Säljare sökes i Gnosjö med_utan erfarenhet jobb - lediga jobb

Säljare sökes i Gnosjö med_utan erfarenhet jobb Säljare sökes i Gnosjö med_utan erfarenhet jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Säljare sökes i Gnosjö med_utan erfarenhet. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Säljare sökes i Gnosjö med_utan erfarenhet. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Speciallärare/specialpedagog alt. lärare med gedigen erfarenhet, 75-100%- Upplands Väsby

  2. Assistent till reception och växel- Huddinge

  3. Forskningssjuksköterska- Stockholm

  4. Systemutvecklare (1-2 tjänster)- Solna

  5. Klasslärare åk 5- Sollentuna

  6. Elevassistent grundsärskolans träningsklass- Upplands-Bro

  7. Apovet rekryterar Marknadschef med ansvar för Kategoristyrning inom retail- Stockholm

  8. Lärare i förskola/Förskollärare- Botkyrka

  9. Sjuksköterska till pre op enhet- Stockholm

  10. Norsktalande ekonomiassistent inom inkassoärenden!- Stockholm


Mer beskrivning

Speciallärare/specialpedagog alt. lärare med gedigen erfarenhet, 75-100%
Upplands Väsby kommun planerar och utvecklar en hållbar framtid för invånare och företag i Väsby. Vi ger väsbyborna service i världsklass. Väsby Välfärd driver och utvecklar förskola, skola, fritid, kultur, omsorg och vård. Vi erbjuder i våra verksamheter varje enskild medborgare bästa tänkbara stöd och utvecklingsmöjlighet. Med kunskap, omtanke och glädje möter vi våra medborgare. Vår samlade kompetens, kvalitetsmedvetenhet och iver att ständigt utvecklas gör att vi i varje möte, situation och handling erbjuder det bästa. Vi är en levande organisation som ständigt utvecklas utifrån medborgarens behov och intressen. Breddenskolan ligger i sydöstra delen av Upplands Väsby i ett naturskönt område med skogen nära inpå knutarna. Skolan har ca 380 elever från förskoleklass till år 5 och ca 45 medarbetare. Breddenskolan är en trivsam arbetsplats, där medarbetare känner stolthet över sitt uppdrag och samarbete för att få "alla i mål". Skolan arbetar systematiskt med uppföljning av elevernas kunskapsresultat. Kollegialt lärande och formativ bedömning ligger i fokus. Vi deltar i Matematiklyftet kommande läsår. Tidiga insatser genomförs för att eleverna ska målen. Professionalitet, samarbete och engagemang är nyckelkompetenser för att du ska trivas här. Du är en lagspelare som vill medverka till en skola för alla. Besök gärna skolans hemsida för mer information, http://www.upplandsvasby.se/2/utbildning-och-barnomsorg/grundskola-och-skolbarnomsorg/grundskolor/breddenskolan.html .   Arbetsuppgifter Vi söker en speciallärare med erfarenhet av att arbeta med elever i behov av särskilt stöd för sitt lärande. Du har en viktig funktion att bistå med råd, bedömning, screening mm så att tidiga insatserna i matematik och svenska kan genomföras . Som speciallärare undervisar du elever i behov av stöd i klass och på grupp- och individnivå. Du ansvarar även för pedagogiska utredningar, handledning till pedagogerna för att hitta rätt hjälp till elever med behov av särskilt stöd, hjälpa pedagogerna i upprättandet av åtgärdsprogram och ingå i elevhälsoteamet. Kvalifikationer Du ska vara utbildad speciallärare/specialpedagog och behörig i att undervisa i svenska/svenska som andra språk. Du ska ha erfarenhet och goda kunskaper i både svenska och matematik samt ha erfarenhet av att skriva åtgärdsprogram och göra pedagogiska utredningar. Kompetens inom ITK för att ge elever alternativa lärverktyg ses som meriterande. Kompetens inom det neuropsykiatriska området är även det meriterande.   Arbetstid/varaktighet Tillsvidare. Tjänstgöring - 75-100 %. Arbetstid - månd- fred. Tillträdesdatum- 2013-08-12. Fackliga företrädare Nås via kommunens växel, tfn 08-590 970 00 Kontaktperson Ebba Wannegård, rektor 08-590 975 64. Välkommen med din ansökan Registrera din ansökan längst ned på sidan i vår annons på http://www.upplandsvasby.se, senast 2013-08-02. BS! Vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post eller post utan endast via länken ovan. Telefonförsäljare Vi undanber oss samtal från annonssäljare och rekryterings-/bemanningsföretag. Välkommen till oss på Väsby Välfärd!
Företag: Upplands Väsby kommun
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Speciallärare/specialpedagog alt. lärare med gedigen erfarenhet, 75-100% jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Speciallärare/specialpedagog alt. lärare med gedigen erfarenhet, 75-100%

Assistent till reception och växel
Diarienr. 580/1.6.1/2013 Södertörns högskola är ett dynamiskt lärosäte med unik profil. Vi bedriver forskning och utbildning inom humaniora, samhällsvetenskap, naturvetenskap, teknik och utbildningsvetenskap. Sedan starten har vi byggt upp en struktur med hög akademisk kvalitet och stark koppling mellan grundutbildning och forskning. Här finns idag 13 000 studenter och 840 anställda. Högskolan har sitt campus i en kunskapsintensiv och expansiv miljö i Flemingsberg i södra Stockholm. Vi eftersträvar att tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Anställningen är placerad vid Fastighetsavdelningen. Avdelningen ansvarar för högskolans gemensamma servicefunktioner såsom drift och underhåll av högskolans fastigheter och lokaler samt högskolas generella servicestöd. Det senare innebär bl.a. ansvar för är reception, växel, lokalbokning, lokalvård, och vägledning till besökare, studenter och personal. Du kommer att tillsammans med kollegor arbeta i högskolans reception och växel. Arbetsuppgifter • att ge service och information till besökande och uppringande • att ta emot och förmedla samtal och meddelanden • passerkorts- och nyckelhantering • brev- och pakethantering • att schemalägga personal i reception och växel • faktura- och avtalshantering • att boka lokaler • andra förekommande arbetsuppgifter inom avdelningen Kvalifikationer • dokumenterad erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna från universitets- och högskoleområdet • dokumenterat goda kunskaper i svenska och engelska • dokumenterad god samarbetsförmåga och känsla för service • förmåga att ta initiativ och arbeta självständigt • vana att arbeta parallellt med olika uppgifter under tidspress • ordningssinne • erfarenhet av schemaläggning av personal • intresse för ekonomifrågor • erfarenhet av arbete i telefonväxel. Kunskaper i Trio Callmanager vxl, passersystemet Integral, fakturahanteringssystemet Contempus och lokalbokningssystemet TimeEdit är meriterande. Anställningen är en tillsvidare på heltid, med tillträde så snart som möjligt. Kvällstjänstgöring kan förekomma vid enstaka tillfällen. Högskolan tillämpar 6 månaders provanställning. Välkommen med din ansökan senast den 24 juli 2013. Kontaktpersoner Maria Bölzner, Avdelningschef, 08-608 43 11 Ulrica Eriksson, Enhetschef, 08-608 49 81 Välkommen med din ansökan. För att få mer information om anställningen och för ansökan via högskolans webbplats var vänlig klicka på länken 'ansökan via extern webbplats'
Företag: Södertörns högskola
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Assistent till reception och växel jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assistent till reception och växel

Forskningssjuksköterska
Karolinska Institutet Avdelning Institutionen för kvinnors och barns hälsa, Karolinska Institutet Center of Neurodevelopmental Disorders (KIND). Karolinska Institutet Center of Neurodevelopmental Disorders (KIND) är ett nybildat FoUU-centrum inom området utvecklingsrelaterade kognitiva funktionsstörningar (neuropsykiatriska/neurologiska utvecklingsavvikelser; t.ex. autismspektrumstörningar och ADHD). Centrumet är ett samarbetsprojekt mellan Karolinska Institutet och Stockholms Läns Landsting med målet att samordna forskningen om kognitiva funktionsnedsättningar samt sprida ny kunskap genom utbildning och utveckling till hälso- och sjukvården, skola, socialtjänst, patienter, anhöriga etc.  Ett projekt inom KIND syftar till att undersöka monozygotiska tvillingar som är diskordanta för autismspektrumtillstånd, RATSS (Roots of Autism Twin Study Sweden, läs mer på http://ki.se/ki/jsp/polopoly.jsp?a=132829&d=42674&l=sv). Ett annat projekt- Projekt småsyskon- kartlägger den tidiga utvecklingen (5 månader – 3 år) hos barn med autism, läs mer på www.smasyskon.se Arbetsuppgifter Sökanden ska vara sjuksköterska med vidareutbildning till barnsjuksköterska med flerårig klinisk erfarenhet. Arbete med tidigare forskningsprojekt är en merit. Vidare krävs erfarenhet av att ta hand om barn, ungdomar och vuxna med diagnos inom autism-området och andra neuropsykiatriska tillstånd samt bemöta deras familjer. Personliga egenskaper som vi efterfrågar är samarbetsförmåga, serviceinriktad, pålitlig, stresstålig, självständig och flexibel.  Ansökningsförfarande Ansökan ska göras via rekryteringssystemet NetRecruiter.
Företag: Karolinska Institutet, Institutionen för kvinnors och barns hälsa
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Forskningssjuksköterska jobb, Forskningssjuksköterska Stockholm, Forskningssjuksköterska Karolinska Institutet, Institutionen för kvinnors och barns hälsa
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Forskningssjuksköterska

Systemutvecklare (1-2 tjänster)
Karolinska Institutet KI Biobank är en core facilitet som tillhandahåller tjänster och infrastruktur för preanalytisk provhantering. Våra kunder är världsledande forskare och vårt uppdrag är att bidra med stöd och rådgivning om insamling, hantering och förvaring av prov i medicinska forskningsstudier. Med hjälp av avancerade automations- och IT-lösningar och med utvecklingsmetoder hämtade från LEAN jobbar vi för att upprätta strömlinjeformade provhanteringsprocesser med högre kvalitet till lägre kostnad. Vår målsättning är att bli en världsledande medicinsk biobank. IT-gruppen inom KI Biobank står nu inför utökade utmaningar med att utveckla en förbättrad IT-arkitektur. Vi behöver därför förstärka gruppen och utlyser 1 - 2 tjänster som systemutvecklare för att delta i våra utvecklingsprojekt i forskningsnära miljö, och med stora möjligheter att påverka både din egen och verksamhetens utveckling. Arbetsgruppen KI Biobanks IT-grupp är ett dedikerat team som tillhandahåller IT-stöd till verksamhetens användare och kunder. Ett av gruppens främsta uppdrag är att utveckla ett labdatasystem (LIMS) till stöd för den automatiserade provhanteringen på biobankens lab. Gruppen arbetar även med utveckling och förvaltning av system för studiehantering åt forskare, såsom CRM, CMS och enkätsystem. Mer information hittar Du på ki.se/kibiobank Ansvarsområden/arbetsuppgifter Arbetet omfattar till större del att konfigurera och utveckla biobankens LIMS-system för laboratoriets processer, men även delta i och leda andra utvecklingsprojekt inom verksamheten. Du kommer att ingå i vårt utvecklingsteam vilket innebär att Du deltar i hela utvecklingskedjan från behovskartläggning och kravinsamling, design och utveckling till implementation, test och produktionssättning samt support. Vi är inne i en fas av att förändra vårt arbetssätt vilket gör att processkartläggning, kontinuerlig förbättring och dokumentation blir en naturlig del av arbetet. Din profil Vi söker dig med högskoleutbildning inom IT och/eller bioteknik. Du har erfarenhet av systemutveckling och programmering och har mycket goda kunskaper i informationsmodellering och databashantering. Erfarenhet av arbete med laboratorieinformationssystem samt arbete inom medicinsk/biologisk utvecklingsmiljö är meriterande. Meriterande är även erfarenhet av projektledning, agil systemutveckling samt systemintegration Eftersom utvecklingsarbetet sker i nära samarbete med kollegor förutsätter vi att Du har god samarbetsförmåga och trivs med att tillhöra ett team. Vi tror att Du som person är ansvarsfull samt kan planera och organisera ditt arbete. Vi ställer höga krav på förmågan att kommunicera och dokumentera, och att Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Eftersom tjänsten innefattar regelbunden kontakt med forskare och laboratoriepersonal ser vi också att Du är flexibel och serviceinriktad. Vi lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna. Anställningen Som anställd vid KI Biobank bidrar Du till nya framsteg i den medicinska forskningsfronten i Sverige. Du kommer att få arbeta i ett fokuserat och hängivet team där alla har möjlighet att bidra till gemensamma målsättningar, och att påverka arbetssätt och teknikval. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. KI tillämpar 6 månaders provanställning. Vi kommer att påbörja intervjuer under ansökningstiden, så vi tar gärna emot Din ansökan så fort som möjligt. Karolinska Institutet eftersträvar mångfald ur alla aspekter. Ansökningsförfarande Ansökan ska göras via rekryteringssystemet NetRecruiter.
Företag: Karolinska Institutet, MEB
Ort: Solna
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Systemutvecklare (1-2 tjänster) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Systemutvecklare (1-2 tjänster)

Klasslärare åk 5
Kärrdalsskolan söker en behörig klasslärare till åk 5. De ämnen vi har störst behov av i år 4-6 är Ma, NO och bild. Vi söker dig som är positiv, kreativ och samarbetsinriktad. Undervisningen sker i nära samarbete med en annan lärare i år 5. Du kommer att möta en personalgrupp som är positiv, lösningsfokuserad, som söker utmaningar och ständigt utvecklar skolan.   Våra kännetecken är hög kvalitet på undervisningen, arbetsro, modern teknik, samarbetsförmåga och kreativitet. Skolan ligger i Sjöberg i Sollentuna. Det är ett naturnära område med mycket möjligheter till bl.a. uteliv. Bra kommunikatoner, 10 minuter med buss från Sollentuna centrum eller Danderyds sjukhus.   Vi kommer rekrytera succesivt under ansökningsperioden   Välkommen med din ansökan!
Företag: Sollentuna Kommun - Kärrdalsskolan
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Klasslärare åk 5 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Klasslärare åk 5

Elevassistent grundsärskolans träningsklass
Ekhammarskolan är en 6-9 skola i Kungsängen med ca 360 elever. På skolan finns en integrerad grundsärskola. Ekhammarskolan är en Quadricepsskolan vilket innebär att vi skapar en god lärmiljö genom tydliga strukturer. Vi har en tydlig värdegrund för både elever och personal vilket ger en trygg och trivsam skola och arbetsplats. Arbetsuppgifter: Vi söker en elevassistent till grundsärskolans träningsklass. Arbetet går ut på att stötta eleverna vid inlärningssituationer och i den sociala träningen. Till arbetsuppgifterna hör också att assistera vid den dagliga omsorgen (toalettbesök, av -och påklädnad, bistå vid måltider m.m). Personalen i grundsärskolan är organiserade i ett arbetslag som jobbar tillsammans runt eleverna i grundsärskoleklassen och träningsklassen. Behörighet: Vi söker en kvinna. Att vara utbildad barnskötare eller fritidspedagog är en fördel men inget krav. Erfarenhet av tidigare liknande arbete är meriterande. Arbetstid/Varaktighet: 80%, visstidsanställning från 2013-08-12 -- 2014-06-13. Ansökan: sista ansökningsdag 2013-08-05. Lön: Individuell. Kontaktperson: Bitr. rektor Johan Björnberg Fackliga ombud: Kommunal: Carina Svahn, LR: Per-Arne Blomberg, LF: Christina Nordlander. Ombuden nås via kommunens växel. När du söker ett jobb hos oss i Upplands-Bro kommun vill vi att du använder dig av vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på "ansök" längst ned i annonsen.
Företag: Upplands-Bro kommun
Ort: Upplands-Bro
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Elevassistent grundsärskolans träningsklass jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Elevassistent grundsärskolans träningsklass

Apovet rekryterar Marknadschef med ansvar för Kategoristyrning inom retail
Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister – via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över. Apovet är ett rikstäckande apoteksbolag med specialisering på läkemedelsförsörjning till djursjukvården och djurägare. Vår tydliga vision är att bli djurläkemedelskundens självklara val på marknaden. Vår ambition är att bygga upp en stark och trovärdig position på den nordiska djursjukvårdsmarknaden. För att lyckas ska vi driva apoteksverksamhet med kompetent personal där hög tillgänglighet och personlig service är kärnvärden. Vi tror på en hög grad av delaktighet och ett decentraliserat arbetssätt, lösningarna finns oftast där problemen uppstår. En viktig del av vår kultur är glädje och engagemang hos våra anställda. Vår operativa verksamhet bedrivs i Falkenberg och vår Sortiments- och marknadsfunktion finns i Stockholm. Företaget växer snabbt och har idag 10 anställda. Vi söker nu en affärsorientrad Marknadschef som kommer att ansvara för vår Sortiments- och marknadsfunktion i Stockholm. Vår bransch utvecklas snabbt och tillsammans sätter vi en ny spelplan för djursjukvårdsmarknaden. Vår organisation är ny och på tillväxt och Du får god möjlighet att påverka utvecklingen framåt tillsammans med dina kollegor Arbetsuppgifter Som Marknadschef kommer Du att ansvara för Sortiments- och marknadsstrategi. Du kommer att driva sortiments- och lönsamhetsoptimering, prisfrågor, leverantörs- och inköpsfrågor. Du ansvarar för att sätta mål, budget och strategier för kategorierna och du bidrar till den strategiska utvecklingen inklusive ekonomiskt resultat. Du har personalansvar för en person som är sortimentsansvarig och som har medicinsk bakgrund med gedigen produktkunskap. Tillsammans bildar ni ett team där en viktig del i arbetet är att utveckla våra förutsättningar för leverantörsamarbeten. Marknadschefen rapporterar direkt till VD. Vem söker vi? För att lyckas i rollen ser vi gärna att Du har en akademisk examen inom ekonomi, och minst tre år erfarenhet från rollen som kategorichef inom detalj- och/eller dagligvaruhandel. Det är väsentligt att du har erfarenhet av affärsorienterade förhandlingar och ett stort plus om du har arbetat med jointmarketing kampanjer och prismodeller. God förmåga att utrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska är ett krav. Som person söker vi dig som har en stark ekonomisk affärsförståelse och analytisk förmåga. Du bör vara kommunikativ, drivande och trivas i en roll att skapa nya möjligheter och bygga samverkan. Vad kan vi erbjuda? Apovet kan erbjuda dig en utvecklande och spännande roll med ansvar för uppbygganden av en ny sortiments- och marknadsfunktion. Du får möjlighet till stort inflytande på en marknad i snabb utveckling. Kontaktperson I den här rekryteringen samarbetar Apovet med Experis, en del av Manpower Group. Tjänsten söker du via länken nedan. För mer information är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Katarina Thomasson 08-736 11 26. Skicka gärna även ett personligt brev riktat mot tjänsten till kto@se.experis.com. Intervjuer och urval sker löpande vilket innebär att du bör skicka in din ansökan omgående. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Experis Sverige
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Apovet rekryterar Marknadschef med ansvar för Kategoristyrning inom retail jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Apovet rekryterar Marknadschef med ansvar för Kategoristyrning inom retail

Lärare i förskola/Förskollärare
Botkyrka kommun är stockholmsområdets femte största kommun med drygt 85 000 invånare. Omtalade kultur-, demokrati- och upplevelsesatsningar, expansivt näringsliv samt ung och internationell befolkning, gör Botkyrka till en händelse- och variationsrik kommun med plats för nytänkare. Förskolan Luna ligger i Riksten /Tullinge med närhet till ett rikt natur och friluftsliv. Förskolan består idag av 8 avdelningar, nu söker vi en förskollärare till vår yngre barns avdelning Pluto /Mars. Vi söker dig som brinner för förskoleutveckling och vill vara med och utveckla vår inne och utemiljö. ARBETSUPPGIFTER Om arbetet: -att arbeta enligt läroplanens riktlinjer. - vara pedagogisk ansvarig. -tillsammans med övriga pedagoger utveckla verksamheten, där ni skapar en trygg, kreativ och lustfylld miljö för barnen. KVALIFIKATIONER Du som har en examen som förskollärare,gärna med några års erfarenhet. -gärna erfarenhet av pedagogisk dokumentation. -är aktiv i barnens lek. -har ett positivt och professionellt förhållningssätt. -är van att arbeta projektinriktat. -har ett språkutvecklande förhållningssätt. -ser möjligheter i möten med föräldrar.
Företag: Botkyrka kommun, Förskolan Luna
Ort: Botkyrka
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i förskola/Förskollärare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i förskola/Förskollärare

Sjuksköterska till pre op enhet
Dedicare Nurse & Doctor Kompetenskrav Sjuksköterska till en pre op enhet i Stockholm. Sedvanliga förberedelser inför operation. Ingen tidigare erfarenhet krävs. Dagtid mån-fre Ann-Sofie Arvidsson eller Elin Bjerke 08-555 65 640 nurse@dedicare.se Om Dedicare Dedicare erbjuder: Marknadsmässig lön Friskvårdsbidrag Konsultträffar Rekryteringsbonus Dedicare är ett auktoriserat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet av bemanning/rekrytering, och idag en av Nordens ledande leverantörer av bemanningstjänster inom vårdsektorn och med uppdrag inom alla specialiteter i hela Sverige, Norge och Finland. Våra kontor finns i Stockholm, Göteborg, Örebro, Karlskrona, Trondheim, Oslo och Helsingfors, och vi hyr ut läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter samt läkarsekreterare. Vi har krav på att man ska ha varit färdig i sin profession i minst två år och som specialist arbetat minst två år inom sin specialitet. Vår vision är att ha de mest kompetenta medarbetarna. Med kompetens menas fackkunskap, relevant erfarenhet och professionell service.
Företag: Dedicare Nurse & Doctor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska till pre op enhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska till pre op enhet

Norsktalande ekonomiassistent inom inkassoärenden!
Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas. Vill du jobba inom ekonomi och administration på ett av Sveriges största rekrytering och bemanningsföretag? Komet söker just nu en person till det Norsktalande teamet inom Inkassoärenden.  I rollen som ekonomiassistent kommer du att arbeta med förfallna fakturor och inkassoärenden samt med kund- och leverantörreskontra. Här kommer du att få möjlighet att introduceras och lära dig mer inom ekonomi och administrativa uppgifter. Du arbetar i ett engagerat team som arbetar med olika typer av ekonomifrågor och du har Reskontrachef som stöd. I denna roll har du ganska omfattande kontakt med de norska kunderna via telefon och mail. Avdelningen har en spännande utmaning då bolaget kommer att ha sin första norska kollega på Stockholmskontoret samt att avdelningen inom ekonomi växer. Är du den vi söker? Vi tror att du har en högskoleutbildning inom företagsekonomi eller motsvarande och är redo för en ny spännande utmaning. Du har goda kunskaper i norska språket och är inte rädd för att svara på kundfrågor via telefon. Du har viss praktisk erfarenhet inom ekonomi och kommer redan från start att vara med i ett förändringsarbete på företaget. Du som söker tjänsten bör: - Ha goda kunskaper inom norska i tal och skrift - Vara ordningssam och noggrann - Trivas i en kundnära arbetsroll - Ha stort tålamod, det kommer att vara mycket att sätta sig in i och ibland saknas fullständig information - Se möjligheten att få kunskap i ett stort bolag och dess ekonomifunktion Som person är du positiv och professionell och trivs bra med täta samarbeten. I denna tjänst kommer du att komma in som en konsulthjälp med goda möjlighet att växa och utvecklas i dina arbetsuppgifter. Start: Omgående, augusti 2013 Omfattning: Heltid med möjlighet till fast anställning Arbetsort: Centrala Stockholm Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att Du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder. Det finns goda möjligheter till anställning direkt på företaget.
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Norsktalande ekonomiassistent inom inkassoärenden! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsktalande ekonomiassistent inom inkassoärenden!


Sök lediga jobb Säljare sökes i Gnosjö med_utan erfarenhet

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se