Taxiförare till Haninge jobb - lediga jobb

Taxiförare till Haninge jobb Taxiförare till Haninge jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Taxiförare till Haninge. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Taxiförare till Haninge. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Studentuppdrag som IT-support på branschledande företag- Stockholm

  2. Kursadministratör till uppdrag inom staten- Stockholm

  3. Printtekniker till Dustins Konfigurationsavdelning- Sigtuna

  4. Kemister med erfarenhet av GC/MS- Stockholm

  5. Projektledare uppföljning sociala barnavården, visstid. Dnr 2.2.1:0619/13- Stockholm

  6. Intervjustöd/Assistent- Stockholm

  7. Ambitiös Ekonomiassistent sökes!- Stockholm

  8. Transaction specialist- Stockholm

  9. ADMINISTRATÖR TILL STORT ENERGIBOLAG!- Stockholm

  10. Hindu/Urdu/Arabic speakers (part time project)- Stockholm


Mer beskrivning

Studentuppdrag som IT-support på branschledande företag
Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas. Komet söker för uppdragsgivares räkning en junior helpdeskmedarbetare för arbete 1-3 dagar/vecka. Kunden är ledande i Sverige inom installationstjänster och har över 4000 medarbetare på cirka 150 kontor. IT-supporten sitter på huvudkontoret i Solna, där du kommer att mötas av ett glatt och sammansvetsat gäng! Som helpdeskmedarbetare kommer du att arbeta i IT-supportens första linje och tillhandahålla företagets anställda support via telefon. Ärenden rör exempelvis AD, Outlook, felsökning och installationer i Windows-miljö samt hårdvarusupport. Är du den vi söker? Vi tror att du som söker studerar en IT-relaterad utbildning och har ett intresse och kunnande inom IT. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbete ser vi det som meriterande. Meriterande är även kunskaper i AD liksom att vara familjär med hårdvara såsom skrivare. Som person bör du vara stresstålig, social och serviceinriktad. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder. Information om uppdraget: Start: Omgående Omfattning: 1-2 dagar i veckan Arbetstid: Kontorstider, kl 8:00-16:30
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Studentuppdrag som IT-support på branschledande företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studentuppdrag som IT-support på branschledande företag

Kursadministratör till uppdrag inom staten
Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag. Arbetsbeskrivning Vi söker omgående en kursadministratör till en statlig myndighet i Solna. Arbetat innebär att utifrån lärares och gruppchefers schemaplanering, planera och sammanställa scheman för klasser och lärare. Vid sidan av detta kan det komma att bli aktuellt med kursadministration. Tjänsten är på heltid och ska tillsättas 5 augusti och pågår under 4 månader med eventuell förlängning. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund för detta uppdrag. Vem är du? Gymnasieutbildning inom administration eller motsvarande samt tidigare erafarenhet som kursadministratör eller liknande. Du har även tidigare arbetat med schemaläggning i Time Edit eller motsvarande schemaläggningssystem. Mycket goda språkkunskaper i svenska samt goda kunskaper i Officepaketet. Som person är du noggrann, har stor servicekänsla samt kan arbeta självständigt och bidra med ett positivt förhållningssätt i organisationen. Vad kan vi erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansök länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Elenore Edelbrink tfn; 08- 764 25 17. Välkommen med din ansökan.
Företag: Manpower Administration
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Kursadministratör till uppdrag inom staten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kursadministratör till uppdrag inom staten

Printtekniker till Dustins Konfigurationsavdelning
Dustin är Nordens ledande återförsäljare av IT och hemelektronik. Sedan starten 1984 har vi vuxit till en koncern med över 500 anställda i Sverige, Danmark och Norge med en omsättning på 4,6 miljarder kronor. Vi erbjuder ca 200 000 produkter med tillhörande tjänster via webben, vår katalog och genom våra engagerade medarbetare. Våra kunder utgörs av företag, offentlig sektor och privatpersoner. Vi erbjuder smarta helhetslösningar, brett sortiment och snabba leveranser - allt för att tillgodose dina IT-behov. Mer information hittar du på dustin.se.Vi behöver utöka vår Konfigurationsenhet och söker nu en duktig Printtekniker till vårt prestigelösa och glada team på 11 personer. Målet för gruppen är att sätta Dustins kunder i fokus genom att leverera önskade konfigurationstjänster med fokus på print som tjänst. Tjänsten är belägen på Dustins Logistikcenter i Rosersberg. Du kommer bland annat att arbeta med att • hantera konfiguration av Dustins kunders skrivare/datorer/servrar etc. • montera komponenter i Dustins produktportfölj enligt kundönskemål. • installera mjukvara enligt kundönskemål på avsedda IT produkter. • dokumentera utförda installationer och konfigurationer åt Dustins kunder i WinServ. • packa upp och funktionstesta kunders beställda MFP. • hantera och hålla lager för Dustin Print Solutions pool-kunder samt DPS begagnat-maskiner samt rekonditionera begagnade maskiner. • sköta inventering och uppdatering av begagnat-lager. • bevaka och kommunicera förändring av leveransdatum med transportbolag och slutkund, samt ansvara för att uppdatera information. Vi söker dig som har • goda kunskaper inom området skrivare, gärna med teknisk certifiering med fokus på MFP och service. • lägst gymnasieutbildning (gärna någon teknisk inriktning) • erfarenhet av att arbeta med mekanik samt elektronik • kunskap inom området Drivrutiner med fokus på skrivare • mjukvarukännedom • har grundläggande kunskaper i konfiguration och administration av nätverk • god produktkännedom inom Xerox, HP och Kyocera Det är meriterande om du har arbetat med SafeCom och WinServ, har erfarenhet av Symantec Ghost och SCCM, Altiris, Acronis eller andra klienthanteringprogram. Även serverkännedom är meriterande. För att trivas hos oss tror vi att du är en nyfiken, teknisk, flexibel och drivande person som sköter arbetet på ett självständigt och ansvarsfullt sätt och som trivs i prestigelösa team. Det är viktigt att vara serviceinriktad, kreativ, ha förståelse för vårt affärsfokus och att se helheten i arbetet. Du är en ordningssam och strukturerad person som tycker om att arbeta i ett tidvis högt tempo. Din intresseanmälan med meritförteckning vill vi ha senast 2013-08-05 genom att du registrerar din ansökan via webbportalen. Urvalsprocessen påbörjas i augusti. För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta Konfigurationschef Fadi Qamhawi via mail fadi.qamhawi@dustin.se.
Företag: Dustin AB
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Printtekniker till Dustins Konfigurationsavdelning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Printtekniker till Dustins Konfigurationsavdelning

Kemister med erfarenhet av GC/MS
Vi söker nu två stycken drivna kemister med erfarenhet av kemiskt laboratoriearbete för konsultuppdrag i Stockholm. Uppdraget sträcker sig fram till årsskiftet, med start i mitten av augusti. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att utföra diverse provanalyser och de aktuella teknikerna du kommer arbeta med är GC/MS, TLC, FTIR, GC-FID, HPLC samt våtkemiska metoder. I arbetet ingår även att delta i laboratoriets kvalitetsarbete. Detta inkluderar bl.a. instrumentkontroller och deltagande i laboratoriets förbättringsarbete samt internrevisioner. Uppdragsgivare: Proffice Life Science AB Ort: Stockholm Kvalifikationer : Vi söker dig med högskoleutbildning inom kemi, med lägst kandidatexamen. För uppdraget krävs mycket goda kunskaper inom analytisk eller organisk kemi, särskilt GC/MS, samt tidigare erfarenhet av arbete med läkemedels- och/eller livsmedelsanalyser. Det är starkt meriterande om du har goda kunskaper i statistik och/eller kemometri. Likaså är tidigare erfarenhet av att arbeta med LIMS och olika kvalitetsledningssystem mycket meriterande För att trivas på detta uppdrag tror vi att du har god samarbetsförmåga, är noggrann, strukturerad och har lätt att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du har ett självständigt arbetssätt och trivs även med rutinmässiga arbetsuppgifter. Du uttrycker dig korrekt i tal och skrift på både svenska och engelska och har goda färdigheter i MS Office. Du bör vidare ha en positiv människosyn samt ha lätt för att skapa förtroende i mötet med andra. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet. Då intervjuer och urval görs löpande uppmuntrar vi dig med rätt profil att inte vänta med din ansökan, utan skicka in den omgående. Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Kontakperson: Maria Lönn, 0733-434335 Organisations-/företagsbeskrivning Proffice Life Science är den nordiska specialisten på bemanning inom Biotech och Chemtech som kan säkerställa rätt specialister från hela Europa med Norden som marknad. Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag. Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Keep Improving.
Företag: Proffice Life Science AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Kemister med erfarenhet av GC/MS jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kemister med erfarenhet av GC/MS

Projektledare uppföljning sociala barnavården, visstid. Dnr 2.2.1:0619/13
I Sverige lever 2 miljoner barn och ungdomar under 18 år. Som alla andra i vårt samhälle påverkas deras liv av beslut som fattas av makthavare och tjänstemän. Barnombudsmannen är en statlig myndighet med uppdrag att företräda barns och ungas rättigheter utifrån FN:s konvention om barnets rättigheter. Vi har regelbunden dialog med barn och unga för att få kunskap om deras villkor och vad de tycker i aktuella frågor. Vi bevakar och driver på genomförandet av barnkonventionen i kommuner, landsting/regioner och myndigheter. Barnombudsmannen informerar, bildar opinion och föreslår förändringar i lagar och förordningar i frågor om barns och ungas rättigheter. Myndigheten har cirka 25 medarbetare som arbetar från kontoret som är centralt beläget i Stockholm. Barnombudsman och myndighetschef är Fredrik Malmberg sedan 2008.Projektledare till kommunikationsenheten Barnombudsmannen ska enligt lag informera och bilda opinion i angelägna frågor som rör barns och ungas rättigheter och intressen. Kravet på kommunikation ingår alltså i lagen som styr Barnombudsmannens verksamhet, vilket ställer stora krav på kommunikationens relevans och kvalitet. Som projektledare medverkar du i regeringsuppdraget i nära samverkan med Socialstyrelsen för att ta fram en modell för att lyssna på barn som är placerade i familjehem. I arbetet ingår en förstudie för att identifiera relevanta frågor och ta fram en modell för en pilotundersökning. Barnen själva är viktiga aktörer, involverade i detta arbete. Du kommer också att delta i det löpande kommunikationsarbetet med idéer, genomförande och uppföljning och att bidra i omvärldsbevakning och opinionsbildning, skriva texter, ta fram presentationer och att stötta den övriga organisationen i kommunikationsfrågor. I arbetet ingår även att delta i det löpande arbetet med remissvar, brev och telefonsamtal. Kvalifikationer • Akademisk utbildning med inriktning på journalistik/kommunikation eller motsvarande praktisk erfarenhet. • God stilistisk förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i både tal och skrift. • Stor erfarenhet och snabbhet i att producera texter. • Kunskap och erfarenhet av grafisk formgivning och trycksaksproduktion. • Kunskaper om programmen i Office och Adobe. • Erfarenhet av att möta barn och unga. Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker dig som tycker om att arbeta målinriktat med hög grad av flexibilitet. Du har stort intresse för barns och ungas situation och en god orientering om samhällets insatser på området. Du har god analytisk förmåga och är social och utåtriktad med förmåga att arbeta såväl självständigt som i grupp. Praktiska upplysningar Anställningen är visstidsanställning på heltid med tillträde snarast och tills vidare, dock längst till och med 2013-12-31. Lön: Individuell lönesättning. Ange gärna löneanspråk i ansökan. Ansökan Vi vill ha din ansökan senast 2013-07-28. Ansökningarna hanteras löpande och intervjuer kan bli aktuella före ansökningstidens slut. Välkommen med din ansökan!
Företag: Barnombudsmannen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare uppföljning sociala barnavården, visstid. Dnr 2.2.1:0619/13 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare uppföljning sociala barnavården, visstid. Dnr 2.2.1:0619/13

Intervjustöd/Assistent
Prime Professional Prime Professional söker för kunds räkning en person som skall assistera funktionsnedsatta under ca 3 veckor i september. Som assistent kommer du att träffa funktionsnedsatta personer i Stockholms kommuner och hjälpa dem besvara ett enkätformulär. Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Prime Professional. Arbetsuppgifter Du kommer att besöka funktionsnedsatta personer i deras hem eller dagverksamheter och fungera som ett stöd i en enkätundersökning. Du kommer att assistera genom att hjälpa till att läsa frågor och svar, hålla i pennan etc. I detta uppdrag är det viktigt att assistenten inte påverkar utgången av frågeformuläret och endast fungerar som ett praktiskt stöd. Du kommer att få tydliga instruktioner och utbildning före undersökningens start. Arbetet kommer att utföras måndag till fredag dagtid men det kan även bli arbete på kvällstid. Vem är du? Vi söker dig som har någon typ av erfarenhet, och har ett naturligt intresse, av målgruppen. Det får gärna vara yrkesmässig erfarenhet. Du bör ha lätt att få kontakt med människor och ha en mjuk och varm personlighet. Du är självständig i ditt arbete, flexibel och ser service som en självklar del av ditt arbete. Detta är ett uppdrag som passar dig som studerar eller har möjlighet att vara flexibel i dina arbetstider. Körkort är meriterande men ej ett krav. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Företagsbeskrivning Prime är ett marknadsledande bemanningsföretag som genom verksamhetsområdena Professionals, Service och Care levererar tjänster och helhetslösningar för bemanning, rekrytering, outsourcing och coachning. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid. Du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Genom samarbete med Arbetsförmedlingen erbjuder även Prime professionell jobbcoachning för dig som är arbetssökande. Prime är ett auktoriserat bemanningsföretag och uppfyller de krav som är uppsatta av branschorganisationen Bemanningsföretagen. Besök gärna vår hemsida www.prime.se
Företag: Prime Professional
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Intervjustöd/Assistent jobb, Intervjustöd/Assistent Stockholm, Intervjustöd/Assistent Prime Professional
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Intervjustöd/Assistent

Ambitiös Ekonomiassistent sökes!
Har du ett sinne för siffror, är analytisk och ser saker utifrån ett helhetsperspektiv? Då har Adecco ett uppdrag för dig! Hur ser din arbetsdag ut? I rollen som ekonomiassistent kommer du att arbeta brett inom ekonomiområdet och vara en del av företagets supportkontor. Supportkontoret stöttar företaget i bl.a. marknadsföring, utveckling, IT-drift och Inköp. Din roll som ekonomiassistent innebär att du assisterar ekonomichefen i uppgifter som t.ex. löpande bokföring, kund- och leverantörsreskontra, in- och utbetalningar, diverse avstämningar samt påminnelser. Du kommer även att själv få ansvara för att uppdatera och underhålla företagets statistik- och bonusverktyg. Har du erfarenhet av projektstyrning, nyckeltalsstyrning eller kedjeverksamhet inom service eller detaljhandel,  jobbat dagligen i Excel eller ekonomisystemet Pyramid kommer du känna igen dig i de dagliga uppgifterna direkt! Vem trivs här? Du som är gymnasieekonom eller är högskoleutbildad inom ekonomi med ett par års erfarenhet av liknande uppgifter kommer att trivas i rollen som ekonomiassistent! Brinner du för siffror, är analytisk lagt samt har en god förståelse för hela flödet på en ekonomiavdelning kommer att känna dig som hemma hos vår kund! Som person ser du utmaningen i att arbeta tillsammans med andra i ett högt tempo, värdesätter god kommunikation och är positiv och flexibel i ditt sätt! Vad erbjuder vi? Tjänsten är ett konsultuppdrag med start i augusti/september. Resor inom Sverige kan komma att ingå i arbetsuppgifterna på uppdraget. För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas hos vår kund efter en prövotid! Som konsult är du anställd i Adecco Sweden. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Ambitiös Ekonomiassistent sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ambitiös Ekonomiassistent sökes!

Transaction specialist
Dustin är Nordens ledande återförsäljare av IT och hemelektronik. Sedan starten 1984 har vi vuxit till en koncern med över 500 anställda i Sverige, Danmark och Norge med en omsättning på 4,6 miljarder kronor. Vi erbjuder ca 200 000 produkter med tillhörande tjänster via webben, vår katalog och genom våra engagerade medarbetare. Våra kunder utgörs av företag, offentlig sektor och privatpersoner. Vi erbjuder smarta helhetslösningar, brett sortiment och snabba leveranser - allt för att tillgodose dina IT-behov. Mer information hittar du på dustin.se.Till Sales Services söker vi nu en medarbetare som ska ingå i vårt team. Vår huvudsakliga uppgift är att stödja våra säljorganisationer. Vi är ett stort gäng med härlig anda som brinner för att driva försäljningen framåt. Vi sitter på unik kompetens inom många områden och finns alltid med bakom kulisserna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att hantera våra kundreturer hos tillverkare och distributörer och hålla vårt leverantörsregister uppdaterat samt tillsammans med övriga teammedlemmar bedöma och avgöra om webbordrar kan släppas, uppdatera affärssystemet, granska ordrar som misstänks vara bedrägerier och vidta åtgärder, abonnemangshantering på tillverkarportaler, registrera garantiförstärkning samt andra administrativa uppgifter. Vi söker dig som har gymnasieutbildning och som har dokumenterad erfarenhet från någon form av administrativt arbete. Du arbetar obehindrat i Officepaketet och kan formulera dig väl såväl skriftligt som muntligt både på engelska och på svenska. För att trivas i rollen är du positiv, engagerad, lösnings- och resultatorienterad. Du är också strukturerad och uthållig men du gillar att ha tempo i det du gör. Det är viktigt att du tycker om att vara i en supportfunktion och att du trivs med att prata med interna kunder såväl som våra många distributörer. Placeringsort är i Nacka Strand, Stockholm. Din intresseanmälan med meritförteckning vill vi ha senast 26/7 2013 genom att du registrerar din ansökan via webbportalen. Urvalsprocessprocessen påbörjas i augusti. För ytterligare information om tjänsten är Du välkommen att kontakta Sales Services Manager Gunilla Grefberg via e-post: gunilla.grefberg@dustin.se
Företag: Dustin AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Transaction specialist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Transaction specialist

ADMINISTRATÖR TILL STORT ENERGIBOLAG!
JobBusters Aktiebolag Företagspresentation JobBusters är ett personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi hjälper företag i alla branscher med alla typer av tjänster. Vi samarbetar idag med allt ifrån stora globala företag till mindre bolag. Vår målsättning är att hitta kundens drömkandidat och kandidatens drömjobb! Arbetsplatsen är belagd i Stockholm Arbetsuppgifter Vår kund söker nu en administratör som vill jobba inom ett stort företag med varierade administrativa uppgifter. Företaget arbetar inom energibranschen och söker någon som tidigare arbetat inom denna bransch och därmed vet hur denna bransch fungerar. Du kommer att arbeta i så kallade Meter Data management system såsom MVS+ och Generis eller liknande och även hantera ekonomiska bitar i ekonomisystemet SAP. Kvalifikationer - Du har erfarenhet av att arbeta i energibranschen - Du har kunskaper i något Meter Data Management System, såsom MVS+, Generis eller liknande. - Det är meriterande om du har kunskaper i ekonomisystemet SAP. - Du behärskar svenska samt engelska i tal och skrift. Personliga egenskaper Vår kund söker en strukturerad administratör som gillar att ha ordning och reda. Som person arbetar du proaktivt och har lätt för att se eventuella frågor som kan uppkomma. Vidare är du en flexibel och öppen person som kan hantera snabba förändringar och samtidigt noggrann i ditt arbete. Lön Fast lön, enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, start OMGÅENDE- t.om 2013-09-30. Med chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund OMGÅENDE!. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Tipspeng Vet du någon passande för denna tjänst? Om du tipsar oss om en kandidat, utgår en tipspeng vid klar anställning. Samma sak gäller vid tips om uppdrag, en tipspeng utgår vid klar affär. Skicka ditt tips till tipspeng@jobbusters.se! OBSERVERA att vi EJ tar emot ansökningar eller frågor via denna mail, utan endast tips.
Företag: JobBusters AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga ADMINISTRATÖR TILL STORT ENERGIBOLAG! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: ADMINISTRATÖR TILL STORT ENERGIBOLAG!

Hindu/Urdu/Arabic speakers (part time project)
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena logistik, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind is looking for Hindu, Urdu and/or Arabic speaking people to participate in a 4 days project, startin thursday the 11th.   The project involves distributing marketing material outside mosques in Stockholm. You will work for and promote our client, a well known company within the money transfer bussiness.   Qualifications Previous experience within customer service or sales is favourable, but not recuired. First and foremost we are looking for outgoing and service-minded people. Schedule Thursday 11th and Friday 12th (two hours per day) Thursday 18th and Friday 19th (two hours per day)   Interested? Send your application to helena.adestedt@multimind.se
Företag: MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Hindu/Urdu/Arabic speakers (part time project) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Hindu/Urdu/Arabic speakers (part time project)


Sök lediga jobb Taxiförare till Haninge

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se