Säsongsanställda kyrkogårdsvaktmästare jobb - lediga jobb

Säsongsanställda kyrkogårdsvaktmästare jobb Säsongsanställda kyrkogårdsvaktmästare jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Säsongsanställda kyrkogårdsvaktmästare. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Säsongsanställda kyrkogårdsvaktmästare. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Volontär hos RFSL Stockholm - EGALIA- Stockholm

  2. Butikssäljare till modebutik- Nacka

  3. Aktivitetsledare/ledsagare- Stockholm

  4. Arbetsterapeut- Stockholm

  5. Apotekschef till LloydsApotek, Värtahamnen- Stockholm

  6. Webbredaktör/Content Manager i finansmiljö- Stockholm

  7. Ekonomiassistent- Solna

  8. Löneadministratör till utmanande uppdrag- Stockholm

  9. Vi söker en driven Mejeriansvarig!- Täby

  10. Teknikspecialist brandvägg- Stockholm


Mer beskrivning

Volontär hos RFSL Stockholm - EGALIA
Vilka är vi? RFSL Stockholm tillhör Riksförbundet för homosexuella, bisexuella, transpersoner och queeras rättigheter (RFSL). Mer info: www.rfslstockholm.se. EGALIA är en fritidsverksamhet som drivs av RFSL Stockholm, med stöd av Stockholm Stad. Den riktar sig till unga hbtq-personer i åldrarna 13-19. Syftet med Egalia är att erbjuda dess besökare en trygg, ledarledd mötesplats där de får träffa andra i liknande situation som de själva och där de blir sedda och stärkta i sina identiteter. Verksamheten koordineras av en anställd projektledare. Fyra volontära ledare följer ett roterande schema där tre av dem är på plats vid varje öppettillfälle. Egalia är ett fritidshäng som har funnits i mer än sex år och har öppet måndagar och torsdagar mellan kl.17-20. Mer info om Egalia: www.egaliaung.se Om uppdraget Som volontär på Egalia kallas du också för ledare och din huvudsakliga uppgift som ledare är att vara en trygg och vuxen förebild, mentor och stödperson åt Egalias besökare. En av Egalias grundpelare handlar om representation och det är därför viktigt att variationen av möjligheter att vara hbtq på återspeglas inom ledargruppen, varpå detta uppdrag riktar sig specifikt till rasifierade transpersoner. (Transperson är en person som på något sätt bryter mot samhällets normer kring könsidentitet och könsuttryck. Exempel på hur man kan vara transperson är som transsexuell, intergender, transgender eller transvestit. Med rasifierad menas att du har blivit, blir eller riskerar att bli utsatt för diskriminering och rasism pga. din hudfärg, hårfärg, födelseland, namn, språk, religion och/eller etnicitet. En annan benämning är icke-vit.) Denna gång söker vi en volontär som: * Har erfarenhet av att vara rasifierad transperson * Är ansvarstagande * Har god samarbetsförmåga * Har förmåga att ta initiativ Det är meriterande om du: * Har kunskap om och erfarenhet av hbtq-frågor * Kan kommunicera med ungdomarna på deras nivå För mer info om uppdraget och kraven: http://rfslstockholm.se/om-oss/jobbahososs/egalia-soker-en-volontar-som-ledare-med-start-26-augusti-och-tillsvidare/ Uppdragets omfattning Trots att uppdraget är ideellt så krävs det ett stort ansvarstagande och engagemang, då du förväntas kunna vara på plats på Egalia varje måndag och torsdag mellan kl.16-20.30. Därtill tillkommer tid för handledning några gånger varje termin och eventuell fortbildning och metodutveckling vid behov. Du förutsätts även ha möjlighet till mailväxling och andra mindre uppgifter på din fritid. Uppdragets karaktär: Ideellt volontäruppdrag Omfattning: ca 25 timmar/månad schemalagd tid i verksamheten. Ekonomisk ersättning: Ingen lön kommer utgå men en ekonomisk ersättning på 150 kr/timmen för Egalia-passen. Tillträde: 26 augusti 2013 Information om rekryteringsprocessen: Du ansöker genom ett frågeformulär på följande länk: http://www.webropolsurveys.com/S/2B91E755B6DC6264.par Du som uppfyller bedömningskriterierna för volontäruppdraget kommer att gå vidare till nästa steg i rekryteringsprocessen. Detta omfattar en intervju under v.32 eller 33. Utifrån bedömningen av frågeformulärets kvalité samt intervjun kommer vi sedan att välja ut den sökande som bäst uppfyller de kompetenser som Egalia söker. Vi tar INTE emot ansökningar per epost och kommer inte att läsa CV eller personligt brev.
Företag: RFSL STOCKHOLM
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Volontär hos RFSL Stockholm - EGALIA jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Volontär hos RFSL Stockholm - EGALIA

Butikssäljare till modebutik
Workcare är en arbetsförmedling och ett rekryteringsföretag och vår viktigaste resurs är våra medarbetare. Vi hjälper våra kunder med rena rekryteringsuppdrag. Workcare.se söker nu omgående en kvalificerad och modemedveten butikssäljare till modebutik med flera butiker i Sverige för kunds räkning. Tjänsterna kommer att tillsättas omgående samt löpande. Vi söker dig som är utåtriktad och glad och har en stark känsla för kläder och mode. Har du tävlingsinstinkt och älskar utmaningar är du troligtvis en person som passar. Gillar du mode och trender, är du nyfiken på människor och inspireras av att hjälpa kunder att hitta sin personliga klädstil? Då tror vi att du kommer att trivas. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av yrket. Personliga kvalifikationer Som person är du positiv, arbetsvillig och strävar efter hög kvalité på ditt arbete. Du är även händigt lagd och tycker om att arbeta praktiskt och att självständigt planera ditt arbete. Är du intresserad? Tveka inte utan skicka in din ansökan redan idag. Du kommer vara anställd direkt hos vår kund i Nacka på heltid. Skicka din ansökan till oss och ange referensnummer 0088. Du ansöker om jobbet via http://www.workcare.se/extern-applyform/
Företag: WORKCARE SVERIGE AB
Ort: Nacka
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Butikssäljare till modebutik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Butikssäljare till modebutik

Aktivitetsledare/ledsagare
Vi söker talangfulla medarbetare som vill jobba som ledsagare/aktivitetsledare till funktionsnedsatta barn och ungdomar. Du får gärna ha talanger eller intressen inom följande områden: Dans Sång Låtskrivande Musikstudio Teater Sport eller andra kreativa talanger/ intressen Du ska vara social, initiativrik, positiv, aktiv, drivande, nyfiken, kunna arbeta självständigt och älska att arbeta med världens underbaraste människor. Ju fler intressen och talanger du har desto bättre. Vi behöver idérika medarbetare som ser till att tiden används väl och att kunden mår bra och har roligt. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med personer med funktionsnedsättning, men ser mycket till personlig lämplighet och social kompetens. Du jobbar i regel på eftermiddagar/kvällar samt helger. Du anställs av Min Omsorg och arbetstiden består av 5- 30 h i månaden. Ett roligt, flexibelt och givande extrajobb!
Företag: Min Omsorg
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Aktivitetsledare/ledsagare jobb, Aktivitetsledare/ledsagare Stockholm, Aktivitetsledare/ledsagare Min Omsorg
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Aktivitetsledare/ledsagare

Arbetsterapeut
Capio Rehab Globen söker leg. arbetsterapeut Capio Rehab Globen ingår i en av Europas ledande privata vårdkoncerner, Capio Närsjukvård AB. Capio Rehab Globen är beläget på Arenavägen, granne med Globen Arena. Oktober 2012 startade koncernens primärvårdsrehabiliteringen i Stockholm. Idag har vi fem enheter. Vi arbetar aktivt med hög kundtillfredsställelse god service, rätt kompetens, hög tillgänglighet, trivsam miljö och ett teamarbete utöver det vanliga. På Capio Rehab Globen ingår arbetsterapeut, sjukgymnast, dietist och kiropraktor i vårt arbetslag. Mer information, se http://www.capiovardcentral.se/Stockholm/globen/Vardcentral/ BESKRIVNING AV TJÄNST Vi söker dig som är genuint intresserad av rehabilitering inom primärvården och arbete i team. Bra om du har viss kunskap inom handrehabilitering. En viktig del är hemrehabilitering, som utförs av vårt hemrehabteam, med arbetsterapeut, sjukgymnast, dietist. Vi är 12 medarbetare som arbetar i rymliga och fräscha lokaler, som inrymmer stora behandlingsrum, konferensrum, gym och stort grupprum/rörelserum. KVALIFIKATIONER Leg arbetsterapeut. B-körkort meriterande. Erfarenhet av journalsystem TakeCare meriterande. Fyra års primärvårdserfarenhet. ANSTÄLLNINGSFORM/TJÄNSTGÖRINGSGRAD Heltid alternativt deltid, goda förutsättningar för tillsvidareanställning. Dagtid. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse OM CAPIO Capio Närsjukvård erbjuder primärvård med vårdcentraler, specialistmottagningar, barnavårdscentraler och barnmorskemottagningar. Vi har idag mottagningar från Umeå i norr till Malmö i söder. Hos oss är varje patientmöte unikt och våra samlade erfarenheter används till att fortsätta utveckla bästa tänkbara vård. KONTAKTPERSONER Marianne Hultman, enhetschef. marianne.hultman@capio.se
Företag: CAPIO REHAB GLOBEN
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetsterapeut jobb, Arbetsterapeut Stockholm, Arbetsterapeut CAPIO REHAB GLOBEN
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetsterapeut

Apotekschef till LloydsApotek, Värtahamnen
LloydsApotek är en del av Celesio Group, ett av de ledande internationella tjänsteföretagen inom läkemedels-, apoteks- och hälsovårdsområdet. Koncernen är verksam i 16 länder runt om i världen och sysselsätter cirka 39 000 människor. LloydsApoteks mål är att bli en av de ledande apotekskedjorna i Sverige som ska leverera den bästa servicen och de mest innovativa och inspirerande apotekstjänsterna, med fokus på recepthantering, värk och hud. Hos LloydsApotek möter kunden kompetent och välutbildad personal som kan recept och är experter inom hud och värk. Välkommen till ett apotek som vågar tänka nytt! Nu söker vi en apotekschef till LloydsApotek i Värtahamnen - Är du den vi söker? I din roll kommer du att verka i en inspirerande miljö med ett team som sätter kunden i fokus. Hos oss på LloydsApotek får du möjligheten att vara med på den spännande resa det innebär att bygga en apotekskedja från grunden. Tillsammans med dina kollegor skapar ni en inspirerande arbetsmiljö som känns hela vägen ut till kunden. Du kommer med din kompetens och personlighet att bidra till engagemang, ett gott ledarskap med god kommunikation, kvalitativ läkemedelsanvändning och patientsäkerhet. Vi söker dig som: - är leg receptarie eller leg apotekare - har goda ledaregenskaper och god kommunikationsförmåga - har ett ekonomiskt intresse - vill skapa goda relationer till våra kunder - har vilja att bygga upp LloydsApotek till det bästa apoteket och kundens första val - vill möta våra kunders behov av professionell service Meriterande: - flerårig erfarenhet av arbete som receptarie eller apotekare - tidigare ledarerfarenhet och erfarenhet av att bygga team - erfarenhet av budgetarbete och uppföljningar - erfarenhet av kvalitetsarbete LloydsApoteks värderingar är: Omtanke - Vi bryr oss Vilja - Vi har viljan att hjälpa Relationsskapande - Vi bygger relationer Kunskap - Vi värdesätter kunskap och delar med oss av den Nytänkande - Vi hittar lösningar Tjänsten är på heltid. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan snarast! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Företag: ADMENTA SWEDEN AB/LloydsApotek
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Apotekschef till LloydsApotek, Värtahamnen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Apotekschef till LloydsApotek, Värtahamnen

Webbredaktör/Content Manager i finansmiljö
Har du ett brinnande intresse för kommunikation och finans och vill jobba i en internationell miljö? Har du stor passion för marknadsstrategier och vet hur man skapar en välbesökt hemsida? Då är det här tjänsten för dig! Beskrivning Perido söker nu en webbredaktör och content manager till vår kund ett stort börsföretag med huvudkontor i USA. en av de ledande aktörerna gällandes leverans av handel och börsteknologi till bolag i nästan hela världen och har idag över 1000 medarbetare. Tjänsten är placerad i utkanten av Stockholms innerstad. I den här varierande rollen kommer du att skapa innovativa marknadsstrategier för att öka trafiken online genom marknadsföring och prenumerationstjänster av den största finansdataleverantören i Norden. Som webbredaktör/content manager kommer du att jobba med optimering av befintligt material på webben samt marknadsföra specifika produkter och finanstjänster online. Vidare kommer du att ansvara för att företagets hemsida är användarvänlig och får fler besökare genom sökmotoroptimering, du kommer även att skriva och publicera nyhetsbrev och andra publikationer på daglig basis för att locka fler nya kunder. I rollen kommer du ha mycket nytta av ditt finansintresse och din förståelse för kommunikation via webb och Internet. Vi tror att du är en flexibel och motiverad lagspelare som kan hantera många bollar i luften och har förmåga att kommunicera med kunder och kollegor över hela världen. Varmt välkommen med din ansökan! Kravprofil - Relevant högskoleutbildning i journalistik, copywriting, projektledning eller motsvarande - Minst 5 års erfarenhet av liknande arbete inom finansbranschen - Kunskaper inom webbaserat arbete och god förståelse för banner-annonsering - Erfarenhet från kommunikation i webbaserat arbete - Du uttrycker dig utmärkt i tal och skrift på engelska Ansökan Skicka din ansökan på engelska med bif CV på engelska till rekrytering@perido.se snarast möjligt, urvalet sker löpande. Glöm inte att ange referensnummer 8969JL i ämnesraden. På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Kontakt E-post ansökan: rekrytering@perido.se Övriga frågor: fraga@perido.se
Företag: Perido Skills AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Webbredaktör/Content Manager i finansmiljö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Webbredaktör/Content Manager i finansmiljö

Ekonomiassistent
Workcare.se söker nu för kunds räkning en duktig och driven ekonomiassistent. Vår kund är en aktör inom facility management och erbjuder lösningar inom service. De söker nu en ekonomiansvarig för uppdrag på heltid. Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Arbetsbeskrivning Om du tidigare arbetat med ekonomi under en period och har kommit i kontakt med följande arbetsuppgifter, även om du kanske inte har arbetat med samtliga tror vi att du är rätt person. - Kundreskontra såsom fakturering, bokning av inbetalningar, räntedebitering/kravhantering/inkasso - Leverantörsreskontra såsom kontering av fakturor, registrering av fakturor, förbereda/skicka/bokföra betalningar. För att klara av jobbet har du goda kunskaper i Office-paketet, i synnerhet Excel. Personliga kvalifikationer Som person är du positiv, arbetsvillig och strävar efter hög kvalité på ditt arbete. Du tycker om att arbeta praktiskt och att självständigt planera ditt arbete. Om oss Workcare är en arbetsförmedling och ett rekryteringsföretag och vår viktigaste resurs är våra medarbetare. Vi hjälper våra kunder med rena rekryteringsuppdrag. Är du intresserad? Tveka inte utan skicka in din ansökan redan idag. Du kommer vara anställd direkt hos vår kund i Solna på heltid. Skicka din ansökan till oss och ange referensnummer 0095. Du ansöker om jobbet via http://www.workcare.se/extern-applyform/
Företag: WORKCARE SVERIGE AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent jobb, Ekonomiassistent Solna, Ekonomiassistent WORKCARE SVERIGE AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent

Löneadministratör till utmanande uppdrag
Har du arbetat några år med löner och är nu redo för nästa steg i din karriär? Vill du arbeta på ett välrenommerat företag med över 500 anställda i Sverige, där du dessutom får arbeta med internationell löneutbetalning? Då är det här tjänsten för dig! Beskrivning Perido söker en löneadministratör till vår kund. Med ett flertal decennier på nacken är de idag en av de ledande aktörerna gällandes leverans av handel och börsteknologi till bolag i nästan hela världen. Tjänsten är placerad i Stockholm med lokaler i utkanten av innerstaden. I den här utmanande rollen kommer du att få användning av din strukturerade och noggranna sida i arbetet med löner och säkerställandet att lönerna stämmer. Vi söker dig som tycker att det är roligt att arbeta kvalitetsmedvetet och som är en riktig fena på att identifiera fel och gärna genomdriver korrigering. Arbetet kommer att ge dig som är driven chansen att söka reda på effektiviseringsmöjligheter, finna lösningar och även se till att dessa genomförs. Din positiva och engagerade personlighet kommer vara till en fördel i den här tjänsten då rollen innefattar mycket kommunikation, där du agerar kunskapsförmedlare. Vi tror att du som söker tycker om att arbeta självständigt och kan arbeta effektivt och noggrant även under mer pressade situationer. Varmt välkommen med din ansökan! Kravprofil - Gymnasial utbildning, alternativt KY-utbildning inom lön - Några års erfarenhet av lönearbete, gärna i en större organisation - God kunskap om semesterlagen, sjukskrivningsregler, föräldraledighet och deltidsarbete - Van användare av Excel - Meriterande om du tidigare har arbetat med ekonomi eller SOX - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska - Kunskaper i tyska eller franska är meriterande Ansökan Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 8974CT i ärenderaden. På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Referensnummer 8974CT Kontakt E-post ansökan: rekrytering@perido.se Övriga frågor: fraga@perido.se
Företag: Perido Skills AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Löneadministratör till utmanande uppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneadministratör till utmanande uppdrag

Vi söker en driven Mejeriansvarig!
Exedo HR är ett rekryteringsföretag som sätter människan i fokus. Trivsel och motivation på arbetsplatsen går hand i hand med prestation och resultat för både individ och företag, varför vi söker engagerade och drivna personer. Vi rekryterar främst inom sälj-, retail och ledarskap. Vi letar efter en motiverad och driven Mejeriansvarig (A-ansvarig) till en större livsmedelsbutik i Täby. För att trivas och ha förutsättningen för att göra ett bra jobb tror vi att: -Du har en god kunskap och erfarenhet av Mejeri och gärna även erfarenhet av att arbeta med andra färskvaror. -Har ett gott öga för att se till att din avdelning alltid är fräsch, välfylld och attraktiv. -Har ett stort intresse i mat och att dela med dig av dina kunskaper till både kunder och medarbetare. -Du trivs med ett övergripande ansvar för avdelningens dagliga drift. -Du är van att hantera inköp, följa budget, och sköta löpande rutiner i en butik. -Är säljorienterad och som resultatsansvarig sporras av att nå och överträffa uppsatta mål. -Att som medarbetare och ledare bidra till att skapa en god atmosfär och effektivitet i gruppen. Kundvana är en förutsättning och bakgrund inom livsmedelshandel är en merit. Känner du att detta stämmer in på dig, tror vi att detta skulle kunna vara rätt arbetsplats för dig. Vi hoppas då att du ansöker genast. Behovet är omgående och tjänsten kommer att tillsättas så fort vi får kontakt med rätt person, så vänta inte med att söka om du tycker att detta skulle passa dig!
Företag: Exedo HR Kompetenspartner
Ort: Täby
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en driven Mejeriansvarig! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en driven Mejeriansvarig!

Teknikspecialist brandvägg
Rikspolisstyrelsen söker Teknikspecialist brandvägg (föräldravikariat) till Polisens verksamhetsstöd, enheten för Polisens IT-Service, gruppen Nätsäkerhet i sektionen Teknisk Infrastruktur Rikspolisstyrelsen har ett nationellt samordningsansvar för landets 21 polismyndigheter. Rikspolisstyrelsen består av ett huvudkontor, Polisens verksamhetsstöd, Polishögskolan, Rikskriminalpolisen och Säkerhetspolisen. Riksdagen har fattat beslut om att Rikspolisstyrelsen och polismyndigheterna ska samlas i en myndighet 2015 vilket innebär att nuvarande organisation kommer att förändras. ARBETSUPPGIFTER Som medarbetare i Nätsäkerhetsgruppens brandväggsteam kommer du att arbeta i en stor och komplex miljö med mycket höga krav på säkerhet. Miljön består av på marknaden vanligt förekommande produkter. Du kommer att arbeta både med daglig drift av befintliga komponenter i säkerhetsinfrastrukturen och som resurs i utvecklings- och linjeprojekt, där du bistår som sak¬kunnig och som arkitekt för IT-säkerhetslösningar i Polisens infrastruktur. Huvudsakliga arbetsuppgifter -konfiguration och drift av brandväggar och perimeterskydd -design av säkerhets- och kommunikationslösningar för projekt -framtagning av ritningar och annan dokumentation för säkerhetslösningar -felsökning brandväggar, lastbalanserare, proxies m.m. -omvärldsbevakning inom segmentet IT-säkerhet KVALIFIKATIONER -relevant högskole- eller eftergymnasial utbildning inom IT-säkerhet och nätverk alternativt motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt -flerårig erfarenhet inom området brandvägg/perimeterskydd/IT-säkerhet -erfarenhet inom området nätverk -kunskapsbas inom Windows och/eller Linux -god kommunikativ förmåga, både i tal och skrift MERITERANDE -erfarenhet av intrångsdetektering och preventering -erfarenhet av arbete i SOC/CERT/CSIRT -erfarenhet av felsökning inom brandvägg/nätverk -erfarenhet av övervakning av nätverkskomponenter -god analytisk förmåga gällande IT-säkerhet och felsökning i nätverk -kunskaper inom citrix och/eller lastbalansering -erfarenhet eller kännedom om Lean Production PERSONLIGA EGENSKAPER Arbetet ställer höga krav på service-känsla och säkerhetsmedvetande. Arbetsbelastningen är periodvis hög, varför det är viktigt att du kan prioritera och ta eget ansvar. Du måste kunna arbeta både i grupp och ensam. Ett genuint intresse för IT-säkerhet är en förutsättning för att du ska trivas. VI ERBJUDER Vi erbjuder en arbetsplats med många intressanta arbetsuppgifter och yrkesgrupper. Du får möjlighet att bidra till Polisens uppdrag - att öka tryggheten och minska brottsligheten. Vi bedriver vår verksamhet med det engagemang, den tillgänglighet och den effektivitet som vårt uppdrag kräver. MER OM ANSTÄLLNINGEN Anställningen är ett föräldravikariat till och med 2014-04-30. Flextid tillämpas. Arbetsplatsen ligger på Kungsholmen i Stockholm. Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetenhet. Säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen genomförs före anställning. Tjänsten kräver svenskt medborgarskap. Vid ansökan kommer dina personuppgifter behandlas enligt personuppgiftslagen. Genom din ansökan samtycker du till behandlingen. Din ansökan är en offentlig handling enligt offentlighetsprincipen. VILL DU VETA MER? Besök gärna polisens webbplats www.polisen.se för att läsa hela annonsen.
Företag: Rikspolisstyrelsen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Teknikspecialist brandvägg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teknikspecialist brandvägg


Sök lediga jobb Säsongsanställda kyrkogårdsvaktmästare

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se