TVÅ DRIVNA ACCOUNT MANAGERS SÖKES jobb - lediga jobb

TVÅ DRIVNA ACCOUNT MANAGERS SÖKES jobb TVÅ DRIVNA ACCOUNT MANAGERS SÖKES jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: TVÅ DRIVNA ACCOUNT MANAGERS SÖKES. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: TVÅ DRIVNA ACCOUNT MANAGERS SÖKES. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Skolsköterska- Sollentuna

  2. Vikariat Vaktmästare/Servicemedarbetare- Stockholm

  3. Barn och fritidslärare till Stockholm och/eller Danderyd.- Stockholm

  4. Controller med goda redovisningskunskaper- Stockholm

  5. Utbildningschef- Upplands-Bro

  6. Projektledare rekryteras till Einar Mattsson Projekt AB- Stockholm

  7. Enhetschef till hemtjänsten i Huddinge kommun- Huddinge

  8. Office Coordinator - Stockholm- Stockholm

  9. Operativ Inköpare FM- Stockholm

  10. Platschef rekryteras till Einar Mattsson Byggnads AB- Stockholm


Mer beskrivning

Skolsköterska
Vi söker en skolsköterska till två F-6-skolor. Tjänsten är på 100% Alternativt söker vi två skolsköterskor på 50% vardera.   I de kommunala skolorna i Sollentuna finns det 16 skolsköterskor och två skolläkare som ansvarar för skolhälsovården i kommunen. Sköterskegruppen träffas regelbundet i nätverksmöten. Skolsköterskan arbetar under eget medicinskt yrkesansvar (SFS 1998:531) och är underställd rektor. Du kommer att ingå i och samarbeta med övriga Skolhälsovårdsgruppen och skolans Elevhälsoteam samt lärare och fritidslärare. Vi söker dig som har arbetat som skolsköterska eller har erfarenhet av liknade arbete. Du ska ha lätt för att samarbeta, ta egna initiativ, kunna uttrycka dig väl i tal och skrift och se möjligheter. Svensk legitimation som skolsköterska, specialistutbildning med fördjupning inom barns och ungdomars hälsa och/eller barns och ungas psykiska utveckling. Utbildning i folkhälsovetenskap, arbetsmiljökunskap, hälsopedagogik och kunskaper i journalsystemet Asynja är ett plus.    Elevhälsans mål (Skollagen 2010:800 2 kap. 25§) Elevhälsan ska "stödja elevernas utveckling mot utbildningens mål". Konceptet hälsofrämjande skolutveckling strävar efter att få en helhetsbild på hälsoarbetet i skolan och ska främst vara förebyggande. Elevhälsoarbet ska vara i överensstämmelse med FN-konventionen om barns rättigheter, FN: s standardregler för handikapp samt de mål som uttrycks i WHO: s "Hälsa för alla år 2000". Kärrdalsskolan är en F-6 skola i Sollentuna kommun. Våra kännetecken är hög kvalitet på undervisningen, modern teknik, samarbetsförmåga och kreativitet. Skolan ligger i Sjöberg, som är ett naturnära område med mycket möjligheter, bl.a. till uteliv. 10 minuter med buss från Sollentuna centrum eller Danderyds sjukhus (se vår hemsida).   Facklig företrädare Vårdförbundet tel. 0706 – 813034 Vårdförbundet sektion Nordväst tel. 08-587 304 80   Upplysningar lämnas av: Rektor för Kärrdalskolan Jan Eriksson 08-579 229 52 Verksamhetsansvarig skolsköterska Ann Lötbom 08-579 211 39   Välkommen med din ansökan!
Företag: Sollentuna Kommun - Kärrdalsskolan och Vaxmoraskolan
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Skolsköterska jobb, Skolsköterska Sollentuna, Skolsköterska Sollentuna Kommun - Kärrdalsskolan och Vaxmoraskolan
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Skolsköterska

Vikariat Vaktmästare/Servicemedarbetare
Eurest Services stödjer och utvecklar våra kunders kärnverksamhet genom att leverera behovsanpassade, kostnadseffektiva supportlösningar med hög servicenivå. Eurest Services erbjuder och utför supporttjänster inom områdena arbetsplats-, produktions- och fastighetsservice, exempel på tjänster är reception, växel, blomskötsel, vaktmästeri, posthantering, logistik, flytt, städning. Till Eurest Services söker vi nu en vikarierande Vaktmästare/Servicemedarbetare med placering i Stockholm. Tjänsten är ett heltidsvikariat initialt fram till den 31/10-13 med möjlig förlängning. Utbildning * Gymnasial utbildning  Erfarenhet * Tidigare erfarenhet av arbete inom servicebranschen * Erfarenhet att hantera teknisk utrustning * Tidigare erfarenhet av hantering av post, paket och gods * Tidigare erfarenhet av arbetsrotation  Kunskaper och Färdigheter * Händig och självgående * Kunskaper inom vaktmästeriområdet * Goda kunskaper inom teknik (projektorer mm) * God administrativ förmåga * Förmåga att planera och organisera arbetet * Samarbetsförmåga i grupp * Förmåga att skapa goda kundrelationer  Språkkunskaper * God Svenska i tal och skrift  Datakunskaper * Goda kunskaper i Officepaketet Personliga egenskaper * Serviceminded * Lagspelare * Noggrann * Flexibel * Effektiv * Strukturerad * Ansvarstagande * Lyhörd  Dagligen förekommande arbetsuppgifter: * Ta emot och registrera inkommande paket och bud * Sortering av post * Allmänna vaktmästarsysslor, mm Hjärtligt välkommen in med din ansökan! Vi tar inte emot några ansökningar per post utan vill att du lämnar din ansökan via webben, klicka på ansökningsknappen för att söka tjänsten. Compass Group är en världsledande leverantör av måltidsservice och supporttjänster. Den svenska verksamheten drivs under varumärkena Eurest, Eurest Services, Medirest och Chartwells. Verksamheten omfattar måltidstjänster till företag, universitet, skolor, vård och omsorg samt supporttjänster som konferensservice, reception, lokalvård, vaktmästeri och telefonservice. Läs mer om oss på www.compass-group.se  Våra värderingar bygger på öppenhet, tillit och integritet, passion för kvalitet, framgång genom lagarbete, ansvar och en "vi kan"- attityd. Vi hoppas och vill att du delar den kundfokuserade företagskultur som vi står för. Vi har gjort vårt mediaval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Företag: Compass Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Vikariat Vaktmästare/Servicemedarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vikariat Vaktmästare/Servicemedarbetare

Barn och fritidslärare till Stockholm och/eller Danderyd.
Didaktus Utbildningar bedriver utbildningar med tydlig arbetslivsanknytning inom vård och omsorg, förskola/skola och inom fritidsverksamhet. Vi erbjuder yrkesinriktade utbildningar, både skolförlagt och på distans med varvade teori och praktikperioder. Vi utbildar de som befinner sig i branschen och de som vill in i den. www.didaktusvux.se Didaktus Utbildningar är en del av AcadeMedia, Sveriges största utbildningsföretag Behörig lärare inom barn och fritidsområdet till Stockholm och/eller Danderyd. Didaktus Utbildningar söker behörig lärare till våra gymnasiala vuxenutbildningar inom Barn – och fritidsprogrammet med placering i Stockholm och/eller i Danderyd. Tillträde snarast. Du identifierar dig med vår gemensamma värdegrund: engagemang, professionalism, utveckling, resultat, glädje. Kvalifikationer/erfarenhet • behörig lärare • erfarenhet av undervisning i Barn och fritidsprogrammets kurser för vuxenstuderande är meriterande. • erfarenhet av att arbeta med validering och distansundervisning är meriterande • van användare av datorn i arbetet Egenskaper • utvecklingsinriktad • kunnig • ansvarsfull • arbetar bra både självständigt och i grupp • flexibel och kreativ Vi erbjuder en omväxlande och stimulerande miljö där pedagogiskt utvecklingsarbete är i fokus. Vi arbetar både med skolförlagd undervisning, flexibelt och på distans. Du kommer att ha stora möjligheter att påverka och lägga upp ditt arbete. Vi strävar efter mångfald vad gäller kön, funktionshinder, ålder och kulturell bakgrund.. Vi lägger också stor vikt vid personliga egenskaper. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt! Sista ansöknings dag är den 31 juli 2013. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Varaktighet: Provanställning 6 mån med möjlighet till tillsvidareanställning Arbetstid: Heltid och/eller deltid Lön: Fast lön, Individuell lönesättning Ansökan: Har du frågor om tjänsten kontakta skolledare Eva Lönnelid, e-post eva.lonnelid@didaktus.se Ansök via länken nedan: Didaktus är en del av AcadeMedia, Sveriges största utbildningsföretag. Se www.academedia.se
Företag: Didaktus Utbildningar AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Barn och fritidslärare till Stockholm och/eller Danderyd. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barn och fritidslärare till Stockholm och/eller Danderyd.

Controller med goda redovisningskunskaper
Bluestep Finans AB (BFAB) är en del av Bluestep-gruppen, vilken består av finansiella bolag specialiserade på in- och utlåning till allmänheten. BFAB är den största utlånaren av nischade bostadslån i Sverige och ett av de största och snabbast växande kreditmarknadsbolagen i Sverige. Bolaget har även en filial i Norge där såväl in -och utlåning till allmänheten bedrivs. Bluestep-koncernen finansieras med en kombination av lån, internationell bankfinansiering samt inlåning från allmänheten, och står under tillsyn av Finansinspektionen. Controller med redovisningskunskaper Nu söker vi i sammarbete med Bluestep en Controller med mycket goda redovisningskunskaper. De sitter i ljusa och fina lokaler centralt i Stockholm. Gruppen består av 13 personer. Tjänstebeskrivning I rollen som Controller kommer du b. la att göra -      Årsredovisning för flera företag(moderbolag såsom dotterbolag) -      Ansvarig för att företagets verksamhet följer aktuella lagar och ha kontakter med tillsynsmyndigheter -      Vara stöttande i redovisning/rapportering både månads och årsbokslut. -      Rapportering och budgetering -      Konsolidering, balansräkningar och avstämningar -      Vara med och utveckla verksamheten -      Säkerhetsställa att redovisningen och rapporteringen följer uppsatta riktlinjer och regelverk -      Lösa Ad-hoc saker i organisationen. Du kommer jobba som en stöttande medarbetare samtidigt som du jobbar självständigt. Då kunden har en platt organisation så finns stora möjligheter till att vara med att påverka och komma med förbättringsåtgärder. Du kommer att rapportera till Financial Controller. Lämplig bakgrund Vi söker dig med minst 3 års erfarenhet från redovisning och/eller finans. Du ska ha god analytisk förmåga och stor förståelse för nyckeltal. Du ska även ha erfarenhet av att förbereda årsredovisning/delårsbokslut och mycket goda kunskaper i Excel. Du är flytande i tal och skrift i både svenska och engelska. Som person drivs du av att ta egna initiativ, är lösningsfokuserad och blir motiverad av att jobba i en förändlig miljö. Du är en social lagspelare som har ett stort engagemang och bidrar med positiv stämning i gruppen. Du är flexibel och ödmjuk och tycker om att jobba i ett ungt företag med ett högt tempo. Viktig information Ovanstående är en rekrytering med start omgående.  Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anette Nordin, 08-407 55 66
Företag: SJR AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Controller med goda redovisningskunskaper jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Controller med goda redovisningskunskaper

Utbildningschef
Om uppdraget: Utbildningschefen har det viktiga uppdraget att leda, driva och ansvara för Upplands-Bro kommuns samtliga skolverksamheter. Det politiskt uppsatta målet är att kommunen ska driva bland de bästa skolorna i Sverige, vilket ställer krav på att arbeta långsiktigt med att utveckla och upprätthålla en god kvalitet i skolorna. Då kommunen är under kraftig expansion har utbildningschefen det positiva uppdraget att ansvara för hanteringen av de stora volymförändringarna med allt vad det innebär. En viktig arbetsuppgift blir vidare att hitta lösningar på hur de nya utmaningarna som skolan ställs inför ska mötas och tillvaratas. Utbildningschefen har det övergripande personalansvaret för Utbildningskontorets ca 800 medarbetare och förväntas bidra till fortsatt utveckling i kommundirektörens ledningsgrupp. Kvalifikationer: Vi söker en utvecklingsinriktad person som sätter kvalitet i första rummet. Du har akademisk utbildning med pedagogisk inriktning och god erfarenhet av att leda andra mot ett tydligt mål på ett framgångsrikt sätt. Meriterande är erfarenhet av att ha arbetat i en politiskt styrd organisation. För att lyckas i rollen behöver du ha ett flexibelt och tydligt arbetssätt med ett ledarskap som bidrar till engagemang och delaktighet bland medarbetarna. Om Utbildningskontoret: Inom Utbildningskontoret finns verksamheter som arbetar med barn- och utbildningsfrågor. Vi ser förskolan, grundskolan och gymnasiet som länkar i en och samma utbildningskedja som ska ge alla ungdomar bra kunskaper för fortsatta studier och för arbetslivet. Utbildningskontoret ansvarar även för kommunens vuxenutbildning och kostverksamhet. Välkommen till det spännande uppdraget att bygga skolor i toppklass! Urval och intervjuer sker löpande. Eventuella frågor besvaras av Boardtalks konsulter Lovisa Jerdéus, 070 790 01 17 eller Josefin Johansson, 070 790 05 75. Visa intresse snarast via www.boardtalk.se. Bifoga CV och ett kortare brev. Denna rekrytering görs i samarbete med Boardtalk och ansökan sker via dem.
Företag: Upplands-Bro kommun
Ort: Upplands-Bro
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Utbildningschef jobb, Utbildningschef Upplands-Bro, Utbildningschef Upplands-Bro kommun
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utbildningschef

Projektledare rekryteras till Einar Mattsson Projekt AB
Einar Mattsson koncernen är ett familjeföretag som varit verksamt på Storstockholms bostadsmarknad sedan 1935. Koncernens verksamhet är indelad i fyra områden: Egna fastigheter, Bostadsprojekt, Övriga investeringar samt Bygg och förvaltningstjänster. Einar Mattsson har 350 anställda och omsätter ca 1 miljard. Bostadsprojekten bedrivs i dotterbolaget Einar Mattsson Projekt AB. Bolaget nyproducerar äganderätter och bostadsrätter för försäljning samt hyresfastigheter för egen förvaltning. Vår ambition är att färdigställa 300 lägenheter per år. Arbetsbeskrivning Vi söker dig som vill arbeta med projektutveckling av bostäder. Som projektledare driver du bostadsprojekt genom alla dess skeden, från idé till färdig produkt. Du leder, samordnar och administrerar projektets genomförande. Du tar fram affärsplan, budget och tidplan och styr projektet därefter. I arbetet ingår utredning i inledningsskede, detaljplansarbete, framtagning av bygglovsansökan samt förfrågningsunderlag, upphandling av entreprenör, kontakter med myndigheter och kunder mm. Einar Mattsson Projekt AB består idag av 11 medarbetare men planerar för framtida expansion Vem är du? Vi söker dig som är utbildad civilingenjör väg och vatten/samhällsbyggnad eller motsvarande. Du har några års arbetslivserfarenhet och motiveras av att självständigt driva såväl större som mindre bostadsprojekt. Vi deltar i utbyggnaden av Stockholm och dess närförorter, bland annat genom samverkans-projekt med andra exploatörer i Norra Djurgårdsstaden, Hagastaden, Årstafältet, m.fl. Du kommer ingå i ett engagerat projektledarteam som brinner för att göra sitt bästa i alla lägen. För att trivas hos oss är det viktigt att vara målmedveten, positiv, lyhörd, serviceinriktad, analytisk och kommunikativ. Kontaktperson I denna rekrytering samarbetar Einar Mattsson Projket med Experis Engineering. För frågor kring tjänsten kontakta ansvarig rekryteringskonsult Mattias Sahlström, 08 736 1113. Urval och intervjuer sker i början av augusti, ansök trots detta gärna så snart som möjligt. Välkommen in med din ansökan!
Företag: Experis Engineering
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare rekryteras till Einar Mattsson Projekt AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare rekryteras till Einar Mattsson Projekt AB

Enhetschef till hemtjänsten i Huddinge kommun
Huddinge har en ung befolkning och växer snabbt - med 100 000 invånare är vi den största kommunen i länet efter Stockholms stad. Huddinge ligger bara 15 minuter från Stockholm C och kännetecknas av stark utveckling, unika naturmiljöer och ett mångsidigt näringsliv. Tillsvidareanställning, heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Förutsatt att erforderliga beslut fattas. Enhetsbeskrivning Vi söker en enhetschef till den kommunala hemtjänsten i Huddinge kommun. Hemtjänsten består i dagsläget av tre områden med tre enhetschefer vilka även har ansvar för annan form av verksamhet till viss del. Äldreomsorgsförvaltningen arbetar med att renodla och minska chefsområden, som ett led i det arbetet tillsätts nu ytterligare en enhetschef till hemtjänsten. Om arbetet För att klara uppdraget som enhetschef krävs det att du är trygg i din ledarroll. Du ska leda och motivera men även skapa engagemang och delaktighet hos dina medarbetare. Din kommunikativa förmåga är god i både tal och skrift, du är tydlig och engagerad både enskilt och i små/stora grupper. Att du säkerställer att ditt budskap nått fram samt följer upp samtal och ärenden. Du är en aktiv lyssnare som sätter värde på din omgivnings åsikter och synpunkter. Din profil I dina arbetsuppgifter ingår att leda, organisera och utveckla verksamheten utifrån äldreomsorgensnämndens mål. Du har ett personal-, ekonomi- och arbetsmiljöansvar. Likaså ansvarar du för kvalitetsutveckling, utvärdering och uppföljning. Du är underställd sektionschef och ingår i ledningsgrupp för hemtjänst och särskilt boende. Tjänsten kräver att du har mycket goda ledaregenskaper och ledarutbildning på högskolenivå samt en tydlighet i ditt sätt att komunicera verksamhetens mål. Tidigare erfarenhet från chefsuppdrag inom offentlig förvaltning med inriktning mot hemtjänst är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Körkort är ett krav. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Huddinge kommun
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Enhetschef till hemtjänsten i Huddinge kommun jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Enhetschef till hemtjänsten i Huddinge kommun

Office Coordinator - Stockholm
Qbrick is the leading provider of Web and Mobile TV in Europe. The company was established in 1999 and has since then confirmed its position as a provider of turnkey online video solutions for the company’s customers which operate mainly within segments such as TV channels, radio stations, media, advertising agencies and production companies as well as major companies, municipalities and government departments. Qbrick has about 100 employees with offices in Stockholm, Gothenburg, Oslo, Copenhagen, Aarhus, Turku, Paris and Madrid. The company is a whole owned subsidiary of TDF group and part of the TDF Media Services Business Unit. For more information please visit www.qbrick.com Qbrick is looking for an Office Coordinator/assistant - Could you be our next star? Qbrick builds and operates solutions for Web TV and Mobile TV. We have solutions to transcode media from one format to another for live and on-demand. Our CDN (content distribution network) delivers content to all end users and we are the supplier with most video capabilities in Scandinavia. For this, we also provide solutions to manage and publish content. Together, our services complete end-to-end solutions for Web TV and Mobile TV. The key words that characterize our development are SAAS, distributed solutions, redundancy, high availability, quality, cost and speed.   Are you the one who corrects the paintings hanging awry, that water before the flowers droop and do you know when to celebrate Kanelbullens day? Do you enjoy making others feel comfortable, do you think it's a fun challenge to assemble a desk or negotiate affordable contracts with suppliers? Do you excel at finding the best and cheapest flight for colleagues going to Paris and at arranging fun summer parties? Do you have a pleasant telephone voice, a welcoming way and can you empty the dishwasher while you call the courier at the same time? We miss you! We are looking for a responsible, committed self-starter with a passion to provide quality service, both internally and externally. You will independently coordinate our Stockholm office, which means that no two days are ever the same. Phone, visitors, mail and courier, travel bookings, purchasing, office management, archiving - the list goes on and we hope you come up with creative suggestions on what other office related projects you will manage according to budget and deadline. You will also assist our CEO and CTO with various administrative tasks - sometimes given a very short deadline. You possess some experience in similar work (service and administration) and you are fluent in speech and writing in Swedish and English (if you have additional language experiences that match Qbrick international operations, it is a plus). Experience of Microsoft Office is required - additional computer skills are a strong plus. Preferably you are also familiar with basic financial administration, such as for example travel reimbursement, basic accounting principles and invoice administration. To thrive, you are very independent, structured and can quickly prioritize among the variety of tasks you face and successfully establish your own routines. It is important that you are punctual and that you really enjoy administrative tasks as well as service management. You are also social, outgoing and fearless. Most importantly, you are resourceful with a good eye for what needs to be done, so you are constantly one step ahead. We currently have about 50 employees at our Stockholm office who look forward to welcoming you, as soon as possible! Please send you application letter and CV (in English) by using the application form below. Due to summer vacation screening and interviews will most likely take place during the end of August.
Företag: Qbrick AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Office Coordinator - Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Office Coordinator - Stockholm

Operativ Inköpare FM
Sodexo i Norden är ledande inom Service Management med 11 000 medarbetare och en omsättning på 7,5 miljarder kronor. Vi ingår i den internationella Sodexokoncernen som finns representerad i 80 länder med sina 420 000 medarbetare. Koncernen omsätter 18,2 miljarder € och har sitt säte i Frankrike samt är noterat på börsen i Paris. Beskrivning av uppdraget Du kommer arbeta på Inköpsavdelningen för driftområdet Large Accounts där vårt uppdrag är att säkerställa lägsta möjliga totalkostnad för inköp av varor och tjänster samt bidra till en god lönsamhet. Detta gör vi genom effektiv samordning, bidra till förbättrat kassaflöde och upphandlingar med en stark, professionell och oberoende urvalsprocess. Vårt arbete ska präglas av god affärsmoral och etik. Du har din fasta arbetsplats på huvudkontoret i Västberga, Stockholm och rapporterar till Inköpschef FM. Du kommer att ingå i ett team bestående av 4 medarbetare som är en del av Sodexos inköpsfunktion. Arbetet kommer att utföras en hel del utanför huvudkontoret vid förberedelse och uppstart av våra uppdrag runt om i landet. Tjänsten är en självständig roll med ett stort ansvarsområde och brett kontaktnät. Att arbeta hos oss är varierande och utmanande i en stimulerande grupp av kollegor. Beskrivning av tjänsten Som Operativ Inköpare kommer du att bistå sälj, drift och supportfunktioner med din kompetens vid upphandlingar, tecknande av avtal samt implementering av dessa. I första hand gäller det underleverantörer till Sodexos uppdrag i Sverige. Tjänsten innebär resor inom landet. Vi uppskattar det till c:a 75 resdagar/år, där du medverkar vid möten, deltar i interna projekt, förhandlar och sluter avtal med underleverantörer för våra uppdrag. Kvalifikationer / krav Formell utbildning: • Gymnasiekompetens • Ekonomikunskaper på minst gymnasienivå • Eftergymnasial utbildning inom inköp samt teknisk förståelse/intresse är meriterande • Goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift • God datorvana • Goda kunskaper i Office-paketet, i synnerhet Excel. Yrkeserfarenhet: • Erfarenhet av kund- alt leverantörskontakter • Förhandlingsvana • Produktkunskap inom de FM-relaterade produktkategorier Sodexo är verksam inom är ett krav Egenskaper • God kommunikationsförmåga • Målinriktad • Affärsmässigt drivande • Handlingskraftig • Vana att jobba i projekt Kontaktperson Mikael Windahl, Inköpschef mikael.windahl@sodexo.com 08-57885742  Din ansökan vill vi ha senast den 9 augusti 2013. Med stor flexibilitet, kompetens och omtanke tar vi över, utvecklar och effektiviserar servicefunktioner i företag, institutioner och offentlig sektor. Vi lagar mat och städar, underhåller fastigheter, bemannar växel och receptioner, verkar inom hotell och konferens - och mycket mer. Sodexo är världens tredje största serviceföretag med 75 miljoner människor som tar del av vår service - varje dag.
Företag: Sodexo AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Operativ Inköpare FM jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Operativ Inköpare FM

Platschef rekryteras till Einar Mattsson Byggnads AB
Einar Mattsson koncernen är ett familjeföretag som varit verksamt på Storstockholms bostadsmarknad sedan 1935. Koncernens verksamhet är indelad i fyra områden: Egna fastigheter, Bostadsprojekt, Övriga investeringar samt Bygg och förvaltningstjänster. Einar Mattsson har 350 anställda och omsätter ca 1 miljard. Bygg- och förvaltningsverksamheten bedrivs av dotterbolaget Einar Mattsson Byggnads AB och organiseras i två affärsområden: Byggproduktion och fastighetsförvaltning. Einar Mattsson koncernen värnar om god kvalité i såväl relationer som produkter, företagskulturen präglas av omtanke, engagemang och framåtanda. Arbetsbeskrivning Vi erbjuder ett spännande jobb som platschef inom Einar Mattson Byggnads AB. Denna tjänst är placerad inom enheten för Stamrenovering. Rekryteringen sker i första hand till ett större projekt i Bagarmossen där 90 st lägenheter i två evakuerade fastigheter skall stambytas, renoveras och förses med nya energilösningar. Du har som platschef en mycket viktig funktion i att leda, samordna, strukturera och administrera byggprojektet. Du ansvarar för att skapa en arbetsplats för entreprenadens genomförande, tidsplanering samt driva och kontinuerligt följa upp projektets status såväl ekonomiskt som säkerhetsmässigt. Du leder och fördelar arbetet i produktionen. Du har ett projektteam omkring dig bestående av arbetsledare, entreprenadingenjörer och inköpare. Du ansvarar för kvalitetssäkringen av våra processer och slutprodukt. Du deltar i projektmöten tillsammans med arbetschef och har kontinuerlig kontakt med beställaren. Vem är du? Tidigare erfarenhet av byggarbetsledning som platschef inom stamrenovering är meriterande, men kanske är du idag arbetsledare och redo att ta nästa steg i karriären. Byggnadsingenjörsutbildning är meriterande och du är en van dataanvändare. Förutom ett byggtekniskt kunnande är du en mycket god ledare och är bra på att dagligen leda och fördela arbetet. Du gillar ordning och reda. Som person är du driftig, strukturerad, kommunikativ och stresstålig. Du är även lyhörd och lösningsorienterad. Kontaktperson Einar Mattson samarbetar med Experis Engineering i denna rekrytering. Ansök gärna omgående, då vi hanterar ansökningar löpande För mer frågor angående tjänsten kontakta ansvarig rekryteringskonsult Li Cederblad 08 7642531 eller Mattias Sahlström, tel 08 7361113 Välkommen in med din ansökan!
Företag: Experis Engineering
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Platschef rekryteras till Einar Mattsson Byggnads AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Platschef rekryteras till Einar Mattsson Byggnads AB


Sök lediga jobb TVÅ DRIVNA ACCOUNT MANAGERS SÖKES

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se