ansvaret för att skapa goda kundrelationer och uppnå butikens försäljningsmål. Som optiker arbetar du i första hand med syn- och linsundersökningar men också i butiken. Vi erbjuder • Möjligheten till en personlig och yrkesmässig utveckling t ex via Synoptiks treåriga utbildningsplan för optiker som genererar minst 12 CET/år. • Ett spännande arbete med trevliga kollegor • Kunskapsutbyte mellan våra butiker • En informell och positiv arbetsmiljö Din kompetens Vi söker dig som är utbildad optiker med kontaktlinsbehörighet. Vi vill att du har egenskaper som innebär att du på bästa sätt kan ta hand om kunderna och driva försäljning. Vi tror att du är handlingskraftig och agerar affärsmässigt i alla lägen. Du har också god datavana. Personliga egenskaper Vi tror att du passar in hos oss om du serviceinriktad och kvalitetsmedveten. Som person ser vi att du är ansvarstagande, strukturerad och engagerad. Som optiker hos Synoptik är man en del av sitt säljteam och känner glädje i att skapa lyckosamma kundmöten!
Företag: Synoptik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Kontaktlinsoptiker, Götgatsbacken jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kontaktlinsoptiker, Götgatsbacken

Ekonomiassistent/ekonomiansvarig på halvtid.
Mark & Landskapsteknik AB är ett företag om ca 15 anställda, beläget i Aspudden. Företaget utför ett komplett register av trädgårdstjänster innefattande allt från planering och projektering av trädgårdsanläggningar till trädgårdsskötsel, trädgårdsdesign, trädvård mm. Företaget har sina lokaler i Aspudden. För mer info se www.markochlandskap.se Vi söker nu en:   Ekonomiassistent/ekonomiansvarig på halvtid Du kommer att vara ansvarig för vår ekonomiavdelning. Befattningen innebär allt från löpande bokföring, skatter, löner samt reskontra. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligeter och ju mer du kommer in i arbetet ju mer kommer det även att innefatta redovisning och att ta fram ekonomiska rapporter. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av dessa arbetsuppgifter och som har arbetat i en ekonomibefattning med stort eget ansvar. Det är viktigt att du är bra på att ”serva” både internt och externt och kan ta egna initiativ när det gäller att se till företagets bästa.   I denna rekrytering samarbetar vi med Karisma Rekrytering AB. kontaktperson är agneta Ståhl som du når på 0706-501940. Du ansöker direkt på www.karisma.se senast den 31/7.
Företag: Karisma Rekrytering AB
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent/ekonomiansvarig på halvtid. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent/ekonomiansvarig på halvtid.

Webbutvecklare med kunskap i EPiServer och .NET
Evry Presentation Vill du vara med och bygga Stockholmsregionens bästa IT-tjänsteföretag? EVRY är ett av de mest spännande IT-bolagen i Norden just nu, och är i en expansiv fas. I Stockholmsregionen expanderar vi inom affärsområdet Consulting, med fokus på åtagande och spetskompetenser. Nu söker vi fler erfarna systemutvecklare och mjukvaruarkitekter. Vi erbjuder dig en arbetsmiljö där omtanke för de anställda är satt i fokus. Vi erbjuder dessutom marknadens bästa möjligheter till kompetensutveckling. Det finns en stark social gemenskap med ödmjuka och engagerade medarbetare och ledare. Arbetsuppgifter Du deltar i design, utveckling och förvaltning av webbplatser till våra kunder som är stora och medelstora företag och bidrar med din spetskompetens och erfarenhet. Du arbetar i projekt och uppdrag i nära samarbete med kunden. EVRY strävar alltid efter ett stort ansvar i leveransen mot kund varför du kan komma att få jobba både i team i våra egna lokaler och ibland i våra kunders lokaler. Du arbetar tillsammans med kreativa medarbetare bestående av projektledare, systemutvecklare, arkitekter, AD, affärsutvecklare, koncept- och interaktionsdesigner. Våra kunder återfinns främst inom offentlig sektor, bank & finans, handel, logistik och transport. Utbildning/erfarenhet Du har erfarenhet av flertalet av nedanstående punkter: - EPiServer (eller annat CMS), .NET-plattformen och gärna MVC - JavaScript, HTML och CSS - SCRUM och Agila metoder (Scrum/XP/Kanban) - Praktisk erfarenhet av enhetstestning, testautomatisering, testdriven systemutveckling och continous integration är en fördel Certifieringar inom något eller några ovanstående områden ses som meriterande. Du har en passion för teknik, kreativa lösningar med en ansvarstagande och professionell inställning. Som person är du engagerad, självgående med vilja att ständigt lära mer och dela med dig av dina kunskaper. Vi värdesätter också egenskaper som strukturerad, kvalitetsmedveten, lagspelare samt social och kommunikativ. Förmåner Kompetensutveckling är en ledstjärna hos oss, vi har en strukturerad process för kompetensutveckling som vi kallar Akademin. För varje roll och nivå inom våra kompetensområden finns det en kompetenstrappa som beskriver kompetensmål och lämpliga utbildningar/konferenser. Vi förväntar oss att du brinner för att kontinuerligt vidareutveckla dina kunskaper inom ditt spetsområde, och tillsammans med många duktiga kollegor har du stora möjligheter till bra personlig utveckling. Företagets hemsida www.evry.se Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Evry
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Webbutvecklare med kunskap i EPiServer och .NET jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Webbutvecklare med kunskap i EPiServer och .NET

VO Stockholm Öst söker 1 kriminalvårdsinspektör
Kriminalvårdens uppgift är att genom frivård och fängelser verkställa de påföljder som domstol dömer ut, driva häkten och utföra transporter samt göra personutredningar i brottmål. Uppgifterna ska utföras på ett sätt så lagföring kan ske effektivt och återfall i brott förebyggas. I all verksamhet värnar vi starkt om humaniteten och respekten för den enskildes integritet och rättssäkerhet, utan att kompromissa i fråga om samhällets säkerhet och trygghet. Anstalterna Österåker, Täby och häktet Österåker utgör tillsammans verksamhetsområde Stockholm Öst. mer på vår hemsida www.kriminalvarden.se ARBETSUPPGIFTER Att direkt under kriminalvårdschefen operativt leda och utveckla verksamheten vid verksamhetsområde Stockholm Öst, för närvarande med placering på anstalten Österåker. Detta innebär bl.a. att du skall strukturera verksamheten efter de verksamhetsuppdrag som du ansvarar för, ha personal-, budget- verksamhets- och arbetsmiljöansvar. Du skall vara närmaste chef för ca 20 medarbetare. Du samarbetar med övriga kriminalvårdsinspektörer inom VO Stockholm Öst och ni ska tillsammans på effektivaste sätt samordna verksamhetsområdets totala resurser. Du kommer att ingå i verksamhetsområdets ledningsgrupp. KVALIFIKATIONER Du har akademisk examen inom det juridiska eller beteendevetenskapliga området eller annan utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren finner likvärdig. Erfarenhet av arbetsledning är särskilt meriterande. Du har god administrativ förmåga och är en duktig organisatör. Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift samt förmåga att kombinera helhetstänkande och utvecklingsinriktning av verksamheten inom ditt ansvarsområde. Du har förmåga att arbeta i högt tempo med ett brett uppdrag och kan leverera resultat. Stor vikt kommer att läggas vid den personliga lämpligheten där egenskaper som god samarbetsförmåga, gott ledarskap, initiativförmåga samt förmåga till nytänkande. Det är också viktigt att du kan entusiasmera din personal och tillsammans med dem driva verksamheten mot uppställda mål. Du delar kriminalvårdens grundläggande värderingar om en human människosyn, respekt för individen och tron på att människan är utvecklingsbar. Kriminalvårdserfarenhet är ett krav
Företag: Kriminalvården, VO Stockholm Öst
Ort: Österåker
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga VO Stockholm Öst söker 1 kriminalvårdsinspektör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: VO Stockholm Öst söker 1 kriminalvårdsinspektör

Analytisk controllerassistent
Poolia ekonomi Presentation Vår kund är en av Sveriges äldsta fackhandelskedjor med 100 butiker runtom i landet. Företaget vars supportkontor är beläget söder om Stockholm har idag 11 ambitiösa medarbetare. Nu söker de förstärkning med en analytisk och flexibel controllerassistent. Uppdraget är med start omgående och initialt 6 månader framåt med goda chanser att bli anställd hos kunden. Vill du arbeta i ett spännande företag där ingen dag är den andra lik är du rätt person! Sök tjänsten redan idag då urval och intervjuer sker löpande. Arbetsuppgifter I rollen som ekonomiassistent kommer du arbeta brett inom ekonomiområdet och vara behjälplig ekonomichefen i alla delar. I stora drag handlar det om att arbeta med den löpande bokföringen, kund- och leverantörsreskontra, in- och utbetalningar, diverse avstämningar samt påminnelser. Du är även ansvarig för att uppdatera och underhålla vårt statistik- och bonusverktyg. Utbildning/erfarenhet Vi söker dig som är minst gymnasieekonom, men ser gärna att du har en högre akademisk utbildning. Du har ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du måste ha förståelse för hela flödet på en ekonomiavdelning och du har ett brinnande intresse för siffror och försäljning. Ett krav är att du har mycket goda kunskaper i Excel. Det är en fördel om du har erfarenhet från ekonomisystemet Pyramid. Har du arbetat med projektredovisning och nyckeltalsstyrning samt har erfarenhet från kedjeverksamhet inom service eller detaljhandel är detta ett stort plus. Som person är du strukturerad, du har en positiv attityd och inspireras av ett högt tempo. Vi ställer höga krav på att du är flexibel och är bra på att kommunicera. Att arbeta på supportkontoret innebär också visst resande inom Sverige med butiksbesök, deltagande på konferenser och regionala träffar. Förmåner Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Företagsbeskrivning Vi tillhör de företag i Sverige som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning inom ekonomi. Detta gör att vi kan erbjuda dig unika möjligheter oavsett om du är CFO, redovisningschef, controller eller löneadministratör - inom ekonomins hela spektra - såväl till privat som till offentlig sektor. 2012 har Poolia för femte året i rad utsetts till en av Sveriges bästa arbetsgivare enligt Universums undersökning. Poolia presenterar ”Tidernas rekrytering”. Besök tidernasrekrytering.se. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia ekonomi
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Analytisk controllerassistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Analytisk controllerassistent

Idrottshallsarbetare ref 24-13
Stockholms Stad Idrottsförvaltningen Farsta idrottscentrum Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Idrottsförvaltningen, utbildningsförvaltningen och Farsta stadsdelsförvaltning har av kommunstyrelsen fått ett uppdrag att utveckla Farsta till en stadsdel med idrottsprofil. Profileringen ska ha ett tydligt folkhälsoperspektiv och omfatta både hälsa i bred mening och idrott i betydelsen breddidrott, talangutveckling och elit. 1 plats(er).Vi söker dig som vill vara med och bidra till att utveckla verksamheten ur ett kund- och föreningsperspektiv med inriktning på ökad fysisk aktvitet för Farstas invånare. Erfarenhet från arbete inom idrottsrörelse och föreningsliv är meriterande för jobbet som idrottsplatsarbetare. Farsta IP är organiserad under Idrott sydost. I organisationen finns det flera anläggningar med olika funktioner som arbetar gemensamt för att nå verksamhetsmålen. Arbetet styrs av det Idrottspolitiska programmet. I tjänsten som idrottsplatsarbetare ingår att sköta driften av fotbollsplaner, ishall, badplats, fastighetsservice, spolning av isbanor och sköta en idrottshall, städa och sköta fastigheten. Även snöröjning och grönyteskötsel med traktor förekommer. Skiftarbete förekommer delar av året, övertid kan förekomma. Gymnasieutbildning Körkort Vi ser gärna att du har personliga egenskaper som: samarbetsorienterad, målinriktad, kreativ, inspirerande, utåtriktad, positiv grundsyn, förmåga att skapa goda relationer och nätverk och är en god kommunikatör. Friskvårdsutbildning och teknisk kunskap är meriterande. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Skift. Sex månaders provanställning. Vi tillämpar lämplighetsprövning för detta jobb och kommer att begära utdrag ut belastningsregistret motsvarande skolutdraget innan tillsättning. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Anläggningschef Ulf Larsson Anne-Marie Palm , Anläggningschef , 070-4179345 Linda Runctantz , Kommunal, 076-129 44 29 (facklig) Loa Bienen , Vision, 08-508 28 393 (facklig) Tillträde: 2013-08-12.
Företag: Stockholms stad; Farsta idrottscentrum
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Idrottshallsarbetare ref 24-13 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Idrottshallsarbetare ref 24-13


Sök lediga jobb Säljansvarig apotekstekniker till Apotek Hjärtat i Centrala Stockholm

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se