Testledare för flygtrafikledningssystem jobb - lediga jobb

Testledare för flygtrafikledningssystem jobb Testledare för flygtrafikledningssystem jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Testledare för flygtrafikledningssystem. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Testledare för flygtrafikledningssystem. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Assistenter till kunder i Norrtälje Kommun- Norrtälje

  2. Ekonomassistent till Avida Finans i Stockholm- Stockholm

  3. Extrajobb / deltid inom kundtjänst till bank- Stockholm

  4. Mediasäljare - B2B- Stockholm

  5. Driven tekniker som brinner för att göra vardagen bättre för våra kunder- Stockholm

  6. Sommarvikarier till barnverksamheter i Ösmo- Nynäshamn

  7. Viksjöskolan söker lärare i textilslöjd åk 6-9- Järfälla

  8. Servicetekniker till företag inom kraftförsörjning- Upplands-Bro

  9. Till trivsam statlig myndighet söker vi en strukturerad administratör- Stockholm

  10. Positiv & erfaren receptionist sökes- Stockholm


Mer beskrivning

Assistenter till kunder i Norrtälje Kommun
Sedan 1995 har NÄRA arbetat med personlig assistans och vi har alltid arbetat för att ge individen kvalité. Vi tror nämligen att kvalité inte är lika för alla utan vi uppskattar och vi har olika önskningar och drömmar. Självbestämmande är grunden till kvalité för individen och delaktighet i sitt eget liv oavsett hur denne väljer att leva det. . Vi söker nu assistenter till flera av våra kunder i Norrtälje kommun. VI söker 2 deltider om ca 70% samt timvikarier. Kunderna har omfattande hjälpbehov och behöver stöd i sin vardag med hygien, hushållsysslor, följa med på aktiviteter etc. Tiderna är varierande: dagar, kvällar och nätter i vissa av uppdragen ingår jour på natten. Du behöver vara lyhörd och ödmjuk inför arbete och ha intiativförmåga. Det är viktigt att du talar, skriver och förstår bra svenska. Då vissa av våra kunder bor utanför  centrala Norrtälje är det bra om du har bil och körkort. NÄRA AB är ett värdegrundsstyrt företag och det är viktigt att du vill vara en del av vårt arbete. En stark drivkraft för oss är att uppnå något för andra istället för att enbart prestera för egen del. Vi ser fram emot din ansökan
Företag: NÄRA AB
Ort: Norrtälje
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Assistenter till kunder i Norrtälje Kommun jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assistenter till kunder i Norrtälje Kommun

Ekonomassistent till Avida Finans i Stockholm
Avida Finans söker nu en ekonomiassistent till leverantörsreskontra i Stockholm med start omgående. Sök tjänsten redan idag! Vi söker nu en ekonomiassistent som kommer att arbeta med hela processen inom leverantörsreskontra hos vår kund, Avida Finans. Kunden har kontor centralt på Södermalm i Stockholm. Då bolaget och även ekonomiavdelningen är i en fas av utvecklings- och automatiseringsarbete kommer du kunna vara med och bidra med idéer och påverka arbetssätt och processer under uppdraget. VAD KAN VI ERBJUDA DIG? Vi kan erbjuda dig en utvecklande roll på ett företag där det händer mycket och där man har mycket interna kontakter med kollegor. Vi på TNG värnar om våra konsulter och du får ta del av våra förmåner när du blir konsult hos oss.   DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER Som ekonomiassistent inom avdelningen leverantörsreskontra kommer du: • ladda ner inkomna filer • skicka ut fakturor för attest • tolka & rimlighetsbedöma attesteringar • kontera och bokföra • hantera och betala ut utlägg • göra avstämningar • kontoavstämningar vid bokslut Du behärskar svenska och engelska flytande både muntligt och skriftligt och det är meriterande om du förstår norska. ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ Du kommer vara en del av redovisningsgruppen med placering i fina lokaler på Södermalm i Stockholm. Du kommer främst att ha interna kontakter genom attesteringen och utläggsredovisningen som du ansvarar för. Eftersom avdelningen står inför en utveckling av arbetsprocesser och rutiner är det en fördel om du sporras av att få vara med och driva arbetet framåt. VEM ÄR DU? Vi söker dig som har relevant ekonomisk utbildning samt minst 1-2 års arbetslivserfarenhet av att arbeta med reskontra. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att jobba både med manuella rutiner och med ett mer automatiserat arbetssätt. Du bör ha generellt goda systemkunskaper och grundläggande kunskaper i MS Excel. Det är meriterande om du har erfarenhet från Navision men inget krav.  Avdelningen präglas av ett högt tempo och ställer krav på att du trivs med att ta mycket eget ansvar för att nå deadlines. Som person trivs du med att samarbeta med dina kollegor, lösa problem och har förmågan att arbeta strukturerat även i pressade situationer. Du bör också ha ett noggrant arbetssätt, vara ansvarstagande, drivande och kunna både ifrågasätta och göra rimlighetsbedömningar när det behövs. INTRESSERAD? Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Företag: TNG Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomassistent till Avida Finans i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomassistent till Avida Finans i Stockholm

Extrajobb / deltid inom kundtjänst till bank
Nu söker vi dig som vill jobba extra och gillar att ge kunder bra service inom kundtjänst på en välkänd bank i Stockholm. Trivs du i en roll där man har stort fokus på kundens behov? Vill du jobba med service på en välkänd bank i centrala Stockholm? Perfekt! Nu söker vi dig som under en längre period vill jobba deltid för att kombinera detta deltidsjobb inom kundservice med studier eller annan sysselsättning. Under sommaren finns även möjlighet att jobba heltid. VAD KAN VI ERBJUDA DIG? I denna kundtjänstroll får du jobba hos en seriös aktör inom utgivning av betal- och kreditkortsprodukter där du får utvecklas inom kundservice mot bank och finans. Du ingår i ett glatt team, men arbetar självständigt enligt uppsatta mål. Detta är en möjlighet att få in foten hos en storbank och knyta nya kontakter i branschen. Du kommer att få en gedigen introduktion i början av din anställning där verksamheten presenteras och arbetsuppgifterna introduceras. DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER • Besvara inkommande samtal från företagets kortkunder • Hjälpa kunderna i varierande frågor rörande kreditkort • Informera och vägleda kunden till rätt produkter och tjänster ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ Detta uppdrag är på deltid 11:00-14:00 och du kommer att arbeta cirka två-tre pass i veckan. Under sommaren finns möjlighet att jobba mer. Uppdraget förväntas starta den 11 juni med en obligatorisk 2 veckors introduktionsutbildning och går sedan över till tiderna ovan. Stockholmskontoret ligger i fräscha lokaler i Stockholm mitt i city precis vid Centralen. VEM ÄR DU? För att trivas i rollen har du ett genuint intresse för att ge god service och arbetar för att överträffa kundens förväntningar. Du har en förmåga att hantera stundvis stressiga arbetstoppar på ett strukturerat och lugnt sätt. Du har minst gymnasiekompetens samt minst ett till två års erfarenhet av servicerelaterade arbetsuppgifter. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav då kunderna både är svensk- och engelskspråkiga. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan! INTRESSERAD? Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Företag: TNG Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Extrajobb / deltid inom kundtjänst till bank jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extrajobb / deltid inom kundtjänst till bank

Mediasäljare - B2B
Blocket startade 1996 i Fjälkinge av Henrik Nordström och var då främst en regional prylmarknad för Skåne. Efter några år expanderade Blocket till att erbjuda köp- och säljannonser över hela landet. Idag är Blocket en marknadsplats där du kan hitta i stort sett allt du behöver - allt från designmöbler och barnvagnar till bilar och jobb. Vill du arbeta på en försäljningsorganisation med vind i seglen? Vi söker drivna och motiverade personer som vill arbeta heltid med att förmedla våra attraktiva lösningar till kunder och bygga långsiktiga relationer. Arbetet innebär försäljning och nykundsbearbetning primärt över telefon. Som säljare hjälper du våra kunder att hitta rätt lösning som möter deras unika behov. Jag heter Blocket Jobb och jag fyllde precis 5 år. Trots att jag är ung kan jag garantera dig att jag är väldigt mogen och erfaren för min ålder. Jag har till och med hunnit bli Sveriges mest välbesökta jobbsida! Många säger att framgången beror på min personlighet - mycket humor, kreativitet och jävlar anamma. Hos mig lovar jag att du kommer att få skratta mycket, utvecklas, utmanas och jag kommer alltid att uppskatta dina framgångar. Min familj består av ett gäng härliga, drivna och engagerade människor. Allt känns egentligen helt perfekt, men det är något som saknas. Är det du? Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta i en ung dynamisk miljö som präglas av entreprenörsanda och kreativitet. Vi som jobbar här älskar försäljning! En arbetsdag på Blocket Jobb är full av skratt och glädje och vi firar varandras framgångar. Du får jobba med ett spännande och utmanande arbete med stora möjligheter till utveckling och påverkan. På Blocket satsar vi på våra medarbetare och du kommer att få ett bra förmånspaket med bl.a. sjukvårdsförsäkring, SATS-kort och massös samt naprapat. Vi bjuder också våra medarbetare på måndagsfrukost, fredagsfika, after work, färsk frukt varje dag och fri tillgång till läsk och kaffe på kontoret. Vi söker dig som har jobbat med försäljning i 1 år eller mer. Vi ser som en avgörande faktor att du som person har passion för försäljning och dialogen med kunder och att du drivs av att prestera. Du är självgående, resultatinriktad, prestigelös och drivs av att ha stort eget ansvar. Du är snabb på att analysera och förstå kundens behov och kommer väl förberedd till dina samtal och möten. Du älskar att jobba med försäljning i fartfyllda och entreprenöriella miljöer. Intervjuer sker löpande. Skicka in din ansökan idag!
Företag: Box for me HB / Jobbfeed
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Mediasäljare - B2B jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mediasäljare - B2B

Driven tekniker som brinner för att göra vardagen bättre för våra kunder
Arbetsförmedlingen är Sveriges största förmedlare av arbeten. Att sammanföra arbetsgivare med arbetssökande är vår viktigaste uppgift. Vi har inlett ett omfattande förnyelsearbete som kommer att pågå till och med 2021, där IT och digitalisering är mycket centralt. Genom att förstå verksamheten och kombinera det med vår IT-kompetens kan vi leverera moderna, värdeskapande tjänster. Vårt mål är högt, vi tänker bli Sveriges modernaste myndighet. Du drivs av tekniker inom klientplattformen Sektionen Klient med ca 20 medarbetare har som huvudsakliga ansvarsområden att utveckla och driva Arbetsförmedlingens klientplattform med tillhörande infrastruktur som t.ex. mail, AD och CM. Våra moderna tekniska plattformar används av närmare 15 000 användare på 400 platser. Vi som sektion drivs av tekniska förändringar och precis som Arbetsförmedlingen i stort jobbar vi med förnyelseresan, där vi arbetar dagligen med den kulturella förändringen. Vi söker nu en driven tekniker som brinner för att göra vardagen bättre för våra medarbetare och kunder Till rollen som vi söker får man jobba med utvecklingen och vidareutveckling av vår klientplattform samt komplexa driftsärenden men också stötta den dagliga driften. Vi arbetar i samverkan med andra grupperingar inom och utanför It avdelningen, även utanför Arbetsförmedlingen. För oss är det viktigt att förstå framtiden inom vårt teknikområde och hur vi sen bäst kan använda det för våra kunder. Våra kunder är idag våra medarbetare men också Sveriges medborgare. Våra mål är att ge en stabil, säker och utvecklande klientplattform till vår kundgrupp. Vi arbetar idag med Windows 10, MacOS, Powershell, Windows Server, System Center Configuration Manager, EMM och Active directory, inom kort även Peer to peer tekniker, inom gruppen arbetar vi även med mailinfrastruktur samt testmiljöer inom dessa områden. Vi har idag beredskap inom detta område. Vem är du Du kommer kliva rakt in i en organisation som ställer om till nya sätt att arbeta och tänka. Där det är uttalat att vi ska göra saker på ett nytt sätt, på riktigt! Vi vänder oss till dig som brinner för att arbeta och har stor förståelse för klientplattform. Vi ser gärna att du har arbetat inom detta område från en stor organisation sen tidigare. Du är självgående inom detta teknikområde med förmågan att kunna ta egna initiativ men trivs med att arbeta i grupp samt stimuleras av problemlösning. Väldigt stor vikt läggs i att man trivs med att vara driven till att genomföra förändringar med kunden i fokus och att du kan kommunicera på ett bra sätt. För oss är det viktigt att du har minst 3 års högskoleutbildning med datainriktning alternativt motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt. Men också minst 5 års dokumenterad arbetslivserfarenhet av arbete som tekniker i/för större organisationer inom klientplattform. Du ska ha mycket goda kunskaper om och framför allt arbetat med Windows 10, Active Directory, BlackBerry, Intune och System Center Configuration Manager vi ser gärna kompetens sen tidigare från MacOS och peer to peer. Viktigt är att du drivs av teknikområdet och vill göra skillnad. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Övrigt Anställningen är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Arbetsförmedlingen tillämpar sex månaders provanställning. IT-avdelningen sitter nu på Hälsingegatan 38-40 i Stockholm vilket även blir din placering. Under 2019 kommer vi att flytta till helt nya lokaler i Solna Strand. Arbetsförmedlingen värnar om en rekrytering fri från diskriminering. Vi anser att olikheter berikar och strävar därför efter en personalsammansättning som speglar samhällets mångfald. Vi ser även positivt på om du har kunskaper i något av våra minoritetsspråk. Ansökan Välkommen med din ansökan märkt med Af-2018/0026 7867 senast den 9/6. Du ansöker genom att klicka på knappen ”ansök” nedan. Bifoga CV där du beskriver relevant utbildning och erfarenhet samt ett personligt brev där du beskriver varför du söker jobbet.
Företag: Arbetsförmedlingen
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Driven tekniker som brinner för att göra vardagen bättre för våra kunder jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven tekniker som brinner för att göra vardagen bättre för våra kunder

Sommarvikarier till barnverksamheter i Ösmo
I Attendo Omsorg är vi över 3 000 medarbetare som arbetar inom individ- och familjeomsorg samt omsorg till personer med funktionsnedsättning i Sverige. Vi är en del av Attendo, Nordens ledande privata vård- och omsorgsföretag, som även har verksamhet inom äldreomsorg och sjukvård. Hos oss kommer du arbeta med vår vision Att stärka individen och alltid utgå från den enskildes behov och förutsättningar. Vill du ha ett omväxlande och givande arbete? Vi söker Dig som vill komplettera vårt team på våra verksamheter för barn och ungdomar. Attendo LSS i Ösmo består av fyra boenden och en korttidsverksamhet för barn och ungdomar med olika funktionsnedsättningar inom LSS. Verksamheterna är belägna i Ösmo, Nynäshamns kommun och ligger i närheten av tåg- och busskommunikationer. Som stödassistent arbetar du tillsammans med dina kollegor för att ge stöd för barnen/ungdomarna i deras vardagliga liv. Arbetsuppgifterna ställer höga krav på eget ansvar, flexibilitet och initiativförmåga, då vår vision är att stärka individen. Vi arbetar alltid utifrån individens behov och önskemål. Vi jobbar med tydliggörande pedagogik, då struktur/rutiner och planering är nyckelord för att få den enskilde att utvecklas efter sin egen förmåga och förutsättningar. Vi söker Dig som vill komplettera vårt team och brinner för att arbeta med barn och ungdomar. Du behöver vara trygg i dig själv och känna dig bekväm med att arbeta med personer som har ett stort behov av trygghet, kontinuitet och struktur. Du är engagerad, ansvarstagande, lösningsfokuserad och har ett tydligt och professionellt förhållningssätt. Personlig lämplighet ligger i fokus! Vi ser gärna att Du har gymnasieutbildning inom omvårdnadsprogrammet, barn och fritid eller likvärdig dokumenterad vård- eller pedagogisk utbildning. Vi ser gärna att Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med personer med funktionsnedsättningar och utmanande beteenden. Det är en förutsättning att Du behärskar det svenska språket mycket väl i tal och skrift för att kunna kommunicera med brukare, anhöriga och kollegor samt för att kunna dokumentera och utföra andra administrativa uppgifter som ingår i arbetet. Dokumentationen kräver att Du har datavana. Vi tar alltid utdrag ur belastningsregistret innan anställning samt en gång per år under din anställning. Anställningen innebär arbete på dagar, kvällar och helger. Vi söker även dig som vill arbeta vaken natt. Vi söker sommarvikarier men även Dig som vill arbeta på timmar eller schemarad i höst och framåt. Ansökan skickas till Therese Abrahamsson therese.abrahamsson@attendo.se med ditt CV Intervjuer kommer att ske löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Företag: Attendo
Ort: Nynäshamn
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Sommarvikarier till barnverksamheter i Ösmo jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sommarvikarier till barnverksamheter i Ösmo

Viksjöskolan söker lärare i textilslöjd åk 6-9
Järfälla har norra Stockholms mest spännande geografiska läge och växer snabbt. Vi erbjuder en arbetsplats med stor variation, goda utvecklingsmöjligheter och arbetar efter visionen ”Järfälla för alla framåt”. Läs mer om hur det är att jobba hos oss på www.jarfalla.se/ledigajobb Viksjöskolan är en kommunal 6 – 9 skola med ca 750 elever. På vår skola finns goda resurser som t ex speciallärare, specialpedagog, socialpedagoger, skolpsykolog, kurator, skolsköterska, studie och yrkesvägledare, IT-pedagog och IT-tekniker. Som nyanställd på Viksjöskolan får du en mentor under ditt första läsår. Du får också en rutinerad kollega som är lärare i trä- och metallslöjd, utöver många andra kollegor. Du får dessutom löpande fortbildning under året. Viksjöskolan har ett eget tillagningskök med mat som uppskattas av både elever och personal och vi serverar dagligen tre rätter samt rikligt med grönsaker av olika slag. Vår skola är en kreativ arbetsplats, där våra mycket fina klassrum för praktiskt-estetisk undervisning inbjuder till att låta såväl elever som lärare pröva nytt och upptäcka tillsammans. I slöjden har vi fräscha och välutrustade salar med goda möjligheter att arbeta med alla olika moment inom slöjden. Vi arbetar utifrån vår vision "Vi är framtiden". ARBETSUPPGIFTER Undervisning i textilslöjd i åk 6-9. Samarbete med kolleger i arbetslaget samt ämneskolleger. Du kommer även att delta i skolans utvecklingsarbete då vi gemensamt arbetar mot skolans målbild. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har lätt för att samarbeta och tycker att det är viktigt att utvecklas tillsammans med andra utifrån skolans visionsarbete. Du behöver också ha goda kunskaper i svenska. Alla elever har tillgång till varsin iPad, så du bör ha intresse och vana av att arbeta med datorer och/eller iPad. Lärarlegitimation krävs för en tillsvidareanställning. ÖVRIGT Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Järfälla kommun, Viksjöskolan
Ort: Järfälla
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Viksjöskolan söker lärare i textilslöjd åk 6-9 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Viksjöskolan söker lärare i textilslöjd åk 6-9

Servicetekniker till företag inom kraftförsörjning
Servicetekniker till företag inom kraftförsörjning Är du en erfaren servicetekniker med elektrisk bakgrund? Vill du vara med om en utvecklingsresa på din arbetsplats? Randstad söker för kunds räkning en servicetekniker till ett företag i Kungsängen. Företaget erbjuder nyckelfärdiga lösningar av kraftförsörjning och temperaturkontroll där de hyr ut bland annat kraftutrustning och kylenheter. Tjänsten är en direktrekrytering till företaget vilket innebär att Randstad hanterar rekryteringsprocessen men du blir anställd direkt hos kunden. Omfattning: Heltid Ort: Kungsängen Arbetsbeskrivning Kunden är i en utvecklingsfas och behöver anställa en servicetekniker som ska arbeta ifrån depån i Kungsängen. Tjänsten innebär att du ska installera, driftsätta och utföra service av utrustningen antingen på depån eller ute på fält i enlighet med kvalitetsinstruktioner. Då företagets kunder finns över hela Sverige innebär det resor ca 5-10 dagar i månaden. Du har servicebil i tjänsten som med förmån kan göras om till tjänstebil. Kvalifikationer För att vara aktuell för rollen som servicetekniker har du erfarenhet inom yrket och med fördel inom kyla och kylaggregat. Du har gymnasieutbildning med teknisk inriktning, det är meriterande med eftergymnasial utbildning inom ämnet, t.ex KY-utbildning. Du kan tidigare ha arbetat som elektriker, servicetekniker, mekaniker eller liknande. Körkort samt goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav. Det vi söker i din personlighet är att du är händig och har en teknisk förståelse samt ett tekniskt intresse. Du är självgående och har förmågan att arbeta strukturerat och metodiskt i din vardag. Det krävs att du är en lagspelare som vill utvecklas för att ge den bästa servicen till företagets kunder. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Om Randstad Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Sista ansökningsdag: Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. För information: Linn Holmberg, linn.holmberg@randstad.se
Företag: Randstad AB
Ort: Upplands-Bro
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Servicetekniker till företag inom kraftförsörjning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Servicetekniker till företag inom kraftförsörjning

Till trivsam statlig myndighet söker vi en strukturerad administratör
Har du erfarenhet av att arbeta administrativt och trivs med att strukturera och planera projekt? Då kan du vara den vi söker till en mindre och gemytlig myndighet på Djurgården i Stockholm. Om uppdraget: Uppdraget är på heltid och beräknas löpa mellan den 8 augusti och den 31 mars 2019. Myndigheten främjar polarforskning och är av mindre karaktär med cirka 20 anställda, vilket innebär att du kommer att ingå i en mindre men intim arbetsstyrka i trevliga lokaler på Djurgården. Dina arbetsuppgifter: I rollen kommer du att bland annat planera och följa forsknings- och utvecklingsarbete samt organisera och leda forskningsexpeditioner. I dina arbetsuppgifter ingår exempelvis övergripande hantering av administrativa rutiner och att vara ett operativt stöd till myndighetschefen och verksamheten. Det är därför viktigt att du är prestigelös och med en lösningsorienterad inställning. I arbetet ingår uppgifter som exempelvis formulering av brev, hantering av mail och protokollföring. Vidare kommer du även hantera reseräkningar, tidsredovisning och löneadministration. För detta ser vi att du trivs i en administrativ roll med inslag av siffror och att du är strukturerad och noggrann. Dina kvalifikationer: - Fullständig gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning - Minst tre års arbetserfarenhet av liknande arbete - Goda kunskaper i MS Office - Goda kunskaper i engelska - Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift - En merit om du arbetat med reseräkningar och/eller löneadministration - Erfarenhet av av lönesystem och ekonomisystem är meriterande - Meriterande med erfarenhet inom statlig verksamhet Vad vi erbjuder dig: Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan: Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00. Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/ Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/ Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar. Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter. Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt! www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia
Företag: Bemannia Kontor
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Till trivsam statlig myndighet söker vi en strukturerad administratör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Till trivsam statlig myndighet söker vi en strukturerad administratör

Positiv & erfaren receptionist sökes
Jobbeskrivning Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig! Uniflex söker kontinuerligt nya erfarna receptionister som har möjlighet att arbete i Solna. Du ska ha jobbat som receptionst tidigare. Detta är en långsiktig tjänst och kravet är att du har ambitionen att stanna några år. Tjänsten är på 100% med start omgående. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att ta emot inkommande samtal från kunder, ta emot besök, post och pakethantering, utföra lättare administrativa uppgifter samt kontroll av gemensamma ytor som kök och konferensrum. Då det kan vara högt tryck på växeln är det viktigt att du är stresstålig och kan hantera flera saker samtidigt. Kompetenskrav: – gymnasieutbildning eller motsvarande – Arbetserfarenhet som receptionist/Telefonist/Allround-kontorist – mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal – erfarenhet av att använda datoriserade telefonväxlar och hänvisningssystem – goda kunskaper i MS Office I tjänsten ska följande arbetsuppgifter kunna utföras: - ta emot besökare, bud & post - ge service till allmänhet och personal - telefonservice såsom växel och anknytningar - lämna ut paket och post - postsortering - registrering och avregistrering av besökare - hjälpa till praktiskt avseende fel i mötesrum och i kaffestationer - administrera och ansvara för cateringbeställningar Du kommer bli anställd av Uniflex och arbeta som konsult ute hos en av våra kunder. Personliga egenskaper Förutom tidigare erfarenhet som receptionist ser vi stor vikt vid personlig lämplighet vid rekrytering. Som person är du trevlig med ett gott humör och ivrig att ge service. Du är prestigelös och social samt inte rädd för att "hugga i". För att ge bästa support för telefonväxel gäller det att vara intresserad av att lära sig och förstå de olika bolagens verksamheter. Du drivs av att få saker och ting gjorda och är van vid att ta eget ansvar. Du har förmågan att arbeta självständigt såväl som tillsammans med andra kollegor och du är en person som ser det som en självklarhet att göra det lilla extra för kunden. Eftersom tjänsten innebär såväl praktiskt som mer administrativt arbete är du en flexibel person som trivs med att ha varierande arbetsuppgifter. Vi ser fram emot din ansökan! Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Positiv & erfaren receptionist sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Positiv & erfaren receptionist sökes


Sök lediga jobb Testledare för flygtrafikledningssystem

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se