Säljare med_utan erfarenhet sökes i Hultsfred. jobb - lediga jobb

Säljare med_utan erfarenhet sökes i Hultsfred. jobb Säljare med_utan erfarenhet sökes i Hultsfred. jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Säljare med_utan erfarenhet sökes i Hultsfred.. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Säljare med_utan erfarenhet sökes i Hultsfred.. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. NS söker Sveriges bästa mötesbokare!- Stockholm

  2. Finsktalande lönespecialist- Stockholm

  3. Kock/Kokerska- Stockholm

  4. 70-årig man i Spånga söker personliga assistenter som vikarier- Stockholm

  5. Sjuksköterska till avd 4, Norrtälje sjukhus- Norrtälje

  6. Hotellreceptionister för natten sökes!- Stockholm

  7. Betongarbetare till Stockholm- Stockholm

  8. System Manager till Rikslunchen/ Sodexo- Stockholm

  9. System Owner (Reports and Internal Control) till Rikslunchen/Sod- Stockholm

  10. Socialsekreterare till familjestödsenheten- Österåker


Mer beskrivning

NS söker Sveriges bästa mötesbokare!
Network Services är ett specialistföretag inom data- och telekommunikation som grundades 2004. Sedan start har företaget haft en kraftig tillväxt med god lönsamhet, och har idag drygt 100 anställda på kontoren i Stockholm, Göteborg, Malmö och Köpenhamn. Våra kunder är företag och organisationer med höga krav på säker kommunikation, som t ex internationella företag, operatörer, stadsförvaltningar, kommuner och landsting. Vårt arbetssätt präglas av ledorden Engagemang, Erfarenhet och Enkelhet. Network Services erbjuder en spännande arbetsplats på ett företag med stark tillväxt. Vårt mål är att alla som arbetar hos oss skall må bra och ha kul tillsammans. Du får dessutom arbeta med branschens mest erfarna konsulter, tekniker och säljare. I takt med vår fortsatta framgång behöver vi förstärka säljavdelningen inom affärområdet Solutions med en riktigt resultatrik mötesbokare. Om du är lika framgångsrik som vi, kommer du garanterat att trivas och vi kommer att ge dig de utvecklingsmöjligheter du behöver och önskar.Tjänsten är placerad i Stockholm. Din roll Vi vet hur tufft det kan vara att få fler nej än ja. Vi vet också att det finns de som triggas av just denna utmaning. Vi vet att en framgångsfaktor är att alternera mötesbokningen med andra utvecklande arbetsuppgifter. I den här rollen kommer du att fokusera 50 % av din tid på framgångsrik mötesbokning och 50 % på andra utvecklande innesäljuppgifter. I affärområdet kommer du att ha 15 rutinerade säljare att använda som kunskapsbank och bollplank. Då vi alltid tänker långsiktigt vad gäller våra rekryteringar finns det på sikt möjlighet till andra spännande utmaningar som ytterligare stödjer din fortsatta utveckling mot att bli en av våra absoluta stjärnsäljare. Våra säljcykler löper över cirka 3-24 månader, men du mäts naturligtvis mot både kort- och långsiktiga mål. Din profil Vi söker dig som under minst två år framgångsrikt lyckats prestera mycket gott resultat i kanske den tuffaste av alla säljroller, mötesbokning. Under dessa år har du självständigt ansvarat för uppfyllnad av din egen budget, vilket bland annat kan ha innefattat telemarketing, mötesbokning, eller en renodlad innesäljroll med nykundsansvar. Din utbildningsbakgrund kan variera men naturligtvis har du gått ett antal säljkurser hos din nuvarande eller tidigare arbetsgivare. Har din utbildning eller din roll gett dig erfarenhet av data- och telekommunikationsbranschen är detta meriterande. Mycket goda kunskaper i svenska, såväl tal som skrift är ett krav och då flera av de prospects du kan komma att kontakta pratar engelska är även mycket goda kunskaper i engelska ett krav. Din personlighet Den viktigaste egenskapen är viljan att vinna och i den här rollen trivs du som triggas av utmaning och utveckling. Då de produkter och tjänster vi säljer är komplexa och högst kvalificerade är det viktigt att du har ett sofistikerat sätt att bemöta kund och ta dig an invändningshantering. Du brukar få höra hur bra du är på att snabbt lyssna in kundens behov och förmedla individanpassade säljargument. Du gillar att arbeta självständigt, vilket hos oss innebär att du själv lägger upp planeringen av ditt arbete. Naturligtvis har du ett behov av erkännande från både kunder och arbetsgivare, vilket du kommer få hos oss. Du blir uttråkad av att ha för lite att göra och om du mot förmodan skulle ha det, tar du direkt initiativ till nya aktiviteter. I kontrast till detta önskar vi att du dessutom är strukturerad och intet tycker alltför illa om administration. Så, om det här är en beskrivning av dig, är du hjärtligt välkommen till oss! Sök tjänsten! Klicka på "Sök jobbet" och lägg in dina kontaktuppgifter samt bifoga cv och personligt brev - det tar bara någon minut! . För mer information om Network Services gå in på: www.networkservices.se.
Företag: Network Services Norden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga NS söker Sveriges bästa mötesbokare! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: NS söker Sveriges bästa mötesbokare!

Finsktalande lönespecialist
Trivs du i rollen som lönespecialist och vill jobba i ett internationellt företag där du kan vara med och påverka och utvecklas? Vi söker dig som är finsktalande, nyfiken och trygg i din roll som lönespecialist. Vi erbjuder ett utvecklande arbete med trevliga kollegor och en professionell arbetsmiljö i norra Stockholm. Om First Reserve Sedan 2003 har First Reserve mött och utvärderat människor och deras kompetens i jakten på nya medarbetare. Vi som arbetar på First Reserve har varit i branschen länge och är vana vid att sätta oss in i olika företag och deras situationer. Några av oss har arbetat på First Reserve sedan företaget startade – långsiktighet och engagemang är självklart för oss. Vi ser våra kandidater och konsulter som våra stora tillgångar. Vår målsättning är att genom vår erfarenhet och vårt stora engagemang arbeta för att matcha ihop kandidater med helt rätt kunduppdrag. Vi har kollektivavtal och därför kan våra konsulter och kunder lita på att vi är en ansvarstagande arbetsgivare. Tillsammans skapar vi framgång! Arbetsuppgifter Du kommer att tillhöra vår nordiska HR Shared Service avdelning för lön och personaladministration. Arbetet kommer att variera från ärende-och lönehantering i systemet till efterrapportering, såsom bokföringsunderlag, semesterskuld och rapportering till myndigheter i de nordiska länderna. Vem är du? Vi söker dig – en finsktalande lönespecialist med minst ett par års erfarenhet av hela löneprocessen. Du har systemvana och du talar och skriver engelska obehindrat. Vi ser gärna att du har erfarenhet av finsk lönehantering. Som person är du ansvarsfull och ambitiös med en positiv attityd. Du är flexibel och förändringsbenägen och trivs i en roll där du, förutom att arbeta operativt med löneprocessen, kan vara med och bygga upp rutiner och processer för avdelningen tillsammans med dina kollegor. Du har en hög servicekänsla och ett konsultativt arbetssätt med ett genuint intresse för andra människor.  Du är hjälpsam med stort eget driv samtidigt som du är duktig på att nätverka. Du har en förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter och löser på eget initiativ problem som kan uppstå i det dagliga arbetet. Ansökan och mer information Är du den person vi söker? Då ser vi fram emot att få ta del av ditt CV och ditt personliga brev. Vill du veta mer om tjänsten kan du ringa Sandra Solomon på First Reserve AB, hon nås på telefon 08- 705 80 63. Urval och intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!
Företag: First Reserve AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Finsktalande lönespecialist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Finsktalande lönespecialist

Kock/Kokerska
Stockholms Stad Socialförvaltningen AVDELNING FÖR DYGNET RUNT VERKSAMHETER Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Bandhagshemmen består av två tidigare fristående institutioner som idag tillsammans utgör en samlad stödboenderesurs. Verksamhetens målgrupp är personer med psykiska funktionshinder- och/eller beroendeproblematik (samsjuklighet). Verksamheten har sammanlagt 91 platser, 65 + 26. Arbetsplatserna är belägna i Bandhagen och i Aspudden. Personalgruppen som är etniskt och åldersmässigt blandad består av socionomer, sjuksköterskor, behandlingsassistenter, kock/kokerskor, ekonomibiträden. Till verksamhetsområdet, med placering i Bandhagen, söker vi nu 1 st kock/kokerska. 1 plats(er).Sökande skall tillsammans med övrig kökspersonal tillaga lunch och middag, planera matsedel samt tillaga specialkoster efter behov. Beställa livsmedel. Följa centrala upphandlingsavtal avseende livsmedel. Hålla kostnader inom given budgetram. Ansvara för egentillsynsprogram av livsmedel. På Bandhagshemmen avd. Skeppstavägen bor ca 65 personer. Kock/ Kokerske- utbildning. Dagtid med schemalagd helgtjänstgöring varannan vecka. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Minst 5 års yrkesvana. Sökande ska ha erfarenhet av arbete i storkök, gärna i kombination av socialt arbete samt god förmåga att arbeta nära människor med psykiatriska problem och med missbruksproblematik. Sökande ska vara tydlig och kommunikativ. Körkort för personbil är meriterande. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Verksamhetsledare Christina Wiklander,08-50849221 Saba Ekubasilassie, Biträdande verksamhetsledare, 08-50849225, saba.ekubasilassie@stockholm.se Jösta Claeson, Huvudskyddsombud Vision, 08-508 25 229, 076-1225229, josta.claeson@stockholm.se (facklig) Inga-lill Björk, Kommunal, 08-50825152 (facklig) Tillträde: Tillträde snarast. Tillträde kan ske innan sista dag för ansökan löpt ut.
Företag: Stockholms stad; AVDELNING FÖR DYGNET RUNT VERKSAMHETER
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Kock/Kokerska jobb, Kock/Kokerska Stockholm, Kock/Kokerska Stockholms stad; AVDELNING FÖR DYGNET RUNT VERKSAMHETER
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kock/Kokerska

70-årig man i Spånga söker personliga assistenter som vikarier
Nordström Assistans har sedan 1998 bedrivit personlig assistans med fokus på kunden och deras situation. Utifrån de möjligheter LSS erbjuder vi en rättvis personlig assistans. Vi har kunder i hela landet och finns idag lokalt i Stockholm, Malmö och Gällivare. Jag är en positiv man, 70 år, som bor i villa i Spånga. Jag söker nu glada assistenter som vill arbeta hos mig som vikarier. Då jag fick en Stroke för 20 år sedan behöver jag hjälp med förflyttningar, komma ut, matlagning, min personliga hygien osv. Mina intressen är data och Tv serier. Du som söker denna tjänst ska tala bra svenska. Goda egenskaper som uppskattas om du ska arbeta hos mig är tålamod och självständighet. Jag ser helst att du som söker har tidigare erfarenhet av yrket personlig assistent. Det är bra om du har körkort men ej ett krav. Hemma hos mig jobbar ett glatt gäng assistenter och jag tar för givet att du har humor och gillar att skämta med mig!   Då denna tjänst kommer att tillsättas omgående varav du bör vara snabb med att skicka in din ansökan. Arbetstiderna är dag, kväll och natt. Även helger. Utdrag från belastningsregistret kommer att krävas för dom som går vidare för intervju. Individuell lönesättning. Timlön. Kollektivavtal finns.
Företag: Nordström Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga 70-årig man i Spånga söker personliga assistenter som vikarier jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 70-årig man i Spånga söker personliga assistenter som vikarier

Sjuksköterska till avd 4, Norrtälje sjukhus
Avdelning 4 är en internmedicinsk vårdavdelning med 24 vårdplatser. På avdelningen vårdas framför allt patienter med bröstsmärtor, hjärtarytmier, hjärtsvikt och lunginflammation. Andra förekommande diagnoser är t ex diabetes och KOL. Många av våra patienter är svårt sjuka med stort behov av både medicinskt omhändertagande, god omvårdnad samt social planering inför hemgång eller alternativt boende. Vårdtiderna är korta vilket gör arbetet intensivt och omväxlande. Inriktningen ställer höga krav på observation, bedömning och prioritering av patienternas behov samt ställningstagande av åtgärder. TioHundra AB:s 2 500 medarbetare bedriver sjukvård och omsorg åt Norrtälje kommun och Stockholms läns landsting. Hos oss finns helheten, allt från Norrtälje sjukhus till hemtjänst, vårdcentraler, äldreboenden, psykiatri, personlig assistans och vård för hela familjen. Vi är en miljöcertifierad (ISO 14001) och rökfri arbetsplats. Norrtälje kommun är hjärtat i Roslagen. Du når oss med ca en timmes bussfärd från Stockholm, Uppsala och Arlanda. Här hittar du ett öppet landskap, en fantastisk skärgård och Norrtäljes idylliska stadskärna. ARBETSUPPGIFTER Du arbetar nära patienterna med patienten i centrum och i team tillsammans med undersköterskor, paramedicinare och läkare, s k PNV. Som sjuksköterska ansvarar du för ca åtta patienter. Tillsammans med dina medarbetare svarar du för vård och planering under vårdtiden, och att utskrivning sker på ett patientsäkert sätt, så att patienter och närstående upplever god kvalitet hela vägen. Det relativt ”lilla” sjukhuset underlättar för dig att få en överskådlig bild över patientens vårdkedja. Vi arbetar kontinuerligt med förbättringsarbeten och utgår från medarbetarnas egna önskemål för bland annat bra arbetsmiljö, kompetensutveckling och tydlig organisation. Vi tillämpar individuell schemaläggning, vilket ger viss möjlighet att påverka arbetstiden. KVALIFIKATIONER Leg sjuksköterska, erfarenhet från akutsjukvården är meriterande men inget krav. Meriterande är även fördjupning inom diabetes och/eller hjärtsjukvård samt datavana, all dokumentation sker i TakeCare. Vi söker dig som är öppen för nya arbetsformer, är uthållig och kan ta snabba beslut. Att du har ett professionellt, ödmjukt förhållningssätt samt bemötande ser vi som självklart. Vi värdesätter egenskaper som engagemang, god samarbetsförmåga och kvalitetsmedvetenhet. Du delar gärna med dig av dina kunskaper och erfarenheter samtidigt som du är öppen för att lära dig av andra. Vi värdesätter den kvalitet som mångfald tillför vår verksamhet.
Företag: TioHundra AB
Ort: Norrtälje
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska till avd 4, Norrtälje sjukhus jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska till avd 4, Norrtälje sjukhus

Hotellreceptionister för natten sökes!
Prime Professional Prime söker nu för kunds räkning dig som vill arbeta som nattreceptionist. Våra kunder är stora fina hotell som finns centralt i Stockholm. Just nu söker vi efter erfarna receptionister som kan arbeta extra, både under sommaren och till hösten. Du ska kunna hoppa in och arbeta när den ordinarie personalen får förhinder. Arbetsuppgifter I din roll som nattreceptionist kommer du arbeta i våra kunders reception under natten. Du kommer ha det övergripande ansvaret för hotellet och deras gäster samt vara deras ansikte utåt. Arbetat innebär bland annat: • Göra nattkörningen i deras registreringssystem • In- och utcheckning av gäster samt rumsbokningar • Vara behjälplig med både hotell- och destinationsfrågor • Säkerhetsansvar • Hålla rent och snyggt vid receptionen Vem är du? Du som söker ska minst ha gymnasiekompetens och tidigare erfarenhet av arbete i en hotellreception. Det är ett krav med goda kunskaper i bokningssystemet Opera. Kunskap i övriga bokningssystem är meriterande. Viktigt att du även är ansvarsfull, pålitlig, orädd och har skinn på näsan samt är väldigt flexibel. Vi söker dig som kan arbeta extra varför det är viktigt att du har en annan huvudsaklig sysselsättning så som studier eller annat arbete. Du kommer bli en extra resurs för ordinarie personal vid semester och sjukdom. Välkommen in med din ansökan! Företagsbeskrivning Prime är ett marknadsledande bemanningsföretag som genom verksamhetsområdena Professionals, Service och Care levererar tjänster och helhetslösningar för bemanning, rekrytering, outsourcing och coachning. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid. Du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Genom samarbete med Arbetsförmedlingen erbjuder även Prime professionell jobbcoachning för dig som är arbetssökande. Prime är ett auktoriserat bemanningsföretag och uppfyller de krav som är uppsatta av branschorganisationen Bemanningsföretagen. Besök gärna vår hemsida www.prime.se
Företag: Prime Professional
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Hotellreceptionister för natten sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Hotellreceptionister för natten sökes!

Betongarbetare till Stockholm
ExpanderaMera AB är ett av Sveriges största rekrytering- och bemanningsföretag specialiserat mot bygg, anläggning och fastighet. Företaget har varit verksamt i över 10 år och var pionjär inom sin nisch. Bolaget har även tilldelats flera priser under åren bland annat "Årets Superföretag" och DI Gasell. Läs mer på www.expanderamera.se. För kunds räkning sökes drivna och självgående betongare och armerare för omgående start. ExpanderaMera har ett stort antal kunder bland de ledande bygg- och anläggningsföretagen i Sverige som alltid erbjuder mycket spännande och utmanande arbetsuppgifter. Du som söker tjänsten som betongare/ armerare ser vi gärna har yrkesbevis och flera års dokumenterad erfarenhet som betongare. Du ska kunna läsa ritningar, vara självgående och duktig på armering. Tidigare erfarenhet av formsättning är också meriterande. Är du den betongare vi söker? Ansökan redan idag! Skriv gärna med referenser från tidigare arbeten som betongare. Märk din ansökan "betongare/ armerare Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Sylwia Spruch på 08-53034378. Arbetstid/Varaktighet: Heltid, Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Lön/Förmåner: Enligt kollektivavtal
Företag: ExpanderaMera AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Betongarbetare till Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Betongarbetare till Stockholm

System Manager till Rikslunchen/ Sodexo
Arbetsplats: Stockholm  Har du en bred systemkunskap och ett stort teknikintresse? Här har du chansen att komma in i en kreativ miljö med högt i tak och korta beslutsvägar. Rikslunchen befinner sig  i en expansiv fas och du erbjuds att komma in i en ung organisation som står inför en spännande resa.  Kulturen på företaget genomsyras av trivsel och resultatinriktning. Har du rätt engagemang och driv finns det även möjligheter att ta dig vidare i Sodexokoncernen, som Rikslunchen är en del av. INFORMATION OM TJÄNSTEN Som System Manager är du ansvarig för alla leverantörskontakter och kontrakt som rör företagets IT-system. Detta innebär att du har hand om den dagliga driften av systemen samt att du beställer och driver projekt mot våra leverantörer och kunder. I rollen är du även kvalitetsansvarig för det som produktionssätts genom att slutligen testa alla nya releaser som tagits fram av utvecklarna. På så sätt fungerar du som en brygga mellan mjuk- och hårdvara. Ditt ansvarsområde innefattar även enklare integrationer mot kunder och leverantörer. I DITT DAGLIGA ARBETE KOMMER DU TEX ATT: • Ha kontakt med leverantörer och göra kundbesök tillsammans med säljarna för att leverera rätt kvalitet • Ansvara för kontorets datorer och nätverk • Ansvara för att genomföra integration (filöverföring via SFTP/FTP, Webservice) mot partners och kunder. • Ansvar för dokumentation och certifiering Vi söker dig som • Har bred systemvana, erfarenhet inom Linux, och gärna SFTP/FTP, Webservice och Java • Gärna har jobbat i en liknande roll tidigare • Har ett bra helhetsperspektiv och har en god förmåga att ge support åt kunder och partners • Obehindrat talar och skriver på engelska då all dokumentation sker på engelska Det är meriterande om du har erfarenhet av PCI och elektroniska betalsystem. Eftersom du kommer att jobba med inköp av hårdvara och följa med på kundmöten har du en relationsskapande och affärsmässig förmåga. Du är handlingskraftig och lagspelare. Du är även organiserad och strukturerad.
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga System Manager till Rikslunchen/ Sodexo jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: System Manager till Rikslunchen/ Sodexo

System Owner (Reports and Internal Control) till Rikslunchen/Sod
Är du en analytiker som älskar siffror, struktur och detektivarbete? Här har du chansen att komma in i en kreativ miljö med högt i tak och korta beslutsvägar. Rikslunchen befinner sig  i en expansiv fas och du erbjuds att komma in i en ung organisation som står inför en spännande resa.  Kulturen på företaget genomsyras av trivsel och resultatinriktning. Har du rätt engagemang och driv finns det även möjligheter att ta dig vidare i Sodexokoncernen, som Rikslunchen är en del av. INFORMATION OM TJÄNSTEN Som System Owner ansvarar du för vår rapporteringsmodul och jobbar med att skapa och ta fram rapporter på basen av interna orders från Finans, Operations, Sales och Marketing. I tjänsten ingår även ansvaret för internrevisionen och här rapporterar du direkt till Head of Internal Control i Frankrike. Denna roll är ny, så du får möjligheten att skapa och fastslå rutiner, vilket innebär mycket frihet såväl som ansvar. DU KOMMER TILL EXEMPEL ATT • Skapa rapporter i ett verktyg i Java och jobba mot en MySQL databas. • Analysera och utreda stora mängder data • Genomföra revision på korttransaktioner för att upptäcka samt förhindra bedrägerier Vi söker dig som • Har goda kunskaper i MySQL, Java och Excel • Har erfarenhet av och gillar att hantera stora mängder data • Är organiserad och noggrann I stort sett all kommunikation och dokumentation som sker med samarbetspartners är på engelska vilket förutsätter att du obehindrat talar och skriver på engelska. Du har ett driv och en motivation att ta dig an nya uppgifter, du en riktig doer. Du gillar att jobba med databaser och har mycket bra struktur i det du tar dig an. Vidare arbetar du proaktivt och processtyrt. OM RIKSLUNCHEN Rikslunchen ägs av Sodexo Benefits and Rewards Services, en verksamhetsgren inom Sodexokoncernen. Sodexo är ett av världens 500 största företag med 420 000 anställda. Rikslunchen arbetar med att skapa ekonomiska elektroniska system som ger trygghet och vill bidra till att minska mängden kontanter i samhället. Omsättningen är 1,5 miljarder och på kontoret i centrala Stockholm jobbar ca 10 medarbetare. Läs mer på: www.rikslunchen.se
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga System Owner (Reports and Internal Control) till Rikslunchen/Sod jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: System Owner (Reports and Internal Control) till Rikslunchen/Sod

Socialsekreterare till familjestödsenheten
Skärgårdskommunen Österåker växer. Idag har Österåker drygt 40 000 invånare, ung befolkning och starkt nyföretagande. Skärgården och den fantastiska roslagsnaturen ger många möjligheter till aktiv fritid och härligt boende. Även om storstaden ligger nära - 30 minuter med tåg eller bil till Stockholm - finns det mesta inom kommunen. För mer information www.osteraker.se. Arbetsbeskrivning Vi söker socialsekreterare som vill arbeta med utredningar, planering och uppföljningar enligt BBIC:s principer. Du ingår i familjestödsenheten och det dagliga arbetet fördelas och organiseras av en samordnare i grupper om ca 10 personer. Vi utgår från Leanprinciperna i vår verksamhetsutveckling varför vi önskar medarbetare som har kundfokus, är tillgängliga och följer lagstiftningens kvalitetsmål. I familjestödsenheten ingår ca 35 medarbetare som har till uppgift att ansvara för socialförvaltningens arbete med utredningar, planering och uppföljningar enligt SoL och LVU avseende barn (under 18 år). Inom enheten ligger också ansvaret för, familjerätt, öppenvårdsinsatser samt rekrytering, utbildning och handledning av olika uppdragstagare. Kvalifikationer Vi ser gärna att du som sökande har socionomexamen eller annan lämplig högskoleutbildning med inriktning mot barn och ungdomar. Fördelar är om du har erfarenhet av BBIC:s systemet för utredning, planering och uppföljning avseende barn och ungdomar. Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet och din förmåga till verksamhetens utvecklig och samverkan. Körkort är också en fördel eftersom det ingår en del resande i tjänsten. Då Österåkers kommun är ett finskt förvaltningsområde är kunskaper i det finska språket meriterande. Anställningens omfattning Heltid, 40 timmar per vecka. Löneform: Månadslön Övrigt: friskvårdsbidrag, friskvårdstid och möjlighet att växla motsvarande semesterdagstillägg mot ledig tid Anställningsform Tillsvidare anställning. Provanställning på 6 månader kan komma att tillämpas. Tillträde Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag 2013-08-16
Företag: Österåkers kommun
Ort: Österåker
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Socialsekreterare till familjestödsenheten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Socialsekreterare till familjestödsenheten


Sök lediga jobb Säljare med_utan erfarenhet sökes i Hultsfred.

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se