Underhållsansvarig KappAhl jobb - lediga jobb

Underhållsansvarig KappAhl jobb Underhållsansvarig KappAhl jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Underhållsansvarig KappAhl. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Underhållsansvarig KappAhl. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. SJ söker BPMS Technical Manager- Stockholm

  2. Mötesbokare B2B - hel- eller deltid.- Stockholm

  3. Kundsupport med norsk kunskap till stort bolag i Norrort- Stockholm

  4. Systemarkitekt till Knowit- Stockholm

  5. Adjunkt i klinisk farmakologi- Huddinge

  6. Projektledare till Drivhuset- Stockholm

  7. SJ söker Driftsarkitekt- Stockholm

  8. Lyhörd och engagerad ambulerande kundrådgivare/representant till Stockholm- Upplands Väsby

  9. Systemingenjör sensor till Anskaffningskontor Mark.- Stockholm

  10. Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!- Stockholm


Mer beskrivning

SJ söker BPMS Technical Manager
Vill du vara med på resan mot ett nytt och modernt SJ IT? Vår utmaning, en stabilare, effektivare och billigare leverans! Som vår nya Technical Manager har du en utmärkt chans att vara med att bygga upp samt sätta din prägel på en ny organisation inom IT Drift & Förvaltning. Om tjänsten Under 2013 kommer enheten att bygga upp ett nytt Business Process Competence Center (BPCC). Syftet med BPCC är att förvalta och utveckla SJs Oracle Fusion Middleware-plattform, BPMS-plattformen, samt att styra och stötta projekten som utvecklar och levererar lösningar till BPMS-plattformen. Arbetet innefattar: •Förvaltning av lösningar på BPMS-plattformen •Utveckla processer och rutiner för projektgenomförande, design, utveckling, test, CM •Stöttning av projekt i alla olika faser •Kommunikation och relationsbyggande med verksamheten På plattformen utvecklas flexibla och verksamhetskritiska BPM-lösningar i nära samarbete med verksamheten. Arbetsuppgifter •Leda, prioritera och planera BPCC:s arbete •Stötta och informera projekt i tidiga faser och i förstudier •Stötta projekten under genomförandefaser och koordinera projektleveranser till BPMS-plattformen •Hålla en nära och kontinuerlig dialog med projekten •Leda interna projekt på BPCC Ansvarsområden •Ansvarig för BPCC:s leverans och långsiktiga förbättringsarbete •Ansvarig för det operativa arbetet inom BPCC •Ansvarig för att BPCC:s arbete är effektivt och av hög kvalitet •Förankra BPCC:s direktiv i verksamheten, agera ambassadör för BPCC internt på SJ Din bakgrund För att vara framgångsrik i rollen bör du ha några års dokumenterad erfarenhet inom Enterprise Architecture och gärna som teamledare. Kunskap i och runt Oracle och BPM och/eller liknande plattformar för affärslogik och integration är något du har med dig. Då du kommer arbeta i nära samarbete med våra utvecklare är andra centrala kompetensområden: •Lead development •Utveckling (Java, Oracle SOA Suite, ADF, JPA) •Utvecklingsmetodik •Testdriven utveckling •Continous development/Continous integration Du har akademisk utbildning gärna inom Datateknik eller Systemvetenskap, eller likvärdig arbetslivserfarenhet. Du är en person med förmåga att se samband och ett sinne för att ständiga förbättringar och innovation. Du är analytisk, strukturerad och drivande i ditt arbetssätt och är van att ta ansvar. Vi lägger stor vikt vid din förmåga att effektivt samarbeta i grupp och över grupp-/enhetsgränser. Anställningsformen är en tillsvidareanställning på heltid med placering på HK i centrala Stockholm. Ansökan och upplysningar I denna rekrytering samarbetar SJ IT med Experis IT. Frågor om tjänsten besvaras av Annica Karlsen, senior rekryteringskonsult på Experis IT, telefonnummer 08 – 508 954 57. Du söker ovan nämnda tjänst genom att registrera ditt CV på www.experis.se och koppla den mot tjänst. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så det är bra om du skickar in din ansökan snarast Vill du anta utmaningen? Välkommen med din ansökan!
Företag: Experis IT
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga SJ söker BPMS Technical Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SJ söker BPMS Technical Manager

Mötesbokare B2B - hel- eller deltid.
Brandsäkra Hem AB är ett etablerat brandsäkerhetsföretag som riktar sig mot all typ av företagsverksamhet. Vår affärsidé är att med hjälp av vår kunskap ge vägledning till helhetslösningar inom brandskydd, anpassat till varje företags specifika situation och behov. Företaget har sitt huvudkontor i Göteborg, men har nu slagit upp portarna för ett nytt kontor i Stockholm. Nu ges du chansen att vara med och bygga upp företaget till att bli marknadsledande också i huvudstaden. Tjänsten Som mötesbokare kommer du via telefon att ta en första kontakt med potentiella kunder och vara grunden till all försäljning i företaget. Du kommer att ha ett nära samarbete med våra brandskyddsrådgivare vars dagar du styr och planerar. Vi erbjuder ett spännande hel- eller deltidsjobb med högt tempo och med mycket frihet under ansvar. Du kommer att jobba med provision - med mycket goda förtjänstmöjligheter - vilket är drivkraften bakom all försäljning och bokning. Möjlighet till flexibla arbetstider. Vi ser att du är: . Orädd för nya kontakter. . Organiserad. . Mål- och tävlingsinriktad. . Bekväm med telefonen som arbetsredskap. . Ansvarsfull. Meriterande med tidigare erfarenhet, dock inget krav. Vi står för utbildning, support och all tänkbar uppbackning. Ta chansen att bli att bli en nyckelperson i ett snabbt växande företag och skicka in din ansökan till: christoffer@brandsakrahem.se eller ring: 0708 - 34 28 95 för mer information.
Företag: Brandsäkra Hem Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Mötesbokare B2B - hel- eller deltid. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mötesbokare B2B - hel- eller deltid.

Kundsupport med norsk kunskap till stort bolag i Norrort
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Arbetsbeskrivning: Du kommer hjälpa nya och befintliga kunder över telefon och mail med deras beställning. Du kommer arbeta mot Norges kunder. Du kommer ta emot samtal och registrera dessa ärenden i företagets affärssystem. Det kan även förekomma viss kundkontakt rörande leverans- och fakturafrågor, samt till viss del tekniska frågor mm. Arbetets omfattning: Kontorstider, 8.00-16.30. Starten är omgående, och senast den 1 juni. Du kommer att börja som uthyrd konsult via Brainpeople, vid god prestation så finns det stor möjlighet till en rekrytering direkt till företaget efter 3-4 månader. Din profil Kompetenskrav: Du har arbetet mot norska marknaden tidigare och förstår norska väl, liksom goda kunskaper i engelska. Du har god datorvana och behärskar Officepaketet (främst Excel). Det är meriterande med tidigare erfarenhet från arbete i SAP alternativt något annat större affärssystem. Det är en stor fördel om du arbetat i kundtjänst eller liknande tidigare, samt är van att registrera kundens fråga i ett ärendehanteringssystem. Personliga egenskaper: För att trivas på företaget tror vi att du trivs i en miljö där det händer mycket och tempot ofta är högt. Du är noggrann, tydlig och tar stort ansvar för ditt eget arbete. Du har lätt för att samarbeta och har en förmåga att skapa goda relationer både internt mot kollegor och externt mot kunder. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Karin på tel. 08-501 018 09 alternativt karin.malmqvist@brainpeople.se Om företaget Företaget är ett amerikanskt företag med huvudkontor i Stanford, Connecticut, USA. Företaget bildades 1920 då de lanserade en idé om en maskin som frankerade brev i stället för att använda frimärken. Idag är företaget världsledande inom området integrerade post- och dokumentlösningar. De omsätter 6,1 miljarder USD och finns med 36 000 anställda i 130 länder. I Sverige har de funnits sedan 1974 och har ca 150 anställda. Huvudkontoret finns i Häggvik, Sollentuna och de har filialkontor i Göteborg, Malmö och Jönköping. Arbetsmiljön på företaget karaktäriseras av högt tempo, struktur och en stark säljkultur. Hos dem får du ta del av styrkan hos ett stort, väletablerat, internationellt företag samtidigt som du får möjlighet att utvecklas i en dynamisk organisation med högt i tak. Till deras norska supportavdelning söker vi nu 2st Norsk- och Svensktalande medarebetare med placering i Häggvik, Sollentuna. Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook!
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Kundsupport med norsk kunskap till stort bolag i Norrort jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundsupport med norsk kunskap till stort bolag i Norrort

Systemarkitekt till Knowit
Vi söker dig som har minst fem års dokumenterad erfarenhet inom systemutveckling och en till tre års erfarenhet som systemarkitekt, och som är redo att anta nya utmaningar. Hos oss kommer du att ingå i en grupp vars fokus ligger på Microsoftteknik där vi arbetar med allt från design och utveckling av lösningar till förvaltning av applikationer. Våra kunder finns inom olika branscher och verksamheter av varierande storlekar. Vad är viktigt för dig? Att ha roligt på jobbet? Att anta utmaningar? Kontinuerlig kompetensutveckling? Mentorskapsprogram? Att jobba med den senaste tekniken? Att ha ett forum för arkitekturfrågor? Att ha ett varierande jobb? Att jobba på ett företag med god sammanhållning? Möjlighet att påverka? Att arbeta i en kultur som främjar egna initiativ? Kan du svara ja på några av frågorna ovan, lovar vi att du kommer att trivas hos oss! Arbetsuppgifter Att vara konsult innebär ett varierande arbete med stora möjligheter att påverka och ta egna initiativ. Du kommer att arbeta med arkitektur inom .NET i olika projekt. Vissa projekt drivs in-house och andra ute hos våra kunder. Det innebär att du både får möjlighet att arbeta tillsammans med dina kollegor men också med kunder och konsulter från andra bolag. Din bakgrund Vi söker dig som har minst fem års dokumenterad erfarenhet inom systemutveckling och ett till tre års erfarenhet som systemarkitekt, och som är redo att anta nya utmaningar. Du har en eftergymnasial utbildning inom data/systemvetenskap eller motsvarande kunskapsnivå. Du har praktisk erfarenhet av C#, .NET, SQL Server och du vill fortsätta att utvecklas som arkitekt. Är du dessutom certifierad inom arkitektur (t.ex. TOGAF, Sundblad & Sundblad, Dataföreningen) och har erfarenhet av Azure, WCF, testdriven utveckling och att arbeta i projekt enligt Scrum är det bara postivit. Som person är du positiv och noggrann. Du har en stark ansvarskänsla och förmåga att bidra och samarbeta i grupp. Du trivs med att jobba i en föränderlig värld där du snabbt får sätta dig in i nya problem och teknologier. Om Knowit Knowit utvecklar kundens affärer och stärker deras konkurrenskraft genom att tillföra strategisk kompetens och skapa anpassade verksamhetskritiska lösningar. Våra kunder är i första hand organisationer och företag som har behov av lösningar med åtkomlighet från flera olika gränssnitt och kanaler. Genom att kombinera teknisk spetskompetens inom systemutveckling, strategisk rådgivning, test och förvaltning med kunskap om våra kunders verksamhet tillför vi en helhetssyn inom IT-området. Låter det intressant? Kontakta Tomas Rydén för eventuella frågor om tjänsten, mail: tomas.ryden@trfo.se eller via telefon 073-424 85 82.
Företag: Jobbet.nu Know IT
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Systemarkitekt till Knowit jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Systemarkitekt till Knowit

Adjunkt i klinisk farmakologi
Karolinska Institutet Avdelning Klinisk farmakologi består av en akademisk del och en sjukvårdsdel. De båda delarna är integrerade och förlagda till Karolinska universitetssjukhuset, Huddinge. Ämnet förenar många olika kompetenser som exempelvis läkare, sjuksköterska, farmaceut, molekylärbiolog, kemist och biomedicinsk analytiker. Här bedrivs forskning, kliniskt arbete och undervisning. Undervisningen i farmakologi ges till flera av Karolinska institutets utbildningsprogram, bla sjuksköterske- och specialistsjuksköterskeprogrammen. I sjuksköterskeprogrammet ingår även läkemedelsberäkning. Arbetsuppgifter Vi behöver utöka antalet medarbetare som undervisar i framför allt sjuksköterske- och specialistsjuksköterskeprogrammen. I arbetsuppgifterna ingår att som moment- eller kursansvarig planera och genomföra utbildningen i samarbete med övriga lärare. Stor del av utbildningen utförs interaktivt i lärplattformen Pingpong. En viktig del av arbetet är att skapa utbildningsmaterial i form av föreläsningar, instuderingsfrågor och fallpresentationer som sedan diskuteras i seminarieform bl a i Pingpong. Det finns även möjlighet att ingå i de forskningsprojekt som bedrivs och vi ser gärna att undervisande lärare är involverade i forskning och utveckling. Den vi söker bör ha goda kunskaper i farmakologi samt helst vara sjuksköterska men kan ha grundutbildning som farmaceut, biomedicinare eller annat. Det är särskilt meriterande om du 1: är specialistsjuksköterska inom någon akutspecialitet t.ex.intensivvård eller anestesi samt har goda kunskaper i och erfarenhet av läkemedelsberäkning. Eller 2: om du är distriktssköterska med förskrivningsrätt. Kvalifikationer Behörig att anställas som adjunkt är den som har avlagt examen från grundläggande högskoleutbildning eller har motsvarande kompetens, genomgått högskolepedagogisk utbildning eller på annat sätt förvärvat motsvarande kunskaper, samt visat pedagogisk skicklighet. Vi söker i första hand dig som har avlagd magisterexamen inom eftersökt kunskapsområde, har sjuksköterskeexamen eller annan medicinsk högskoleutbildning och goda kunskaper i farmakologi. Du bör även ha genomgått högskolepedagogisk utbildning om minst 10 veckor eller motsvarande, samt visat pedagogisk skicklighet. Bedömningsgrunder Vid bedömningen av de sökande lägger vi särskilt stor vikt vid pedagogisk skicklighet samt erfarenhet av undervisning via lärplattformen Ping-pong Kontakten med studenter är en viktig del av arbetet, vilket gör att vi söker en medarbetare med god kommunikativ förmåga. Ansökningsförfarande Ansökan ska bestå av följande handlingar skrivna på engelska eller svenska: Curriculum vitae, meriter och beskrivning av planerad forskning som presenteras i enlighet med Karolinska Institutets meritportfölj (http://ki.se/qualificationsportfolio). Ansökan ska göras via rekryteringssystemet NetRecruiter. Vid tillsvidareanställning tillämpar Karolinska Institutet 6 månaders provanställning.
Företag: Karolinska Institutet, Institutionen för laboratoriemedicin
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Adjunkt i klinisk farmakologi jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Adjunkt i klinisk farmakologi

Projektledare till Drivhuset
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Drivhuset Sverige är en enhet som arbetar för de 14 lokala Drivhusets nationella och gemensamma intressen, med såväl projektledning som opinionsbildning. Projektledaren arbetar tillsammans med och rapporterar till VD för Drivhuset Sverige. Du kommer att sitta placerad centralt i Stockholm. Projektledaren ska driva, utveckla och utvärdera ett pilotprojekt som syftar till kunskapsutbyte inom Drivhuset inklusive flertalet lokala Drivhuset-enheter. I projektet ingår projektadministration, budget- och ekonomihantering, såväl som extern kommunikation, opinionsbildning och PR. Målgruppen är yngre entreprenörer. Projektet genomförs operativt på olika orter i landet där Drivhuset har personal och som leds av lokal chef. Arbetsuppgifterna kommer även innefatta att vara med i utvecklingen av Drivhusets egen verksamhet inom IT, pedagogik och strategi. Arbetets omfattning: Tjänsten är på heltid. Start senast 1/10 2013 och mist ett halvår. Projektet kommer med största sannolikhet att pågå till årsskiftet 2014 och ambitionen är att Drivhuset ska kunna anställa dig innan projektet löper ut. Din profil Kompetenskrav: Vi ser gärna att du har en akademisk examen, kanske inom ekonomi och att du har ungefär 2 års erfarenhet av projektledning eller motsvarande. Vi ställer krav på dina kunskaper inom projektledning och din förmåga att koordinera resurser. Vidare behöver du ha en känsla för leveranssäkerhet och ha fokus på resultat i såväl detaljer som översiktligt samt givetvis fokus på kvalitet. Vi värdesätter din kommunikationsförmåga, både i tal och skrift och ser gärna att du har viss erfarenhet av extern kommunikation. Den här rollen ställer krav på att du kan arbeta självständigt, du kommer att ta stort eget ansvar t ex gällande budgetuppföljning. Personliga egenskaper: För att trivas i rollen behöver du vara självständig, drivande, resultatfokuserad och trygg samt ha en positiv framåtanda. Vi ser gärna att du har omsorg om detaljer, att du besitter noggrannhet och tydlighet, har en förmåga att kommunicera fördelar med arbetet samt att kunna koppla det till strategiska framtidsvisioner. Om företaget Drivhuset verkar inom affärsutveckling och hjälper entreprenörer att starta, driva och utveckla nya företag. Missionen är att skapa kreativ kraft och få fler att starta något nytt av sina idéer. Genom att erbjuda vägledning, utbildning och en kreativ kontorsmiljö skapar Drivhuset framtidens företag och fler entreprenöriella individer. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Lotta Rylander på telefon 08-501 685 01. Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook!
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare till Drivhuset jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare till Drivhuset

SJ söker Driftsarkitekt
Vill du vara med på resan mot ett nytt och modernt SJ IT? Vår utmaning, en stabilare, effektivare och billigare leverans! Som vår nya Driftsarkitekt har du en utmärkt chans att vara med att bygga upp samt sätta din prägel på en ny organisation inom IT på enheten Drift & Förvaltning. Om tjänsten IT Drift & Förvaltning har till uppgift att säkerställa driftstabiliteten enlig SLA:er med SJs verksamhet. I detta uppdrag ingår att följa upp leveranser, livscykelhantering av system, orderhantering för tjänster, användarsupport, incidenthantering samt att ansvara för förvaltningsbudget inom IT. Tjänsten syftar till att hantera begäran om tillägg av nya system i produktionsmiljön och därmed tillse att endast fördelaktiga tillägg genomförs, med minsta möjliga störning av befintliga IT-tjänster. I din roll ingår följande: Ansvarområden •Ansvara och utföra Driftlovsprocessen samt medverka i bygglovsprocessen •Kontinuerligt arbeta med att förbättra Driftlovs-processen •Granska, godkänna och planerade tillägg och förändringar i produktions och testmiljöer •Kommunikation med intressenter •Eskalering till Funktionsansvarig •Råd giva/medverka vid nya/förändrade lösningsförslag Arbetsuppgifter •Säkerställa att kriterier för tillägg (icke funktionella, säkerhet, prestanda etc.) av system i systemlandskapet är uppfyllda innan systemet tas i drift •Rådgivande/medverkande med andra enheter inom IT vid framtagandet av ny/förändrade lösningsförslag •Följ upp att ev. anmärkningar i bygg och driftlov åtgärdas enligt begäran. •Planera och följa upp genomförandet av förändringen •Aktivt driva mot en stabilare och effektivare leverans från ett arkitektuellt perspektiv Din bakgrund •Akademisk utbildning eller motsvarande •Flerårig erfarenhet av drift & förvaltning •Erfarenhet av systemutveckling och/eller projektledning •Goda kunskaper och erfarenhet av ITIL och Change Management processen eller motsvarande •Erfarenhet av att arbeta i en outsourcad miljö För att lyckas i din roll är du en nätverkande person med hög intellektuell och teknisk förmåga kring processer och aktivt förstå konsekvenserna av systemförändringar. Du är en person med förmåga att se samband och ett sinne för att ständiga förbättringar och innovation. Du är analytisk, strukturerad och drivande i ditt arbetssätt och är van att ta ansvar. Vi lägger stor vikt vid din förmåga att effektivt samarbeta i grupp och över grupp-/enhetsgränser. Ansökan och upplysningar I denna rekrytering samarbetar SJ IT med Experis IT. Frågor om tjänsten besvaras av Annica Karlsen, senior rekryteringskonsult på Experis IT, telefonnummer 08 – 508 954 57. Du söker ovan nämnda tjänst genom att registrera ditt CV på www.experis.se och koppla den mot tjänsten. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så det är bra om du skickar in din ansökan snarast. Vill du anta utmaningen? Välkommen med din ansökan!
Företag: Experis IT
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga SJ söker Driftsarkitekt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SJ söker Driftsarkitekt

Lyhörd och engagerad ambulerande kundrådgivare/representant till Stockholm
Fonus är en folkrörelseägd koncern med ca 2500 medlemsorganisationer i hela landet. Fonus, ekonomisk förening har dotterbolag inom begravning i Norge och Sverige, samt Familjens jurist i Sverige AB som är Sveriges största juristbyrå inom familjejuridik. Fonus är störst i Norden inom begravning och koncernen har en omsättning på drygt 800 miljoner fördelat på 309 kontor och ombud. Koncernen har egen tillverkningsindustri och ett kunskapscenter - FonusAkademin. All begravningsverksamhet är kvalitetscertifierad av Lloyd´s Register Quality Assurance. Är du redo för en professionell utmaning som ger arbetslivet en djupare mening? Vill du bli en del av en gemenskap, där vi sätter en ära i att guida människor genom livets stora beslut och att arrangera värdiga avslut? Då kommer jobbet som kundrådgivare/representant på Fonus att möta dina förväntningar, samtidigt som det kräver en hel del av dig. Till vårt marknadsområde Stockholm Nord, i vilket bl a ingår kontor i Järfälla, Sollentuna, Vällingby, Sundbyberg, Solna, Bromma, Norrtälje, Åkersberga Upplands Väsby, Täby och Märsta söker vi nu en ambulerande kundrådgivare/representant. Din del i helheten Du blir en del av Fonus – ett rikstäckande företag som har viljan att utvecklas och en stark vi-känsla. Hos oss möter du en lärande gemenskap där vi drar nytta av varandras kunskap och personliga kvaliteter. Som kundrådgivare/representant får du daglig kontakt med kunder som har olika behov och önskemål. Du kommer att hantera alla uppgifter kring en begravning. Till arbetsuppgifterna hör också kundsamtal och kontakt med kyrkor, blomsteraffärer och myndigheter. Du kommer även att vara representant vid förrättningar i både kyrkor och kapell. I tjänsten ingår jourtjänstgöring. Vad rollen kräver För rollen krävs det att du är utåtriktad och positiv samt har en utpräglad känsla för god service. Dessutom är du en initiativtagande ambassadör för de värden Fonus står för. Och du har förmågan att se kundens behov i sin helhet. Lika självklart trivs du med att arbeta såväl självständigt som i grupp och har lätt för att hantera administration. Som vår nya kundrådgivare/representant behöver du ha några års erfarenhet från kundservice och försäljning, liksom vana av att arbeta med Officepaketet. Att du har B-körkort och tillgång till egen bil är också ett krav. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta: Marie Wahlström, Marknadsområdeschef, tfn: 08- 709 86 66. Vill du möta meningsfulla utmaningar på alla plan? Välkommen med din ansökan på fonus.se/arbeta-pa-fonus senast den 15 augusti. Eventuella rekryteringsföretag samt annonsförsäljare hänvisas till rekrytering@fonus.se
Företag: Fonus
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Lyhörd och engagerad ambulerande kundrådgivare/representant till Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lyhörd och engagerad ambulerande kundrådgivare/representant till Stockholm

Systemingenjör sensor till Anskaffningskontor Mark.
Teknik för Sveriges säkerhet Försvarets materielverk, FMV, är en civil myndighet. Vår uppgift är att leverera försvarslogistik till vår viktigaste partner Försvarsmakten. I samarbete utformar och förser vi försvaret med försvarsmateriel och tjänster. Målet är effektiv försvarslogistik – när och där den behövs. Läs gärna mer på www.fmv.se Vill du arbeta med avancerad teknik inom Luftvärnet? Har du erfarenhet av, och fallenhet för, att arbeta i en projektgrupp mot ett gemensamt mål under högt tempo? Är du redo att anta utmaningen? FMV och AK Mark behöver förstärka med ytterligare medarbetare inom enheten Mark Vapen med stationeringsort Stockholm. Jobbet Som systemingenjör sensorer kommer du att vara sammanhållande för sensorsystem inom Luftvärnsområdet. Luftvärnets sensorsystem (UndE 23, PS90 och PS91) ingår i luftvärnsbataljonerna och bidrar med målanvisning för de skjutande systemen samt med luftlägesinformation till Försvarsmaktens ledningssystem. Du kommer i nära samarbete med produktledaren och projektledare ansvara för att vidmakthålla och uppgradera systemen. Uppgraderingen ingår i den samlade luftvärnsförmågans uppgradering för bärighet mot år 2020 och därefter benämnt insatsförmåga luftvärn (IfLv). I arbetet ingår ett nära samarbete med såväl industrin som Försvarsmakten. Arbetet sker i projektform där huvuddelen av våra medarbetare arbetar parallellt med flera delprojekt. Du kommer att ingå i en projektgrupp som ansvarar för uppgraderingen där ditt ansvarsområde kommer att vara sensorsystemen. Som ansvarig för sensorer företräder du systemen internt inom projektgruppen och externt mot industrin. Parallellt med detta skall systemen vidmakthållas i samarbete med industrin för försvarmaktens operativa drift. Enheten Mark Vapen anskaffar, driftsätter och vidmakthåller system till Försvarsmakten inom Luftvärn-, finkaliber-, ammunitions-/minröjning-, specialammunition-, och Pansarvärns- området. Arbetet sker i ett nära samarbete med vår huvudkund Försvarsmakten.  Våra leverantörer förekommer i en internationell miljö och samarbete med motsvarande myndigheter i andra länder är vanligt förekommande. Tjänsteresor, såväl inrikes som utrikes, förekommer i denna tjänst. Provtjänstgöring kan eventuellt komma att tillämpas. Du Du har teknisk utbildning på högskolenivå med erfarenhet och kunskap av sensor-/radar området, alternativt är du officer med motsvarande erfarenhet eller motsvarande kompetens inhämtad på annat sätt. Vi vill att du har erfarenhet av att jobba i projekt och det är mycket meriterande om du har erfarenhet av luftvärnets sensorer tekniskt eller operativt. Miljökännedom om den militära miljön, luftvärnsområdet och tidigare myndighetsarbete är meriterande. Du är en initiativrik och utåtriktad person, med god förmåga att arbeta och fungera i grupp, men har även förmåga att självständigt lösa problem. Du har vidare god förmåga att uttrycka dig, såväl i tal som i skrift, på både svenska och engelska. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och att du passar in i vår enhet. Idag är en majoritet av medarbetarna vid FMV män varför vi mycket gärna ser kvinnliga sökanden. Välkommen med din ansökan, CV, betyg och gärna ett personligt brev. Sista ansökningsdag 2013-08-30 FMV erbjuder stora utvecklingsmöjligheter med många spännande projekt i internationell miljö. Du får ta mycket ansvar och har stora möjligheter att påverka ditt eget arbete. I gengäld vill vi att du arbetar prestigelöst, agerar affärsmässigt och fokuserar på resultatet. Du kommer till en arbetsplats som lägger stor vikt vid kompetensutveckling, friskvård och bra anställningsvillkor. Hos oss kan du förena det professionella med det privata. Du jobbar vid Gärdet i Stockholm och måste vara svensk medborgare.
Företag: FMV
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Systemingenjör sensor till Anskaffningskontor Mark. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Systemingenjör sensor till Anskaffningskontor Mark.

Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!
Tänk om det var möjligt att ta... ...det bästa ur operatörsvärldarna och stoppa allt i samma paket - Att få tillgång till en oöverträffad täckning, prisvärda och smarta tjänster samt en helhjärtad och personlig service som alltid skall vara tillgänglig, stora som små. Hos oss får alla företag tillgång till det. Företagsoperatören Telerix söker nu nya stjärnskott till vår nya säljavdelning. Vi har nyligen flyttat in i nya och helrenoverade lokaler i Hammarby sjöstad och vill därför fördubbla vår nuvarande säljarkår på 15 stycken. Vi söker dig som: - Innehar en naturlig vinnarinstinkt - Vill skapa karriär - Inte är rädd för att anta nya utmaningar - Har en positiv syn på livet   Vi erbjuder dig:   - Timlön, provision, bonus - Nytt och fräscht kontor - Grundläggande säljutbildning - personlig coaching - Säljtävlingar med fina och roliga priser - Gymkort   känner du att allt eller bara en utav egenskaperna ovan passar in på dig? Vänta inte då, utan sök nu direkt! Vi behandlar samtiga ansökanden och återkommer med besked samma dag.   Att jobba som säljare kräver stimulans och ibland räcker inte bara lönen till. Därför är det enormt viktigt för oss att vår personal trivs och känner att de får en konstant utveckling.   Tävlingar är en självklarhet och därför har vi hela 4 tävlingar som är ständigt pågående. Allt ifrån dagstävlingar med trisslotter och biobiljetter som pris till kvartals(3mån) tävlingar med resemål som pris för hela gruppen. Barcelona... Prag... Alicante... Sälen... På 1 år! Nu SKA vi till London, vill du följa med oss? Ansök Nu.   Samtal från rekryteringssajter undanbedes.
Företag: Telerix Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!


Sök lediga jobb Underhållsansvarig KappAhl

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se