Teamchef till Exela i Östersund. jobb - lediga jobb

Teamchef till Exela i Östersund. jobb Teamchef till Exela i Östersund. jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Teamchef till Exela i Östersund.. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Teamchef till Exela i Östersund.. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Presalesansvarig, buss- Stockholm

  2. PEDAGOGISK LÄRARE INOM DATATEKNIK/INBYGGDA SYSTEM- Stockholm

  3. Event- och cateringpersonal till Urban Deli- Stockholm

  4. Barnutredare sökes till Sörmlands hjärta!- Stockholm

  5. Försäkringsförmedlare mot företag till vårt Kundcenter på Gärdet med sta...- Stockholm

  6. Är du nyexaminerad inom företagsekonomi och vill arbeta med redovisning?- Stockholm

  7. Gymnasiechef- Botkyrka

  8. Förskollärare till förskola i natursköna Älvsjö- Stockholm

  9. Lärare i hem- och konsumentkunskap till Vällingbyskolan- Stockholm

  10. Upphandlingsassistent på deltid- Stockholm


Mer beskrivning

Presalesansvarig, buss
Scania genomgår nu en transformation från att vara en leverantör av lastbilar, bussar och motorer till en leverantör av kompletta och hållbara transportlösningar. Vi på Scania Sverige fortsätter vår resa för att få till en bättre support till våra säljare och en del av denna transformation är att lastbilar, bussar och tjänster kommer att supporteras från en gemensam organisation. Vi utökar därför vår support från lastbil till att inkludera buss. Produkter & Tjänster, inom Scania Sverige är ansvariga för produktstrategi och tjänsteutbud. Vårt mål är att det ska vara lätt för vår säljorganisation att sälja rätt produkter och tjänster enligt kundens önskemål. Till avdelningen söker vi en person som kommer ansvara för att stötta bussförsäljningsorganisationen med presales. Det är en spännande uppgift med både bredd och djup. Vi kommer kunna ta det bästa från både lastbil och buss för att kunna bygga en professionel busspresales-funktion. Är du sugen på ett rolig tjänst, där man arbetar i framkant? I arbetsuppgifterna ingår att: • Hålla svenska bussproduktprogrammet uppdaterat • Paketera produktprogrammet • Kunna supporta säljkåren i produkttekniska frågor • Sätta systemstrukturen för säljsystemet Utifrån detta vara teknisk expert och försäljningsingenjör. Arbetet innebär många samarbetsytor så som orderfunktion, försäljningsorganisation men även med våra kunder och distributörer. Tjänsten innebär ett operativt ansvar såväl som ansvar för att förvalta och utveckla den process du arbetar i. Är det här du? Vi söker Dig som har sinne för ordning och har bussbakgrund från Scania eller bussmarknad. Du har helst högskoleutbildning och är strukturad samt noggrann. Du förväntas ta en aktiv roll i att utveckla vårt arbetssätt och förbättra våra flöden. För detta ser vi att du är analytisk och har förmågan att se helhet, har en stark initiativförmåga och ser flexibilitet som en självklarhet. Intervjuer kommer att ske löpande, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten är en tillsvidareanställning och placerad på vårt huvudkontor i Stockholm, Lindvreten. Scania Sverige AB är ett bolag inom Scaniakoncernen, och distributör för Scanias produkter och tjänster på den svenska marknaden. Scania Sverige ansvarar för ett brett produkt- och tjänsteutbud inklusive försäljning och service via ett återförsäljarnät med 90-talet Scaniaanläggningar och 2 000 medarbetare, varav drygt 600 personer i den egna återförsäljarverksamheten i storstadsregionerna Stockholm, Göteborg och Malmö. Huvudkontoret ligger i Stockholm, Kungens Kurva. Faktureringen 2017 uppgick till drygt 5,2 miljarder kronor. Av märket Scania registrerades 2492 lastbilar och 191 bussar.
Företag: Scania
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Presalesansvarig, buss jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Presalesansvarig, buss

PEDAGOGISK LÄRARE INOM DATATEKNIK/INBYGGDA SYSTEM
Till vår verksamhet söker vi nu flertal lärare som har kunskaper inom något av följande: Internet of Things, Analys & Verifiering, Kommunikationsprotokoll och Mekatronik - områden där vi idag håller kurser på flera orter.  BLAND DINA PERSONLIGA STYRKOR FINNS:  - Du är pedagogiskt lagd och har ett brinnande intresse för att skapa förståelse hos eleverna - Du har ett genuint intresse för datateknik och inbyggda system - Nyfikenhet samt god kommunikationsförmåga I ROLLEN SOM LÄRARE ARBETAR DU MED ATT UTBILDA INOM DATATEKNIK/INBYGGDA SYSTEM SAMT MED ATT HÅLLA BEFINTLIGT UTBILDNINGSMATERIAL UPPDATERAT. DU KOMMER ATT HÅLLA KURSER BÅDE PÅ SVENSKA OCH ENGELSKA.  INTERNET OF THINGS - Goda teoretiska kunskaper i OSI-modellen och dess lager - Goda kunskaper i programmering i C/C++, nätverk, sockets - Goda kunskaper i utveckling och trender på IoT-plattformar och Embedded systems - Goda kunskaper inom nätverksteknik för trådburna och trådlösa nätverk, vanlig nätverksutrustning, trafik- och nätverksanalys ANALYS & VERIFIERING  - GODA KUNSKAPER I ATT ANVÄNDA OLIKA VERKTYG FÖR ANALYS OCH SIMULERING: CANALYZER, CANOE, FLEXRAY, INCA, OCH ATI VISION. - GOD FÖRMÅGA ATT ANALYSERA OCH VERIFIERA OLIKA TEKNISKA LÖSNINGAR - FÄRDIGHETER I KRAVSTÄLLNING KOMMUNIKATIONSPROTOKOLL  - Kunna grundläggande användning av kommunikationsprotokollen LIN, CAN, FlexRay, och MOST  MEKATRONIK  - Styrning av mekaniska komponenter med hjälp av CAN, LIN, MOST, samt FlexRay - Givare och sensorer   Skicka in din ansökan redan idag då urval behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen passerat. För frågor eller mer information om tjänsten, vänligen kontakta Brian Johansson, Account Manager, på brian.johansson@alten.se. VI SER FRAM EMOT DIN ANSÖKAN!    Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Företag: Alten Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga PEDAGOGISK LÄRARE INOM DATATEKNIK/INBYGGDA SYSTEM jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: PEDAGOGISK LÄRARE INOM DATATEKNIK/INBYGGDA SYSTEM

Event- och cateringpersonal till Urban Deli
OmUrban DeliUrban Deli är inte bara en restaurang, en matbutik eller en saluhall – Urban Deli är en blandning av allt detta. Idag finns vi i lite olika skepnader på Nytorget, i Sickla, på Sveavägen och på Lilla Urban Deli City (Åhléns City). På Urban Deli jobbar drygt 400 anställda idag med en och samma önskan och drivkraft, att ge gäster och kunder en upplevelse att minnas. Vårt fokus ligger på matglädje, service och ett personligt bemötande och vi bidrar med kunskap, intresse och åsikter. Våra kunder och gäster ska känna sig välkomna hos oss och miljön är färgstark och skön med en blandad publik. Om digVi ser gärna att du har erfarenhet från service- och restaurangbranschen och är van att jobba med människor. Det viktigaste för oss är dock att du har en positiv inställning och har en utpräglat känsla för service. Annat som vi lägger vikt vid är din förmåga att lösa problem och att vara initiativrik. Viktigt att du är självgående och klarar av ett högt tempo. Dina arbetsuppgifterPå Urban Deli Sveavägen har vi ett flertal lokaler där vi anordnar olika typer av events för slutna grupper och företag. Det är allt från frukostseminarier, konferenser och produktlanseringar till mingelmiddagar, matlagingsaktiviteter och personalfester. Utöver eventen på Sveavägen har vi även jobb ute hos kund där vi levererar mat och även ibland har personal på plats. Dina uppgifter blir att förbereda inför dessa events , servera mat och dryck samt plocka och packa ihop efteråt. Förberedningen innebär möblering, dukning, prepp av bufféer, kontakt med kunden på plats mm. Varje event är unikt. En del tungt arbete kan förekomma. Beroende på storlek på eventen är man antingen själv på plats eller jobbar ihop med andra. Vi söker både personer som kan agera arbetsledare vid större events med 1-10 personal på plats samt eventpersonal utan ledarskapserfarenhet. Gemensamt för alla är dock att man måste vara självgående och bra på att lösa problem som uppstår. Arbetstiderna varierar. Kan vara allt från tidlig morgon till sen kväll. Vi söker flera personer för deltid och timanställning från augusti och fram. I perioder kan rätt person erbjudas mer eller mindre heltid. AnsökanAnsök via länken. Vi tar ej mot ansökningar via e-post.
Företag: Urban Deli
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Event- och cateringpersonal till Urban Deli jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Event- och cateringpersonal till Urban Deli

Barnutredare sökes till Sörmlands hjärta!
Välkommen till Sörmlands hjärta! Som medarbetare hos vår kund är du vårt ansikte utåt till kommunens invånare. Vi vill att du ska ha en bra arbetsplats där du trivs och känner dig motiverad till att göra ett fantastiskt jobb. Omvärlden förändras och vår kunds organisation behöver dig som vill bidra med engagemang och en härlig energi. Det arbete vi gör tillsammans varje dag, dygnet runt, året runt har sin utgångspunkt i vår vision, vår värdegrund och våra mål. Vi tror att bilden av Sörmlands hjärta skapas i varje möte med invånare, företagare och besökare, Genom ett professionellt och respektfullt bemötande. Arbetsuppgifter Utredningsenheten söker nu 2 nya kollegor som vill arbeta med barnutredningar inom avdelning individ och familj. Avdelningen Individ och familj är en av fyra avdelningar inom Socialförvaltningen. Enheterna har enhetschefer med budget- personal- och arbetsmiljöansvar inom respektive enhet. Du kommer att arbeta som utredande socialsekreterare vilket innebär att ditt huvudsakliga uppdrag är att bedriva utredningar enligt SoL och LVU samt att genomföra uppföljningar och omprövningar av bistånd enligt Barns behov i centrum (BBIC). Vi arbetar enligt BBIC och har i dagsläget Procapita som dokumentationssystem, Procapita kommer att ersättas av Pulsen Combine under 2018. Vem är du? Vi söker dig som vill vara med och utveckla vår kunds socialtjänst där det förebyggande arbetet är en central del. Du är utbildad socionom och gärna några års erfarenhet av socialt arbete, Har du erfarenhet av socialt arbete rörande barn och unga eller dokumenterad fortbildning inom området barn och familj är detta meriterande. Kunskap om eller erfarenhet av BBIC, MI, ADAD, bedömningsintrument och Procapita kommer underlätta ditt arbete och ses som meriterande. Socialt arbete är komplext vilket kräver att du är stabil som person. Du har god förmåga till både självständigt samarbete med såväl interna som externa samarbetspartners. Arbetet som socialsekreterare kräver god förmåga i att skapa relationer, kommunicera, att hantera svåra situationer, likaså att vara strukturerad och tydlig. Du kommer att arbeta med såväl akut problematik som långsiktiga mål, vilket kräver ett flexibelt förhållningssätt och att du organiserar och prioriterar aktiviteter effektivt. Du är bekväm med att ta initiativ och även fatta beslut. För tjänsten behöver du ha B-körkort. Vi erbjuder ett spännande, meningsfullt och varierande arbete i en liten kommun med korta beslutsvägar. Hos oss får du ett nära chefsstöd, extern handledning och möjligheter till kompetensutveckling. Vi vill att du ska trivas, må bra och utvecklas med oss i Sörmalands hjärta! Därför erbjuder vi dig: • Friskvårdsbidrag. • Möjlighet till semesterväxling. • Kollektivavtal. • Försäkringar. • Tjänstepension. • Företagshälsovård. Du får kollegor med hög kompetens och stort engagemang så tveka inte att söka! Välkommen in med din ansökan, vi intervjuar löpande. Vid frågor om tjänsterna kontakta Victoria Machreki Mån-Fre kl. 08-17. 08-470 70 25 victoria.machreki@prime.se Företagsbeskrivning Prime Professional är ett framgångsrikt bemannings-och rekryteringsföretag som förmedlar arbetstillfällen inom Ekonomi, HR/Lön, Administration och Reception i hela Sverige. Att arbeta som konsult hos oss innebär att du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Att bli rekryterad innebär att du blir direktanställd hos något av våra kundföretag och får möjligheten att utvecklas inom just ditt område. Prime Professional är ett auktoriserat bemannings-och rekryteringsföretag som erbjuder delaktighet, trivsel, gemenskap med aktiviteter och stärkande konsultträffar. Vi arbetar nära våra konsulter och ger kontinuerlig handledning och uppföljning. Är du en engagerad och driven person? Besök gärna vår hemsida www.primeprofessional.se
Företag: Prime Professional Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Barnutredare sökes till Sörmlands hjärta! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnutredare sökes till Sörmlands hjärta!

Försäkringsförmedlare mot företag till vårt Kundcenter på Gärdet med sta...
I en värld där både samhälls- och samtalsklimatet blir allt hårdare kämpar vi för de som inte själva kan eller orkar det. Vi tar upp kampen mot den brottslighet som organiserat bedriver sin verksamhet över nätet men också mot det näthat som drabbar såväl unga som vuxna, kända som okända. Vi vill att du ska känna dig trygg på nätet. Vare sig det handlar om att slutföra ett köp eller att lägga upp en bild på sociala medier. Vi finns för att du ska kunna leva ditt bästa liv på nätet. Ett liv utan hot, hat, kränkningar, kapningar eller stölder.Vi är mySafety Försäkringar. Nu söker mySafety Försäkringar Försäkringsförmedlare till vårt Stockholmskontoret på Gärdet. Du arbetar motföretagskunder och förmedlar produkter inom försäkringar mot den digitalavärlden.Här hos oss får du chansen till att utvecklasinom försäljningsbranschen med fokus på personliga målsättningar men också vialagarbete.Vårt mål är att du ska få den bästamöjligheten till en bra start i företaget, därför startas alltid anställningenmed en 4 veckors utbildning för rollen som Försäkringsförmedlare. Är detta något som skulle kunna passa dig? Vi erbjuder: - Trygg anställning enligt kollektivavtal med 6 månaders provanställning - Fyra veckors utbildning inklusive certifiering inom försäkringsförmedling - Fast månadslön + Provision - Karriär och utvecklingsmöjligheter inom företaget - Coachning och stöd från kollegor och säljledare - Friskvårdsbidrag - KontorstiderMåndag - Fredag Vi söker dig som: - Strävar efter att utvecklas arbetsmässigt och med företaget - Drivs av utmaningar, målsättningar och lagarbete - Har självförtroende att kommunicera via telefon - Gillar att skapa kundkontakt - Pratar flytande svenska - Är över 18 år ochtidigare ostraffad samt att du inte har skulder hos Kronofogden. Välkommen in attsöka tjänsten, intervjuer sker löpande. mySafety Försäkringar – försäkringar för en digital värld.mySafety erbjuder försäkringarför nya vardagsproblem och brott, till både privatpersoner och företag. Vi ärledande inom ID-skyddsförsäkring, Digitalskydd och Spärrservice samt erbjuderockså andra försäkringar som ger trygghet i vardagen. Med energi, engagemangoch effektivitet hittar vi nya lösningar på nya problem. Vi tycker att allaförtjänar ett bra skydd i en digital värld. mySafety Försäkringar är en delav mySafety Group. Mer information om mySafety finns på www.mysafety.se (http://www.mysafety.se)
Företag: mySafety Försäkringar AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Försäkringsförmedlare mot företag till vårt Kundcenter på Gärdet med sta... jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Försäkringsförmedlare mot företag till vårt Kundcenter på Gärdet med sta...

Är du nyexaminerad inom företagsekonomi och vill arbeta med redovisning?
Tjänstebeskrivning Är du i början på en yrkesbana inom redovisning? Vill du komma till ett bolag där du får chansen att utvecklas och göra karriär? Då har vi tjänsten för dig! Som Redovisningsekonom hos Bredablick förvaltning lär du känna företaget och fastighetsförvaltningsbranschen från grunden. I första hand kommer du att hjälpa våra kundansvariga med löpande redovisning. I ett senare skede kommer du även vara ansvarig för upprättande av bokslut, kvartalsrapporter och budget för 10–15 bostadsrättsföreningar och privata fastighetsbolag. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat: • Bokföring och registrering av leverantörsfakturor • Hantering av kund- och leverantörsreskontra • Avstämning av balans- och resultaträkningar • Delaktig i upprättande av bokslut, kvartalsrapporter och budget • Kundservice i form av viss telefonsupport Krav på person Vi söker dig med intelligens och organisatorisk förmåga som vill klättra snabbt på karriärstegen. Du är inte rädd för att kastas in i nya situationer utan ser det som en utmaning, utveckling och möjlighet att överträffa förväntningar. På vägen kommer vi se till att du får den kunskap och verktyg som krävs för att ta nästa steg. Du har en examen i företags- eller nationalekonomi. Antingen är du nyexaminerad eller så har du 1-2 års erfarenhet från revisions- eller redovisningsbyrå alternativt från förvaltningsbranschen. Du behöver inte nödvändigtvis ha arbetat med ovan nämnda arbetsuppgifter utan det viktiga är att du har viljan och drivet att lära dig. Som person är du serviceminded, analytisk, noggrann och har en stark initiativförmåga. Som medarbetare hos oss på Bredablick är det viktigt att du tycker om att arbeta i ett högt tempo och har en positiv attityd kombinerat med ett glatt humör. Vi ser det som meriterande om du tidigare tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen, ange gärna vilken aktivitet du har utövat och på vilket sätt det har format dig som person. Den personliga lämpligheten är avgörande vid tillsättningen av denna tjänst. Övrigt Start: Omgående, enligt överenskommelse Omfattning: Heltid och tillsvidare Arbetstid: 8-17 Plats: Sveavägen 159, Stockholm PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner gällande rekrytering. Vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till vår Rekryteringskonsult Oscar Dahl på nr. 073-940 12 70. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post samt att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Företagspresentation Bredablick Förvaltning är en del av Bredablickgruppen och förvaltar bostadsrättsföreningar och hyresfastigheter. Vi erbjuder tjänster inom ekonomisk förvaltning, teknisk förvaltning samt juridik. Inom bolagsgruppen kan Bredablick även erbjuda tjänster inom fastighetsrådgivning, underhållsplanering, byggprojekt och byggservice. Våra tjänster bygger på ett nära samarbete med kunder och leverantörer för att skapa en transparent tjänst utformad utifrån kundens specifika behov. Läs mer om företaget på bredablickforvaltning.se Välkommen med din ansökan! Sökord: redovisningsekonom, redovisningsassistent, ekonomiassistent, junior redovisningsekonom, företagsekonomi, kandidatexamen, nyutexaminerad
Företag: PerformIQ AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Är du nyexaminerad inom företagsekonomi och vill arbeta med redovisning? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Är du nyexaminerad inom företagsekonomi och vill arbeta med redovisning?

Gymnasiechef
Botkyrka är en av Sveriges mest dynamiska kommuner. Vi söker en gymnasiechef med stor kunskap och erfarenhet som vill fortsätta vår framgångsrika resa mot goda resultat. Vi erbjuder ett roligt och utvecklande jobb i en levande och mångkulturell miljö. Vår ambition är att skapa möjligheter för alla och att ta tillvara den kraft som finns i ungdomar med olika bakgrund. Viktiga fokusområden är skolornas kvalitet och resultat, digitaliseringen som transformerande kraft och den planerade utökningen av antalet elevplatser. Botkyrka kommun är Stockholmsområdets femte största kommun med drygt 91 000 invånare. Omtalade kultur-, demokrati- och upplevelsesatsningar, expansivt näringsliv samt ung och internationell befolkning, gör Botkyrka till en händelse- och variationsrik kommun med plats för nytänkare. Kommunens värdegrund består av ledstjärnan ”medborgarens fokus” och de fyra värdeorden öppna, ansvarstagande, energiska och modiga. Läs mer på www.botkyrka.se. ARBETSUPPGIFTER Du har övergripande ansvar för att kommunens fyra gymnasieskolor ger eleverna bästa möjliga förutsättningar för att klara sin examen och fortsatta studier eller förvärvsarbete. Du ansvarar för den strategiska planeringen i samråd och dialog med förvaltningsledning och skolledningar. Du arbetar processorienterat för våra medborgares livslånga lärande. En viktig uppgift är att skapa förutsättningar för rektors ledning av den pedagogiska verksamheten. Du har personalansvar för fyra rektorer och tre kompetenta administrativa resurspersoner. I utvecklingsarbetet och det systematiska kvalitetsarbetet får du värdefullt stöd av våra förvaltningsövergripande specialist- och stödfunktioner. Som gymnasiechef har du en viktig roll i utbildningsförvaltningens kreativa ledningsgrupp där vi har ett övergripande perspektiv med medborgarna i fokus. Du har budget- och resultatansvar och driver ett ekonomiskt utvecklingsarbete inom dina budgetramar. KVALIFIKATIONER Du har lärarutbildning eller annan likvärdig pedagogisk utbildning, gärna kompletterad med en fullgjord rektorsutbildning. Du ska ha en väl dokumenterad erfarenhet av att som chef leda andra chefer inom gymnasieskolan. Vi ser gärna att du har dokumenterad erfarenhet av pedagogiskt och ekonomiskt utvecklingsarbete samt systematiskt kvalitetsarbete i en komplex organisation. Du är van att driva förändringsarbete och att verka i ett förvaltningsövergripande ledningsarbete. Det är också viktigt med goda skoljuridiska kunskaper och erfarenhet av att jobba i en politiskt styrd organisation. Du leder andra genom att engagera och göra andra delaktiga, samtidigt som du är tydlig när det gäller riktning och mål. Samråd och dialog är en naturlig del av ditt ledarskap. Du är pedagogisk, målmedveten och modig. Du har även en god förmåga till analys och problemlösning. Genom ditt coachande och inspirerande ledarskap och ett processinriktat arbetssätt driver du utvecklingen framåt och ser till att organisationen utvecklas i takt med omvärlden. Du har förmåga att sprida framtidstro och positiv förväntan i verksamheten. Du håller elevernas fokus och ser till helheten. Du förstår vikten av kvalitet i arbetet och har en god ekonomisk medvetenhet. Stämmer beskrivningen in på dig? Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Vänligen ansök via länken ovan och ange ref.nr SE- 13108 så snart som möjligt, dock senast 13 juni 2018. Vi intervjuar löpande och frågor om rekryteringsprocessen besvaras av Lisbeth Petersson, konsult på Mercuri Urval på lisbeth.petersson@mercuriurval.com eller 08-506 450 78.
Företag: Botkyrka kommun, Utbildningsförvaltningen
Ort: Botkyrka
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Gymnasiechef jobb, Gymnasiechef Botkyrka, Gymnasiechef Botkyrka kommun, Utbildningsförvaltningen
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Gymnasiechef

Förskollärare till förskola i natursköna Älvsjö
Veritas Professionals AB är ett företag som jobbar med rekrytering och bemanning inom skola och förskola. Vi är såväl uppdragsgivarens rekryteringspartner som pedagogernas karriärrådgivare. Veritas söker för kunds räkning en utbildad förskollärare med stort driv och passion för barn och pedagogisk verksamhet. Beskrivning om förskolan:   Naturen kring förskolan pusslet används dagligen i verksamheten där pedagoger och barn utnyttjar skog och parker till olika äventyr. Här får barnen chans att bygga kojor exempelvis och på så vis övas konstruktion och fantasin får löpa fritt. På förskolan får barnen frukost, lunch och mellanmål där alla måltider är näringsriktiga och noggrant planerade utifrån ett hälsosamt tänkande. Förskolan ligger i ett bilfritt område Älvsjö och har tillgång till två gårdar med åldersanpassade lekredskap. Förskolan har en tvåspråkig profil där både svenska och engelska är språk som brukas av både pedagoger och barn.   Om arbetet: På denna förskola jobbar man med att följa förskolans läroplan. Du skapar förutsättningar för barnens lärande och utveckling genom att se till att stötta det enskilda barnet. Som förskollärare på denna förskola ansvarar du för att aktivt kvalitetssäkra, planera och leda det dagliga arbetet. Vi ser också att du kontinuerligt följer upp och analyserar den pedagogiska verksamheten tillsammans med övrig personal. Förskolan jobbar för att försöka hitta en bra balans mellan regelbunden planering, reflektionstid samt kompetens- och utvecklingsdagar. Förskolan är tvåspråkig vilket innebär att det finns både svensk och engelsktalande pedagoger på de olika avdelningarna. Förskolan har låg personalomsättning vilket är en tydlig indikation på att personalen trivs bra. Din profil: Veritas söker dig som är examinerad förskollärare och kan uppvisa legitimation för förskola. Du ska med hjälp av den övriga personalen omsätta läroplanens mål i det praktiska arbetet samt arbeta strukturerat. Viktigt för rollen är att du är lösningsfokuserad och tycker om att skapa goda relationer med såväl vuxna som barn. Vi ser också att du har ett prestigelöst förhållningssätt och har en vilja att utvecklas tillsammans med förskolan långsiktigt. Övrigt: Alla medarbetare på denna förskola förväntas vara rök och snusfri i alla sammanhang kopplade till förskolan. Du måste kunna uppvisa ett godkänt utdrag ur belastningsregistret enligt lagen 2000:873. Endast ansökningar som uppfyller kraven kommer att besvaras. Ansökan: Känner du att du är rätt person för detta? Tveka inte att söka! Skicka in din ansökan eller ställ frågor till Pernilla Vallbo, Rekryteringsansvarig: Mail: pernilla.vallbo@veritas.se, Telefon: 070-407 72 95  Vi intervjuar kandidater löpande. Anställningsform: Tillsvidare  Tillträde: Enligt överenskommelse  Anställningens omfattning: Heltid/Deltid  Sysselsättningsgrad: Enligt överenskommelse  Lön: Månadslön enligt överenskommelse
Företag: Veritas Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Förskollärare till förskola i natursköna Älvsjö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskollärare till förskola i natursköna Älvsjö

Lärare i hem- och konsumentkunskap till Vällingbyskolan
Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm. I våra skolor ska varje elev få möjlighet att nå toppen av sin potential. För att nå dit behöver vi de absolut bästa lärarna. Därför ska alla våra lärare: - Ta ansvar för och ha insikt om elevernas resultat, vilket innebär att vara lyhörd för varje elevs förutsättningar och behov. - Ha höga förväntningar på eleverna och deras förmåga att utvecklas. - Fånga och stimulera elevernas nyfikenhet, intresse och lärande. - Ta ansvar för relevant kompetensutveckling för att utvecklas och växa i professionen. Arbetsplatsbeskrivning Vällingbyskolan är en F-9 skola som ligger nära Vällingby Centrum. På skolan går ca 820 elever och skolan befinner sig i ett spännande utvecklingsarbete. Vi strävar efter att vara det självklara valet för elever och föräldrar i Vällingby. På skolan är vi inne i ett spännande arbete med kollegialt lärande och elevledda utvecklingssamtal. Vi har ett väl fungerande elevhälsoteam som strävar efter ett hälsofrämjande perspektiv och som består av skolsköterska, kurator, psykolog, speciallärare och studie- och yrkesvägledare. Skolan är med i skolgårdsprojektet som inom ett år förbättrat skolgården utifrån förslag från elever och personal. Läs mer på https://vallingbyskolan.stockholm.se/ Arbetsbeskrivning Vi söker nu en kollega som vill undervisa våra elever år 6-9 i hem- och konsumentkunskap. Vi ser gärna att du har behörighet eller erfarenhet av att undervisa i ämnet. I tjänsten ingår även mentorskap i år 7.   Som lärare på Vällingbyskolan är det viktigt att du: Bedömer hur effektfulla olika undervisningsstrategier är och att du anpassar undervisningen därefter. Reflekterar över det praktiska arbetet på ett systematiskt sätt, både enskilt och tillsammans med dina kollegor. Tillägnar dig resultatet av aktuella forsknings- och utvecklingsarbeten. Tar ansvar för din egen kompetensutveckling för att utvecklas och växa i din profession. Planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt.   Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Stockholms Stad, Utbildningsförvaltningen
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i hem- och konsumentkunskap till Vällingbyskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i hem- och konsumentkunskap till Vällingbyskolan

Upphandlingsassistent på deltid
Prime söker en noggrann och nyfiken kollega som kan på deltid hjälpa till med upphandlingar för våra bolag. Tjänsten avser arbete ca 8-16 h/veckan. Du sitter på vårt fina kontor vid Globen tillsammans med vårt härliga Primegäng Arbetsuppgifter Som assistent för upphandlingar kommer du främst att: * hantera upphandlingar i de olika offentliga system som kommuner och stat använder * hantera och korrekturläsa skrivna texter och dokument som ska bifogas upphandlingen * hantera statusflödet av upphandlingar Prime arbetare främst med bemanning, rekrytering och entreprenader och har fler bolag i sin verksamhet. Vi behöver ibland även hjälp med administration kring andra saker som rör bemanning och rekrytering. Vem är du? Du är troligen student idag och har intresse av att arbeta 1 eller 2 dagar i veckan under hela din studieperiod. Vi ser gärna ett långsiktigt samarbete i detta varför vi tror att du har minst 2 år kvar av dina studier. Som person är du väldigt noggrann och gillar att skapa ordning, system och processer. Du är intresserad av att lära dig mer kring upphandlingar och avtalsskrivningar. Du är en väldigt van datoranvändare och känner dig trygg i att lära dig nya administrativa system. Du är en mycket duktig användare av excel. Som en del av vårt Primeteam kommer du jobba tätt ihop med 2 personer som främst ger dig underlagen till upphandlingarna. Du kommer sitta på vårt ljusa, fina kontor vid Globen på våning 13. Ansökningar bearbetas löpande. Varmt välkommen med din ansökan. Företagsbeskrivning Prime Professional bemannar och rekryterar till arbetstillfällen inom Ekonomi, HR/Lön, Administration och Reception i hela Sverige. Att arbeta som konsult hos oss innebär att du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Att bli rekryterad innebär att du blir direktanställd hos något av våra kundföretag och får möjligheten att utvecklas inom just ditt område. Prime Professional erbjuder delaktighet, trivsel, gemenskap med aktiviteter och stärkande konsultträffar. Vi arbetar nära våra konsulter och ger kontinuerlig handledning och uppföljning. Är du en engagerad och driven person? Besök gärna vår hemsida www.primeprofessional.se
Företag: Prime
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Upphandlingsassistent på deltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Upphandlingsassistent på deltid


Sök lediga jobb Teamchef till Exela i Östersund.

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se