Textilslöjdslärare Botkyrka jobb - lediga jobb

Textilslöjdslärare Botkyrka jobb Textilslöjdslärare Botkyrka jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Textilslöjdslärare Botkyrka. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Textilslöjdslärare Botkyrka. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Redovisningskonsult- Stockholm

  2. Vi söker nu norsktalande kundtjänstmedarbetare!- Stockholm

  3. Undersköterska- Norrtälje

  4. Glada och säljande varumärkesambassadörer- Norrtälje

  5. Servispersonal, Casino Cosmopol Stockholm- Stockholm

  6. Vikarierande kundtjänstmedarbetare- Järfälla

  7. Attendo, Rosengården- Stockholm

  8. Ekonomiansvarig till företag inom logistikbranschen- Stockholm

  9. Erfaren Drifttekniker till säkerhetsföretag- Stockholm

  10. Vi söker en Testledare- Stockholm


Mer beskrivning

Redovisningskonsult
Accountor är en ledande leverantör inom outsourcing av ekonomitjänster i Sverige. Vi ingår i internationella Accountor Group. Våra tjänster bildar tillsammans ett helhetskoncept som ger Kunderna tillgång till en - helt eller delvis - outsourcad ekonomifunktion. Spetskompetensen ligger inom de två huvudområdena Redovisning, Digital Leverantörsfaktura- och Lönehantering. Idag levererar vi, genom våra systerföretag och partners, ekonomitjänster till företag i hela Norden, Baltikum, Nederländerna och Ryssland. I Sverige har vi ca 90 medarbetare och i koncernen närmare 2300 anställda. Våra Sverigekontor finns i Stockholm, Karlskoga, Jönköping och Karlskrona. Våra Kunder utgörs fram för allt av medelstora och mindre organisationer i alla branscher. Accountor AB ägs av Accountor OY.Är du redo för att ta ett steg upp i karriären och bli vår nästa kundansvariga Redovisningskonsult? Vi söker en redovisningskonsult som vill ha ett omväxlande och varierande arbete med många motiverade arbetskamrater. Kanske är just du rätt person att arbeta hos oss? Vi tror att du är en stresstålig person som klarar av att hantera många kunder och dessutom är initiativrik. Vi värdesätter flexibilitet, och att kunna skapa goda relationer med kunderna där du kommer vara ansiktet utåt, därför är det viktigt att du har en hög servicenivå. Viktigt för oss är också att man tycker om att arbeta i team. Förutom att arbeta relationsskapande kommer dina främsta arbetsuppgifter innefatta övergripande problemlösning inom redovisning samt avstämningar, bokslut, deklarationer årsbokslut, koncernredovisning, koncernrapportering, inkomstdeklarationer, rapportering, betalningsattester, årsredovisning. Som redovisningskonsult vill vi ständigt utveckla dig och se att du utmanas för att få dig att prestera på topp. Tror du att du har det som krävs? Då vill vi inte att du missar den här chansen. Ta ditt nästa steg som redovisningsansvarig och väx in i en roll som kommer utveckla dig både som person och i din yrkesroll, det blir någonting utöver det vanliga. Formella krav: • Gedigen erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete • Goda kunskaper i koncernredovisning • Engelska i tal och skrift • Ansvarsfull • God social kompetens Utbildning/Erfarenhet Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av redovisningsarbete som vill utvecklas tillsammans med oss och ser helst att du är Civilekonom eller har annan relevant utbildning. Vi värdesätter dina personliga egenskaper mycket högt, nyckelord för oss är: • Ansvarstagande, Serviceinriktad och Målfokuserad. • Relationsskapande, Affärsmässig med Social Kompetens. • Analytisk Övrigt • Tillträde: Snarast enligt överenskommelse • Omfattning: Heltid/Tillsvidareanställning • Placering: Stockholm Vasastan, resande i Sverige samt utlandsresor kan förekomma i begränsad utsträckning. • Fast månadslön • Förmåner: friskvårdsbidrag, flexpay, företagshälsovård, flexibel arbetstid etc. Frågor besvarar av: Head of Accounting Services, Eva Petré Rege, 08-506 116 00 el mail: evapetre.rege@accountor.se.
Företag: Accountor AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningskonsult jobb, Redovisningskonsult Stockholm, Redovisningskonsult Accountor AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningskonsult

Vi söker nu norsktalande kundtjänstmedarbetare!
Uniflex Sverige AB Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal. Vi finns på drygt 50 orter i hela Sverige och har över 5000 anställda. Uniflex har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierat. Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av arbetslivet. Uniflex kan också vara början på en karriär hos någon av våra kunder. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda. Jobbeskrivning Är du social och söker ett arbete som är lärorikt och spännande ? då har vi jobbet för dig. Vi söker nu nya norsktalande kundtjänstmedarbetare till vår kund belägen i centrala Stockholm. Arbetet består i att på ett trevligt sätt ta emot samtal via telefon och vägleda kunder för att på bästa sätt hjälpa dem med sina olika frågor och problem. Kundtjänsten är av teknisk karaktär men här får man en utbildning för att vara väl insatt i den tekniska biten. Däremot behöver man vara normalanvändare av "vardagsteknik". I arbetsuppgifterna ingår även en del merförsäljning på inkommande samtal mot befintliga kunder. Personliga egenskaper Vi söker dig som: • Behärskar norska och engelska flytande i tal och skrift. • Brinner för att leverera service. • Kan arbeta bra i grupp så väl som individuellt. • Är en social och driven person. • Är en van datoranvändare. Det är inget krav att du ska ha jobbat med kundtjänst tidigare då detta är en junior roll, men det är meriterande att ha någon typ av erfarenhet ifrån arbete via telefon eller annan serviceerfarenhet. Det viktigaste är dock att du är glad, trevlig och brinner för att ge bra service och stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Skicka in din ansökan redan idag, vi rekryterar löpande!
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker nu norsktalande kundtjänstmedarbetare! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker nu norsktalande kundtjänstmedarbetare!

Undersköterska
Vi är en del av vårdbolaget TioHundra vars 2 500 medarbetare bedriver sjukvård och omsorg åt Norrtälje kommun och Stockholms läns landsting. Hos oss finns helheten, allt från Norrtälje sjukhus till hemtjänst, vårdcentraler, äldreboenden, psykiatri, personlig assistans och vård för hela familjen. Vi är en miljöcertifierad (ISO 14001) och rökfri arbetsplats. Norrtälje kommun är hjärtat i Roslagen. Du når oss med ca en timmes bussfärd från Stockholm, Uppsala och Arlanda. Här hittar du ett öppet landskap, en fantastisk skärgård och Norrtäljes idylliska stadskärna. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som är erfaren undersköterska och vill arbeta på Grind Vård- och omsorgsboende. Boendet har 53 platser och är beläget i Grind i Norrtälje. Inom verksamhetsområdet vård- och omsorgsboende arbetar vi med personcentrerad omvårdnad, det innebär att det är viktigt för dig att tillsammans med dina medarbetare ge en god omvårdnad där kunden alltid står i centrum. För att uppnå detta är det viktigt för dig med ett utvecklat kontaktmannaskap. Du är delaktig och engagerad i teamträffar och arbetsplatsträffar och värnar om boendets framtida utveckling. KVALIFIKATIONER Undersköterskeutbildning. Erfarenhet inom området är ett krav. Som personliga egenskaper ser vi att du är flexibel, kan hantera stressade situationer, ta ansvar och initiativ samt ha en god samarbetsförmåga och vara positiv till ditt arbete. Ett gott bemötande i alla situationer är en självklarhet för dig. Datorvana är ett krav då all dokumentation genomförs på dator. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet. Vi värdesätter den kvalitet som mångfald tillför vår verksamhet.
Företag: TioHundra AB
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Undersköterska jobb, Undersköterska Norrtälje, Undersköterska TioHundra AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Undersköterska

Glada och säljande varumärkesambassadörer
Eventpeople bemannar och rekryterar uppdrag åt företag främst inom marknad, kommunikation, projektledning, koordinering, administration, kontor och service. Som medlem i Eventpeoples nätverk får du möjlighet att söka olika typer av uppdrag, alltifrån mässvärdinnor och varumärkesambassadörer till demopersonal och projektkoordinatorer. En av våra kunder, som är ledande inom branschen med högt rankade produkter inom flera kategorier, som till exempel kex, ost och livsmedel, choklad, kaffe, samt tuggummi och godis, kommer under hösten finnas på plats i butiker runt om i Sverige och bjuda på varma drycker. Vi söker nu en proaktiv, positiv och säljande varumärkesambassadör som kan visa upp vår kunds dryckesmaskiner och bjuda på dryck från välkända varumärken. Arbetet går ut på att lyfta fram produktens primära egenskaper såsom variation, bekvämlighet och kvalité. Du arbetar självständigt då du är ensam på plats i butiken. I arbetsuppgifterna ingår även kontakt och säkerhetsställning av platsen samt rapportering och utvärderingar efter dagens slut. Du som söker ska vara proaktiv och framåt som person och det är av största vikt att du är informativ i din framtoning samt gillar att jobba självständigt. Med fördel har du erfarenhet från liknande uppdrag/arbete och trivs i en roll med eget ansvar. Du är en positiv och driven person som känner dig trygg i rollen som serviceinriktad varumärkesambassadör. Tidigare säljerfarenheter ser vi som meriterade. Var: Luleå När: 20-21 september Arbetstid: Fredag kl. 15-19 och Lördag kl 12-16 Utbildning: Via telefon och mejl Ersättning: 112 kr/timme, semesterersättning om 12 % tillkommer.
Företag: Eventpeople
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Glada och säljande varumärkesambassadörer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Glada och säljande varumärkesambassadörer

Servispersonal, Casino Cosmopol Stockholm
Casino Cosmopol är ett nöjesetablissemang med internationell klass. Hit kommer nöjeslystna från hela världen för att äta gott och roa sig med artistuppträdanden och kasinospel. Allt i en spännande och elegant atmosfär. Som servitör eller servitris på Casino Cosmopol ansvarar du för en viktig del av våra gästers helhetsupplevelse. Många gäster börjar nämligen besöket i någon av våra restauranger eller barer där du och ditt bemötande spelar en viktig roll. Din uppgift blir helt enkelt att servera en positiv start på våra gästers besök. För att lyckas med uppgiften har du ett personligt, trevligt sätt och mycket hög servicekänsla. Du är noggrann, observant och har förmågan att kunna läsa av gästens individuella servicebehov. Vi tror också att du har ett äkta intresse för både mat och dryck, vilket underlättar i kontakten med gästen. Vi söker nu medarbetare för vikariat på ca 1 år men även kortare vikariat ska tillsättas. Arbetsplatsen är Casino Cosmopol i Stockholm. Arbetstiderna varierar eftersom våra öppettider är 13.00 – 05.00 alla dagar. Men man får räkna med många nätter och helger. Din ansökan skickar du via länken här nedan eller genom vår hemsida www.casinocosmopol.se. Bifoga personligt brev och CV. Frågor besvaras av Minna Korelin via telefon 08-781 8850. Sista ansökningsdag är 2013-08-06. För att ansöka måste du ha fyllt 20 år och ha en godkänd gymnasieexamen eller motsvarande. Casino Cosmopol besöks av gäster från hela världen, och det är därför ett plus om du har erfarenhet från andra kulturer och kan språk utöver svenska och engelska. Vi vill att du har yrkesvana från restaurang eller liknande serviceyrken, men viktigast är att du har rätt personlighet och servicekänsla. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Casino Cosmopol AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Servispersonal, Casino Cosmopol Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Servispersonal, Casino Cosmopol Stockholm

Vikarierande kundtjänstmedarbetare
Dina arbetsuppgifter Vi söker en vikarierande kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Kallhäll. Arbetsuppgifterna innebär att ta emot inkommande telefonsamtal, identifiera frågeställningar samt snabbt och korrekt ge kunden begärd service eller svar på direkta frågor gällande Ragn-Sells tjänster. Registrera order och transporter i vårt affärssystem samt ansvara för att inregistrerade uppgifter håller hög kvalitet eftersom dessa genererar arbetsorder som i sin tur är underlag för fakturering. Din profil Du som söker tjänsten har tidigare erfarenhet från kundtjänst, administration eller annat serviceinriktat arbete. Du har en mycket god IT-Vana och behärskar Office-paketet. Då arbetet innebär mycket kundkontakter är det viktigt att du behärskar svenska väl i både och tal och skrift. Du är serviceinriktad och lägger stor vikt vid att möta kundbehov och kundtillfredställelse. Vidare är du flexibel och har förmågan att snabbt lära dig nya arbetsuppgifter. Arbetsbelastningen kan bitvis vara hög vilket ställer krav på god organisationsförmåga samt förmåga att arbeta i stressade situationen med bibehållet kundfokus. Givetvis har du ett stort intresse för miljöfrågor. Övrigt Tjänsten är placerad i Kallhäll vikariatet är heltid och löper under perioden 2013-08-19 – 2014-03-31 Kontaktperson Frågor om tjänsten besvaras av Kundtjänstchef Gunnar Rettig 070-927 48 72. För att söka denna tjänst klickar du på knappen Ansök nedan, där du registrerar ditt CV och personliga brev. Då urvalet sker löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag rekommenderar vi att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Sista ansökningsdag är den 4 augusti 2013.
Företag: Ragn-Sells AB
Ort: Järfälla
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Vikarierande kundtjänstmedarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vikarierande kundtjänstmedarbetare

Attendo, Rosengården
Arbetsplatsen Attendo Rosengården är ett vård- och omsorgsboende som drivs i egen regi av Attendo AB. Huset är byggt kring vår vackra innergård med plommonträd, fontän och givetvis rosor. Vi erbjuder lägenheter för personer över 65 år med demens- och somatiska sjukdomar. Enheten har 86 lägenheter varav 25 platser är avsedda för personer med demenssjukdomar och 61 platser för personer med behov av somatisk heldygnsomsorg. Enheten är beläget vid Telefonplan i Hägersten. Till Rosengården åker du lätt med T-bana (10 minuter från slussen) eller buss. Attendo är ett svenskt vård- och omsorgsföretag som arbetar på uppdrag av kommuner i Sverige, Norge och Danmark. Vi har närmare 11 000 medarbetare som arbetar inom äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt omsorg till personer med funktionsnedsättning. Vår vision är att jobba enligt salutogent förhållningssätt där fokus ligger på att stärka individen genom att se till det friska. Attendo är ett svenskt vård- och omsorgsföretag som arbetar på uppdrag av kommuner i Sverige, Norge och Danmark. Vi har närmare 11 000 medarbetare som arbetar inom äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt omsorg till personer med funktionsnedsättning. Vår vision är att stärka individen genom att se till det friska. Vårt dagliga arbete präglas av engagemang, kompetens och hjälpsamhet. Arbetsuppgifter Sedvanliga Sjuksköterska arbetsuppgifter på ett vårdboende. Kvalifikationer Vi söker Heltid/deltid sjuksköterska med intresse och erfarenhet inom äldreomsorgen. Du ska vara flexibel, ansvarsfull och ha god datavana samt prata och skriva svenska obehindrad. Du ska ha god samarbetsförmåga och socialkompetens. Du ska kunna arbeta självständigt och i team med övriga omvårdnadspersonal. Som person ska du vara lyhörd och stresstålig. Förutom sedvanliga sjuksköterske uppgifter ska du kunna handleda omvårdnadspersonalen. Ditt arbete ska präglas enligt vår vision och vår värdegrund som är engagemang, kompetens och hjälpsamhet.
Företag: Attendo AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Attendo, Rosengården jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Attendo, Rosengården

Ekonomiansvarig till företag inom logistikbranschen
PerformIQ Om PerformIQ PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag som tror att de bästa jobbkandidaterna i Sverige har varit aktiva inom en idrott. Handboll och hockey. Badminton och brottning. Osv. Alla vi anlitar från receptionister till toppledare, har jobbat stenhårt för att nå ett sportsligt mål. Antingen på elitnivå eller på hobbybasis. Åratal av dedikation till en idrott gör något med en människa. Vi kallar det den tysta skolan. Svett, slit och ändlösa timmar i träningshallen resulterar i kvaliteter våra uppdragsgivare tycker om. Som att komma i tid, vara motiverade varje morgon och ha en stark vilja att vinna. Dessutom är de lagspelare. Bokstavligen. För mer information besök www.performiq.se Företagspresentation Vår kund erbjuder en stimulerande tjänst till ett företag som arbetar i en lyhörd och engagerad miljö präglad av entreprenörsanda. I denna tjänst har du ett stort ansvar och får därav arbeta brett med många olika arbetsuppgifter. Företaget är i behov av en ekonomiansvarig omgående. Ansök därför redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tjänstebeskrivning Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ. Eventuell möjlighet till att bli anställd hos vår kund. Du ansvarar för företagets ekonomi och har stöttning från en extern revisor. Vår kund är användare av affärssystemet Pyramid där allt styrs ifrån. Du kommer att arbeta med följande: - Löpande bokföring, avstämningar, journaler - leverantörsskulder, Inscanning och registrering - fakturering/kontroll lev. Fakturor/föra in i Pyramid för attest - lönutbetalning - kundfordringar, avstämningar, inbetalningar och påminnelser - uträkning för underlag av prisjustering. Krav på person Vi ser att du har minst gymnasieekonomutbildning. Har du högskoleutbildning är de meriterande. Du har god erfarenhet av ekonomi genom tidigare yrken. Du har kunskaper och erfarenhet av bokföring och erfaren användare av affärssystemet Pyramid. Dina datorkunskaper är goda, främst i Excel. Du behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift. Som person är du prestigelös och trivs i en föränderlig miljö där beslut kan förändras från dag till dag. Du har ”skinn på näsan” och är trygg i dig själv. Vidare är du strukturerad och ansvarstagande. Du är en positiv person som fokuserar på möjligheter istället för problem. Du är social och relationsbyggande och trivs i kontakt med människor. För att arbeta som konsult på PerformIQ är det meriterande om du har tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen. Ange gärna vilken idrott du har utövat i din ansökan. Start: Omgående Omfattning: Heltid, tillsvidare Arbetstid: Kontorstid Plats: Stockholm Eventuella frågor besvaras av Carl Henrik Monsén på 0733-53 75 07. Skicka in din ansökan på vår hemsida www.performiq.se redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!
Företag: PerformIQ AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiansvarig till företag inom logistikbranschen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiansvarig till företag inom logistikbranschen

Erfaren Drifttekniker till säkerhetsföretag
2Secure Presentation 2Secure växer och är i behov av att rekrytera en erfaren Drifttekniker till IT-avdelningen i Stockholm. Rollen kommer att innebära mycket eget ansvar och projektarbete med syftet att underhålla och utveckla verksamhetens IT-stöd. Vi erbjuder nu tillfället att arbeta i en expansiv och spännande organisation som präglas av handlingskraft och kompetens. Låter det lockande? Sök redan idag! Urval sker löpande men på grund av semestertider kan återkoppling dröja till senare i augusti. Arbetsuppgifter Rollen som Drifttekniker på 2Secure innebär drift och underhåll av hela infrastrukturen med fokus på serversystem, nätverk och applikationer. Grunden till de IT-projekt som drivs är hela tiden att hitta nya och förbättrade tekniska lösningar som stödjer verksamhetens krav och behov. Rollen innebär såldes; - Drift, underhåll och förvaltning av befintliga system men även driftsättning av nya system - Backuphantering - IT-säkerhet 2Secure har en liten IT-avdelning vilket kräver flexibilitet och ett prestigelöst förhållningssätt till arbetsuppgifterna och därmed även en vilja att hjälpa till på supportsidan om/när det skulle behövas. Den tekniska miljön består av Windows7 och Office2013 installerat på alla klienter och verksamheten använder uteslutande PC-hårdvara. Servermiljön är virtualiserad och i huvudsak baserad på produkter från VMWare och Microsoft. Utbildning/erfarenhet För att passa in i den här tjänsten söker vi dig med minst tre års arbetslivserfarenhet av driftarbete med huvudsaklig kompetens inom IT-infrastruktur och serverarbete. Vi ser gärna att du kommer från ett större bolag med stor IT-miljö men det är inte ett krav. Vi vill att du har mycket goda kunskaper i Microsofts produkter och att tidigare arbetat med virtualiseringsteknik. Vi vill även att du har goda kunskaper arbetsmetodik för drift, underhåll och förvaltning av nätverk (Cisco), e-postsystem (Exchange) och databaser (MS-SQL). Som person är du kreativ med god problemlösningsförmåga och handlingskraft som gör att saker blir genomförda. Du tar ansvar och arbetar självständigt men är samtidigt prestigelös och delar gärna med dig av dina kunskaper till andra i bolaget. Förutom detta är det viktigt att du är kommunikativ och har en hög social förmåga samt att du har en teknisk nyfikenhet och vilja att utveckla din kompetens. Företagsbeskrivning 2Secure är Sveriges ledande företag inom konsultativa säkerhetstjänster. Vi stöttar våra kunder i deras arbete med riskhantering och säkerhetsfrågor. Våra verksamhetsområden är Executive Risk Consulting, Corporate Risk Solutions, Screening Services och Information Security Management. 2Secure bildades 2006 för att möta den allt mer hårdföra och avancerade brottsligheten i samhället. Vi erbjuder specialistkompetens inom säkerhet där vi genom kvalitativt arbete skapar en tryggare och säkrare vardag för våra kunder. Våra medarbetare kommer främst från polisen, försvarsmakten eller IT-säkerhetsbranschen och har mångåriga specialisterfarenheter bakom sig. Företagets ledning är rekryterad från näringslivet. Företagets hemsida www.2secure.se Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: 2Secure
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Drifttekniker till säkerhetsföretag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Drifttekniker till säkerhetsföretag

Vi söker en Testledare
Beskrivning av verksamheten Som testledare är du spindeln i nätet för testverksamheten av Axfoods datasystem. Du ska vara med från kravställning till uppföljning av testarbetet och du planerar, samordnar och leder tester i nära samarbete med bla. utvecklare, systemansvariga, applikationsspecialister, driftansvariga, externa leverantörer, leveransansvariga och IT ledning. Du är även med och utvecklar testmetodiken samt sprider kunskap om denna. Tester utförs inför produktionssättningar av såväl förvaltningsreleaser som utvecklingsprojekt samt i samband med kritiska driftstörningar. I dina arbetsuppgifter ingår att upprätta teststrategier, planera, leda och följa upp testarbetet och att arbeta med att ständigt förbättra testarbetet med förändrade arbetssätt och verktyg vilket innebär: Leda och fördela samtliga testrelaterade uppgifter (inklusive t ex prestanda- och konverteringstester) i förvaltning eller i projekt i samråd med systemansvariga, projektledare, övergripande testledare samt med verksamheten.Skapa detaljerad planering av hela testarbetet utifrån de ramar som finns i förvaltning eller i projektKvalitetssäkra användningsfall så att dessa kan utgöra underlag för testfallDelta och leda arbetet med att skriva testfall, skapa testdata och integrationstesterDelta och leda arbetet med att utföra testerLogga och rapportera upptäckta fel under testgenomförandet samt kommunicera status i testarbetetDelta i vidareutveckling och införandet av testmetodikenUtveckla och förädla testmetodiken tillsammans med andra testledare genom att anpassa denna till nya omständigheterUtbilda och informera i förvaltning och i projekt för att sprida kunskap om testmetodikKravställa på testmiljöer Kvalifikationer Du har följande kvalifikationer: Du har arbetat med testarbete, utveckla teststrategier samt att planera och ta fram testfall.Praktisk erfarenhet av testverktyg från Hewlett Packard, Mercury eller Rational är meriterande.Du talar och skriver flytande svenska och kommunicera obehindrat på engelska i tal och skrift.ISTQB-certifiering är meriterandeHögskoleexamen inom relevant område. Som person har du: hög ambition, är välorganiserad, drivande, effektiv samt mycket kvalitetsmedvetenen god social förmåga, är lyhörd, prestigelös samt en lagspelare Välkommen att lägga upp ditt CV här genom att trycka ansök och följ sedan stegen. Vid frågor finns Jonas till hands på 08-562 75 605. Mellan den 22/7-9/8 är vi inte på kontoret men åter efter det. Välkommen med ansökan!
Företag: Active Search AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en Testledare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en Testledare


Sök lediga jobb Textilslöjdslärare Botkyrka

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se