Säljare med eller utan erfarenhet i Aneby jobb - lediga jobb

Säljare med eller utan erfarenhet i Aneby jobb Säljare med eller utan erfarenhet i Aneby jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Säljare med eller utan erfarenhet i Aneby. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Säljare med eller utan erfarenhet i Aneby. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Läkarsekreterare- Stockholm

  2. Brandskyddsrådgivare- Stockholm

  3. Tre utredare Barntjänst på nätet, dnr 2.2: 629/13- Stockholm

  4. Beredningsansvarig Konserthuset- Stockholm

  5. Ekonomichef till vår kund- Stockholm

  6. Företagssäljare (Telefoni/Växel lösningar) med goda förtjänstmöjligheter- Nacka

  7. Platschef till verkstad i Stockholmsområdet- Stockholm

  8. Prime söker receptionist/administratör- Stockholm

  9. Två projektledare kommunikation Barntjänst på nätet, dnr 2.2.1: 0630/13- Stockholm

  10. Redovisningskonsult till välkänt företag inom ekonomi och HR- Stockholm


Mer beskrivning

Läkarsekreterare
Om Praktikertjänst Psykiatri AB Om PTJ Psykiatri AB Kistamottagningen Järvapsykiatrin består av tre öppenvårdsmottagningar, var och en med sin speciella profil. Du är anställd inom Järvapsykiatrin och denna tjänst har sin placering på Kista. Vi behov kan du få rycka in på någon av de två andra mottagningarna, då oftast för en kortare tid. Alla tre mottagningar har en stabil och kompetent personal På mottagningen i Kista finns två multidisciplinära psykiatriska öppenvårdsteam varav det ena teamet är specialiserad på bedömning och behandling av unga vuxna mellan 18-25 år. På mottagningen arbetar ytterligare två läkarsekreterare. Mottagningen är inrymd i ljusa, nyrenoverade lokaler och ligger ett stenkast från Kista Centrum med goda kommunikationer. Vi erbjuder flextid, generöst friskvårdsbidrag samt en god stämning i arbetsgruppen. Arbetsuppgifter Arbetet som medicinsk sekreterare innefattar sedvanliga arbetsuppgifter för sekreterare, såsom journalskrivning, kassa- och receptionsarbete samt att ge administrativ service åt medarbetarna på enheten. Vi arbetar i datajournalsystemet Take Care. Som sekreterare på Järvapsykiatrin får man också en del andra administrativa uppgifter vilket gör att arbetet blir omväxlande och stimulerande. Vi har flextid och friskvårdsbidrag. Kvalifikationer Du ska ha utbildning som medicinsk sekreterae och gärna erfarenhet av arbete inom psykiatri. Du måste kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift i det svenska språket. Personliga egenskaper Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, flexibilitet och samarbetsförmåga.
Företag: PTJ Psykiatri AB Kistamottagningen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Läkarsekreterare jobb, Läkarsekreterare Stockholm, Läkarsekreterare PTJ Psykiatri AB Kistamottagningen
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Läkarsekreterare

Brandskyddsrådgivare
Gasellföretaget Brandsäkra Hem AB söker säljare till nystartat kontor i Stockholm, 1 plats. Vi på Brandsäkra Hem AB ökar fortfarande takten för att nå våra högt uppsatta expansionsmål och behöver därför bli fler! Just nu söker vi en ny toppsäljare som älskar att bryta barriärer och som inte vill vara en i mängden. Företaget har sitt huvudkontor i Göteborg, men har nu slagit upp portarna för ett nytt kontor i Stockholm. Nu ges du chansen att vara med och bygga upp företaget till att bli marknadsledande också i huvudstaden. Du brinner för att ständigt utmana dig själv samt att med en tydlig målmedvetenhet alltid nå dina högt uppsatta mål. Vi ställer höga krav både på oss som företag och även på vår personal. Vi anser att framgång alltid finns i ett gott arbetsklimat där individens utveckling ständigt står i centrum. Lyckas du hos oss garanterar vi dig varierande och spännande dagar med stor möjlighet till personlig utveckling samt en god ekonomi som belöning. Tidigare erfarenhet är inget krav då vi står för all utbildning och support. Garantilön. Är du sugen på din kanske största utmaning i ditt arbetsliv? Tveka då inte att söka denna tjänst!
Företag: Brandsäkra Hem Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Brandskyddsrådgivare jobb, Brandskyddsrådgivare Stockholm, Brandskyddsrådgivare Brandsäkra Hem Sverige AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Brandskyddsrådgivare

Tre utredare Barntjänst på nätet, dnr 2.2: 629/13
I Sverige lever 2 miljoner barn och ungdomar under 18 år. Som alla andra i vårt samhälle påverkas deras liv av beslut som fattas av makthavare och tjänstemän. Barnombudsmannen är en statlig myndighet med uppdrag att företräda barns och ungas rättigheter utifrån FN:s konvention om barnets rättigheter. Vi har regelbunden dialog med barn och unga för att få kunskap om deras villkor och vad de tycker i aktuella frågor. Vi bevakar och driver på genomförandet av barnkonventionen i kommuner, landsting/regioner och myndigheter. Barnombudsmannen informerar, bildar opinion och föreslår förändringar i lagar och förordningar i frågor om barns och ungas rättigheter. Myndigheten har cirka 25 medarbetare som arbetar från kontoret som är centralt beläget i Stockholm. Barnombudsman och myndighetschef är Fredrik Malmberg sedan 2008.Anställningsbeskrivning Som utredare får du medverka i ett regeringsuppdrag i nära samverkan med Socialstyrelsen. Uppdraget innebär att utforma och sprida information till barn och unga som tydliggör vad socialtjänsten kan och ska erbjuda barn och unga i behov av stöd eller skydd. Inom ramen för arbetet kommer en dialog ske med barn och unga, myndigheter och organisationer. I arbete ingår även att delta i övrig verksamhet och i det löpande arbetet som till exempel remissvar, brev och telefonsamtal. Kvalifikationer • Socionom, psykolog, pedagog eller motsvarande utbildning • Erfarenhet från arbete inom den sociala barnavården. • Gedigen erfarenhet av att samtala med barn och ungdomar i utsatta situationer både när det gäller enskilda samtal och gruppsamtal • God kunskap om barnkonventionen och dess tillämpning. • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. • God datorvana. Det är meriterande är att vara förtrogen med Barnombudsmannens metod för att tala med barn, ”Unga Direkt”. Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker dig som tycker om att arbeta målinriktat och är flexibel. Du har stort intresse för barns och ungas situation och en god orientering om samhällets insatser på området. Du har god analytisk förmåga och är social och utåtriktad med förmåga att arbeta såväl självständigt som i grupp. Barnombudsmannen eftersträvar en jämn könsfördelning bland de anställda. Praktiska upplysningar Anställningen är visstidsanställning på heltid med tillträde snarast och tills vidare, dock längst till och med 2013-12-31. Lön: Individuell lönesättning. Ange gärna löneanspråk i ansökan. Ansökan Vi vill ha din ansökan senast 2013-07-31. Ansökningarna hanteras löpande och intervjuer kan bli aktuella före ansökningstidens slut. Sänd din ansökan märkt med dnr 2.2.1: 0629/13 till Barnombudsmannen, Box 22106, 104 22 Stockholm eller med e-post till info@Barnombudsmannen.se Välkommen med din ansökan!
Företag: Barnombudsmannen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Tre utredare Barntjänst på nätet, dnr 2.2: 629/13 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tre utredare Barntjänst på nätet, dnr 2.2: 629/13

Beredningsansvarig Konserthuset
Espresso House är Sveriges största och mest passionerade coffee shop-kedja. Redan från starten 1996 har vi haft som mål att ha de bästa och stoltaste baristorna. Vår vision är att erbjuda ”Världens bästa kaffeupplevelse till världens bästa gäst”! Vi är 1 500 engagerade och glada människor som älskar kaffe och alltid sätter gästen först! Under 2013 blir vi ännu fler, då vi har en kraftig expansionsplan framför oss.Espresso House söker nu dig som vill ansvara för vår beredning på Konserthusets coffee shop i Stockholm. Tjänsten är på 30 h/v och innebär beredning av smörgåsar och sallader. Du kommer även ha ett ansvar för beställningar, renhållning, egenkontrollprogram och kvalitetssäkring. Hur kan du veta att det är dig vi söker? Du är en glad, energisk, kvalitetsmedveten person som älskar att arbeta med mat och som inser vikten av att varje produkt som lämnar dig ska vara den bästa. • Du har tidigare erfarenhet eller utbildning från kök, beredning eller kallskänk. • Du är ansvarsfull, initiativrik och gilllar att jobba självständigt • Du vill känna stolthet för det varumärke du arbetar för och du vill ha roligt på jobbet! • Du trivs bäst i ett högt tempo och gillar att utmana dig själv   Arbetet innebär oregelbundna arbetstider; dag, kvällar och helger. Tjänsten är 30 h/v och kommer tillsättas i september. Rekrytering startar efter sista ansökningsdag. Timlön enligt HRF:s kollektivavtal.
Företag: Espresso House
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Beredningsansvarig Konserthuset jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Beredningsansvarig Konserthuset

Ekonomichef till vår kund
Vill du arbeta som ekonomichef i ett välskött bolag med långsiktigt tänk och framtidsvisioner? Vill du arbeta nära affärsverksamheten och vara med och påverka företagets utveckling? Vill du arbeta i ett svenskt moderbolag på den globala marknaden? Sök då tjänsten som ekonomichef till vår kund. Detta är ett bemanningsuppdrag med stor chans till rekrytering hos vår kund för rätt person. Du ska ha möjlighet att tillträda tjänsten senast den 15 augusti. Om First Reserve Sedan 2003 har First Reserve mött och utvärderat människor och deras kompetens i jakten på nya medarbetare. Vi som arbetar på First Reserve har varit i branschen länge och är vana vid att sätta oss in i olika företag och deras situationer. Några av oss har arbetat på First Reserve sedan företaget startade – långsiktighet och engagemang är självklart för oss. Vi ser våra kandidater och konsulter som våra stora tillgångar. Vår målsättning är att genom vår erfarenhet och vårt stora engagemang arbeta för att matcha ihop kandidater med helt rätt kunduppdrag. Tillsammans skapar vi framgång! Vem är du? Vi tror att du är civilekonom med flerårig erfarenhet av att arbeta med att upprätta bokslut och årsredovisningar på ett internationellt bolag. Du har erfarenhet av att arbeta med koncernredovisning och har mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift. Vi söker en affärsorienterad ekonomichef som är engagerad i att vidarutveckla verksamheten. Du är målorienterad och trivs med att arbeta i team för att nå uppsatta mål. Du har en stor analytisk förmåga, är effektiv och har lätt för att prioritera och hålla deadlines. Ansökan Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Frågor besvaras av Ida Wiklund telefon 08-7058066 eller Viveka Holm telefon 08-7058064. Välkommen med din ansökan!
Företag: First Reserve AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomichef till vår kund jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomichef till vår kund

Företagssäljare (Telefoni/Växel lösningar) med goda förtjänstmöjligheter
Vill du sälja en produkt som alla använder och har behov av? Vi har marknadens bästa erbjudande för företag och vi söker nu duktiga säljare som vill lyckas med oss. Vad söker vi Vi söker 4 drivna personer för arbete med Företagsförsäljning av våra smarta produkter på fältet. Vår målgrupp är små och medelstora företag. Vilka är vi Qall Telecom är en är en företagsoperatör som erbjuder smarta kommunikationslösningar till företag i hela landet. Vi levererar paketlösningar inom fast och mobil telefoni, mobila bredband och mobila växlar. Med personlig service, innovativa lösningar och prisvärd kommunikation skall vi underlätta för Sveriges alla företagare. Vi är 50 anställda på huvudkontoret i nacka. Vi har idag landets billigaste och smartaste mobila lösning för företag och är nu i ett mycket expansivt läge Vem är du Du får gärna ha erfarenhet av försäljning på något plan men är inte ett krav. Du skall vara orädd, social och ha lätt för att träffa nya människor. Det är viktigt att du vågar ta för dig och kan tala för din sak. Du måste ha B-körkort, tala svenska obehindrat samt ha datorvana. Du måste gilla att resa då det kan förekomma resor i hela landet. Vilka är arbetsuppgifterna -          Prospektera och boka nya kundbesök  -          Göra behovsanalyser/presenterna lösning enligt behov -          Arbeta målstyrt efter ekonomiska budgetar -          Delta vid kund och säljaktiviteter     Vad erbjuder vi? -          Marknadens bästa förutsättningar för att lyckas. Du är med i ett expansivt läge där möjligheterna är enorma -          Bra villkor i form av fast lön och provision -          Roliga tävlingar och bra priser -          En mycket trevlig arbetsplats -          Bra chefer och ledare som finns där för att du ska lyckast     Är detta något för dig? Skicka in din ansökan/ CV snarast, rekrytering sker löpande.
Företag: Qall Telecom AB
Ort: Nacka
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Företagssäljare (Telefoni/Växel lösningar) med goda förtjänstmöjligheter jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Företagssäljare (Telefoni/Växel lösningar) med goda förtjänstmöjligheter

Platschef till verkstad i Stockholmsområdet
PerformIQ Om PerformIQ PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag som tror att de bästa jobbkandidaterna i Sverige har varit aktiva inom en idrott. Alla vi anlitar från receptionister till toppledare, har jobbat stenhårt för att nå ett sportsligt mål. Antingen på elitnivå eller på hobbybasis. Åratal av dedikation till en idrott gör något med en människa. Vi kallar det den tysta skolan. Svett, slit och ändlösa timmar i träningshallen resulterar i kvaliteter våra uppdragsgivare tycker om. Som att komma i tid, vara motiverade varje morgon och ha en stark vilja att vinna. För mer information besök www.performiq.se Företagspresentation PerformIQ söker för kunds räkning en platschef till en av våra kunder. Vår kund är en global däck- och servicekedja med över 900 verkstäder. Anställningen är på en av företagets verkstäder i Stockholmsområdet. Tjänstebeskrivning Som platschef har du ett övergripande drifts- och resultatansvar och arbetar ständigt med att överträffa kundernas förväntningar. Du har sinne för ordning och reda samt innehar ett affärsmässigt tänkande med förmåga att driva verksamheten mot uppsatta mål, både kvalitativa och ekonomiska. Du ansvarar för verkstadens totala verksamhet vad gäller kundmottagning, arbetsledning, administration, planering, försäljning och däckmontering. Förutom arbetet på däckverkstaden ingår det att besöka såväl nya som befintliga kunder. Kundkretsen består till stor del av företagskunder, varav många med tunga fordon. Du rapporterar direkt till företagets regionchef. Krav på person Vi tror att du har erfarenhet från en ledande/säljande roll, gärna ifrån fackhandeln. Du förstår vikten av långsiktighet och goda relationer med dina kunder. Vidare ser vi att du har en god arbetsledarförmåga såväl som administrativa kvaliteter. Du är stresstålig, positiv och har lätt för att lära. Att vara "spindeln i nätet" är något du trivs med och du är van att ta ansvar. Motorintresse är till god hjälp för att förstå marknaden, erfarenhet från bil/buss- eller däckbranschen är meriterande. B-körkort är ett krav. Vår kund erbjuder dig ett intressant och stimulerande arbete i ett expansivt företag som aktivt arbetar med att utveckla verksamheten. Som platschef hos företaget har du ett omväxlande arbete med både frihet och ansvar. Vi ser det som meriterande om du tidigare tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen, ange gärna vilken aktivitet du har utövat och på vilket sätt det har format dig som person. Den personliga lämpligheten är avgörande vid tillsättningen av denna tjänst. Start: omgående Omfattning: Heltid, Rekrytering Arbetstid: kontorstid Plats: Stockholm I denna rekrytering samarbetar vår kund med PerformIQ. Eventuella frågor besvaras av Carl Henrik Monsén, Rekryteringskonsult, på 073-353 75 07. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!
Företag: PerformIQ AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Platschef till verkstad i Stockholmsområdet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Platschef till verkstad i Stockholmsområdet

Prime söker receptionist/administratör
Prime Professional Prime söker dig som vill arbeta som ambulerande konsult inom reception och administration. Detta arbete passar perfekt för dig som studerar eller redan arbetar deltid och vill utöka din arbetstid lite mer. Arbetsuppgifter Som ambulerande konsult hos Prime kommer du att arbeta ute hos flera av våra kunder inom reception och administrationsområdet. I rollen som receptionist kommer du att vara företagets ansikte utåt. Du kommer representera företaget, ta emot besökare och svara i telefon. Du kommer ha en viktig roll i att ansvara för alla de sedvanliga arbetsuppgifterna som förekommer i en reception och vara beredd på att agera ”alltiallo”. Våra kunder är också ofta i behov av övrigt administrativt arbete så som registrering och hjälp med utskick. Även arbete som event/konferensvärdinna förekommer. Vem är du? Som person är du social, öppen och tycker om att arbeta med människor. Du har en hög servicekänsla och tycker det är kul att arbeta självständigt. Det är viktigt att du är flexibel och prestigelös och hjälper gärna till där det behövs. Stresstålig, noggrann och snabblärd är andra egenskaper som vi värdesätter. Du har minst gymnasiekompetens, är en van datoranvändare och är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från reception/administration eller andra serviceyrken Är du den vi söker? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Företagsbeskrivning Prime är ett marknadsledande bemanningsföretag som genom verksamhetsområdena Professionals, Service och Care levererar tjänster och helhetslösningar för bemanning, rekrytering, outsourcing och coachning. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid. Du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Genom samarbete med Arbetsförmedlingen erbjuder även Prime professionell jobbcoachning för dig som är arbetssökande. Prime är ett auktoriserat bemanningsföretag och uppfyller de krav som är uppsatta av branschorganisationen Bemanningsföretagen. Besök gärna vår hemsida www.prime.se
Företag: Prime Professional
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Prime söker receptionist/administratör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Prime söker receptionist/administratör

Två projektledare kommunikation Barntjänst på nätet, dnr 2.2.1: 0630/13
I Sverige lever 2 miljoner barn och ungdomar under 18 år. Som alla andra i vårt samhälle påverkas deras liv av beslut som fattas av makthavare och tjänstemän. Barnombudsmannen är en statlig myndighet med uppdrag att företräda barns och ungas rättigheter utifrån FN:s konvention om barnets rättigheter. Vi har regelbunden dialog med barn och unga för att få kunskap om deras villkor och vad de tycker i aktuella frågor. Vi bevakar och driver på genomförandet av barnkonventionen i kommuner, landsting/regioner och myndigheter. Barnombudsmannen informerar, bildar opinion och föreslår förändringar i lagar och förordningar i frågor om barns och ungas rättigheter. Myndigheten har cirka 25 medarbetare som arbetar från kontoret som är centralt beläget i Stockholm. Barnombudsman och myndighetschef är Fredrik Malmberg sedan 2008.Två projektledare till kommunikationsenheten Barnombudsmannen ska enligt lag informera och bilda opinion i angelägna frågor som rör barns och ungas rättigheter och intressen. Kravet på kommunikation ingår alltså i lagen som styr Barnombudsmannens verksamhet, vilket ställer stora krav på kommunikationens relevans och kvalitet. Arbetet innebär att medverka i regeringsuppdraget att utforma och sprida information till barn och unga som tydliggör vad socialtjänsten kan och ska erbjuda barn och unga i behov av stöd eller skydd. Inom regeringsuppdraget har vi löpande dialog med barn och unga, myndigheter och organisationer. Du kommer också att delta i det löpande kommunikationsarbetet med idéer, genomförande och uppföljning och att bidra i omvärldsbevakning och opinionsbildning, skriva texter, ta fram presentationer och att stötta den övriga organisationen i kommunikationsfrågor. I arbetet ingår även att delta i det löpande arbetet med remissvar, brev och telefonsamtal. Kvalifikationer • Akademisk utbildning med inriktning på journalistik/kommunikation eller motsvarande praktisk erfarenhet. • God stilistisk förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i både tal och skrift. • Erfarenhet och snabbhet i att producera texter. • Kunskap och erfarenhet av sociala medier. • Kunskap och erfarenhet av grafisk formgivning och trycksaksproduktion. • Kunskaper om programmen i Office och Adobe. • Erfarenhet av att möta barn och unga. Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker dig som tycker om att arbeta målinriktat och är flexibel. Du har stort intresse för barns och ungas situation och en god orientering om samhällets insatser på området. Du har god analytisk förmåga och är social och utåtriktad med förmåga att arbeta såväl självständigt som i grupp. Barnombudsmannen eftersträvar en jämn könsfördelning bland de anställda.   Praktiska upplysningar Anställningen är visstidsanställning på heltid med tillträde snarast och tills vidare, dock längst till och med 2013-12-31. Lön: Individuell lönesättning. Ange gärna löneanspråk i ansökan. Ansökan Vi vill ha din ansökan senast 2013-07-31. Ansökningarna hanteras löpande och intervjuer kan bli aktuella före ansökningstidens slut. Sänd din ansökan märkt med dnr 2.2.1: 0630/13 till Barnombudsmannen, Box 22106, 104 22 Stockholm eller med e-post till info@Barnombudsmannen.se Välkommen med din ansökan!
Företag: Barnombudsmannen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Två projektledare kommunikation Barntjänst på nätet, dnr 2.2.1: 0630/13 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Två projektledare kommunikation Barntjänst på nätet, dnr 2.2.1: 0630/13

Redovisningskonsult till välkänt företag inom ekonomi och HR
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: Bravura söker redovisningskonsulter. Vår kund gör verksamheter mer effektiva och ingår i en koncern som levererar programvara, outsourcingtjänster, inköpslösningar, betalningstjänster, butiksdatalösningar samt IT-relaterade utvecklings- och konsulttjänster. Ekonomiavdelningen består idag av 20 personer och de växer. I gruppen fokuserar de huvudsakligen på internationella företag som har etablerat sig i Norden. Arbetsuppgifter: I rollen som redovisningskonsult kommer du att arbeta både på kontoret i Upplands Väsby och ute hos dina kunder. Du ansvarar tillsammans med en grupp för ett antal kunder och sköter hela redovisningsbiten. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat löpande bokföring, skattedeklarationer, avstämningar, bokslutsarbete, deklarationer, kundfaktureringar och månatliga rapporteringar. Till en början är tjänsten på 50 % men omfattningen kan bli större på sikt. Profil: -Teoretisk ekonomisk bakgrund (krav) -Minst 4 års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna på redovisnings- eller revisionsbyrå (krav) -Erfarenhet av arbete med internationella företag -Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska. Har du dessutom kunskaper i tyska är det ett plus! Personliga egenskaper: Som person ser vi att du som söker tjänsten som redovisningskonsult är självständig, orädd och serviceminded. Du är en riktig ”doer” och arbetar effektivt med ett kritiskt öga. Vidare ser vi att du har en god analytisk förmåga och att du är flexibel och prestigelös. Övrig information: Start: Augusti Plats: Upplands Väsby Lön: Enligt överenskommelse Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: redovisning, bokföring, konsult Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningskonsult till välkänt företag inom ekonomi och HR jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningskonsult till välkänt företag inom ekonomi och HR


Sök lediga jobb Säljare med eller utan erfarenhet i Aneby

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se