Tjäna 20 50.000 som eventsäljare i Solna! jobb - lediga jobb

Tjäna 20 50.000 som eventsäljare i Solna! jobb Tjäna 20 50.000 som eventsäljare i Solna! jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Tjäna 20 50.000 som eventsäljare i Solna!. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Tjäna 20 50.000 som eventsäljare i Solna. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Teknisk support- Stockholm

  2. Redovisningsekonom till finansbranschen- Stockholm

  3. Lärare åk. 4-6 i Ma/No/Sv- Sollentuna

  4. Samverkansofficer RC N (OF3)- Upplands-Bro

  5. Team Leader/Säljare till Com Hem- Stockholm

  6. Löneekonom- Södertälje

  7. Samverkansofficer NTM (OF3)- Upplands-Bro

  8. Redovisningskonsult till ekonomibyrå.- Stockholm

  9. Samverkansofficer NTM (OF3)- Upplands-Bro

  10. Vi söker en Sales Administrator- Stockholm


Mer beskrivning

Teknisk support
Poolia IT Presentation Vi söker dig med erfarenhet från arbete i servicedesk 1st line ett spännande heltidsuppdrag i Stockholm. Vår kund är en myndighet med kontor beläget på Kungsholmen. Uppdraget startat omgående och kommer pågå fram till årets slut. Svenskt medborgarskap är ett krav. Välkommen med din ansökan redan idag. Urval och intervjuer sker löpande. Arbetsuppgifter Den huvudsakliga arbetsuppgiften är att ge IT-support i 1st line till kundens användare. Det kan röra sig om allt från printerproblem till frågor kring Officepaketet. Viktigt är att du brinner för att både lösa problem och ge god service samt motiveras av att hjälpa både kollegor och användare. Utbildning/erfarenhet Vi söker dig som har 2-3 års erfarenhet från tidigare arbete i servicedesk i 1st line. Du bör ha - kunskaper i Windows Vista och Windows 7 - erfarenhet av GroupWise - erfarenhet av MS Office - erfarenhet av remotehanteringsverktyg. Förmåner Vi vill att du ska trivas hos oss. Därför satsar vi både på kompetensutveckling och sociala aktiviteter. Poolia anordnar regelbundet konsultträffar och erbjuder dig ett varierat utbildningsprogram. Därtill har du din konsultchef som själv har erfarenhet från din bransch och är väl insatt i arbetsmarknaden. Vad sägs om att ha en engagerad och kunnig person vid din sida, som gärna agerar bollplank för din fortsatta karriär? Din anställning hos Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring. Företagsbeskrivning It-branschen är dynamisk och konstant föränderlig, det vet vi på Poolia. Därför värderar vi din kompetens och personliga egenskaper högt när vi anställer en konsult. Att få rätt person på rätt plats är vi specialister på och vi vet vikten av nytänkande inom it-branschen för att kunna erbjuda lösningar som passar våra konsulter lika bra som våra kunder. Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. 2011 har Poolia, för andra året i rad, vunnit den prestigefyllda titeln branschbäst i Universums undersökning Sveriges bästa arbetsgivare. Poolia presenterar ”Tidernas rekrytering”. Besök tidernasrekrytering.se. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia IT
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Teknisk support jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teknisk support

Redovisningsekonom till finansbranschen
Poolia Bank & Finans Presentation Nu söker vi för kunds räkning en analytisk redovisningsekonom med intresse för finansiella produkter. Vår kund är ett företag inom finansbranschen som nu behöver förstärkning i sin redovisningsgrupp. Det här är en utvecklande tjänst där du kommer att få arbete med allt från löpande bokföring till bokslut och rådgivning. Den vi söker ska ha energi och vara nyfiken på nya saker men även ha en förmåga att se samband och förklara dessa på ett pedagogiskt sätt. Tjänsten är ett konsultuppdrag med start i mitten av augusti och kommer att pågå under två-tre månaders tid med stor chans till förlängning. Låter det som att det är dig vi söker? Skicka in din ansökan redan idag då vi intervjuar löpande för uppdraget. Arbetsuppgifter Som redovisningsekonom kommer du dels att vara delaktig i det dagliga arbetet med avstämningar och bokningar i huvudboken samt i det månatliga bokslutsarbetet. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av: - löpande avstämningar av reskontra och huvudbok - bokningar löpande under månaden - deltagande i bokslut, bland annat framtagande av bokslutskorrigeringar - stödja verksamheten med redovisningskunskap kring bankens finansiella produkter - utveckla och effektivisera rutiner inom ditt ansvarsområde. Utbildning/erfarenhet För rollen som redovisningsekonom söker vi dig med akademisk utbildning inom ekonomi. Du har minst ett par års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete och har tidigare varit delaktig i bokslut. Vidare har du god datavana och har goda kunskaper i Excel, samt erfarenhet av något eller flera affärssystem. Vi förutsätter att du även är flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift. Du är en noggrann och strukturerad person som tar stort ansvar för sitt arbete. Du har ett genuint intresse för redovisning och kan tack vare din goda analytiska förmåga snabbt se samband. I och med att du kommer att ha en delvis rådgivande roll bör du även ha en god kommunikativ förmåga och en pedagogisk ådra. Vidare är god samarbetsförmåga och en vilja att hjälpa till av största vikt för vår kund. Förmåner Vi vill att du ska trivas hos oss. Därför satsar vi både på kompetensutveckling och sociala aktiviteter. Poolia anordnar regelbundet konsultträffar och erbjuder dig ett varierat utbildningsprogram. Därtill har du din konsultchef som själv har erfarenhet från din bransch och är väl insatt i arbetsmarknaden. Vad sägs om att ha en engagerad och kunnig person vid din sida, som gärna agerar bollplank för din fortsatta karriär? Din anställning hos Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring. Företagsbeskrivning Vi tillhör de företag i Sverige som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning inom ekonomi. Detta gör att vi kan erbjuda dig unika möjligheter oavsett om du är CFO, redovisningschef, controller eller löneadministratör - inom ekonomins hela spektra - såväl till privat som till offentlig sektor. Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. 2011 har Poolia, för andra året i rad, vunnit den prestigefyllda titeln branschbäst i Universums undersökning Sveriges bästa arbetsgivare. Poolia presenterar ”Tidernas rekrytering”. Besök tidernasrekrytering.se. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia Bank & Finans
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom till finansbranschen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom till finansbranschen

Lärare åk. 4-6 i Ma/No/Sv
Sollentuna Musikklasser, www.edu.sollentuna.se/smk, är en tvåparallellig 4-9-skola som delar skollokaler med Häggviksskolan. Till skolan hör också fritidsgården Qben. Sollentuna Musikklasser är en 4-9 skola med ca 360 elever. Skolan har musikprofil och våra elever söker till oss genom antagningsprov. Vi söker en behörig grundskollärare i ma,sv och no till åk. 4-6. Även annan ämneskombination med matematik och svenska kan vara av intresse. Våra elever kommer att vara utrustade med egna Ipads, vana vid integrerad IKT i undervisningen är en merit. I tjänsten ingår delat mentorskap.  Är du intresserad av skolutveckling och vill arbeta i en av Sveriges mest framtidsinriktade skolkommuner? Välkommen med din ansökan!
Företag: Sollentuna Kommun - Sollentuna Musikklasser
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare åk. 4-6 i Ma/No/Sv jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare åk. 4-6 i Ma/No/Sv

Samverkansofficer RC N (OF3)
Försvarsmakten är en av Sveriges största myndigheter med mer än 50000 medarbetare och frivilliga. Försvarsmakten är ständigt beredd att hävda Sveriges territorium, genomföra internationella insatser, samt att stödja samhället vid större kriser. Ytterst är Försvarsmaktens uppgift att värna demokrati och mänskliga rättigheter. Hos oss kan du göra skillnad. Försvarsmakten eftersträvar mångfald eftersom det berikar vår verksamhet. I Försvarsmakten finns en värdegrund där såväl professionell utveckling som personlig hälsa lyfts fram. Försvarsmakten erbjuder många interna karriärmöjligheter, friskvårdsmöjligheter och en rimlig balans mellan arbete, privat- och familjeliv. Sverige leder sedan 2006 en militär styrka i norra Afghanistan med huvudbas i Mazar-e-Sharif. Uppdraget är att stötta Afghanistans regering med att åstadkomma säkerhet för det krigshärjade landets civilbefolkning. Styrkan, som benämns Transition Support Team (TST), arbetar inom ramen för International Security Assistance Force, (Isaf). Under 2012 fick den en civil ledning. Detta skedde som ett led i att öka de civila insatserna i Afghanistan samtidigt som det militära styrkebidraget kommer att minskas avsevärt. Under 2013 sker en ny omvandling när det svenska bidraget går in i ett nordiskt-baltiskt samarbete tillsammans med Norge, Finland och Lettland. Denna nya konstellation beräknas vara operativ den 1 juli 2013.Livgardet har ansvar att bemanna nedanstående befattning till. FS27, RC N to IJC, Afghanistan. Befattningsbeskrivning: Genom att vara väl insatt i RC N pågående och kommande operationer/verksamhet som samverkansofficer bidra till en god samordning mellan RC N och IJC. Stödja RC N i kontakter och möten med övriga organisationer som har sin utgångspunkt i Kabul. Samverkansuppgifter i internationella insatser ställer höga krav på samverkansofficerare. Det gäller att kunna kommunicera smidigt, att kunna "läsa" kulturspecifika koder, att hantera klimat- och miljöhot och att göra detta i hotfulla och stressiga situationer. Att samverka innebär att både lösa uppgift och att åstadkomma en win-win situation för alla inblandade parter. En framgångsrik samverkansofficer ska ha "fingertoppskänsla" i dessa miljöer. Behörighetskrav: - Erfarenhet av stabsarbete. - Goda språkkunskaper i engelska (tal och skrift). Önskvärda meriter: - Gärna erfarenhet av tidigare uppdrag i Afghanistan. - Gärna erfarenhet av stabsarbete i internationell militär insats. Övriga upplysningar: Utdrag ur misstanke och belastningsregistret kommer att genomföras före anställning. • Nivå: OF3. • Lön: Enligt avtal. • Enhet: RC N /Kabul. • Krav på militär bakgrund: YO/RO. • Utbildningsperiod: Januari 2014 – Maj 2014. • Insatsperiod: Maj 2014 - Dec 2014. • Sista ansökningsdatum: 2013-09-13. Vem svarar på vad? • Frågor om din ansökan av - G1/FS26 via e-post: fs26-lg@mil.se. • Frågor om utbildning besvaras av IntutbE-ISAF-LG via e-post: intutbe-isaf-lg@mil.se. Fackliga representanter: OF Livgardet Kn Johan Hamlin,  SEKO Inga-Lill Berglind,  SACO Anette Arksand; Försvarsförbundet Björn Örtby samtliga nås via växeln:  08-584 540 00.
Företag: Försvarsmakten
Ort: Upplands-Bro
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Samverkansofficer RC N (OF3) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Samverkansofficer RC N (OF3)

Team Leader/Säljare till Com Hem
Sale Nordic Staffing Service AB För vår kund Com Hems räkning söker vi en Team Leader/Säljare med ansvar för distriksäljare för bearbetning mot Com Hem-anslutna hushåll, bostadsrättsföreningar och samfälligheter. Du ska ansvara för ett säljteam som ska vara spjutspetsen i en tempofylld miljö. Du planerar det dagliga arbetet, coachar och leder och deltar även själv aktivt i säljet. Du fungerar som en aktiv länk mellan ComHem, Sale Nordic och ditt team. Vill du vara med och bygga upp vårt nya team för vår kund? Om kunden Com Hem är en av Sveriges ledande leverantörer av tv, bredband och telefoni. Cirka 37 procent, närmare 1,78 miljoner, av Sveriges hushåll är anslutna till Com Hems nät och har tillgång till marknadens bredaste tv-utbud. Com Hem erbjuder prisvärda, högkvalitativa och kompletta tjänster för tv, bredband och fast telefoni. Com Hem grundades 1983, har cirka 950 anställda, huvudkontor i Stockholm och kontrolleras av BC Partners. Dina arbetsuppgifter Som Team Leader kommer du att ta ett aktivt ansvar för de distriktsäljare som ingår i teamet samt arbeta med information om Com Hem olika produktutbud och införsäljning av de olika produkterbjudandena. För att trivas tror vi att du har erfarenhet av motsvarande arbete – gärna inom till exempel telekom - och vet vad som krävs för att bli en bra säljare. Du kommer att ansvara med planering arbetat i teamet med flera distriktsäljare som arbetar tillsammans ute på fältet. Teamet utgår från Stockholm och kommer att besöka utvalda orter där Com Hem antingen har etablerat sig nyligen eller kommer att etablera sig inom den närmaste tiden. Orterna kan komma att ligga i hela Sverige med tyngdpunkt på storstäder vilket innebär mycket resor i tjänsten. Du har framförallt viljan att ditt team ska lyckas! Vi ser hellre att du har drivet än tusen högskolepoäng. Det viktigaste är att du besitter goda ledaregenskaper och har tillräckligt med branscherfarenhet för att kunna bidra till Com Hems fortsatta framgångar. Tjänsterna kommer att tillsättas i slutet av augusti med start den 1 september. Din bakgrund - Erfarenhet från försäljning, till exempel från telekom mot privatpersoner, är meriterande - Du har vana och har haft eget budget- och säljansvar - Kan arbeta självständigt och strukturera din arbetsdag - Du ska kunna kommunicera obehindrat på svenska och inte vara rädd för att tala inför stora grupper - B-körkort Vi värdesätter om du dessutom är: • ansvarstagande och driven • utåtriktad och kommunikativ • socialt kompetent och pedagogisk • engagerad och målmedveten • initiativrik och nyfiken • förtroendeingivande och optimistisk • analytisk och strukturerad Du trivs med ett rörligt arbete då rollen innebär en mycket resor och arbeta tillsammans som ett team. Då är du rätt person för oss! Övrigt Du kommer att ha en fast månadslön de två första månaderna och därefter en månadslön tillsammans med en mycket förmånlig bonusmodell. Välkommen med din ansökan via vårt webbformulär om du finner uppdraget intressant. Urval och intervjuer sker löpande så vi tar gärna emot din ansökan snarast. Eftersom det snart är semestertider så kan det ta ett tag innan vi återkopplar på din ansökan eller eventuellt någon förfrågan kring tjänsten som vi emot ENDAST tar emot via e-mail till ann.bodin@salenordic.com I det här uppdraget blir du anställd av Sale Nordic Sverige AB som konsult, i första hand i en anställning som varar till och med den 31 december 2013 eftersom det är ett uppstartprojekt. Därefter finns det mycket goda möjligheter till en fortsatt anställning. Vi arbetar aktivt för att du ska vara nöjd i ditt uppdrag och känna att du utvecklas. Sale Nordic Sale Nordic är Nordens ledande expert inom rådgivning, bemanning och genomförande av säljdrivande aktiviteter. Vi arbetar med över hundra aktiva kunder i alla fyra nordiska länder. Många av dem utgör några av världens starkaste varumärken. Vi sysselsätter över sexhundra konsulter i kortare eller längre sälj- och marknadsuppdrag. Vi genomför varje år hundratals lyckade rekryteringar för våra kunders räkning. Vi är således en stor nordisk aktör inom vår profession, men vi arbetar alltid lokalt. Nära våra kunder, konsulter och kandidater. Detta via våra lokala kontor i Stockholm, Göteborg, Köpenhamn, Oslo och Helsingfors. Besök gärna www.salenordic.com för mer information.
Företag: Sale Nordic Staffing Service AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Team Leader/Säljare till Com Hem jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Team Leader/Säljare till Com Hem

Löneekonom
Proffice söker nu en erfaren löneekonom för ett långt uthyrningsuppdrag till ett läkemedelsföretag i Södertälje. Som löneekonom kommer du att arbeta på företagets lönekontor med löneavstämningar, administration av semesterskuld samt med avstämningar av konton och uppföljningar. Du kommer att jobba med frågor som rör finans och ha löpande kontakt med såväl interna medarbetare som externa kunder. Företaget verkar på den internationella marknader och du kommer att använda det engelska språket i det dagliga arbetet samt med Excel och SAP som främsta affärssystem. Uppdraget förväntas starta i augusti och pågå till årsskiftet med goda chanser till förlängning och du är rätt person. Är du en senior löneadministratör som vill utvecklas i din roll och ta ansvar i frågor rörande löner och finans, då är det här uppdraget för dig! Uppdragsgivare: Proffice Sverige AB Ort: Södertälje Omfattning: Heltid Sista ansökningsdag: 2013-07-29 För information: Anna Georgsson, anna.georgsson@proffice.se Kvalifikationer: Vi söker dig som har flerårig dokumenterad erfarenhet från brett arbete med löneadministration. Du har jobbat på lönekontor med frågor rörande finans och med avstämningar och uppföljningar. Du hanterar Officepaketet och framförallt Excel obehindrat och är bekväm med att använda det engelska som arbetsspråk. Kunskaper i SAP är meriterande men inget krav, liksom att erfarenhet från tidigare arbete från internationellt företag är meriterande. Förutom gedigen arbetslivserfarenhet från området är det ett krav att du har rätt utbildning. Du har gått en KY-utbildning inom lön eller ekonomi eller tagit civilekonomsexamen. Som person är du strukturerad, noggrann och målinriktad. Du trivs med att förbättra och utveckla arbetsmetoder och processer och drivs av att se resultat i ditt arbete. Urval och intervjuer sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så varmt välkommen med din ansökan redan idag! Organisations-/företagsbeskrivning: En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill. Keep improving.
Företag: Proffice Sverige AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Löneekonom jobb, Löneekonom Södertälje, Löneekonom Proffice Sverige AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneekonom

Samverkansofficer NTM (OF3)
Försvarsmakten är en av Sveriges största myndigheter med mer än 50000 medarbetare och frivilliga. Försvarsmakten är ständigt beredd att hävda Sveriges territorium, genomföra internationella insatser, samt att stödja samhället vid större kriser. Ytterst är Försvarsmaktens uppgift att värna demokrati och mänskliga rättigheter. Hos oss kan du göra skillnad. Försvarsmakten eftersträvar mångfald eftersom det berikar vår verksamhet. I Försvarsmakten finns en värdegrund där såväl professionell utveckling som personlig hälsa lyfts fram. Försvarsmakten erbjuder många interna karriärmöjligheter, friskvårdsmöjligheter och en rimlig balans mellan arbete, privat- och familjeliv. Sverige leder sedan 2006 en militär styrka i norra Afghanistan med huvudbas i Mazar-e-Sharif. Uppdraget är att stötta Afghanistans regering med att åstadkomma säkerhet för det krigshärjade landets civilbefolkning. Styrkan, som benämns Transition Support Team (TST), arbetar inom ramen för International Security Assistance Force, (Isaf). Under 2012 fick den en civil ledning. Detta skedde som ett led i att öka de civila insatserna i Afghanistan samtidigt som det militära styrkebidraget kommer att minskas avsevärt. Under 2013 sker en ny omvandling när det svenska bidraget går in i ett nordiskt-baltiskt samarbete tillsammans med Norge, Finland och Lettland. Denna nya konstellation beräknas vara operativ den 1 juli 2013.Livgardet har ansvar att bemanna nedanstående befattning till FS27, NTM to IJC, Afghanistan. Befattningsbeskrivning: Genom att vara väl insatt i NTM pågående och kommande operationer/verksamhet som samverkansofficer bidra till en god samordning mellan NTM och IJC. Stödja RC N i kontakter och möten med övriga organisationer som har sin utgångspunkt i Kabul. Samverkansuppgifter i internationella insatser ställer höga krav på samverkansofficerare. Det gäller att kunna kommunicera smidigt, att kunna "läsa" kulturspecifika koder, att hantera klimat- och miljöhot och att göra detta i hotfulla och stressiga situationer. Att samverka innebär att både lösa uppgift och att åstadkomma en win-win situation för alla inblandade parter. En framgångsrik samverkansofficer ska ha "fingertoppskänsla" i dessa miljöer. Behörighetskrav: - Erfarenhet av stabsarbete. - Goda språkkunskaper i engelska (tal och skrift). Önskvärda meriter: - Gärna erfarenhet av tidigare uppdrag i Afghanistan. - Gärna erfarenhet av stabsarbete i internationell militär insats. Övriga upplysningar: Utdrag ur misstanke och belastningsregistret kommer att genomföras före anställning. • Nivå: OF3. • Krav på militär utbildning: Ja. • Lön: Enligt avtal. • Enhet: NTM / Kabul. • Krav på militär bakgrund: YO/RO. • Utbildningsperiod: Januari 2014 – Maj 2014. • Insatsperiod: Maj 2014 - Dec 2014. • Sista ansökningsdatum: 2013-09-13. Vem svarar på vad? • Frågor om din ansökan av - G1/FS26 via e-post: fs26-lg@mil.se. • Frågor om utbildning besvaras av IntutbE-ISAF-LG via e-post: intutbe-isaf-lg@mil.se. Fackliga representanter: OF Livgardet Kn Johan Hamlin, SEKO Inga-Lill Berglind, SACO Anette Arksand; Försvarsförbundet Björn Örtby samtliga nås via växeln: 08-584 540 00.
Företag: Försvarsmakten
Ort: Upplands-Bro
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Samverkansofficer NTM (OF3) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Samverkansofficer NTM (OF3)

Redovisningskonsult till ekonomibyrå.
Vår kund: Till vår kund, en framgångsrik ekonomibyrå som har specialiserat sig på redovisning, skatter och lönehantering söker vi nu en auktoriserad redovisningskonsult. Företaget som befinner sig i en expansiv fas vänder sig till såväl små som stora företag över hela Sverige och sköter hela eller delar av företagens ekonomi och administration, från löpande ekonomiarbete, deklarationer och löner till bokslut. Vår kunds vision är att förenkla, effektivisera och kontrollera klientens ekonomiprocess så att de i sin tur kan fokusera på det de är bra på. Idag är man 6 medarbetare och sitter på Kungsholmen. Om tjänsten: Vi söker dig som vill arbeta som redovisningskonsult. Tjänsten är förlagd till kontoret på Kungsholmen och även om det kan bli aktuellt med kundbesök sker det dagliga arbetet inhouse. Du kommer att ansvara för löpande bokföring, deklarationer, årsbokslut m.m. gentemot ett antal av bolagets kunder som återfinns i ett flertal branscher. Till din hjälp kommer du ha en redovisningsassistent. Din profil: Du är auktoriserad redovisningskonsult eller innehar motsvarande kompetens med flera års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete. Som person är du strukturerad, ansvarstagande och social. Andra uppfattar dig som förtroendeingivande och du har lätt för att skapa goda relationer med både kollegor och kunder. Du trivs i en rådgivande roll, är lösningsfokuserad i ditt arbetssätt och har ett tydligt kundfokus. Vidare har du goda kunskaper inom Officepaketet och Visma samt uttrycker dig väl i både tal och skrift på såväl svenska som engelska. Uppdraget är en direktrekrytering. Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag till ansvarig rekryterare Tord Hjerpe.
Företag: Help at Work Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningskonsult till ekonomibyrå. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningskonsult till ekonomibyrå.

Samverkansofficer NTM (OF3)
Försvarsmakten är en av Sveriges största myndigheter med mer än 50000 medarbetare och frivilliga. Försvarsmakten är ständigt beredd att hävda Sveriges territorium, genomföra internationella insatser, samt att stödja samhället vid större kriser. Ytterst är Försvarsmaktens uppgift att värna demokrati och mänskliga rättigheter. Hos oss kan du göra skillnad. Försvarsmakten eftersträvar mångfald eftersom det berikar vår verksamhet. I Försvarsmakten finns en värdegrund där såväl professionell utveckling som personlig hälsa lyfts fram. Försvarsmakten erbjuder många interna karriärmöjligheter, friskvårdsmöjligheter och en rimlig balans mellan arbete, privat- och familjeliv. Sverige leder sedan 2006 en militär styrka i norra Afghanistan med huvudbas i Mazar-e-Sharif. Uppdraget är att stötta Afghanistans regering med att åstadkomma säkerhet för det krigshärjade landets civilbefolkning. Styrkan, som benämns Transition Support Team (TST), arbetar inom ramen för International Security Assistance Force, (Isaf). Under 2012 fick den en civil ledning. Detta skedde som ett led i att öka de civila insatserna i Afghanistan samtidigt som det militära styrkebidraget kommer att minskas avsevärt. Under 2013 sker en ny omvandling när det svenska bidraget går in i ett nordiskt-baltiskt samarbete tillsammans med Norge, Finland och Lettland. Denna nya konstellation beräknas vara operativ den 1 juli 2013.Livgardet har ansvar att bemanna nedanstående befattning till FS26, NTM to IJC, Afghanistan. Befattningsbeskrivning: Genom att vara väl insatt i NTM pågående och kommande operationer/verksamhet som samverkansofficer bidra till en god samordning mellan NTM och IJC. Stödja RC N i kontakter och möten med övriga organisationer som har sin utgångspunkt i Kabul. Samverkansuppgifter i internationella insatser ställer höga krav på samverkansofficerare. Det gäller att kunna kommunicera smidigt, att kunna "läsa" kulturspecifika koder, att hantera klimat- och miljöhot och att göra detta i hotfulla och stressiga situationer. Att samverka innebär att både lösa uppgift och att åstadkomma en win-win situation för alla inblandade parter. En framgångsrik samverkansofficer ska ha "fingertoppskänsla" i dessa miljöer. Behörighetskrav: Erfarenhet av stabsarbete. Goda språkkunskaper i engelska (tal och skrift). Önskvärda meriter: - Gärna erfarenhet av tidigare uppdrag i Afghanistan. - Gärna erfarenhet av stabsarbete i internationell militär insats. Övriga upplysningar: Utdrag ur misstanke och belastningsregistret kommer att genomföras före anställning. • Nivå: OF3. • Krav på militär utbildning: Ja. • Lön: Enligt avtal. • Enhet: NTM / Kabul. • Krav på militär bakgrund: YO/RO. • Utbildningsperiod: Hösten 2013. • Insatsperiod: dec 2013 - maj 2014. • Sista ansökningsdatum: 2013-09-13. Vem svarar på vad? • Frågor om din ansökan av - G1/FS26 via e-post: fs26-lg@mil.se • Frågor om utbildning besvaras av IntutbE-ISAF-LG via e-post: intutbe-isaf-lg@mil.se Fackliga representanter: OF Livgardet Kn Johan Hamlin, SEKO Inga-Lill Berglind, SACO Anette Arksand; Försvarsförbundet Björn Örtby samtliga nås via växeln:  08-584 540 00.
Företag: Försvarsmakten
Ort: Upplands-Bro
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Samverkansofficer NTM (OF3) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Samverkansofficer NTM (OF3)

Vi söker en Sales Administrator
Inhouse AB Om Inhouse / About Inhouse INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag. Om kunden / About the Client Vår kund är ett globalt ledande varumärke med produkter inom foto och optik samt kikare och kikarsikten i de Nordiska och Baltiska länderna. Därtill kommer en service och reperationsverksamhet både i egen regi och med hjälp av fristående auktoriserade verkstäder i flera länder. Arbetsbeskrivning / Work Description Till gruppen Sales Administration söker vi nu en person som förstår vad det innebär att sätta kunden i centrum. Du kommer att arbeta i ett team av serviceorienterade kollegor där du fungerar som en problemlösare för kunderna. I dina arbetsuppgifter ingår orderläggning, framtagande av rapporter administration i SAP och kundservice. Din profil / Your profile Vi söker dig som vet vad det innebär att ge en god service. Det är viktigt att du har arbetat i SAP och Excel eftersom mycket av arbetet utförs i dessa system/program. Vi tror att du har en bakgrund från liknande arbetsuppgifter och att du är en person gillar att samarbeta i ett team av drivna kollegor. Arbetet ställer stora krav på att hantera parallella arbetsuppgifter varpå du är bra på att prioritera bland dessa uppgifter. Har du dessutom ett fotointresse ses det som meriterande. Övrigt / Other Uppdraget är en bemanning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Inhouse men arbeta ute hos vår kund. För rätt person finns stora möjligheter till ett långt uppdrag. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Thomas Nyström på Inhouse. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt eftersom vi kommer att intervjua löpande. Jobbcoaching / Prenumerationstjänst Inhouse erbjuder karriär- eller jobbcoaching för dig som är arbetssökande. För mer information besök: www.inhouse.se/coaching Glöm inte att registrera dig på vår hemsida. Genom att skapa en profil och aktivera Prenumerationstjänsten Match Mail får du information om nya tjänster och uppdrag via mail i samma stund som de publiceras på vår hemsida. Prenumerationen styrs enbart av yrkeskategorier, vilket innebär att du kommer att få mail om uppdrag som gäller både hel/deltid samt uthyrning/fast rekrytering. Registrera dig på: www.inhouse.se/registrera/ Tekniskt problem med din ansökan? För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror. Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på 08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult. Välkommen!
Företag: Inhouse AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en Sales Administrator jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en Sales Administrator


Sök lediga jobb Tjäna 20 50.000 som eventsäljare i Solna!

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se