Sökes lokalvårdare Upplands bro kommun jobb - lediga jobb

Sökes lokalvårdare Upplands bro kommun jobb Sökes lokalvårdare Upplands bro kommun jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Sökes lokalvårdare Upplands bro kommun. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Sökes lokalvårdare Upplands bro kommun. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Medarbetare till Back Office Utlåning- Stockholm

  2. Säljare till tv-lotteri med garantilön!- Stockholm

  3. Villa Brevik söker innesäljare med ansvar- Lidingö

  4. Förskollärare till förskoleklass och fritidshem- Stockholm

  5. Erfaren säljare? Välkommen till mitt team!- Stockholm

  6. SSP söker skiftledare till News & Deli Arlanda- Sigtuna

  7. Butikspersonal EcoRide Stockholm Södermalm- Stockholm

  8. GMAT instructor, Stockholm- Stockholm

  9. Traineeprogram Lånerådgivare- Stockholm

  10. Personlig assistent sökes, timvikarie- Huddinge


Mer beskrivning

Medarbetare till Back Office Utlåning
Nordax är ett kreditmarknadsbolag som erbjuder in- och utlåning till privatpersoner och har sedan starten 2003 etablerat sig som en av de ledande aktörerna på den Nordiska marknaden. Verksamheten styrs från huvudkontoret i Stockholm där våra 150 medarbetare hanterar bolagets ca 100 000 kunder i Sverige, Norge, Finland Danmark och Tyskland. Nordax står under Finansinspektionens tillsyn och är anslutet till den statliga insättningsgarantin. Vi behöver nu förstärka vår Back Office avdelning för utlåning med en medarbetare. Vi söker dig med god samarbetsförmåga och som är noggrann, lättlärd, ansvarskännande och stresstålig. Vi erbjuder dig På Nordax får du möjligheten att arbeta på ett framgångsrikt kreditmarknadsbolag. I moderna kontorslokaler innanför tullarna arbetar vi i korsfunktionella team med medarbetare från Sverige, Norge, Danmark, Finland och Tyskland. Vi har högt i tak, korta beslutsvägar och en företagskultur som präglas av nytänkande och framåtanda. Tempot är stundtals högt och vi ställer höga krav på våra medarbetare samtidigt som vi är lyhörda för våra medarbetares behov och värnar starkt om vår arbetsmiljö. Arbetsuppgifter Som medarbetare på vår Back Office för utlåning kommer du att ansvara för ett flertal olika administrativa uppgifter i anslutning till hela låneprocessen, från låneansökan till utbetalning. Avdelningen sköter det löpande underhållet av både nya och befintliga kunder och är en viktig stödfunktion till bland annat företagets Kundtjänst-, Krav- och Kreditavdelning. Vi söker dig som Har lägst gymnasieutbildning Har några års arbetslivserfarenhet och då gärna från liknande arbeten Har god datorvana och räds inte nya program och system Är en noggrann och serviceorienterad person Har en god förmåga att arbeta under eget ansvar Innehar grundläggande kunskaper i engelska Nordax och avdelningen som sådan kännetecknas av ett gott samarbete varför det är viktigt att du är en sann lagspelare, som tillsammans med dina kollegor hittar de bästa lösningarna för våra befintliga och nya kunder. Tempot kan stundtals vara högt vilket kräver en förmåga att hålla sig fokuserad på uppgiften. Då vi är ett växande företag är det viktigt att du är öppen för förändringar och nya arbetssätt. För att passa för tjänsten ser vi även att du har ett starkt engagemang och driv. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med fast månadslön. Ansökan Skickas via e-post till HR avdelningen på jobba@nordax.se senast den 5 augusti. Märk din ansökan med "Back Office Utlåning". Observera att urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Företag: NORDAX FINANS AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Medarbetare till Back Office Utlåning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medarbetare till Back Office Utlåning

Säljare till tv-lotteri med garantilön!
Nu söker vi ambitiösa, utåtriktade säljare på deltid till vårt samarbete med Svenska PostkodLotteriet. Du arbetar provisionsbaserat samtidigt som du har garantilön. Hos oss blir din uppgift att förmedla ett välbetalt, attraktivt erbjudande till kund per telefon. Din utstrålning och kreativitet blir avgörande för att skapa en bra känsla i samtalet med våra kunder. Du ska ha stor förståelse för kvalitet och agera professionellt i alla samtal. Har du tidigare erfarenheter av försäljning är detta meriterande men inte ett krav. Din personlighet och inställning är det som blir avgörande. Dote är ett lösningsorienterat, ungt företag under ständig tillväxt. Sedan starten 2009 har Dote varit starkt personal- och branschexpansivt, och vi söker hela tiden nya områden att verka inom. Dote tillhandahåller olika typer av kommunikationsbaserade lösningar för företag som är i behov av exempelvis telemarketing eller konsulter inom consult management-försäljning. Vi jobbar hårt för att utveckla en företagskultur och en värdegrund där samarbetspartnerns, personalens och kundens intressen står i fokus. Ett av Dotes verksamhetsområden är telemarketing. Det är dock ingen telemarketingbyrå i klassisk bemärkelse, eftersom vi arbetar med få samarbetspartners per kontor. På så vis samlar vi stark, initiativrik och driftig kompetens inom ett och samma uppdrag. Dote arbetar med volymuppdrag koncentrerade på nykund. Detta bidrar till en klar kompetenshöjning, och att Dote förenas med samarbetspartnerns varumärke. Således är vi måna om att lyckas med vårt uppdrag. Misslyckande är inget alternativ! Kompetenskrav: Utbildning: Du har lägst gymnasiekompetens. Erfarenhet: Har du tidigare dokumenterade erfarenhet av försäljning är det meriterande. Dock inget krav. Personliga egenskaper: - Social - Utåtriktad - God självdisciplin - Framåtsträvande - Målfokuserad - En vilja att utvecklas Övrigt Flytande svenska i tal och skrift. We dote, do you?
Företag: DOTE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare till tv-lotteri med garantilön! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare till tv-lotteri med garantilön!

Villa Brevik söker innesäljare med ansvar
Villa Brevik söker innesäljare med ansvar.; Villa Brevik, Brevik Meetings AB; Lidingö; 121214 1 plats. Villa Brevik är en privatägd och väl inarbetad mötesanläggning på Lidingö med sydafrikansk inriktning på events, mat och dryck. Efter en vinst i en internationell kocktävling, IACC, kan vi säga att vi har världens bästa konferensmat. Vi är utvalda av Svenska Möten och medlemmar i Visita. Se mer om oss på www.villabrevik.se Som säljare på Villa Brevik är du självklart en mycket trevlig person, målmedveten och väl "synlig"som älskar att möta människor och ge personlig service. I det "dagliga" arbetet är du ansvarig för Revenue ihop med vår hotellchef och håller i våra interna säljmöten. Som innesäljare ansvarar du för kundkontakter, säljsamtal, nyhetsbrev, kundaktiviteter, visningar och andra säljinriktade projekt. Samt ansvarar för uppdatering av olika bokningskanaler, vår hemsida och i sociala medier. En del i ditt arbete är även förfrågningar, offerter och bokningar tillsammans med en kollega. Du arbetar nära vår hotellchef samt vår vd som är marknadsansvarig. Du har minst 3 års arbetserfarenhet från hotell och/ eller konferensverksamhet. Gymnasial utbildning samt någon utbildning i försäljning krävs. Du är van att arbeta självständigt mot ekonomiska mål. Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska samt engelska. Vi arbetar i hotelldatasystem Spectra, meriterande om du har tidigar erfarenheter av systemet. Huvudsaklig arbetstid är under kontorstid men även kvällar samt helger kan förekomma. Vi följer tjänstemanna avtal. Mycket bra kollektiva kommunikationer, 33 minuter från T-Centralen till vår dörr. T-bana till Ropsten, därifrån Lidingötåget till Brevik och 500 meter promenad. Lön fast plus en rörlig bonusdel. Kontaktpersoner Anne Heljeved Björklund, Hotellchef Telefon 08-7666502 , anne@villabrevik.se Ansökan Vi tar emot ansökan via epost: anne@villabrevik.se Arbetsgivare Villa Brevik, Brevik Meetings AB Box 3056 18165 Lidingö Tel: 08-766 65 00 Fax: 08-7665473 E-post: anne@villabrevik.se Mer information på http://www.villabrevik.se Besöksadress Södra Kungsvägen 254 Lidingö --------------------------------------------------------------------------------
Företag: Brevik Konferenser AB/ Villa Brevik
Ort: Lidingö
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Villa Brevik söker innesäljare med ansvar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Villa Brevik söker innesäljare med ansvar

Förskollärare till förskoleklass och fritidshem
Farsta Strandskolan är en del av förskolan M.A. Vätterosen AB och är sedan 1998 en fristående skola med klasser från förskoleklass t.o.m. årskurs 6. Totalt går det ca: 130 elever på skolan med ca: 22 elever i varje årskurs. Fritidsverksamheten är integrerad i skolans lokaler. Verksamheten bedrivs med utgångspunkt från den obligatoriska läroplanen Lgr 11 och gällande skollag. Vi hämtar en del inspiration från Nya Zeeland. Om befattningen Vi söker en förskollärare till vår förskoleklass och fritidshem. Vi söker dig som har god samarbetsförmåga och har förmågan att se alla elever och tar hänsyn till deras individuella förutsättningar och utvecklingsmöjligheter. Du förväntas ta ett stort ansvar för förskoleklassens elever under hela deras skol-och fritidshemsdagar. Du är trygg i din förskollärarroll och känner stolthet för ditt jobb. Du är intresserad och håller dig i framkant gällande det pedagogiska utvecklingsarbetet ur ett vetenskapligt teoretiskt perspektiv och ett praktiskt perspektiv. Arbetsuppgifter Du kommer tillsammans med en till pedagog arbeta med ca 22 elever i både förskoleklass och fritidshem och genomföra utvecklingssamtal med dessa elever. I din planering förväntas du utgå från ett tematiskt arbetssätt där språket är i centrum. Tillsammans med arbetslaget ansvarar du för en trygg miljö och erbjuder eleverna en god kvalité under sin vistelse på Farsta Strandskolan. Som ansvarig förskollärare har du gott om planeringstid. Kompetenskrav Utbildad förskollärare Övrigt meriterande Erfarenhet av arbete som förskollärare i förskoleklass Tillträde 20130814 eller snarast Löneanspråk anges i ansökan
Företag: Farsta Strandskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Förskollärare till förskoleklass och fritidshem jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskollärare till förskoleklass och fritidshem

Erfaren säljare? Välkommen till mitt team!
Stockholm, Gamla stan Beskrivning Mitt namn är Frida och jag arbetar som Senior kundansvarig på konsult och rekryteringsbolaget Perido. Jag leder ett team av erfarna säljare vars syfte är att bygga relationer med företagsledare och andra beslutsfattare. Vi växer och frodas och behöver därför förstärka vår säljkår. I samband med att jag dagligen hanterar stora konton och alla de utmaningar som hör till har jag vuxit i min roll som säljare. Jag känner en enorm stolthet över den kundportfölj som jag har byggt upp och de relationer som jag skapat. Det som sporrar mig att arbeta hårt och med ett kvalitativt perspektiv är möjligheten att få hjälpa företag att finna bra medarbetare samt att vara en del i att duktiga personer finner arbete. Jag ställer höga krav på mig själv och trivs extra bra när jag finner nya affärsmöjligheter hos mina kunder. Jag är även en person som gillar att fira och då har jag nytta av mitt målfokus - vi sätter gärna upp tuffa mål och ser till att belöna oss när dessa nås. Det driv jag känner när vi balanserar på gränsen är häftigt och jag triggas av människor som vågar utmana. För att arbeta i mitt team krävs detsamma av Dig! Min främsta styrka är att skapa en dialog med kunden så att vi tillsammans kan resonera oss fram till vilken typ av lösning som är den bästa i varje unik situation. Dessutom att jag är otroligt effektiv och mycket duktig på att hantera många parallella processer, i många olika stadier, samtidigt. Även Du måste behärska detta för att Du skall kunna hävda Dig i mitt lag. Vill du vara en del av mitt team? Skicka i så fall in din ansökan idag! För rätt person så kommer jag, teamet och Perido att erbjuda en fri roll med mycket ansvar, goda villkor och utvecklingsmöjligheter Om Perido Perido är en heltäckande partner inom kompetensförsörjning. Vår vision för vår konsult- och rekryteringsverksamhet är att alla ska trivas på jobbet. Det omfattar inte bara våra medarbetare och konsulter, utan även personalen hos våra kunder. Visionen ställer höga krav på oss att matcha rätt kandidat eller konsult till de uppdrag våra kunder ger oss. Det kräver också bra villkor för våra konsulter och attraktiva affärsupplägg för våra kunder. Vi arbetar med detta varje dag, i varje situation. Peridos företagskultur präglas av frihet under ansvar och ett stort personligt engagemang. Våra ledord Perform, Rise och Do beskriver vår strävan att leverera och överträffa förväntningar, att söka ständig förbättring och utvecklas, och att agera och få mycket gjort. Perido är ett bolag med sunda värderingar och en god ekonomi som har varit lönsamt varje år sedan starten 2003, är helt obelånat och har högsta möjliga kreditvärdighet AAA. Vi består idag av 450 medarbetare, varav 400 konsulter på uppdrag över hela landet. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Umeå och Malmö. Kravprofil - Eftergymnasial utbildning - Erfarenhet av en utåtriktad och representativ roll - Minst 2 års relevant erfarenhet - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Omfattning och tillträde Tillträde efter överenskommelse, tillsvidare. Heltid. Ansökan Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret i ärenderaden. Referensnummer 802LN Kontakt E-post ansökan:rekrytering@perido.se Övriga frågor: fraga@perido.se
Företag: Perido Skills AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren säljare? Välkommen till mitt team! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren säljare? Välkommen till mitt team!

SSP söker skiftledare till News & Deli Arlanda
Vi söker en servicesinnad och företagsam skiftledare med driv. Du kommer till en avdelning där våra ledord är snabbt, bekvämt och vänskapligt. Som skiftledare arbetar du i den dagliga driften och är den som leder och fördelar arbetsuppgifterna. I arbetsuppgifterna ingår också bemanning, introduktion av nyanställda, schemaläggning, beställning av varor. Du är mycket flexibel och är ett föredöme för det team du leder. Du har en passion för kvalitet och en personlighet som motiverar och inspirerar andra, samt tar ansvar. Som person är du glad och noggrann med en stor portion humor och ett säljande sätt. Du är van att jobba i ett högt tempo och har lätt för att prioritera. Goda kunskaper i engelska är önskvärt samt tillgång till bil är ett plus då kommunala förbindelser ibland är begränsade. Anställning i SSP innebär att arbeta inom säkerhetsklassat område vilket fordrar individuell säkerhetsprövning. SSP är med i VISITA och har kollektivavtal med HRF och UNIONEN.
Företag: Scandinavian Service Partner
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga SSP söker skiftledare till News & Deli Arlanda jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SSP söker skiftledare till News & Deli Arlanda

Butikspersonal EcoRide Stockholm Södermalm
Vi, EcoRide AB - Sveriges drivkraft inom elcyklar - öppnar ny elcykelbutik på Hornsgatan 79 och söker ansvarstagande och motiverad personal. Arbetet består av kundbemötande, kassaarbete och försäljning av EcoRides elcyklar i butik. Arbetet innefattar även montering och service av elcyklar. Tidigare erfarenheten av att jobba i butik är ett stort plus tillsammans med goda kunskaper om och intresse för cyklar. Som person är du utåtriktad, social, duktig på att ge service, och älskar att sälja. Du arbetar effektivt och kan ha många bollar i luften samtidigt, samt har goda kunskaper i det svenska språket. Är detta något för dig? Skicka en kortfattad beskrivning till kontaktperson Christian på: jobb@ecoride.se OBS! Skicka så snart som möjligt. Vi kommer att tillsätta personal inom kort. Jobbstart under juli. Om EcoRide: EcoRide är ett ungt och ambitiöst företag på en spännande resa. Vi växer i rask takt i en aktuell och ökande bransch - elcyklar. Vi har idag egna butiker i Stockholm, Göteborg och Malmö, samt ett nätverk av återförsäljare runt om i norden. Läs/se mer om oss här: www.ecoride.se
Företag: Ecoride AB (Ny butik Södermalm)
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Butikspersonal EcoRide Stockholm Södermalm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Butikspersonal EcoRide Stockholm Södermalm

GMAT instructor, Stockholm
Are you an English speaking student currently studying in Stockholm? Do you want a fun and developing part time work? Upgrades is now looking for an English speaking GMAT instructor for a part time job in Stockholm. About Upgrades Educaction: Upgrades is an unique Educational Company working with tutoring for pupils, schools and companies. We focus not only on conveying knowledge but also on study technique, motivation and inspiration. Our employees are not teachers but studycoaches - university students who know their subjects well and who know how to study. Welcome to join our dynamic and fast-growing team! Qualifications: - You are currently studying and are looking for an extrajob beside your studies - You have taken the GMAT test with an excellet result Registry your profile by clicking on the link below. Don't forget to actually apply for the job after you have registered your details, otherwise we can't see your application. http://www.upgrades-online.se/wp/new-member/ We look forward to hearing from you! Upgrades Education 020-31 09 00
Företag: UPGRADES EDUCATION SWEDEN AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga GMAT instructor, Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: GMAT instructor, Stockholm

Traineeprogram Lånerådgivare
Traineeprogrammet till att bli diplomerad Lånerådgivare sträcker sig över fyra månader med såväl intern som extern utbildning. Du kommer inleda din traineetjänst med att arbeta som lånehandläggare. Som lånehandläggare assisterar du våra befintliga rådgivare genom att kontakta potentiella kunder och erbjuder dem möjligheten att spara pengar med hjälp av Advisa. Utbildning och möjligheter Du kommer genom interna och externa utbildningar att bli en expert på lån, konsumentkrediter, kreditbedömning, trygghetsförsäkringar och finansiell behovsanalys. Då kommer du att få lära dig hur du genomför behovsanalys, hur du räknar på och utvärderar kundens nuvarande lånesituation och hur du förhandlar fram bästa möjliga låneerbjudande från banker samt säkerställer en optimal lånesituation för våra kunder. Målet är att du efter fyra månader med praktisk erfarenhet och kundkontakt, interna och externa utbildningar och en avlagd tentamen inom ovan nämnda områden kommer att vara färdig diplomerad lånerådgivare och licensierad försäkringsförmedlare ? vilket ger dig en solid grund för att påbörja ditt arbete som lånerådgivare samt karriär inom företaget och finansbranschen. Ersättning Som lånerådgivare erhåller du en mycket attraktiv prestationsbaserad lönemodell med möjligheten att tjäna långt över branschstandard vid goda resultat. Under din traineeperiod får du en garantilön samt generös prestationsbaserad lön baserat på dina resultat som lånehandläggare. Har du följande egenskaper är du förmodligen den vi söker: * Ha en talang för att uttrycka dig i tal och skrift * Ha uppvisat utmärkta resultat på tidigare prestationsbaserat arbete * Ha akademisk examen eller motsvarande kompetens * Vara disciplinerat och fokuserad för att ta till dig kunskap, utmana dig själv och nå strålande resultat * Vara positiv och utåtriktad med ett driv för att hjälpa människor Om företaget Advisa grundades hösten 2011 med ambitionen att alla ska vara säkra på att de fått marknadens bästa ränta på sina lån. Hos Advisa hjälper personliga rådgivare dig att förbättra din lånesituation genom att kostnadsfritt jämföra olika bankers erbjudanden för att du ska spara så mycket som möjligt på dina lån. På mindre än två år har vi hjälpt över 40,000 svenskar att se över sin lånesituation, sparat mer än 100,000,000 kr i uteblivna räntekostnader åt svenska folket och växt till över 80 medarbetare. Vi är ett ungt, drivet team som jobbar hårt mot vår vision som är att alla ska förstå att de kan förbättra sin privatekonomi. Kontaktperson Komplett ansökan innehållande personligt brev och cv skickas via hemsidan: https://advisa.se/karriar/ Gabriel Gjerss, 070-780 55 68, 08-550 040 51
Företag: Advisa AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Traineeprogram Lånerådgivare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Traineeprogram Lånerådgivare

Personlig assistent sökes, timvikarie
Jag är en kvinna i 60-årsåldern boende i södra delen utav Stockholm som söker en personlig assistent som kan assistera mig i min vardag. Du ska assistera mig med allt det som hör livet till, din arbetsplats är där jag befinner mig. Du som söker skall vara kvinna, gärna i fyrtioårsåldern eller äldre. Du bör vara ansvarstagande och ordningsam. Förmåga till följsamhet likväl som att kunna arbeta självständigt och ta ansvar för de uppgifter du får är viktigt hos mig. Personlig lämplighet är avgörande. Välkommen med din ansökan! Individuell lönesättning. Avtal KFO-Kommunal. Omfattning: Timvikarie, extra vid behov dag/kväll. SÖK TJÄNSTEN HÄR: http://w1.jag.se/36242665
Företag: Brukarkooperativet JAG Serviceaktiebolag
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent sökes, timvikarie jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent sökes, timvikarie


Sök lediga jobb Sökes lokalvårdare Upplands bro kommun

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se