Teamleader för Fast Food och Kiosker på Tele2 Arena jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Teamleader för Fast Food och Kiosker på Tele2 Arena. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Teamleader för Fast Food och Kiosker på Tele2 Arena. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Receptionist sökes för kort uppdrag under sommaren!- Stockholm
- Receptionist sökes omgående för pensionsföretag!- Stockholm
- Pigga, glada och engagerade innesäljare till vårt säljteam - kvällstid!- Stockholm
- Glad 16-årig tjej i Hägersten söker assistenter på deltid- Stockholm
- Fantastiskt Heltidsjobb som innesäljare hos Vendo - Ansök utan CV- Stockholm
- Industrial PhD student â Advanced Modelling- Södertälje
- MEDCURA SÖKER OMGÅENDE EN ALLMÄNSPECIALIST TILL MÖRBY VÅRDCENTRAL- Stockholm
- Sveriges HR Förening söker en affärsinriktad ekonomiansvarig- Stockholm
- En personlig assistent sökes till man på Lidingö (start höst)- Lidingö
- Vi söker fyra Enhetschefer till våra enheter i Region Stockholm - Daglig...- Stockholm
Mer beskrivning
Receptionist sökes för kort uppdrag under sommaren!Har du tidigare erfarenhet av serviceyrket eller arbetat som receptionist tidigare och är på jakt efter ett spännande- och varierande arbete? Gillar du att ha många bollar i luften och finns tillgänglig omgående? Då har vi tjänsten för dig! Nu söker vi en receptionist på heltid för vår kund som sitter i centrala Stockholm. I din roll som receptionist kommer du att vara företagets ansikte utåt och arbeta i en bred roll med hög variation på arbetsuppgifter. Vår kund är ett internationellt bolag och därav söker vi sig som behärskar det engelska språket flytande, både i tal och skrift. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer bli anställd av oss på StudentConsulting men uthyrd till vår kund. Uppdraget beräknas starta omgående och löper till och med den 28 september. Arbetstiderna är förlagt vardagar mellan 08.00-17.00. Anställningen inleds med utbildning där du kommer få en god inblick i företagskulturen och i den nya rollen. Din profil Vi söker dig som har minst en gymnasialutbildning. Du har arbetat med service i tidigare arbete och det är starkt meriterande om du tidigare arbetat som receptionist. Vi ser även att du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Som person är du strukturerad, kommunikativ och trivs i en roll där du har många bollar i luften. För att passa i rollen ser vi att du är orädd, social och tycker om kundrelationer. Passar detta in på dig? Skicka in din ansökan till StudentConsulting redan idag! Urval sker löpande. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: elin.johansson@studentconsulting.com Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se
Företag: StudentConsulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist sökes för kort uppdrag under sommaren! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist sökes för kort uppdrag under sommaren!
Receptionist sökes omgående för pensionsföretag!
Har du tidigare arbetat som receptionist och är på jakt efter ett spännande- och varierande arbete? Är du serviceminded och strukturerad? Då har vi tjänsten för dig! Nu söker vi en receptionist på heltid för vår kund på ett långsiktigt uppdrag. Vår kund är ett finansiellt starkt pensionsföretag, dem placerar sina kunders pengar i aktier, fastigheter och räntebärande värdepapper. I din roll som receptionist kommer du att vara vår kunds första kontakt med olika företag, alltså vara ansiktet utåt. Du kommer att arbeta i en bred roll med varierande arbetsuppgifter med ansvar över receptionen. Du kommer boka olika mötesrum till dina kollegor, sköta passerkortshantering, budhantering, ärendehantering, hålla rent och fylla på vid kopiatorytor, vara en administrativ högerhand till kontorsansvarig samt att ansvara för kaffe, te och fruktområdet. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer bli anställd av oss på StudentConsulting men uthyrd till vår kund med kontor i centrala Stockholm. Uppdraget beräknas starta omgående och löper på tillsvidare. Arbetstiderna är förlagt vardagar mellan 07.30-16.30. Anställningen inleds med en introduktion utav din nya roll som receptionist. Din profil Vi söker dig som har minst en gymnasialutbildning. Du har arbetat som receptionist sedan tidigare och vet hur en reception fungerar. Som person är du strukturerad, kommunikativ och trivs i en roll där du har många bollar i luften. Vi ser även att du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Passar detta in på dig? Skicka in din ansökan till StudentConsulting redan idag! Urval sker löpande. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: elin.johansson@studentconsulting.com Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på unga i karriären. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 10 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på:Â www.studentconsulting.se
Företag: StudentConsulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist sökes omgående för pensionsföretag! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist sökes omgående för pensionsföretag!
Pigga, glada och engagerade innesäljare till vårt säljteam - kvällstid!
Om företaget Förebygg grundades 2015 med viljan om att skapa en tryggare vardag. Idag kan Förebygg stolt erbjuda en av de modernaste lösningarna inom brandsäkerhet och id-skydd. Om tjänsten Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in vår tjänst ID-skydd plus. Du kommer att ingå i ett team av drivna och ambitiösa individer som gemensamt arbetar mot uppsatta mål och budgetar. Hos Förebygg får du en gedigen utbildning om tjänsten och i säljteknik. Vi arbetar med daglig coachning för att du som säljare skall få de bästa förutsättningarna för att utvecklas i din roll. Vi erbjuder en utav marknadens bästa provisionssystem. Vi söker dig som: - Har rätt inställning. - Älskar utmaningar. - Är resultatorienterad och målfokuserad. - Har en stark personlig drivkraft. - Har förmågan att påverka andra. Vi erbjuder dig som säljare: - Produkt- & säljutbildning (ingen erfarenhet behövs) - Garantilön på 2500kr - Generös provisionsbaserad lön, obs inget lönetak - Coaching så att du utvecklas på bästa möjliga sätt - Möjligheter att jobba långsiktigt och klättra inom bolaget Omfattning: Mån-tors, 17-21 / krav att du kan jobbaminst 3 pass i veckan. Vill du tillsammans med oss skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du jobba för ett dedikerat och proffsigt bolag med bra förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning eller en bakgrund inom idrott men det är inget krav. Oavsett förutsättningar ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare och människa samt uppnå dina personliga mål. Ansök direkt utan CV! Välkommen!
Företag: Förebygg
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Pigga, glada och engagerade innesäljare till vårt säljteam - kvällstid! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Pigga, glada och engagerade innesäljare till vårt säljteam - kvällstid!
Glad 16-årig tjej i Hägersten söker assistenter på deltid
Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv? Där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb. Välkommen till Humana! Läs mer på www.humana.se Vi söker nu personliga assistenter åt en 16 årig tjej som bor i Hägersten. Är du intresserad av att arbeta deltid? Eller är du kanske är du i början av din utbildning och söker ett extrajobb? Då kan detta vara en tjänst för dig! Om tjänsten: Vår kund som är en tjej på 16 år. Hon har en CP-skada, utvecklingsstörning samt nedsatt syn och behöver hjälp av sin personliga assistent vid samtliga moment i sin vardag. Hon sitter i rullstol och använder lift vid förflyttningar. Vår kund älskar att bada och åker varje vecka till badhus, eller badar utomhus när vädret tillåter. Hon tycker även om att dansa och brukar gå på disco nästan varje vecka. Andra intressen är att gunga, rida eller gå på teater. Vi söker dig som: Vår kund ser gärna att Du som söker denna tjänst har tidigare erfarenhet av att arbeta som personlig assistent till barn med särskilda behov. Det är meriterande om Du har en utbildning inom omvårdnad. Vår kund har en begränsad kommunikationsförmåga vilket kräver att du som assistent är lyhörd och har ett stort tålamod. För att passa in i vår kunds liv bör Du vara ansvarsfull samt ha lätt för att ta till dig ny information och instruktioner eftersom vår kunds rutiner och behov förändras löpande. Vi söker dig som vill vara delaktig att hjälpa och utveckla vår kund och gemensamt glädjas åt framsteg i vardagen. Vår kunds vardag är beroende av att den personliga assistansen fungerar och det är därför viktigt att assistentgruppen ställer upp för varandra. För att passa in i vår kunds liv krävs att du är flexibel, plikttrogen samt har lätt för att samarbeta med andra. Arbetstid / Varaktighet: Anställningsform är Så länge assistansuppdraget varar och timanställning vid behov. Det är 1 tjänst på deltid om cirka 30 %. Tjänst 1 deltid på cirka 30 %: arbetstider är varierande och det ingår även natt med väntetid (5 timmar). Arbetstider är tre fredagar och tre lördagar i månaden. Fredagar cirka 15:20-20:00 och lördagar cirka 20:00-11:00. Tjänst 2 timvikarier vid behov: varierande arbetstider, framför allt eftermiddag, kväll, natt och helg. Ange i din ansökan vilken av tjänsterna du är intresserad av. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående, enligt överenskommelse Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har cirka 15 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge och Finland som utför omsorgstjänster till över 7 000 människor. Vi arbetar efter visionen "Alla har rätt till ett bra liv". Enligt lag (2010:479), om registerkontroll av personal som ska utföra vissa insatser åt barn med funktionsnedsättning, krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Registerutdraget ska lämnas till oss som arbetsgivare innan påbörjad anställning. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/Service/Blanketter/Blanketter-belastningsregistret/ Blanketten du ska välja heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9)
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Glad 16-årig tjej i Hägersten söker assistenter på deltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Glad 16-årig tjej i Hägersten söker assistenter på deltid
Fantastiskt Heltidsjobb som innesäljare hos Vendo - Ansök utan CV
Om företaget Förebygg grundades 2015 med viljan om att skapa en tryggare vardag. Idag kan Förebygg stolt erbjuda en av de modernaste lösningarna inom brandsäkerhet och id-skydd. Om tjänsten Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra tjänster. Du kommer att ingå i ett team av drivna och ambitiösa individer som gemensamt arbetar mot uppsatta mål och budgetar. Hos Förebygg får du en gedigen utbildning om tjänsten och i säljteknik. Vi arbetar med daglig coachning för att du som säljare skall få de bästa förutsättningarna för att utvecklas i din roll. Vi erbjuder ett utav marknadens bästa provisionssystem. Anställningen påbörjas alltid med utbildning och provisionsarvode och timlönen ligger mellan 100-300kr i snitt hos våra anställda med upp till 18.000 i garantiersättning vid fastanställning efter 6 månader. Vi söker dig som: - Flytande i tal och skrift i det svenska språket. - Har rätt inställning. - Har höga ambitioner. - Älskar utmaningar. - Brinner för att jobba med människor. - Är tävlings- och målinriktad. Vi erbjuder: - Produkt- & säljutbildning (ingen erfarenhet behövs) - Marknadens högsta provisioner samt garantilön - Daglig coaching så att du utvecklas på bästa möjliga sätt - Möjligheter att jobba långsiktigt och klättra inom bolaget Vill du tillsammans med oss skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du jobba för ett dedikerat och proffsigt bolag med bra förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning eller en bakgrund inom idrott men det är inget krav. Oavsett förutsättningar ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare och människa samt uppnå dina personliga mål. Ansök direkt utan CV! Välkommen!
Företag: Förebygg
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Fantastiskt Heltidsjobb som innesäljare hos Vendo - Ansök utan CV jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fantastiskt Heltidsjobb som innesäljare hos Vendo - Ansök utan CV
Industrial PhD student â Advanced Modelling
Do you want to have an impact on our environment? - Scania is now looking for a PhD Student for advanced modelling of state of the art exhaust treatment systems. For Scania, the exhaust treatment system is an essential building block in a sustainable powertrain for heavy duty vehicles of the future. By developing robust exhaust treatment systems, adaptable to a broad variety of renewable fuels, Scania will be in the forefront of the development of transport solutions with minimal climate impact. Catalysts are the essential parts in exhaust treatment systems and advanced modelling is an important tool in developing optimized systems. The scope of this project is to develop efficient models and modelling tools able to handle complex properties. In cooperation with the Competence Center for Catalysis (KCK) at Chalmers University of Technology (CTH), Scania is looking for an industrial PhD student who will develop advanced models for catalyst behavior that may be used for e.g. optimal control of exhaust treatment systems. Project description The project contains experimental testing to investigate and define fundamental phenomena, formulating models, planning and performing experiments for estimation of model parameters as well as conclusive validation of the model. Several master thesis work will be connected to the project, and the project is aimed to start Q42018 and will lead to a PhD degree. You will be employed by Scania and your position will be at the department for Emission Solutions Development at Scania R&D where the major part of the studies/experiments will be performed. The final result should be feasible to implement in Scania control systems. Hence the project is in close cooperation with Scaniaâs department for powertrain control system development. The project is connected to and financed by Scania through KCK at CTH. It will be possible to attend courses at CTH and KTH. Qualifications We are looking for a highly motivated candidate who has strong analytical and problem-solving skills. As a PhD student you are expected to work independently and challenge yourself and others as well as pushing the research frontier forward. MSc degree in engineering is required. Academic background or at least strong interest in advanced modelling techniques and applied mathematics is necessary. Previous experience from work with emission control and catalysts is a plus. You should be an experienced user of Matlab. Good communication and writing skills in English are required as you are expected to publish results in journals and present at international conferences. For more information please contact Dr Björn Westerberg, industrial supervisor, bjorn.westerberg@scania.com, + 46 (0)70 0815764 Karl Rejnö, Head of Catalytic Converter and Particulate Filter, karl.rejno@scania.com, +46 (0)70 7889942 Prof Magnus Skoglundh, Director Competence Centre for Catalysis, KCK, skoglund@chalmers.se, +46 (0)70 3088074. Application Send your application at latest on 14june2018 including CV, personal letter and certificates as well as 2-3 references if available. Please apply through our website HR Inline/Job search at Scania, and refer to job id 20180625.
Företag: Scania
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Industrial PhD student â Advanced Modelling jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Industrial PhD student â Advanced Modelling
MEDCURA SÖKER OMGÅENDE EN ALLMÄNSPECIALIST TILL MÖRBY VÅRDCENTRAL
Vi söker Medcura söker en erfaren allmänspecialist för uppdrag på Mörby vårdcentral från 1-29 Juni, arbetstider kl 08-17. Tidigare erfarenhet av arbete på vårdcentral inom primärvården och arbete i journalsystemet TakeCare är krav. Arbetsuppgifterna består av sedvanliga arbetsuppgifter för en allmänspecialist på vårdcentraler. Vad erbjuder Medcura Vi har ett brett utbud inom alla områden både hos privata aktörer och inom den offentliga sektorn. Medcura erbjuder både tim- och garantianställningar. Du kan välja bland både korta och längre uppdrag. Hos Medcura får du en egen konsultchef som känner dig och vet hur du vill arbeta och som kan din kompetens. Vi kan därför skräddarsy uppdrag för just dina behov. - Din egna konsultchef - Engagemang och förtroende för varandra - Valfrihet/önskeschema/flexibla tider - Du är helförsäkrad - Vi anordnar konsultträffar - Rekryteringsbonus - Konkurrenskraftiga löner - Vi erbjuder trygghet och kontinuitet - Vi erbjuder utvecklingsmöjligheter och omväxling - Sommarbonus - En arbetsplats där du väljer hur mycket du vill arbeta och på vilka orter - Vi följer kollektivavtal - Inskolning - Legitimerad vårdpersonal på kontoret som arbetar för dina önskemål - En vision om att arbeta utifrån 100% kvalité i alla upphandlingar Om Medcura Medcura AB grundades 2009 och är ett av dom större och etablerade bemanningsföretag i vårdbranschen. Vi hyr ut och rekryterar läkare, sjuksköterskor och annan personal inom vården som paramedicinare och socionomer. Det gäller allt från att förse privata och offentliga vårdgivare som skolor och statliga myndigheter med enstaka vikarier över dagen till att bemanna hela avdelningar, enheter eller operationsteam. Från vårt huvudkontor i centrala Stockholm ansvarar vi för uppdrag från Umeå i norr till Malmö i söder. Medcuras affärsidé lyder: âVi tillhandahåller kompetent och lyhörd personal till vårdgivare vars uppdrag är att bedriva omsorgsfull och effektiv vård.â Hos oss är våra kollegors kompetens det som gjort företaget till vad vi är idag. Medcura har vunnit samtliga upphandlingar som utvärderats på 100% kvalité och inte pris. Så jobbar vi bäst. Vår vision är att få leverera enbart i upphandlingar som baseras på 100 % kvalité som är och har alltid varit vår nyckel till framgång. Det är våra kunniga och engagerade kollegor som upprätthåller vårt goda rykte varje dag, året runt. Vi lägger ner mycket kraft på att arbeta fram en personlig givande relation med våra kollegor och är måna om att vårda densamma. Vi tillämpar kollektivavtal, Vi har ansvarsförsäkring, Vi följer etiska regler och allmänna leveransvillkor och vi har en fastställd jämställdhetsplan. Vi ser fram emot att få berätta mer vid en personlig kontakt. Kvalifikationer Som anställd i Medcura innebär det att du kan arbeta självständigt och är trygg i din yrkesroll. Du som söker denna tjänst ska vara glad, positiv och flexibel. För att passa i denna roll bör du även vara lösningsfokuserad och serviceminded samtidigt som du är lugn och stresstålig. För oss på Medcura är det viktigt att våra medarbetare har ett genuint intresse för våra kunders välbefinnande och alltid arbetar utifrån kundernas önskemål och beslut. Du ska gilla att ta ansvar och har förmåga att samarbeta. Viktiga egenskaper är att du har ett professionellt förhållningssätt och att du gillar flexibilitet. Du ska tillsammans med din arbetsgrupp alltid arbeta med stort patientfokus. Tillsättning Du är varmt välkommen med din ansökan, och vi ser framemot att höra av dig! Är du intresserad utav att veta mer om oss så hittar du mer information på vår hemsida www.medcura.se. Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning efter överenskommelse. Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Medcura AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga MEDCURA SÖKER OMGÅENDE EN ALLMÄNSPECIALIST TILL MÖRBY VÅRDCENTRAL jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: MEDCURA SÖKER OMGÅENDE EN ALLMÄNSPECIALIST TILL MÖRBY VÅRDCENTRAL
Sveriges HR Förening söker en affärsinriktad ekonomiansvarig
Sveriges HR Förening står inför ett spännande och intensivt arbete för att ännu bättre kunna möta deras medlemmars framtida behov och förväntningar och bli en stark röst för HR Sverige. Vill du följa med på deras förändringsresa i en affärsnära roll som Ekonomiansvarig där du får driva, utveckla och förbättra såväl affär som processer? Arbetsuppgifter I rollen som Ekonomiansvarig på Sveriges HR Förening ges du ett stort eget handlingsutrymme och en unik möjlighet att arbeta brett och se till helheten. Hos dem blir du en viktig spelare som aktivt deltar i deras strategiarbete. Du får också en nyckelroll i de förändringsprojekt som de driver med fokus på verksamhetsutveckling och medlemsnytta. En viktig del initialt är att, i linje med verksamhetens mål och strategier, vara drivande och utveckla arbetet inom ekonomifunktionen med fokus på processutveckling, verksamhetsstyrning och affärsplanering. I rollen som Ekonomiansvarig rapporterar du till generalsekreterare. Dina huvudsakliga ansvarsområden omfattar: ⢠att driva budget- och prognosarbete med högsta kvalitet både analytiskt och redovisningsmässigt ⢠att löpande driva affärs- och verksamhetsnära planering, uppföljning, analys och rapportering ⢠att stötta verksamhet och ledning i olika typer av utvecklingsprojekt ⢠att säkerställa att verksamheten efterlever lagar, principer och regler på redovisnings- och skatteområdet ⢠systemägarskap för ekonomiuppföljning och beslutsstöd Kvalifikationer Vi söker dig som har en gymnasieutbildning inom ekonomi eller motsvarande, det är meriterande om du har vidareutbildat dig inom ekonomi på högskolenivå men det är inget krav. Vi ser att du har ca 3-5 års arbetslivserfarenhet av att arbeta som Ekonomiansvarig samt arbetat med Controlleruppgifter tidigare. Du har mycket goda kunskaper i effektivt arbete med Microsoft Officeverktyg, inte minst Excel och Power Point. Erfarenhet från Visma Admin är meriterande. Som person är du affärsmässig, analytisk och strukturerad och du har god erfarenhet av att arbeta med analys och rapporter. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i och förstå olika delar av affären. Du är kommunikativ och pedagogisk med gedigen kunskap kring att utveckla beslutsunderlag, rapporter och presentationer till bland annat styrelse och andra intressenter. Du tar ansvar och trivs i samarbete med andra. Du ser helheten men har också förmågan att djupdyka i detaljer vid behov. Du kan hantera en periodvis hög arbetsbelastning, du är stresstålig och kan prioritera arbetsuppgifter självständigt. För att trivas och lyckas i din roll har du analytisk höjd, är strukturerad och har en god förmåga att se helheten och sambandet mellan affär, verksamhet och ekonomi. Att ständigt söka nya och bättre vägar framåt är en stark drivkraft hos Sveriges HR Förening och vi tror att du vill bidra med nya perspektiv, nytänkande förslag samt leverera och genomföra förändring. Vår verksamhet präglas av korta beslutsvägar där engagemang och påverkan uppmuntras, således förutsätter vi att rätt person för tjänsten har ett starkt affärsmässigt intresse för verksamheten. Om Sveriges HR Förening Vi förstår vikten av ditt arbete! Vi vet att effektiva HR-processer skapar framgångsrika och hållbara organisationer. Organisationer som mår bra och presterar bra - i dag och i framtiden. Sveriges HR Förening har som mål att inspirera, utveckla och aktivt knyta samman HR-Sverige. Den globala konkurrensen ökar och med den kommer ständiga krav på effektivisering. Personalen är en organisations dyrbaraste tillgång och viktigaste investering - en investering som bäst förvaltas genom ett effektivt HR-arbete. Sveriges HR Förening arbetar för att inspirera, utveckla och knyta samman HR-Sverige, och vi gör det på flera sätt. Vi påverkar och skapar kännedom om forskning och utveckling inom HR-området. Läs mer om HR-forskning här. Vi skapar självklara mötesplatser för alla som arbetar i HR-sektorn. Läs mer om våra HR-event här. Vi deltar aktivt i debatter och diskussioner på området. Våra 7 000 medlemmar är självklart vår allra viktigaste kraft och vi arbetar därför ständigt för att bli ännu fler. Det är tillsammans i föreningen som vi kan dela med oss av kunskap, inspirera varandra och knyta kontakter.
Företag: Poolia Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Sveriges HR Förening söker en affärsinriktad ekonomiansvarig jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sveriges HR Förening söker en affärsinriktad ekonomiansvarig
En personlig assistent sökes till man på Lidingö (start höst)
Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv? Där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb. Välkommen till Humana! Läs mer på www.humana.se Jag är en 43-årig man som bor på Lidingö och har två barn, 4 och 8 år gamla, boende hos mig varannan vecka. Jag söker en Personlig assistent som kan börja jobba hos mig från och med hösten. I arbetsuppgifterna ingår bland annat hjälp med grundläggande behov som hjälp vid måltider, av- och påklädning samt liknande. Du hjälper mig att sköta om hushållet med matlagning, städning, disk och tvätt. Jag och mina barn lever aktiva liv vilket innebär att du också exempelvis följer med till gymmet, på fotbollsträning, biobesök, museum och lekparker. Jag använder en manuell rullstol för att ta mig runt och behöver ibland en knuff i rätt riktning, exempelvis uppför riktigt branta backar eller genom snödrivor. Det är en fördel om du har barnasinnet kvar då lego-bygge och pyssel med pärlplattor är en del av min vardag. Resor kan förekomma i arbetet. Jag söker dig som är en positiv, glad och flexibel person som vill ha ett roligt, utmanande och omväxlande jobb. Du som söker tjänsten har gärna körkort, är icke-rökare och är inte allergisk mot pälsdjur. Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet och mer information om arbetet tilldelas vid eventuell intervju. Eftersom du kommer att vistas i en miljö nära barn önskar jag att du lämnar ett utdrag ur belastningsregistret till arbetsgivaren.  Tjänsten är lämpad för dig som studerar eller har annat deltidsjobb och önskar kombinera dessa. Arbetstid/Varaktighet: Deltid, ca 13,5 h/veckan. Varierad arbetstid vardag och helg under dagtid. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Start i höst. Ansökan: På Humana arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Det är även viktigt att du tror på vår vision - Alla har rätt till ett bra liv. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. Humana har valt att använda personlighets testet MINT, som en del i urvalsprocessen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Testet gör du via en dator och en länk kommer att skickas till din angivna e-postadress. MINT består av ett antal frågor och tar cirka 10 minuter att besvara. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har cirka 15 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge och Finland som utför omsorgstjänster till över 7 000 människor. Vi arbetar efter visionen "Alla har rätt till ett bra liv". Enligt lag (2010:479), om registerkontroll av personal som ska utföra vissa insatser åt barn med funktionsnedsättning, krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Registerutdraget ska lämnas till oss som arbetsgivare innan påbörjad anställning. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/Service/Blanketter/Blanketter-belastningsregistret/ Blanketten du ska välja heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9)
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Lidingö
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga En personlig assistent sökes till man på Lidingö (start höst) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: En personlig assistent sökes till man på Lidingö (start höst)
Vi söker fyra Enhetschefer till våra enheter i Region Stockholm - Daglig...
Vi gör världen lite bättre, en människa i taget" Vi söker dig som vill vara med och utveckla Nytida tillsammans med oss! Vi ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Nytida finns i hela Sverige. Att jobba hos oss innebär många möjligheter, ett stort ansvar och inte minst en glädje över att se människor trivas och växa. Vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. I det dagliga arbetet betyder det att varje enskild person i alla våra verksamheter ska leva ett så gott liv som möjligt och bemötas med respekt. Vi har en företagskultur som präglas av våra värderingar: respekt, ansvar, kunskap och enkelhet. De som arbetar hos oss delar dessa värderingar och bidrar aktivt till att hålla dem levande. Vi söker fyra Enhetschefer till våra dagliga verksamheter i Vallentuna, Hässelby och Täby Är du utbildad socionom, arbetsterapeut eller motsvarande och har erfarenhet av LSS? Vi söker dig som är intresserad av att ta nästa steg i karriären. Du har ledarerfarenhet och känner dig redo att ta nästa steg och kliva in i rollen som Enhetschef hos oss. Du arbetar verksamhetsnära med både personalgrupp och deltagare i det dagliga arbetet och har ett nära stöd och samarbete med din Verksamhetschef. I Vallentuna har vi Centrumgrupperna bestående av tre enheter med en inriktning mot skapande samt Industrihuset och Solrosen med en mer arbetsinriktad verksamhet där den största delen består av Lusen-produktion och diverse olika legoarbeten. I Hässelby har vi Backlöksvägen och Strandliden som är två enheter som vänder sig till personer med autism eller autismliknande tillstånd. I Täby har vi Hyttan som även den är en enhet för personer med autism eller autismliknande tillstånd. Både i Täby och i Hässelby har enheterna inriktning skapande. Alla våra enheter har utöver de huvudsakliga arbetsuppgifter inslag av sång, musik, social träning och fysisk aktivitet. Ditt uppdrag Som Enhetschef har du personal- och planeringsansvar för en arbetsgrupp och ansvarar för att skapa och bibehålla goda relationer med enhetens deltagare och deras kontaktnät. Du arbetar administrativt en viss del av din arbetstid och resterande tid direkt i verksamheten. Du är delaktig i budgetprocessen och i arbetet med att utveckla och kvalitetssäkra verksamheten i enlighet med det pedagogiska ramverket. Du har viljan och förmågan att styra och följa upp verksamheten utifrån företagets mål och ekonomiska ramar. En viktig uppgift är att utifrån ditt engagemang vara en förebild för medarbetarna och skapa ett gott arbetsklimat i gruppen. Du rapporterar till verksamhetschefen. Det är självklart att du som enhetschef lever våra värderingar: Respekt â Alla har rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar â Vi har medarbetare som vågar och vill och chefer som lyssnar och leder. Enkelhet â Det är enkelt att påverka och att vara medarbetare eller att bo och vistas hos oss. Kunskap â Vi reflekterar, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens. Dina kvalifikationer Vi söker dig som har relevant högskoleutbildning inom vård och omsorg (ex. socionom, social omsorg) och erfarenhet från omsorgsverksamhet. Du har några års dokumenterad erfarenhet av ledaruppdrag och goda vitsord när det gäller ledarskap. Du är lösningsorienterad och ser möjligheter framför hinder samt har god kännedom om målgruppen. Du har ett coachande förhållningssätt och vill se både dig själv och dina medarbetare växa och ta ansvar i vår organisation. Du gillar att ge och ta emot feedback och bryta ned och arbeta mot uppsatta mål. Du har en tydlig ledarpersonlighet och tycker om att få personer i din grupp att växa och utvecklas i sin yrkesroll. Som person är du självständig, prestigelös och samarbetsvillig. Du är initiativrik och lyhörd för deltagarnas behov och känner en naturlig respekt för andra människor. Vi erbjuder En arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter, ett utpräglat kvalitetstänk och möjlighet att påverka. Alla våra chefer genomgår företagets gedigna ledarskapsprogram och har tillgång till kompetensutveckling via vår utbildningsenhet LÄRA. Vi har kollektivavtal med tjänstepension samt friskvårdsbidrag. Vi eftersträvar en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Övrigt Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2018-06-13 För mer information: www.nytida.se (http://www.nytida.se/) För upplysningar kring tjänsten kontaktaVerksamhetschefer: Peter Leastadius: peter.leastadius@nytida.se Kenth Ankerhag: kenth.ankerhag@nytida.se Vi tar inte emot ansökningar per epost. http://www.nytida.se/) www.nytida.se (http://www.nytida.se) Vi gör världen lite bättre, en människa i taget"
Företag: Nytida
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker fyra Enhetschefer till våra enheter i Region Stockholm - Daglig... jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker fyra Enhetschefer till våra enheter i Region Stockholm - Daglig...
Söka jobb tips