Säljare 3Butiken Södertälje jobb - lediga jobb

Säljare 3Butiken Södertälje jobb Säljare 3Butiken Södertälje jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Säljare 3Butiken Södertälje. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Säljare 3Butiken Södertälje. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Vikariat bidragshandläggare- Stockholm

  2. Redovisningsansvarig till bolag i Solna- Stockholm

  3. VD assistent till IT företaget Orange Business Services i Solna- Stockholm

  4. Ambitiös inköpsassistent för spännande uppdrag- Stockholm

  5. Omsorgsassistent till Björkbackens Gruppbostad- Norrtälje

  6. FEM-OMENAL BERÄKNINGSINGENJÖR TILL STOCKHOLM- Stockholm

  7. Advokatfirman Nordia söker advokatsekreterare- Stockholm

  8. Glada och säljande varumärkesambassadörer- Södertälje

  9. Studenter sökes för behovsanställning - Servicerådgivare- Stockholm

  10. Båtmekaniker centrala Stockholm- Stockholm


Mer beskrivning

Vikariat bidragshandläggare
Stockholms Stad Skarpnäck SDF 190 Ek.bistånd Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Skarpnäcks stadsdelsförvaltning erbjuder dig en arbetsplats där ett aktivt medledarskap och ett tydligt ledarskap är grunden för att ge stockholmarna den bästa verksamheten. Eftersom vi gemensamt skapar vår arbetsmiljö är det viktigt med öppenhet, respekt och lyhördhet. Enheten för ekonomiskt bistånd och arbetsmarknadsåtgärder har som huvuduppgift att ta emot, bedöma och fatta beslut för de av stadsdelens invånare som vänder sig till förvaltningen med ansökan om ekonomiskt bistånd enligt socialtjänstlagen. Enheten utreder och beslutar om de sökandes rätt till ekonomiskt bistånd utifrån gällande lagstiftning och stadens riktlinjer. Uppdraget är att minska behovet av försörjningsstöd och förkorta bidragstiden genom tidiga insatser och individuella lösningar, Enhetens arbetsinsatser ska bistå den enskilde att så snabbt som möjligt finna vägar till egen försörjning. För att uppnå detta ska enheten samverka med Jobbtorg, arbetsförmedling, försäkringskassa, landsting m fl. Samverkan med övriga enheter inom förvaltningen är också av största vikt. Enheten söker en person som under begränsad tid vill arbeta hos oss som biståndshandläggare. För närvarande består enheten av 12 socialsekreterare, 5 biståndshandläggare, 3 administratörer, 1 biträdande enhetschef och 1 enhetschef. Enheten har ett strukturerat och teambaserat arbetssätt. Skarpnäcks stadsdelsförvaltning är en av Stockholms 14 stadsdelsförvaltningar. Stadsdelen ligger i sydöstra Stockholm, har 44 000 invånare och omfattar stadsdelarna Hammarbyhöjden, Björkhagen, Enskededalen, Kärrtorp, Bagarmossen, Skarpnäcks gård, Flaten, Orhem och Skrubba. Vid Skarpnäcks stadsdelsförvaltning, liksom i staden som helhet, strävar vi efter blandade arbetsgrupper och vi välkomnar därför en mångfald av sökande. 1 plats(er).Ekonomihandläggarens huvudsakliga arbetsuppgifter * Handlägga ansökningar om ekonomiskt bistånd i nära samarbete med socialsekreterarna * Ha telefonkontakt med klienter och andra myndigheter och i viss mån klientbesök * Tillsammans med övrig personal utveckla och förnya arbetsmetoder Vi söker Dig som * har lägst studentexamen från gymnasiet, gärna ekonomisk eller samhällsvetenskapligt program * kan arbeta självständigt och i team * god samarbetsförmåga * stark ansvarskänsla * god servicekänsla och vana att hantera olika typer av människor Som anställd har du friskvårdstimme och tillgång till motionslokal och flera träningspass och du kan även köpa förmånligt träningskort till Stockholms stads simhallar med gym och träningsanläggningar. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Erfarenhet av administrativt arbete krävs. Det är meriterande om du har arbetat i Paraply-systemet eller liknande system, har tidigare erfarenhet av arbetet som bidragshandläggare eller relevant utbildning inom området t.ex. kunskap om Socialtjänstlagen Varaktighet: 6 månader eller längre. Arbetstid: Dagtid. Vitar emot ansökningar som kommer in via jobb i stan. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Enhetschef Liz Margulies ,08-508 15 342 Saime Civas, Vision, 08-508 18 264 (facklig) Birgitta Naess, SACO, 08--508 40 623 (facklig) Tillträde: 2013-08-15. Snarast, enligt överenskommelse
Företag: Stockholms stad; 190 Ek.bistånd
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Vikariat bidragshandläggare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vikariat bidragshandläggare

Redovisningsansvarig till bolag i Solna
Arena Personal AB Om företaget För kunds räkning söker vi en redovisningsansvarig till ett större bolag. Vår kund har sitt kontor i trivsamma lokaler i Solna. Arbetsuppgifter I rollen som redovisningsansvarig kommer du att självständigt ansvara för redovisningen för ett bolag inom koncernen. Några av dina arbetsuppgifter kommer att innebära: • Löpande bokföring • Avstämningar • Periodiseringar • Momsredovisning • Månadsbokslut • Rapportering • Kund- och leverantörsreskontra • Göra utbetalningar • Vara behjälplig vid årsbokslut Din profil Vi söker dig som har flera års erfarenhet som redovisningsekonom och behärskar alla delarna av redovisningsprocessen till och med månadsbokslut. Klarar du även av att göra årsbokslut är det ett plus. Koncernspråket är engelska och det är därför viktigt att du är bekväm med att använda det dagligen i arbetssammanhang. Det är viktigt att du är van att använda MS Excel och har du erfarenhet av SAP är det meriterande. Som person är du noggrann, serviceinriktad och prestigelös. Du har bra sifferkänsla, positiv inställning, är självgående samt tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du kommer bli anställd av Arena Personal och jobba som konsult hos vår kund. Detta är en heltidstjänst och uppdraget kommer att starta i slutet av augusti och pågå i minst sex månader med chans till förlängning eller rekrytering till kund för rätt person. Varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Då vi tillämpar löpande urval och tjänsten ska tillsättas omgående, tar vi gärna emot din ansökan redan idag. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Företag: Arena Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsansvarig till bolag i Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsansvarig till bolag i Solna

VD assistent till IT företaget Orange Business Services i Solna
Orange Business Services is a global IT and communications services provider, with services available in 220 countries and a local presence in 166. We help companies collaborate more effectively, operate more efficiently and engage better with their customers – connecting their people, sites and machines securely and reliably. http://www.orange-business.com/en Arbetsbeskrivning Vi söker en VD assistent till det internationella IT företaget Orange Business Services som har sitt svenska kontor i Solna. I rollen kommer du att vara ansvarig för ruljangsen på kontoret och stötta VD inom varierande områden. Arbetsuppgifterna innefattar möten, protokollföring, kalenderhantering samt samarbete med övriga på kontoret och övriga i ledningsgruppen i andra länder. Du kommer även att stötta HR med vissa personaladministrativa arbetsuppgifter. Vidare kommer du ansvara för rapporterar, reseräkningar, attestering av dokument samt arkivering, besvara mail, vara ansvarig för olika system och se till att de uppdateras. Hjälpa till med förberedelse inför möten, skapa Power Point presentationer, boka och förbereda event samt bokningar av resor etc. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund för detta uppdrag som är på heltid och under en föräldraledighet. Uppdraget ska starta i början på september och pågår under 9-12 månader. Vem är du? Du har minst fem års erfarenhet i rollen som VD assistent eller motsvarande samt god erfarenhet från ovan nämnda arbetsuppgifter. Erfarenhet från internationellt företag inom IT branschen är mycket meriterande. Dina språkkunskaper är mycket goda och du måste hantera engelska flytande i såväl tal som skrift då majoriteten av arbetat sker på engelska samt innefattar stor del utländska kontakter. Du har en stor datorvana och är van att arbeta i Officepaketet samt olika system. Som person är du mycket ansvarstagande och självgående. Du kan driva dig själv i ditt arbete och skapar på ett kreativt sätt vägar att gå och löser de problem som uppstår. Du trivs med ett varierat arbete, är duktigt på att planera och prioritera samt kan arbeta såväl högt som lågt och är inte rädd för att ta tag i saker. Självklart bidrar du med stor servicekänsla och kan bemöta VD, kollegor samt övriga kontakter på ett professionellt och ödmjukt sätt samt hantera stora mängder av konfidentiellt material. Vidare är du kvick i handling, flexibel samt lyhörd. Vad kan vi erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansök länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Elenore Edelbrink tfn; 08- 764 25 17. Välkommen med din ansökan.
Företag: Manpower Administration
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga VD assistent till IT företaget Orange Business Services i Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: VD assistent till IT företaget Orange Business Services i Solna

Ambitiös inköpsassistent för spännande uppdrag
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Som inköpsassistent kommer du att ansvara för löpande administration inom inköp och assistera företagets inköpschef och ekonomichef Specifika arbetsuppgifter som ingår i din roll är: - Inköpsorderhantering, kontraktsregistrering, supportera BU och de andra funktioner inom företaget med inköpsfrågor. - Skapa PO och skicka till leverantör. - Inleverans och matcha fakturorna mot PO. - Assistera med interna utbildningar inom företagets inköpspolicy och inköpsprocesser. - Uppdatera och skapa månads rapportering från vårt system. - Skapar nya leverantör enligt new vendor creation process. Arbetets omfattning: Heltid med start i mitten av augusti och sex månader framåt, med möjlighet till förlängning. Du kommer vara anställd av Brainpeople och arbeta ute hos en av våra kunder. Din profil För att lyckas i denna tjänst har du en utbildning inom inköp eller ekonomi och gärna erfarenhet inom området. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Vidare har du en god datorvana och goda kunskaper i officepaketet. Det är meriterande om du har kunskaper i SAP eller Pallet men det är inte ett krav. Personliga egenskaper: Som person är du öppen, positiv, glad, serviceinriktad. Du har ett inre driv och är målinriktad. Vidare är du lyhörd och intresserad av människor och olika kulturer och du är nyfiken på att lära dig nya saker och anta nya utmaningar. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Jessica Bauer på 08-501 685 05 Om företaget Vår kund är ett ledande bolag inom hälso- och läkemedelsbranschen. Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook!
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Ambitiös inköpsassistent för spännande uppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ambitiös inköpsassistent för spännande uppdrag

Omsorgsassistent till Björkbackens Gruppbostad
Vi är en del av vårdbolaget TioHundra vars 2 500 medarbetare bedriver sjukvård och omsorg åt Norrtälje kommun och Stockholms läns landsting. Hos oss finns helheten, allt från Norrtälje sjukhus till hemtjänst, vårdcentraler, äldreboenden, psykiatri, personlig assistans och vård för hela familjen. Vi är en miljöcertifierad (ISO 14001) och rökfri arbetsplats. Norrtälje kommun är hjärtat i Roslagen. Du når oss med ca en timmes bussfärd från Stockholm, Uppsala och Arlanda. Här hittar du ett öppet landskap, en fantastisk skärgård och Norrtäljes idylliska stadskärna. ARBETSUPPGIFTER Björkbackens Gruppbostad är ett boende med 6 platser för vuxna personer som har beviljad LSS-insats "bostad med serskild service för vuxna" LSS 9§9. Vi arbetar med genomförandeplaner för att den beviljade insatsen skall tillgodoses utifrån personens önskemål och behov. Att utveckla verksamheten så att personernas individuella perspektiv tillvaratas enligt den enskildes genomförandeplan är viktigt i vårt arbete. Som en del i arbetslaget ger du det stöd och stimulans som behövs för att personen ska leva ett så aktivt och tryggt liv som möjligt. I arbetsuppgifterna ingår omvårdnad och att främja och stödja fritidsaktiviteter. I arbetet ingår också att delta på personalmöten, dokumentation och de sysslor som förekommer i ett hem. Arbetet innebär att arbeta på ett rullande 3-veckors schema förlagt på dag, kvälls och helgtjänstgöring. KVALIFIKATIONER Utbildningskrav: Utbildning, eller pågående utbildning, med inriktning för arbete med funktionhindrade. Krav på erfarenhet av arbete med personer med psykiska och fysiska funktionshinder. Vi söker dig som är ansvarsfull , social och har lätt att samarbeta i grupp. Arbetet innebär hantering av lyfthjälpmedel, alltså måste gällande föreskrifter följas. Vi värdesätter den kvalitet som mångfald tillför vår verksamhet.
Företag: TioHundra AB
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Omsorgsassistent till Björkbackens Gruppbostad jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Omsorgsassistent till Björkbackens Gruppbostad

FEM-OMENAL BERÄKNINGSINGENJÖR TILL STOCKHOLM
. ARBETSUPPGIFTER OCH KOMPETENS Xdin söker fler engagerade konsulter till  vårt beräkningsteam inom hållfasthet och dynamik med placering på vårt kontor i Kista.  Du blir en del av en växande grupp med både juniora och seniora beräkningsingenjörer där du tidigt får eget ansvar och utmanande arbetsuppgifter samtidigt som du är en del av ett prestigelöst och sammansvetsat team som tillsammans löser problem och utbyter kompetens. I rollen som beräkningsingenjör kommer du arbeta med verifiering, säkerhetställning och granskning samt hjälpa kunder med utvärdering och optimering av produkter inom främst strukturberäkning. Du trivs att arbeta i ett högt tempo med omväxlande uppgifter där leverans mot kunden står i fokus. Utöver kundkontakten jobbar du även nära kollegor i andra roller såsom konstruktörer. Vi tror att du antingen är nyutexaminerad eller har hunnit arbeta några år efter examen, viktigast för oss är ditt engagemang och vilja att leverera resultat utöver det vanliga. Våra uppdrag är främst mot fordon och industrin, varav tidigare erfarenhet inom dessa branscher är meriterande. Du har goda kunskaper i något av systemen Abaqus, Ansa, Ansys eller Hypermesh. Vidare behärskar du svenska och engelska i både tal och skrift. PERSONLIGHET OCH ENGAGEMANG Personliga egenskaper som vi värdesätter är din förmåga att agera självständigt och affärsmässigt. Du är positiv, utåtriktad och drivande med förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer med våra kunder. Du stimuleras av problemlösning och använder din kreativitet till att hitta nya lösningar. Naturligtvis har du ett genuint teknikintresse! Du anser att din lön ska stå i relation till din kompetens och vidare delar vi ansvaret med dig för att upprätthålla och utveckla din konkurrenskraftiga konsultprofil. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. OM XDIN STOCKHOLM I Xdin Stockholmsregionen är vi drygt 320 medarbetare och erbjuder tjänster inom produktutveckling, elektronik- och mjukvaruutveckling, test och kvalitetssäkring, process- och anläggningskonstruktion, system- och applikationsutveckling samt beräkning och simulering.Våra kunder finns främst inom energi, telekom, medicinteknik, verkstads- och fordonsindustrin.   ANSÖKAN Ansök så snart som möjligt då rekryteringsarbetet pågår löpande, dock senast 18:e augusti 2013.   KONTAKT Jonas Theodorsson Manager, Beräkning och Simulering Stockholm
Företag: Xdin
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga FEM-OMENAL BERÄKNINGSINGENJÖR TILL STOCKHOLM jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: FEM-OMENAL BERÄKNINGSINGENJÖR TILL STOCKHOLM

Advokatfirman Nordia söker advokatsekreterare
Jurek Bemanning Sverige AB Arbetsbeskrivning Vi söker Dig med erfarenhet som assistent, sekreterare, advokatsekreterare, konkurshandläggare eller motsvarande. Du har mycket goda datakunskaper, främst i Word och Excel. Tjänsten omfattar sedvanliga sekreteraruppgifter med stort inslag av skrivarbete, kontakter med klienter, domstolar och myndigheter, hantering av konkurser och även administrativa uppgifter såsom fakturering Vem är du? Du tycker om att arbeta i en flexibel miljö med växlande arbetsuppgifter. Du är noggrann och vill alltid prestera arbetsresultat av mycket hög kvalitet och Du har hög social kompetens och trivs att arbeta tillsammans med andra. Du kan planera Ditt arbete i ett från tid till annan högt arbetstempo. Du erbjuds Till kontoret i Stockholm söker vi en advokatsekreterare för heltidstjänst. Vi tar emot din ansökan med CV, personligt brev och betyg, via www.jurekbemanning.se, senast den 12 augusti, 2013. För eventuella frågor kontakta Susanna Kolding (susanna.kolding@nordialaw.com) eller Henrik Wetzenstein (henrik.wetzenstein@nordialaw.com). Växel: 08-563 08 100 Välkommen med din ansökan! www.nordialaw.com Om företaget Advokatfirman Nordia är en skandinavisk advokatbyrå med kontor i Stockholm, Göteborg, Köpenhamn, Odense och Oslo. Vi är verksamma inom svensk och internationell affärsjuridik med inriktning mot bolagsrätt och transaktioner, försäkrings- och skadeståndsrätt, immaterial- och marknadsrätt, fastighetsrätt, tvistelösning, ekonomiska brottmål samt insolvensrätt. På kontoret i Stockholm, som ligger i World Trade Center, Kungsbron 1, är vi ca 45 medarbetare, varav 30 jurister. Start: Efter överenskommelse. Lön: Efter överenskommelse. Sista ansökningsdag 12 augusti 2013
Företag: Jurek Bemanning Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Advokatfirman Nordia söker advokatsekreterare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Advokatfirman Nordia söker advokatsekreterare

Glada och säljande varumärkesambassadörer
PS Communication är i dag en av Nordens största kommunikationsbyråer. Vi skapar och genomför upplevelsebaserade kampanjer för att kommunicera med slutkonsumenter, kunder, återförsäljare, personal och andra intressenter. PS Communication har 145 anställda med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Köpenhamn och Oslo samt partnerbyrå i Helsingfors. Byrån arbetar med kunder som SJ, Telia, Ericsson, Trygg-Hansa, Posten, LG Electronics, Skånetrafiken, Kraft Food, AMF Pension, TV4 med flera. En av våra kunder, som är ledande inom branschen med högt rankade produkter inom flera kategorier, som till exempel kex, ost och livsmedel, choklad, kaffe, samt tuggummi och godis, kommer under hösten finnas på plats i butiker runt om i Sverige och bjuda på varma drycker. Vi söker nu en proaktiv, positiv och säljande varumärkesambassadör som kan visa upp vår kunds dryckesmaskiner och bjuda på dryck från välkända varumärken. Arbetet går ut på att lyfta fram produktens primära egenskaper såsom variation, bekvämlighet och kvalité. Du arbetar självständigt då du är ensam på plats i butiken. I arbetsuppgifterna ingår även kontakt och säkerhetsställning av platsen samt rapportering och utvärderingar efter dagens slut. Du som söker ska vara proaktiv och framåt som person och det är av största vikt att du är informativ i din framtoning samt gillar att jobba självständigt. Med fördel har du erfarenhet från liknande uppdrag/arbete och trivs i en roll med eget ansvar. Du är en positiv och driven person som känner dig trygg i rollen som serviceinriktad varumärkesambassadör. Tidigare säljerfarenheter ser vi som meriterade. Var: Södertälje När: 13-14 Spetember Arbetstid: Fredag kl. 15-19 Lördag kl. 12-16 Utbildning: Via telefon och mail Ersättning: 112 kr/timme, semesterersättning om 12 % tillkommer. Restidsersättning utgår vid resor över 1 timme.
Företag: Eventpeople
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Glada och säljande varumärkesambassadörer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Glada och säljande varumärkesambassadörer

Studenter sökes för behovsanställning - Servicerådgivare
Svensk Autorekrytering AB Om oss Autorekrytering är rekryteringsföretaget för dem som redan jobbar, eller vill jobba, i motorbranschen. Gemensamt för alla de kandidater vi kommer i kontakt med, är att de vill ha ett jobb att trivas med. Att utmanas av. Att växa med. Hos oss möter du kunniga människor som gör sitt bästa för att du ska hitta rätt. Våra väl fungerande metoder och processer talar för att vi kommer att lyckas. För dig som söker ett av våra många konsultjobb erbjuder vi kvalificerade uppdrag med goda utvecklingsmöjligheter. Med väl fungerande samarbeten mellan oss och våra uppdragsgivare, vågar vi påstå att vi har jobbet som kommer att förändra ditt arbetsliv. Om företaget Autorekrytering söker nu servicerådgivare till en av våra märkesverkstäder i Stockholm. När du jobbar för Autorekrytering blir du anställd av oss men uthyrd till någon utav våra kunder som verkar inom motorbranschen. Dina arbetsuppgifter Som servicerådgivare är den centrala uppgiften att jobba med service och kundbemötande. Du kommer att arbeta med att leda och fördela det dagliga arbetet samt att ansvara för att dagens arbete blir utfört och klart i rätt tid. I arbetsuppgifterna ingår bl.a. att administrera, boka och planera jobb till mekanikerna, ta betalt av kunden samt beställning av reservdelar. Din profil Vi tror att du har en bakgrund som mekaniker/kundmottagare på verkstad eller på annat sätt erfarenhet från fordonsbranschen och tidigare har arbetat med något av programmen Automaster, ELSA, ETKA, Kobra, Mekocat, Winassist eller Tacdis. Detta är inte ett krav men ett önskemål. Vi söker dig som har en god känsla för service och problemlösning. Att vara spindeln i nätet är något du trivs med och du har inställningen att alltid se lösningar. Vi tror att du är en person som brinner för att jobba med människor och service. Då arbetsuppgifterna är många är det viktigt att du kan prioritera och vara strukturerad i ditt arbetssätt. Du som söker har lätt för att ta kontakt med nya människor och trivs i en flexibel arbetsmiljö. Den här tjänsten passar dig som studerar eller redan jobbar deltid. Vi erbjuder Du får ett roligt arbete med varierande arbetsuppgifter. Du får möjligheten att finna rätt arbetsplats och samtidigt erhålla mycket erfarenhet. Välkommen med din ansökan!
Företag: Svensk Autorekrytering AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Studenter sökes för behovsanställning - Servicerådgivare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studenter sökes för behovsanställning - Servicerådgivare

Båtmekaniker centrala Stockholm
Svensk Autorekrytering AB Om oss Autorekrytering är rekryteringsföretaget för dem som redan jobbar, eller vill jobba, i motorbranschen. Gemensamt för alla de kandidater vi kommer i kontakt med, är att de vill ha ett jobb att trivas med. Att utmanas av. Att växa med. När du registrerar ditt cv hos oss, innebär det att du tar ett avgörande steg mot att hitta jobbet du kommer att vilja behålla. Länge. Hos oss möter du kunniga människor som gör sitt bästa för att du ska hitta rätt. Våra väl fungerande metoder och processer talar för att vi kommer att lyckas. För dig som söker ett av våra många konsultjobb eller erbjuder vi kvalificerade uppdrag med goda utvecklingsmöjligheter. Med väl fungerande samarbeten mellan oss och våra uppdragsgivare, vågar vi påstå att vi har jobbet som kommer att förändra ditt arbetsliv. Om företaget Vi söker nu en erfaren båtmekaniker till en av Stockholms mest kompletta marina. Marinan är vackert belägen och kan erbjuda båtservice, reparationer och försäljning. Dina arbetsuppgifter Som båtmekaniker arbetar du brett med service, underhåll, montering, reparationer och felsökning. Du kommer att arbeta både med utombordsmotorer och inombordsmotorer. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med båtmotorer. Vi ser gärna att du har en utbildning från Marina Läroverket och erfarenhet av arbete med MerCruiser och/eller Volvo Penta är mycket meriterande. Din profil Som person är du strukturerad, noggrann och har förmåga att prioritera rätt sak vid rätt tid. God service och känsla för kvalitet är en självklarhet för dig. För rätt person finns det goda möjligheter för vidareutbildning inom företaget. Körkort är ett krav! Vi erbjuder - Möjlighet till en tillsvidare anställning - Goda utvecklingsmöjligheter - Arbete i en fantastisk miljö Tillträde omgående Välkommen med din ansökan!
Företag: Svensk Autorekrytering AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Båtmekaniker centrala Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Båtmekaniker centrala Stockholm


Sök lediga jobb Säljare 3Butiken Södertälje

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se