Säljkonsulent Karlskoga jobb - lediga jobb

Säljkonsulent   Karlskoga jobb Säljkonsulent Karlskoga jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Säljkonsulent Karlskoga. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Säljkonsulent Karlskoga. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Växeltelefonist till bilföretag- Solna

  2. Avdelningschef för utveckling- Stockholm

  3. Bespisningsbiträde/Skolmåltidsbiträde- Järfälla

  4. Receptionist- och Kassaansvarig till Mercedes Benz Försäljning, Akalla- Stockholm

  5. Deltid Ekonomiassistent- Stockholm

  6. Senior jurist - bankrätt betaltjänster- Stockholm

  7. Chef Terminaloptimering till Stockholm Arlanda Airport- Sigtuna

  8. Säljande kundtjänst/Winback till Teleperformance- Stockholm

  9. Ledarna söker en Nationalekonom med inriktning mot arbetsmarknadsfrågor- Stockholm

  10. Sköndalsskolan söker lärare i fritidshem / fritidspedagog- Stockholm


Mer beskrivning

Växeltelefonist till bilföretag
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Har du erfarenhet av service och är nyfiken på bilbranschen? Vi söker nu för kunds räkning en trevlig telefonist på heltid till ett bilföretag med kontor i Solna. Arbetsuppgifter Som växeltelefonist tillhör du ett glatt team på ca 6 personer som tillsammans utgör den första viktiga kontakten med företagets kunder. Framförallt ansvarar du för att svara och koppla vidare samtal till respektive avdelning samt hantera enklare kundärenden. Öppettider för växeln är 7:00–18:00 vardagar och 11.00–15.00 lördagar. Du arbetar enligt ett rotationsschema med 8 timmars arbetsdag samt var sjätte lördag. Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet av service och gillar att prata i telefon. Det är en fördel om du har ett intresse för bilbranschen och då arbetet sker från en av företagets bilhallar är det bra om du trivs i den miljön. Många inkommande samtal är från internationella kunder så goda kunskaper i engelska en förutsättning för att lyckas i denna roll. Övrigt Uppdraget är tillsvidare och innebär att du får en anställning hos oss på Kontorsfixarna men arbetar ute hos kund i Solna. Tjänsten startar i augusti och urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Solna
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Växeltelefonist till bilföretag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Växeltelefonist till bilföretag

Avdelningschef för utveckling
Världskulturmuseerna heter formellt Statens museer för Världskultur. Myndigheten driver Världskulturmuseet i Göteborg och Etnografiska museet, Östasiatiska museet och Medelhavsmuseet samt tillfällig utställningsverksamhet i Bergrummet på Skeppsholmen i Stockholm. Idag arbetar cirka 130 medarbetare utifrån det primära regeringsuppdraget som är att visa och levandegöra världens kulturer samt att tillgängliggöra och utveckla kunskap om omfattande föremålssamlingar. Läs vidare på www.varldskultmuseerna.se ARBETSUPPGIFTER Som avdelningschef för utveckling har du ett övergripande ansvar för myndighetens utvecklingsprojekt, fastigheter- och säkerhetsfrågor. Målsättningen är att museerna ska nå uppsatta mål. Fokus ligger på att utveckla museernas inomhus- och utomhusmiljöer så de stödjer och förstärker verksamheten samt besökarnas upplevelser. Myndigheten Statens Museer för Världskultur bildades 1999 och är organiserad i en matrismodell, och bedrivs till stor del i projektform. Av myndighetens fastigheter är två ändamålsenliga museibyggnader medan två är K-märkta historiska byggnader. Byggnaderna har tillgång till parker och utomhusmiljöer med stor utvecklingspotential. Samtliga fastigheter förvaltas av Statens fastighetsverk. I planeringen av verksamheten samarbetar du med museernas chefer och medarbetarna. Du arbetar nära och är direkt underställd överintendent och ingår i myndighetens ledningsgrupp. KVALIFIKATIONER Akademisk examen inom ett relevant område och med stor kunskap om fastighetsförvaltning, ekonomi, att företräda en myndighet och föra en aktiv, drivande roll i kontakter med fastighetsägaren. Som chef är du drivande, entusiasmerande, idérik och stimulerar till ny tänkande och du är bra på att leda projekt. För att vi ska nå våra högt ställda mål på verksamheten krävs att du har: - Flerårig chefserfarenhet från fastighets- och/eller kulturmiljö. - Gedigen erfarenhet av såväl strategiskt som operativt arbete. - Stor kapacitet och erfarenhet av att driva och genomföra utvecklings- och förändringsarbete. - Mycket god förmåga att utrycka dig både muntligt och skriftligt, på såväl svenska som engelska. Arbetets karaktär ställer höga krav på målinriktning, mognad, handlingskraft, kreativitet, lyhördhet, en lätthet för samarbete, förmåga att bygga relationer och nätverk. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. I denna rekrytering samarbetar vi med rekryteringsföretaget Source.
Företag: Statens museer för världskultur
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Avdelningschef för utveckling jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Avdelningschef för utveckling

Bespisningsbiträde/Skolmåltidsbiträde
Järfälla ligger två mil nordväst om Stockholm C, med 67 000 invånare. Även om storstaden ligger nära - 20 minuter med pendeltåg eller bil till Stockholms C - finns det mesta inom kommunen. Stora friluftsområden, Mälarens vatten, rikt utbud av kultur och föreningar, mångskiftande näringsliv, fina bostadsområden, shopping och väl utbyggd service gör att Järfälla är en kommun att bo, arbeta och trivas i. Olovslundskolan är belägen i västra Jakobsberg. Här går ca 450 elever per läsår från förskoleklass till och med årskurs 5 samt samundervisningsklasser årskurs F - 6. Skolbarnsomsorg finns för åldrarna 6-12 år. Olovslundskolan arbetar för att skolan ska vara en trivsam miljö där alla får en möjlighet att utvecklas på bästa sätt. ARBETSUPPGIFTER Som skolmåltidsbiträde ingår du i ett väl fungerande arbetslag i Olovslundskolans mottagningskök och förbereder lunch och mellanmål för sammanlgt 550 personer, för elever i förskoleklass till åk 5 samt personal. Arbetet i köket leds av en skolmåltidsföereståndare och totalt arbetar 4 personer i köket. KVALIFIKATIONER Utbildning för att arbeta i skolkök eller motsvarande jämnförbar utbildning/erfarenhet. Du som söker är en positiv person som också är ansvarskännande, stresstålig, lösningsinriktad och har ett vänlig bemötande till såväl elever som vuxna. Du behärskar att använda dator, eftersom våra beställningar och information sker i huvudsak därigenom. Du har god kännedom om lagar gällande köksarbeten, hygienhantering HACCP och gärna kunskap om hantering av dietmåltider. Vi eftersträvar en jämn könsfördelning och ser gärna att du som söker är rökfri.
Företag: Järfälla kommun, Olovslundskolan
Ort: Järfälla
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Bespisningsbiträde/Skolmåltidsbiträde jobb, Bespisningsbiträde/Skolmåltidsbiträde Järfälla, Bespisningsbiträde/Skolmåltidsbiträde Järfälla kommun, Olovslundskolan
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bespisningsbiträde/Skolmåltidsbiträde

Receptionist- och Kassaansvarig till Mercedes Benz Försäljning, Akalla
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Vi söker nu en receptionist- och kassaansvarig till Mercedes Benz Försäljning i Akalla. Denna tjänst innebär att du kommer att ha helhetsansvar för receptionen, växeln, besökare och kassahanteringen. Om företaget Arbetsuppgifter Som receptionist- och kassaansvarig kommer du ansvara för receptionen där du kommer att ta emot samtal samt företagets besökare och kunder. I dina arbetsuppgifter ingår att sköta företagets telefonväxel, vidarekoppla samtal och ta emot besökare och kunder i bilhallen. Du sköter allmänna utrymmen och ser till att mötesrum är iordningställda och representativa. Vidare innefattar tjänsten att ansvara för kassahanteringen och betalningar. Även viss administration så som post- och budhantering ingår i tjänsten. Kvalifikationer Vi söker dig som brinner för service och har ett serviceorienterat arbetssätt. Det är meriterande om du har en bakgrund som receptionist. Du trivs med att samarbeta och är självgående. För dig är professionalitet, flexibilitet och servicemedvetenhet något självklart. Vidare trivs du med att ha ordning och reda omkring dig samt att du är ansvarsfull och driven i ditt arbete. Eftersom företaget har internationella samarbeten är det viktigt att du har goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska. Övrigt Tjänsten innebär en tillsvidareanställning hos oss på Kontorsfixarna med start omgående. Vi jobbar med löpande urval och därmed är det till fördel om du skickar in din ansökan redan idag! Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Axencrantz på 08-663 99 00
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist- och Kassaansvarig till Mercedes Benz Försäljning, Akalla jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist- och Kassaansvarig till Mercedes Benz Försäljning, Akalla

Deltid Ekonomiassistent
JCE HR Om oss JCE Human Resource är ett bemanningsföretag inom IT som arbetar med att hjälpa företag med kompetensförstärkning. Vi är ett entreprenörsdrivet företag som utvecklas naturligt genom ett samlat team av duktiga medarbetare där drivkraft, lojalitet och entreprenörsanda är ledord. Vi brinner för att matcha duktiga konsulter med nya spännande tjänster. Om vår kund Vår kund är ett spännande bolag som är marknadsledande inom området kommunikation och skydd för utomhusaktiviteter. De är idag 5 st där det idag råder en familjär stämning med lätt till skratt. Deras produkter syns i de flesta sportvaruhus över hela Sverige. Vår kund sitter i Kista med kort promenad avstånd ifrån Kista T-bana eller Helenelund pendelstation. Till vår kund söker vi nu en erfaren ekonomiassistent på deltid. Företaget ligger i framkant inom sitt område med väldigt intressanta produkter. Deras framgång hänger på kvalitétsmedvetenhet och deras anställda är personer med stort kunnande inom sina specifika områden där kunskapen är en tillgång för hela företaget. Dina arbetsuppgifter Idag sköts företagets ekonomi av en ekonomiansvarig på företaget med på grund av större efterfrågan på företagets produkter måste de nu ha assistans. Som ekonomiassistent kommer du att sköta företagets ekonomi, t.ex. leverantörsreskontran, kundreskontran och momsredovisning, osv. Arbete kommer att vara förlagt till två förmiddagar i veckan så kanske har du ett annat deltidsjobb idag eller känner att du vill börja trappa ner. Din profil Du har några års erfarenhet av liknande uppgifter och kan snabbt sätta dig in i rollen. Du älskar verkligen siffror och för dig spelar det ingen roll om det är fel på 10 kr eller 10 000 kr. Noggrann är din melodi. Du är självständig och känner dig trygg i din tidigare erfarenhet och kunskap samtidigt som du är öppen för förändringar och känner samhörighet med en entreprenöriell miljö kommer du att trivas på företaget. Vidare har du en god förmåga till samarbete och har en positiv framåtanda till både uppgifter och arbetskollegor. Kvalifikationer: Gymnasieutbildning el motsvarande med inriktning mot ekonomi. Relevant eftergymnasial utbildning om minst 2 år. Erfarenhet av liknande uppgifter De är väldigt meriterade om du har erfarenhet av ekonomisystemet ”Fortnox”. Låter det lockande? Intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten kommer att vara som konsult hos JCE Human Resource med arbetet förlagt ute hos vår kund. Vi ser fram emot att höra av dig!
Företag: JCE Human Resource
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Deltid Ekonomiassistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Deltid Ekonomiassistent

Senior jurist - bankrätt betaltjänster
Finansinspektionen söker nu dig som vill arbeta med området betaltjänster, elektroniska pengar och penningtvättfrågor. Du kommer att ingå i enheten Betaltjänster som har ansvar för tillstånds- och tillsynsfrågor som rör betaltjänst-, e-penning- och inlåningsföretag samt finansiella institut. För närvarande handlar det om cirka 360 företag och över 1 000 ombudsföretag. En stor del av arbetet handlar om penningtvättrelaterade frågor. Du kommer att arbeta med både tillstånd, tillsyn och regelfrågor. Det innebär många kontakter såväl internt som externt. I arbetsuppgifterna kan ingå att representera Finansinspektionen i olika samarbetsgrupper, både nationellt och internationellt. Enheten ingår i avdelningen Bankrätt som är en juristavdelning. Enheten består i dag av fyra jurister och en assistent. Din bakgrund Vi söker dig som är jur.kand, med några års erfarenhet av juridiskt arbete på till exempel myndighet eller företag med inriktning på bank- och/eller betaltjänstfrågor. Erfarenhet av arbete med penningtvättfrågor eller ekonomisk brottslighet är meriterande. Du ska vara bra på att samarbeta men även ha god förmåga att kunna arbeta självständigt. Du är drivande, kan arbeta under press samtidigt som du är noggrann och kan prioritera i dina arbetsuppgifter. Du har också en god analytisk förmåga och är en trevlig kollega. Du ska kunna uttrycka dig enkelt och begripligt i tal och skrift på svenska och engelska. Information Välkommen med din ansökan i form av cv och personligt brev senast den 16 augusti 2013. För ytterligare information kontakta enhetschef Johan Terfelt, telefon 08-787 81 58. Fackliga företrädare är för Saco, Marianne Bonde 08-586 484 94 och för ST, Johan Edhenholm 08-787 81 90. Om FI FI är en myndighet som övervakar företagen på finansmarknaden. Vi arbetar för att det finansiella systemet ska fungera väl med stabila företag och ett gott konsumentskydd. På FI arbetar drygt 300 personer. Vi håller till i ljusa, moderna lokaler på Brunnsgatan 3 i centrala Stockholm.
Företag: Finansinspektionen
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Senior jurist - bankrätt betaltjänster jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior jurist - bankrätt betaltjänster

Chef Terminaloptimering till Stockholm Arlanda Airport
Chef Terminaloptimering till Stockholm Arlanda Airport På en stor flygplats är det viktigt att resenärerna trivs, då det är den första delen på deras resa. Enheten Terminaloptimering har ett samordningsansvar för hela flygplatsen, så att terminalerna fungerar väl såväl operativt som kommersiellt, både ur ett operativt och ett strategiskt perspektiv.     Dina arbetsuppgifter Som Chef Terminaloptimering ingår du i ledningsgruppen för försäljningsavdelningen på Stockholm Arlanda Airport och har personalansvar för två medarbetare. En stor del av arbetet bedrivs även i projektform, med resurser från olika delar av verksamheten. Du är spindeln i nätet på Arlanda för att optimera användningen av terminalerna så att de fungerar både ur ett operativt perspektiv, där t.ex. resenärernas upplevelse av atmosfären är en viktig parameter, med ett kommersiellt perspektiv så att lokalerna kan ge resenärerna en trevlig shoppingupplevelse. I detta ingår att avväga vad ytor ska användas till på kort och mellanlång sikt avseende butiker, restauranger, hyresgäster och event/reklam samt att sätta ramverk för hur produkter, flöden och tjänster ska samverka i terminalerna. Du tar även, i nära samarbete med Swedavias centrala kommersiella avdelning, fram riktlinjer kring hur Arlanda ska driva utveckling av resenärens upplevelse av terminalerna. Utöver detta ansvarar du även för att ta fram och underhålla Arlandas terminalutvecklingsplan.  Våra förväntningar Vi söker dig som har högskoleutbildning och tidigare erfarenhet av flygplatsverksamhet eller motsvarande. Då arbetet innebär att vara projektägare och hålla samman större projekt är det viktigt att du har erfarenhet av detta. Vi ser dessutom gärna att du har erfarenhet av både operativ och kommersiell verksamhet. Som person är du social och har lätt för att samarbeta med andra, du är ödmjuk inför olika synvinklar och olika prioriteringar som behöver göras. Om du dessutom är strukturerad och operativ med ett kommersiellt synsätt kan det vara dig vi söker. Som ledare inom Swedavia skapar du rätt förutsättningar för våra medarbetare att se sin del i helheten och du fattar beslut som gagnar hela organisationen, vi arbetar för Ett Swedavia. Du skapar delaktighet genom dialog. Du är synlig och kommunicerar våra mål för att peka ut riktningen genom att lyssna, återkoppla och följa upp medarbetares idéer, prestationer och beteenden. Du är en god förebild och leder utifrån våra värderingar och riktlinjer, ditt beteende smittar av sig i organisationen. I mötet med dig upplever kunden och medarbetare ett professionellt bemötande, god service och en inbjudande miljö. Att ha roligt och visa glädje är en viktig del i ditt ambassadörskap. Som ledare har du mod att ifrågasätta vår verksamhet i syfte att utveckla den och bidrar till att förbättringar genomförs. Tillsammans firar vi segrar!  Vi erbjuder På våra flygplatser möter vi hela världen. Det är en unik arbetsplats med flygpuls och atmosfär. Vi ser att olikheter och mångfald berikar, och ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling som hållbart företag. På www.swedavia.se/jobb kan du läsa mer om hur det är att jobba hos oss. Anställning Tjänsten är en tillsvidareanställning. Placeringsort är Stockholm Arlanda.  Kontakt Om du har frågor är du välkommen att kontakta Maria Öhman på telefon 010-1091197 alternativt i semestertider maila till maria.ohman@swedavia.se. Välkommen med din ansökan senast 9 augusti 2013
Företag: Swedavia
Ort: Sigtuna
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Chef Terminaloptimering till Stockholm Arlanda Airport jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Chef Terminaloptimering till Stockholm Arlanda Airport

Säljande kundtjänst/Winback till Teleperformance
Swesale Rekrytering & Bemanning AB Om Företaget Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda på 270 kontor. Som en del av Teleperformancegruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. Om Tjänsten I din roll som Anti- Churn agent för Boxer kommer du främst att arbeta med inkommande samtal med fokus på att vända kunder som vill säga upp sina avtal. Detta innebär att du förväntas ge bästa möjliga service, lösa kundens problem, hantera avtalsfrågor och genomföra merförsäljning av avtalsförlängning, nya produkter och kampanjerbjudanden. Du kommer att jobba mot högt uppsatta säljmål och du förväntas dela vår syn på värderingsstyrd och relationsskapande försäljning där förmågan att lyssna och möta kunden på kundens nivå är av stor vikt. Du bör ha datorvana och kunna hantera first line support men även vissa backofficeuppgifter. Du kommer även att genomgå en kortare utbildning för att lära dig allt om din arbetsroll och Boxers produkter. Din Profil Du är en självgående person som inte ger upp i första taget och som drivs av att prestera toppresultat. Du är serviceminded, framåt och har en professionell attityd. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet från kundservicearbete och/eller försäljning. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift. Vi tror även att du har ett intresse för ny teknik samt har en god datorvana. Vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet, men stor vikt läggs vid din personlighet. Vi tror att du är: • Du är tävlingsinriktad och drivs av att kunna påverka din egen inkomst. • Du vill arbeta med och utvecklas inom försäljning. • Du tycker om att arbeta i ett högt tempo. • Kommunikativ och lyhörd. • Serviceminded och har god problemlösningsförmåga. • Initiativrik samt har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. • Strukturerad och ordningsam. • Mycket kompetent i att både prata och skriva på svenska och engelska Erbjudande Vi erbjuder en spännande och utmanande tjänst med stora möjligheter till utveckling. På Teleperformance erbjuder vi dig de bästa möjliga förutsättningarna att lyckas i din roll hos oss. Du kommer att få en bra introduktionsperiod samt stöd från din teamledare och säljcoach som ger dig en bra grund för fortsatt utveckling. Du kommer att bli en del av ett trevligt team på ett framgångsrikt och stabilt företag med goda karriärmöjligheter. Teleperformance är ett snabbt växande företag där våra anställda får en fantastisk möjlighet att lära sig grundstenarna i försäljning och kundvård. Vi letar efter dig som vet att sälj och service är en viktig del av din framtida karriär. Ansökan I denna process samarbetar vi med Swesale Rekrytering och Bemanning. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Vi kommer att intervjua fortlöpande för denna tjänst, så skicka din ansökan redan idag! För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jessica Wängelin, telefon 0708-65 59 16. E-post: jessica.wangelin@swesale.se eller Viktor Hernborg, telefon: 0703-31 29 00. E-post: viktor.hernborg@swesale.se Om Oss Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater. (Sökord: kundtjänst, kund tjänst, antichurn, anti churn, winback, win back, win-back, innesäljare, inne säljare, säljare, sälj, support, firstline, first-line, säljande kundtjänst, inbound, inkommande, teleperformance, boxer, telefonsäljare, telefon sälj). www.swesale.se
Företag: Swesale Rekrytering och Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Säljande kundtjänst/Winback till Teleperformance jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljande kundtjänst/Winback till Teleperformance

Ledarna söker en Nationalekonom med inriktning mot arbetsmarknadsfrågor
Propell Propell Ledarna är Sveriges chefsorganisation, chefernas egen yrkesorganisation med drygt 87 000 medlemmar. Våra medlemmar är chefer i alla branscher och på alla nivåer. Hos oss får de dubbelt stöd, både i yrkesrollen som chef och som anställd - och alltid med utgångspunkt i varje chefs individuella behov. Ledarna är fristående från fackliga centralorganisationer och politiskt obundet. För att ge bästa möjliga service till våra medlemmar eftersträvar Ledarna en personalsammansättning som speglar mångfalden i samhället. Vi ser gärna sökande som bidrar till detta. Läs mer på www.ledarna.se Rollen som Nationalekonom innebär att Du skapar, samlar in och driver utvecklingen av kunskap och idéer inom området arbetsmarknad och ekonomi. Du kommer bidra till att skapa trovärdighet och tyngd i Ledarnas budskap. I tillägg kommer Du att systematiskt kartlägga, sammanställa och rapportera relevanta trender och forskning inom fältet och på ett mer djupgående sätt bistå och utmana ordförande och förbundsstyrelse med kunskap. Kunskapen kommer senare att användas i opinionsbildning och för att förtydliga och positionera förbundets kärnfrågor. Organisatoriskt kommer du att ingå i den nyinrättade samhällspolitiska avdelningen. Vi söker dig som har en akademisk ekonomisk utbildning på hög nivå, förslagsvis inom nationalekonomi. Du har gärna arbetat som chefsekonom, analyschef eller motsvarande i 5-10 år. Du är samhällspolitiskt intresserad och har stor kunskap inom arbetsmarknadsfrågor. För att trivas hos oss är du en ambitiös, prestigelös och modern samhälls- och utvecklingsorienterad person. Du tycker om att delge kunskap i en värdebaserad organisation som drivs av professionalism och samverkan. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan! Söker gör du via www.propell.se. Klicka på "Ansök nu" så guidar vi dig igenom alla stegen. Vi kommer börja hantera ansökningar i mitten av augusti och om du har frågor gällande tjänsten så mejla ebba.levin@propell.se.
Företag: Propell
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Ledarna söker en Nationalekonom med inriktning mot arbetsmarknadsfrågor jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ledarna söker en Nationalekonom med inriktning mot arbetsmarknadsfrågor

Sköndalsskolan söker lärare i fritidshem / fritidspedagog
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Sköndalsskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Sköndalsskolan och Sandåkraskolan bildar tillsammans resultatenheten Sköndals skolor. Båda skolorna ligger i det natursköna området Sköndal med närhet till Drevviken. Sköndalsskolan kommer läsåret 13/14 ha ca 430 elever i årskurserna F-6, fyra fritidshem och en fritidsklubb. Vår vision är "När eleverna slutar i Sköndals skolor efter årskurs 6 ska de lämna oss med gott självförtroende samt ett intresse för fortsatt lärande". 1 plats(er).Arbete på integrerat fritidshem samt fotbollsträning av elever årskurs 4-6. Samarbete inom arbetslag, fritidshem samt med övrig personal och föräldrar. Vi söker dig som är fritidslärare och utbildad fotbollstränare gärna med utbildning i idrottsvetenskap samt med erfarenhet av arbete med barn. Du ska tycka om att arbeta i arbetslag samt ha ett stort intresse för att utveckla fritidshemmens verksamhet. Du är en trygg och stabil person som kan kommunicera väl med barn, föräldrar och medarbetare. Du har förmåga att kunna hantera en större barngrupp. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Erfarenhet av arbete på integrerat fritidshem. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Biträdande rektor Anette Karlsson,08-508 47 303 Sharon Rubin, Lokalombud, 08-7249708, sharon.rubin@stockholm.se (facklig) Tillträde: 2013-08-12.
Företag: Stockholms stad; Sköndalsskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Sköndalsskolan söker lärare i fritidshem / fritidspedagog jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sköndalsskolan söker lärare i fritidshem / fritidspedagog


Sök lediga jobb Säljkonsulent Karlskoga

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se